Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2009, 13:05
JustMe1
JustMe1 is offline
een jongen die ik helemaal niet ken en een paar klassen hoger dan mij zit heeft me in me kont geknepen en zit de hele tijd opdringerig te doen....
ik vind het egt niet leuk en ik voel me er niet erg prettig bij helemaal niet zelfs, ik durf zelfs niet eens naar me kluis te gaan(hij zit naast me van de kluisjes...)!
ik zit trouwens in de 1e...
stel ik me nu aan of niet??
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 13:41
MusicSmurf
Avatar van MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Neej, je stelt je niet aan. Hij hoort met zijn handen van jouw kont af te blijven als jij daar niet van gediend bent. Misschien moet je hem dat ook gewoon zeggen, want misschien begrijpt hij jouw signalen wel verkeerd.
__________________
Skin is on the outside, just to keep the inside in
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 14:41
vreemd
Avatar van vreemd
vreemd is offline
Misschien moet je het tegen je mentor vertellen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 14:56
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
Je kunt ook gewoon even zeggen dat je er niet van gedient bent, mannen doen dit vaak om hun affectie te tonen en hebben vaak niet in de gaten dat wat ze doen geïnterpreteerd kan worden als als iets kwalijks.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook gewoon even zeggen dat je er niet van gedient bent, mannen doen dit vaak om hun affectie te tonen en hebben vaak niet in de gaten dat wat ze doen geïnterpreteerd kan worden als als iets kwalijks.
Weenie wat voor mannen jij kent, maar degenen die affectie willen tonen doen dat bij mij altijd heel anders. Degenen die je in je kont knijpen zijn meestal de viespeuken of de types die denken dat dat grappig is ofzo. Meestal een combi van de twee.

Het is natuurlijk wel een goed plan om tegen hem te zeggen dat je dat vervelend vindt, JustMe1. Als hij dan nog niet ophoudt, wordt het tijd versterkingstroepen in te roepen (in de vorm van mentoren enzo).
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 18:30
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Weenie wat voor mannen jij kent, maar degenen die affectie willen tonen doen dat bij mij altijd heel anders. Degenen die je in je kont knijpen zijn meestal de viespeuken of de types die denken dat dat grappig is ofzo. Meestal een combi van de twee.
Jezelf als voorbeeld of ''ijkpunt'' nemen voor de manier waarop mannen affectie tonen (en de toelichting van de achterliggende gedachte) lijkt me vrij nietszeggend.

Het is imho uit dat kleine stukje tekst helemaal niet duidelijk van wat voor ''soort jongen'' TS last heeft. Als ze er last van heeft lijkt het mij redelijk om daar melding van te maken. Dat kan leiden tot sancties en preventie...
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 22-03-2009 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 18:39
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
mannen doen dit vaak om hun affectie te tonen
Bij vrouwen waarmee ze al een relatie hebben ja.

Wie zoiets doet bij vrouwen waarvan hij nog niets weet, is volstrekt contactgestoord.


Ontopic: eenmaal zeggen dat je er niet van gediend bent, als hij doorgaat daarna direct naar de schoolleiding. Heb je dat al eens gezegd, dan nu direct. Accepteer van die leiding geen nee als antwoord op de vraag of ze er iets aan gaan doen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 18:49
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Bij vrouwen waarmee ze al een relatie hebben ja.

Wie zoiets doet bij vrouwen waarvan hij nog niets weet, is volstrekt contactgestoord.
Ooo, volgens jou geldt: in kont knijpen (van iemand waarmee je geen relatie hebt) = volstrekt contactgestoord
In hoop dat je hier ironisch bent...
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 22-03-2009 om 18:55.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 18:59
Neith
Avatar van Neith
Neith is offline
Citaat:
Ooo, volgens jou geldt: in kont knijpen (van iemand waarmee je geen relatie hebt) = volstrekt contactgestoord
In hoop dat je hier ironisch bent...
Jij vind het wel normaal als mannen/jongens waarmee je niks hebt je ongevraagd in je kont knijpen?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 19:07
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:
Jij vind het wel normaal als mannen/jongens waarmee je niks hebt je ongevraagd in je kont knijpen?
In principe is vind ik het geen uitgesproken normale ''omgangsvorm.'' Of ik het ''erg/kwalijk'' vind hangt af van wie het is en op welk moment.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.

Laatst gewijzigd op 22-03-2009 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 20:29
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Ligt aan de situatie, maar ik vind het meestal best grappig als een meisje in mijn kont knijpt. Dus doe ik het ook wel eens als ik denk dat het kan...
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:05
Verwijderd
Citaat:
Jezelf als voorbeeld of ''ijkpunt'' nemen voor de manier waarop mannen affectie tonen (en de toelichting van de achterliggende gedachte) lijkt me vrij nietszeggend.

Het is imho uit dat kleine stukje tekst helemaal niet duidelijk van wat voor ''soort jongen'' TS last heeft. Als ze er last van heeft lijkt het mij redelijk om daar melding van te maken. Dat kan leiden tot sancties en preventie...
Ik wist dat die zou komen. Nee, het is geen betrouwbare bron, maar ik heb een stérk vermoeden dat het voor veel mensen geldt. Als iemand vind dat ik vreselijk ongelijk heb, dan mogen ze dat natuurlijk komen vertellen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:29
Alyssia
Alyssia is offline
Het meisje is 12/13. Op die leeftijd is het nog niet 'normaal' om in je kont geknepen te worden; zeker niet als de dader in kwestie een aantal jaar ouder is.

Zoals al eerder gezegd, duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en anders idd naar mentor/schoolleiding.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 21:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Ooo, volgens jou geldt: in kont knijpen (van iemand waarmee je geen relatie hebt) = volstrekt contactgestoord In hoop dat je hier ironisch bent...
Ik ben vrij strikt in mijn denken over dat soort dingen, mede omdat ik heb mogen observeren dat bij figuren die seksueel geen grenzen kennen echt een steekje los zit.
Ter vergelijking: doe je zoiets op je werk, dan is dat grond voor ontslag op staande voet.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 22:32
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Het meisje is 12/13. Op die leeftijd is het nog niet 'normaal' om in je kont geknepen te worden; zeker niet als de dader in kwestie een aantal jaar ouder is.

Zoals al eerder gezegd, duidelijk maken dat je er niet van gediend bent en anders idd naar mentor/schoolleiding.
Al is ze 20, zoals ik. Als iemand mij in mijn kont knijpt knijp ik hem in zijn ballen. Met mn knie.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 23:32
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Ik dacht al, waar blijft 't knietje.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 00:00
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 12:32
Verwijderd
Citaat:
In principe is vind ik het geen uitgesproken normale ''omgangsvorm.'' Of ik het ''erg/kwalijk'' vind hangt af van wie het is en op welk moment.
Als iemand die je niet echt kent je herhaaldelijk zomaar in je kont knijpt, lijkt me dat verre van normaal. Ik zou echt ontzettend boos worden in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 13:06
simaan
simaan is offline
laat hem lekker knijpen als hij dat lekker vind
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 13:08
simaan
simaan is offline
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 13:20
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 23-03-2009, 21:12
Kev!
Kev! is offline
jezus stelletje preutse gasten een meisje van 12 of 13 douw je gewoon je pik in, daarna lust ze er pap van
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 08:56
crazycat
crazycat is offline
als hij het nog eens doet doe gewoon alsof je het leuk vind, loop naar hem toe, een geef gewoon kneiterhard een knietje in ze kloote en akls hij ligt dan trap je hem ook nog eens tegen zijn gezicht
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 10:06
Verwijderd
Citaat:
als hij het nog eens doet doe gewoon alsof je het leuk vind, loop naar hem toe, een geef gewoon kneiterhard een knietje in ze kloote en akls hij ligt dan trap je hem ook nog eens tegen zijn gezicht

Iemand die ligt in zijn gezicht trappen... Met alle respect, maar dat is het laagste wat je kan doen. Dan ben je niks meer waard dan degene die ongewenst in kontenknijpt. Ik denk dat een knietje duidelijk is.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 12:04
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Citaat:
Met alle respect, maar dat is het laagste wat je kan doen. Dan ben je niks meer waard dan degene die ongewenst in kontenknijpt.
Error: does not compute
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 07:21
Verwijderd
Citaat:
Error: does not compute
HAhaha, je hébt natuurlijk gelijk
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 20:47
crazycat
crazycat is offline
Citaat:
Iemand die ligt in zijn gezicht trappen... Met alle respect, maar dat is het laagste wat je kan doen. Dan ben je niks meer waard dan degene die ongewenst in kontenknijpt. Ik denk dat een knietje duidelijk is.
het werkt tog? als iemand zo fucking dom in een wijf dr bil blijft knijpe als ze dat niet leuk vind moet ie klaarstaan voor de gevolgen,
al zou je achterkomen dat iemand dat bij jouw zusje / vriendin doet, wat zou je dan doen?, ik zou ze kanker lelijke smoel slopen.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2009, 22:27
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Iemand die ligt in zijn gezicht trappen... Met alle respect, maar dat is het laagste wat je kan doen. Dan ben je niks meer waard dan degene die ongewenst in kontenknijpt. Ik denk dat een knietje duidelijk is.
Elders schreeuw je doodstraf en heksenjacht over zedendelinquenten, maar je vind het niet tof als de milde variant daarvan flink op zijn donder krijgt? Da's niet erg logisch.

De optie lijkt me beter dan wachten tot hij na een knietje weer opstaat en zelf gaat vechten.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 05:27
Verwijderd
Citaat:
het werkt tog? als iemand zo fucking dom in een wijf dr bil blijft knijpe als ze dat niet leuk vind moet ie klaarstaan voor de gevolgen,
al zou je achterkomen dat iemand dat bij jouw zusje / vriendin doet, wat zou je dan doen?, ik zou ze kanker lelijke smoel slopen.
oh, je bent er zo één. Er komt in eerste instantie al geen fatsoenlijk woord uit.

@ TID: hou op met liegen, woorden verdraaien, en allemaal onzin erbij te halen. Klein kind.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 13:15
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Hm ik weet niet of ik hem nog een trap na zou geven, maar wel als het erop lijkt dat hij mij in elkaar gaat slaan zodra hij opstaat

<rant>
Maargoed, ik kan er echt niet tegen als mensen denken dat iemand op de kont slaan "niet boeiend is". Ik kan zwaar pissig worden als mensen zo nonchalant omgaan met mijn lichaam en privacy. Maakt me niet uit wie het is (ja, behalve m'n vriend natuurlijk), maar als iemand aan m'n kont zit krijgt hij echt een dreun.

Ik vind het al ontzettend irritant als mensen in de trein ofzo een hand op je arm leggen. Blijf gewoon van me af, je kan ook vragen of je er langs mag. Bah
</rant>
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 14:36
crazycat
crazycat is offline
in de trein tik ik ook wel eens iemand aan op de schouder als ik er langs wil, keb geen zin om te schreeuwen in de trein of ik er langs mag,
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 17:15
Verwijderd
Citaat:
in de trein tik ik ook wel eens iemand aan op de schouder als ik er langs wil, keb geen zin om te schreeuwen in de trein of ik er langs mag,
Dat is iets anders dan iemand vastpakken aan z'n arm of opzij duwen. En al helemaal iets anders dan iemand in z'n kont knijpen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 18:00
Mara
Mara is offline
Het is niet echt normaal, nee. Je kan 'm vragen om d'r mee op te halen, als dat niet werkt is een luidruchtige pets in z'n gezicht ook wel een goed idee.

Laatst gewijzigd op 27-03-2009 om 23:16.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 18:27
JustMe1
JustMe1 is offline
Dank je allemaal!
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 23:19
bartieboy
bartieboy is offline
haha doe ik ook vaak bij een vrouwlijke klasgenoot ee vriendelijk tetsje op de kont maar dat is meer voor de grap
Met citaat reageren
Oud 27-03-2009, 23:20
bartieboy
bartieboy is offline
zie het als een complimentje (ik snap wel datje het lastig kan vinden)
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 16:50
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
zie het als een complimentje (ik snap wel datje het lastig kan vinden)
Hahaha lastig. Ik denk dat jij mijn voet in je anus lastiger zou vinden als je dat bij mij deed. Zie het als een complimentje
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 18:03
bartieboy
bartieboy is offline
oeeeeeh nee dat zou ik idd niet zo geweldig vinden maarja dat is ook net iets erger...
Met citaat reageren
Oud 28-03-2009, 22:51
MiSS_CHaNTRa
Avatar van MiSS_CHaNTRa
MiSS_CHaNTRa is offline
zou da echt niet pikken....
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 12:16
crazycat
crazycat is offline
kvind dat je dat maar bij je vriendin moet doen, wat nou als die meid een gozer heeft? al zou ze dat zegen dan ben jij gewoon de lul he

strx staqat deze gozer voor je neus
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 14:01
Elle
Avatar van Elle
Elle is offline
Citaat:

strx staqat deze gozer voor je neus
[afbeelding]
Of straks knijpt die in je kont.
__________________
Als ik niet antwoord, ben ik niet arrogant, maar jij niet interessant.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 15:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik hou niet van jongens/mannen die me zomaar in m'n kont knijpen (bovendien vind ik het sowieso een kutgevoel.. het kietelt )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 09:36
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Waarschuwen.

Komt het daarna weer voor,dan actie ondernemen.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 20:57
Batser
Avatar van Batser
Batser is offline
Het is sowieso niet fijn, als je in de brugklas zit, dat een bovenbouwer je knijpt in je kont. Je gaf trouwens ook aan dat hij opdringerig is? Zo ja, meteen naar je mentor gaan. Als hij het blijft doen kan je het beschouwen als intimiderend gedrag wat ik persoonlijk niet vind kunnen.
__________________
We were never alive and we won't be born again.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Het TipTopic (Alles over cadeaus en dates)
Elin3
40 02-03-2022 09:05
Liefde & Relatie Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje
Schattekuuhh
4 04-01-2013 08:31
Liefde & Relatie Vriendin van maat maakt avances naar mij
Armoed
46 07-02-2008 11:35
Liefde & Relatie Vraag aan de meiden
Chain
55 11-09-2005 16:11
Verhalen & Gedichten NaNoWriMo Beginnetje
Tsasil
0 03-11-2004 23:47
De Kantine [gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ???
damaetas
582 27-01-2003 18:11


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:26.