Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2005, 20:35
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-01-2005 @ 21:29 :
Robbemond van AZ naar De Graafschap...
Leuk voor m dat ie een nieuwe club heeft gevonden. De selectie begint al een wat kleinere omvang te krijgen. En das goed nieuws denk is, want de selectie was gewoon te groot.
Tja, nu AZ het zo goed deed met allemaal dezelfde spelers, hebben spelers die niet meer nu tot spelen toe komen (Dibi, Mans, Robbemond) het nakijken. Logisch dat ze naar een nieuwe club gaan, ze willen immers voetballen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Advertentie
Oud 02-01-2005, 20:40
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-01-2005 @ 21:35 :
Tja, nu AZ het zo goed deed met allemaal dezelfde spelers, hebben spelers die niet meer nu tot spelen toe komen (Dibi, Mans, Robbemond) het nakijken. Logisch dat ze naar een nieuwe club gaan, ze willen immers voetballen.
Tja, ondanks de grote spelersgroep is AZ geloof ik de club uit de eredivisie die de minste spelers heeft gebruikt... Is opzich ook best opvallend.

En dat Robbemond en Mans weg gaan is niet meer dan logisch. Ze zijn gewoon ten opzichte van de rest van de selectie niet goed genoeg. En Dibi was al een tijdje weg...
__________________
Zuur...
Oud 02-01-2005, 21:04
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Jevric per direct naar Ankara Sport

Dragoslav Jevric verruilt Vitesse per onmiddelijke ingang voor Ankara Sport. De doelman uit Servie en Montenegro bevestigde zondagmiddag op de luchthaven in Turkije het nieuws. Jevric tekent bij Ankara voor 3,5 jaar. "Ik ben er heel blij mee, maar op dit moment kan ik niet meer zeggen. Vanavond laat misschien wel."
Vitesse reageert waarschijnlijk nog deze week op het al verwachte vertrek van Jevric: "We zijn met twee gelijkmatige keepers in onderhandeling. Harald Wapenaar van Portsmouth is inderdaad één van hen", bevestigt manager voetbal Jan Streuer.
bron: www.vitesse.org

Ben benieuwd of Wapenaar wilt komen, in VI las ik dat hij niet erg veel financieel wilt inleveren,
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 02-01-2005, 21:10
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-01-2005 @ 22:04 :
bron: www.vitesse.org

Ben benieuwd of Wapenaar wilt komen, in VI las ik dat hij niet erg veel financieel wilt inleveren,
Misschien wel Danny Wintjens van MVV. Hij gaat toch aan het einde van dit seizoen weg bij ons en jullie waren wel eens eerder geïnteresseerd in hem. Maar goed, ik denk dat-ie het niveau "eerste doelman op het hoogste niveau" nog niet aan kan, bij ons issie nu namelijk tweede keeper.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 02-01-2005, 21:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-01-2005 @ 22:10 :
Misschien wel Danny Wintjens van MVV. Hij gaat toch aan het einde van dit seizoen weg bij ons en jullie waren wel eens eerder geïnteresseerd in hem. Maar goed, ik denk dat-ie het niveau "eerste doelman op het hoogste niveau" nog niet aan kan, bij ons issie nu namelijk tweede keeper.
Bram Verbist (oud ajax, nu GBA) word ook genoemd als opvolger. Anders gewoon Gino onder de lat en Rensen op de bank
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-01-2005, 10:27
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 02-01-2005 @ 22:04 :
bron: www.vitesse.org

Ben benieuwd of Wapenaar wilt komen, in VI las ik dat hij niet erg veel financieel wilt inleveren,
Paauwe wou ook naar een andere club..
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 03-01-2005, 14:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 03-01-2005 @ 11:27 :
Paauwe wou ook naar een andere club..
Daar ben je blij mee
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2005, 18:53
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik gok op Postma naar Vitesse
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-01-2005, 18:54
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-01-2005 @ 15:05 :
Daar ben je blij mee
Paauwe is een goede keeper hoor behalve zijn fout tegen psv dan.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-01-2005, 19:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-01-2005 @ 19:53 :
Ik gok op Postma naar Vitesse
hehe, dat zou ook nog kunnen
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-01-2005, 19:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-01-2005 @ 19:54 :
Paauwe is een goede keeper hoor behalve zijn fout tegen psv dan.
Ik zou er dus echt op tegen zijn als hij naar mijn cluppie zou komen.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 03-01-2005, 19:29
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-01-2005 @ 20:22 :
Ik zou er dus echt op tegen zijn als hij naar mijn cluppie zou komen.
Want?

Liever oude Albert in doel zeker?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 03-01-2005, 20:21
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 03-01-2005 @ 20:29 :
Want?

Liever oude Albert in doel zeker?
Nee, maar oude albert komt hopelijk ook niet meer in het doel. Ik vind paauwe geen betrouwbare keeper. Wel beter dan vorig seizoen, dat wel
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-01-2005, 13:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-01-2005 @ 21:21 :
Nee, maar oude albert komt hopelijk ook niet meer in het doel. Ik vind paauwe geen betrouwbare keeper. Wel beter dan vorig seizoen, dat wel
Hmm ik heb hem toch een seizoen lang goed zien keepen en hij is voor een keeper ook nog relatief jong, zou voor elke middenmoot eredivisieclub een meer dan betrouwbare keeper zijn.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-01-2005, 17:21
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 03-01-2005 @ 21:21 :
Nee, maar oude albert komt hopelijk ook niet meer in het doel. Ik vind paauwe geen betrouwbare keeper. Wel beter dan vorig seizoen, dat wel
Zit onze blowende vriend van Emmerik eigenlijk nog bij jullie????
Oud 04-01-2005, 17:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 04-01-2005 @ 18:21 :
Zit onze blowende vriend van Emmerik eigenlijk nog bij jullie????
Jup, met z'n chagrijnige kop
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-01-2005, 17:23
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 02-01-2005 @ 22:10 :
Misschien wel Danny Wintjens van MVV. Hij gaat toch aan het einde van dit seizoen weg bij ons en jullie waren wel eens eerder geïnteresseerd in hem. Maar goed, ik denk dat-ie het niveau "eerste doelman op het hoogste niveau" nog niet aan kan, bij ons issie nu namelijk tweede keeper.
Is dat niet die keeper die vorig jaar zo verschrikkelijk veel doelpunten tegen had? Die elke wedstrijd een blunder maakte en alleen tegen Go Ahead zo'n beetje dertien ballen per minuut uit de kruising wist te vissen?

P.S.
die van der Ban is trouwens ook geen gezicht!
Blijft aantrekkelijk hè; die McDonalds naast het stadion.

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 17:26.
Oud 04-01-2005, 17:24
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 02-01-2005 @ 21:40 :
En Dibi was al een tijdje weg...
Is ie eindelijk z'n rijbewijs aan het halen in Marokko?
Oud 04-01-2005, 17:31
Verwijderd
Willem II heeft Giorgio Berkleef aangetrokken. De 18-jarige aanvaller, die wordt toegevoegd aan de beloftes, tekende een contract dat tot medio 2006 loopt. Berkleef doorliep de volledige jeugdopleiding van Ajax en kwam de afgelopen tijd uit voor RKC Waalwijk.

"Typische linksbuitens zijn schaars maar wel essentieel voor onze speelstijl. Wij hopen dan in de toekomst ook veel plezier te beleven aan Giorgio", aldus manager technische zaken Gerard Wielaert op de officiële website van de club uit Tilburg.

www.voetbalzone.nl
Oud 05-01-2005, 10:16
Spsup19
Spsup19 is offline
RAMON VAN HAAREN OP STAGE BIJ SPARTA

Ramon van Haaren werkt vanaf morgen een stage af bij Sparta. De verdediger van Feyenoord zal een week lang meetrainen met de Rotterdamse eerste divisionist. Als Van Haaren, die inmiddels volledig is hersteld van zijn langdurige blessure, in die week fit genoeg wordt bevonden, wil Sparta hem voor de rest van dit seizoen van Feyenoord huren.


Er was dit seizoen al eerder sprake van een overgang van Van Haaren naar Sparta, maar die ketste destijds af op de twijfels die toen nog bestonden over de lichamelijke gesteldheid van de verdediger.

Inmiddels heeft Van Haaren zich volledig fit getoond. Zo fit zelfs, dat hij tot vandaag nog op de passagierslijst stond voor Feyenoords trainingskamp in Gran Canaria. Maar in plaats van morgen met zijn teamgenoten in het vliegtuig richting het zuiden te stappen, maakt Van Haaren alsnog zijn opwachting op het trainingsveld van Sparta.

Dit alles na overleg met- en toestemming van Feyenoord. ‘Want’, zegt technisch directeur Mark Wotte, ‘wij gunnen Ramon, die veel blessurepech heeft gehad in zijn tijd bij Feyenoord, een vervolg op zijn voetballoopbaan.’
__________________
www.partnershop.nl/shop/5321/
Oud 05-01-2005, 10:54
Verwijderd
JAAAAA!!! EINDELIJK DIE TRANSFER WAAR WIJ ALS FEYENOORDERS DEZE WINSTERSTOP OP HEBBEN GEWACHT!!!

TRANSFER CHONG-GUG SONG LIJKT AANSTAANDE

Feyenoord en Suwon Samsung Bluewings zijn momenteel in de laatste fase van onderhandeling over een directe transfer van Chong-Gug Song. Ten einde de overgang van de 25-jarige rechtsback naar de Zuid-Koreaanse landskampioen zo snel mogelijk af te kunnen ronden is de Feyenoorder niet met de selectie meegereisd naar het trainingskamp op Gran Canaria.



bron: feyenoord.nl



dit is echt het betere nieuws
Oud 05-01-2005, 13:46
Verwijderd
Citaat:
^Dragon^ schreef op 05-01-2005 @ 11:54 :
*cut*
Hehe, zijn we daar ook weer vanaf
Oud 05-01-2005, 20:53
mario
Avatar van mario
mario is offline
Thomas Buffel tekent bij Glasgow Rangers

5/1/2005 20:52

Thomas Buffel tekende woensdagmiddag een contract voor 4,5 jaar bij Glasgow Rangers. Feyenoord incasseert 2,3 miljoen pond voor de Belgische international, ongeveer 3,3 miljoen euro.
'Ik ben zeer blij dat ik bij zo'n grote club heb getekend', verklaarde Buffel op de website van Rangers. 'Ik kan niet wachten op het moment dat ik mag beginnen.' Dat zou komende zondag al kunnen zijn, als zijn club het in de Schotse FA Cup moet opnemem tegen aartsrivaal en kampioen Celtic. 'Als de coach me nodig heeft, dan ben ik klaar voor zondag.'

Naast Rangers waren ook Benfica, Stuttgart, Schalke en Anderlecht geïnteresseerd in de Feyenoorder. Maar alleen Rangers kwam tot een akkoord met de Rotterdamse club. Buffel, die eerder deze week nog aangaf meer interesse te hebben voor clubs als Benfica en VfB Stuttgart, besloot toch te kiezen voor de Schotse grootmacht.

Buffel vroeg enkele oud-Feyenoorders om advies. 'Ik sprak met Giovanni van Bronckhorst omdat ik weet dat hij erg succesvol was bij Rangers en hij zei geweldige dingen over de club. Ik sprak ook met Pierre van Hooijdonk en ook hij was heel enthousiast over het leven in Glasgow. Voor mij was het een makkelijke beslissing om te nemen.'

'Het is allemaal heel erg snel gegaan. Afgelopen weekeinde kwmen de clubs tot een vergelijk en vandaag (woensdag, red.) hebben we de deal afgerond. Ik realiseer me dat ik middenin een verhitte kampioensrace terechtkom, maar ik wil iets doen om Rangers aan de titel te helpen.' De achterstand van The Gers op Celtic bedraagt drie punten.

Manager Alex McLeish was vol lof over zijn aanwinst. Coach McLeish: 'De wereld ligt aan Buffels voeten. Ik weet zeker van dat de fans van hem zullen houden. Hij viel me voor het eerst op toen hij samenspeelde met Pierre van Hooijdonk. Daarna heb ik hem niet meer uit het oog verloren.'
__________________
www.funing.nl
Oud 05-01-2005, 22:01
Gornetsnoaker
Avatar van Gornetsnoaker
Gornetsnoaker is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 05-01-2005 @ 11:54 :
JAAAAA!!! EINDELIJK DIE TRANSFER WAAR WIJ ALS FEYENOORDERS DEZE WINSTERSTOP OP HEBBEN GEWACHT!!!
Goh wat een goed nieuws.. Die Song heeft ook wel bepaalde kwaliteiten.. Ik als Ajaxcied kan me herinneren dat ie in het begin toch behoorlijk goed speelde voor Feyenoord.. K vind dat die Song gewoon verkloot is door Feyenoord.. Lazovic en Smolarek.. Als ik Az was geweest had k ze allebei gekocht en die gasten in de luwte wraak laten nemen op Feyenoord . Hoe dat met Buffel gaat vind ik ook echt typisch voor de Rotterdamse koopmansgeest . Ik weet dat Kalou het een stuk beter doet maar ik zou Buffel toch nog mooi eventjes achter de hand houden.. Die gozer zit pas een half jaar op de bank.. Fred Grim heeft 6 jaar op de bank gezeten! Er waren vorig seizoen berichten dat Buffel makkelijk 15 miljoen op kon leveren.. En wat levert ie nu op?
Oud 05-01-2005, 22:46
Verwijderd
Song is een goede rechtsmidden/rechtsbuiten, maar de slechtste rechtsback die Feyenoord ooit heeft gekend...
Oud 05-01-2005, 23:02
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 05-01-2005 @ 11:54 :
JAAAAA!!! EINDELIJK DIE TRANSFER WAAR WIJ ALS FEYENOORDERS DEZE WINSTERSTOP OP HEBBEN GEWACHT!!!

TRANSFER CHONG-GUG SONG LIJKT AANSTAANDE

Feyenoord en Suwon Samsung Bluewings zijn momenteel in de laatste fase van onderhandeling over een directe transfer van Chong-Gug Song. Ten einde de overgang van de 25-jarige rechtsback naar de Zuid-Koreaanse landskampioen zo snel mogelijk af te kunnen ronden is de Feyenoorder niet met de selectie meegereisd naar het trainingskamp op Gran Canaria.
Hehe, kan-ie daar tenminste wél communiceren in het veld.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-01-2005, 23:06
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 04-01-2005 @ 18:23 :
Is dat niet die keeper die vorig jaar zo verschrikkelijk veel doelpunten tegen had? Die elke wedstrijd een blunder maakte en alleen tegen Go Ahead zo'n beetje dertien ballen per minuut uit de kruising wist te vissen?

P.S.
die van der Ban is trouwens ook geen gezicht!
Blijft aantrekkelijk hè; die McDonalds naast het stadion.
Haha, ja Van der Ban noemen we nu al "bolle", maar liever geen gezicht die de ballen er uit rost dan een lange slungel die Wintjens heet en vorig seizoen wedstrijd op wedstrijd blunderde. Het seizoen daarvoor keepte hij wel heel goed... BTW: Onze resultaten tegen de Eagles vorig seizoen: 3-1 winst en 1-0 verlies. Maar hij kreeg wel veel goals tegen ja.

Ach ja, de MacDrek kan nog wel handig zijn hoor. Tegen Emmen regende het en moest ik op een vriend wachten. Heb ik handig gebruik gemaakt van hun afdakje.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-01-2005, 17:54
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Vitesse heeft nui al een klein probleempje, Wapenaar mag haast niet weg en Postma is te duur.
ik ben erg benieuwd wie ze nu uit de hoed gaan toveren. Van mij mogen ze Gino ook een kans geven, al is dat wel tricky
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 07-01-2005, 11:03
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Pierre van Hooijdonk keert per direct terug naar Feyenoord of Nac Breda, zo meldt het voetbalblad Elf. Als gevolg van een intern conflict bij zijn club Fenerbahçe wil de Turkse club het liefst zo snel mogelijk af van de ex-Feyenoorder. Dat meldt de Turkse media vandaag paginagroot in haar ochtendbladen.

Van Hooijdonk heeft nog een contract tot het einde van het seizoen bij Fenerbahçe, maar is niet mee afgereisd naar het trainingskamp van de Turkse landskampioen in Belek. De elftalleider van de club meldde exclusief aan een medewerkster van ELF dat de speler inmiddels onderhandeld met een Nederlandse club over een directe terugkeer. Het zou gaan om Feyenoord of Nac Breda. De 35-jarige Brabander speelt sinds 2003 voor de club uit Istanboel.
Gerucht lijkt me. Maar een terugkeer naar R'dam -> , hoewel er een hoop supporters anders over denken..(en de supporters in Breda ook)
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :

Laatst gewijzigd op 07-01-2005 om 11:08.
Oud 07-01-2005, 11:08
Vandal
Avatar van Vandal
Vandal is offline
Citaat:
Huub Stevens wordt binnenkort voorgesteld als de nieuwe oefenmeester van Roda JC, weet het altijd goed geïnformeerde De Limburger ons te melden. De voormalig succescoach van de Limburgse formatie, maar ook van Schalke '04, zou zo bijna tot een overeenstemming zijn gekomen.

Het salaris is geen probleem. De coach die momenteel 1. FC Köln naar de 1. Bundesliga probeert te loodsen, wil graag terug in Nederland komen en zou daarom weinig eisen op dat vlak hebben. Volgens het dagblad zijn Bert van Marwijk (Borussia Dortmund), Paul Put (Lierse SK) en Aimé Anthuenis (België) opties als Stevens afhaakt.

Frank Rutten, directeur bij Roda JC, wilde niet reageren over de geruchten rondom Stevens. "Wij gaan niet in op individuele namen."
Misschien kan hij al het talent eruit halen, maar alleen de reden om te vertrekken bij/uit Koln vind ik wat vaag.

Ik zie v Marwijk eigenlijk wel bij Az belanden. off the record
__________________
: : I punched a lion in the throat : : Hey ya : :
Oud 07-01-2005, 11:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Vandal schreef op 07-01-2005 @ 12:08 :
Misschien kan hij al het talent eruit halen, maar alleen de reden om te vertrekken bij/uit Koln vind ik wat vaag.

Ik zie v Marwijk eigenlijk wel bij Az belanden. off the record
Zou jammer zijn als dit bericht waar is... Ik had Stevens graag hier naar Alkmaar zien komen.
En die van Marwijk zie ik eigenlijk helemaal niet zitten. Liever een Booy of ten Cate ofzo. Maar ik weet natuurlijk niet of deze heren een optie zijn.
__________________
Zuur...
Oud 07-01-2005, 12:09
Uncle Jun
Avatar van Uncle Jun
Uncle Jun is offline
Citaat:
Vandal schreef op 07-01-2005 @ 12:03 :
Gerucht lijkt me.
jupz


Citaat:
Niets van waar, was de eerste reactie van Fenerbahçe-woordvoerder Volkan Balli op berichten dat Pierre van Hooijdonk de club per direct zou verlaten. Turkse media hebben het gerucht de wereld in geholpen omdat Van Hooijdonk vanochtend op het vliegtuig is gestapt naar Amsterdam voor een blessurebehandeling, aldus Balli.
De 35-jarige spits heeft last van zijn achillespees en wordt daar in Nederland aan behandeld. Pierre van Hooijdonk is een van onze beste spelers. Hij heeft zoveel voor onze club gedaan. We zijn absoluut niet blij met de onjuiste berichten dat hij weg zou gaan. Van Hooijdonk heeft nog een contract tot het einde van dit seizoen en we hopen dat hij na zijn behandeling over een maand weer fit is, legde de clubwoordvoerder uit. (bron: http://www.voetbal.nl)
__________________
Back in '69
Oud 07-01-2005, 14:18
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gornetsnoaker schreef op 05-01-2005 @ 23:01 :
Goh wat een goed nieuws.. Die Song heeft ook wel bepaalde kwaliteiten.. Ik als Ajaxcied kan me herinneren dat ie in het begin toch behoorlijk goed speelde voor Feyenoord.. K vind dat die Song gewoon verkloot is door Feyenoord.. Lazovic en Smolarek.. Als ik Az was geweest had k ze allebei gekocht en die gasten in de luwte wraak laten nemen op Feyenoord . Hoe dat met Buffel gaat vind ik ook echt typisch voor de Rotterdamse koopmansgeest . Ik weet dat Kalou het een stuk beter doet maar ik zou Buffel toch nog mooi eventjes achter de hand houden.. Die gozer zit pas een half jaar op de bank.. Fred Grim heeft 6 jaar op de bank gezeten! Er waren vorig seizoen berichten dat Buffel makkelijk 15 miljoen op kon leveren.. En wat levert ie nu op?
Pff ja de wedstrijd Twente - Feyenoord van een hele tijd geleden staat me nog steeds goed bij..wat speelde die Song een geniale partij, ik had toen ook echt verwacht dat het een hele grote zou worden maar als je hem nu ziet en hoe er over hem gepraat word..ik geloof niet dat dat allemaal aan hem zelf ligt, dan is er bij de club ook wel iets fout. En idd talenten als Lazovic, Leonardo en Smolarek om er maar een paar te noemen zijn ook niet geworden wat er in zat
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-01-2005, 15:13
Verwijderd
ach Pi-Air, eind van het seizoen is ook goed hoor jongen
Oud 07-01-2005, 17:17
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-01-2005 @ 18:22 :
Jup, met z'n chagrijnige kop
Je moet hem ook een biertje, een jointje en het nachtleven geven!!
Dan blijft ie lachen en bier uitdelen.




En de wedstrijd erop blunderen.....
Oud 07-01-2005, 17:27
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-01-2005 @ 00:06 :
Haha, ja Van der Ban noemen we nu al "bolle", maar liever geen gezicht die de ballen er uit rost dan een lange slungel die Wintjens heet en vorig seizoen wedstrijd op wedstrijd blunderde. Het seizoen daarvoor keepte hij wel heel goed...
Da’s waar, daarom hebben wij nu ook de lelijkste keeper van Europa op de goal staan (Kahn en Ravelli komen respectievelijk op plaatsen 2 en 3).
Maar die van der Ban wordt wel steeds dikker.
Bij Haarlem was hij nog gewoon klein.
Bij Dordrecht begon hij dikker te worden en nu is hij volgens mij dikke vriendjes met Christensen.
Maar ja, wel minder blunders inderdaad.
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-01-2005 @ 00:06 :
BTW: Onze resultaten tegen de Eagles vorig seizoen: 3-1 winst en 1-0 verlies. Maar hij kreeg wel veel goals tegen ja.
Klopt, het was die 3-1 wedstrijd. Toen hadden jullie ongeveer 382 doelpunten tegen en 1 afgekeurde voor.
Alleen tegen ons moesten jullie ineens zonodig winnen en moest die Wintjes redding na redding maken.
Dit jaar gaat de winst trouwens gewoon twee keer naar de rood/gelen!
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 06-01-2005 @ 00:06 :
Ach ja, de MacDrek kan nog wel handig zijn hoor. Tegen Emmen regende het en moest ik op een vriend wachten. Heb ik handig gebruik gemaakt van hun afdakje.
Hij heeft mij alleen nog maar een zere neus opgeleverd.
Oud 07-01-2005, 20:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-01-2005 @ 18:17 :
Je moet hem ook een biertje, een jointje en het nachtleven geven!!
Dan blijft ie lachen en bier uitdelen.

En de wedstrijd erop blunderen.....
Je mag hem terughebben als je zoveel lol met hem kan hebben hoor. In tweede keepers zitten we blijkbaar niet zo goed meer...

We hebben echt een goeie keepersopleiding, maar alle jonge talenten mogen vertrekken
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 07-01-2005, 20:47
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-01-2005 @ 18:27 :
Bij Dordrecht begon hij dikker te worden en nu is hij volgens mij dikke vriendjes met Christensen.


Deze Christensen?

Bij Top Oss heeft ook jarenlang een dikke kale midachter rond gelopen en Win de Ronlust hem ook wel, eet zijn bordje altijd leeg.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-01-2005, 22:21
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 07-01-2005 @ 18:27 :
Bij Dordrecht begon hij dikker te worden en nu is hij volgens mij dikke vriendjes met Christensen.
Ach joh, vergeleken met Dejan Curovic zijn die twee zo slank als een den. En Curovic mocht af en toe nog wel voetballen.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 08-01-2005, 11:41
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-01-2005 @ 21:47 :
[afbeelding]

Deze Christensen?

Bij Top Oss heeft ook jarenlang een dikke kale midachter rond gelopen en Win de Ronlust hem ook wel, eet zijn bordje altijd leeg.
Hahah Dik Heesen
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 08-01-2005, 19:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 07-01-2005 @ 21:42 :
Je mag hem terughebben als je zoveel lol met hem kan hebben hoor. In tweede keepers zitten we blijkbaar niet zo goed meer...
Ik denk niet dat hij nog graag in Deventer komt. Hij werd weggestuurd nadat wij hem zwart hadden gemaakt. Volkomen terecht overigens.....
Als een wild stappende keeper de dag erop alle ballen pakt is hij een held, als hij ze door laat is het van Emmerik.

Hij is overigens ook de enige speler die het aan durft om met een zaakwaarnemer bij een amateurclub aan te komen.
Oud 08-01-2005, 19:43
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 07-01-2005 @ 21:47 :
[afbeelding]

Deze Christensen?

Bij Top Oss heeft ook jarenlang een dikke kale midachter rond gelopen en Win de Ronlust hem ook wel, eet zijn bordje altijd leeg.
Die Dik Heesen liep er alleen maar rond om zo af en toe met 200 km/u een vrijetrap in het net te jagen.
En van Cambuur supporters heb ik wel eens begrepen dat Wim de Ron niet alleen van eten zijn buikje zo rond kreeg.

Wat dat betreft wil ik wel eens weten hoe Hennie Meijer er in de tussentijd bij is gaan lopen.

Laatst gewijzigd op 08-01-2005 om 19:47.
Oud 08-01-2005, 21:09
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
'de kont' is de 100kg allang gepasseerd heb ik begrepen...
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 09-01-2005, 14:37
mario
Avatar van mario
mario is offline
Kalou naar Chelsea?
[ Feyenoord-Netwerk ]


Volgens het boulevardblad Sunday Mirror heeft Feyenoord een akkoord bereikt voor een transfersom van maar liefst 10 miljoen pond voor een transfer van Salomon Kalou naar Chelsea. Kenyon en Abramovich zouden daarvoor persoonlijk onderhandeld hebben in Nederland. Voor een transfer zou Kalou nog wel een Nederlands paspoort dienen te krijgen hetgeen nog drie maanden op zich zou laten wachten. Dan is een werkvergunning in Engeland geen probleem meer. De aanvaller zelf zou nog geen akkoord hebben bereikt met de Britse topclub.
__________________
www.funing.nl
Oud 10-01-2005, 13:56
tigertje
tigertje is offline
ajax en gladbach in overeenstemming over komst Sonck(bron nos teletekst)

Ajax en Gladbach de club van Advocaat zijn in overeenkomst gekomen over de directe transfer van Sonck naar de Duitse club
Sonck zelf moet het er wel eerst mee eens worden.


Koeman zal blij zijn dat hij van de wangedrager af is
Oud 10-01-2005, 14:06
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
lord tiger schreef op 10-01-2005 @ 14:56 :
ajax en gladbach in overeenstemming over komst Sonck(bron nos teletekst)
Ik denk dat Sonck het nog weleens verrassend goed kan gaan doen bij Gladbach... Jammer dat het nooit wat is geworden bij Ajax (zoals veel goeie spelers), maar dat was ook bij Sonck eigenlijk op voorhand te voorzien.
__________________
Zuur...
Oud 13-01-2005, 10:18
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
'Van Gaal onomstreden nummer één bij AZ'

13/1/2005 9 :02

AZ ziet in Louis van Gaal de ideale opvolger van Co Adriaanse, zo meldt het AD. De Alkmaarders zouden Van Gaal een mooie aanbieding hebben gedaan en hem een paar dagen de tijd hebben gegeven om na te denken over het aanbod. Pas als Van Gaal nee zegt, benadert AZ andere kandidaten.
De voormalige coach en technisch directeur van Ajax wilde niet ingaan op de vermeende interesse maar liet wel weten volgend seizoen weer als trainer/coach actief te zullen zijn. 'Het liefst werk ik straks in Engeland, Nederland of Duitsland. Daar ga ik over nadenken. Ik zal toch tegen een aantal mogelijkheden nee moeten zeggen en dat is in bepaalde gevallen best moeilijk.'

Van Gaal stapte eind oktober 'in het belang van de club' op als technisch directeur bij Ajax. Hij kon niet leven met het verschil van inzicht over de uitvoering van het technische beleid en zijn bevoegdheden. De Amsterdammer was ruim een jaar daarvoor wederom in het belang van de club aangetreden, ook al wist hij toen al dat hij het liefste op het veld zou staan.

De lobby voor Van Gaal begon al toen Adriaanse AZ tijdens de winterstop liet weten dat hij geen contractverlenging wilde, maar wel wist wie hem het beste zou kunnen opvolgen. 'Ik bemoei me er verder niet mee, maar Louis van Gaal is mijn ideale opvolger. Alleen dan wordt AZ er beter van. Louis is een betere trainer dan ik', aldus Adriaanse deze week in VI.
Bij de aanstelling van Co had ik ook mijn twijfels en dat heb ik nu ook weer... Maar als ik logisch nadenk is hij idd een goeie voor AZ. Hij lijkt qua aanpak erg op Adriaanse. Daarnaast heeft hij veel CL ervaring en dat kan nogal van pas komen mocht AZ 1e of 2e worden...
Ik zou het persoonlijk dus niet erg vinden als hij komt, maar hier in Alkmaar zijn toch veel twijfels.
__________________
Zuur...
Oud 13-01-2005, 15:45
Verwijderd
Feyenoord doet Henchoz aanbieding'

Uitgegeven: 13 januari 2005 13:15
Laatst gewijzigd: 13 januari 2005 13:17
AMSTERDAM - Volgens de Engelse krant The Guardian heeft Feyenoord een tweejarig contract klaarliggen voor Stéphane Henchoz van Liverpool.

De Zwitserse verdediger (30) mag zich ook in de belangstelling verheugen van Glasgow Rangers, Bolton Wanderers en Southampton. Het contract van Henchoz bij Liverpool loopt deze zomer af. Klik hier !

"Ik weet nog niet waar ik ga spelen", verklaarde Henchoz tegen de BBC. "Mijn zaakwaarnemer is in gesprek met verschillende clubs. Het hangt allemaal van die onderhandelingen af."

Feyenoord is daarnaast dicht bij het vastleggen van verdediger Cory Gibbs, die op proef meeging met de Rotterdammers naar het trainingskamp op Gran Canaria.

De Amerikaanse international van Dallas Burn maakte een goede indruk en Feyenoord hoopt de transfer met de Amerikaanse Major League Soccer binnen een paar dagen rond te krijgen.

www.nu.nl


Zou een hele verbetering zijn
Oud 13-01-2005, 16:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 13-01-2005 @ 11:18 :
Bij de aanstelling van Co had ik ook mijn twijfels en dat heb ik nu ook weer... Maar als ik logisch nadenk is hij idd een goeie voor AZ. Hij lijkt qua aanpak erg op Adriaanse. Daarnaast heeft hij veel CL ervaring en dat kan nogal van pas komen mocht AZ 1e of 2e worden...
Ik zou het persoonlijk dus niet erg vinden als hij komt, maar hier in Alkmaar zijn toch veel twijfels.
Ik denk dat van Gaal geen interesse heeft om naar Alkmaar te komen, het is gewoon een treetje te laag.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 13-01-2005, 17:20
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 13-01-2005 @ 17:18 :
Ik denk dat van Gaal geen interesse heeft om naar Alkmaar te komen, het is gewoon een treetje te laag.
van Gaal wil alleen maar topclubs.....terwijl hij gewoon een tobbert is... hij kan er maar weinig van vind ik....
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:11.