Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2009, 17:04
Snakeproject
Avatar van Snakeproject
Snakeproject is offline
ik heb een vraagje aan de meiden...

me vriendin heeft net gezegt dat ik mag "voelen" maar wanneer word het vingeren?

en wanneer gaat het pijn doen?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 17:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Voelen is denk ik een beetje in de beurt aaien en met je vingeren erover heen gaan. Als je merkt dat ze het fijn is kun je met je vinger over haar clitoris gaan en daar wat meer bewegen. Ik denk dat je het vanaf dit punt al vingeren zou kunnen noemen. Het kan pijn gaan doen als je een vinger in haar vagina probeert te stoppen als ze te gespannen is of als ze nog niet vochtig (dus opgewonden) genoeg is. Maar daar hoef je zeker nog niet meteen mee te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 17:25
Snakeproject
Avatar van Snakeproject
Snakeproject is offline
Citaat:
Voelen is denk ik een beetje in de beurt aaien en met je vingeren erover heen gaan. Als je merkt dat ze het fijn is kun je met je vinger over haar clitoris gaan en daar wat meer bewegen. Ik denk dat je het vanaf dit punt al vingeren zou kunnen noemen. Het kan pijn gaan doen als je een vinger in haar vagina probeert te stoppen als ze te gespannen is of als ze nog niet vochtig (dus opgewonden) genoeg is. Maar daar hoef je zeker nog niet meteen mee te beginnen.
maar het is zoizo toch niet (echt) fijn om met je vinger in de vagina te gaan (voor haar dan)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 17:30
wallflower
Avatar van wallflower
wallflower is offline
Citaat:
maar het is zoizo toch niet (echt) fijn om met je vinger in de vagina te gaan (voor haar dan)
Eh, daar is het hele concept van vingeren op gebaseerd, dus het antwoord is: jawel, dat is fijn (uitzonderingen per persoon en per situatie daargelaten).
__________________
i need so badly to believe that there is truth, that love is real
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 17:32
Snakeproject
Avatar van Snakeproject
Snakeproject is offline
Citaat:
Eh, daar is het hele concept van vingeren op gebaseerd, dus het antwoord is: jawel, dat is fijn (uitzonderingen per persoon en per situatie daargelaten).
oh oke dat wist ik niet
maar mijn vriendin is nog maagd daarom... dan zal het toch wel pijn doen(als dat zo is doe ik het niet)
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 17:45
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
oh oke dat wist ik niet
maar mijn vriendin is nog maagd daarom... dan zal het toch wel pijn doen(als dat zo is doe ik het niet)
Jullie moeten het dan gewoon langzaam opbouwen. Je kunt het niet nooit doen, want als jullie over een tijd echt seks met elkaar willen hebben is het juist fijn als ze al gewend is aan iets in haar vagina. Maar ik zou er niet te snel mee beginnen en beginnen met de buitenkant en elkaar leren vertrouwen. Want dan ga je meer ontspannen en dat is gunstig.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:27
Snakeproject
Avatar van Snakeproject
Snakeproject is offline
Citaat:
Jullie moeten het dan gewoon langzaam opbouwen. Je kunt het niet nooit doen, want als jullie over een tijd echt seks met elkaar willen hebben is het juist fijn als ze al gewend is aan iets in haar vagina. Maar ik zou er niet te snel mee beginnen en beginnen met de buitenkant en elkaar leren vertrouwen. Want dan ga je meer ontspannen en dat is gunstig.
maar als er dan toch iets in moet (een vinger) doet het dan erg zeer? want dat kan ik haar niet aan doen...
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 19:35
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
maar als er dan toch iets in moet (een vinger) doet het dan erg zeer? want dat kan ik haar niet aan doen...
Als het goed is niet! Als ze ontspannen is en opgewonden voelt het misschien een beetje naar, maar als je het voorzichtig doet (en 'm er dus niet in ramt ) doet het echt niet erg zeer. Maar ik zou dat zeker niet de eerste keer proberen, maar eerst maar eens wennen en kijken wat ze prettig vindt. Jullie hebben alle tijd.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 14:01
Alyssia
Alyssia is offline
En kijk uit met je nagels.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 14:16
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Ik vind het helemaal niets aan als mijn vriend met zijn vingers in mijn vagina gaat. Ja, misschien na een tijdje, maar hij moet de clitoris blijven stimuleren. Ik denk dat de meeste meisje het moeten hebben van de clitorisstimulatie of beide, maar niet van een vinger die je erin stopt!
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 16:08
Natalie_Dolphin
Natalie_Dolphin is offline
Ik vind er juist geen flikker aan als ie n beetje aan mn clitoris blijft wriemelen... XD
__________________
Keep me safe inside your arms like towers.. <3
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 16:44
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Lol dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon. Uitkijken met nagels is aangeraden. Tenzij ze 10 jaar oud is doet 1 vinger waarschijnlijk geen pijn trouwens.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 23:32
Verwijderd
Citaat:
Lol dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon. Uitkijken met nagels is aangeraden. Tenzij ze 10 jaar oud is doet 1 vinger waarschijnlijk geen pijn trouwens.
Maar misschien ook wel
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 14:25
Klarijndemaan
Avatar van Klarijndemaan
Klarijndemaan is offline
Citaat:
Lol dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon. Uitkijken met nagels is aangeraden. Tenzij ze 10 jaar oud is doet 1 vinger waarschijnlijk geen pijn trouwens.
Ik ben niet tien jaar oud, geen maagd en toch kan dat bij mij toch nog wel pijn doen hoor.
Zorg er zoals eerder gezegd gewoon voor dat ze opgewonden genoeg is.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 15:52
Verwijderd
En anders overleeft ze het wel hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2009, 12:08
petragirl1994
Avatar van petragirl1994
petragirl1994 is offline
voelen gaat vanzelf over in vingeren denk ik............................als je het goed doet
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 19:05
veagle
Avatar van veagle
veagle is offline
ik heb dus een vriendin van 13, maar als ik aan haar clitje zit kieteld het zegt ze. enige tips?
Met citaat reageren
Oud 08-03-2009, 10:03
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Citaat:
ik heb dus een vriendin van 13, maar als ik aan haar clitje zit kieteld het zegt ze. enige tips?
Misschien weet ze nog niet hoe het voelt om gevingerd te worden en zegt ze dat het kietelt?
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 12:16
roosjuu
roosjuu is offline
Citaat:
Ik vind er juist geen flikker aan als ie n beetje aan mn clitoris blijft wriemelen... XD
Ik vind dat juist heerlijk alstie aan mn clitoris voelt!
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 21:22
Kev!
Kev! is offline
Gewoon je pik erin douwen voelt ze niks van.

Ik ben de oplossing op al je vragen; Next.
Met citaat reageren
Oud 24-03-2009, 23:28
Thommos
Avatar van Thommos
Thommos is offline
Leuke oplossing. Is je vriendin het daar ook mee eens?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 15:52
Verwijderd
Als je het goed doet vindt ze het vast prima dat je verdergaat ;-)
Met citaat reageren
Oud 26-03-2009, 21:57
obiwan
Avatar van obiwan
obiwan is offline
Niemand kan exact voorspellen hoe ze gaat reageren, bij iedere vrouw is dat anders, maar je zal dat wel merken want dat is meestal behoorlijk duidelijk.
__________________
of zoiets.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 15:18
Leonie!!
Avatar van Leonie!!
Leonie!! is offline
Citaat:
ik heb een vraagje aan de meiden...

me vriendin heeft net gezegt dat ik mag "voelen" maar wanneer word het vingeren?

en wanneer gaat het pijn doen?

ehmm
ik denk dat je idd een beetje rond de schaamstreek kan strijken, zodat ze een beetje opgewonden wordt. dan voel je een beetje bij haar clitoris denk ik, en dan -als ze een beetje nat is- kan je proberen die clitoris ook echt aan te raken, misschien moet je haar dan ff aankijken, dan geeft ze je waarschijnlijk wel een soort hint, dat je iets mag doen.

nooit van te voren helemaal plannen! het moet vanzelf gaan, dan is het het leukst!
groetjesss
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Geen gevoel in vinger na sneeuwpret.
Kawasaki
7 22-12-2009 15:09
Verhalen & Gedichten Verwarrend Bestaan
Liwin
7 04-07-2008 23:23
Verhalen & Gedichten Een nacht met Cleo
Verwijderd
1 28-12-2005 11:50
Seksualiteit Beffen
The_Vampire
15 04-03-2003 20:22
Verhalen & Gedichten [verhaal] waargebeurd verhaal
Günther
11 30-10-2002 20:41
ARTistiek [verhaaltje] De Kus
DarkCat
9 16-08-2002 13:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:07.