Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 11:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Atlético Madrid heeft en officieel bod van Manchester United afgewezen op de 20-jarige steraanvaller Fernando José Torres. ManU zou volgens Tribal Football bereid zijn geweest om een transfersom van 35 miljoen euro over te maken naar de Madrilenen, echter de Spanjaarden vinden dit onvoldoende.

De 'Whiz-Kid', zoals Torres ook wel genoemd wordt, is volgens Atlético Madrid niet te koop. De aanvaller heeft tot op heden zestien treffers op zijn naam gebracht dit seizoen in de competitie, hiervoor had hij 31 optredens nodig.

www.voetbalzone.nl
Advertentie
Oud 02-05-2004, 11:29
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Fernando Morientes Sánchez zal niet lang meer te bewonderen zijn in het shirt van AS Monaco. De Spanjaard, die dit seizoen op huurbasis uitkomt voor Monaco, heeft met zijn sterke spel de aandacht van Italiaanse topclubs op zich weten te vestigen. De speler wordt gehuurd van Real Madrid, de club die hij hoogst persoonlijk de das omdeed bij zijn optreden in de Champions league.

Juventus zou zich inmiddels naar verluidt officieel hebben gemeld bij Real voor de 28-jarige aanvaller. Morientes zou in Turijn de opvolger moeten worden van David Trezeguet, die in de serieuze belangstelling staat van FC Barcelona.

Naast Juventus heeft ook AC Milan, in de persoon van vice-president Adriano Galliani, haar interesse uitgesproken in de aanvaller. Morientes zelf heeft alleen vooralsnog aangegeven dat een langer verblijf in Monaco wat hem betreft is uitgesloten.

www.voetbalzone.nl
Oud 02-05-2004, 13:59
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-05-2004 @ 12:29 :
Atlético Madrid heeft en officieel bod van Manchester United afgewezen op de 20-jarige steraanvaller Fernando José Torres. ManU zou volgens Tribal Football bereid zijn geweest om een transfersom van 35 miljoen euro over te maken naar de Madrilenen, echter de Spanjaarden vinden dit onvoldoende.

De 'Whiz-Kid', zoals Torres ook wel genoemd wordt, is volgens Atlético Madrid niet te koop. De aanvaller heeft tot op heden zestien treffers op zijn naam gebracht dit seizoen in de competitie, hiervoor had hij 31 optredens nodig.

www.voetbalzone.nl
Een opvolger voor Ruud
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 02-05-2004, 14:02
ajacied 4 evah
ajacied 4 evah is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 02-05-2004 @ 14:59 :
Een opvolger voor Ruud
ik denk niet dat ruud naar Real gaat hoor.....
Oud 02-05-2004, 17:47
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 01-05-2004 @ 23:01 :
Co is geen trainer voor een topclub, hij is een trainer voor een club waar die zonder al te veel druk een ploeg goed voetbal kan laten spelen en op die manier omhoog klimt op de ranglijst.
Een echte trainer voor een subtopper middenmoter dus en niet voor de top.
Ook geen trainer voor ons, praatjesmaker.
Ik denk dat hij bij AZ inderdaad op de goede plek is.
Daar zeggen ze nog ´mijnheer de trainer´ na een verloren wedstrijd, daar neemt het publiek genoegen met het feit dat de club van een verzekeringsboer is, daar kun je op handen gedragen worden ook al doe je foute uitspraken.

Wat dat betreft had Adriaanse op zich ook wel in Tilburg kunnen aarden, maar ik denk dat hij nu gewoon lekker in Alkmaar moet blijven ook al weet iedereen dat hij arrogant genoeg is om zichzelf al op de bank (of misschien zelfs nog wel in de spits) bij Machester United te tekenen.
Oud 02-05-2004, 20:20
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
AGH schreef op 02-05-2004 @ 18:47 :
Ook geen trainer voor ons, praatjesmaker.
Ik denk dat hij bij AZ inderdaad op de goede plek is.
Daar zeggen ze nog ´mijnheer de trainer´ na een verloren wedstrijd, daar neemt het publiek genoegen met het feit dat de club van een verzekeringsboer is, daar kun je op handen gedragen worden ook al doe je foute uitspraken.

Wat dat betreft had Adriaanse op zich ook wel in Tilburg kunnen aarden, maar ik denk dat hij nu gewoon lekker in Alkmaar moet blijven ook al weet iedereen dat hij arrogant genoeg is om zichzelf al op de bank (of misschien zelfs nog wel in de spits) bij Machester United te tekenen.
Natuurlijk nemen we genoegen met het feit dat Schieringa eigenaar is van de club... Waarom zouden we niet. Zonder hem was de club namelijk allang falliet geweest. Hij zorgt ervoor dat AZ kan blijven bestaan en zelfs Europa in kan... Jij zou er ook genoegen mee nemen als hij eigenaar was van jouw cluppie.

En dat spelers ten alle tijden correct blijven ten opzichten van de trainer is verdienste van Adriaanse zelf. Die man dwingt gewoon respect af... Ook bij het publiek.

En dat laatste stukje slaat helemaal nergens op trouwens...


Even voor de duidelijkheid: Van welke club ben jij supporter?
__________________
Zuur...
Oud 02-05-2004, 21:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Alexanchez schreef op 02-05-2004 @ 12:29 :
Atlético Madrid heeft en officieel bod van Manchester United afgewezen op de 20-jarige steraanvaller Fernando José Torres. ManU zou volgens Tribal Football bereid zijn geweest om een transfersom van 35 miljoen euro over te maken naar de Madrilenen, echter de Spanjaarden vinden dit onvoldoende.

De 'Whiz-Kid', zoals Torres ook wel genoemd wordt, is volgens Atlético Madrid niet te koop. De aanvaller heeft tot op heden zestien treffers op zijn naam gebracht dit seizoen in de competitie, hiervoor had hij 31 optredens nodig.

www.voetbalzone.nl
Sukkels, meer wordt hij echt niet meer waard...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 02-05-2004, 22:34
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 02-05-2004 @ 23:10 :
Jou neemt niemand serieus met je nutteloze topic openingen en zinloze smileys
Nemen ze jou wel serieus dan...?
Als je zo op andere forummers blijft reageren ik niet hoor.
__________________
Zuur...
Oud 03-05-2004, 00:14
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hoogendorp ontkent op zijn eigen site dat hij mogelijk naar Feyenoord zou gaan.
Er zou wel intresse zijn van andere clubs.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 03-05-2004, 20:38
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Geplukt van het forum van mijn cluppie:

Huntelaar niet tevreden over aanbieding PSV

Klaas Jan Huntelaar, topscorer van AGOVV Apeldoorn, heeft de clubs voor het uitkiezen, maar staat nog een jaar onder contract van PSV. De Eindhovense club wil de aanvaller langer vastleggen en verhuren aan een eredivisieclub, maar Huntelaar noemt de eerste aanbieding een 'veredeld jeugdcontract'. Hij schermt ook met belangstelling van onder meer de voormalige Italiaanse topclub Fiorentina. Vertegenwoordigers van de club uit de Italiaanse Serie B bekeken de spits in Apeldoornse dienst afgelopen vrijdag in het duel tegen GA Eagles en waren ook bij het oefenduel van Jong Oranje tegen FC Den Bosch aandachtig toeschouwer. Huntelaar was wel een beetje verrast. ,,Dat is wel leuk natuurlijk. Fiorentina is een mooie club met een grote historie. Ze spelen nu wat lager, maar het is toch de club waar Gabriël Batistuta heeft gespeeld. Het blijft aantrekkelijk, of het wat wordt weet ik niet. Ze moeten wel met iets moois komen, als ze me willen hebben, maar Italië is wel een fantastisch voetballand. Een droom.'' De aanvaller van AGOVV Apeldoorn sprak de afgelopen week met zijn werkgever PSV. Bij de Eindhovense club staat Huntelaar nog een jaar onder contract, iets dat PSV graag wil verlengen. Het eerste gesprek verliep echter niet naar volle tevredenheid van Huntelaar. ,,Er sprak nog niet heel veel waardering uit'', meende Huntelaar. ,,Het leek meer op een verbeterd jeugdcontract. En als ik bijteken, moet ik wel het gevoel hebben dat mijn toekomst bij PSV ligt. Het moet niet zo zijn dat ze me langer vastleggen om later meer geld te vangen als ze me willen verkopen. Dan heb ik liever dat ze me nu verkopen aan een andere club. Want als ik niet bijteken, krijgen ze na volgend seizoen helemaal niets voor me. Loop ik gratis weg.'' Arnold Oosterveer, zaakwaarnemer van Huntelaar, bevestigt de belangstelling van Fiorentinia. ,,Ze hebben hem nu twee keer bekeken en het is nu afwachten op de volgende keer dat ze contact opnemen. Klaas doet het gewoon goed in de Gouden Gids Divisie en blijft door Jong Oranje in beeld bij veel clubs. Het gesprek met PSV was best positief, maar moet nog wel een vervolg krijgen.'' Naast de Italiaanse club zijn er nog veel meer kapers op de kust. Al eerder meldde FC Groningen zich officieel bij PSV, deze week trok ook MVV de stoute schoenen aan. ,,Er is veel belangstelling voor Klaas Jan. Geen enkele club uitgezonderd, hebben alle clubs in de Gouden Gids Divisie zich al voor hem gemeld. Maar hij heeft in elk geval nog een jaar bij PSV. Daar praten we eerst mee over zijn toekomst.'' Fiorentina heeft na de wedstrijd tegen GA Eagles ook belangstelling getoond voor Eagles-speler Wouter van den Herik. De linkspoot, die vrijdag fungeerde als linker vleugelverdediger, maakte indruk op de Italiaanse scout die op de tribune zat voor Klaas Jan Huntelaar. Fiorentina heeft zich echter nog niet officieel gemeld bij de Deventer Gouden Gids Divisionist.

Bron: Elf


Via het Volendam-forum kwam dit op het MVV forum terecht:

Ouhsaine naar MVV

"Hoesseine Hoessein gaat waarschijnlijk naar MVV. Hij kan daar meer verdienen dan wat hij Volendam ooit zou kunnen verdienen en er wordt daar ook een huis voor hem geregeld. Suc6 daar in Limburg, we zullen je acties wel gaan missen, ook al denken vele daar anders over."



Statistieken vi.nl:
2000/01 FC Volendam 25 5 Eerste divisie
2001/02 FC Volendam 29 10 Eerste divisie
2002/03 FC Volendam 32 11 Eerste divisie
2003/04 FC Volendam 15 3 Eredivisie
Totaal 101 29


Hm, ik ben benieuwd. Wel veel gescoord op eerste divisie niveau, maar dit jaar heb ik sporadisch iets van die jongen gezien. Maar MVV heeft voorin mensen nodig. Ik hoop dat Huntelaar echt komt al schat ik de kansen toch klein. Ouhsaine zou ook wel een versterking kunnen zijn. Saillant detail: Hij komt van Volendam, waar Andries Jonker, de trainer en technisch directeur van MVV volgend seizoen ook gecoacht heeft. Eerder trok Jonker al middenvelder Quincy Van Ommeren aan, die ook bij Volendam gespeeld heeft.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-05-2004, 10:22
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Hij mag ook wel naar Groningen komen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-05-2004, 15:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
De Telegraaf meldt dat FC Twente Ajacied Jason Culina een contract heeft aangeboden. De Australiër zou vandaag moeten beslissen of hij daarop ingaat. Momenteel speelt de spits nog bij Jong Ajax, en eerder was hij al actief voor Ajax' Belgische satellietclub Germinal Beerschot Antwerpen en De Graafschap.

Dit seizoen was Culina drie maal actief in het eerste van Ajax, toen Ronald Koeman met problemen op de spitspositie kampte. Culina kan niet alleen uit de voeten als diepe spits, maar ook als '10' (aanvallende middenvelder). Naast Twente zou ook FC Groningen nog pogingen doen om hem binnen te halen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-05-2004, 15:29
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Met al het respect voor Groningen, maar ik denk dat hij dan toch eerder voor Twente zal kiezen.
__________________
Palermo Di Rosanero
Oud 04-05-2004, 18:44
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 04-05-2004 @ 16:29 :
Met al het respect voor Groningen, maar ik denk dat hij dan toch eerder voor Twente zal kiezen.
Jij en respect voor Groningen? (lol)


Qua ranglijst positie zou hij voor Twente kunnen gaan, bij Groningen speelt volgend seizoen een Ajacied misschien dat dat voor ons het voordeel zou kunnen zijn.
Zal er uiteindelijk wel gewoon omgaan wie hem het hoogste salaris zal bieden.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 04-05-2004, 20:06
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Van Gaal: 'Overmars en Grønkjær zijn opties'



Ajax richt zich met het oog op het nieuwe seizoen vooral op het aantrekken van een rechtsbuiten. De oud-Ajacieden Marc Overmars en Jesper Grønkjær komen daar voor in aanmerking, aldus technisch directeur Louis van Gaal op AT5.
De prioriteit ligt bij het vinden van een rechterspits. Dit seizoen heeft onder andere de Belgische spits Wesley Sonck die flank bespeelt, maar dat is niet zijn beste positie. 'Ajax heeft geen rechtsbuiten. Grønkjær zou helemaal geen vervelende keus zijn. Hij is een optie, net als Overmars.'

Van Gaal benadrukte dat spelers die bekend zijn met het spel van Ajax een grote voorsprong hebben en een beter rendement hebben. In hoeverre de komst Overmars of Grønkjær ook reëel is, is de vraag. De oud-Ajacieden zitten op dit moment bij respectievelijk Barcelona en Chelsea wat betreft salaris in een hogere schaal.

Van Gaal houdt rekening met het vertrek van een aantal belangrijke spelers van het huidige Ajax. 'Iedere speler is te koop', zegt de technisch directeur, 'maar we willen natuurlijk het liefste dat iedereen blijft.'

De kans dat Maxwell nog een jaar in Amsterdam blijft, schat Van Gaal redelijk hoog in. 'Ik heb het idee dat hij niet weg wil.' In het geval dat Rafael van der Vaart deze zomer zijn heil elders gaat zoeken, heeft Ajax voldoende alternatieven achter de hand. 'We hebben met Pienaar en Sneijder goede vervangers, maar Bastürk van Bayer Leverkusen is ook een optie.'

Bron: VI.nl

Zou wel fantastisch zijn als Grønkjær terug komt, die kan nog jaren mee in tegenstelling tot overmars die "over the hill" is

En ik was altijd al fan van Jesper
Oud 04-05-2004, 21:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 04-05-2004 @ 11:22 :
Hij mag ook wel naar Groningen komen.
Wie, Huntelaar of Ouhsaine?

Hehehe, Overmars terug naar Ajax? Die man die kan nog niet eens meer 60 minuten voetballen, wat mot Ajax daarmee. Gronkjaer zou wel leuk zijn inderdaad.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-05-2004, 21:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Onze nieuwste aanwinst???

Geplukt van het forum van MVV:

Peppinck naar MVV?

Fabian Peppinck (26 jaar) tekent woensdag aanstaande een driejarig contract bij MVV. De speler, die nu uitkomt voor RKC Waalwijk, is al medisch goedgekeurd.
Peppinck is afkomstig uit de jeugdopleiding van NEC en maakte de laatste jaren deel uit van de selectie van het eerste elftal van RKC Waalwijk.

Op het verlanglijstje van Andries Jonker kwam Peppinck voor omdat hij inzetbaar is op meerdere plaatsen.
Bron L1 teletekst 668


Hmz... dat zou niet verkeerd zijn.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-05-2004, 21:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-05-2004 @ 22:24 :
Hehehe, Overmars terug naar Ajax? Die man die kan nog niet eens meer 60 minuten voetballen, wat mot Ajax daarmee. Gronkjaer zou wel leuk zijn inderdaad.
Van dat verhaal klopt geen moer... Laatst speelde hij nog 90 minuten in een interland met Oranje. Ben ff kwijt tegen wie dat was...
__________________
Zuur...
Oud 04-05-2004, 22:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-05-2004 @ 22:59 :
Van dat verhaal klopt geen moer... Laatst speelde hij nog 90 minuten in een interland met Oranje. Ben ff kwijt tegen wie dat was...
Nou ja misschien kan hij nog wel 90 minuten een wedstrijd voetballen, maar na ruim een uur is het beste eigenlijk van hem af en een buitenspeler moet eigenlijk 90 minuten lang rushes kunnen maken. Vaak wordt hij in Oranje trouwens gewisseld naar 60, 70 minuten.
Die interland, was dat niet Schotland uit? Of was het recenter? Kan me echt sterk vergissen... maar als dat die wedstrijd was, maakte hij (zoals iedereen) geen sterke indruk op me.
Maar eigenlijk snap ik ook niet wat Ajax met Overmars moet. Die kan nog meer 3 jaar hoogstens mee denk ik, niet rekening houdend met blessures, want het is een blessuregevoelige speler. Ajax is toch altijd een club geweest die talentvolle voetballers in het eerste elftal bracht. Daarbij heeft Ajax genoeg buitenspelers op de loonlijst staan: Sikora, Soetaers, Pienaar (kan rechtsbuiten spelen), De Ridder, De Mul en Babel komen er aan, Mitea, Sonck kan hangend op rechts en Van der Gun die uitgeleend is aan ADO Den Haag.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.

Laatst gewijzigd op 04-05-2004 om 22:16.
Oud 04-05-2004, 22:29
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-05-2004 @ 23:14 :
*knip*
Mja, ik weet ook niet meer welke wedstrijd t was, maar volgens mij was t recenter...

Maar ik ben met je eens dat Overmars nix voor Ajax is... Niet dat Overmars het niveau niet aan kan, maar meer omdat hij eigenlijk gewoon te duur zal zijn. Ik denk ook dat Ajax er beter aan doet om jonge spelers kansen te gunnen.
Terughalen van hun oude sterren is tot nu toe volgens mij niet een keer een echt succes geworden, en ik zou niet weten waarom dit nu wel het geval zou zijn.

Terughalen van Van Der Meyde zie ik eerder zitten... Alleen die laten ze niet gaan daar bij Inter.
__________________
Zuur...
Oud 04-05-2004, 22:41
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 04-05-2004 @ 23:29 :
Meer omdat hij eigenlijk gewoon te duur zal zijn. Ik denk ook dat Ajax er beter aan doet om jonge spelers kansen te gunnen.
Terughalen van hun oude sterren is tot nu toe volgens mij niet een keer een echt succes geworden, en ik zou niet weten waarom dit nu wel het geval zou zijn.
Yep, ook vanwege die redenen ja...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 04-05-2004, 23:34
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
PSV volgt met grote interesse Thimo Durand, hoorde ik via insiders. Deze Nederlandse Fransman schijnt het heel goed te doen in Frankrijk en zou nu voor de artistieke hoogstandjes moeten gaan zorgen in het Phillips stadion aan de linkerkant. Het schijnt dat hij beter zou zijn dan van Persie, vol verwachting klopt ons hart...
__________________
Tsja
Oud 05-05-2004, 10:49
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 05-05-2004 @ 00:34 :
PSV volgt met grote interesse Thimo Durand, hoorde ik via insiders. Deze Nederlandse Fransman schijnt het heel goed te doen in Frankrijk en zou nu voor de artistieke hoogstandjes moeten gaan zorgen in het Phillips stadion aan de linkerkant. Het schijnt dat hij beter zou zijn dan van Persie, vol verwachting klopt ons hart...
Uw zoekbewerking - "thimo durand" - heeft geen overeenkomstige documenten opgeleverd

ik begon toch al te twijfelen nadat ik bij elk topic 'snoopy' op het laatst zat staan
Oud 05-05-2004, 18:16
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
- Michael Krohn Dehli van Ajax (2) naar RKC Waalwijk, is een aanvaller, vanaf volgend seizoen speelt-ie daar.
- Morton Karlsen gaat na dit seizoen terug naar zijn geboorteland: van FC Zwolle naar FC Nordsjaelland.
- Adil Ramzi keert volgend seizoen terug naar PSV.
- Voor Ramzi heeft FC Twente een mogelijke vervanger gevonden in de persoon van Jason Culina van Ajax (2 ).
- En tis nu zeker: Fabian Peppinck speelt volgend seizoen bij MVV! Verder heeft MVV interesse in Stefan Jansen van FC Den Bosch!!! Zou goed zijn als die ook zou komen. Maar er staan meer clubs voor hem in de rij, misschien blijft hij ook wel bij FC Den Bosch. Hij zou na de nacompetitie (wel logisch, want kansen om promotie heeft FC Den Bosch) een beslissing nemen.
- Mitchell Piqué gaat van Top Oss naar Cambuur Leewarden.
- Ralf van Dooren en Davey Heymans, die weg moeten na dit seizoen bij MVV ( ) hebben aanbiedingen gekregen bij FC Den Bosch. Ralf van Dooren zou daar nu al meetrainen. Gert Kruys is trouwens een groot liefhebber van Van Dooren.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 05-05-2004, 19:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 04-05-2004 @ 22:24 :
Wie, Huntelaar of Ouhsaine?

Huntelaar.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Oud 06-05-2004, 21:36
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Jaaaaaahaaaaa, weer 2 nieuwe spelers voor MVV!

Ouhsaine naar MVV

MAASTRICHT - MVV heeft zich voor de komende twee seizoenen met Houssain Ouhsaine versterkt. De 24-jarige vleugelspits komt transfervrij over van Volendam. Hij scoorde 29 doelpunten tijdens 101 duels in het
betaalde voetbal.

Wouter naar MVV

MVV heeft overeenstemming bereikt met de 19-jarige Lorenzo Wouter, die afkomstig is uit de jeugdopleiding van Vitesse, AZ en Anderlecht.
De linksbenige aanvaller, die een neef is van oud-Ajacied Nordin Wooter, geldt als zeer talentvol. MVV hoopt dat de supporters in het komende seizoen veel van dit jonge talent kunnen genieten.
Het contract heeft een looptijd van één seizoen met een optie op nog twee seizoenen.

Volgens mij wordt volgend seizoen wel een leuk seizoen!!!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 06-05-2004, 22:05
Verwijderd
ze hebben ondertussen al een heel nieuw elftal bij elkaar gekocht of niet dan
Oud 06-05-2004, 22:24
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 06-05-2004 @ 23:05 :
ze hebben ondertussen al een heel nieuw elftal bij elkaar gekocht of niet dan
Het begint op te schieten:

Wintjens, Bryssinck, Kienle, Verberne, Winkens, Hastings, Liobardi, Peppinck, Kruijer, Supusepa, Van Ommeren, Brncic (?), Wouter, Ouhsaine, Micelli, Siahaya, Akyil, Demonceau (?), Bijloos, Verheyen (?), Carraciolo, Balci (?)

Nu nog een tweede keeper en een scorende spits en misschien nog een versterking en dan zijn we denk ik ready.

Maar goed, het boeit jullie denk ik niet veel
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 07-05-2004, 15:52
Verwijderd
PSV lonkt naar supertalent Adu

Uitgegeven: 6 mei 2004 21:46

EINDHOVEN - PSV onderzoekt of het Freddy Adu naar Eindhoven kan halen. De pas vijftienjarige revelatie van de Amerikaanse profliga heeft een verhouding met Stephanie Herz, de veertienjarige Nederlandse tennisbelofte die de vermaarde tennisschool van Nick Bollettieri uit onvrede over het gevoerde technische beleid verlaat en terugkeert naar Eindhoven.

PSV sprak al eerder met op zijn achtste jaar naar Amerika geëmigreerde Ghanees die onlangs een spectaculair miljoenencontract met Nike afsloot. Adu kwam niet naar Eindhoven omdat PSV hem vanwege zijn leeftijd niet meer dan een plaatsje in de B-1 kon beloven. De inmiddels vijftienjarige Adu maakte onlangs bij DC United zijn debuut in de Major League Soccer (MLS).

Raakvlakken

"Onze scouts zijn hem heel intensief blijven volgen", aldus voorzitter Harry van Raaij van PSV. "En we hebben de hoop nog steeds niet opgegeven. We onderzoeken wel degelijk of we hem kunnen halen. Er zijn enkele raakvlakken. Zoals je weet hebben ook wij nauwe banden met Nike. Philips is de sponsor van het Amerikaanse voetbal. Mijn opvolger Westerhof was als Philips-topman in Amerika nauw bij dat contract betrokken. Adu's verhouding met die talentvolle tennisster uit Eindhoven kan misschien ook iets opleveren."

Technisch directeur Frank Arnesen van PSV bevestigt de interesse voor Adu. "Natuurlijk zouden we hem er dolgraag bij hebben. Maar ik weet echt niet of dit ook echt gaat lukken. Zelfs als hij gaat samenwonen met Stephanie Herz, krijgt hij niet zomaar een werkvergunning. Hij is namelijk nog geen achttien jaar. Nu kunnen we volgens mij hem helemaal geen werk aanbieden. Hij is namelijk nog geen zestien jaar. Verhuren aan een Belgische club? Ik weet niet of het lukt. Er zijn contacten, laten we hopen dat hij ooit naar PSV gaat."

Ideale persoon

Adu wordt in het sportgekke Amerika al herhaaldelijk de nieuwe Pele of de voetballende Michael Jordan genoemd. Nike ziet in hem de ideale persoon om het Amerikaanse publiek warm te maken voor het voetballen.

Zijn Eindhovense vriendinnetje verhuisde op tienjarige leeftijd met vader, moeder en broer naar Bradenton in Florida. Nick Bollettieri, de man die Agassi, Courier, Seles en Hingis groot maakte, voorspelde Herz een plaats bij de beste vijf van de wereld. "Freddy zal op den duur toch wel bij een Europese topclub terecht komen", zegt zij. "Hopelijk eerst bij PSV en dan misschien wel naar Chelsea. Al ben ik eerlijk gezegd nog wel voor Ajax." ( , dat kind heeft geen verstand van voetbal )

www.nu.nl
Oud 07-05-2004, 16:54
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Die gaat dus echt niet naar P$V he.. maar het zou van Philips wel een slimme zet zijn als ze het in Amerika willen gaan maken.. "Adu kwam niet naar Eindhoven omdat PSV hem vanwege zijn leeftijd niet meer dan een plaatsje in de B-1 kon beloven" kunnen ze em nu al wel een andere plek geven?
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 07-05-2004, 19:52
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Zlatani10 schreef op 07-05-2004 @ 17:54 :
kunnen ze em nu al wel een andere plek geven?
zoals je kunt lezen: ze proberen hem te verhuren naar belgie...

joehoe ikke is terug uit drenthe!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 07-05-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Celtic manager Martin O'Neill heeft laten weten dat Celtic enorm geinteresseerd is in de diensten van Rivaldo. "Wanneer een speler van het kaliber Rivaldo beschikbaar komt, moet je gewoon interesse tonen", aldus Martin O'Neill. Rivaldo leek naar Bolton Wanderers te vertrekken, maar de deal is nog altijd niet rond.

"Het spreekt me wel aan om speler aan te trekken voor een korte termijn", vervolgde hij. "Bolton heeft al vaker met succes spelers met wereldklasse gecontracteerd voor een korte termijn. Wij zullen ook eens moeten kijken naar een dergelijke type speler."

O'Neill ziet volgend seizoen Henrik Larsson vrijwel zeker vertrekken, waardoor de Schotse ploeg zeker aanvallende versterkingen kan gebruiken.
www.voetbalzone.nl
Oud 07-05-2004, 20:39
Verwijderd
Citaat:
FC Zwolle haalt drie nieuwe spelers

6/5/2004 21:15

FC Zwolle knokt nog tegen degradatie, maar strikte alvast drie aanwinsten voor komend seizoen: Arco Jochemsen, Ronald Breinburg en Theo Brack.
Zwolle kwam donderdag tot een akkoord met Arco Jochemsen (foto boven) over een tweejarig contract. De middenvelder is afkomstig van FC Twente, waar zijn verbintenis aan het einde van dit seizoen afloopt. Dit seizoen kwam de 33-jarige middenvelder door een blessure slechts vijf duels in actie. 'Arco is een zeer ervaren speler. Met zijn ervaring kan hij van toegevoegde waarde zijn voor een elftal in opbouw als het onze', verklaarde coach Hennie Spijkerman op de website van FC Zwolle.

Ook Ronald Breinburg (foto onder) stapt voor twee jaar over naar FC Zwolle. De verdediger is afkomstig van FC Volendam, dat met Zwolle in degredatiestrijd is verwikkeld. De 23-jarige Breinburg beschikt bij Volendam over een basisplaats, hij speelde 25 duels mee. Zijn contract loopt aan het einde van het seizoen af, zodat hij na vijf seizoenen aan De Dijk transfervrij kan overstappen naar het Oosterenk Stadion. Spijkerman: 'We hebben hem vaak bekeken en zien in hem een speler met doorgroeimogelijkheden. Hij is snel, veelzijdig en op meerdere posities in de defensie inzetbaar.'

Tenslotte legde Zwolle ook nog Theo Brack vast. De doelman is afkomstig van NEC en tekende een driejarig contract bij de club uit Overijssel, waar hij een deel van zijn opleiding genoot. De negentienjarige Brack is tevens doelman van Oranje onder-19. 'Theo is een uitermate getalenteerde doelman die zich bij ons verder kan ontwikkelen', weet directeur Henry van der Vegt. 'Hij is bij ons in de opleiding begonnen en vervolgens via Vitesse bij NEC terecht gekomen. Wij zijn hem altijd blijven volgen en zagen nu kans hem terug te halen.'
www.vi.nl
Oud 10-05-2004, 15:37
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
als dan niemand het doet...

Citaat:
'PSV volgt groot Braziliaans talent Robinho'


Volgens Hugo Borst volgt PSV het jonge talent Robinho, die momenteel nog speelt voor Santos, waar PSV eerder de talentvolle verdediger Alex vastlegde. De inmiddels 20-jarige Robinho geldt als een van de grootste talenten in Brazilië op dit moment en is met Diego een koningskoppel in het elftal van Santos.

De sierlijke voetballer kan volgens de Algemeen Dagblad-columnist met veel flair een verdediger op het verkeerde been zetten en zou kunnen functioneren als de nieuwe Arjen Robben, die volgend seizoen in het blauwe shirt van het Engelse Chelsea zal spelen. Dit alles verklaarde Borst in NOS Studio Voetbal.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 15:38
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Reiziger lijkt te gaan vertrekken bij FC Barcelona


Het begint er steeds meer op te lijken dat Michael Reiziger in de komende zomer vertrekt bij FC Barcelona. De verdediger heeft een aanbieding gekregen van de Catalaanse club om zijn contract te verlengen, maar de kans is klein dat de international ingaat op de aanbieding. Dit meldt Marca.

Reiziger heeft er nooit een geheim van gemaakt om ooit nog eens in de Premiership te willen voetballen. Barça heeft zich ondertussen gemeld bij Villerreal om een eventuele transfer van Julian Belleti te bespreken, die voor rond de 1,8 miljoen euro de opvolger zou moeten worden voor Reiziger.
natuurlijk
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 15:39
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Ook Bayern München lonkt voor Van Bommel


Hoewel het al een tijdje stil is geweest rond Mark van Bommel, weet De Telegraaf vandaag te melden dat ook Bayern München de middenvelder op haar verlanglijst heeft staan. Van Bommel is echter niet de eerste keus, want die is weggelegd voor Dortmund's Torsten Frings.

Van Bommel wil aan het einde van dit seizoen graag vertrekken bij PSV. Tottenham Hotspur en Schalke'04 leken eerder de beste papieren te hebben om de international in te lijven, maar beide ploegen trokken zich terug vanwege de hoge vraagprijs.

Bayern zou ondertussen al haastig op zoek zijn naar versterkingen op het middenveld. De Zuid-Duitse club maakt een zeer teleurstellend seizoen door en verloor dit weekend op eigen veld de landstitel aan Werder Bremen.
andere bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 15:40
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Trabzonspor meldt zich bij PSV voor Ramzi


Het Turkse Trabzonspor zou zich bij PSV gemeld hebben voor Adil Ramzi, zo meldt AD Sportwereld. De Marokkaanse middenvelder speelt momenteel op huurbasis bij FC Twente, maar keert aan het einde van dit seizoen terug bij PSV.

Ramzi is echter niet zeker van veel speelminuten in Eindhoven en zou wel oren hebben naar een Turks avontuur. Trabzonspor wil hem voor twee of drie seizoenen vastleggen. Ook Manchester City zou Ramzi graag willen inlijven.
grapje
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 15:41
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Jancker en Mikic tekenen bij Kaiserslautern


Carsten Jancker keert weer terug in de Duitse Bundesliga. De voormalig aanvaller van Bayern München maakt de overgang van Udinese naar 1. FC Kaiserslautern. Bij de Duitsers moet hij Miroslav Klose vervangen, die de club aan het eind van dit seizoen voor Werder Bremen zal gaan inruilen.

Jancker tekende voor twee seizoenen. Ondanks dat hij een doorlopend contract had, liet Udinese de bij de Italianen weinig scorende spits transfervrij vertrekken. Bovendien komt Mihael Mikic over van Dinamo Zagreb. Hij moet Vratislav Lokvenc vervangen, die volgend seizoen voor VfL Bochum zal spelen.
bron
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 15:45
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
Prso tekent driejarig contract bij Glasgow Rangers


Dado Prso speelt komend seizoen in het shirt van Glasgow Rangers. De Kroatische aanvaller speelt momenteel nog bij AS Monaco, maar vertrekt daar aan het einde van dit seizoen transfervrij. Ook Bolton Wanderers had interesse in de spits, maar hij koos uiteindelijk voor een avontuur op Ibrox.

De 29-jarige Prso tekent een contract voor drie seizoenen. Rangers-trainer Alex McLeish was zeer verheugd met het nieuws. "'Het feit dat hij nog meedoet om de Franse titel, de Champions League en het Europees kampioenschap vertelt dat hij een winnaar is", aldus McLeish op de officiële website van Glasgow Rangers.
bronnetje
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 16:38
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Die Robinho is erg goed, zal zeker een waardige vervanger zijn voor Kezman... En wat een Duitser is die Jancker toch. Vre-se-lijk....
Oud 10-05-2004, 16:47
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
leuk he, zo'n nieuwtjes die je eigenlijk niet wilt weten...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Oud 10-05-2004, 17:05
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 10-05-2004 @ 17:47 :
leuk he, zo'n nieuwtjes die je eigenlijk niet wilt weten...
Oud 10-05-2004, 20:46
Verwijderd
Citaat:
'Feyenoord haalt Maikel Aerts naar De Kuip'

10/5/2004 21:38

- VI EXCLUSIEF - Feyenoord denkt er serieus aan Maikel Aerts aan te trekken. Met de doelman die transfervrij vertrekt bij RBC Roosendaal zouden de Rotterdammers een zelfde constructie als met Aerts' collega Edwin de Graaf op het oog hebben.
Dat zou betekenen dat Aerts door Feyenoord wordt gecontracteerd maar dat hij vervolgens weer voor een jaar wordt verhuurd aan RBC om na dat seizoen daadwerkelijk aan te sluiten in De Kuip.

Feyenoord heeft namelijk vanaf de zomer van 2005, als Patrick Lodewijks stopt en keeperstrainer wordt, behoefte aan een goede doelman achter de van NAC Breda overgenomen Gábor Babos.

Aerts heeft over belangstelling overigens niet te klagen. RBC wil graag met hem verder en ook Willem II toonde serieuze interesse. Van een akkoord is het echter nog niet gekomen. 'We zijn links en rechts bezig', legt Aerts uit in de nieuwe Voetbal International.
www.vi.nl

Als Feyenoord dat lukt zijn ze niet verkeerd bezig
Oud 10-05-2004, 20:55
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-05-2004 @ 21:46 :
www.vi.nl

Als Feyenoord dat lukt zijn ze niet verkeerd bezig
Juist wel ze kunnen beter hun geld besteden aan een veldspeler, Zoetebier heeft ook nog een redelijk lang contract (dacht ik ) en die moeten ze nu bij allemaal clubs voor weinig of geen geld gaan aanbieden, want anders zitten ze met 4 keepers met ongeveer evenveel kwaliteiten.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 10-05-2004, 21:01
Verwijderd
Hij is gratis...
Oud 10-05-2004, 21:03
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 10-05-2004 @ 22:01 :
Hij is gratis...
Hij krijgt geen salaris?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Oud 10-05-2004, 21:07
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef op 10-05-2004 @ 22:03 :
Hij krijgt geen salaris?
Ik denk dat Zoetebier een hoger salaris krijgt...
Daarbij komt ook nog eens dat Zoetebier wel weg zal willen, omdat hij geen eerste keeper meer is.
Oud 10-05-2004, 21:48
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Aerts is een goede keeper, maar ik begrijp niet wat Feyenoord er mee moet als ze drie goede keepers hebben voor volgend seizoen (Babos, Zoetebier en Lodewijks)... nou ja Zoetebier zal wel weg gaan, maar 2 keepers lijkt me best wel genoeg en een derde keeper kan toch ook via de jeugd doorstromen he... maar goed daar maakt Feyenoord weinig gebruik van, zie de spitsen. Hebben ze Kuyt, Buffel en Lazovic, halen ze Hoogendorp erbij
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 10-05-2004, 22:04
Verwijderd
Is dat van Hoogendorp zeker dan? Want zelf ontkende hij toch alles?
Oud 10-05-2004, 22:08
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Aerts word eerst verhuurd en dan word hij na een seizoen opvolger van Lodewijks.

Feyenoord zit altijd wel goed in z'n keeperskeuze. Nu ook weer.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.