Oud 15-10-2019, 17:56
Henknaam
Henknaam is offline
Hallo,

Ik ben een jongen van 17 en word de laatste tijd midden in de nacht wakker, vervolgens zie ik hetzelfde vage gedaante aan de voet van mijn bed staan, de verroert zich niet en doet ook niks maar ik vind het zeker niet aangenaam.
Ik kan het gedaante beschrijven als een donker gedaante van een vrouw dat lichtjes voorover gebogen is en ongeveer 1m60 hoog zou zijn, ik herken geen herkenbaar gelaat zoals een gezicht dat mij bekent voorkomt en kan het daarom ook niet echt beschrijven.

Ik heb zelf gezocht naar iets en kwam wel uit op Hypnagoge hallucinaties waarbij je tussen je dromen en de echte wereld inzit zegmaar, een soort augmented reality. hierin zien mensen ook schimmen maar kunnen zij zich niet bewegen.
Nu kan ik mezelf volkomen bewegen en zijn mijn ogen wagenwijd open, toch voelt het niet normaal...

Nu is mijn vraag waar ik last van heb, wat ik eraan kan doen en wat dit allemaal inhoud.
(Als deze post op de verkeerde pagina is gepost laat het aub even weten, ik vond dit zelf een geschikte plaats)

alvast bedankt,
groetjes henk!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2019, 19:11
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Weet je zeker dat je wakker bent als dit gebeurt?
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 16-10-2019, 21:46
Protected22
Protected22 is offline
Ik denk dat je een soort Lucid Dream had ofzo.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2019, 22:34
Verwijderd
Heb je óók psychische klachten?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2019, 21:41
filoSOPHIEx
filoSOPHIEx is offline
Dit klinkt voor mij als een slaapverlamming, dit ervaar ik zelf ook regelmatig.
Verlamming van de spieren treedt normaal op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op om te voorkomen dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor deze zich niet kan bewegen en praten. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie. Hier kunnen ook hallucinaties bij ontstaan.

Wanneer ik eentje heb helpt het om me specifiek op het bewegen van mijn arm te focussen. Zodra ik mijn arm kan bewegen ben ik weer geheel wakker. Herken jij jezelf hierin?

De symptonen zijn vermoeidheid, slapen op je rug, drugsgebruik en stress. Probeer dus je slaapgewoonten te verbeteren, als je je herkent in slaapverlamming.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2019, 21:44
Verwijderd
Citaat:
De symptonen zijn vermoeidheid, slapen op je rug, drugsgebruik en stress.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 00:08
Henknaam
Henknaam is offline
Ik doe niet aan drugs, ik zie nu zelfs schimmen zodra ik de lampen uit maak, volgrns mij word ik gek ofzo help me aub
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 02:13
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wij kunnen niet veel voor je doen Henk. Ga aub naar je huisarts. Je hebt professionele hulp nodig.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 04-11-2019, 07:11
ImQueer
Avatar van ImQueer
ImQueer is offline
Citaat:
Dit klinkt voor mij als een slaapverlamming, dit ervaar ik zelf ook regelmatig.
Verlamming van de spieren treedt normaal op tijdens de remslaap. Alleen de oogspieren, de longen en het hart zijn dan nog actief. Deze verlamming treedt op om te voorkomen dat bewegingen in dromen echt uitgevoerd worden. Bij slaapverlamming bevindt de persoon zich als het ware tussen droom en waaktoestand in, waardoor deze zich niet kan bewegen en praten. Dit kan zeer beangstigend zijn voor de persoon in kwestie. Hier kunnen ook hallucinaties bij ontstaan.

Wanneer ik eentje heb helpt het om me specifiek op het bewegen van mijn arm te focussen. Zodra ik mijn arm kan bewegen ben ik weer geheel wakker. Herken jij jezelf hierin?

De symptonen zijn vermoeidheid, slapen op je rug, drugsgebruik en stress. Probeer dus je slaapgewoonten te verbeteren, als je je herkent in slaapverlamming.

Ik denk idd dat dat het is heb er over het internet wat over gelezen en een filmpje over een meisje gezien die dat ook had!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Één nacht in Berlijn
Orpheus
32 25-07-2006 15:10
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd - Één nacht in Berlijn
Verwijderd
0 09-06-2006 19:32
Verhalen & Gedichten Handboek Moord en Doodslag
Vlooienband
8 25-01-2003 23:26
Verhalen & Gedichten ['opdracht'] The Perfect Murder
Type
2 19-01-2003 23:33
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Coma (drama)
Anne
13 11-11-2002 13:22
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 11:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53.