Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2002, 22:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Met de dramatische verkiezingsuitslag
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Oud 15-05-2002, 22:08
Verwijderd
vertel,'k heb het niet echt gevolgd
Oud 15-05-2002, 22:09
Verwijderd
Prachtig toch?

CDA en LPF goede score, PvdA zakt!
Oud 15-05-2002, 22:09
heldin
heldin is offline
raar land is dit
Oud 15-05-2002, 22:10
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Osiris schreef:
vertel,'k heb het niet echt gevolgd
Gigantische verliezen voor PvdA en VVD

GL ipv winst op verlies

LPF en CDA een monsterwinst
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 15-05-2002, 22:12
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:


Gigantische verliezen voor PvdA en VVD

GL ipv winst op verlies

LPF en CDA een monsterwinst
hmm das niet zo best (in mijn ogen)
Oud 15-05-2002, 22:12
Verwijderd
Ik denk dat ik nu ongeveer weet hoe machteloos de linkse intellectuelen in Duitsland zich voelden, toen ze zagen hoe in 1937 een gemene man met een klein snorretje aan de macht kwam en het land in een totale chaos stortte.

Datzelfde gevoel heb ik nu ook, alleen deze keer had de persoon een kaal hoofd en een irritante manier van debatteren. Dit land gaat naar de klote, en we kunnen er niets tegen doen. Mijn hoop is vervlogen. Ik ga emigreren denk ik.

En nog een tip aan Milleu-offensief: stop de volgende keer Semtex in de taarten.
Oud 15-05-2002, 22:14
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
nare man schreef:
Mijn hoop is vervlogen. Ik ga emigreren denk ik.
Okee. Veel plezier. Stuur nog is een kaartje.
Oud 15-05-2002, 22:14
Verwijderd
CDA is niet zo'n drama...verder weet ik het nog niet zo...

(Geen CDA gestemd overigens.)
Oud 15-05-2002, 22:16
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Leonoor schreef:
CDA is niet zo'n drama...verder weet ik het nog niet zo...

(Geen CDA gestemd overigens.)
Mwah, aangezien dat de kans op een regering met LPF vergroot, en stemmen van partijen mét verstand verkleind... vind ik van wel.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 15-05-2002, 22:17
Martin Dude
Avatar van Martin Dude
Martin Dude is offline
LPF .. ~sucht~
__________________
Ik ben makkelijker dan Mokkol!! || if (Mokkol == goeieGrap) { pinksteren == pasen; } [NERD]
Oud 15-05-2002, 22:17
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:


Mwah, aangezien dat de kans op een regering met LPF vergroot, en stemmen van partijen mét verstand verkleind... vind ik van wel.
CDA heeft wel verstand, die doen (denk ik) geen domme dingen, iig geen super domme dingen. Die regering was er toch wel gekomen...dus ja.
Oud 15-05-2002, 22:21
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Leonoor schreef:

CDA heeft wel verstand, die doen (denk ik) geen domme dingen, iig geen super domme dingen. Die regering was er toch wel gekomen...dus ja.
Ik vind andere partijen de afgelopen weken verstandiger reageren. Ook partijen waar ik me niet erg goed in kan vinden. Maar goed, dat het niet zo'n ramp is als LPF is iig absoluut waar. Liever op CDA dan op LPF
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 15-05-2002, 22:23
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:


Ik vind andere partijen de afgelopen weken verstandiger reageren.
kee, maar om een partij nou alleen daarop meteen af te schrijven... Zeker laatste week vind ik dat partijen wel een redelijk excuus hebben voor rare reacties, die mensen hebben ook gevoelens.

Waarom ik links/beetje links gestemd heb? Omdat ik me daar het beste in kan vinden, maar zeker ook omdat ik te rechts tegen te houden voor zover dat mogelijk is...
Oud 15-05-2002, 23:15
Genesis
Avatar van Genesis
Genesis is offline
Hoe je het ook wendt of keert, een LIJST PERSONEN in de vorm van het LPF, zonder fatsoenlijke leider, zonder de broodnodige ervaring, kan onmogelijk een stabiele factor vormen in het kabinet. Wat er nu gebeurt met de zorg etc.: ik zie het somber in. Hopelijk Weet Balkenende het gepeupel wat in de hand te houden..

Genesis
Oud 15-05-2002, 23:24
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Wat zeiken jullie zeg,jullie geven LPF niet eens 'n kans!
Net of Nederland nu al niet naar de knoppen gaat
Oud 15-05-2002, 23:25
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
ik vond er weinig bijzonders aan moet ik zeggen. Ze zijn alweer bezig met hun coalities en afspraken dus vertel mij wat er is veranderd
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Oud 15-05-2002, 23:28
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Ik vind andere partijen de afgelopen weken verstandiger reageren. Ook partijen waar ik me niet erg goed in kan vinden. Maar goed, dat het niet zo'n ramp is als LPF is iig absoluut waar. Liever op CDA dan op LPF
En dat slaat dus nergens op,wie zegt dat LPF zo'n ramp is?
Ze hebben nog geen kans gehad,dus waaruit blijkt dat?
Ads door Google
Oud 15-05-2002, 23:33
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Citaat:
Celesta schreef:
En dat slaat dus nergens op,wie zegt dat LPF zo'n ramp is?
Ze hebben nog geen kans gehad,dus waaruit blijkt dat?
Oud 15-05-2002, 23:54
Verwijderd
Citaat:
Celesta schreef:

En dat slaat dus nergens op,wie zegt dat LPF zo'n ramp is?
Ze hebben nog geen kans gehad,dus waaruit blijkt dat?
* Het zijn allemaal politieke n00bs, ze hebben geen ervaring en drijven mee op de populariteit van Fortuyn.
* Ze zijn zo onprofessioneel om gewoon hun ordinaire liefdesruzies uit te vechten op het kantoor (LPF in Rotterdam).
* Ze wisselen om de drie dagen van voorzitter.

En deze, onofficiëel:

* het zijn gewoon vuile lijkenpikkende ratten.
Oud 16-05-2002, 00:04
Nena21
Avatar van Nena21
Nena21 is offline
Citaat:
nare man schreef:


* Het zijn allemaal politieke n00bs, ze hebben geen ervaring en drijven mee op de populariteit van Fortuyn.
En dat weet je dus niet,ze zijn een nieuwe partij,hebben nog niks kunnen laten zien,dus je weet niet of dat zo is.
Op die andere dingen reageer ik niet eens,slaat gewoon nergens op.

Maar goed..ik vindt het goed dat er eens een nieuwe partij aan de macht komt,ik vindt dat Nederland al genoeg verpest is,kijken hoe hun het doen.
Ik hoop dat ze de plannen van Fortuyn uitvoeren (tenminste bijna alle plannen) dan gaat Nederland er zeker wel op vooruit.
Tuurlijk,ze moeten zich nog bewijzen,maar heb er wel vertrouwen in.
(En nee,ik ben niet zo'n iemand die ineens voor de LPF zou stemmen,als ik mocht stemmen dan,omdat hij dood is,maar gewoon omdat ik z'n ideeen goed vind,en omdat ik vindt dat er maar eens wat moet veranderen in Nederland)
Oud 16-05-2002, 00:52
Doc
Avatar van Doc
Doc is offline
LPF is het onbetwiste drama van de verkiezingen, met Pim Fortuyn erbij zou ik het al iets minder gevonden hebben, maar ik heb toch het idee dat veel mensen het stembiljet als condoleance register hebben gebruikt.

CDA vind ik niet zo erg, ik denk dat JP het best goed kan gaan doen.

Helaas heeft de VVD te weinig om met het CDA een kabinet te vormen.

SP vindt ik toch leuk dat die zo hoog eruit komen...

D66 geheel terrecht ver omlaag, want op dit moment verkoopt Thom de Graaf ook niet veel meer dan arrogantie en gebakken lucht. (meer is er nu ook niet meer voor 'm over )

Mijn felicitaties gaan uit naar de gemeente Groningen waar ze LPF bij de 'kleintjes' hebben gelaten! Ole!

PvdT, nou ja toch leuk gedaan met 0,1% van alle stemmen Sorry Johan jammer van die borg!

Dat was het ongeveer
__________________
Ik ontken met kracht dat ik erkenning geef aan mensen die onkennen te erkennen onkennend miskend te zijn...:p
Oud 16-05-2002, 00:53
DJ Incompetent
DJ Incompetent is offline
komt allen naar a&n ofsow
Oud 16-05-2002, 01:35
Dikkie
Avatar van Dikkie
Dikkie is offline
ik ben erg tevreden met de uitslagen CDA,LPF,VVD lijkt me een goede combinatie
__________________
Iedereen wordt altijd boos op mij op dit forum, I love it !!! :P
Oud 16-05-2002, 05:36
dystopia
dystopia is offline
Michiel: gecondoleerd. Er is zojuist een land overleden

Citaat:
Celesta schreef:
En dat weet je dus niet,ze zijn een nieuwe partij,hebben nog niks kunnen laten zien,dus je weet niet of dat zo is.
Op die andere dingen reageer ik niet eens,slaat gewoon nergens op.
Dat ze meedrijven op de populaireit van Fortuyn dat is nogal subjectief en daar valt over te twisten. Dat ze geen politieke ervaring hebben is een fokkin' feit waar jij niet omheen kunt madam. Men heeft het onderzocht en er was precies 1 knakker die een politieke geschiedenis had (ik geloof bij de VVD) en verder geen 1 van alle.

Citaat:
ik vindt


Citaat:
het goed dat er eens een nieuwe partij aan de macht komt
Ja, met noobs..?

Citaat:
ik vindt


Citaat:
dat Nederland al genoeg verpest is
Wat is er dan verpest volgens jou? Vind ik overigens ook als ik naar het milieu kijk. Je hebt dus op LPF gestemd omdat het land verpest is. Mag ik je er op wijzen dat ELKE politieke partij het land wil verbeteren? Waarom heb jij dan zo'n vertrouwen in LPF? Juist: om de moooie beloftes van Fortuyn. Ken nog zo'n piemel die ooit prachtige beloftes had (en ze nog na kwam ook!)

Citaat:
Ik hoop dat ze de plannen van Fortuyn uitvoeren (tenminste bijna alle plannen) dan gaat Nederland er zeker wel op vooruit.
Ik hoop 't toch niet. Als Nederland al zoiets achterlijks wil doen als geen asielzoekers meer binnenlaten dan hebben ze een probleem. Zoiets is nl. in de EU geregeld dat elk EU land zoveel asielzoekers per jaar moet toelaten.

Citaat:
Tuurlijk,ze moeten zich nog bewijzen,maar heb er wel vertrouwen in.
Nog steeds geen duidelijk argument gehoord waarom

Citaat:
(En nee,ik ben niet zo'n iemand die ineens voor de LPF zou stemmen,als ik mocht stemmen dan,omdat hij dood is,maar gewoon omdat ik z'n ideeen goed vind,en omdat
WELKE ideeen. Je lult er IMHO behoorlijk omheen. Ja kijk. Taartjes. Die vindt ik wel wat. Ik vindt ze wel lekker. Want ja. Ze zijn lekker. Is weer 'ns wat anders. En ik vindt gewoon dat ze lekker zijn. Want ze zijn vernieuwend. En ik vindt gewoon dat het tijd is voor wat nieuws. Daarom eet ik taartjes

Citaat:
ik vindt


Citaat:
dat er maar eens wat moet veranderen in Nederland)
Gaaaaahaaaaaaaap. Nogmaals elke partij wil verbeteringen aanbrengen aan Nederland. Nogal logisch. Nog steeds geen argument met enige vorm van inhoud gehoord van je waarom je op LPF zou stemmen. Heb jij uberhaupt wel gelezen waar LPF voor staat (hehe), of waar andere partijen voor staan? In hoeverre is je mening genuanceerd?

You're brainwashed, poor girl :\
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Advertentie
Oud 16-05-2002, 06:07
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
jah.. wat een kutpartijen
m'n vader voorspelt nieuwe verkiezingen binnen een jaar
__________________
chaos!
Oud 16-05-2002, 06:11
Verwijderd
Zoals dys al zei, die mensen hebben geen ervaring. Ken jij ze? Ken ik ze? Kent Nederland ze? Kennen politieke deskundigen ze? Vier keer nee. Op één of twee na dan misschien, maar dat staat, iig voor mij, gelijk aan niemand. Op school zeiden ze 'maar ooit moet de eerste keer zijn'. Dat klopt. Maar dan geen 20 van één partij, dan gewoon 1 of 2 en dat de rest van de partij wel ervaring heeft.

En Pim mocht dan misschien leuke ideeën hebben, wie zegt er dat LPF diezelfde ideeën doorzet? Pim is er niet meer, ze kunnen in principe doen wat ze willen, het zijn niet allemaal Pimmen en ze zullen ook echt niet alles in zijn gedachtegang doorzetten, soms zullen ze die niet eens weten. Als je nu op LPF stemt, stem je niet meer op Pim, je stemt op allerlei onbekende, onervaren mensen. Lijkt me geen slimme keus als je het alleen maar eens was met de ideeën van Pim. Als je ook de rest van de partij gehoord hebt en het ook met die ideeën eens bent (ik weet ze geeneens) en als je in je achterhoofd houdt dat het geen Pim meer is waar je op stemt, als je die keuze heel bewust maakt, naja, dan is het je eigen keus en dan moet je het helemaal zelf weten. Maar ga geen 'Pim' stemmen, die is er nl niet meer en dat heeft dus geen zin.
Oud 16-05-2002, 07:08
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef:
Zoals dys al zei, die mensen hebben geen ervaring. Ken jij ze? Ken ik ze? Kent Nederland ze? Kennen politieke deskundigen ze? Vier keer nee. Op één of twee na dan misschien, maar dat staat, iig voor mij, gelijk aan niemand. Op school zeiden ze 'maar ooit moet de eerste keer zijn'. Dat klopt. Maar dan geen 20 van één partij, dan gewoon 1 of 2 en dat de rest van de partij wel ervaring heeft.

En Pim mocht dan misschien leuke ideeën hebben, wie zegt er dat LPF diezelfde ideeën doorzet? Pim is er niet meer, ze kunnen in principe doen wat ze willen, het zijn niet allemaal Pimmen en ze zullen ook echt niet alles in zijn gedachtegang doorzetten, soms zullen ze die niet eens weten. Als je nu op LPF stemt, stem je niet meer op Pim, je stemt op allerlei onbekende, onervaren mensen. Lijkt me geen slimme keus als je het alleen maar eens was met de ideeën van Pim. Als je ook de rest van de partij gehoord hebt en het ook met die ideeën eens bent (ik weet ze geeneens) en als je in je achterhoofd houdt dat het geen Pim meer is waar je op stemt, als je die keuze heel bewust maakt, naja, dan is het je eigen keus en dan moet je het helemaal zelf weten. Maar ga geen 'Pim' stemmen, die is er nl niet meer en dat heeft dus geen zin.

mee eens..
Oud 16-05-2002, 08:14
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:
Hoe dan ook Leonoor, zullen ze best doorgaan met plannen van Pim, niet alleen hebben ze dat meerdere malen beloofd, ook is het zijn eigen partij, wat dus betekent dat ze het zo en zo erg met Pim eens geweest moesten zijn voordat ze zich bij hem aansloten...
Ze kunnen zoveel beloven. En met nieuwe dingen kunnen ze wat moeilijk zijn mening vragen. Dan zullen ze dus zelf iets moeten verzinnen en kunnen ze dat? Ik weet het niet. De standpunten van de partij waren die van Pim, de rest sloot zich er bij aan, maar kunnen ze die dingen ook zelf op die manier verzinnen en formuleren? Dat weten we dus niet. Dat is voor mij een sterk minpunt.
Oud 16-05-2002, 08:20
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Ik ben eigenlijk wel tevreden....
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 16-05-2002, 08:20
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:


Mjah maar je wist ook niet of Pim het kon waarmaken, ik zou zeggen: Geef ze een kans (andere keuze is er momenteel dus ook niet) maar misschien dat zo'n vernieuwend iets juist positief uitpakt voor nederland..
Pim kon ze in ieder geval verwoorden. Ik mag hem niet vergelijken met Hitler, maar die kon het ook zo goed en die beloofde ook zoveel.

Idd andere keus dan een kans geven kan niet, dus weinig keus idd. We zien wel wat het wordt...een nieuwe wind er door heen iig, al weet ik niet of ik er echt veel vertrouwen in heb... Naja we hebben het CDA er ook nog bij, met (gelukkig) meer zetels, die zijn wel verstandig, denk ik...
Oud 16-05-2002, 08:23
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Secreet schreef:
Pim & Hitler vergelijken...erg grappig...
Kzie nog net geen massamoordenaar in hem alleen...
En Pim is na een half jaar al vermoord en Hitler pas na ongeveer 8 jaar.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 16-05-2002, 08:25
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:
Pim & Hitler vergelijken...erg grappig...
Kzie nog net geen massamoordenaar in hem alleen...
Dat zagen ze in Hitler in het begin ook niet. En wie zegt er alleen? Hitler was het ook niet 'alleen'. Maar zoals ik al zei ik mag ze niet vergelijken, doe het ook niet, alleen bij Hitler dacht ook niemand er toen aan, dat is mijn punt.

Citaat:

Iemand die ken lulleh hoeft het nog niet waar te maken...Maargoed we zien het wel, voorlopig staat de cda nog op 1
Gelukkig wel...
Oud 16-05-2002, 08:26
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:


Het valt niet te vergelijken, we zijn te democratisch om zoiets te kunnen laten gebeuren, vergeet niet, dat we hem ook zo weer af kunnen zetten?
Jij bent pas grappig...
De mens is zo makkelijk om te lullen...zo makkelijk te bespelen, je ziet het nu al, zoveel mensen stemmen 'Pim'...wie weet waren het er nog veel en veel meer geworden. Alsie zo slim is als ze zeggen (endoor zijn 'charisma' oid) dan zou het gevaarlijk hebben kunnen worden. maar goed, ik ben geen psych en ik ken hem verder niet.
Oud 16-05-2002, 08:27
Slither
Avatar van Slither
Slither is offline
Citaat:
nare man schreef:


* Het zijn allemaal politieke n00bs, ze hebben geen ervaring en drijven mee op de populariteit van Fortuyn.
* Ze zijn zo onprofessioneel om gewoon hun ordinaire liefdesruzies uit te vechten op het kantoor (LPF in Rotterdam).
* Ze wisselen om de drie dagen van voorzitter.

En deze, onofficiëel:

* het zijn gewoon vuile lijkenpikkende ratten.
Ik ben 't met je eens. Albert de Booij heeft toegegeven dat 'ie in de lijst zit omdat 'ie Fortuyn wilde steunen, en verder niet geinteresseerd was in politiek. Een ander lid van de lijst heeft Willem Oltmans verward met iemand anders. Dat zegt wel genoeg over de lijst, vind ik.
Echter, al je argumenten bevestigen mijn bovenstaande mening, en ik ben er haast zeker van dat de LPF het niet redt. Jan Nagel 'voorspelt' al dat 't kabinet valt, maar ook al kómen LPF, CDA en VVD bij elkaar, dan heeft LPF best 'n grote verantwoordelijkheid, als 2e partij, die ze niet kunnen dragen...

Niks om ons zorgen over te maken dus, de LPF rédt 't gewoonweg niet
Oud 16-05-2002, 08:28
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Anneee schreef:
Ik ben eigenlijk wel tevreden....
Ja, een totaal onwerkbare situatie. Iets om trots op te zijn.

Citaat:
Leonoor schreef:
Pim kon ze in ieder geval verwoorden. Ik mag hem niet vergelijken met Hitler, maar die kon het ook zo goed en die beloofde ook zoveel.
Die vergelijking is onterecht. Aangezien Hitler naast mooie populistische praatjes ook nog daadkracht had. En dat heeft PF niet, want hij is dood.
Bovendien was Hitler slimmer, aangezien doodgaan niet echt slim is in mijn optiek.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Ads door Google
Oud 16-05-2002, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Die vergelijking is onterecht. Aangezien Hitler naast mooie populistische praatjes ook nog daadkracht had. En dat heeft PF niet, want hij is dood.
Bovendien was Hitler slimmer, aangezien doodgaan niet echt slim is in mijn optiek.
Duh. Ik had het er ook over wanneer hij nog geleefd had...
Doodgaan kies je niet voor. (ook duh)

En verder ga ik nu naar school.
Oud 16-05-2002, 08:30
Verwijderd
Citaat:
Secreet schreef:

Daarbij, kan het hier bijna niet dat 1 man aan de top staat en de rest beheert...
d'r kan hier zoveel niet
Die moord, dat 'kon toch niet hier in Nederland?!' Wel dus.

En nu ben ik echt weg.
Oud 16-05-2002, 08:42
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Secreet schreef:


Het valt niet te vergelijken, we zijn te democratisch om zoiets te kunnen laten gebeuren, vergeet niet, dat we hem ook zo weer af kunnen zetten?
Hitler was ook democratisch gekozen. Hitler had ook links buiten spel gezet. Deed Fortuyn ook met z'n boek. En get real, wie begon er eerst met provoceren? Dat was IMHO toch duidelijk Fortuyn; die overigens slecht met kritiek kan omgaan IMHO. Hitler kwam ook aan de macht in tijd dat er maatschappelijke onvrede was. Hitler beloofde ook van alles en maakte het waar. Hitler had ook charisme - waar het volk behoefte aan had in die tijd vanwege de bar slechte economische tijden. Fortuyn beloofde ook van alles (of hij het ook waar had gemaakt is een tweede). Hitler zat vol haat tov. de Joden en kwam daar ook voor uit, in 't begin vooral voorzichtig. Fortuyn tov. de Islam ende immigranten. Beide hebben een boek geschreven waar ze groepen persoonlijk aanvallen. Er zijn een aantal vergelijkingen tussen de 2 personen wat niet bewijst dat Fortuyn ook dergelijke massamoord intenties had. Er zijn uiteraard ook zat verschillen. Waarom mogen er geen inhoudelijke vergelijkingen gemaakt worden? Bang om eruit geluld te worden?
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Oud 16-05-2002, 08:50
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Met de dramatische verkiezingsuitslag
En gefeliciteerd met een nieuw tijdperk...

Ik vind dit nogal geblaat allemaal...
maar dat kan ook door mijn standpunt komen
je schuift het gelijk op intulect,
nou daar is niks van waar, aangezien een groot deel van de zelfstandige ondernemers en de grootverdieners LPF hebben gestemt... en die zijn tot op hede toch de draag kracht voor nederland geweest als handelsland?

Maarja je zit even vast geroest, als de politiek zat, dus het heeft geen zin...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Oud 16-05-2002, 09:09
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
jij ook,

leve de hersenloze maatschappij !! Hoezee Hoezee Hoezee!!


zeggen ze dat drugs je hersens aantast..
Oud 16-05-2002, 09:18
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
nare man schreef:


* Het zijn allemaal politieke n00bs, ze hebben geen ervaring en drijven mee op de populariteit van Fortuyn.
* Ze zijn zo onprofessioneel om gewoon hun ordinaire liefdesruzies uit te vechten op het kantoor (LPF in Rotterdam).
* Ze wisselen om de drie dagen van voorzitter.

En deze, onofficiëel:

* het zijn gewoon vuile lijkenpikkende ratten.
dus jij bent van mening dat we het politieke schuifspel in eren moeten houden...
Dus dat continu dezelfde mensen aan moeten blijven om te regeren, tjees ik had je wel wat slimmer verwacht, tijden veranderen en kunnen niet stil blijven staan, ga mee met de toekomst en blijf niet zo vast geroest aan iets wat voorheen was...

Ik raad je aan om M (het blad van NRC van deze maand) eens te lezen, dan snap je er teminste iets van want jij bent in dit geval op politiek een nOObs
__________________
««...*Ilon@*...»»
Oud 16-05-2002, 10:01
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
Citaat:
slisje schreef:

dus jij bent van mening dat we het politieke schuifspel in eren moeten houden...
Dus dat continu dezelfde mensen aan moeten blijven om te regeren, tjees ik had je wel wat slimmer verwacht, tijden veranderen en kunnen niet stil blijven staan, ga mee met de toekomst en blijf niet zo vast geroest aan iets wat voorheen was...
Volslagen ONZIN! Dus je wilt verandering, dus stem je de enige partij die nieuw is..? Waar zit de logica? Dan is de enige reden dat je LPF stemt, de aanzet tot 'verandering in de politiek'. (Want jawel, Paars 2 heeft de afgelopen 4 jaar van Nederland een PUINHOOP gemaakt, zeker weten! )

Citaat:

Ik raad je aan om M (het blad van NRC van deze maand) eens te lezen, dan snap je er teminste iets van want jij bent in dit geval op politiek een nOObs
Denk persoonlijk dat ie er heel wat meer van weet dan jij, maar dat terzijde.

Ik snap de logica van de LPF kiezer niet. Toen Pim nog bij LN zat, kreeg hij massaal stemmen. Toen ie verkastte omdat ie eruit gesmeten werd, zakte LN in als een pudding, en kreeg LPF veel stemmen (In opiniepeilingen dan he).

En nu is Pim pleitte, moet LPF 't zonder hem doen en krijgt die partij álsnog zoveel stemmen. Dan ontgaat mij alle logica en vraag ik mij af wat eigenlijk de reden was dat men LPF stemde.
Oud 16-05-2002, 10:13
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Citaat:
Koen schreef:


Volslagen ONZIN! (Want jawel, Paars 2 heeft de afgelopen 4 jaar van Nederland een PUINHOOP gemaakt, zeker weten! )
Dat zijn niet mijn woorde die haal jij jezelf in de mond.
En paars heeft op Sociaal gebied erg goed gedaan juist hoor, maar dat wist je zeker ook al.
En ja ze hebben er ook een puinhoop van gemaakt, en dit zijn de gevolgen van dien, een beetje inzicht kan geen kwaad, maar iedereen vergeet een ding, je heb hier voornamelijk met tieners te maken, die tot in zoverre weinig nog met de politiek te maken hebben, zolang ze maar een berg studifinanciering krijgen en veel bier kunnen zuipen, en tot in de eeuwigheid door mogen studeren...

Citaat:
Koen schreef:

Ik snap de logica van de LPF kiezer niet. Toen Pim nog bij LN zat, kreeg hij massaal stemmen. Toen ie verkastte omdat ie eruit gesmeten werd, zakte LN in als een pudding, en kreeg LPF veel stemmen (In opiniepeilingen dan he).

En nu is Pim pleitte, moet LPF 't zonder hem doen en krijgt die partij álsnog zoveel stemmen. Dan ontgaat mij alle logica en vraag ik mij af wat eigenlijk de reden was dat men LPF stemde.
Ik kan je zeggen wat mijn motivatie Ik heb dus ook LPF gestemt
en dan wel op
NR. 2
naam: Drs. Varela J.M. (Joao)
leeftijd: 27
woonplaats: Maassluis
beroep: Bedrijfseconoom

das de jongste, en naar mijn inzicht de beste aangezien hij zich richt op het bedrijfsleven, en das toch vrijwel de draagsteen van nederland het bedrijfsleven?
Ik heb me bijzonder ruim verdiept in de politiek, en om eerlijk te zijn had ik bijzonder goed groenlinks kunnen stemmen, aangezien ik ook een student ben (weer wil worden)
maar nu hede met een eigenbedrijf en een hoge belasting schaal en overheids belastigen, waar ik nooit en tennimmer gebruik van kan maken betalen... HELL NO
Das mijn motivering, en LPF die kwam toch het meest overheen met mijn visie op dit allemaal...
inclusief de VVD, maar die zit naar mijn weten in een taart, en eenmaal als ze aan de macht zijn komen ze er uit springen...
__________________
««...*Ilon@*...»»
Oud 16-05-2002, 10:33
Cryptic Winterstorm
Avatar van Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
LPF leeft!
__________________
I have a dream.
Oud 16-05-2002, 10:33
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
Unexplained schreef:

Ja, een totaal onwerkbare situatie. Iets om trots op te zijn.
Waarom onwerkbaar?

Goed, dat over de LPF, dat ze onervaren zijn, daar ben ik het natuurlijk mee eens. Maar ik heb wel vertrouwen in het CDA.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Oud 16-05-2002, 10:33
Verwijderd
Tja... ik denk dat ik maar ga verhuizen. In almere heeft 23,8 %van de kiezers op lpf gestemd. Ik vind het echt een teleurstelling. Ik schaam me dood dat ik in almere woon...
Oud 16-05-2002, 10:40
italianboy
Avatar van italianboy
italianboy is offline
Citaat:
bertbart schreef:
Tja... ik denk dat ik maar ga verhuizen. In almere heeft 23,8 %van de kiezers op lpf gestemd. Ik vind het echt een teleurstelling. Ik schaam me dood dat ik in almere woon...

ghehe,

dat je überhaupt al in die stad woont is verschrikkelijk..

Almere, damn
Oud 16-05-2002, 10:44
Field
Field is offline
Ik denk dat t een hele mooie regering kan worden: CDA LPF EN VVD...

persoonlijk gaat m'n voorkeur naar de VVD....
__________________
You can save everything on alcohol, except secrets.
Oud 16-05-2002, 10:47
skyscraper
Avatar van skyscraper
skyscraper is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk dat ik nu ongeveer weet hoe machteloos de linkse intellectuelen in Duitsland zich voelden, toen ze zagen hoe in 1937 een gemene man met een klein snorretje aan de macht kwam en het land in een totale chaos stortte.

Datzelfde gevoel heb ik nu ook, alleen deze keer had de persoon een kaal hoofd en een irritante manier van debatteren. Dit land gaat naar de klote, en we kunnen er niets tegen doen. Mijn hoop is vervlogen. Ik ga emigreren denk ik.

En nog een tip aan Milleu-offensief: stop de volgende keer Semtex in de taarten.
Je kunt ook overdrijven. En als jij het over intelectuelen hebt.... Als je zo slim bent, lul hem dan onder de tafel met worden en gooi niet met taarten. Dan verlaag je jezelf zoo laag. Dat vind ik zo triest die mensen
__________________
je freakt niet
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:07.