Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-02-2004, 15:02
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik prefereer de term "breezerslet"
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2004, 15:05
Verwijderd
Citaat:
hasseltboy schreef op 06-02-2004 @ 16:02:
Ik prefereer de term "breezerslet"
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:11
love.the.sunset
Avatar van love.the.sunset
love.the.sunset is offline
and so do I
__________________
In I come, heart attack, checking out a paper bag with toothpaste, cornflakes, party cakes, stop
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:12
Verwijderd
Een Breezerbitch herken je als je haar ziet, al die kenmerken kun je op stapels meisjes toepassen, die desondanks nog lang geen breezer zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 06-02-2004 @ 16:12:
Een Breezerbitch herken je als je haar ziet, al die kenmerken kun je op stapels meisjes toepassen, die desondanks nog lang geen breezer zijn.
Maar die hebben ze vast niet allemaal tegelijk. ALthans niet in mijn omgeving.
__________________
.. zegt de liberaal.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:25
Damaged Justice
Damaged Justice is offline
Loop een willekeurige McDonalds binnen en kijk eens goed om je heen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:26
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
Damaged Justice schreef op 06-02-2004 @ 16:25:
Loop een willekeurige McDonalds binnen en kijk eens goed om je heen.
Off ga naar een party cafe op vrijdagmiddag... ...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:26
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Damaged Justice schreef op 06-02-2004 @ 16:25:
Loop een willekeurige McDonalds binnen en kijk eens goed om je heen.
Of een CoolCat.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Damaged Justice schreef op 06-02-2004 @ 16:25:
Loop een willekeurige McDonalds binnen en kijk eens goed om je heen.
dat slaat nergens op
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 06-02-2004 @ 16:26:
Of een CoolCat.
dat gaat al in de richting
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:28
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
- Analfabeet, kenmerkend voor de meeste breezers omdat ze zo fantastisch opletten op school
B - Breezers, het drankje wat in grote getalen wordt genuttigd door deze parasieten
C - Condoom, standaard uitrusting van de breezerslet die uiteraard een apart vakje heeft in haar oversized tasje van de puma
D - Dom!, dat zijn ze ook allemaal
E - Elf jaar, de leeftijd waarop de gemiddelde breezerslet is ontmaagd door haar 22-jarige vriendje
F - Frans, oftewel de voornaam van de doorsnee BrEeZah van het "mannelijke" geslacht (Frans Breezermans)
G - Geil, dat zijn de meeste 99% van de dag waarna ze vervolgens hun dubbel zo oude partner zijn vleselijke lusten laat botvieren op de partner.
H - Hoertjes!!!!!! da zijn ze allemaal!!!!!!
I - Irritant da zijn ze ook al vooral dat typtaaltje wat CoNsTaNt WiSsElT MeT dE gRoTe VaN dE lEtTeRs.
J - Jong zijn ze meestal ook nog gemiddeld tussen de 14 en 18 jaar
K - Kansloos, zo kunden ze ook worden beoordeeld, dom, irritant, sletterig
L - Langdradige verhalen over "weet je nog gister om msn" worden dagelijks herhaald
M - Msn, het medium van de BrEeZaHs, elke BrEeZaH is wel in het bezit van een of meer hotmail accounts om al die LeKkErE KiLlAsS in hun lijst te kunnen laten staan.
N - Na-apen, de muziek die ze luisteren (r&b, bubbeling) is meestal gewoon een slap aftreksel van FATSOENLIJKE muziek.
O - Ongesteld, de meest panibele situatie voor de BrEeZaH want dan kan die mooie witte BrEeZaH broek niet aan om lekkere jongens te scoren
P - Piemels, die hebbe ze meer gezien dan schoolboeken
Q - Qotum, BrEeZeRs is te hoog!!!!!!!
R - Rietje, zonder rietje geen breezer drinken!
S - Sms'en, lopen ze constant te doen
T - Tieten, het pronkstuk van iedere breezah, ook al zitten ze er nauwelijks, pronken MOET!
U - Uitgaan, geen weekend wordt overgeslagen want er wachten vele breezers en jongens in de discotheken! vaak worden deze ook nog te jong de toegang toegezegd tot uitgaansgelegenheden
V - Vingeren, ja ja als het dubbel zo ouder vriendje even geen tijd heeft worden die vingertjes het slachtoffer van hun onverzadigbare drang naar een orgasme
W - Wiet, veel gebruikte drug door breezers om eens af te wisselen met de doorsnee fles breezer
X - XTC, iets waar ze al helemaal op flippen, kan leuke resultaten hebben!
Y - Yerstokken, zijn versleten voor hun 18e door de zoveelste abortus
Z - Zwangerschapstest, wordt om de dag gebruikt, standaard te vinden in breezer-puma-tasje



whaha...de Y dan
__________________
In love with my oven glove. <3
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:30
Verwijderd
Citaat:
jeffsen_88 schreef op 06-02-2004 @ 16:28:
- Analfabeet, kenmerkend voor de meeste breezers omdat ze zo fantastisch opletten op school
B - Breezers, het drankje wat in grote getalen wordt genuttigd door deze parasieten
C - Condoom, standaard uitrusting van de breezerslet die uiteraard een apart vakje heeft in haar oversized tasje van de puma
D - Dom!, dat zijn ze ook allemaal
E - Elf jaar, de leeftijd waarop de gemiddelde breezerslet is ontmaagd door haar 22-jarige vriendje
F - Frans, oftewel de voornaam van de doorsnee BrEeZah van het "mannelijke" geslacht (Frans Breezermans)
G - Geil, dat zijn de meeste 99% van de dag waarna ze vervolgens hun dubbel zo oude partner zijn vleselijke lusten laat botvieren op de partner.
H - Hoertjes!!!!!! da zijn ze allemaal!!!!!!
I - Irritant da zijn ze ook al vooral dat typtaaltje wat CoNsTaNt WiSsElT MeT dE gRoTe VaN dE lEtTeRs.
J - Jong zijn ze meestal ook nog gemiddeld tussen de 14 en 18 jaar
K - Kansloos, zo kunden ze ook worden beoordeeld, dom, irritant, sletterig
L - Langdradige verhalen over "weet je nog gister om msn" worden dagelijks herhaald
M - Msn, het medium van de BrEeZaHs, elke BrEeZaH is wel in het bezit van een of meer hotmail accounts om al die LeKkErE KiLlAsS in hun lijst te kunnen laten staan.
N - Na-apen, de muziek die ze luisteren (r&b, bubbeling) is meestal gewoon een slap aftreksel van FATSOENLIJKE muziek.
O - Ongesteld, de meest panibele situatie voor de BrEeZaH want dan kan die mooie witte BrEeZaH broek niet aan om lekkere jongens te scoren
P - Piemels, die hebbe ze meer gezien dan schoolboeken
Q - Qotum, BrEeZeRs is te hoog!!!!!!!
R - Rietje, zonder rietje geen breezer drinken!
S - Sms'en, lopen ze constant te doen
T - Tieten, het pronkstuk van iedere breezah, ook al zitten ze er nauwelijks, pronken MOET!
U - Uitgaan, geen weekend wordt overgeslagen want er wachten vele breezers en jongens in de discotheken! vaak worden deze ook nog te jong de toegang toegezegd tot uitgaansgelegenheden
V - Vingeren, ja ja als het dubbel zo ouder vriendje even geen tijd heeft worden die vingertjes het slachtoffer van hun onverzadigbare drang naar een orgasme
W - Wiet, veel gebruikte drug door breezers om eens af te wisselen met de doorsnee fles breezer
X - XTC, iets waar ze al helemaal op flippen, kan leuke resultaten hebben!
Y - Yerstokken, zijn versleten voor hun 18e door de zoveelste abortus
Z - Zwangerschapstest, wordt om de dag gebruikt, standaard te vinden in breezer-puma-tasje



whaha...de Y dan
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:37
Verwijderd
Citaat:
iemand of niemand schreef op 06-02-2004 @ 15:18:
Van een website :


*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar
*Hebben allemaal lang haar, meestal blond
*Hebben gigantische ronde gouden of zilveren oorbellen
*Hebben 5 lagen make-up op
*Hebben altijd een tasje bij zich
*Zijn altijd aan het SMS'en
*Hebben zeer irritante MSN namen
*Zitten altijd op MSN
*Hebben altijd ruzie met hun ouders thuis
*Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven
*Volgen allemaal Friends
*Drinken af en toe ook wel een witte wijn
*Spieken altijd op school
*Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt )
*Weten niet hoe de video recorder werkt
*Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien
*Kopen op de kermis altijd een suikerspin
Hoe Herken Je Een Breezersletje????????
Wacht even.. ik bezit al deze kenmerken.. Maar.. ik ben geen breezaahpersoon..

Ik vind het allemaal n beetje hypocriet. Laat iedereen zijn zoals ze zijn.. (en dat dan n paar idioten het leuk vinden om strakke broeken te dragen, overdreven te doen en elk weekend zich klem te zuipen, vervolgens met iedereen te gaan en de volgende dag er verbaasd van te staan, LAAT ZE!)
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:39
Verwijderd
Vroeger waren tenminste nog alleen de metalfans uitschot. Toen kwamen de gabbers en al een hele tijd horen de breezers en ook bij en doen de andere 2 gropen zo veel mogelijk huj best om niet in dezelfde categorie te vallen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:44
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 06-02-2004 @ 16:37:
Wacht even.. ik bezit al deze kenmerken.. Maar.. ik ben geen breezaahpersoon..
Volgens mij ben je dan juist wel een breezersletje hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:46
EspumaX
EspumaX is offline
Ach ja ik bezit het ook.. sommige dingen he
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
mmmm schreef op 06-02-2004 @ 16:44:
Volgens mij ben je dan juist wel een breezersletje hoor.
Die daarboven genoemt werden.. DUH!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:47
Sithan
Sithan is offline
Wat dat betreft is iedereen gewoon paranormaal begaafd, van een bepaald soort figuren voel je nl gewoon aan dat ze van die breezerwijfies zijn...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:48
EspumaX
EspumaX is offline
maar idd.. want een andere jongen al zei, hier zijn al zoveel topics over gemaakt. Veel vinden deze meisjes irritant, maar tóch blijven er topics over gemaakt worden..

En btw, waarom hebben we het nooit over breezahboys? Die zijn er ook hoor..
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:58
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 06-02-2004 @ 16:47:
Die daarboven genoemt werden.. DUH!
Daarom, je zegt dat je geen breezerslet bent maar je hebt wel al die eigenschappen. En dan kan je ontkennen wat je wilt maar dan ben je 100% breezerslet.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 15:59
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Je bent een Breezerboy als je Johan Derksen goed vind.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:01
Quiana
Avatar van Quiana
Quiana is offline
Hangt van jouw definitie van een "breezerchick" af, lijkt me.
__________________
Drie.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:01
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 06-02-2004 @ 16:59:
Je bent een Breezerboy als je Johan Derksen goed vind.
En je bent een geile puber als je polls maakt met Natalie Portman als enigste keuze.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:05
Verwijderd
als ze met hun uiterlijk pronken ipv karakter.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:06
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Dukko schreef op 06-02-2004 @ 17:05:
als ze met hun uiterlijk pronken ipv karakter.
dus jij associert breezahchicks met knap?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:07
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 06-02-2004 @ 16:48:
maar idd.. want een andere jongen al zei, hier zijn al zoveel topics over gemaakt. Veel vinden deze meisjes irritant, maar tóch blijven er topics over gemaakt worden..

En btw, waarom hebben we het nooit over breezahboys? Die zijn er ook hoor..
Zijn dat die gozers die trés cool aan hun *homies* hun nieuwe beltonen laten horen en daar dansjes op doen? Die knakkers die trés stoer met hun *brothas* en hun *sjikies* met zn honderen tegelijk zich door de stad begeven? Die lijpo's die altijd alles moeten slopen? Die met opgevoerde brommertjes trés gangstah-like door de stad heen scheuren? Die overal schijt aan hebben? Die zich elk weekend klem zuipen en zich afvragen wat de naam van het meisje is dat naast hun ligt (was het Pamela, Prisilla, Melanie, Sherena, Shelly, Jessie , Latisha óf Natasha?). Die altijd met hun matties opscheppen over hoeveel ze er dít weekend gaan scoren?

Dát zijn breezerboys..

Wat volgens mij een breezermeisje is:

Zo een die trés cool aan haar dushies haar nieuwe string laat zien en daarbij meteen checkt of Jordy wel heeft gezien dat ze haar broek liet zakken. Zo een die trés stoer met haar *brothas* en haar *sjikies* met zn honderen tegelijk zich door de stad begeven. Zo een die altijd alles moet overdrijven. Zo een die achterop een opgevoerde brommertjes trés gangstah-like door de stad heen scheurt. Zo een overal schijt aan heeft en altijd ruzie heeft met Pathuis van Natuurkunde. Zo een die zich elk weekend klem zuipt en zich afvragen wat de naam van de jongen waarvan ze nu weer zwanger zou kunnen zijn (was het Sjordy, Sjonny, Ramon, Remco, Jarno, Moestaffa, Patrick óf Ruben?). Zo een die shopt bij een van de volgende winkels: Wonder Woman, V&D, de markt, C&A, H&M, van Haren.

Maar.. ik blijft het objectief en hypocriet vinden.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:10
Verwijderd
Citaat:
mmmm schreef op 06-02-2004 @ 16:58:
Daarom, je zegt dat je geen breezerslet bent maar je hebt wel al die eigenschappen. En dan kan je ontkennen wat je wilt maar dan ben je 100% breezerslet.
Dat slaat zo nergens op!! Niet alles hoeft meteen te betekenen dat je n breezerslet bent! Je kan ook wijde broeken dragen, kruizen om je nek werpen, je ogen omringen met zwarte make-up en je polsen omgeven met spikes, en dan nóg er niet uitzien als n *gothic*!
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:12
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 06-02-2004 @ 17:10:
Dat slaat zo nergens op!! Niet alles hoeft meteen te betekenen dat je n breezerslet bent! Je kan ook wijde broeken dragen, kruizen om je nek werpen, je ogen omringen met zwarte make-up en je polsen omgeven met spikes, en dan nóg er niet uitzien als n *gothic*!
Eerst zeg je dat je al die eigenschappen hebt, nou dan ben je een aardige breezah denk ik.

En dan ontken je het ook nog eens en dat doen de meesten (o.a. Sortjuh).

En je naam eindigt op 'uh'.

Nou, dan ben je wel een breezah hoor.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:12
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 06-02-2004 @ 17:10:
Dat slaat zo nergens op!! Niet alles hoeft meteen te betekenen dat je n breezerslet bent! Je kan ook wijde broeken dragen, kruizen om je nek werpen, je ogen omringen met zwarte make-up en je polsen omgeven met spikes, en dan nóg er niet uitzien als n *gothic*!

dan zie je er wel uit als een gothic hoor
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:13
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
mmmm schreef op 06-02-2004 @ 17:01:
En je bent een geile puber als je polls maakt met Natalie Portman als enigste keuze.
Het is "enige" keuze, van mij mag ook "enigste" dat zou betekenen dat je Natalie Portman de meest enige persoon vind...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
mmmm schreef op 06-02-2004 @ 17:12:
Eerst zeg je dat je al die eigenschappen hebt, nou dan ben je een aardige breezah denk ik.

En dan ontken je het ook nog eens en dat doen de meesten (o.a. Sortjuh).

En je naam eindigt op 'uh'.

Nou, dan ben je wel een breezah hoor.
Dat was het enige wat er nog over was.. Ik begon met Pino, Quinsey, Pieno, Pientje en toen PIENTJEUH! Zo.. maar als ik 6 maanden lid ben, wordt het freakquency
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:15
Verwijderd
Citaat:
EspumaX schreef op 06-02-2004 @ 17:12:
dan zie je er wel uit als een gothic hoor
Het was maar n voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:17
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
Pientjeuh schreef op 06-02-2004 @ 17:15:
Het was maar n voorbeeld.
ok
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:18
jet
Avatar van jet
jet is offline
Iedereen bezit wel een paar kenmerken van de breezerslet.. ik ook.. een stuk of 7 van die lijst ofzo..

maar ik word door de breezersletjes altijd: KAKKERWIJF!!! VUILE *** genoemd (en met mij mijn vriendinnen) dus ik denk dat ik neit bang hoef te zijn

en friends is sowieso tof, de breezersletjes begrijpen die veet te toffe humor niet
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:20
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Hee ik volg Friends ook.....
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:21
mmmm
Avatar van mmmm
mmmm is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 06-02-2004 @ 17:13:
Het is "enige" keuze, van mij mag ook "enigste" dat zou betekenen dat je Natalie Portman de meest enige persoon vind...
O, ok.

Dan is het dus enige keuze.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:21
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 06-02-2004 @ 17:20:
Hee ik volg Friends ook.....
ik ook hoor... ik ken ze allemaal uit mn hoofd.. heb sommige afleveringen 20 keer gezien... ik ben een top fan
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:25
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
jet666 schreef op 06-02-2004 @ 17:21:
ik ook hoor... ik ken ze allemaal uit mn hoofd.. heb sommige afleveringen 20 keer gezien... ik ben een top fan
Bij ons in de klas een rage, er worden heel veel viedo's uitgewiiseld, en ik ben de enige die serie 10 al aan het kijken is!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:26
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
mmmm schreef op 06-02-2004 @ 17:21:
O, ok.

Dan is het dus enige keuze.
Maakt niet uit...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:26
EspumaX
EspumaX is offline
*Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan

dat vind ik idd zo ontzettend zielig!! hebben ze foto's van gsus natuurlijk.. hee dat is trouwens ook breezahchick , gsus kleding dragen.

Maar dan hebben ze ook merken dat je denkt, sure alsof jij die hebt. Misschien bij een dump winkeltje waar je dan de kleren van vorig seizoen voor een goedkoop prijsje kunt kopen.
Ik zet daarom absoluut niet van mijn favoriete merk het logo op mn cu2. Zeker niet.

*Leeftijd is tussen de 14 en 17 jaar
*Hebben altijd een tasje bij zich
*Staan altijd op de WC hun gezicht te poederen
*Zitten altijd op MSN
*Knuffelen elkaar altijd zeer overdreven
*Volgen allemaal Friends
*Volgen allemaal Idols
*Hebben altijd iets te zeiken
*Vinden bier voor boeren
*Drinken af en toe ook wel een witte wijn
*Drinken ook wel die redbull mixjes/bacardi cola
*Eten veel snacks en chips (en maar afvragen waar die buik toch vandaan komt )
*Hebben allemaal een string aan, maakt niet uit hoe dik de reet is
*Zijn natuurlijk allemaal bang voor spinnen en schreeuwen dan ook hard als ze er een zien
*Willen altijd opvallen als er een leuke jongen bij is

dat ben ik Ik knuffel soms wel iemand ja, maar niet altijd dus half he. Ennehm, ik eet meer chocola. Ik zit vaak achter inet dus. Ieder meisje wil opvallen bij een leuke jongen
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:28
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 06-02-2004 @ 17:26:
*Hebben allemaal dure kleding merken pics op hun CU2 staan

dat vind ik idd zo ontzettend zielig!! hebben ze foto's van gsus natuurlijk.. hee dat is trouwens ook breezahchick , gsus kleding dragen.

Gsus is gewoon en kutmerk...
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:31
EspumaX
EspumaX is offline
Citaat:
hasseltboy schreef op 06-02-2004 @ 17:28:
Gsus is gewoon en kutmerk...
Ja naja, ik vind de kleding niet echt mooi, de broeken zijn nog wel mooi.. en heeel soms zie ik wel eens een shirtje dat van gsus blijkt te zijn [ maar helemaal niet in felle kleuren enzo].. maar zielige ik, ik besteed daar dan verder geen aandacht aan, omdat ik niet met gsus wil lopen.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:33
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Citaat:
EspumaX schreef op 06-02-2004 @ 17:31:
Ja naja, ik vind de kleding niet echt mooi, de broeken zijn nog wel mooi.. en heeel soms zie ik wel eens een shirtje dat van gsus blijkt te zijn [ maar helemaal niet in felle kleuren enzo].. maar zielige ik, ik besteed daar dan verder geen aandacht aan, omdat ik niet met gsus wil lopen.
Ik wil er ook niet in gezien worden starks denken ze nog dat ik een breezahboy ben....
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:53
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
mmmm schreef op 06-02-2004 @ 17:01:
En je bent een geile puber als je polls maakt met Natalie Portman als enigste keuze.
Dan heb je gewoon smaak.
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:53
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 06-02-2004 @ 17:53:
Dan heb je gewoon smaak.
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:54
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet666 schreef op 06-02-2004 @ 17:53:
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:54
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 06-02-2004 @ 17:54:
koop een poster van haar
hang hem naast je computer
en val ons er niet mee lastig
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:56
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
jet666 schreef op 06-02-2004 @ 17:54:
koop een poster van haar
hang hem naast je computer
en val ons er niet mee lastig
Wat denk je dat er op mijn kamer hangt en wie mijn desktop siert?
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 16:59
Verwijderd
Citaat:
jet666 schreef op 06-02-2004 @ 17:21:
ik ook hoor... ik ken ze allemaal uit mn hoofd.. heb sommige afleveringen 20 keer gezien... ik ben een top fan
m2
Met citaat reageren
Oud 06-02-2004, 17:04
jet
Avatar van jet
jet is offline
Citaat:
Machiavelli schreef op 06-02-2004 @ 17:56:
Wat denk je dat er op mijn kamer hangt en wie mijn desktop siert?
jij bent tof
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:21.