Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2014, 00:27
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Hallo beste mensen,

Ik heb 3 maanden een geweldige vriendin, alleen soms heb ik gewoon stomme egoistische fouten gemaakt die ik zelf echt niet doorhad dat ik een fout maakte.
Ze vind mij nu een egoistische zak terwijl ik al mijn liefde die ik heb, die ik heb gegeven aan haar. Ik hou echt heel veel van haar. Ik begrijp haar wel vanuit een opzicht maar hoe kan ik het nu nog goedmaken, zelfs het aanbieden van een tripje parijs werkt niet? Ik heb nog tot morgen 2 uur om te bewijzen dat ik om haar geef! Anders weet ik zeker dat ze het definities uitmaakt, ik wil haar niet kwijt. Help me alsjeblieft. Rozen en chocolade helpt echt niet meer.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2014, 01:25
Verwijderd
Citaat:
soms heb ik gewoon stomme egoistische fouten gemaakt die ik zelf echt niet doorhad dat ik een fout maakte.
Wat voor fouten heb je gemaakt?

En hoe oud zijn jullie?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 06:52
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Ik heb nog tot morgen 2 uur om te bewijzen dat ik om haar geef!
Gadver, een ultimatum, en dan ook nog 's zo'n vage opdracht.
Als Parijs, chocola en bloemen niet werken dan gaat het dus niet lukken met financiële middelen, en wordt het een gevoelskwestie. Misschien dat vrouwen hier je kunnen helpen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 08:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Je moet haar niet proberen om te kopen. Ik denk dat ze het meer zal waarderen wanneer je een brief opstelt met daarin jouw verhaal. Wat je misschien fout deed, waar je spijt van hebt en dat je ondanks alles om haar geeft. Je kunt ook gerust wat fijne mooie herinneringen uit jullie relatie noemen. Vraag als je dat wil meer tijd om je liefde te tonen, zonder einddatum of deadline.

Heeft zij trouwens het ultimatum gesteld? Ik vind dat persoonlijk nogal vreemd dat je voor een bepaalde tijd moet bewijzen dat je wel om haar geeft...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 09:11
hopelose jongen
hopelose jongen is offline
vertel haar gewoon want je voelt en zeg haar dat het je spijt
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 11:14
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Het is niet echt een ultimatum, ik weet gewoon dat ze het uitmaakt als ik haar zie vandaag. En de enige manier om dat te voorkomen is om te laten zien hoeveel ik echt om haar geef
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 13:36
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Als ik zo'n dom ultimatum zou krijgen zou ik het zelf uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 14:57
feniks
feniks is offline
Citaat:
Het is niet echt een ultimatum, ik weet gewoon dat ze het uitmaakt als ik haar zie vandaag. En de enige manier om dat te voorkomen is om te laten zien hoeveel ik echt om haar geef
Ik vraag me af wat de "fout" is die je gemaakt hebt. Als het werkelijk zo erg is, dat zelfs een weekendje parijs het niet goed kan maken, waarom heeft ze het zelf dan nog niet uitgemaakt?

Als ze je met dit soort hopeloze escapades meent te kunnen dwingen om te tonen wat je voelt, moet je haar inderdaad gewoon dumpen.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 20:54
Verwijderd
Citaat:
Als ik zo'n dom ultimatum zou krijgen zou ik het zelf uitmaken.
dus dat.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 21:13
Verwijderd
Het is geen ultimatum, toch? Gewoon de volgende keer dat ze elkaar zouden zien, gecombineerd met de wetenschap dat ze 't wil uitmaken.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2014, 21:18
Verwijderd
Verder zijn bloemen, chocola of weekendjes Parijs uiteraard geen effectieve manier om relatieproblemen op te lossen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 15:48
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
T laatste wat ik wil is omkoping. Maar hoe is het afgelopen?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2014, 22:30
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh dus je hebt jezelf een ultimatum gesteld. Wat heb je dan gedaan dat zo fout was dat ze het wellicht uit gaat maken? Als jij zelf ook vindt dat het een fout was excuses aanbieden en vooral er goed over praten. En als je niet zelf vindt dat het een fout was er ook goed over praten.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 11-08-2014, 14:24
Heil
Heil is offline
Diep door het stof gaan en heel lief voor haar zijn. Je verhaal doen, zeggen dat je er erg veel spijt van hebt en zeggen dat het zeker niet aan haar ligt. Vrouwen zwichten hiervoor, althans die van mij
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 02:35
mediaROCKS
mediaROCKS is offline
Gelukkig vanwege goed praten met haar en laten zien hoe enorm veel ik van haar hou is de relatie nu weer in volle gang . Thanks voor alle tips guys!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2014, 07:55
feniks
feniks is offline
Ik ben wel benieuwd hoe je dat hebt aangepakt, als zelfs een weekendje parijs niet goed genoeg was...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet meer wat ik met mezelf moet
Zeeslag
1 01-04-2015 16:14
Lichaam & Gezondheid Rook jij? (2009)
Hulk
192 02-08-2009 12:32
Werk, Geld & Recht bij verhuizing moet ik ontslag nemen
Verwijderd
38 06-06-2008 00:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Het instellen van wachtlijsten voor zwarte en witte leerlingen, om zo de spreiding te
Cheenna
10 19-05-2005 16:16
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Betoog
Verwijderd
52 19-11-2003 19:46
Verhalen & Gedichten [(vervolg)Verhaal] Terugkomst van zielentocht
Vlooienband
16 15-05-2003 14:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25.