Oud 02-05-2006, 13:27
FlipFlink
FlipFlink is offline
Ik zoek mensen die wellicht een PWS voor me hebben die ongeveer over J. Keynes gaat. Verwante en andere onderwerpen die in de buurt komen zijn ook welkom. Doordat mijn eerste versie afgekeurd is moet ik heel mijn PWS opnieuw maken, compleet met andere deelvragen en al. Omdat dit binnen één week al klaar moet zijn ben ik dringend op zoek naar inspiratie. Alvast bedankt.
Advertentie
Oud 02-05-2006, 16:39
Go
Avatar van Go
Go is offline
Dan zou ik maar niet op de reacties hier wachten, maar wat boeken uit de bibliotheek halen en er is op internet bovendien genoeg over hem te vinden. Deelvragen bedenken bij de boeken, anders wordt het te ingewikkeld
Oud 03-05-2006, 00:37
FlipFlink
FlipFlink is offline
Geloof me ik heb al genoeg boeken en internet bronnen. Maar of het zijn dikke engelse pillen van 300/400 pagina's of het zijn niet de dingen die ik zoek. Ik heb echt dingen nodig zoals b.v. de landen die een Keynesiaanse model hanteren en de politiek ervan en b.v. hoe het zit met Keynes over 100 jaar. Allemaal praktische en beetje indirecte dingen. Ik heb 1 boek waarbij alleen om de multiplier uit te leggen al 10 pagina's nodig was. Niet bepaald de dingen die ik nodig heb en zeker niet van deze lengte.
Oud 26-10-2007, 16:22
Ice_Prinsezz
Ice_Prinsezz is offline
hey ik heb wat informatie nodig over John Mayard Keynes.

o.a. zijn ideeën, waar het wordt toegepast, voordelen en nadelen, wat de reden is van de opkomst en wat jullie vinden van dit economisch systeem.

grts xxx vanwege Ice_Prinsezz
Oud 27-10-2007, 16:03
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
hey ik heb wat informatie nodig over John Mayard Keynes.

o.a. zijn ideeën, waar het wordt toegepast, voordelen en nadelen, wat de reden is van de opkomst en wat jullie vinden van dit economisch systeem.

grts xxx vanwege Ice_Prinsezz
http://www.google.nl/search?sourceid...Maynard+Keynes
Volgende keer liever een nieuw topic te openen, dan een anderhalf jaar oud topic uppen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:18.