Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-11-2007, 11:37
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Thanks.

Alweer 12 supporters bij, zit nu aan 284. En enige jammere is wel dat ik voorlopig 9.5k verlies draai deze week en volgende week waarschijnlijk ook... Heb gelukkig nog wel 'n thuiswedstrijd woensdag als oefenmatch, misschien nog 2-3k inkomsten zodat 't verlies nog wat meer beperkt wordt...

En volgens mij zit er weer 'n pop aan te komen.

Economie

Kapitaal: -35 368 € (-44 897) €
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 284 leden
Supporters: in de wolken
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-11-2007, 12:01
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik sta bovenaan met 6 uit 2
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-11-2007, 16:51
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
€3000 extra verlies wegens ontslag van m'n sportpsychen, die heb ik dit seizoen toch niet nodig... Bespaart me dit seizoen toch nog 40k in totaal, dus...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 18:53
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Friendly verloren met 1-5. Hoogste aantal toeschouwers wel voor 'n friendly: 624.

Wel jammer: trainee die 5 weken gekwetst is.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 21-11-2007, 23:22
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Weer gelukje, 3-4 beker.. volgende week eindelijk thuis!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 22-11-2007, 15:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Netjes!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 23-11-2007, 19:09
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Hey, ben van de week begonnen. zit in de IX. en heb volgens mij de basis redelijk begrepen. ingame naam is undrentide. Misschien hebben jullie nog tips?
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 07:49
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Lezen, lezen en nog eens lezen.. de regels van binnen naar buiten kennen want daar staan veel verscholen tips belangrijkste is dat je niet al je begin geld snel versplilt, want dat is het grootste probleem in het begin.. ga werken aan een trainingssysteem, betere coach en stadion.
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 08:29
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik heb mijn zwakke coach vervangen door een matige coach.

dit is mijn stadion op het moment:
Totale capaciteit: 12000
Staanplaatsen: 8000
Gewone zitplaatsen: 3000
Overdekte zitplaatsen: 1000
Zitplaatsen in de VIP-boxen: 0

misschien kunnen jullie me vertellen wat ik moet verbouwen? Ik krijg vandaag volgens mij 71000 winst.
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 11:38
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Gabriel Szwedes (68765400)
57 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een matig coach die aanvallend is ingesteld.
Een aangenaam persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft wereldklasse ervaring en is een matig leider.

mijn nieuwe coach.
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 24-11-2007, 23:29
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Matig is voorlopig prima, ik weet niet precies hoe de supportersaantallen in de IX zijn.. iemand daar ervaring mee?

Weet je al wat je wilt gaan trainen?
Kies één ding en kijk daarbij naar jonge spelers..
t/m 20 jaar vallen rendabel te trainen

en blijf de regels lezen info info info
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 03:52
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik krijg sowieso van iedereen te lezen momenteel dat 't pas nuttig is om je stadion uit te breiden als je't 3x heb uitverkocht... Ik heb echter vrij snel 250 VIP-plaatsen bijgezet en dat levert redelijk veel extra op per week, ondertussen is de bouw bijna afbetaald en moet ik alleen nog zien dat de onderhoudskosten nog afbetaald geraken...

Maar 't belangrijkste is inderdaad: lezen. Lezen lezen lezen.

En qua spel: kies 'n trainings-schema, koop trainees in functie van dat schema en lees ook eens hier op de eerste of tweede blz, welke tips Mavie geeft aan 'n andere speler...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 03:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Ik heb m'n vaste kosten teruggeschroefd tot ongeveer €40800 per week. Inkomsten uit sponsoring zijn weer gestegen en vanaf komende week ga ik eindelijk nog eens thuiswedstrijden spelen in de komende 2 weken (één in competitie, twee in een Cup waar ik me heb ingeschreven) dus hopelijk snel uit 't rood!

Ben ook aan't bieden op 'n nieuwe trainee, maar echt noodzakelijk is het niet want nu kan ik een andere speler, die ook reeds redelijk scoren heeft, bijtrainen naar goed en dan verkopen ofzo... Afhankelijk van hoeveel hij dan waard zal zijn, want is 'n middenvelder die ik dan wel waardig zou moeten kunnen vervangen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 03:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Economie

Kapitaal: -44 854 € (-51 362) €
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 295 leden
Supporters: in de wolken


Deze week
Inkomsten Uitgaven
Kaartverkoop 0 Stadionkosten 7 725
Sponsorgeld 35 782 Spelersloon 12 572
Financieel voordeel 0 Rente 1 494
Tijdelijk 0 Tijdelijk 0
Personeel 10 500
Uitgaven jeugd 10 000

Totale inkomsten 35 782 Totale uitgaven 42 291
Verwachte winst/verlies -6 509
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 19:56
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Eerste wedstrijd gaat tot nu toe goed! In de rust:

undrentide nam na 23 minuten de leiding toen Marijn Dees op links doorbrak en de bal in de verre hoek plaatste. De keeper wist zijn vingers nog wel tegen de bal te krijgen, maar kon niet vermijden dat de bal over de doellijn rolde: 1-0 voor de thuisploeg.Ongelofelijk, wat een fabelachtig schot van Ko Kornelis! Vanaf 35 meter knalde hij snoeihard in en liet de keeper kansloos. En zo werd het 2-0.In de 27e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij undrentide-speler Marcel van Gendt. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 3-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.Niet zo verrassend beschouwde undrentide het vervolgens als zijn belangrijkste opgave om de voorsprong vast te houden.In de 28e minuut kwam de bal na een aanval over rechts terecht bij undrentide-speler Eugčne Boertien. Hij schoot de bal door de benen van de uitlopende keeper en scoorde zo 4-0. Het doelpunt werd uitbundig gevierd.In de 29e minuut ontving Amsteltje-speler Kerewin Möllers een gele kaart omdat hij met gestrekt been inkwam op zijn tegenstander.De teams gingen met een 4-0 stand de rust in.undrentide had het meeste balbezit, namelijk 72 procent.
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 20:02
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mijn wedstrijd was in 't begin even slikken: stond tegen 'n botteam na 'n half uur 2-0 achter, zonder enige kans voor mij...

Gelukkig vanaf toen de druk beginnen opvoeren en voor rust stond 't al 2-4. Na rust nog verder uitgelopen tot 2-9, met onder andere de eerste Hattrick van Baltasar Pardo, die zo zijn vierde, vijfde en zesde goal lukte in drie competitiewedstrijden en zo 14 keer gescoord heeft in 11 officiële wedstrijden tot nu toe!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 25-11-2007, 22:04
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Economie

Kapitaal: -44 854 € (-51 362) €
Sponsors: dolgelukkig
Fanclub: 295 leden
Supporters: in de wolken

En normaal gezien nog één nieuwe trainee bij, vandaag of morgen... Woensdag international friendly in Nederland voor 'n Cup en daarna eindelijk nog eens 'n thuiswedstrijd in de competitie... Hopelijk meer dan 6-7k toeschouwers zodat ik terug in de plus sta tegen dan...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 26-11-2007, 16:50
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Nieuwe trainee ter voorlopige vervanging van mijn nog 4 weken geblesseerde trainee, gekocht voor 11 000. Net 'n weekje gepulled uit zijn jeugdopleiding...

Yvon Siemons (183535293)
18 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 12-03-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 330 €/week
Eigenaar: Gremio-boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 09:23
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Hoeveel sterren was hij in je jeugd? prima pull dit namelijk
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Hoeveel sterren was hij in je jeugd? prima pull dit namelijk
hij heeft hem gekocht voor 11k, dus niet uit eigen jeugd..

maar aangezien jij er zoveel verstand van hebt he..

ik heb een CV en een CA in mijn jeugd, die wekelijks 4 / 4,5 sterren scoort.. zou het een rendabele speler kunnen worden denk je? ze zijn beiden ook 17..
Met citaat reageren
Oud 27-11-2007, 15:12
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
uit de fora's valt op te maken dat 4 tot 6 sterren nog steeds bagger is :-/ veel ontevredenheid over.. stel je traint scoren en passen als 2e methode dan heb je kans dat ie op alle factoren rampzalig is behalve matig op scoren en zwak op passen ofzo, ik heb zelf nog niets gepulled maar kan enkel aanraden ff die thread op te zoeken..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 01:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Hoeveel sterren was hij in je jeugd? prima pull dit namelijk
No idea, heb hem gekocht hé!

Nu, is eigenlijk 'n betere speler dan de speler die hij moet vervangen, dus ik hoop die speler snel te kunnen recupereren, te laten poppen en te verkopen...

Ondertussen heb ik ook m'n jeugdopleiding wat doorgelicht en ga ik het volgende doen:

Ik heb twee verdedigers die al 17 (en nog wat) zijn die 4.5-5 sterren halen en twee jongere spitsen (15 en 16) waarvan de laatste "getalenteerd" is op het gebied van scoren.

Heb nu als eerste training "scoren" ingesteld en als tweede training "verdedigen". Heb 'n spits die 'getalenteerd' is op het gebied van scoren dus moet proberen dat potentieel te benutten, kereltje is ook nog maar 16 jaar en 76 dagen... En heb nog 'n andere potentiële goeie spits van 15 jaar en 'n beetje die ondertussen ook al gepopt is op passen...

De verdedigers zijn wat ouder en vanaf 't moment dat ze 7 sterren halen hoop ik ze te kunnen pullen... Vanaf dan als tweede training passen nemen terug, da's een betere bijstat voor spitsen én daarmee train ik ook m'n middenvelders bij de jeugd wat....

Goed plan of niet?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 01:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
hij heeft hem gekocht voor 11k, dus niet uit eigen jeugd..

maar aangezien jij er zoveel verstand van hebt he..

ik heb een CV en een CA in mijn jeugd, die wekelijks 4 / 4,5 sterren scoort.. zou het een rendabele speler kunnen worden denk je? ze zijn beiden ook 17..
Blijkbaar is pullen pas echt rendabel vanaf 6.5-7 sterren... Had ook gehoopt m'n jonge spelers iets sneller te kunnen pullen maar dan zouden ze hoogstens matig zijn in hun hoofdskill...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 02:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ondertussen heb ik ook m'n jeugdopleiding wat doorgelicht en ga ik het volgende doen:

Ik heb twee verdedigers die al 17 (en nog wat) zijn die 4.5-5 sterren halen en twee jongere spitsen (15 en 16) waarvan de laatste "getalenteerd" is op het gebied van scoren.

Heb nu als eerste training "scoren" ingesteld en als tweede training "verdedigen". Heb 'n spits die 'getalenteerd' is op het gebied van scoren dus moet proberen dat potentieel te benutten, kereltje is ook nog maar 16 jaar en 76 dagen... En heb nog 'n andere potentiële goeie spits van 15 jaar en 'n beetje die ondertussen ook al gepopt is op passen...

De verdedigers zijn wat ouder en vanaf 't moment dat ze 7 sterren halen hoop ik ze te kunnen pullen... Vanaf dan als tweede training passen nemen terug, da's een betere bijstat voor spitsen én daarmee train ik ook m'n middenvelders bij de jeugd wat....

Goed plan of niet?
Ik krijg van iemand de raad om 2-5-3 te spelen en "scoren" en "korte pass" te nemen als trainingsvormen... Heb 't voorlopig zo ingesteld, ben eens benieuwd wat me dat gaat opleveren?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 07:05
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Even een snelle vraag, Hoe belangrijk is TSI?
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 10:45
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
TSI is op zich niet belangrijk, maar wel een indicatie van hoe hoog een speler in zijn mogelijkheden zit momenteel... Aan de hand van TSI kan je ook aflezen hoe hoog een speler in zijn hoofdskill zit.

Maar 't is vooral belangrijk om te kijken naar de hoofdskill van een speler, zijn vorm en zijn conditie!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Nieuwe trainee ter voorlopige vervanging van mijn nog 4 weken geblesseerde trainee, gekocht voor 11 000. Net 'n weekje gepulled uit zijn jeugdopleiding...

Yvon Siemons (183535293)
18 jaar en 4 dagen, redelijk in vorm, gezond
Een sympathiek persoon die kalm en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een matig leider.

Specialiteit: Onvoorspelbaar

Volgende verjaardag: 12-03-2008
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 470
Loon: 330 €/week
Eigenaar: Gremio-boys
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit


Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: zwak Passen: zwak
Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig
Scoren: redelijk Spelhervatting: slecht

Doelpunten in carričre: 0
Hattricks in carričre: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
En meteen 2 weken geblesseerd.

Hopelijk voor de trainingsupdate naar +1 zodat ie toch nog training krijgt voor deze week en geen achterstand oploopt... Pfrt.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 22:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Ik krijg sowieso van iedereen te lezen momenteel dat 't pas nuttig is om je stadion uit te breiden als je't 3x heb uitverkocht... Ik heb echter vrij snel 250 VIP-plaatsen bijgezet en dat levert redelijk veel extra op per week, ondertussen is de bouw bijna afbetaald en moet ik alleen nog zien dat de onderhoudskosten nog afbetaald geraken...
VIP-plaatsen zijn belangrijk om je sponsors tevreden te krijgen. Elke eerste stadionuitbreiding moet je er gewoon een paar VIP-plaatsen bij gooien. Al zijn het er maar 100.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 23:41
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Door naar 5e ronde beker!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 00:22
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
VIP-plaatsen zijn belangrijk om je sponsors tevreden te krijgen. Elke eerste stadionuitbreiding moet je er gewoon een paar VIP-plaatsen bij gooien. Al zijn het er maar 100.
Dat zag ik dus ook, dat ik ook tegen die adviezen in ben gegaan en nu die uitbreiding al zo goed als heb terugbetaald gekregen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 12:33
Verwijderd
Jammer dat friendlies niet meetellen voor de supporterstevredenheid enzo..

11-0 gewonnen, terwijl er toch maar 3 basisspelers in stonden (waaronder de keeper)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 13:22
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ben zelf pas 1x in 4 jaar over de 10 doelpunten gekomen, aanval was lang niet mijn sterkste kant altijd trainde verdedigen!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 14:49
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hier grootste overwinning 2-9, maar ik train natuurlijk wel op scoren... Maar toch zeker niet slecht voor iemand die net 'n maand of 2-3 speelt!

Jeugdwedstrijd trouwens met 0-2 verloren, maar op zich wel redelijk gespeeld (63% en 70% balbezit)... Hoofdmacht 7-0 verloren, da's iets minder natuurlijk. Nu zondag competitie en zaterdag oefenwedstrijdje met de jeugd...

Heb 'n leuk spelertje aangeboden gekregen: een écht talentje, blijkbaar noemt men zo spelers die erg snel in skills stijgen... Ga hem uitspelen als spits, volgende week eens proberen op 't middenveld...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 15:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Trouwens: idee om m'n spelers in 't algemeen wat te verbeteren:

Ik train de twee laatste weken van het seizoen en de twee tussenseizoensweken om beurten passen en spelhervatten. Quasi m'n hele ploeg krijgt dan training, A+B-kern en aangezien m'n spelers qua passen en spelhervatten redelijk laag zijn in stats gaan er normaal gezien sneller poppers zijn... Zo ook volgend seizoen, waardoor ik dus 24 weken scoren train, 4 weken passen en 4 weken spelhervatten. Met 't oog op wat extra multiskill not bad?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 17:19
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Doe ik ook

Exact hetzelfde dus laten we hopen dat t geen slechte tactiek is
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 29-11-2007, 20:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Hehe.

Ja, eerst dacht ik twee weken ene, twee weken andere, maar dan was er een onevenwicht qua aantal trainingen dat elk team kreeg: 2 trainingen passen, maar slechts 1 spelhervatten. Als ik elk één week doe om beurten komt 't uit dat elk 2 trainingen krijgt op dat gebied...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2007, 02:05
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
TSI:
+860/-260
Vorm:
+8/-2 (waaronder -1 van trainer)
Conditie:
+2
Scoren:
+1
Verdedigen:
-1


Al bij al weer 'n goeie trainingsupdate: m'n best scorende spits Baltasar Pardo is gepopt naar goed en is nu in plaats van 'n paar duizend euro ongeveer 100k waard...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 08:10
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ik een weinig boeiende pop..
Vandaag met B-team in competitie om vol voor de beker te gaan woensdag!
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 09:38
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Heeft het nut om je slechtere coach te houden trouwens? fungeert die als een 2de assistent manager ofzo? Ik heb mijn speelstijl aangepast naar 3-5-2. Ben benieuwd vanavond..
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 09:59
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
nee hij heeft geen nut meer, als t goed is verdwijnt hij zelf na een tijdje verder kost ie ook amper, ontslaan kan ook gewoon denk ik ..
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 10:55
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Inderdaad.

Hier 'n leuke nieuwe jeugdspeler sinds vannacht:

Net m'n scout gebeld, zalig spelertje gekregen:

Citaat:
Hoor eens, Nelis Herrygers is 16 jaar oud en ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben.

Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Scoren te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden. Wanneer ik inzoom op zijn vaardigheden op het gebied van Passen, dan zou deze jongen wel eens getalenteerd kunnen zijn.

Geven we hem een contract, baas?
Gaat 'n leuk spelertje worden over twee seizoenen!! Ideale speler om als trainee te hebben in m'n eerste ploeg, ofwel om hem meteen voor 'n leuk prijsje te verkopen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 13:31
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
nog een vraagje, hoeveel helpt het als ik de teammoraal op wedstrijd van het seizoen zet? en ik kan dat natuurlijk niet te vaak doen?
__________________
The Lord Will Once Return...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 14:23
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
nog een vraagje, hoeveel helpt het als ik de teammoraal op wedstrijd van het seizoen zet? en ik kan dat natuurlijk niet te vaak doen?
Je middenveld wordt 15% beter, maar je teamgeest gaat wel met de helft dalen en dan moet je twee keer 'speel het rustig' instellen om die weer wat hoger te krijgen...

Kan je niet te vaak doen nee en heeft ook niet zo veel nut, tenzij je een middenveld hebt dat heel dicht tegen je tegenstander z'n middenveld ligt qua sterkte en je denkt dat je op die manier het gevecht om het middenveld kunt winnen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 20:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
6-0 Gewonnen, heb nu twee spelers aan de top van de topschuttersranglijst staan (Pardo met 7 uit 4, Vlaskamp met 5 uit 3), sta los eerste en heb geen blessures bijgekregen vandaag. Wel twee gele kaarten, maar goed, heb er op 5 officiële wedstrijden 6 gekregen dus dat valt nog wel mee vind ik persoonlijk (tot ik geschorsten ga moeten vervangen ).
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 03-12-2007, 16:56
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Ook 6-0 gewonnen met B team..

Woensdag vol voor ronde 6 beker!
(zou 1e keer zijn)
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 04-12-2007, 16:24
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Succes!!


Enneuh: voor iedereen met 'n jeugdopleiding nieuwe stijl: zeker de achtergrondverhalen lezen, ze wordt (serieus) opgewaardeerd!
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 12:42
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
yup! komt door onze commentaar natuurlijk
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 13:56
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Tuurlijk.

Nu, voor mij is't zeker: na vandaag ga ik scoren als eerste training instellen en door de opwaardering van "individueel" dat als tweede zetten. Als m'n spitsen uitgetraind zijn, ga ik korte pass en positiespel instellen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2007, 18:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Tuurlijk.

Nu, voor mij is't zeker: na vandaag ga ik scoren als eerste training instellen en door de opwaardering van "individueel" dat als tweede zetten. Als m'n spitsen uitgetraind zijn, ga ik korte pass en positiespel instellen...
Citaat:
Zelfs toen Nelis Herrygers zich nog kruipend voortbewoog kon al niemand hem bijhouden, toen hij ging lopen werd dat alleen maar erger.
Specialiteit: Snel?

Zou tof zijn, is spelertje dat redelijk op gebied van scoren en passen kan worden!

Ideale opvolger voor m'n huidige topspits als die over twee seizoenen vertrekt.

Verder: veel hogere ratings met de jeugd dan vroeger: 5 spelers met 5*+

Beste: Demeyer met 6.5 en voor de rest twee spitsen met 5 en 5.5 en 2 vleugels met 5 en 5.5...

Ga vanaf nu 3-4-3 spelen en één speler verder trainen op verdedigen via de training "individueel".

't Wordt dus 3-4-3, eerste training scoren en tweede training individueel.

Als een-twee spitsen uitgetraind zijn op scoren, overschakelen op passen en positiespel/individueel/spelhervatten, daar ben ik nog niet zo goed uit...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-12-2007, 09:19
MavieŠ2004
Avatar van MavieŠ2004
MavieŠ2004 is offline
Relaxt! ja is 100% zkr snel duidelijker kan het niet bijna!
Ik ben door in de beker, met 12-11 gewonnen
__________________
\ooo/ MetallicA \ooo/ Love Is Rockin´In The Air Tonight
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:23.