Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2005, 15:38
squat
squat is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 28-06-2005 @ 19:18 :
ik denk zelf dat ajax dit seizoen weer kampioen word, en dit zeg ik niet omdat ik ajax fan ben.
Psv is veel zwakker geworden, een aantal belangrijke spelers zijn weg, van Bommel, Park.
En omdat Ajax aan het einde van het seizoen 2004/2005 weer veel beter ging presteren dan het eerst deed met ronald koeman, schat ik de kansen van ajax gewoon erg groot.
Ook denk ik dat we mischien van Erwin Koeman wat kunnen verwachten, tenminste als hij het zelfde doet als ronald deed toen hij net bij ajax kwam.

hier mijn verwachtingen:

1: Ajax
2: Psv
3: Feyenoord
4: Fc Twente ( die lui voetbalden echt super aan het einde van het seizoen )
5: AZ
Ik denk niet dat PSV echt zwakker is geworden. Met Vayrynen, Simons en Ferreyra hebben ze goede vervangers gevonden voor Bommel en Vogel. Wie ik toch al twee verschrikkelijk overschatte voetballers vind. En niet vergeten dat de echte man van het Eindhovense elftal er nog gewoon staat, Cocu. Park kunnen ze niet zo makkelijk opvangen denk ik. Ik ben dan ook blij dat Kalou daar niet naartoe gaat.

Citaat:
Stom Konijn
Is het nog opvallend dat de Ajaxfans hun club altijd weer hoog zien eindigen aan het begin van het seizoen? En wie zegt dat Ajax zich heeft versterkt met die 2 aankopen? Ik moet het nog maar zien met die Rosenberg, van Charisteas zijn ze ook niet echt beter gaan spelen. En de aankoop van Lindenbergh is niet iets om blij mee te zijn aangezien die alleen gehaald is omdat Maxwell weggevallen is en dan is Lindenbergh geen versterking voor het team in vergelijking met Maxwell.

Van Simons en Vayrynnen weet ik wat ik kan verwachten en die zijn goed genoeg om PSV weer met afstand kampioen te maken.
Wat is hoog? Top 2? Dan natuurlijk. En terecht, alleen bij grote uitzondering zit Ajax niet in de top 2. Ajax is favoriet voor de top en zal dat altijd blijven.

Hoe kan Ajax zich niet versterkt hebben? Er zijn geen spelers vertrokken en wel spelers gehaald. Dan kan je geen zwakkere selectie hebben. Lindenbergh is niet gehaald als vervanger van Maxwell maar als #4 of centrale middenvelder in de punt naar achter. Ajax is nog op zoek naar een linksback. Bovendien was Maxwell in de vorm van vorig seizoen ook dramatisch.

Dat jij zegt dat PSV met afstand kampioen gaat worden zegt alleen maar dat jij een bevooroordeelde haat jegens Ajax hebt.

Citaat:
SnakeZWat vinden jullie trouwens van de nieuwe opzet met de play-offs, mij lijkt dit dus zwaar klote omdat je na een zwaar seizoen dan tweede bent geworden met je club, vervolgens door vermoeidheid/vormgebrek het in de play-offs niet redt, en daarna naar het WK moet. Nadat je een extra zwaar seizoen achter de rug hebt
Het ergste is nog dat ze het precies dit jaar moeten doen terwijl er een paar weken later een WK gewonnen moet worden. En dat wanneer we juist een bondscoach hebben die veel spelers uit de eredivisie haalt.
Advertentie
Oud 03-07-2005, 18:14
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Oja Vitesse mag dit jaar blij zijn als ze een top 9 plek behalen. Het elftal is niet sterker geworden en heeft vorig jaar veel geluk gehad met het aantal blessures
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 03-07-2005, 18:55
one.
one. is offline
Citaat:
squat schreef op 03-07-2005 @ 16:38 :
Wat is hoog? Top 2? Dan natuurlijk. En terecht, alleen bij grote uitzondering zit Ajax niet in de top 2. Ajax is favoriet voor de top en zal dat altijd blijven.

Hoe kan Ajax zich niet versterkt hebben? Er zijn geen spelers vertrokken en wel spelers gehaald. Dan kan je geen zwakkere selectie hebben. Lindenbergh is niet gehaald als vervanger van Maxwell maar als #4 of centrale middenvelder in de punt naar achter. Ajax is nog op zoek naar een linksback. Bovendien was Maxwell in de vorm van vorig seizoen ook dramatisch.

Dat jij zegt dat PSV met afstand kampioen gaat worden zegt alleen maar dat jij een bevooroordeelde haat jegens Ajax hebt.
__________________
.
Oud 03-07-2005, 22:06
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 03-07-2005 @ 16:38 :
Wat is hoog? Top 2? Dan natuurlijk. En terecht, alleen bij grote uitzondering zit Ajax niet in de top 2. Ajax is favoriet voor de top en zal dat altijd blijven.

Hoe kan Ajax zich niet versterkt hebben? Er zijn geen spelers vertrokken en wel spelers gehaald. Dan kan je geen zwakkere selectie hebben. Lindenbergh is niet gehaald als vervanger van Maxwell maar als #4 of centrale middenvelder in de punt naar achter. Ajax is nog op zoek naar een linksback. Bovendien was Maxwell in de vorm van vorig seizoen ook dramatisch.

Dat jij zegt dat PSV met afstand kampioen gaat worden zegt alleen maar dat jij een bevooroordeelde haat jegens Ajax hebt.
Die zogenaamde haat jegens Ajax is bij mij dan bijna net zo groot als de haat jegens PSV, dus dat is onzin.

Maxwell vertrekt weleenswaar niet maar valt wel weg, en dat is een aderlating voor Ajax. En die Rosenberg mag misschien de selectie wel verbreden maar wie weet is het net zo'n irritant figuurtje als Mido met de voetbalkwaliteiten van Charisteas (Rosenberg scoorde 1 goal (penalty) in zijn laatste 9 wedstrijden?) . Dan word je ploeg er niet sterker op als er zo'n jongen bij komt. Een selectie hoeft echt niet sterker te worden als er niemand vertrekt en er wel 2 bij komen. Bovendien heb ik toch echt een (ex-)aanvoerder richting Duitsland zien vertrekken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 00:14
squat
squat is offline
Rosenberg is lang door ajax gescout, staat in belangstelling van veel clubs en word gehaald als eerste spits. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Dit jaar is Maxwell een aantal maanden tot half jaar afwezig, vorig jaar Trabelsi.

Dit jaar heeft Ajax Babel en Maduro erbij en waarschijnlijk debuteerd het beloftevolle talent Manucharyan.

Grygera en Escude zijn zich positief aan het ontwikkelen.

Bovendien denk ik dat Blind in staat is om deze groep beter in de hand te houden en schat ik hem tactisch veel slimmer in dan Koeman.

V.d. Vaart vertrekt natuurlijk, daar heb je gelijk in. Maar het feit dat ik dat vergeet zegt toch wel dat Ajax niet zó veel mist.
Oud 04-07-2005, 11:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja dat is allemaal gebasseerd op aannames, bij PSV weet ik wat ze kunnen en zijn een stuk stabieler. Ajax moet het allemaal maar laten zien, ik zou mijn geld er niet op willen zetten.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 13:14
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
squat schreef op 04-07-2005 @ 01:14 :
Rosenberg is lang door ajax gescout, staat in belangstelling van veel clubs en word gehaald als eerste spits. Ik geef hem het voordeel van de twijfel.

Charisteas jalalala
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 04-07-2005, 13:51
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Sjalalala Sonck!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 13:55
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Anastasiou? Machlas?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2005, 15:22
DJ Shorty
DJ Shorty is offline
1.PSV
2.Feyenoord
3.AZ
4.Ajax
__________________
Niet geschoten is altijd mis
Oud 04-07-2005, 15:32
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 04-07-2005 @ 14:55 :
Anastasiou? Machlas?
Ivan Gabrich?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 04-07-2005, 15:36
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-07-2005 @ 16:32 :
Ivan Gabrich?
Die was niet zo goed gescout geloof ik
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 04-07-2005, 15:38
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 04-07-2005 @ 16:36 :
Die was niet zo goed gescout geloof ik
hij was niet om te krijgen meen ik me nog te herinneren

en ze kopen Lindenbergh en laten Yakubu gaan, wat een lutsers
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 04-07-2005, 17:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Sikora, Soetears, Dani, Kinkladze, en die zuid amerikaan hoe heet ie ook alweer? Had eerst bij Feyenoord getekend ofzo
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 17:50
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 04-07-2005 @ 18:38 :
Sikora, Soetears, Dani, Kinkladze, en die zuid amerikaan hoe heet ie ook alweer? Had eerst bij Feyenoord getekend ofzo
Froylan Ledezma :
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Oud 04-07-2005, 17:51
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-07-2005 @ 16:38 :
en ze kopen Lindenbergh en laten Yakubu gaan, wat een lutsers
Ja, maar yakubu kan niet gescout worden door van Basten, vandaar
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 04-07-2005, 17:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 04-07-2005 @ 18:50 :
Froylan Ledezma :
ohja
hehe is nog wel een beste lijst
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 19:03
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
[IMG]http--www.ajax-nl.vesproshop.nl-domains-vespro_ajax_nl-content-productimages-large-219416.jpg[/IMG]

MOOI

[IMG]http--www.ajax-nl.vesproshop.nl-domains-vespro_ajax_nl-content-productimages-large-220388.jpg[/IMG]

OOK MOOI
__________________
ajacied 4-life
Oud 04-07-2005, 19:44
squat
squat is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 04-07-2005 @ 14:14 :
Charisteas jalalala
Net als Sonck, Soetaars en Sikora gehaald door Koeman. Dit zijn spelers waarvan ik van tevoren ook al had voorspeld dat het miskopen zouden worden. Die man had gewoon geen verstand van voetbal.

Maarja, een lijstje van mislukte spelers roepen is makkelijk. Ik zei dat ik hem de voordeel van de twijfel zal geven. Hij kan het onmogelijk slechter doen dan Sonck en Charisteas.
Oud 04-07-2005, 19:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 19:50
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
squat schreef op 04-07-2005 @ 20:44 :
Net als Sonck, Soetaars en Sikora gehaald door Koeman. Dit zijn spelers waarvan ik van tevoren ook al had voorspeld dat het miskopen zouden worden. Die man had gewoon geen verstand van voetbal.

Maarja, een lijstje van mislukte spelers roepen is makkelijk. Ik zei dat ik hem de voordeel van de twijfel zal geven. Hij kan het onmogelijk slechter doen dan Sonck en Charisteas.
Sonck stonden de meeste Ajacieden wel achter toen ie kwam. Koeman heeft Ajax toch wel een halve finaleplaats laten halen en transfers zijn echt niet allemaal op een coach af te schuiven.
Jij geeft hem het voordeel van de twijfel, ik na veel van zijn voorgangers niet meer. Ik denk niet dat hij aan de verwachtingen gaat voldoen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 19:52
Yps
Avatar van Yps
Yps is offline
Citaat:
squat schreef op 04-07-2005 @ 20:44 :
Net als Sonck, Soetaars en Sikora gehaald door Koeman. Dit zijn spelers waarvan ik van tevoren ook al had voorspeld dat het miskopen zouden worden. Die man had gewoon geen verstand van voetbal.

Maarja, een lijstje van mislukte spelers roepen is makkelijk. Ik zei dat ik hem de voordeel van de twijfel zal geven. Hij kan het onmogelijk slechter doen dan Sonck en Charisteas.
Ik zou Sonck in eerste instantie geen miskoop willen noemen. Hij werd alleen verkeerd gebruikt door Koeman. Sonck als rechtsbuiten?
__________________
Your simple words just don't move me
Oud 04-07-2005, 19:55
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Tja als je een speler haalt voor de verkeerde positie dan is het een miskoop
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 19:56
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Als je een speler aantrekt die totaal niet in het systeem past dan is dat een miskoop. Maakt niet uit of die speler ergens anders wel tot zijn recht komt.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 04-07-2005, 19:59
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
thnx for the backup
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 04-07-2005, 19:59
squat
squat is offline
Precies. Daarom verwacht ik dat Rosenberg beter gaat presteren dan Charisteas en sonck.
Oud 04-07-2005, 20:07
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Nou Ajax zoekt een spits en Rosenberg is meer een nummer 10 las ik laatst dus in dat geval zitten ze er weer naast
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-07-2005, 09:34
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
[QUOTE]Stom Konijn schreef op 03-07-2005 @ 23:06 :
[B]Die zogenaamde haat jegens Ajax is bij mij dan bijna net zo groot als de haat jegens PSV, dus dat is onzin.

En die Rosenberg mag misschien de selectie wel verbreden maar wie weet is het net zo'n irritant figuurtje als Mido met de voetbalkwaliteiten van Charisteas (Rosenberg scoorde 1 goal (penalty) in zijn laatste 9 wedstrijden?) .




Dan heb je volgens mij nog niet goed gekeken naar de resultaten van Simons... Van het seizon 98/99 tot het laatste seizoen heeft hij 28 goals gemaakt, en ik ken middenvelders die er in één seizoen wel meer dan 7 in kunnen en zullen tikken.

Zo heb ik automatisch al het idee bij PSV dat Mika Väyrynen niet veel zal gaan presteren. WErd er enkele seizoenen ook niet met veel bombarie gerald sibon aangenomen? Kijk maar eens waar hij is geeindigd.
En alle andere verkochte Psv spelers...

Kezman is al weer weg bij chelsea vanwege een tekort aan speelminuten..Dan het vertrek van Robben, wat ook nog niet echt een succesvolle beslissing genoemt kan worden. Ohja...Adil Ramzi...ook niet een vaste basisplaats gevonden bij meerdere clubs...

Kortom..Ik moet PSV dit seizoen nog maar zien spelen. Waar vorig jaar kezman en robben weggingen, en psv toch goed speelde, ga ik er van uit dat het dit seizoen anders zal verlopen.,

Mijn top 5:
1.
2.PSV
3.Heerenveen
4.Feyenoord
5.AZ
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Oud 05-07-2005, 10:35
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Simons gaat op de positie spelen van Vogel hoor en ik geloof niet dat die er elk seizoen 7 scoorde.

Het opvolgen van van Bommel wordt wel iets moeilijker.

En dat ze Robben en Kezman voor goed geld verkocht hebben is gewoon prima dat Kezman het ergens anders niet goed daar zou PSV niet wakker van liggen denk ik zij hebben het geld toch al binnen.

En dan deze qoute:
Citaat:
Dan het vertrek van Robben, wat ook nog niet echt een succesvolle beslissing genoemt kan worden.
Van wie is dit geen goede beslissing wou je dat PSV deze speler ging behouden tot dat zijn contract afliep en hij gratis de duur uitliep zoals van Bommel.

Sibon werd trouwens helemaal niet met veel bombari binnengehaald hij zou gewoon de strijdt aangaan met Vennegoor of Hesselink en die heeft hij verloren.

Ik ben niet eens een fan van PSv maar ik denk toch dat ze er beter voorstaan dan Ajax die hebben nog steeds geen ervaren spelers binnengehaald die het team kunnen dragen alleen mister middenmoter Lindenbergh die trouwens 12x scoorde in 12 seizoenen is dat zo'n goed gemiddelde?

En een onervaren Zweed die niet kan scoren in zijn eigen competitie
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 05-07-2005, 10:46
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 05-07-2005 @ 10:34 :

Dan heb je volgens mij nog niet goed gekeken naar de resultaten van Simons... Van het seizon 98/99 tot het laatste seizoen heeft hij 28 goals gemaakt, en ik ken middenvelders die er in één seizoen wel meer dan 7 in kunnen en zullen tikken.

Zo heb ik automatisch al het idee bij PSV dat Mika Väyrynen niet veel zal gaan presteren. WErd er enkele seizoenen ook niet met veel bombarie gerald sibon aangenomen? Kijk maar eens waar hij is geeindigd.
En alle andere verkochte Psv spelers...

Kezman is al weer weg bij chelsea vanwege een tekort aan speelminuten..Dan het vertrek van Robben, wat ook nog niet echt een succesvolle beslissing genoemt kan worden. Ohja...Adil Ramzi...ook niet een vaste basisplaats gevonden bij meerdere clubs...

Kortom..Ik moet PSV dit seizoen nog maar zien spelen. Waar vorig jaar kezman en robben weggingen, en psv toch goed speelde, ga ik er van uit dat het dit seizoen anders zal verlopen.,

Mijn top 5:
1.
2.PSV
3.Heerenveen
4.Feyenoord
5.AZ
Simons is niet gehaald om doelpunten te maken dus dat is een beetje een rare conclusie om uit te gaan op zijn doelpunten. Om zo maar een middenvelder te noemen; Vieira heeft sinds hij bij Arsenal zit (vanaf 1996 in 280 wedstrijden) ook nog maar 28x gescoord. Dus zo weinig is 26 in nog 3 seizoenen minder nou ook weer niet. Simons heeft in de laatste drie seizoenen bij Brugge er trouwens 18 ingelegd en dat vind ik nog niet eens zo weinig.
Van Sibon werd toen alleen verwacht dat hij de concurrentie aan moest gaan met VOH en die heeft ie verloren.
Voor Robben en Kezza hebben ze meer geld gekregen dan ze ooit zouden kunnen krijgen, en bovendien zijn ze er qua team (bleek later) niet veel slechter op geworden. Dus dat lijkt me dan wel een succesvolle verkoop.
Ramzi vind ik nog altijd zonde, het jaar dat hij bij Twente speelde was hij elke keer weer de beste man van het veld. Hij heeft zoveel capaciteiten maar is nooit goed gebruikt bij PSV en bij AZ had hij de pech dat hij Van Galen voor zich had staan die ineens de sterren van de hemel speelde.

Waarom heb je geen nr. 1 in je uitslag?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 05-07-2005, 10:47
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Het verschil tussen Ajax en PSV w.b.t aankoopbeleid, is te vinden in het feit dat toen bij Ajax Leo Beenhakker vertrok, er geen deugdelijke opvolger voor terug kwam. Beenhakker was verantwoordelijk voor ambitieuze talentvolle aankopen als ; Zlatan Ibrahimovic, Mido, Maxwell, Trabelsi enz. Terwijl de verantwoordelijken die hem opvolgden, op de proppen kwamen met ; Sonck, Soetarts, Sikora, Charisteas enz.

PSV volgt echter een meer behoudend, conservatief aankoopbeleid, d.w.z. enkel spelers die al iets gepresteerd hebben, komen in aanmerking voor een transfer naar PSV.(wat niet wil zeggen dat PSV nooit een miskleun begaat, b.v. Leandro) Dat heeft bij PSV tot een groot aantal mooie transfers geleid, b.v. Hofland, Bouma, Bommel, Vogel, Kezman, Robben, Nilis, v Nistelrooy, Gomez etc. Daar zitten natuurlijk ook spelers tussen als Sibon, Addo, Gakhokidze en b.v. Ramzi, die het niet redden bij PSV-Ramzi wist echter bij Twente wél een basisplaats te veroveren, en speelde een héél behoorlijk seizoen-

Eigenlijk maakt elke club zich schuldig aan ‘miskopen’ –zo b.v. ook Feyenoord- echter valt het op dat ná het vertrek van Beenhakker uit Amsterdam er bij Ajax opvallend veel kapitaal vernietigd werd.
Hoewel Rosenberg en Lindenbergh best bruikbare spelers voor Ajax zijn die zeker iets kunnen toevoegen.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 05-07-2005, 10:48
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 05-07-2005 @ 11:35 :
*knip*
Jij blijft tegelijk met mij posten elke keer he
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 06-07-2005, 20:49
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Maarjah ...Boerrigter is al weggescout bij twente, en t zou maar wat mooi zijn als hij dit seizoen speelminuten krijgt
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Oud 07-07-2005, 12:15
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
haha Derk ken ik goed en ik kan je vertellen dat ze bij Ajax veel te veel verwachtingen van hem hebben. Het is echt geen groot talent en ik verwacht niet dat hij meer dan 5 wedstrijden in het grote Ajax zal spelen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-07-2005, 13:24
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 07-07-2005 @ 13:15 :
haha Derk ken ik goed en ik kan je vertellen dat ze bij Ajax veel te veel verwachtingen van hem hebben. Het is echt geen groot talent en ik verwacht niet dat hij meer dan 5 wedstrijden in het grote Ajax zal spelen.
Had jij hetzelfde gepost als wanneer derk bij psv was gekomen? Volgens mij kan er bij jou geen positief woord uit over het magnefieke ajax
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Oud 07-07-2005, 15:32
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 07-07-2005 @ 14:24 :


Had jij hetzelfde gepost als wanneer derk bij psv was gekomen? Volgens mij kan er bij jou geen positief woord uit over het magnefieke ajax
Boerrigter is enkel een simpele zakelijke linksbuiten.
Denkt men nu echt, dat hij Boukhari, Babel en Mitea uit de basis zal spelen? Hij mag blij zijn, wanneer hij in het 2e aan spelen toekomt.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 07-07-2005, 17:50
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
het kan ook zijn dat hij een groot talent is, ajax haalt hem er echt niet bij voor het 2e elftal
__________________
ajacied 4-life
Oud 07-07-2005, 20:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Zoals US Palermo al zegt, het is echt geen supertalent. Bij Twente wilde hij een plaats in het eerste maar daar kwam hij niet voor in aanmerking en ik heb hem een paar keer zien voetballen en hij kon me absoluut niet overtuigen. Hij schijnt tegen Ajax en PSV 2 hele goede wedstrijden hebben gespeeld en blijkbaar was dat voor Ajax genoeg om hem een kans te bieden want bij Twente kwam hij niet in aanmerking voor een nieuw contract.
Bij PSV was hij trouwens al helemaal niet aan spelen toe gekomen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Oud 07-07-2005, 20:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 07-07-2005 @ 18:50 :
het kan ook zijn dat hij een groot talent is, ajax haalt hem er echt niet bij voor het 2e elftal
Haha, dat dacht je.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 08-07-2005, 09:38
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 07-07-2005 @ 18:50 :
het kan ook zijn dat hij een groot talent is, ajax haalt hem er echt niet bij voor het 2e elftal
Dus je denkt echt dat hij de strijd aan zal gaan met Babel, Boukhari en Mitea? Zo naïef zal Boerrigter toch niet zijn!
Weet niet wat Blind met hem besproken heeft, maar als je de situatie bekijkt is hij simpelweg 4e keus. Kans van 5 tot 10% dat je aan spelen komt.
Hoewel de doorstroming van jeugd naar 1ste elftal de afgelopen jaren natuurlijk wel spoedig verlopen is.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 09-07-2005, 23:52
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Eerste oefenwedstrijd in de voorbereiding tegen Krogge Elftal met 8-0 gewonnen... Aanwinst Koevermans scoorde onder andere 3 keer.

Tenues zijn mooi naar mijn mening. Op een of andere manier zien ze er een stuk professioneler uit dan de tenues van vorige seizoenen. Wellicht dat AZ wat aantrekkelijker is geworden voor Umbro, en dat ze daarom maar wat meer hun best hebben gedaan op deze pakjes...
__________________
Zuur...
Oud 10-07-2005, 08:46
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-07-2005 @ 10:38 :
Dus je denkt echt dat hij de strijd aan zal gaan met Babel, Boukhari en Mitea? Zo naïef zal Boerrigter toch niet zijn!
Weet niet wat Blind met hem besproken heeft, maar als je de situatie bekijkt is hij simpelweg 4e keus. Kans van 5 tot 10% dat je aan spelen komt.
Hoewel de doorstroming van jeugd naar 1ste elftal de afgelopen jaren natuurlijk wel spoedig verlopen is.
Jah oke maar toch het ligt er ook aan hoe die jongen zich gaat ontwikkelen, ik bedoel van rosenberg moeten we ook nog zien wat hij er van gaat maken. En idd tot nu toe vind ik babel de beste spits die ajax heeft want charisteas was gewoon echt een miskoop ze hadden zlatan gewoon nooit los moeten laten of voor meer geld moeten verkopen. En waarom heeft niemand het meer over Chivu? dat is echt een top verdediger
__________________
ajacied 4-life
Oud 11-07-2005, 21:20
Sandersss
Sandersss is offline
Ajax blijft blamage bespaard

Uitgegeven: 11 juli 2005 21:45

WEZEP - Ajax is maandag ternauwernood aan een blamage ontsnapt. De Amsterdamse eredivisionist wist in een oefenduel met hoofdklasser WHC pas in de laatste minuut de zege veilig te stellen. Bij een stand van 3-3 tekende Boukhari vlak voor het verstrijken van de officiële speeltijd voor de winnende treffer: 3-4.

Bij rust stond het 3-3. Ajax kwam wel telkens op voorsprong. De doelpuntenmakers waren Anastasiou, Lindgren en De Mul.


Geweldig! Ben er zelf ook geweest
Oud 11-07-2005, 22:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wel lullig voor WHC dan. Ook al was het een oefenpot, als het 3-3 was geweest was dit wel ongeveer de beste wedstrijd in de clubhistorie van die club geweest.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 12-07-2005, 09:01
Thaksie
Avatar van Thaksie
Thaksie is offline
Ik ga vanavond ook naar ajax, en durf te wedden dat er wel met een goaltje of 7 gewonnen zal worden
__________________
..uw advertentie had hier kunnen staan..
Oud 12-07-2005, 12:57
Sandersss
Sandersss is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 12-07-2005 @ 10:01 :
Ik ga vanavond ook naar ajax, en durf te wedden dat er wel met een goaltje of 7 gewonnen zal worden
Ja dat dacht ik ook..

Mooie goals van WHC trouwens, 1 vanaf zo'n 40m en een aanvaller van WHC dolde een verdediger en schoot hem in
Oud 12-07-2005, 13:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 12-07-2005 @ 13:57 :
Ja dat dacht ik ook..
Het waren dan ook precies 7 goaltjes
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 12-07-2005, 14:25
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
waarom speelde Maduro en Babel niet mee
__________________
ajacied 4-life
Oud 12-07-2005, 15:49
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 12-07-2005 @ 14:08 :
Het waren dan ook precies 7 goaltjes
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 12-07-2005, 17:34
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Thaksie schreef op 12-07-2005 @ 10:01 :
Ik ga vanavond ook naar ajax, en durf te wedden dat er wel met een goaltje of 7 gewonnen zal worden
Daar ga ik geen 10 euro voor betalen
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Eredivisie-topic 2005-2006 deel III
Mr.Oizo
141 03-05-2006 16:22
Vrije tijd Eredivisie topic 2005 - 2006, deel II
Gimme more beer
500 26-03-2006 20:37
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten Deel II
Gimme more beer
500 20-01-2006 15:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:01.