Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2004, 12:23
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
We gaan gewoon weer verder
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Advertentie
Oud 26-03-2004, 14:47
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
* arnesen gaat weg bij psv
* abramovish wil totti, emmerson en samuel
* zwolle houd opruiming
* nec houd opruiming
* psv weigerd bod van 5,2 miljoen op van bommel

er is weer genoeg gebeurt.

cocu naar feyenoord, laat me niet lachen, hij wil in nederland maar naar 1 club: PSV. tevens is hij nu nog een van de betere bij barca dus die gaat daar niet weg.
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 26-03-2004, 15:59
Verwijderd
Juventus wil Rafael van der Vaart in de zomer aantrekken als een eventuele vervanger voor Pavel Nedved, dit meldt Sky Sports. De Turijnse club maakt een zeer teleurstellend seizoen door en wil graag de selectie verjongen: de 31-jarige Nedved zou dan verkocht moeten worden om daarna versterkingen te halen.

Mocht de Tsjechische international vertrekken bij Juventus, dan zou trainer Marcello Lippi graag Van der Vaart als opvolger willen halen. Ook staat het Nederlands talent zelf open voor een transfer naar Italië. "Als er na dit seizoen het juiste bod wordt ontvangen door Ajax voor mij, dan zou ik zeker de optie in overweging nemen", aldus Van der Vaart.

"In het verleden is dat met veel jonge Ajacieden gebeurd, van Johan Cruijff tot mijn vriend Andy van der Meyde. Als ik probeer mijn carrière uit te bouwen bij een grote buitenlandse club en ik heb er vertrouwen in, dan zal ik zeker succesvol kunnen zijn in de Serie A", zou de middenvelder hebben gezegd.

Van der Vaart, vice-aanvoerder bij Ajax, heeft in het verleden al eens aangegeven graag in de Primera Divisíon te willen gaan voetballen, en dan het liefst voor FC Barcelona. Hij heeft nog een contract in Amsterdam tot medio 2006.

www.voetbalzone.nl
Oud 26-03-2004, 16:14
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
met stip op nr. 9: tinus11

maar goed vdv naar juventus, doet hij goed aan denk ik.

zenden wil blijven bij chelski, dom psv kan hem goed gebruiken
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 26-03-2004, 19:27
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 26-03-2004 @ 17:14:
maar goed vdv naar juventus, doet hij goed aan denk ik.

zenden wil blijven bij chelski, dom psv kan hem goed gebruiken
Waar heb je deze info vandaan? Ik heb het nog nergens gelezen... En ik dacht dat Zenden heel graag weer terug wilde naar Spanje (Barcelona).
__________________
Zuur...
Oud 26-03-2004, 20:13
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Jaja
Nog een keer en ik heb hem 3 keer op rij!
Wie overtreft mij?
Niet spammen
Oud 26-03-2004, 20:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
El Gaaouiri (Fortuna Shittard) en waarschijnlijk ook Douglas (Heracles Almelo) naar Utrecht. Hmz... weer twee getructe buitenspelers bij Utrecht... vooral Douglas is best goed.

Klompe en Venema vertrekken bij Zwolle

Hofstede mag weg bij ADO, is 37, kans is dus groot dat-ie stopt.

Ruud Berger naar FC Zwolle.

Leegloop bij Zwolle (Karlsen, Promes, Bosschaart, Roelofsen etc.)en NEC (Govedarica, Ax, Tumba onder anderen) en ook bij Volendam mogen een aantal spelers weg (Esajas, Salden etc.).

Nou genoeg spelers voor MVV om misschien te halen voor volgend seizoen
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 26-03-2004, 20:33
Verwijderd
Schalke en Spurs doen bod op Van Bommel

Uitgegeven: 26 maart 2004 20:21
Laatst gewijzigd: 26 maart 2004 20:33

EINDHOVEN - Schalke 04 en Tottenham Hotspur hebben zich bij PSV gemeld voor Mark van Bommel. Volgens zijn zaakwaarnemer Rob Jansen hebben beide clubs inmiddels een bod uitgebracht op de middenvelder. "PSV is met zowel Schalke als de Spurs in onderhandeling over een transfer."

Volgens Jansen heeft Van Bommel zelf nog geen beslissing genomen over zijn toekomst. "Het is aan hem om te beslissen. Buiten de twee clubs die nu een bod hebben uitgebracht is er ook nog andere interesse. Als wij aangeven dat Mark dat wil, zou dat ook nog concreet kunnen worden."

www.nu.nl
------------------


Ik zou als ik Van Bommel was naar The Spurs gaan. De Engelse competitie ligt hem denk ik toch wat meer dan de Duitse.

Ben benieuwd van welke clubs de 'andere interesse' komt.
Oud 26-03-2004, 21:01
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Het goed met PSV bevriende Omroep Brabant meldt vandaag een opmerkelijk bericht op haar website: Robin van Persie zou in de belangstelling van PSV staan. De vleugelaanvaller van Feyenoord zou de opvolger van Arjen Robben moeten worden, die na dit seizoen de overstap maakt naar het miljoenenelftal van Chelsea.

Volgens ingewijden bij de Eindhovense club is er al contact geweest met Van Persie, aldus de plaatselijke televisiezender. De kans zou groot zijn dat de aanvaller na dit seizoen Feyenoord verruilt voor PSV. Opmerkelijk, aangezien Van Persie een echte Rotterdammer is met een Feyenoord-hart.

Het verleden wees echter uit dat zulke transfers niet onmogelijk zijn. Zo maakte Eindhovenaar Patrick Lodewijs een aantal seizoenen terug de overstap van jeugdliefde PSV naar Rotterdam-Zuid. Overigens suggereerden afgelopen zomer al een aantal fansites van Ajax dat er interesse uit Amsterdam voor hem was.

Dat Van Persie uit De Kuip vertrekt lijkt niet meer tegen te houden. De jeugdinternational gaf afgelopen week al aan dat het 'beter is als hij vertrekt'. Bovendien was hij in de winterstop al in gesprek met het Engelse Arsenal. De Londense club koos echter voor het Spaanse talent Jose Antonio Reyes.

Update 21:45:
Inmiddels is bekend dat Kevin Hofland ook in de overgang betrokken zal worden. De verdediger van PSV zou naar Rotterdam verhuizen, terwijl Van Persie de omgekeerde kant ingaat.

Bron: voetbalzone.nl
Hmm... best slim. Alleen heb ik liever meer dan alleen Hofland in ruil voor Van Persie. Hofland + Lamey of zo...
Oud 26-03-2004, 21:12
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Vd Vaart, ??????

Eerst naar Spanje, toen naar Engeland, nu weer naar Italië.

Die jongen ziet eerst héél Europa, voordat het tot een gesprek tussen hem en een topclub komt.

De tijd is rijp, dat Rafael naar de Europese top gaat.
Maar er is wél een verschil tussen Rafael en eerdere jongens van Ajax die naar het buitenland gingen.
Meneer van der Vaart spuugt niet in de bron, waaruit hij gedronken heeft. Meneer van der Vaart denkt aan de club die hem de kans gaf een topper te worden. Meneer van der Vaart gaat niet voor een appel en een ei weg.

Waar meneer Seedorf meneer Kluivert en meneer de Boer wél voor bijna nop weggingen, denkt Rafael wél aan 'zijn' Ajax.

En dan vinden boven genoemden het vreemd dat ze in de ArenA uitgefloten worden........
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 26-03-2004, 21:15
Verwijderd
aangezien vdv het straks voor het uitkiezen heeft zal die dan denk ik wel naar Spanje gaan.

Verder zie ik de ruil van Persie/Hofland niet snel gebeuren, dat zal ook niet op prijs gesteld worden door de supporters.
Oud 26-03-2004, 21:21
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 26-03-2004 @ 22:12:
Vd Vaart, ??????

Eerst naar Spanje, toen naar Engeland, nu weer naar Italië.

Die jongen ziet eerst héél Europa, voordat het tot een gesprek tussen hem en een topclub komt.

De tijd is rijp, dat Rafael naar de Europese top gaat.
Maar er is wél een verschil tussen Rafael en eerdere jongens van Ajax die naar het buitenland gingen.
Meneer van der Vaart spuugt niet in de bron, waaruit hij gedronken heeft. Meneer van der Vaart denkt aan de club die hem de kans gaf een topper te worden. Meneer van der Vaart gaat niet voor een appel en een ei weg.

Waar meneer Seedorf meneer Kluivert en meneer de Boer wél voor bijna nop weggingen, denkt Rafael wél aan 'zijn' Ajax.

En dan vinden boven genoemden het vreemd dat ze in de ArenA uitgefloten worden........
Ik denk dan ook dat vd vaart gewoon nog jaartje blijft. Maar het is natuurlijk vooral mijn hoop die spreekt...
Manchester zou vd Vaart voor 40 miljoen willen halen, nadat v Nistelrooij nadrukkelijk zijn naam heeft genoemd...
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 26-03-2004, 21:23
Verwijderd
voor 40 miljoen kan je wel een leukere speler halen dan van der vaart lijkt me...
Oud 26-03-2004, 21:26
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-03-2004 @ 22:23:
voor 40 miljoen kan je wel een leukere speler halen dan van der vaart lijkt me...
leukere...??
Het stond trouwens in Sportweek
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 26-03-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Uitgeluld schreef op 26-03-2004 @ 22:26:
leukere...??
Het stond trouwens in Sportweek
ik las dat Juventus wilt verjongen en dat Nedved mag vertrekken. Voor dat geld kan je beter Nedved halen lijkt me
Oud 26-03-2004, 21:44
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-03-2004 @ 22:30:
ik las dat Juventus wilt verjongen en dat Nedved mag vertrekken. Voor dat geld kan je beter Nedved halen lijkt me
Oow..als ze dat doen hoor je mij niet klagen hoor...
Maar daar heb je nog 1 jr plezier van, vd Vaart is ietsje jonger
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 26-03-2004, 22:19
Verwijderd
Nedved is nu 31. Dan kan hij nog zeker 2 jaar lekker meedraaien, het is nu ook nog niet aan hem af te zien dat ie ouder wordt. Daarbij besparen ze denk ik ook wel wat geld t.o.v. van der Vaart, om later eventueel een ander talent te halen (Freddy Adu bijvoorbeeld)
Oud 26-03-2004, 22:44
Arun
Avatar van Arun
Arun is offline
nedved is de laatste die juve laat gaan.
hij is hun hart, die gast is kapot goed en leeft voor voetbal.
die laten ze echt niet gaan..
__________________
http://www.extraordinary-arun.com/
Ads door Google
Oud 27-03-2004, 08:57
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
'PSV ziet in Van Persie opvolger Robben'

26/3/2004 23:54

PSV zou een vervanger voor Arjen Robben op het oog hebben. Zowel het Algemeen Dagblad als Omroep Brabant suggereert dat de Eindhovenaren van plan zijn Robin van Persie over te nemen van Feyenoord.
Van Persie zou deze week gesignaleerd zijn in het gezelschap van PSV's manager scouting en transfers Frank Arnesen. Er zou zelfs al een gesprek hebben plaatsgevonden tussen PSV en de linksbuiten.

Qua speelstijl komt Van Persie redelijk overeen met Robben. Beide linkspoten hebben een individuele actie, waarmee zij een tegenstander kunnen passeren. Beide spelers zijn echter ook van mening dat zij beter tot hun recht komen als schaduwspits.

Van Persie heeft nog een contract tot de zomer van 2005 bij Feyenboord. Maar omdat hij zijn verbintenis niet wil verlenging is het zeer waarschijnlijk dat hij na dit seizoen de Rotterdamse club verlaat, aangezien Feyenoord een transfersom wil incasseren en wil voorkomen dat de linksbenige querulant volgend jaar gratis De Kuip uitwandelt.

De laatste weken is de twintigjarige jeugdinternational tot coach Bert van Marwijk gedegradeerd tot bankspeler, en dat is een extra reden waarom hij weg wil bij Feyenoord. Deze week laat Van Persie in Voetbal International weten dat het 'voor iedereen het beste is als ik vertrek'. En: 'Mijn keuze zal iedereen verbazen.'

Overigens beweert het AD dat Kevin Hofland eventueel in een ruil betrokken zou worden. De verdediger is van plan komende zomer te vertrekken bij PSV omdat hij bang is op de bank te belanden. Beide clubs ontkennen beide scenario's ten stelligste.
www.vi.nl

Zeer verrassend....
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS

Laatst gewijzigd op 27-03-2004 om 08:59.
Oud 27-03-2004, 09:00
Uitgeluld
Avatar van Uitgeluld
Uitgeluld is offline
Citaat:
Eijkelkamp naar PSV als assistent Hiddink

26/3/2004 22:34

Rene Eijkelkamp gaat volgend seizoen aan de slag bij PSV. De club en de oud-spits kwamen vrijdag tot overeenstemming over een eenjarig contract met een optie voor een tweede jaar, zo maakte de Eindhovense club vrijdagavond bekend op zijn website.
Eijkelkamp gaat deel uitmaken van de technische staf van coach Guus Hiddink. Na het vertrek van Erwin Koeman naar RKC Waalwijk was er een vacature. Eerder deze week liet de ex-international nog weten dat hij een verblijf in Eindhoven wel zag zitten. 'Ik vind PSV een heel mooie club.'

Halverwege de jaren negentig speelde Eijkelkamp twee seizoenen bij PSV. In 1996 won hij met de Eindhovense club de Amstel Cup, in 1997 veroverde hij in het rood-wit het landskampioenschap. Momenteel werkt hij voor het tweede seizoen op rij als assistent-trainer bij Go Ahead Eagles.
www.vi.nl
__________________
VAK 410->RED&WHITE FIGHTERS
Oud 27-03-2004, 11:47
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
van persie naar psv zie ik wel zitten. de meest onderschatte speler van feyenoord is wel de beste. alleen die link met hofland zie ik niet: hofland heeft in de laatste paar wedstrijden weer een basisplaats en hidink kennende blijft dat ook zo als ooijer terug komt. Alex zou volgend seizoen een bedrijging kunnen vormen, maar het is bekent dat hiddink een heel brede selectie wil hebben zodat je niet de tafferelen van nu krijgt: dat je 7 jeugdspelers in de selectie hebt zitten.

eikelkamp is ook een prima assistent, iemand met verstand van voetbal met psv-verleden past helemaal bij de club.


het nieuws over vdv kwam trouwens van, hoe kan het ook anders, voetbalzone
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 27-03-2004, 12:52
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
Arun schreef op 26-03-2004 @ 23:44:
nedved is de laatste die juve laat gaan.
hij is hun hart, die gast is kapot goed en leeft voor voetbal.
die laten ze echt niet gaan..
Ehhh... Ze zijn toch echt van plan om hem aan Chelsea te verkopen...

En @Tinus
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat Van Persie de meest onderschatte voetballer van Feyenoord is???
Oud 27-03-2004, 16:57
number9
number9 is offline
Litmanen weg bij Ajax, O'Brien mag blijven

27/3/2004 16:44

Jari Litmanen zal Ajax na dit seizoen verlaten. Het contract met de veelvuldig geblesseerd Fin (33) zal niet worden verlengd. John O'Brien, dit seizoen ook al lang geblesseerd, mag daarentegen blijven.
Volgens De Telegraaf zal met de Amerikaan eenzelfde verbintenis worden aangegaan als Jari Litmanen nu heeft: loon naar prestatie. De 26-jarige verdediger kwam de lopende competitie pas vier keer voor de Amsterdammers in actie.

Litmanens contract bij Ajax loopt ook af en zal niet worden verlengd. Van het moment dat hij twee jaar geleden vanuit Liverpool terugkeerde bij Ajax, rolde de Finse aanvaller van de ene in de andere blessure, al mocht zijn eerste seizoen er nog zijn.

De verbintenis met de huurlingen Stefano Seedorf (NAC Breda), Daniel Cruz (GB Antwerpen) en Kwame Quansah (AIK Solna) worden evenmin verlengd. Ook Jason Culina moet na dit seizoen uit Amsterdam vertrekken.


Bron www.vi.nl



Jammer dat Jari zo afscheid moet nemen. Cullina en Quansah gewoon te min en Seedorf en Cruz is ook jammer dat Ajax ze laat gaan
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Oud 27-03-2004, 17:33
Verwijderd
FEYENOORD CONTRACTEERT AJSEL KUJOVIC

Feyenoord heeft zich versterkt met de Zweedse jeugdinternational Ajsel Kujovic. De 18- jarige spits komt deze zomer transfervrij over van Landskrona BoIS en tekende voor vier seizoenen. Technisch manager Mark Wotte heeft de transfer zaterdag in Zweden afgerond. Het is in principe de bedoeling dat Kujovic komend seizoen zal uitkomen voor de Feyenoord A1.
Kujovic wordt in eigen land al vergeleken met Zlatan Ibrahimovic, mede vanwege zijn lengte (1.90 meter). Volgens Zweedse media waren ook Manchester United, Liverpool, Heerenveen, Coventry City, Bayern Munchen, Tottenham Hotspur en Ajax in de aanvaller geïnteresseerd, die al furore maakte met de nationale ploeg onder 19.

kan een leuke spits zijn, maar dan moeten ze er wel wat zorgvuldiger mee omspringen in vergelijking met Elmander.
Oud 27-03-2004, 17:36
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-03-2004 @ 18:33:
Volgens Zweedse media waren ook Manchester United, Liverpool, Heerenveen, Coventry City, Bayern Munchen, Tottenham Hotspur en Ajax in de aanvaller
Advertentie
Oud 27-03-2004, 17:47
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-03-2004 @ 13:52:
Ehhh... Ze zijn toch echt van plan om hem aan Chelsea te verkopen...

En @Tinus
Hoe kom jij er in hemelsnaam bij dat Van Persie de meest onderschatte voetballer van Feyenoord is???
Idd, ik vind van Perzik zelf een overschatte voetballer hij heeft wel kwaliteiten, maar zo lang als hij zich als een klein verwend kind blijft gedragen haalt hij nooit de top ik zie hem later bij een club als Middelsbrough voetballen.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 27-03-2004, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 27-03-2004 @ 18:36:
Feyenoord > Manchester United, Liverpool, Heerenveen, Coventry City, Bayern Munchen, Tottenham Hotspur en Ajax

Oud 27-03-2004, 17:51
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
number9 schreef op 27-03-2004 @ 17:57:


Jammer dat Jari zo afscheid moet nemen. Cullina en Quansah gewoon te min en Seedorf en Cruz is ook jammer dat Ajax ze laat gaan
Ja, ik vind Litmanen ook een van de leukste spelers jammer van die blessures, een ding wat me wel bijblijft is toen Litmanen vertrok en de laatste wedstrijd tegen NAC was, toen NAC ook degradeerde hij een applaus van NAC-publiek kreeg dat toch wel zuinig is met applaus richting spelers van de tegenpartij.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Oud 27-03-2004, 18:27
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
van persie: een speler die nog lang niet op zijn top is, veel speelminuten nodig heeft en nog veel moet leren, maar hij zal ooit een super prof worden. iets wat ze bij feyenoord maar moeilijk kunnen geloven wegens zijn, vedette, karakter. dit past niet in het feyenoord imago. Ook niet in het PSV imago, maar PSV heeft op ditmoment een coach die dit soort spelers heel erg groot kan maken.
ik vind: als je je beste speler niet opstelt, om een of andere disiplinaire reden, dan onderschat je zijn waarde.

voorbeelden:
* romario
* maradonna
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 28-03-2004, 10:56
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Milk&Fruit schreef op 27-03-2004 @ 19:28:
die F ook echt in die ster hahaha
Oud 28-03-2004, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Guissie schreef op 28-03-2004 @ 11:56:
slaat op de logo van Uitgeluld denk ik
Oud 28-03-2004, 14:25
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 26-03-2004 @ 21:29:

Klompe en Venema vertrekken bij Zwolle
Das volgens mij toch echt Heerenveen hoor.

By the way, Hansma mag trouwens ook bij Heerenveen vertrekken...
Daar gaan weer 3 nederlanders van de scandinavische kolonie
__________________
i'm not even supposed to be here today
Oud 28-03-2004, 21:53
100% Niek
Avatar van 100% Niek
100% Niek is offline
zonde zeg .. van Litmanen
Kunnen ze die gast niet ergens anders in Ajax kwijt?
Oud 28-03-2004, 22:27
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 26-03-2004 @ 22:23:
voor 40 miljoen kan je wel een leukere speler halen dan van der vaart lijkt me...
Voor een vdv zoals hij dit seizoen speelt wordt idd geen 40 miljoen betaald denk ik. Laat hem eerst volgend seizoen nog maar een een superseizoen spelen. Dan kan ie altijd zijn welverdiende transfer naar de buitenlandse topclub nog krijgen.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 28-03-2004, 22:28
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
100% Niek schreef op 28-03-2004 @ 22:53:
zonde zeg .. van Litmanen
Kunnen ze die gast niet ergens anders in Ajax kwijt?
Als het aan mij ligt is het tijd om m ergens buiten ajax kwijt te raken
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Oud 28-03-2004, 23:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 28-03-2004 @ 23:27:
Voor een vdv zoals hij dit seizoen speelt wordt idd geen 40 miljoen betaald denk ik. Laat hem eerst volgend seizoen nog maar een een superseizoen spelen. Dan kan ie altijd zijn welverdiende transfer naar de buitenlandse topclub nog krijgen.
Ik denk dat het meer gaat afhangen van hoe hij op het EK gaat spelen. Als hij heel goed presteerd op het EK is ie weg deze zomer, waarschijnlijk dan ook nog voor die 40 miljoen.
__________________
Zuur...
Ads door Google
Oud 29-03-2004, 10:49
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
40 miljoen voor rafael: en toen ging de wekker.
ajax zal, als ze een beetje slim handelen 20 miljoen krijgen voor hem.

zo reken nu maar verder
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 29-03-2004, 10:53
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
FC Groningen aast op Zweedse spits Johan Elmander
Jan Mennega
groningen - FC Groningen aast op Johan Elmander. De club heeft telefonisch al met de spits van Zweedse komaf gesproken en schikt aan het eind van deze week met hem aan tafel. Elmander verblijft de komende dagen in zijn vaderland. Hij is door de Zweedse bondscoach geselecteerd voor de oefeninterland tegen Engeland.

De technische leiding van FC Groningen hoopt met Elmander de ploeg aanvallend een wat vrolijker gezicht te kunnen geven. Manager technische zaken Henk Veldmate wil zich niet in detail uitlaten over de mogelijke komst van Elmander. "Het wordt niet eenvoudig om hem te halen, maar we gaan met hem praten."

Toen hij nog in de Zweedse competitie uitkwam gold Johan Elmander als een toptalent. AC Milan, AS Roma, Valencia, Liverpool, Arsenal; nagenoeg alle grote clubs in Europa dongen naar zijn gunsten. Elmander koos voor Feyenoord, dat hem in het seizoen 2000-2001 overnam van Örgryte IS.

Bij Feyenoord slaagde Elmander er niet in een basiskracht te worden. Feyenoord leende hem vervolgens uit aan het Zweedse Djurgärdens IF (zeven wedstrijden, vier goals), haalde hem in het seizoen 2002-2003 weer terug om hem na één wedstrijd (geen doelpunten) opnieuw te verhuren aan Djurgärdens IF (11 wedstrijden, zeven doelpunten). Dit seizoen is Elmander verhuurd aan NAC Breda, waarvoor hij zes keer heeft gescoord en eveneens zes assists achter zijn naam heeft staan.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 10:56
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
ik denk dat groningen blij zal zijn als dit nieuws echt waar is en dat hij komt.
dit is zo'n typische feyenoordaankoop die de top net niet aankan maar alles wat daaronderstaat, daar zal hij een grote waarde voor zijn
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 29-03-2004, 11:09
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 29-03-2004 @ 11:56:
ik denk dat groningen blij zal zijn als dit nieuws echt waar is en dat hij komt.
dit is zo'n typische feyenoordaankoop die de top net niet aankan maar alles wat daaronderstaat, daar zal hij een grote waarde voor zijn
We hebben een scorende spits nodig, niet iemand die er bij NAC maar 6 inschiet.
Het zal misschien een talent zijn maar Groningen heeft bewezen afgelopen jaren dat het aankoopbeleid gewoon waardeloos is.
Er moeten zeker nog 3/4 goeie versterkingen bij komen die eredivisiewaardig zijn en alle clubs om ons heen halen wel spelers en wat doet Groningen, helemaal niks!!
Ik las dat NAC Elmander ook wel wou hebben, ja dan blijft er natuurlijk weinig hoop voor Groningen..
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 11:17
Verwijderd
NAC kan de transfersom voor elmander nooit betalen, lijkt me sterk dus dat grunn dat wel kan, ook zijn er nog 2 clubs uit zweden die zich al bij feyenooit hebben gemeld voor johan, hij speelde tegen nec echt een enorm goede wedstrijd, bij bijna elk doelpunt wassie wel op een bepaalde manier betrokken, jammer dattie gewisseld moest worden door een lichte blessure, want ali boussaboun kon niks waarmaken....
Oud 29-03-2004, 11:53
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Groningen is 1 van de weinige clubs die het fincieel allemaal goed heeft zitten al een aantal jaar.
Maar ik geloof er toch niks van dat hij komt, Hoogendorp was 2maand geleden ook ter sprake en daar horen we nu ook niks meer over.
We zullen het allemaal wel zien, op dit moment heb ik zoiets van: Bestuur rot op!!
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 12:00
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 12:53:
Groningen is 1 van de weinige clubs die het fincieel allemaal goed heeft zitten al een aantal jaar.
Maar ik geloof er toch niks van dat hij komt, Hoogendorp was 2maand geleden ook ter sprake en daar horen we nu ook niks meer over.
We zullen het allemaal wel zien, op dit moment heb ik zoiets van: Bestuur rot op!!
Bij NAC gaat het financieel nou ook goed, de begroting voor komend seizoen is zelf hoger dan afgelopen seizoen!! van 10,5 miljoen naar 11 miljoen. 1 van de erg weinige clubs waar de begroting omhoog is gegaan
Oud 29-03-2004, 12:02
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Dat is goed nieuws maar jullie europeestrip heeft jullie ook bijna de kopgekost en vergeet niet dat de club dat zelf gedaan heeft.
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 13:02:
Dat is goed nieuws maar jullie europeestrip heeft jullie ook bijna de kopgekost en vergeet niet dat de club dat zelf gedaan heeft.
wat lul jij? NAC heeft zelfs nog een paar centjes over gehouden daaraan...
Oud 29-03-2004, 12:20
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-03-2004 @ 13:14:
wat lul jij? NAC heeft zelfs nog een paar centjes over gehouden daaraan...
Ja maar hoe kwam het dat jullie europees haalden?
Omdat jullie spelers haalden die jullie niet konden betalen.


Toch?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 12:36
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
Silverchoice schreef op 28-03-2004 @ 23:28:
Als het aan mij ligt is het tijd om m ergens buiten ajax kwijt te raken
FC Lahti uit Finland heeft interesse
Oud 29-03-2004, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Emilio schreef op 29-03-2004 @ 13:20:
Ja maar hoe kwam het dat jullie europees haalden?
Omdat jullie spelers haalden die jullie niet konden betalen.


Toch?
neehoor, waren veel huurlingen eej....
Oud 29-03-2004, 13:27
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Citaat:
vijf schreef op 29-03-2004 @ 14:18:
neehoor, waren veel huurlingen eej....
Hoe kwamen jullie dat in de geldproblemen?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Oud 29-03-2004, 15:11
Silverchoice
Avatar van Silverchoice
Silverchoice is offline
Citaat:
Guissie schreef op 29-03-2004 @ 13:36:
FC Lahti uit Finland heeft interesse
Hoorde net dat zn contract sowieso niet verlengd wordt; ze hebben ook weinig aan m gehad dit seizoen.
__________________
Volgens mij snap je het niet helemaal.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:55.