Oud 24-12-2007, 12:16
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Nieuwe!

Nog een keer:

'AZ waagt in januari nieuwe poging met Alves'
24/12/2007 08:58

AZ heeft de moed om Afonso Alves van SC Heerenveen over te nemen nog niet opgegeven. Tijdens de transferperiode van volgende maand hoopt de Alkmaarse club tot zaken te komen.

Volgens het Algemeen Dagblad staat AZ wederom in contact met Alves' zaakwaarnemer, Roberto Tiburcio. Het wachten is nu op een voor alle partijen geschikt moment om over de overgang van de Braziliaanse aanvaller te overleggen.

Afgelopen zomer ging de transfer in de laatste uren voor het sluiten van de transfermarkt uiteindelijk niet door. De sfeer tussen beide clubs was toen op z'n zachtst gezegd slecht te noemen. Inmiddels zijn die verhoudingen na gesprekken op directieniveau weer genormaliseerd.

Op 1 januari gaat de transfermarkt formeel open voor de duur van een maand. Het is nog onduidelijk wat de Friese club voor Alves verlangt. AZ had afgelopen zomer naar verluidt zestien miljoen euro over voor de spits, terwijl Heerenveen minimaal twintig miljoen euro zou hebben bedongen.

bron: VI


Heh benieuwd of het nou wel doorgaat. Heb eigenlijk meer het gevoel dat ie lekker naar het buitenland gaat in de winterstop, Spanje ofzo.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-12-2007, 12:26
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Het zou wel mooi zijn voor de kaasmeisjes als ze hem binnenhalen, ook iemand die internationaal kan scoren. Kan hij gelijk die Italiaanse hondendrol op de bak zetten, hij vertikte het om Nederlands te leren omdat hij binnen een half jaar toch bij een Europese topclub zou zitten. Waarom stelt AZ dit niet verplicht? Echt een lachertje en het zoveelste bewijs dat spelers veel te veel macht hebben.

Gisteren studio voetbal gekeken met Marco van Basten, eindelijk eens een interessante aflevering en ik heb het zelfs langer dan 20 minuten uitgehouden.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2007, 16:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Tsja, opzich wel het beste voor beide, ondanks de tot nu toe prima resultaten. Uit elkaar gaan als het nog 'klikt' is misschien wel beter dan pas uit elkaar gaan als het eigenlijk al niet meer gaat. Verbeek is niet teleurgesteld, en heeft ook altijd gezegd nog wel eens een stapje hogerop te willen, of naar het buitenland. Heerenveen wil ook een stapje hoger, dus met het aanstellen van een gerenommeerde trainer. Ik ben benieuwd wie er uit de hoge hoed getoverd wordt. Erwin Koeman misschien wel.
Van Basten zou er goed aan doen, mits hij een ervaren assistent er bij neemt.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 25-12-2007, 12:48
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Alves heeft trouwens aangegeven niet meer naar AZ te willen, omdat hij nu weet dat ze hem gepiepeld hebben. Az is gezien de ranglijst ook niet bepaald een stap hoger.
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 09:41
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
AZ heeft blijkbaar toch een bod uitgebracht:
Citaat:
28.12.2007 - 19:39
Volgens Zweedse media gaat Afonso Alves voor ongeveer 18.9 miljoen euro naar AZ Alkmaar. Alves' ex-club Malmö, die hij in de zomer van 2006 voor Heerenveen verliet, krijgt door de verkoop ongeveer 2.1 miljoen euro.
Bron: transfermarkt.de
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2007, 18:52
Bob the Bear
Avatar van Bob the Bear
Bob the Bear is offline
Perez keert weer terug bij Ajax
***************************************
Kenneth Perez keert terug naar Ajax.
De aanvaller (33) heeft voor anderhalf
jaar getekend,met een optie voor nog 1
jaar.Ajax wil Perez vrijdag al meenemen
naar Dubai voor het trainingskamp.

De Deen,die afgelopen zomer vertrok uit
Amsterdam nadat hij bij coach Henk ten
Cate uit de gratie was geraakt,was ook
in Eindhoven nooit zeker van een plaats
in de basis.PSV nam Perez,op voordracht
van coach Ronald Koeman,deze zomer voor
bijna twee miljoen euro over.Zowel Ten
Cate als Koeman werkt inmiddels elders.

Ajax,dat sinds het vertrek van Wesley
Sneijder naar Real Madrid op zoek is
naar een vervanger,zal nu op zijn beurt
een afkoopsom aan PSV moeten betalen.


Jezus
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? | *danst met !A!*
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 11:48
Verwijderd
Hoe reageren die boze briefschrijvers dan
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 12:36
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Toch wel mooi dat hij graag voor Ajax wilt spelen. Bij PSV is het momenteel toch allemaal net iets beter, lijkt mij een compliment voor de club Ajax.

Beste wensen iedereen. 2008 het jaar van de rat, ik mag het hopen
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 01-01-2008, 15:19
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Gekke Perez. Gelukkig nieuwjaar etc!


* In Italië gonst het van de geruchten
rond Heurelho Gomes. De Braziliaanse
doelman van PSV zou de ideale opvolger
zijn van landgenoot Dida bij AC Milan.
Volgens de krant Corriere dello Sport
wil de club een bod van zeven miljoen
euro uitbrengen op Gomes, die zijn
contract onlangs nog verlengde bij PSV
tot in 2013. Dida (34) ligt in Milaan
onder vuur na zijn recente blunders.

VRT teletekst. Zou wel logisch zijn, Dida bakt er al jaren niks van!
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 00:38
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Dan onderschat je Dida toch. Goeie keeper, maar wel met 'n foutje af en toe... Denk dat Gomes bij Milan minstens even vaak zou blunderen...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 11:18
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Afonso Alves definitief naar AZ
Afonso Alves maakt voor achttien miljoen euro de overstap naar AZ, meldt VI. De overgang werd twee weken geleden reeds beklonken. Het is echter nog onduidelijk voor welke duur Alves in Alkmaar tekent.

Met de komst van Alves hoopt AZ eindelijk een einde te maken aan de sportieve crisis waarin de club is geraakt. Vooral het afronden van kansen loopt, ondanks het aantrekken van Ari en Graziano Pellè, niet zoals gewenst.

Eerder leek Alves, de meest productieve spits van 2007, in augustus al de overstap naar het DSB Stadion te maken. Echter, op de slotdag van de transfermarkt geraakten de onderhandelingen tussen AZ en sc Heerenveen in een impasse. Als noodgreep kocht AZ daarom Mounir El Hamdaoui weg bij Willem II, maar de Marokkaan kon net als zijn collega-aanvallers vooralsnog niet imponeren.

Volgens het vandaag verschenen weekblad ontvangt Malmö FF circa 2,1 miljoen euro vanwege afspraken die zijn gemaakt bij de overgang van Alves naar Heerenveen.

www.voetbalprimeur.nl

Nu heb ik op de VI site gekeken en kan ik niks vinden..
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 11:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
€18 miljoen is wel érg veel voor een binnenlandse transfer, waarbij men dan nog eens weet dat de speler problemen heeft met z'n huidige club...

Als 't waar is: enorm veel risico voor AZ imho.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 11:58
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Die site is zowaar betrouwbaar, het staat nu ook op VI.nl!

Alves duurste aankoop aller tijden van AZ
02/01/2008 12:46

EXCLUSIEF -AZ heeft zich definitief versterkt met Afonso Alves van SC Heerenveen. De Alkmaarders bereikten twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met de Friezen over de transfer van de Braziliaan, zo laten bronnen Voetbal International weten.

AZ betaalt een recordbedrag van achttien miljoen euro voor Alves, die daarmee de Italiaan Graziano Pellè (deze zomer voor vijf miljoen euro overgenomen van Lecce) aflost als duurste aankoop ooit van de club.

AZ wil de komst van Alves op korte termijn officieel bekendmaken. Mogelijk gebeurt dat op maandag 7 januari, wanneer de club zijn nieuwjaarsreceptie houdt.

Niemand minder dan trainer Louis van Gaal maakte zich de voorbije weken sterk voor de komst van Alves. Naar verluidt zou de oefenmeester zijn baan beschikbaar hebben gesteld als AZ er niet in zou slagen de trefzekere international naar Alkmaar te halen.

Dat de productiviteit van Alves voor AZ bittere noodzaak is, blijkt na een duik in de statistieken. Alves scoorde dit seizoen in acht competitieduels elf keer en maakte daarmee in zijn eentje bijna net zoveel goals als de huidige voorhoede van AZ: Pellè, Ari, Mounir El Hamdaoui en Moussa Dembélé kwamen samen tot twaalf goals.

SC Heerenveen kan met de verkoop van Alves de tussentijdse komst van een nieuwe middenvelder financieren. De club is op zoek naar een echte nummer tien.

'Met de middenvelders die we nu hebben kunnen we prima het 4-4-2-systeem spelen', aldus trainer Gertjan Verbeek. 'Voor een 4-4-3-systeem hebben we echter geen echte middenvelder die in de kleine ruimte achter de diepe spits kan spelen.'

Heerenveen zit bovendien niet al te ruim in de middenvelders. Mede door blessures en schorsingen in die linie bij Kristian Bak-Nielsen, Geert-Arend Roorda, Thomas Prager en Michael Bradley pakte de ploeg in de laatste drie duels slechts één punt.


Wel een stunt van AZ maar Dirk kan dat wel betalen.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 12:03
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Oh en Belg; dat over Dida was natuurlijk wat overdreven maar ik beschouw Gomes zeker wel als een betere keeper op dit moment. Qua leeftijd scheelt het ook nogal wat, waarom Dida houden als je een betere jongere versie kan aanschaffen!
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 02-01-2008, 13:21
Verwijderd
Demir op huurbasis naar Excelsior. Hoop voor hem dat hij een vaste basisspeler wordt daar en daarmee Ernie Brandt kan overtuigen dat het ook een vaste waarde voor NAC kan zijn!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 11:32
Voorbeeld
Avatar van Voorbeeld
Voorbeeld is offline
Onder het kopje geruchten:

Alexi Lalas (voorzitter van LA Galaxy) wil Zinedine Zidane (eigenlijk al gestopt) strikken om voor zijn club te gaan spelen.
__________________
Over deze tekst is niet te lang nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:38
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Altijd leuk weer als het transfertijd is. Nieuws uit Twente is dat Sergio Zijler naar Willem II vertrekt, vrij logisch hij heeft veel concurrentie en moet nu gewoon gaan spelen.

Tja, AZ en Alves blijft een mooie soap. Ik zie het nog wel gebeuren en een andere speler de andere kant op gaan. Heerenveen is op zoek naar een jongen als Martens of Medunjanin, en laten die nou net niet helemaal gelukkig zijn in Alkmaar.

Oh en Olsson wordt toch op waarde geschat; Bolton, Newcastle en een club uit Duitsland zouden de verdediger van NEC over willen nemen.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 16:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Fantastische club dat VVV trouwens, ik heb laatst al een keer een stuk in de VI gelezen over hoe ze de Japanse markt exploiteren, schaamteloos als topclub van Nederland ^^ Aan het begin van het seizoen kan ik me nog herinneren dat de voorzitter meldde dat ze best mee konden doen om Europees voetbal en nu komt ie met de briljante stelling dat er al aardig wat clubs zich hadden gemeld voor Amrabat maar dat hij er niet eens over nadacht als het bod niet boven de 10 miljoen euro is.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-01-2008, 17:32
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Prachtig

Volgens NOS-TT is de loopbaan van Ronald de Boer trouwens bijna zeker ten einde door een operatie aan een nekhernia. Jammer, maar het moest er ooit van komen dat hij stopt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2008, 19:41
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Uitstekende transfer voor Hamburg, héél slechte zaak voor Anderlecht:

Citaat:
Vadis is nu al van Hamburg

De kogel is al door de kerk. Vadis Odjidja Ofoe verhuist met onmiddellijke ingang naar Hamburg. Dat kwam Anderlecht met de Duitse ploeg overeen.

Tussen beide teams is een principeakkoord over de onmiddellijke transfer, zo staat te lezen op de website van paars-wit. Vrijdag worden alle documenten ondertekend en zal het akkoord officieel bekrachtigd worden.

Vadis vertrekt dan ook niet mee met Anderlecht op oefenstage naar La Manga.

Vadis, een verdediger/middenvelder, speelde sinds 1999 voor Anderlecht. Hij had nog een contract tot juni 2008. Heel wat binnen- en buitenlandse clubs aasden op de Belgische jeugdinternational.

Zo werd hij onder andere gelinkt aan Standard, AZ, PSV en Feyenoord. Zijn keuze zou echter vooral bepaald zijn door de aanwezigheid van Vincent Kompany in Hamburg. De verdediger verruilde anderhalf jaar geleden Anderlecht voor de Duitse topclub.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:33
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Sepp De Roover zou naar RSCA kunnen gaan, kan iemand me wat meer vertellen over deze jonge rechtsback?

Ik weet dat 't een Belg is, maar ik ken hem echt totaaaaal niet qua spelstijl etc..

Weet wel dat dit 'n goal van hem is:

__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:58
Verwijderd
Ik ben niet zo'n fan van de Roover. Harde werker maar niet echt een goede speler geloof ik.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2008, 11:59
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ik ben niet zo'n fan van de Roover. Harde werker maar niet echt een goede speler geloof ik.
Ok maar hij zou in de belangstelling van Ajax en AZ en PSV staan?

Niet dat dat veel wilt zeggen want AZ geeft fucking 18 miljoen uit aan Alves, PSV heeft fucking Simons als 'sterkhouder' en Ajax koopt Delorge als versterking...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 17:32
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik weet niet wat het beeld in België over Simons is maar ik vind het een buitengewoon nuttige voetballer kan niet veel betere Belgen op het middenveld opnoemen. Oh De Roover heb ik ook altijd wel sterk gevonden, verdedigend geeft hij weinig weg en wil nog wel eens mee op komen. Geen balvirtuoos maar gewoon goed.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:14
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Mja, iets te veel opgehemeld hier als "gewone boerenzoon" die van geen gsm moet weten enzo...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2008, 18:47
PV
PV is offline
Citaat:
EXCLUSIEF -AZ heeft zich definitief versterkt met Afonso Alves van SC Heerenveen. De Alkmaarders bereikten twee weken geleden in het diepste geheim al overeenstemming met de Friezen over de transfer van de Braziliaan, zo laten bronnen Voetbal International weten.
Zo definitief is het toch weer niet

ALKMAAR - De transfer van Afonso Alves van Heerenveen naar AZ lijkt voorlopig van de baan. Beide clubs hebben gisteren urenlang onderhandeld, maar uiteindelijk zonder resultaat.
,,Er doemen steeds nieuwe obstakels op, waarbij AZ machteloos staat,’’ zei technisch directeur Marcel Brands van AZ gisteravond om kwart voor tien. ,,Zoals het er nu voorstaat, gaat de transfer niet door. We zijn zeer teleurgesteld. Voorlopig is er geen nieuwe afspraak gemaakt.’’


En op VI staat ie al bij de selectie van AZ
Met citaat reageren
Oud 05-01-2008, 18:53
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Idd, lekkere blunder van VI zo. :')
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 06-01-2008, 22:37
Voorbeeld
Avatar van Voorbeeld
Voorbeeld is offline
Ik heb het donkerbruine vermoeden dat Alves gewoon tot het eind van het seizoen bij Heerenveen speelt.
__________________
Over deze tekst is niet te lang nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 15:10
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Hersi in de belangstelling van NEC, hmm na vertrek van Zijler weet ik niet of ze die wel moeten laten gaan, spelen zal hij niet veel maar een brede selectie heb je toch wel nodig.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 15:13
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En het verhaald rondom Alves gaat door:
Citaat:
Heerenveen geeft Alves week vrij

Afonso Alves hoeft in verband met de transferperikelen rond zijn persoon van zijn club sc Heerenveen voorlopig niet te verschijnen. De Braziliaan mag nog de hele week in Brazilië blijven. Hij is er zondag in en tegen Utrecht niet bij.

AZ leek de slag om de centrumspits, na een eerdere mislukte poging, alsnog te hebben gewonnen. De clubs waren er op hoofdlijnen wel uit,maar een geschil over een contractueel vastgelegde extra vergoeding voor de speler lijkt roet in het eten te gaan gooien.

Afgaande op de quotes van Alves die in Engelse en Braziliaanse media opduiken, wordt Manchester City de volgende club van de 26-jarige schutter.
Bron: NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2008, 17:57
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Gent en Anderlecht akkoord over Gillet
ma 07/01/08 - Anderlecht en Gent hebben een akkoord bereikt over de transfer van Guillaume Gillet, melden de kranten. Vandaag zou de overgang afgerond moeten worden op clubniveau en dan tekent de Rode Duivel deze week nog voor 3,5 jaar bij de kampioen.
Helemaal in kannen en kruiken is het nog niet, want Gent kreeg zondag op de valreep nog een hoger bod voor Gillet.
(PhotoNews)
"Een buitenlands bod, maar ik mag niet zeggen om welke club het gaat", zegt Gent-manager Michel Louwagie in Het Laatste Nieuws.

"Maar er is een principe-akkoord met Anderlecht. Daar zal onze voorzitter wel niet van willen afwijken", denkt Louwagie.

Anderlecht zou 1,8 à 2,3 miljoen betalen voor de rechtsback.

Yves Baré, de manager van Guillaume Gillet, gaat ervan uit dat de transfer naar Anderlecht een feit is. "Maandagochtend heb ik een afspraak met Herman Van Holsbeeck om te tekenen", zegt hij.
"Een droom die uitkomt"
Gillet zelf, die op stage is met Gent, is in de wolken. "Ik moet mezelf even in mijn arm knijpen, want dit is een droom die uitkomt. Ik ben al van jongs af supporter van Anderlecht", zegt hij.

Anderlecht-coach Ariël Jacobs hoopt dat Gillet nog kan aansluiten op de stage in Spanje. "Een paar dagen met de groep zou de integratie bevorderen. Na Chatelle is hij de tweede Belgische aanwinst."

Bron: www.sporza.be


Mja, ik heb er toch 'n beetje m'n twijfels bij, maar elke mogelijke versterking is welkom tegenwoordig...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 10:26
Voorbeeld
Avatar van Voorbeeld
Voorbeeld is offline
Ajax lijkt weer een arbitragezaak tegen FC Groningen te willen beginnen. Dit keer om Bruno Silva los te weken. Kennelijk is de zaak tegen Suarez (die uiteindelijk niet doorging?) goed bevallen.
__________________
Over deze tekst is niet te lang nagedacht.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2008, 10:29
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Echt een te trieste en achterbakse manier van zaken doen. Doet me een beetje aan die biljartbal denken ( beter bekend als van den Herik ), belachelijk lage boden op een speler uitbrengen om hem het hoofd op hol te brengen en hem in conflict met de huidige werkgever te brengen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2008, 18:11
Spelvout
Avatar van Spelvout
Spelvout is offline
Ik zit echt dag in dag uit te genieten van Afonso Gate, als Heerenveen fan hahaha AZ kan er alleen maar als verliezer uit komen.

Citaat:
AZ stelt heel simpel: ,,Alves is van ons''. De club heeft volgens eigen zeggen een ondertekende overeenkomst met sc Heerenveen en de handtekening van Alves. Omdat Heerenveen weigert een overschrijvingsformulier te ondertekenen, spant de club uit Alkmaar een arbitragezaak aan.

Woordvoerder Klaas Wilting van AZ: ,,Alves is van AZ. Hij is in Alkmaar op bezoek geweest, met zijn familie en zaakwaarnemer. De contracten zijn getekend. Met Heerenveen waren we er ook helemaal uit, met een bevestiging van Heerenveen. Op 9 januari hebben we het door AZ en Alves ondertekende overschrijdingsformulier naar Heerenveen gestuurd. En vervolgens hoorden we niets van Heerenveen, tot de mededeling dat ze het overschrijdingsformulier richting KNVB niet ondertekenen.''

Directeur Yme Kuiper van Heerenveen toont zich op NOS.nl zich niet onder de indruk van het nieuws uit Alkmaar. ,,Het klopt dat wij het overschrijvingsformulier richting de KNVB niet ondertekenen, zoals AZ graag wil. Alves en zijn zaakwaarnemers hebben Heerenveen laten weten dat de speler niet overgeschreven wil worden naar AZ. Alves zegt ook geen contract met AZ te hebben.''

Kuiper verder: ,,We hebben op 30 december een transferovereenkomst met AZ getekend, met een aantal voorwaarden daarin. Een ervan was dat er op 5 januari een schriftelijke overeenkomst zou zijn tussen Alves en Heerenveen over de beëindiging van zijn contract. Dat had onder meer betrekking op de vergoedingen voor Alves. Die schriftelijke overeenkomst was er niet op 5 januari en nu nog niet.''

De spoedarbitragezaak staat voor woensdag 16 januari in Zeist op het programma. Tijdens Ajax - AZ (zondag) en De Graafschap -AZ (woensdag) is Alves er dus zeker niet bij. Bij FC Utrecht - sc Heerenveen ontbreekt hij trouwens ook. Op zaterdag 19 januari treffen AZ en sc Heerenveen elkaar in het Abe Lenstra Stadion. Tegen die tijd zit een van beide clubs met een speler opgescheept, die daar helemaal niet wil zijn.
Dirk is natuurlijk gewend dat niemand onder zijn wurgcontracten uit kan
__________________
To say you're sorry is pretty much the same as to apologize, unless you're at a funeral.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2008, 23:12
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Vandaag de Fside over Alves

De transfer van Alves, van Alves, van Alves
De transfer van Alves die is al 10x afgeketst
Miljoenen, miljoenen, miljoenen geen probleem
Maar Alkmaar, Naar Alkmaar, daar wil toch niemand heen!
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 16-01-2008, 17:30
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Heh die Japanner dus naar VVV; ik ben nu al fan denk ik
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-01-2008, 19:31
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
'Middlesbrough lachende derde in zaak Alves'

Hoewel woensdagavond de spoedarbitragezaak dient die AZ tegen SC Heerenveen heeft aangespannen, heeft Afonso Alves zelf doodleuk een akkoord bereikt met Middlesbrough.

In de Engelse pers doken foto's op van Alves in het Riverside Stadium en het Algemeen Dagblad meldt dat de spits voor 4,5 jaar gaat tekenen bij Middlesbrough. De Engelse club zou hem dinsdag al hebben willen presenteren, maar wacht nu eerst af wat de uitkomst is van de arbitragezaak in Nederland.

In Zeist moet woensdag duidelijk worden of Alves officieel nog onder contract staat bij Heerenveen of dat de eigendomsrechten bij AZ liggen. De Alkmaarders beschikken over getekende contracten met de Braziliaan, maar de overgangsformulieren ontbreken nog omdat Heerenveen die niet wenst af te geven.

De Friese club rept van een opschortende voorwaarde en claimt dat Alves helemaal niet naar AZ wil. De aanwezigheid van de 26-jarige Braziliaan in Middlesbrough wijst eveneens in die richting. De mogelijkheid bestaat dan ook dat als AZ in gelijk wordt gesteld, Alves direct wordt doorverkocht aan Middlesbrough.
Bron: vi.nl
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 11:21
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ajax druk bezig met Engelaar maar ik ga er vanuit dat hij niet gaat, El Ahmadi zei een tijd terug dat hij het achterbaks zou vinden om te vertrekken naar een club uit de top drie als de trainer hiervoor een aanbod krijgt maar blijft omdat hij vertrouwen in zijn spelers heeft en loyaal is naar de club. Dan kon je het niet maken om als speler datzelfde seizoen alsnog te vertrekken. Dit zal ook voor Engelaar gelden, bovendien is het een geboren/getogen/opgeleide Rotterdammer en is zijn hele familie zwaar Feyenoord-fan.

Als alternatief schijnen ze Defour op het oog te hebben die zelf wel graag wil, misschien kan Methuselah daar wat zinnigs over zeggen?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 13:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik hoop idd dat Engelaar niet gaat. Zou jammer zijn voor twente en bij Ajax zal hij niet echt een rol van betekenis gaan spelen dit seizoen ben ik bang.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 13:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Volgens mij kunnen we ondertussen wel een apart Alves-topic beginnen. De soap wordt alleen maar vreemder en duurt langer:
Citaat:
Nog geen uitspraak in zaak Alves

Afonso Alves heeft op 23 december een contract getekend bij AZ. Dat hebben sc Heerenveen en AZ bevestigd tijdens de spoedarbitragezaak over de Braziliaanse topschutter in Zeist. Op die verbintenis ontbreekt echter de handtekening van de advocaat van Alves.

"Het heeft er alle schijn van dat Alves twee contracten heeft. En dat mag niet", aldus voorzitter Vermeulen van de arbitragecommissie bij zijn voorlopige oordeel. "Alves heeft een verbintenis bij AZ getekend. Dat weegt mee. "

De komende dagen buigt de commissie zich over de vraag of Heerenveen moet meewerken aan Alves' overschrijving. Op woensdag 23 januari volgt de uitspraak.
NOS-TT
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 13:39
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Ajax druk bezig met Engelaar maar ik ga er vanuit dat hij niet gaat, El Ahmadi zei een tijd terug dat hij het achterbaks zou vinden om te vertrekken naar een club uit de top drie als de trainer hiervoor een aanbod krijgt maar blijft omdat hij vertrouwen in zijn spelers heeft en loyaal is naar de club. Dan kon je het niet maken om als speler datzelfde seizoen alsnog te vertrekken. Dit zal ook voor Engelaar gelden, bovendien is het een geboren/getogen/opgeleide Rotterdammer en is zijn hele familie zwaar Feyenoord-fan.

Als alternatief schijnen ze Defour op het oog te hebben die zelf wel graag wil, misschien kan Methuselah daar wat zinnigs over zeggen?
Goeie speler, één van de betere Belgen maar kan denk ik niet meteen meedoen voor 'n basisplaats bij Ajax... Bij Feyenoord, mwoah...

Heeft net de Gouden Schoen (ietwat onverdiend) gewonnen, dus tja...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2008, 16:44
Verwijderd
Alves heeft te kennen gegeven niet voor AZ uit te willen komen. Dus AZ kan op zn hoogst óf een chagrijnige speler winne óf een aardige hoop euri van een Engelse club (bijv kopen voor 18, verkopen voor 25???)

http://www.nieuwnieuws.nl/archives/s...ontracten.html
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 12:38
Verwijderd
Bobson verhuurd tot het einde van het seizoen ( en ook zijn contract) aan N.E.C. door stillem ii.
Wau van stillem ii naar Roda JC
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 14:08
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Feyenoord biedt Jansen een kans

Michael Jansen gaat transfervrij van Vitesse naar Feyenoord. De verdediger zal door Rotterdammers eerst aan een andere club worden uitgeleend.

Jansen speelde ruim 2,5 jaar niet op eredivisieniveau, nadat hij in mei 2005 met hartritmestoornissen geconfronteerd was. Hij is met behulp van een inwendige defibrillator al weer een tijd fit, maar kwam niet meer aan de bak. De 23-jarige Jansen liet daarom eerder deze week bij Vitesse zijn contract ontbinden.

Feyenoord gaat hem eerst een half jaar onderbrengen bij een club waar Jansen wel aan spelen toekomt.Welke club dat wordt, is nog niet bekend.
Bron: NOS-TT

Goede zaak lijkt me dit. Ik vond hem één van de betere spelers van Vitesse destijds en mocht hij weer op niveau kunnen komen is hij zeker in staat om in het eerste van Feyenoord te komen
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Goeie speler, één van de betere Belgen maar kan denk ik niet meteen meedoen voor 'n basisplaats bij Ajax...
Je bedoelt in het Ajax van 1995?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:08
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Je bedoelt in het Ajax van 1995?
Mja ok, in 't huidige Ajax waar zelfs Delorge 'n plaats heeft kan hij wel meedoen.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 17:09
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Trouwens, moest ik 't voor het zeggen hebben kon Alves de hoogste boom opzoeken en daar in gaan zitten. Als die kerel nu nog komt, weet hij dat hij met alles gaat wegkomen en dat gaat de sfeer in de groep niet ten goede komen denk ik...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:15
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
Bron: NOS-TT

Goede zaak lijkt me dit. Ik vond hem één van de betere spelers van Vitesse destijds en mocht hij weer op niveau kunnen komen is hij zeker in staat om in het eerste van Feyenoord te komen
Juh, en hij is transfervrij dus het risico dat je loopt is toch niet zo groot. Voor die hartproblemen was ie best goed, en hij is nog maar 23; wel een goeie zet dit

@ Belg; Delorge doet echt nooit mee bij Ajax, niet eens meer op de bank geloof ik.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:35
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Juh, en hij is transfervrij dus het risico dat je loopt is toch niet zo groot. Voor die hartproblemen was ie best goed, en hij is nog maar 23; wel een goeie zet dit

@ Belg; Delorge doet echt nooit mee bij Ajax, niet eens meer op de bank geloof ik.
In 't begin van het seizoen mocht hij toch relatief vaak meespelen, of vergis ik me nu?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2008, 18:37
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Hij heeft 4 wedstrijden gespeeld dit seizoen volgens Wikipedia.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.