Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2005, 07:26
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 25-05-2005 @ 16:39 :
Zenks (Het is reuze mee gevallen)
auto rijden is een eitje.
LAAT JE NIET GEK MAKEN!!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Advertentie
Oud 26-05-2005, 07:29
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
als ik deze dag overleef ben ik blij.
maar ik denk dat mijn leraar Micro-biologie me gaat wurgen dadelijk.
en dat mun scheikunde leraar mun lichaam ritueel gaat verbranden.
*schrijft testament en pakt knuppel (voor de zekerheid)*
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 26-05-2005, 08:09
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Grr, waarom ben ik nou net echt ziek nu ik zoveel moet doen! En dan slaap ik ook nog eens maar 3-4 uur per nacht...
En verdomme, ik wil dat hij duidelijkheid geeft. Niet de ene keer mij totaal negeren en de volgende keer echt 'te veel' aandacht voor mij hebben. Ik vind hem nog steeds leuk, bah. Ik maak mezelf afhankelijk, terwijl ik moet werken.
Plus: ik wil eindelijk eens op kamers. Nu.
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 26-05-2005, 08:12
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 26-05-2005 @ 08:29 :
als ik deze dag overleef ben ik blij.
maar ik denk dat mijn leraar Micro-biologie me gaat wurgen dadelijk.
en dat mun scheikunde leraar mun lichaam ritueel gaat verbranden.
*schrijft testament en pakt knuppel (voor de zekerheid)*


Veel succes. Wat heb je gedaan dan?
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 26-05-2005, 08:40
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Skilly schreef op 26-05-2005 @ 09:12 :

Veel succes. Wat heb je gedaan dan?
ik mijn project prezenteren. maar das nooit goed bij hem
maar hij is niet eens op school!!
loop ik me voor nix 3 dagen of te focken!!
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 26-05-2005, 08:44
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
deringmeester schreef op 26-05-2005 @ 09:40 :
ik mijn project prezenteren. maar das nooit goed bij hem
maar hij is niet eens op school!!
loop ik me voor nix 3 dagen of te focken!!
best grappig,
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 26-05-2005, 09:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hoe één iemand je godganse ochtend kan verkloten....
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-05-2005, 10:22
light fighter
light fighter is offline
nee niet ziek worden nee nee nee nee


op kamers bevalt zeer goed. alleen tsja nu ben ik een puber naar het schijnt

want ik zit in de puber puber puber puber want ik zit in de puberteit!!
Oud 26-05-2005, 12:59
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Verliefd, still...
Oud 26-05-2005, 13:19
moon
Avatar van moon
moon is offline
Heel lang ging het goed. Ik heb het heel lang geprobeerd te begrijpen en ik leefde altijd met ze mee. Ik pastte me aan bij de dingen die zij wel en niet konden enz. maar vandaag is ineens ff een grens berijkt ofzo. Ik kan het allemaal ff helemaal niet meer hebben. Ik walg van mezelf dat ik dit moet zeggen.

Maar het is gewoon zo f*cking irritant om zo vaak rekening te moeten houden met de beperkingen van andere mensen: de paniek aanvallen en psychotische gedachtes(af en toe) van mijn vriend, het feit dat mijn zus altijd ziek en moe is (ME) en dat mijn moeder heel vaak last heeft van haar spieren (fibromyalgie). En nee ik ben zelf ook niet perfect, ik heb borderline. Maar ik zou zo graag gewoon weer eens met 1 van hun in de stad rond willen kunnen lopen ofzo, of iets leuks doen. Maar ze zijn zo beperkt in wat ze kunnen. Eigenlijk is het ook gewoon heel zielig en ben ik misschien wel zo boos en geïriteerd nu omdat ik zo'n gevoel van onmacht heb, dat ik niks voor ze kan doen . Ik wil het niet voelen, maar ik voel het gewoon: ik ben gewoon boos om hun beperkingen, dat alles altijd uitdraaid op teleurstellingen. Mijn handicap is ook dat ik niet met die onzekerheid kan leven. Dat dingen zo snel en makkelijk gewijzigd kunnen worden door hun beperkingen. Niks staat vast. Ik weet niet, ik vind het gewoon moeilijk. Het lucht op dit te zeggen, maar tegelijk haat ik mezelf nu ook zo.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-05-2005, 13:27
farai
Avatar van farai
farai is offline
Citaat:
moon schreef op 26-05-2005 @ 14:19 :
Heel lang ging het goed. Ik heb het heel lang geprobeerd te begrijpen en ik leefde altijd met ze mee. Ik pastte me aan bij de dingen die zij wel en niet konden enz. maar vandaag is ineens ff een grens berijkt ofzo. Ik kan het allemaal ff helemaal niet meer hebben. Ik walg van mezelf dat ik dit moet zeggen.

Maar het is gewoon zo f*cking irritant om zo vaak rekening te moeten houden met de beperkingen van andere mensen: de paniek aanvallen en psychotische gedachtes(af en toe) van mijn vriend, het feit dat mijn zus altijd ziek en moe is (ME) en dat mijn moeder heel vaak last heeft van haar spieren (fibromyalgie). En nee ik ben zelf ook niet perfect, ik heb borderline. Maar ik zou zo graag gewoon weer eens met 1 van hun in de stad rond willen kunnen lopen ofzo, of iets leuks doen. Maar ze zijn zo beperkt in wat ze kunnen. Eigenlijk is het ook gewoon heel zielig en ben ik misschien wel zo boos en geïriteerd nu omdat ik zo'n gevoel van onmacht heb, dat ik niks voor ze kan doen . Ik wil het niet voelen, maar ik voel het gewoon: ik ben gewoon boos om hun beperkingen, dat alles altijd uitdraaid op teleurstellingen. Mijn handicap is ook dat ik niet met die onzekerheid kan leven. Dat dingen zo snel en makkelijk gewijzigd kunnen worden door hun beperkingen. Niks staat vast. Ik weet niet, ik vind het gewoon moeilijk. Het lucht op dit te zeggen, maar tegelijk haat ik mezelf nu ook zo.
Don't hate yourself for it. 'k weet persoonlijk ook heel goed wat het is om beperkingen te hebben. Ik maak er persoonlijk nooit echt een probleem van, oftewel: ik heb er mee (moeten) leren leven maar soms is het best confronterend idd en dan...tja dan moet het er even uit he.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 26-05-2005, 13:48
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
Citaat:
Skilly schreef op 26-05-2005 @ 09:44 :
best grappig,

ja oke.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 26-05-2005, 13:51
Verwijderd
@moon: Het lijkt me alleen maar praktisch dat je het je realiseert. Misschien is het een idee om er met bepaalde mensen waar het om gaat over te praten? (Ik snap dat dat niet altijd even simpel is, maar met sommige mensen kan het misschien best.) Soms denken mensen onverwachts hetzelfde over dingen of kunnen jullie samen naar een oplossing zoeken of helpt alleen het er samen over praten al.
Oud 26-05-2005, 14:56
Verwijderd
Nou, ik heb me vandaag iig nuttig gemaakt.
Oud 26-05-2005, 15:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Net heerlijk een stuk gefietst en in het bos gezeten.
Alleen was het op de terugweg wel achterlijk warm, maar dat maakt ff niets meer uit
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-05-2005, 15:20
fiorucci
fiorucci is offline
Ik voel me vandaag echt kut om het zo maar te zeggen. Ik behoor tot een groep van 4 hechte vriendinnen en ik dacht eerst echt dat ik de 5e hechte vriendin was maar ik ben steeds meer het 5e wiel aan de wagen.
Een tijdje terug hadden ze het over een vakantie die ze met z'n 4en geboekt hadden, toen ik er wat over vroeg schrokken ze. Ik had dit dus niet mogen weten en ze hadden waarschijnlijk hun mond voorbij gepraat. Later hadden ze het ergens anders over, ze waren met elkaar uit eten geweest, ook hier wist ik niets van.
Vandaag ging ik de email van een van die meisjes legen, dat had ze aan mij gevraagd, die op vakantie was. Haar inbox was vrijwel leeg maar op een of andere manier kon ik het niet laten om in een van haar andere mappen te kijken. Er waren zeker 3 emailtjes waarin het ging over dat ze zich ergerden aan mij, en dat ze mij niet nodig hadden.
Er knakte echts iets van binnen in mij, waarom hebben ze dit nooit gezegd en ze komen altijd uithuilen bij mij en ik ben altijd degene die zich opofferd, ik maak dan speciaal tijd voor hen als ik andere dingen te doen heb. Dat ze nooit iets verteld hebben over dat ze zich aan mij ergerden vind ik wel het allerergste.
Op dit moment stort mijn wereld in, wie kan ik dan nog vertrouwen als die zegt dat hij/zij een vriendin is. Ik heb nu ongelofelijke wantrouwen in mijn omgeving en verder dan huilen kom ik niet.
Oud 26-05-2005, 15:27
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fiorucci schreef op 26-05-2005 @ 16:20 :
*knip*
damn... dis echt kut...
*knuf*

herken t wel een beetje hoor...tis een zware naaistreek en dat vertrouwen is nu echt heel ver te zoeken
(bij mij flikte ze dat in de 2de van de middelbare) en nu heb ik een vriendinnen groep waarvoor ik hard vecht om ze te vertrouwen...

er zijn echt mensen te vertrouwen...

kop op *hug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2005, 15:33
fiorucci
fiorucci is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 26-05-2005 @ 16:27 :
damn... dis echt kut...
*knuf*

herken t wel een beetje hoor...tis een zware naaistreek en dat vertrouwen is nu echt heel ver te zoeken
(bij mij flikte ze dat in de 2de van de middelbare) en nu heb ik een vriendinnen groep waarvoor ik hard vecht om ze te vertrouwen...

er zijn echt mensen te vertrouwen...

kop op *hug*
bedankt

maar dit is al de derde keer dat het mij overkomt, het gebeurde in de 1e de 2e en nu eind 4e, ik voel me zo kapot en heb voor deze vriendschap echt alles gegeven. Ik ben zo bang dat het dan nooit meer lukt
Oud 26-05-2005, 15:36
Verwijderd
Citaat:
fiorucci schreef op 26-05-2005 @ 16:33 :
maar dit is al de derde keer dat het mij overkomt, het gebeurde in de 1e de 2e en nu eind 4e, ik voel me zo kapot en heb voor deze vriendschap echt alles gegeven. Ik ben zo bang dat het dan nooit meer lukt
Ik denk dat het veel mensen overkomt, zeker op jongere leeftijd. Maakt het niet goed, maar het geeft wel aan dat het veel mensen daarna toch lukt om echte vrienden te krijgen.

Sterkte iig.
Oud 26-05-2005, 15:55
fiorucci
fiorucci is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-05-2005 @ 16:36 :
Ik denk dat het veel mensen overkomt, zeker op jongere leeftijd. Maakt het niet goed, maar het geeft wel aan dat het veel mensen daarna toch lukt om echte vrienden te krijgen.

Sterkte iig.
ik ben jullie zodankbaar, ik voel nu tenminste weer een heel klein beetje hoop en heb niet meer het gevoel dat ik echt helemaal alleen ben. Het huilen wordt minder mn oogvocht raakt langerzamerhand op, als het op is vole me waarschijnlijk ook weer n stukje beter
bedankt

Laatst gewijzigd op 26-05-2005 om 16:10.
Oud 26-05-2005, 16:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Damn, mijn vrined heeft 44 van de 48 punten voor zijn Engels examen, ik had er vorig jaar 15 van de 52. Tuurlijk weet ik wel dat je niet overal goed in kan zijn. Hij heeft ook vakken waar ie niet heel goed in is maar ook van die enorme uitschieters naar boven. Ik wil gewoon voor een keer ook eens een heel hoog cijfer halen voor een vak wat er wel toe doet dus niet ckv1 ofzo. Ik doe zo hard mijn best. Heb vorig jaar twee examenbundels uitgewerkt en hij heeft misschien een oefentekstje gedaan.

Ik vind het zo enorm lullig voor hem en ik ben ook echt wel blij voor hem maar op zo'n moment ben ik gewoon zo teleurgesteld in en boos op mezelf. Soms denk ik wel eens of ik niet beter wat minder hard had kunnen blokken en een niveau lager niet beter bij me past. Het is echt niet leuk als je altijd alles maar net haalt.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-05-2005, 16:13
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Over een paar weken gesprek met WEER een psyg. Ik moet van school gaan maar eigenlijk wil ik niet.
Ik heb niet het gevoel dat ze me kunnen helpen en ik wil het alleen kunnen.
En dat kan ik ook wel.

En uiteraard is het weer op een onmogelijk tijdstip op een nog onmogelijkere plek (te ver van huis/school om te kunnen fietsen, niet in een fijne wijk, geen metro-/treinhalte in de buurt)
Oud 26-05-2005, 16:38
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
fiorucci schreef op 26-05-2005 @ 16:33 :
bedankt

maar dit is al de derde keer dat het mij overkomt, het gebeurde in de 1e de 2e en nu eind 4e, ik voel me zo kapot en heb voor deze vriendschap echt alles gegeven. Ik ben zo bang dat het dan nooit meer lukt
ze zeggen altijd...na je 17de maak je vrienden voor t leven
(dit werd tegen mij gezegt om me in te laten zien dat ze er altijd voor me zijn en altijd voor me zullen zijn)

ik weet dat zulk soort dingen heel moeilijk zijn om te geloven.. ik vecht zelf ook nog dagelijks tegen die gevoelens...
en ja het gebeurd de ene nooit en de andere meerdere keren...
(dit was wat de psych zei )
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2005, 16:48
Verwijderd
We hebben het erover gehad. Eindelijk....
Ik ben zo blij dat ik het kwijt ben en dat ze het weet. En.. dat ze me dr mee heeft geholpen. We hebben samen een eetlijst gemaakt. Daar ga ik me nu aan proberen te houden. Tis wel 700kcal dus dat zal nog opgebouwd moeten worden, hoewel ik het nu al veel vind...
Volgende keer gaan we het over am hebben... Geen zin in, maar ok.
En tis warm, te warm. Loop ik daar in mn zwarte vest in de stad. Blll, ik haat de zomer en de zon. Khoop dat het snel weer gaat vriezen ofzo...
Oud 26-05-2005, 16:54
Verwijderd
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-05-2005 @ 17:10 :
Soms denk ik wel eens of ik niet beter wat minder hard had kunnen blokken en een niveau lager niet beter bij me past. Het is echt niet leuk als je altijd alles maar net haalt.
Maar...je hebt wel vwo gedaan en daar is ook wat voor te zeggen. (Ik zou iig liever met zessen vwo gehaald hebben dan met achten havo.)
Oud 26-05-2005, 16:57
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 26-05-2005 @ 17:10 :
Damn, mijn vrined heeft 44 van de 48 punten voor zijn Engels examen, ik had er vorig jaar 15 van de 52. Tuurlijk weet ik wel dat je niet overal goed in kan zijn. Hij heeft ook vakken waar ie niet heel goed in is maar ook van die enorme uitschieters naar boven. Ik wil gewoon voor een keer ook eens een heel hoog cijfer halen voor een vak wat er wel toe doet dus niet ckv1 ofzo. Ik doe zo hard mijn best. Heb vorig jaar twee examenbundels uitgewerkt en hij heeft misschien een oefentekstje gedaan.

Ik vind het zo enorm lullig voor hem en ik ben ook echt wel blij voor hem maar op zo'n moment ben ik gewoon zo teleurgesteld in en boos op mezelf. Soms denk ik wel eens of ik niet beter wat minder hard had kunnen blokken en een niveau lager niet beter bij me past. Het is echt niet leuk als je altijd alles maar net haalt.
Als je tussen twee niveau's in zit is dat nooit leuk. Of je nou Havo/hbo gaat doen of gewoon door gaat met de uni. Ga gewoon door zolang je het kunt, pas als het echt niet meer gaat hoef je pas over iets anders na te denken. Succes ermee!
__________________
Oud 26-05-2005, 17:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Vandaag, het 5e uur, ik had geen zin meer in school en besluit met drie vriendinnen bij iemand achter in haar tuin in de vecht te gaan zwemmen. Het was ontzettend leuk en gezellig. Het 6e uur, ik moet terug naar school anders word ik zeker weten afwezig opgeschreven. Vriendin en ik terug naar school, andere twee blijven weg. Wij zijn te laat voor het 6e uur en halen een briefje, waarbij we van de concierge meteen door gestuurd worden naar coordinator. Minder leuk. Worden in studieruimte gezet en mogen niet terug naar de les. 7e uur, worden uit de studieruimte gehaalt en krijgen vierkant rooster (elke dag van 8 tot 4 uur op school zijn) en moeten tot 5 uur op school blijven, ouders zijn ingelicht. Grote lol gehad met studiebegeleider en concierge, die extra uren worden nog best leuk! 5 uur: terug naar huis. Ik kom de tuin in en word bijna in m'n gezicht uitgelachen door m'n ouders. 'Ja, ik heb mijn lesje wel geleerd pa & ma' dus krijg verder geen preek oid. Vierkant rooster vind ik eigenlijk niet zo erg, doe ik tenminste wat aan mijn huiswerk en zit ik niet de hele tijd thuis. Al met al was het een hele leuke dag, ontzettend genoten!
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-05-2005, 17:23
Ruudje
Avatar van Ruudje
Ruudje is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 26-05-2005 @ 18:17 :
*verhaal*
Oud 26-05-2005, 18:43
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-05-2005 @ 17:54 :
Maar...je hebt wel vwo gedaan en daar is ook wat voor te zeggen. (Ik zou iig liever met zessen vwo gehaald hebben dan met achten havo.)
Dat zei mijn vriend ook al en ik ben eigenlijk ook wel trots op mijn vwo-diploma. Als ik havo was gaan doen was ik nu waarschijnljk weer gaan twijfelen of ik niet beter toch vwo had kunnen doen dus het is wel goed zo.

Citaat:
Miracle schreef op 26-05-2005 @ 17:57 :
Als je tussen twee niveau's in zit is dat nooit leuk. Of je nou Havo/hbo gaat doen of gewoon door gaat met de uni. Ga gewoon door zolang je het kunt, pas als het echt niet meer gaat hoef je pas over iets anders na te denken. Succes ermee!
Mja, ik ga gewoon proberen om dit jaar ook te halen. Lukt het niet dan kan ik altijd nog HBO gaan doen (of een andere universitaire studie oid). Misschien wil ik wel gewoon teveel van mezelf.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-05-2005, 19:21
Fruitcake
Avatar van Fruitcake
Fruitcake is offline
Ben ik nu aan het liegen, of gewoon niet de hele waarheid aan het vertellen? Ik wil het hem zo graag allemaal vertellen maar het lukt me niet! Elke keer ik het wou zeggen kwam hij er met zijn idiote verhalen weer tussen en moest ik luisteren naar zijn problemen. Wel whipie ik kom er zelf wel uit. denk ik toch
__________________
He's not the Messiah, He's a very naughty boy
Oud 26-05-2005, 19:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nog 16 dagen werken...
dat valt mee toch?!
aftellen maar!!!!!

*tis zo voorbij...tis zo voorbij...tis zo voorbij*

toch??
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2005, 19:47
Verwijderd
Waarom zijn die opdrachten zo vreselijk vaag...? Waarom kunnen ze nou niet gewoon duidelijke opdrachten formuleren, zo heel moeilijk is dat toch niet?
Waarom heb ik zo'n pijn en waarom ben ik zo moe?
Waarom, waarom, waarom...
Oud 26-05-2005, 20:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Mensen die zomaar offline gaan midden in een gesprek
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-05-2005, 20:27
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
OMG, DIE KUTKINDEREN UIT MIJN KLAS!! Hebben ze op de randen van de biologie tafels geschreven: M. kan niet naar het VWO!! Wat heb ik hen misdaan dat ze me zo ontzettend haten? Heb ik dan geen recht op geluk?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 26-05-2005, 20:28
Verwijderd
Ik kan niet kiezen . SPW, Havo? Volgens mij kan ik het allebei niet. Ik zie mezelf nog niet hele dagen op school zitten en dan ook nog de hele middag huiswerk maken en dan ook nog al die toetsen, eindexamens??? pfff...
Oud 26-05-2005, 20:31
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Morgen wordt m'n oma geopereerd... Borstkanker..

Hopen dat alles goed gaat.
Oud 26-05-2005, 20:32
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 26-05-2005 @ 21:31 :
Morgen wordt m'n oma geopereerd... Borstkanker..

Hopen dat alles goed gaat.
sterkte
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 26-05-2005, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 26-05-2005 @ 21:27 :
OMG, DIE KUTKINDEREN UIT MIJN KLAS!! Hebben ze op de randen van de biologie tafels geschreven: M. kan niet naar het VWO!! Wat heb ik hen misdaan dat ze me zo ontzettend haten? Heb ik dan geen recht op geluk?
Schrijf er iets achter: "dus is ze gelukkig van jullie af" of weet ik het wat... Ik snap dat het niet helpt, maar laat die mensen lekker voor wat ze zijn, ze zijn je ergernis en verdriet niet waard.
Oud 26-05-2005, 20:53
moon
Avatar van moon
moon is offline
@~oceangirl~ en @leonoor : bedankt voor jullie reacties!praten erover vind ik wel vrij moeilijk, ik wil begripvol zijn en ik wil ze niet kwetsen.


ontopic: ik zit mezelf weer somber te denken.
* zucht* ik zie dingen in de toekomst gewoon mislukken en ik zie de relatie met mijn vriend mislukken en...ik zie alles mislukken. Ik ben weer eens in een flinke pessimistische bui. gaat wel weer over (hoop ik).
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 26-05-2005, 20:58
Verwijderd
Citaat:
moon schreef op 26-05-2005 @ 21:53 :
@~oceangirl~ en @leonoor : bedankt voor jullie reacties!praten erover vind ik wel vrij moeilijk, ik wil begripvol zijn en ik wil ze niet kwetsen.
Je hoeft niet alleen aan anderen te denken, je mag ook aan jezelf denken. En er over praten hoeft niet meteen te betekenen dat je een ander kwetst. (Jouw moeder en zus zijn mij niet, maar ik heb ook fm en cvs en ik ben zelf (veel) met dergelijke dingen bezig, maar dan dus 'van de andere kant' zeg maar...ik ken jouw moeder en zus natuurlijk niet, maar ik kan me niet voorstellen dat zij zich er niet ook zo nu en dan mee bezig houden.)
Oud 26-05-2005, 21:28
Verwijderd
Vandaag naar die orthopedagoog geweest. Was op zich wel okay. Eerst nog over de geheimhouding gehad enzo. Nog best lastig en ingewikkeld. Ben zoo blij dat ik 16+ ben !!!!
Daarna moest ik maar wat vertellen. Dus ik vertellen. Alleen hij onderbrak steeds, dat was wel een beetje vervelend. Dan zei hij: 'oh dit vind ik zo erg!' of 'o my god' ofzo... Na een tijdje onderbrak hij me helemaal. Daarna vroeg hij me weer over een ander deel te vertellen en zo ging het door tot ik allemaal kleine stukjes had verteld. Voelde me een beetje raar... had niet het gevoel dat hij nou een goed beeld kreeg zo, maarja... Daarna wou hij wat talenten van mij gaan opnoemen enzo. Nou ja, ik heb maar braaf geknikt enzo, maar eigenlijk vond ik het een beetje onzin. Ergens is het wel lief en goed voor mijn zelfbeeld, maar er waren belangrijkere dingen. Daarna vroeg hij om nog wat verder te vertellen, maarja ik zat even met mijn mond vol tanden. Ik wist namelijk niet bij welk stukje ik nou verder moest gaan en waar ik was gebleven overal. Heb nu een vervolgafspraak voor over 2 weken. Of ik met hem nou veel opschiet weet ik niet. Hij en de schoolarts gaan regelen dat ik naar een psycholoog of psychiater ga. Dat is wel heel fijn. Hij zei dat ik dan nog naar hem toe kon om gewoon van me af te praten. Maarja, hij is nou niet het soort persoon waar ik alles aan zou gaan vertellen. Het was een beetje dubbel. Aan de ene kant was ik blij dat er weer iets in gang werd gezet, aan de andere kant was het raar. Het was helemaal geen beladen gesprek, eigenlijk heel neutraal. Ik had gedacht dat ik daarna helemaal van slag zou zijn, maar dat viel mee. Maar of ik hier nou iets mee opschiet? Ik vond het een beetje vervelend dat hij eigelijk vanalles onderuit haalde, zoals mijn mentor, de psychologen in het algemeen, enz. En steeds daarna zei hij: ja sorry dat zou ik eigenlijk niet mogen zeggen, maarja. Dat ik af en toe dacht van: zit ik hier nou voor mezelf, of ben ik hier om jou je gevoelens af te laten reageren? Maarja ik zie het allemaal wel over 2 weken hoe het dan is. Hoop wel dat ik snel bij een psycholoog/psychiater terecht kan.

De dagen zijn wel best wel grauw... Maar gelukkig heb ik zoveel lieve vrienden en vriendinnen!! Ik zou echt niet zonder ze kunnen!

En nu moet ik heel hard leren... morgen biologie schoolexamen. Ik ken het nog voor geen meter, kan me niet concentreren... Maarja, desnoods leer ik de hele nacht. Misschien zou een potje huilen opluchten, maar dan moet mn moeder me ff met rust laten...
Oud 26-05-2005, 21:38
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Ik wil haar zoveel vertellen... Maar ik durf niet... Bang dat ze me een aansteller of aandachtstrekker vind...

Nee, niet 'haar' of 'zij' nee.
Oud 26-05-2005, 21:45
Verwijderd
zo mn best gedaan
en zo kei en keihard de grond in geboord.
Zóveel motivatie, zóveel inzet had ik voor mijn opleiding. en nu dit.
nou, als jullie een doorzetter kwijtwillen, jullie doen t perfect! (sómmige leraren )


Lief, ga dan mee
Omarm mijn lijf en leden
Omarm mijn waanideeën
Omarm me, omarm me
Lief, ga dan mee
Omarm heel mijn verleden
Omarm mijn zeven zeeën
Omarm me, omarm me
En breng me nergens heen


hihi, omarm mijn zeven zeden jaren gedacht dat die kerel dat zong


ik ben kapot
en ik wil die droom waarmaken met S.
haar dromen en mijn dromen.
en de dromen die spontaan zullen ontstaan.

omarm me
Oud 26-05-2005, 22:00
Verwijderd
vandaag per ongeluk naar mijn vrijwilligerswerk gefietst, terwijl ze op vakantie waren. oeps! maar het was heerlijk weer vandaag, dus het deed me niet zoveel eigenlijk. toen naar oude school gefietst, examenvrienden even succes gewenst. heel veel buiten gezeten, ijsje gegeten met Mushu, en daarna ging mush met mij mee om te eten en om filmpje te kijken. dat was gewoon gezellig. daarna zag ik b en j en n buiten honkballen, dus ik heb even mee gedaan. dat was ook gezellig. en nu is het heel laat, en moet ik nodig naar bed. maar ik ben zo vreselijk verbrand dat ik liever blijf staan.

ik heb gisteren weer gehuild. om hem. en dat wil ik niet. maar het lukt niet. ik doe zo hard mijn best...
Oud 26-05-2005, 22:30
Verwijderd
Kutzooi, je kunt me verdomme ook gewoon gelijk aan mn haren uit het raam rukken en me voor een vrachtwagen ONEE TREKKER WANT WE ZITTEN IN EEN BOEREN GAT gooien


*jank*
Ik ga slapen
Oud 26-05-2005, 23:13
Doodle!
Avatar van Doodle!
Doodle! is offline
When you ask to stay and then disappear
It seems you're gone but you're really here
When every move seems out of place
But every kiss is filled with grace

Some things never get defined
In your heart or in your mind
It don't make sense, what can you do
So, I won't try making sense of you


moeilijk moeilijk moeilijk
__________________
In love with my oven glove. <3
Oud 26-05-2005, 23:27
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Mmmmm, ik had natuurlijk eerder naar bed kunnen gaan.. Over minder dan 5 uur zit ik hier weer achter de pc.. Ik dien nog een opdracht af te maken Grrrrr... Planning, of zo..

*wenst zichzelf plus alle andere wakkere forummers een prettige nacht toe*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 26-05-2005, 23:42
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Ik heb me examen wiskunde goed gemaakt 82 van de 91 punten
Me dag kon niet stuk meer.
Vandaag veel gepraat met klasgenoot. Ze bleek toch aardig te zijn. Ik voelde me gewoon op me gemak. Want bij sommige klasgenoten voel ik me gewoon niet op me gemak

Morgen engels examen weer 1 examen die ik ga verpesten daar ga ik vanuit
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 27-05-2005, 05:12
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Op zich zou ik best wel weer in mijn nest willen duiken.....
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 27-05-2005, 05:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb een stageplaats! *doet vreugdedansje*
En verdorie, als het zo warm is val ik niet makkelijk in slaap, en is het dus dubbel zo zwaar om om 6u op te staan. Al ben ik op dit moment zo vrolijk dat het me toch niets uitmaakt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 20:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:00.