Oud 10-06-2008, 11:55
Verwijderd
Echt een geweldige wedstrijd! Blij om te horen dat de spelers goed beseffen dat er nog 2 wedstrijden in de poule gespeeld moeten worden en dat ze niet meteen de polonaise starten. Was niet positief voorafgaand aan dit EK, maar deze wedstrijd was gewoon echt goed! Lang geleden dat ik heb genoten van Oranje, maar dat is gisteren helemaal goed gemaakt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2008, 12:22
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
en wat leuk om al het commentaar van te voren hier terrug te lezen

Van Basten heeft hier toch ook laten zien dat hij er wel wat van kan.

net als de verdediging trouwens, oa Mathijssen verraste me heel erg, en Boula was super
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 12:33
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Nu Frankrijk verslaan en dan expres verliezen van Roemenie, zodat Frankrijk en Italie uitgeschakeld zijn.
Dan moet Roemenie nog wel eerst van Italie winnen

Ongelooflijk, wat een partij..

Voor de wedstrijd zaten we nog hevig te discussieren wat de toegevoegde waarde van Van Bronckhorst was, speelt ie ineens de partij van zijn leven.

De keuze voor Bouhlarouz was een meesterzet, Di Natale is het grootste gevaar van de Italianen en die heeft geen poot aan de grond gekregen. Taktisch prima voor elkaar En ach, zoals Van Nistelrooy al zei; het heeft geen zin om namen te gaan noemen, de groepsprestatie was perfect. Bij zo'n resultaat hoef je niet bescheiden te blijven. Woehoe, zin in vrijdag!
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 14:56
Makaveli
Avatar van Makaveli
Makaveli is offline
Citaat:
Dan moet Roemenie nog wel eerst van Italie winnen
Hoeft niet perse. Stel de Roemenen spelen gelijk tegen Italië. En winnen van NL. Dat maakt 5 punten voor Roemenië. Als wij zowel van FR als IT winnen en van Roemenië verliezen maakt dat 6 punten, wat ons groepswinnaar maakt. De wedstrijd FR - IT maakt dan niet meer uit, aangezien FR of IT maximaal maar op 4 punten kan komen. Nog leuker is als FR en IT gelijk spelen dan komen zij beiden op 2 punten, waardoor Roemenië zelfs bij gelijkspel tegen NL door kan.

Zou wel ontzettend gaaf zijn als één van deze scenario's uitkomt, pool des doods waarbij de op papier zwakste overwinnen.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 15:00
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
zoals Van Nistelrooy al zei; het heeft geen zin om namen te gaan noemen, de groepsprestatie was perfect.
Want als er al namen genoemd worden zal het voor hem niet al te positief uitpakken, waarom schiet hij die bal tegen Buffon aan dat noemt zich dan topspits. Ik zou zijn kans/doelpuntverhouding wel eens willen zien.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 17:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Van Nistelrooy;

17' Van Nistelrooy komt oog in oog met Buffon te staan, maar raakt uit balans en kan niet schieten
27' 1-0 Een schot van Sneijder wordt door Van Nistelrooy in het doel geschoten.
41' Van Nistelrooy komt weer oog in oog met Buffon te staan maar zijn schot raakt nog net de voeten van de Italiaanse keeper.


1/3 is nog niet zo heel beroerd dunkt me, ik weet niet of je je de kans van Toni nog kan herinneren? En misschien nog wel erger zijn kopbal na 10 minuten waarbij hij hem terug had moeten leggen op Di Natale die in kwam. Toni en Van Nistelrooy zijn zo door 2 situaties geen topspitsen meer! ..
Ik weet dat je graag de oppositie uithangt maar dit slaat als een lul op een varken.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 18:36
Verwijderd
De Russen gaan ook niet goed. 3-0
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 18:50
Verwijderd
4-1 nu. de 92e minuut.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 21:31
tonio
tonio is offline
Pfff.. wat zijn die Grieken slecht en dat is de regerend europees kampioen..
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 22:18
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Pfff.. wat zijn die Grieken slecht en dat is de regerend europees kampioen..
had je 1 ct gegeven voor Griekenland dan?

Mijn eerste wedstrijd van het toernooi goed gepoold, 2-0 Zweden
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 23:38
EK08
EK08 is offline
Citaat:
Pfff.. wat zijn die Grieken slecht en dat is de regerend europees kampioen..M'n reactie is wel iets aan de late kant maar je hebt wel gelijk. Ik had wel beter verwacht van die Grieken hoor..
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 07:06
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Rusland te kijk gezet. Ik vind het niet eens erg, die zuipschuiten krijgen het zo nog erg moeilijk.
Vooralsnog Spanje en Zweden als de tegenstanders voor de winnaars van poule C.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 10:52
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
ik vind het wel jammer voor rusland, spanje is wel erg goed
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 14:05
EK08
EK08 is offline
Ja Spanje heeft gewoon meer kwaliteit, wie betere spelers heeft wint.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 14:06
EK08
EK08 is offline
Heeft touwens iemand in deze Topic iets met Turkije?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:03
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Heeft touwens iemand in deze Topic iets met Turkije?
Ja, als ze verliezen ben ik 'n paar euro's rijker.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ja Spanje heeft gewoon meer kwaliteit, wie betere spelers heeft wint.
Nou, je wilt toch niet zeggen dat Italië minder kwaliteit heeft dan Nederland?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 19:44
EK08
EK08 is offline
Citaat:
Nou, je wilt toch niet zeggen dat Italië minder kwaliteit heeft dan Nederland?
Nou aan de ene kant wer wel en aan de andere kant weer niet, Italie heeft spelers met individuele klasse maar het Italie van nu is niet meer zo goed als vroeger en ik vind juist dat Nederland steeds beter presteert.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 19:47
EK08
EK08 is offline
Citaat:
Ja, als ze verliezen ben ik 'n paar euro's rijker.
Haha.. Nou ik denk niet dat dat gaat gebeuren, dat hoop ik tenminste.. Als ze verliezen dan heb ik daar echt geen woorden meer voor. Ik vind dat Turkije niet eens mag verliezen want zo halen ze hun reputatie weer omlaag
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
Nou aan de ene kant wer wel en aan de andere kant weer niet, Italie heeft spelers met individuele klasse maar het Italie van nu is niet meer zo goed als vroeger en ik vind juist dat Nederland steeds beter presteert.
Ze spelen in vier jaar een wedstrijd goed en dan zijn ze beter?
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 21:04
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Van Nistelrooy;

17' Van Nistelrooy komt oog in oog met Buffon te staan, maar raakt uit balans en kan niet schieten
27' 1-0 Een schot van Sneijder wordt door Van Nistelrooy in het doel geschoten.
41' Van Nistelrooy komt weer oog in oog met Buffon te staan maar zijn schot raakt nog net de voeten van de Italiaanse keeper.


1/3 is nog niet zo heel beroerd dunkt me, ik weet niet of je je de kans van Toni nog kan herinneren? En misschien nog wel erger zijn kopbal na 10 minuten waarbij hij hem terug had moeten leggen op Di Natale die in kwam. Toni en Van Nistelrooy zijn zo door 2 situaties geen topspitsen meer! ..
Ik weet dat je graag de oppositie uithangt maar dit slaat als een lul op een varken.
Huntelaar had ze alledrie gemaakt net als Villa gisteren deed.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 21:51
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Huntelaar had ze alledrie gemaakt net als Villa gisteren deed.
Ja want Huntelaar heeft dit seizoen geen kans gemist _O- Huntelaar heeft vaak nog meer kansen nodig voor een doelpunt dit seizoen. In Nederland kreeg hij die kansen vaak genoeg waradoor hij er altijd wel 1-2 inlegde per wedstrijd maar als je ziet hoeveel het er hadden kunnen zijn...Laat ik het zo zeggen als Ruud dit seizoen ook alle wedstrijdne bij Ajax had meegespeeld ipv KJH was de Gouden Schoen voor hem geweest
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 21:52
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Godsamme waren we BIJNA verlost van toeterende auto's, duurt die wedstrijd 2 minuten te lang
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Nou aan de ene kant wer wel en aan de andere kant weer niet, Italie heeft spelers met individuele klasse maar het Italie van nu is niet meer zo goed als vroeger en ik vind juist dat Nederland steeds beter presteert.
Ik vind juist dat je Nederland op dit moment wel kunt vergelijken met AZ (hét AZ van een seizoen of twee geleden), goede spelers, maar geen spelers waarmee je kampioen wordt. Maar wél een team dat goed samenspeelt en aanvallend en aantrekkelijk voetbal speelt, zoals we gezien hebben tegen Italië. En Italië is meer het Ajax, als je die bank van hun gaat bekijken, daar heb ik geen woorden voor! Maar Italië is dan niet het team dat 'een team is', netzoals Ajax. En daarom zijn zowel Ajax als Italië teams die behoorlijk onder de maat presteren!
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 23:17
EK08
EK08 is offline
Citaat:
Ze spelen in vier jaar een wedstrijd goed en dan zijn ze beter?
Je hebt mij helemaal niks horen zeggen over een wedstrijd goed spelen.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 23:18
EK08
EK08 is offline
Citaat:
Ik vind juist dat je Nederland op dit moment wel kunt vergelijken met AZ (hét AZ van een seizoen of twee geleden), goede spelers, maar geen spelers waarmee je kampioen wordt. Maar wél een team dat goed samenspeelt en aanvallend en aantrekkelijk voetbal speelt, zoals we gezien hebben tegen Italië. En Italië is meer het Ajax, als je die bank van hun gaat bekijken, daar heb ik geen woorden voor! Maar Italië is dan niet het team dat 'een team is', netzoals Ajax. En daarom zijn zowel Ajax als Italië teams die behoorlijk onder de maat presteren!
Daar heb je een punt.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 10:04
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Ja want Huntelaar heeft dit seizoen geen kans gemist _O- Huntelaar heeft vaak nog meer kansen nodig voor een doelpunt dit seizoen. In Nederland kreeg hij die kansen vaak genoeg waradoor hij er altijd wel 1-2 inlegde per wedstrijd maar als je ziet hoeveel het er hadden kunnen zijn...Laat ik het zo zeggen als Ruud dit seizoen ook alle wedstrijdne bij Ajax had meegespeeld ipv KJH was de Gouden Schoen voor hem geweest
vast wel want v. Nistelooij scoort alleen in topteams en dan vooral in kleine wedstrijden.

En Villa?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 10:49
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vast wel want v. Nistelooij scoort alleen in topteams en dan vooral in kleine wedstrijden.

En Villa?
en Ajax is voor Nederlandse begrippen inderdaad geen topteam, dat scheelt. Ja, Huntelaar legde ze er ook achter elkaar in bij Heerenveen maar voilgens mij was van Nistelrooy daar ook niet vies van destijds.

Van Nistelrooy is op dit moment gewoon nog een betere spits dan Huntelaar, simpel zat. Verder heeft Huntelaar het dit seizoen ook voor Ajax laten afweten in de belangrijkste wedstrijden.
kortom, je hele punt is totale onzin
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:11
Melkfles
Avatar van Melkfles
Melkfles is offline
mee eens, ik ben geen liefhebber van Van Nistelrooy, maar zeggen dat Huntelaar beter is vind ik op dit moment nogal belachelijk.

jammer dat zwitserland nog net verloor gister van Turkije, t was niet echt mooi voetbal, wel spectaculair

en die arme coach
__________________
.
In my world everybody's a pony and they all eat rainbows and poop butterflies
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 11:32
Verwijderd
Citaat:
vast wel want v. Nistelooij scoort alleen in topteams en dan vooral in kleine wedstrijden.
Ik vind Van Nistelrooy ideaal voor dit 4-2-3-1 systeem waarin Nederland speelt, we hebben een fantastische aanval en Van Nistelrooy speelt daar een belangrijke rol in. Met Van der Vaart, Sneijder, Van Persie, Affelay, Kuyt en Robben heb je een heel sterk aanvallend middenveld en dan heb je geen spits nodig die verplicht wordt om te scoren. Bovendien zit Vennegoor of Hesselink ook nog op de bank!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 12:15
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
^daarom moet huntelaar ook spelen, als v nistelrooij iets niet kan is het meespelen, dan stond hij 'op een eiland'.

Citaat:
en Ajax is voor Nederlandse begrippen inderdaad geen topteam, dat scheelt. Ja, Huntelaar legde ze er ook achter elkaar in bij Heerenveen maar voilgens mij was van Nistelrooy daar ook niet vies van destijds.

Van Nistelrooy is op dit moment gewoon nog een betere spits dan Huntelaar, simpel zat. Verder heeft Huntelaar het dit seizoen ook voor Ajax laten afweten in de belangrijkste wedstrijden.
kortom, je hele punt is totale onzin
Je had al besloten dat mijn hele punt totale onzin is, dus lees het volgende vooral niet:
Huntelaar liep zijn tweede seizoen 1 op 1 bij Heerenveen zoals ook bij AGOVV, v nistelrooij heeft dat bij geen kleine club gedaan, Den Bosch niet, Heerenveen niet, pas in goed lopende topteams ging hij veelvuldig scoren. Het is geen slechte spits als je kampioen wilt worden, maar in toernooien is hij nooit zo succesvol geweest en dat is Huntelaar wel. Volgens mij heeft Huntelaar het in het nieuwe systeem beter gedaan dan v Nistelrooij ooit zal doen, vooral op voetbalgebied (kan v Nistelrooij ook passen?). Hoewel v Nistelrooij al jaren bij topteams speelt heeft hij geen uefa cup of champions leage gewonnen en zelfs in engeland maar 2 bekers, gek he?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 12:21
Verwijderd
Citaat:
^daarom moet huntelaar ook spelen, als v nistelrooij iets niet kan is het meespelen, dan stond hij 'op een eiland'.
http://www.nu.nl/news/1609697/760/Hu..._de_groep.html
Jaa, het lijkt me inderdaad heel verstandig om Huntelaar te laten spelen, met een kuitblessure..

Citaat:
Je had al besloten dat mijn hele punt totale onzin is, dus lees het volgende vooral niet:
Huntelaar liep zijn tweede seizoen 1 op 1 bij Heerenveen zoals ook bij AGOVV, v nistelrooij heeft dat bij geen kleine club gedaan, Den Bosch niet, Heerenveen niet, pas in goed lopende topteams ging hij veelvuldig scoren. Het is geen slechte spits als je kampioen wilt worden, maar in toernooien is hij nooit zo succesvol geweest en dat is Huntelaar wel. Volgens mij heeft Huntelaar het in het nieuwe systeem beter gedaan dan v Nistelrooij ooit zal doen, vooral op voetbalgebied (kan v Nistelrooij ook passen?). Hoewel v Nistelrooij al jaren bij topteams speelt heeft hij geen uefa cup of champions leage gewonnen en zelfs in engeland maar 2 bekers, gek he?
Dus jij wilt beweren dat een spits die het goed doet bij AGOVV, sc Heerenveen en Ajax beter is dan een spits die het minder doet bij Den Bosch, sc Heerenveen maar ontzettend sterk speelt bij Manchester United en Real Madrid?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:00
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Is er vanavond een wedstrijd? Nee. Had Huntelaar die blessure tegen Italie? Nee. Wat doet het ter zake? Niks.
Citaat:
Dus jij wilt beweren dat een spits die het goed doet bij AGOVV, sc Heerenveen en Ajax beter is dan een spits die het minder doet bij Den Bosch, sc Heerenveen maar ontzettend sterk speelt bij Manchester United en Real Madrid?
Nee, ik vind ze niet vergelijkbaar en mijn voorkeur uit gaat naar Huntelaar, jullie hebben het allemaal over beter zijn dan ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik v Nistelrooij goed vind in bepaalde dingen maar op in het team wat er staat met het doel dat er is vind ik Huntelaar meer geschikt dan v Nistelrooij.

Maar dat lezen jullie natuurlijk niet, dat is te veel moeite.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:13
Verwijderd
Citaat:
Is er vanavond een wedstrijd? Nee. Had Huntelaar die blessure tegen Italie? Nee. Wat doet het ter zake? Niks.
http://www.nu.nl/news/1608259/760/Ku...Huntelaar.html
Hij heeft woensdag voor de eerste dag niet meegetraind, dus waarschijnlijk dinsdag geblesseerd geraakt.
Van Basten zegt in dat artikel ook dat ze gingen bekijken of hij donderdag (vandaag) weer mee kon doen, en vandaag heeft hij apart van de groep getraind. Dus dan lijkt me niet dat Huntelaar fit is voor de wedstrijd tegen Frankrijk. En dan lijkt het mij ook niet zo slim om hem te laten spelen, terwijl jij zegt dat jij vindt dat Huntelaar moet spelen ipv Van Nistelrooij.

Citaat:
Nee, ik vind ze niet vergelijkbaar en mijn voorkeur uit gaat naar Huntelaar, jullie hebben het allemaal over beter zijn dan ik heb herhaaldelijk gezegd dat ik v Nistelrooij goed vind in bepaalde dingen maar op in het team wat er staat met het doel dat er is vind ik Huntelaar meer geschikt dan v Nistelrooij.
Zoals ik al heb aangegeven ben ik het daar niet mee eens, ik heb ook gezegd waarom, dusja..
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:19
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
http://www.nu.nl/news/1608259/760/Ku...Huntelaar.html
Hij heeft woensdag voor de eerste dag niet meegetraind, dus waarschijnlijk dinsdag geblesseerd geraakt.
Van Basten zegt in dat artikel ook dat ze gingen bekijken of hij donderdag (vandaag) weer mee kon doen, en vandaag heeft hij apart van de groep getraind. Dus dan lijkt me niet dat Huntelaar fit is voor de wedstrijd tegen Frankrijk. En dan lijkt het mij ook niet zo slim om hem te laten spelen, terwijl jij zegt dat jij vindt dat Huntelaar moet spelen ipv Van Nistelrooij.



Zoals ik al heb aangegeven ben ik het daar niet mee eens, ik heb ook gezegd waarom, dusja..
Ja ik vind dat Huntelaar eerste spits moet zijn omdat hij vaker heeft laten zien in grote wedstrijden te kunnen scoren dan v Nistelrooij (die er wel veel meer gespeeld heeft)

O ja, je zei eerst dat je geen spits nodig had die veel scoorde en vervolgens roem je v nistelrooij omdat hij zo vaak scoort, wisselvallig ben je zeker. Zet dan v/d Vaart in de spits. maar je vergeleek het NL-elftal met AZ dus ik denk dat ik niet meer met je wil praten.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:32
Verwijderd
Goed presteren is anders dan veel scoren.

En het AZ van '04/'05 tot '06/'07 (waarin ze drie maal op rij in de top-4 stonden) is zeker niet slecht. En bovendien overtreft het Nederlands Elftal AZ natuurlijk met gemak, een vergelijking wilt niet zeggen dat ze van dezelfde kwaliteit zijn ;-)
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:47
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Goed presteren is anders dan veel scoren.
Dat is F. Inzaghi niet met je eens
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 13:58
Verwijderd
Citaat:
Dat is F. Inzaghi niet met je eens
En zijn talent is dus om veel te scoren, maar een spits hoeft niet veel te scoren om een topspits te zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:01
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Dan geef jouw definitie van topspits eens?
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:04
Verwijderd
De bovenkant van een berg.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:15
Verwijderd
Citaat:
Dan geef jouw definitie van topspits eens?
Dat verschilt per formatie, en in deze 4-2-3-1 formatie waarin we nu spelen past geen Inzaghi. Wel een Van Nistelrooij, in deze formatie is Van Nistelrooij dus een topspits.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 14:37
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
En bij Heracles is Harry van der Laan een topspits
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 15:01
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Ja ik vind dat Huntelaar eerste spits moet zijn omdat hij vaker heeft laten zien in grote wedstrijden te kunnen scoren dan v Nistelrooij (die er wel veel meer gespeeld heeft)
Welke grote wedstrijden dan precies? Dit seizoen (playoffs, PSV-uit, Twente-uit) stond Huntelaar er juist níet weanneer hij er moest staan.


Ohja Huntelaar heeft ook nog geen serieuze prijs gepakt (behalve dat jeugd ek/wk en een 2 denneappels), waar van Nistelrooy wel al een aantal landstitels op zijn naam heeft staan; ook de prijzenwedloop verliest Huntelaar op dit moment nog van van Nistelrooy.

van Nistelrooy:
PSV
Landskampioen: 1999/2000, 2000/2001
Johan Cruijff Schaal: 1998/1999, 2000/2001
Nederlands Speler van het Jaar: 1998/1999, 1999/2000
Nederlands topscorer: 1998/1999, 1999/2000

Manchester United FC
Landskampioen: 2002/2003
FA Cup: 2003/2004
League Cup: 2005/2006
Engels Speler van het Jaar: 2001
Engels topscorer: 2002/2003

Real Madrid
Trofeo Bernabéu: 2006/2007
Landskampioen 2006/2007, 2007/2008
Topscorer Primera division 2006/2007

Huntelaar:
Speler van het jaar Gouden Gids Divisie 2003/2004 AGOVV
Topscorer Gouden Gids Divisie 2003/2004 AGOVV
Speler van het jaar Eigen club 2003/2004 AGOVV
Talent van het jaar Eredivisie 2005/2006 Sc Heerenveen, door Johan Cruijff uitgereikt
Speler van het jaar Eigen club 2005/2006 Ajax
Topscorer Eredivisie 2005/2006 Sc Heerenveen, Ajax 33 Goals
Topscorer Eredivisie 2007/2008 Ajax 33 Goals
Topscorer EK -21 2006 Jong Oranje Portugal, 4 Goals
Topscorer Aller Tijden Jong Oranje 18 goals / 20 duels
Topscorer Top 50 Werelddivisies 2006 Heerenveen & Ajax 40 Goals


Team
KNVB-beker: 2006, 2007 (Ajax)
Europees Kampioen onder 21: 2006
Johan Cruijff Schaal: 2006, 2007 (Ajax)



Geef gewoon toe wat iedereen ziet, je punt stelt niets voor.
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd

Laatst gewijzigd op 12-06-2008 om 15:17.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 16:23
Changshan
Avatar van Changshan
Changshan is offline
Kort ingaand op deze spitsensdiscussie: het viel me op hoe Van Nistelrooij zijn andere talent wist uit te buiten; namelijk het ontwijken van dekkende verdedigers. Hij stond constant vrij en kon zodoende gewoon meedoen met het tikspelletje dat Van der Vaart, Sneijder en Kuijt in de voorhoede al speelden. Alleen al om deze kwaliteit bepleit ik precies dezelfde basiself voor morgen.
__________________
"DAS WAR EIN BEFEHL!"
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 19:28
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik weet niet of je toevallig de BBC gekeken hebt? Die kwamen superlatieven te kort om Van Nistelrooy te beschrijven, Gordon Strachan en Lee Dixon vonden hem de beste man van het veld. Maargoed, ieder zijn mening, je luistert toch niet naar argumenten.

Duitsland was een drama zeg leek er niet op wat die lieten zien. En ik snap niet hoe het kan dat Kroatie steeds weer wint. Die spelen nooit zelf goed maar op de een of andere manier spelen die zo compact dat iedere ploeg die tegen ze speelt een slechte wedstrijd heeft
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 19:30
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of je toevallig de BBC gekeken hebt? Die kwamen superlatieven te kort om Van Nistelrooy te beschrijven, Gordon Strachan en Lee Dixon vonden hem de beste man van het veld. Maargoed, ieder zijn mening, je luistert toch niet naar argumenten.
Nederlandse (sport)-televisie is inderdaad een drama qua commentaar, in andere landen doen ze dat véél leuker. Alhoewel ik Jack van Gelder wel goed vind, maar die presenteert nu Studio Sportzomer. En Arno Vermeulen is soms ook wel fijn om naar te luisteren!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 20:47
Verwijderd
Echt heel kut dat Duitsland en Portugal al (bijna) zeker doorzijn.
Wat een slecht voetbal.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 21:56
Lethe
Lethe is offline
Eerst was er bij EK's en WK's ook nog leuke televisie op sbs 6 of zo over het toernooi. Nu helemaal niet.
__________________
Nice
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:23
Verwijderd
Citaat:
Eerst was er bij EK's en WK's ook nog leuke televisie op sbs 6 of zo over het toernooi. Nu helemaal niet.
Nu op Veronica met Geenstijl.tv
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 22:29
EK08
EK08 is offline
Citaat:
Nu op Veronica met Geenstijl.tv
Inderdaad man, echt geen stijl. Ik iriteer me dood aan die saaie discussies die daar worden gehouden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Voetbalpoule Euro 2008
RHCP_NAC
63 28-06-2008 11:32
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Domme Belgen!!!!
Politiker
156 22-02-2007 09:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:10.