Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2016, 15:26
student.L.W
student.L.W is offline
Hallo Iedereen
In kader van het onderzoek voor mijn bachelorproef zoek ik jongvolwassen (tussen 18 en 30 jaar) met dyscalculie die reeds enige werkervaring hebben. Behoor jij tot mijn doelgroep en zie je het zitten om deel te nemen door een online enquête in te vullen? contacteer mij dan via privébericht hier, of op deze reactie te reageren

Meer info:
Ik ben een laatste jaarstudent bachelor Toegepaste psychologie aan de Howest te Brugge en voor mijn bachelorproef doe ik onderzoek naar dyscalculie op het werk bij jongvolwassenen (van 18 tot en met 30 jaar). De titel van mijn bachelorproef is ‘Noden en behoeften van jongvolwassenen met dyscalculie op de werkvloer’. Met dit onderzoek wil ik graag nagaan wat jongvolwassenen met dyscalculie zien als moeilijkheden door dyscalculie op het werk, mogelijke hulpmiddelen op het werk en in welke mate zij steun ondervinden op het werk. In het kader van dit onderzoek zoek ik mensen met dyscalculie om een online vragenlijst in te vullen.

voor nog meer info of vragen contacteer mij gerust
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-03-2016, 20:07
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
waarom zet je de link naar de enquete niet gewoon in dit topic? Ik denk dat je dan een stuk meer respondenten zult krijgen dan als ze je eerst een PM moeten sturen. Regel 1 van enquêtes maken: maak de drempel om mee te doen zo laag mogelijk!
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 30-03-2016, 12:25
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Vreemd dat er geen reactie meer is gekomen. Sluit me aan bij Pluis, op deze manier moeten mensen veel moeite doen terwijl ze er sowieso al geen voordeel bij hebben, alleen jij.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42.