Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 17:44
Verwijderd
Tis misschien wat negatief, maar ik zoek 'lotgenoten' .

Tot mn laatste schoolonderzoeken stond ik er 'redelijk' voor maar ben toen ziek geweest en tijd. En er zijn wat nare dingen gebeurt waardoor ik mn laatste schoolonderzoeken verknalt heb en zo ben ik er niet zo goed voor komen te staan.

Ik sta voor frans, duits, wiskunde, natuurkunde en scheikunde een 5. (varierend van 5,2 tot 5,4)
dan denk je: dan moet je toch gewoon iets hoger halen, maar ik he nog nooit hoger dan een 5 gehaald voor bv wiskunde, en dan moet ik nu een 5,6 halen...
voor nederlands (7) economie 1 (5,6 ook trickie) biologie1,2 (6,3) engels(6) moet het nog te doen zijn, maar alleen daarmee slaag ik niet

Maar zijn er nog meer mensen die in dit schuitje zitten, of ben ik de enige?
lucht uw hart
Advertentie
Oud 16-05-2004, 18:58
-(HeD)-
Avatar van -(HeD)-
-(HeD)- is offline
hmm.. das kut voor je

tis niet om op te scheppen.. maar ik kan eigenlijk alleen in theorie nog zakken.. als ik voor meer dan 3 vakken een 1 haal
ksta alles boven de 7 en heb alles afgesloten met 7 of hoger behalve duits..

de examens worden voor mij dus best wel chill
maar ik wens je veel succes dat je het ook mag halen
__________________
www.relentlessassault.com // Gemert Based Thrash Metal
Oud 16-05-2004, 20:49
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
ik sta nu voor wiskunde, 5.8 (wat komt door 8,5 voor po, anders had het echt stuk lager geweest, en ja, ik ben dus idd niet zo goed in wiskunde ) economie1,2 een 5,4 en meo een 5,6
word ook nog best lastig maar ik ga me positief instellen en maar hopen dat ik er wat van bak

ik kom net thuis van school (yep, op zondag avond) want morgen hebben we examenstunt en dus moesten we van alles voorbereiden (6000 balonnen opblazen) maar heb het wel naar mn zin gehad en morgen word echt een topdag, als afsluiter ook een hawai feest met barbeque, heb er echt zin in fftjes niet aan de examens denken
__________________
hoii
Oud 16-05-2004, 20:49
x-Jola-x
x-Jola-x is offline
kweet niet... ik zie er wel enorm tegen op.. Sta alles wel boven de 5,5, maar twee vakken maar net... Iedereen beweerd wel dat k wel ga slagen, maar bah.. ben wel in de stress.. het moet ook wel te doen zijn, majah.... als ik alleen al aan het woord denk bah.. Maar goed.. als je al een tijdje begonnen bent met leren, en je gaat de komende weken er nog flink tegen aan, moet het wel kunnen... de examens zijn altijd makkelijker dan normaal, en je mag een 4 en een 5 of 2 5-en, en je hebt nog een her.. hoewel je daar natuurlijk niet voo rmoet gaan....
Ik wens je iig veeeeel sterkte en succes, als je er zelf in geloofd en er flink je best voor doet, gaat het je gewoon lukken!!

zet 'm op meid!!!
__________________
don't cry over anyone... who won't cry over you..
Oud 16-05-2004, 20:59
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik ga deze toch maar sluiten.

In principe kan er best gepraat worden over mensen die al zeker weten dat ze zakken, omdat ze bijvoorbeeld al 3 vakken onvoldoende hebben afgesloten of omdat ze handelingsdelen niet hebben ingeleverd en het ook niet meer redden.
Maar dit topic gaat vooral over mensen die enkele lagere cijfers hebben. Het lijkt wat mij betreft teveel op de topic Met welke cijfers ga jij je examen in?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Verhalen & Gedichten De laatste keer..
PooW
83 02-12-2005 14:36
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: te simpel
Ieke
0 31-01-2004 14:59
Verhalen & Gedichten donker en licht
niña
7 23-08-2003 16:05
Liefde & Relatie MBO= afknapper voor je moeder?
Verwijderd
88 05-06-2003 21:37
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:03.