Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2006, 08:06
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 15-09-2006 @ 00:30 :
Ok, ik zit dus eigenlijk aan de andere kant van het verhaal. Heb het zelf 2,5 week geleden uitgemaakt.
Maar hebben toen afgesproken om ff 2 weken geen contact te hebben. Vooral voor hem.
Vanaf wanneer hadden jullie weer contact? Want wil hem zo min mogelijk pijn doen. En hoe verliep dat contact en vanaf wanneer raden jullie ongeveer weer aan?
Hadden ruim 2 jaar.
Wij hebben anderhalve maand geen contact gehad en van mij had het nog wel een half jaar mogen duren, minstens, maar hij kreeg in z'n kop dat ie mij niet nooit meer wou zien, en tja, toen ging het mis Maar op zich, als je van plan bent om niet weer in een relatie met hem verzeild te raken, zou ik lekker lang afstand houden. En in ieder geval hem laten beslissen, hij is degene die het er moeilijk mee heeft.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2006, 09:22
mara18
mara18 is offline
Citaat:
ABgirl schreef op 15-09-2006 @ 00:30 :
Ok, ik zit dus eigenlijk aan de andere kant van het verhaal.
En dat durf je hier openlijk toegeven? Pas op voor de tomaten
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 15-09-2006 @ 09:06 :
Wij hebben anderhalve maand geen contact gehad en van mij had het nog wel een half jaar mogen duren, minstens, maar hij kreeg in z'n kop dat ie mij niet nooit meer wou zien, en tja, toen ging het mis Maar op zich, als je van plan bent om niet weer in een relatie met hem verzeild te raken, zou ik lekker lang afstand houden. En in ieder geval hem laten beslissen, hij is degene die het er moeilijk mee heeft.
Ja ok, daar heb je wel gelijk in.
Heb hem vanavond op msn voor het eerst weer even gesproken (na bijna 3 weken).
Hij heeft het er erg moeilijk mee en gaat me een brief schrijven zei hij.
Voel me echt zo schuldig nu dat ik het uitgemaakt heb, maar kon voor m'n gevoel niet anders. Wil niet dat hij pijn/verdriet heeft om mij, maar wat doe ik eraan
Ga het nu verder idd maar aan hem overlaten. Hoop echt voor hem dat hij er snel overheen komt. Voel me nu ook zo schuldig dat ik redelijk verder kan met m'n leven. Natuurlijk voel ik mij er ook niet prettig onder, maar voor hem is het echt stukken erger.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:21
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 17-09-2006 @ 22:08 :
Je hoeft je niet schuldig te voelen, je voelt wat je voelt en als het niet anders ging, dan ging het niet.

Ik zit dus aan de andere kant, en mijn ex gaat verder met haar leven en ik zit me onwijs kut te voelen, maarja ik begrijp het wel van haar kant (tenminste, op heldere momenten dan..).
Ik kan me wel enigzins voorstellen hoe jouw ex zich voelt, ik begin mijn ex nu echt zo erg te missen, de eerste weken gingen wel goed, maar nu komen echt de kleinste herinneringen naar boven, en het doet echt zo'n pijn. dat ze niet meer bij mij is..

Succes ermee
Ja ok, dat snap ik. Maar ik ben wel de reden dat hij zich zo voelt. En als ik iets niet wil of tegen kan is het mensen pijn doen. Vooral niet omdat ik eigenlijk nog van hem hou.
En heb geen idee wat ik in die brief morgen kan verwachten

Dank je, jij ook.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:23
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 17-09-2006 @ 22:21 :
Ja ok, dat snap ik. Maar ik ben wel de reden dat hij zich zo voelt. En als ik iets niet wil of tegen kan is het mensen pijn doen. Vooral niet omdat ik eigenlijk nog van hem hou.
En heb geen idee wat ik in die brief morgen kan verwachten

Dank je, jij ook.
jij zou zomaar mijn ex kunnen zijn
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:27
Verwijderd
Citaat:
Louis Armstrong schreef op 17-09-2006 @ 22:23 :
jij zou zomaar mijn ex kunnen zijn
Hoezo dat?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:30
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 17-09-2006 @ 22:27 :
Hoezo dat?
om precies wat jij beschrijft, muv enkele details.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:35
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als ik gedag zeg tegen een ex dan zie ik d'r nooit meer, dan spreek ik d'r nooit meer. Wel lastig maar dat is het beste.

"Vrienden blijven" is overrated
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 21:50
Verwijderd
Ik weet het niet. Je hebt toch een hele periode samen gedeeld enzo. Verder zijn we ookniet met ruzie uit elkaar. Dus vind het overdreven om iemand dan nooit meer te willen zien. Het zal zeker wel moeilijk worden, dat besef ik ook wel. Maar iemand helemaal de rug toekeren vind ik wel erg rigoreus.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2006, 22:27
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het is nu 6 maanden uit met mijn ex en eerst was het echt heel erg moeilijk voor mij om afstand te nemen. Hij was tenslotte m'n beste vriend en ik was gewend om elke dag met hem te praten, maar toen hij me vertelde dat hij een date had met een ander meisje maakte dat me gewoon helemaal kapot.
Toen hebben we een maand niet gepraat, toen begon hij ineens weer, ruzie, weer een maand niet, weer praten, weer ruzie en toen hebben we 2 maanden niet gepraat. Het ging in die tijd echt stukken beter met me. Ik zette hem uit m'n hoofd, was wel kwaad op 'm, maar hij beheerste m'n leven niet meer.
Nu kreeg ik vrijdag ineens een berichtje dat 'ie me zo mistte en dat 'ie vrienden wilde blijven, maar ik kan dat niet. Ik realiseerde me wel ineens dat ik nog steeds heel veel van hem hou, maar juist daarom kunnen we geen vrienden zijn. Dat zou alleen maar weer leiden tot ruzie en dat is zonde. Mss dat als we allebei iemand anders hebben gevonden of gewoon niets meer voor elkaar voelen dat we dan weer kunnen praten als vrienden, maar tot die tijd hou ik afstand. En als dat gevoel niet overgaat wacht ik op de dag dat we wel normaal samen kunnen zijn.
Wel grappig trouwens dat hij tegen mij steeds begon dat ik verder moet, 'get over it' en dat hij met voorstellen kwam om even niet te praten, maar dat hij degene is die steeds naar mij vraagt en weer begint te praten.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.

Laatst gewijzigd op 17-09-2006 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2006, 00:16
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 17-09-2006 @ 23:20 :
In sommige gevallen kan het wel, denk ik.

Het probleem was dat mijn ex niet alleen mijn vriendin was, maar ook mijn beste maatje, en nu voelt het of ik 2 dingen in 1 klap kwijt ben.

Ik hoop haar ooit als gewone vriendin te hebben, aangezien we zo goed kunnen praten en lachen enzo..
Ik heb best wel vaak gehad dat ik dacht "zal ik eens een mail sturen, kijken wat het doet, gewoon voor de lol ofzo"

Blij dat ik dat nooit heb gedaan. Ik ben altijd benieuwd wat een meisje dan wel niet zou denken. Zou ze het jammer vinden dat ze nooit meer iets van je hoort?

Waarschijnlijk wel, dat is de reden waarom exen altijd in de msn blijven staan, beide partijen willen graag weten of de ander al een "nieuwe" heeft gescoord.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 10:48
miszz_mocro
miszz_mocro is offline
ja dit ken ik jaaa...
wat ik zou doen is nog een beetej contact met em houden
bellen msne en dat soort dingen..
en dan langzaam het contact afbouwen..
zo deed ik het ook en het werkt egt..

ook zou ik niet de hele tijd in een hoekje gaan zitten treuren, maar ga stappen en ga jongens checken..
missgien vind je dan weer een andere lueke

suc6
__________________
jo0w miszz_mocro was hiero0w=)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 11:21
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 17-09-2006 @ 22:50 :
Ik weet het niet. Je hebt toch een hele periode samen gedeeld enzo. Verder zijn we ookniet met ruzie uit elkaar. Dus vind het overdreven om iemand dan nooit meer te willen zien. Het zal zeker wel moeilijk worden, dat besef ik ook wel. Maar iemand helemaal de rug toekeren vind ik wel erg rigoreus.
Ik denk niet dat je beseft hoe moeilijk het is om te zien hoe de ander er geen/niet zo veel moeite mee heeft om verder te gaan met zijn leven, terwijl jij het idee hebt dat je doodgaat. Natuurlijk hoef je elkaar niet nooit meer te zien, maar het is wel een stuk gemakkelijker om het de eerste tijd in ieder geval niet te doen.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2006 @ 12:21 :
Ik denk niet dat je beseft hoe moeilijk het is om te zien hoe de ander er geen/niet zo veel moeite mee heeft om verder te gaan met zijn leven, terwijl jij het idee hebt dat je doodgaat. Natuurlijk hoef je elkaar niet nooit meer te zien, maar het is wel een stuk gemakkelijker om het de eerste tijd in ieder geval niet te doen.
Ik besef dat (ten dele) wel, maar ik bedoel ook meer op de lange termijn. Dus na maanden/jaar oid. Niet meteen alweer idd, dat is gewoon te moeilijk.
Het is ook echt niet zo dat het mij niets doet. Vooral niet na z'n brief. M'n gevoel zegt dat ik dit allemaal niet heb gewild en bij hem had willen blijven, maar mij verstand zegt dat het beter is zo.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 18:28
Verwijderd
Citaat:
ABgirl schreef op 19-09-2006 @ 17:31 :
Ik besef dat (ten dele) wel, maar ik bedoel ook meer op de lange termijn. Dus na maanden/jaar oid. Niet meteen alweer idd, dat is gewoon te moeilijk.
Het is ook echt niet zo dat het mij niets doet. Vooral niet na z'n brief. M'n gevoel zegt dat ik dit allemaal niet heb gewild en bij hem had willen blijven, maar mij verstand zegt dat het beter is zo.
Oh, dat snap ik ook wel, hoor. Ik had (van de andere kant) ook best vrienden willen blijven, maar ik kon het gewoon niet. En eigenlijk ging het zo goed toen ik hem niet zag, dat ik hem minstens nog maanden niet wilde zien. Vriendschap? Misschien na een jaar, ofzo. Maar goed, hoe dat gegaan zou zijn weet ik nu dus niet...
Met citaat reageren
Oud 19-09-2006, 21:02
justnaat
justnaat is offline
Citaat:
DetonatorDc schreef op 27-08-2006 @ 12:50 :
Dit is voor jou een keuzemoment, dat best wel verstrekkende gevolgen heeft: kies je voor langdurig lijdzaam en zuur toekijken hoe hij zich vermaakt, of kies je voor volledige vrijheid voor jezelf?

Ergens ben je ervan overtuigd dat je hem nodig hebt. Dat is echt niet zo. Want je vermaakt je best wel als ik het zo lees? Maar door het contact te houden, laat je je telkens kwetsen.
[/B]
All true. Kies voor de volledige vrijheid, zo snel mogelijk. En laat je vooral niet kwetsen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2006, 19:58
deoxyribose
deoxyribose is offline
M'n ex en ik zitten bij elkaar in de klas, dus dat was zeker in het begin niet zo fijn. Maar goed , we hebben toch maar een paar maandjes gehad, dus hij zou er allang overheen moeten zijn. Maar het gekke is dat het niet zo blijkt te zijn, aangezien hij me nu al 4 maanden gewoon negeert. Ik hoef echt geen vrienden te zijn ofzo maar een beetje doen alsof ik lucht ben is niet heel erg volwassen. Dat, terwijl het met het voorstel kwam om het uit te maken. En nu, een half jaar later, ben ik er allang overheen en verder(na een week zag ik ook wel in dat het zo beter was) en ik gedraag me wel op een normale manier. Sommige mensen zijn echt so onbegrijpelijk.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:05
juno
Avatar van juno
juno is offline
Radicaal breken is de enige oplossing. Werkt het snelst.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:44
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
juno schreef op 24-09-2006 @ 18:05 :
Radicaal breken is de enige oplossing. Werkt het snelst.
Inderdaad, van andere manieren komt meestal toch alleen maar gezeik. Ik heb het net uitgemaakt met mn vriendin, en ik moet zeggen dat het weer eens niet makkelijk was, ondanks dat vrijwel alles van mijn kant kwam qua steun en gevoel.

Het was weer een harde les, niet te snel voor iemand gaan als je hem/haar nog niet goed kent. Denk eerst aan jezelf en dan pas aan anderen, geef niet teveel toe en wees realistisch.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 17:52
deoxyribose
deoxyribose is offline
dat zeker, niet te snel gaan! Krijg je alleen maar verdriet mee, en bovendien what's the hurry?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 18:57
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Pff, tja. Soms loopt het zo snel.
Maar als je te horen krijgt dat ze nog gevoelens voor je heeft, van je houdt en vervolgens binnen 2 weken met 2 verschillende vrienden van je die zij niet eerder kende op de eerste avond gaat zitten zoenen en de dag erna al in haar msn heeft staan I love .... weet je al genoeg.. Dat is mij nu dus overkomen.

Tja, de volgende keer toch maar eens wat rustiger aan doen, dit was niet relaxed..
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:03
deoxyribose
deoxyribose is offline
Nou dat was mij niet overkomen hoor. Maar meer dat er van zijn kant blijkbaar nog heel wat frustraties schuilgaan. Ik ben blijkbaar nog steeds persona non grata bij zijn groepje.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2006, 19:31
Verwijderd
Mijn ex-vriendin heeft het gisteren uitgemaakt.

We hadden net iets meer dan 2 maanden dus da´s niet zo lang maar ik was toch kapot.

We hebben besloten dat we goede vrienden blijven maar ik kan d´r voorlopig even niet meer zien.

Maar ik denk dat we elkaar toch over 2 weken wel weer zien.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 10:20
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 24-09-2006 @ 12:09 :
Ik was gister ook even in Amsterdam, en er waren ZOOOVEEEL meisjes, maar ik kon me niet voorstellen dat ik ooit verder zou kunnen en willen gaan met een ander?
Logisch, heeft iedereen. Geloof me, dat verandert.. Als ik je posts zo lees mss wat langer bij jou, aangezien jij het jezelf behoorlijk moeilijk maakt.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 16:48
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 24-09-2006 @ 20:26 :
Hoelang was dat al aan dan? want dat is niet echt gezond ofzo op die manier
Niet zo gek lang, 2 weken. We zijn in korte tijd heel erg naar elkaar toe gegroeid, het voelde abnormaal goed, ik ben normaal juist iemand die de kat uit de boom kijkt en rustig aan doet, maar deze keer activeerde de handrem niet ofzo. Ik weet ook niet wat het is. We kunnen zo goed praten. Het ging zo goed.

Maar er waren teveel verschillen in doen en denken, teveel gedoe met haar ouders door haar verleden, ik kreeg te weinig waardering voor wat ik deed, en na dit.. Hoef ik wat mij betreft ook geen vrienden meer te zijn oid. Ik verdien wel beter vind ik..
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 17:18
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Krijg net te horen dat mevrouw is vreemdgegaan. Ongelofelijk.
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 25-09-2006, 18:51
thegoodlife
Avatar van thegoodlife
thegoodlife is offline
Na een flinke dosis alcohol (ben normaal geen drinker en al helemaal niet om mn ellende weg te drinken) was ik zaterdag nog zo scherp en helder dat de boodschap wel duidelijk is geweest.

Nadat ze zoende met die "vriend" van me heb ik haar gezegd, dank je, nu weet ik dat onze relatie inderdaad niets voorstelde voor jou.

Die kwam hard aan. Zo hard, dat ik al 2 dagen niets meer heb gehoord waar ze me eerder, dagelijks plat smste, belde, msn'de en de deur plat liep. Eindelijk kan ik zeggen, ik hoef haar niet meer te zien, te spreken, heb er gewoon geen zin meer in. Gewoon geen contact meer, enough's enough.

Bedankt voor het luisteren
__________________
Life's a party, live it 2 the max!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 00:09
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 25-09-2006 @ 15:03 :
Ik maak het mezelf niet moeilijker dan dat het is hoor, het was gewoon een behoorlijk serieuze relatie waarin gewoon heel erg veel is gebeurd, dat duurt wel eventjes ja voordat dat vervaagd.
Dat hoef je mij niet te vertellen, mijn relatie is een half jaar geleden na bijna 3 jaar ook afgelopen.. Maar ik heb de draad weer opgepakt en heb nu sinds kort weer een superlieve nieuwe vriendin
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 07:11
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Citaat:
Zazana85 schreef op 26-09-2006 @ 08:07 :


Dus een tijdje vrijgezel zijn lijkt me helemaal zo slecht nog niet voor de mens.
Dat herken ik ook, ik heb drie jaar lang achter elkaar een vriend gehad (twee verschillende), waar maar een maand tussen zat (ja, ik schaamde me ook, maar de jongen in kwestie en ik zijn nu erg goede vrienden, hij is niet boos).
Ik ben niet gewend vrijgezel te zijn, mis iemand op wie ik onvoorwaardelijk kan terugvallen, iemand die ik steeds kan knuffelen. Daardoor doe ik soms rare dingen, maar over het algemeen kan ik momenteel best met mezelf leven .
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 13:07
Crimson
Crimson is offline
Citaat:
Nienna* schreef op 26-09-2006 @ 08:11 :
Dat herken ik ook, ik heb drie jaar lang achter elkaar een vriend gehad (twee verschillende), waar maar een maand tussen zat (ja, ik schaamde me ook, maar de jongen in kwestie en ik zijn nu erg goede vrienden, hij is niet boos).
Ik ben niet gewend vrijgezel te zijn, mis iemand op wie ik onvoorwaardelijk kan terugvallen, iemand die ik steeds kan knuffelen. Daardoor doe ik soms rare dingen, maar over het algemeen kan ik momenteel best met mezelf leven .
same here.. ben vanaf mn 13e nooit langer dan een paar maanden single geweest.. lijkt me best raar om dat weer te zijn, maar stel dat het uit gaat met mn huidige vriend, dan ga ik echt effe rustig aan doen. anders leer ik het nooit, alleen zijn
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 13:26
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 26-09-2006 @ 14:17 :
Ashamed ik hoorde dat nummer nu van Marco Borsato - waarom nou jij

Nou, echt jezus

Zul je soms nog aan me denken?
Ben ik soms toch nog een beetje bij je?
Ach laat maar...



Het nummer Margeritha is ook zo erg
Vreemde handen is ook al zo'n nummer

En als ik eens zou weten hoe ik hem echt kan vergeten pffrt dan was ik echt een gelukkig mens geweest
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2006, 13:26
Verwijderd
Citaat:
DeltaOne schreef op 26-09-2006 @ 14:17 :
Ashamed ik hoorde dat nummer nu van Marco Borsato - waarom nou jij

Nou, echt jezus

Zul je soms nog aan me denken?
Ben ik soms toch nog een beetje bij je?
Ach laat maar...



Het nummer Margeritha is ook zo erg
Haha, Marco Borsato is echt een hél. Die moet je helemaal niet luisteren. Vreselijke gozer. Behalve dan 'Ik leef niet meer voor jou', die moet honderd keer en knetterhard. Ookal was ie helemaal niet van toepassing.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 11:49
Gummetje
Gummetje is offline
Citaat:
Ashamed schreef op 29-09-2006 @ 12:07 :
boh! dat zou ik erg vinden, dan zou ik echt wel gaan uitflippen... maja... ik denk er maar niet aan.
In in een andere post zeg je dat je hetzelf hebt uitgemaakt, wel een beetje gek dan dat jij nu degeen bent die zal gaaa flippen.!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 12:03
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 17-09-2006 @ 22:35 :
Als ik gedag zeg tegen een ex dan zie ik d'r nooit meer, dan spreek ik d'r nooit meer. Wel lastig maar dat is het beste.

"Vrienden blijven" is overrated
Beetje onzin. Je hebt een relatie met mekaar gehad, zie niet waarom je dan niet op een normale manier met mekaar om kunt blijven gaan. Dikke kans dat het verwatert na een tijdje, maar je kunt best normaal tegen mekaar doen lijkt me. M'n laatste ex zit in het damesteam dat ik train, dus we zien mekaar sowieso vaak, en we gaan ook regelmatig ff wat eten of drinken samen. We hebben beiden al weer een nieuwe relatie, maar ook daarvoor ging het prima.

Citaat:
Morgan schreef op 19-09-2006 @ 12:21 :
Ik denk niet dat je beseft hoe moeilijk het is om te zien hoe de ander er geen/niet zo veel moeite mee heeft om verder te gaan met zijn leven, terwijl jij het idee hebt dat je doodgaat.
Eerlijk gezegd vind ik "het idee hebben dat je doodgaat" nogal vreemd. Als het uitgaan van een relatie een dergelijk effect op iemand heeft, vraag ik mij af of die persoon emotioneel wel stabiel genoeg is voor een goeie relatie.

Citaat:
ABgirl schreef op 19-09-2006 @ 17:31 :

Het is ook echt niet zo dat het mij niets doet. Vooral niet na z'n brief. M'n gevoel zegt dat ik dit allemaal niet heb gewild en bij hem had willen blijven, maar mij verstand zegt dat het beter is zo.
Je moet je realiseren dat het waarschijnlijk niet zozeer de persoon is die je mist, maar het hebben van een vriendje. D'r zit zegmaar gewoon een gat in je schema. Wat ik dan doe is dat opvullen, en niet thuis gaan zitten. Toen ik het met m'n ex uitmaakte voelde dat ook erg apart, toen ben ik maar gewoon erg veel met vrienden gaan doen om d'r niet mee bezig te zijn, de eerste week ben ik bijna elke dag de stad in geweest.

Citaat:
DeltaOne schreef op 25-09-2006 @ 21:41 :
Ik raak soms nog in paniek van het feit dat het uit is, echt zo'n soort angstaanval (echt zomaar ineens als ik even terugdenk aan hoe we in het begin waren, zo verliefd en helemaal geweldig) , ga ik hyperventileren, zweet me dan meteen dood, gaat alles tintelen, net of ik flauw ga vallen, echt best eng, en dat om een herinnering, geweldig
Gast, doe normaal. Je bent 20 verdomme. Sorry dat ik het zo bot stel, maar dit is gewoon kansloos. Vrouwen vallen niet op onzekere zielige kereltjes. Zelfmedelijden is voor lozers, get over it.
Met citaat reageren
Oud 29-09-2006, 13:44
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Chimera schreef op 29-09-2006 @ 13:03 :
Beetje onzin. Je hebt een relatie met mekaar gehad, zie niet waarom je dan niet op een normale manier met mekaar om kunt blijven gaan. Dikke kans dat het verwatert na een tijdje, maar je kunt best normaal tegen mekaar doen lijkt me. M'n laatste ex zit in het damesteam dat ik train, dus we zien mekaar sowieso vaak, en we gaan ook regelmatig ff wat eten of drinken samen. We hebben beiden al weer een nieuwe relatie, maar ook daarvoor ging het prima.
Ach ja, voor beide visies is er wel wat voor te zeggen natuurlijk.
Het kan goed zijn als je elkaar nadat het uit is een tijdje niet ziet, gewoon om je eigen dingen op orde te krijgen.
Je kunt niet van de een op de andere dag 'vrienden' worden, hoogstens zou je normaal kunnen doen.

Maar ik kan me voorstellen dat wanneer er nog gevoelens bij kijken, het echt niet zo gemakkelijk is om normaal te doen tegen je ex. Met 'normaal' bedoel ik op een vriendschappelijke wijze met elkaar omgaan.
Als de gevoelens weg zijn of als het geaccepteerd is of zo, dan kun je langzaam aan denken aan 'vrienden worden'. Ik vind wel dat je de ander ook dingen moet gunnen, hoe moeilijk dat ook is.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 17:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hoe je omgaat met een verbroken relatie hangt af van hoe je qua relaties staat in het leven, dus hoe je bent als persoon.

Aan het ene uiterste staat de flierefluiter. Lang leve de lol. Die verbreekt een relatie net zo makkelijk als dat hij er een aangaat. Die hebben dan ook ieder jaar meerdere relaties, de ene partner volgt de ander dan binnen een paar weken op. Of het dan echt om de persoon gaat kun je je afvragen, of dat hij gewoon "een vriendinnetje" zoekt, als tijdverdrijf, en iedere leuke meid waar hij een kriebeltje bij heeft voldoet dan. Toch wel tenminste een paar maanden lang welteverstaan.

Aan het andere uiterste staan de superserieuzen. Die houden het hun hele leven bij het aantal relaties dat de flierefluiter in een jaar verslijt. Die stappen pas in een relatie als ze het zeker weten, ze zijn veel kieskeuriger, die gaan voor de lange termijn. Voor een serieus iemand betekent de persoon waarmee hij die relatie heeft heel veel. De relatie maakt ook veel meer deel uit van zijn wezen, zijn wereld. Logisch, die relatie duurt over het algemeen veel langer. Als dat misloopt, slaat dat een enorm gat, wat je niet met de volgende scharrel weer kunt opvullen. Dat is niet met een week de stad in met vrienden en een nieuw paar armen om in te slapen weer verholpen.

Wie er nou de loser is, dat valt nog te bezien.

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 18:01.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 18:23
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hmm, die laatste post klonk niet zo aardig.

Ik ken flierefluiters genoeg, de meesten zijn inmiddels getrouwd mét kroost. Vroeger of later gaat ook de flierefluiter echt voor de bijl. En al die vriendinnetjes, daar hebben ze ook echt om gegeven. Toen. Op dat moment. Het was alleen heel snel ook weer over. Ze zijn wat lichter ontvlambaar, maar het vuur is ook weer sneller uit. Het leven zal voor een flierefluiter ongetwijfeld veel makkelijker zijn.

Sommige van die serieuze types zijn ook wel eens een beetje vermoeiend. . Die blijven er wel erg in hangen, zichzelf wentelend in een poel van zelfmedelijden. Get over it, denk ik dan wel eens. Maar dat komt weer door hun aanleg: ze vallen wat moeilijker voor iemand, maar als ze eenmaal vallen, gaat dat niet makkelijk weer weg. Dat is heel fijn zolang de relatie duurt, maar als het toch niet blijkt te werken, heb je een probleem.

Beide uitersten zijn nu eenmaal zoals ze zijn, ze kunnen niet anders, en elkaar verwijten gaan lopen maken heeft niet zoveel zin. Er is met die twee soorten mensen ook niks mis, zolang ze maar geen verkering met elkaar krijgen, want dat is een succesrecept voor drama's.

Laatst gewijzigd op 30-09-2006 om 18:27.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 19:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 19:41 :
Als ik jouw reacties zo hoor moet je eerst nog leren wat echt houden van is, want je weet blijkbaar niet hoe dat kan voelen.
Mijn langste relatie tot nu toe was 2 jaar, en toen heeft zij het uitgemaakt. Ik weet weldegelijk hoe het voelt. Als jij fysieke klachten krijgt omdat je iemand mist, is er gewoon iets behoorlijk mis.

Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 19:41 :

Wat de fuck "je bent 20" , NOU EN? tering, gevoel is gevoel, dat is geen zelfmedelijden, rot toch een eind heen man met je get over it, je klinkt meer als een player met zo'n instelling.
Er zijn mensen van 40 die zelfmoord plegen omdat ze het gevoel niet meer aankunnen, en als jou het allemaal niet interesseert weet je dus ECHT niet wat echt liefdesverdriet is.
En natuurlijk, zo'n paniekaanval ofzo doe ik ook echt expres, laat ik me effe lekker kut voelen, yea, sure, dat is ook echt waar ik op geil.
En "vrouwen vallen niet op onzekere zielige kereltjes" ?????

1- ik ben niet zielig en onzeker, ik voel me gewoon kut omdat iemand van wie ik HEEL veel hield/hou is vertrokken, goh, wat vreemd , daar voel je toch niets van ? je neukt toch meteen een ander en je bent eroverheen?
2- ik ben niet op zoek naar een meisje, dus dit is geen versierpoging oid. , en ik doe niet zielig, ik zeg gewoon wat ik voel, meisjes vallen niet op gevoelloze sukkels zoals jij (tenzij het gangsta-sletjes zijn.)
Ten eerste vind ik het een beetje jammer dat jij min of meer m'n vriendin een gangsta-sletje noemt. Ze is 26, werkt, en heeft een WO opleiding achter de kiezen. Niet helemaal het profiel dus. Bovendien, het gaat hier niet om mij, het gaat hier om hoe jij de situatie handled. En verder wil ik jou nog even quoten:

Citaat:
Ik lag echt letterlijk te janken de hele dag door, kon niet naar mijn werk, wel geprobeerd maar ik viel gewoon om en begon te janken bij elk dingetje dat me aan haar deed denken.
Citaat:
Over het huilen, ik huil niet echt veel de laatste paar dagen, enkel af en toe dat ik gewoon door mijn benen zak en even letterlijk instort.. , vooral bij een bepaalde herinnering die dan even voorbij komt.
Ik bedoel, komop gast. Je bent een kerel van 20. De meeste puberende meisjes kunnen beter met dergelijke zaken omgaan dan jij.

Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 19:41 :

Over het contact verbreken, je kunt mij niet vertellen dat als iemand waar jij zo graag bij wilt zijn (again, dat kan ik me niet voorstellen in jouw geval) het uitmaakt, dat jij er maar "gewoon" mee om blijft gaan ..
Dan kun je dat toch niet? Het is toch zo. M'n laatste ex, heeft bijna een jaar geduurd, is nu gewoon een vriendin van me. Ik ga nog regelmatig met d'r wat eten of ff shoppen in de stad. Deden we toen we beiden single waren, en doen we ook nu we beiden een ander hebben.

Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 19:41 :

En over het gevoel hebben dat je dood gaat, dat hebben - zo - veel mensen bij wie het uitgaat, vooral bij serieuze relaties, of waarin heel veel gebeurd is, dat heeft niets met emotioneel instabiel zijn te maken, zoiets heet gevoel.
Het gevoel hebben dat je 'dood gaat' is absoluut niet normaal. Tuurlijk kun je diep in de put zitten. Been there, done that. Met die van 2 jaar heb ik samen gewoond. Maar na 3 weken nog lopen janken is absurd. Ik vind het ook erg jammer dat iedereen hier maar doet alsof het normaal is dat je na maanden nog 'liefdesverdriet' hebt.

Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 19:41 :

En als laatste, in veel gevallen mis je de persoon wel, en niet "een vriendje/vriendinnetje"
Als het gewoon een gemis is in je dagelijkse leven als invulling, ja, dan is het logisch dat je er wel snel overheen bent omdat je dan maar iets anders gaat zoeken om je niet te vervelen.
Dat dus in tegenstelling tot de meeste gevallen, waarin iemand echt de persoon zelf mist, dat kan echt soms jaren duren.
Het punt is dat het belangrijk is dat je het onderscheid ziet. Het was trouwens een reactie op iemand die het zelf heeft uitgemaakt, niet een slachtoffer. Als je het zelf uitgemaakt hebt, is het verstanding goed na te denken over zulke gevoelens. Weer single zijn is hoe dan ook apart. Naast het hele liefde aspect is een relatie ook gewoon handig; je hebt altijd iemand om leuke dingen mee te doen enzo.

Citaat:
DeltaOne schreef op 29-09-2006 @ 19:41 :

Als jij je vriendinnen ziet als invulling van de week, en als ze weg zijn moet je maar een andere hobby zoeken, dan is dat zeer triest, ook voor haar.
Met dergelijk ad hominem geneuzel kom je nergens. Waarom voel je je zo aangevallen? Als je niet wil horen dat je je onvolwassen gedraagt, kun je beter dergelijke dingen niet posten.

Als je over haar heen wil komen, moet je gewoon kappen met dat gezwelg. De volgende keer dat je haar belt, zeg je gewoon dat het je beter lijkt dat jullie de komende maanden geen contact meer hebben. Knikker alles wat je herinnert aan haar in een doos, en stop die ergens diep onderin een kast (niet weggooien; ik heb praktisch alles nog van alle exen, paar uitzonderingen daargelaten) en get on with your life. Jij maakt het jezelf gewoon nodeloos moeilijk. Ga LEUKE dingen doen, alsin, dingen met vrienden enzo. GA "wijfen checken" in de stad, ga zuipen, roep dronken op straat dat alle vrouwen kuthoeren zijn. Ga zoenen met een lelijk wijf in de kroeg. Kansloos? Lang niet zo kansloos als gaan zitten janken.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 21:44
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 17-09-2006 @ 22:35 :
Als ik gedag zeg tegen een ex dan zie ik d'r nooit meer, dan spreek ik d'r nooit meer. Wel lastig maar dat is het beste.

"Vrienden blijven" is overrated
Dat denk ik ook. Je kunt moeilijk vriendschap verwachten waar ooit liefde was. Misschien wel als je allebei "het wel gezien hebt", maar dan nog. Of als je van te voren al vrienden was.

Hoewel, mijn vriend bewijst eigenlijk al het tegendeel. Hij kan met zijn ex-en nog gewoon door een deur en dat vind ik knap van ze. Hij is dan ook veel minder rigoreus van karakter, misschien dat dat daarom is. Gewoon respect voor.

Sowieso vind ik dit topic aardig ongezond klinken. Kijk maar uit dat je niet in je verdriet blijft hangen. Dingen van je afschrijven helpt niet oneindig. Gele schermen zijn geduldig maar lossen uiteindelijk niks op. Helaas.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 22:32
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het voordeel van liefdesverdriet is wel dat het altijd weer overgaat.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2006, 22:37
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 30-09-2006 @ 23:32 :
Het voordeel van liefdesverdriet is wel dat het altijd weer overgaat.
Daar heb je idd helemaal gelijk in .

En toch de stelling: liefdesverdriet is pas helemaal over als je weer een nieuw iemand hebt. Ik weet het niet. Ergens zit er toch een kern van waarheid in.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 10:13
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 29-09-2006 @ 13:03 :
Eerlijk gezegd vind ik "het idee hebben dat je doodgaat" nogal vreemd. Als het uitgaan van een relatie een dergelijk effect op iemand heeft, vraag ik mij af of die persoon emotioneel wel stabiel genoeg is voor een goeie relatie.
Nou okee, het is een béétje overdreven, en ik was in die periode ervoor voor mijn doen tamelijk onstabiel, maar in de eerste paar dagen was niets meer normaal. Het deed zo veel pijn... misschien niet doodgaan, maar wel dat iemand je been afhakt en vervolgens zegt "Loop nou eens door." Ik vind dat ik mezelf er verdomd goed weer bovenop heb gekregen, maar ik had vooraf nooit verwacht dat ik me óóit zo zou voelen, zo zou kunnen voelen zelfs.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 30-09-2006 @ 20:27 :
Het gevoel hebben dat je 'dood gaat' is absoluut niet normaal. Tuurlijk kun je diep in de put zitten. Been there, done that. Met die van 2 jaar heb ik samen gewoond. Maar na 3 weken nog lopen janken is absurd. Ik vind het ook erg jammer dat iedereen hier maar doet alsof het normaal is dat je na maanden nog 'liefdesverdriet' hebt.
Mh, ik ben het wel een beetje met je eens, in dat het gewoon geen zin heeft om de hele tijd te zitten zuchten en wachten en in ellende zwelgen. Maar hoe jij verdriet voelt is blijkbaar wel heel anders dan ik en helemaal als Delta One.

Bij jou zie ik dat niet terug, maar bij mezelf en bij Delta One helemaal is het verdriet om een relatie die verbroken werd te vergelijken met een rouwproces. Het is niet iets dat na drie weken over is, het is helemaal niet iets waar je na drie weken niet meer om huilt (nu blijf ik een meisje en ben ik gevloekt met ogen die tranen bij elke heftige emotie, maar goed). En dat liefdesverdriet maanden duurt, is helemaal niet abnormaal.

Bij jou is dat blijkbaar gemakkelijk over. Dat is fijn voor je. Misschien ligt het eraan dat je meer relaties hebt gehad, hoogstwaarschijnlijk ga je op een heel andere manier met verdriet om, misschien voel je gewoon minder heftig of minder lang dan anderen. Maar jij bent werkelijk de eerste die ik tegenkom die niet na maanden zich nog ellendig kan voelen om een verbroken relatie (als gedumpte, dan, en soms zelfs de dumper).

En dat wil niet zeggen dat diegenen niets doen om er mee om te gaan (spreek ik weer voor mezelf, maar ik heb zo ongeveer alles aangepakt dat voor m'n voeten kwam, om maar bezig te blijven. Uitgaan, met vriendinnen dingen doen, veel voor m'n studie bezig zijn, extra activiteiten, beetje rondsletten hier en daar, etc). Het gevóel is gewoon niet weg, je kunt het er nog steeds af en toe moeilijk mee hebben. Niet dat je niet meer gelukkig bent, maar...

Nou ja. Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal dat je liefdesverdriet nooit langer dan een maand geduurd heeft. En weet je, misschien komt dat gewoon omdat ik dat niet zo heb.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:20
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 11:24 :
Mh, ik ben het wel een beetje met je eens, in dat het gewoon geen zin heeft om de hele tijd te zitten zuchten en wachten en in ellende zwelgen. Maar hoe jij verdriet voelt is blijkbaar wel heel anders dan ik en helemaal als Delta One.
Dat denk ik niet eerlijk gezegd, maar ik ga gewoon die periode zo kort mogelijk laten zijn. Die ex van 2 jaar hakte er nogal in, maar ze had ook een paar 'nadelen', ze was enorm jaloers namelijk. Nou, lekker de beest uit hangen in vrouwelijkestudentenoverschotstad Utrecht werkt dan prima Het punt is dat je je leven in eigen hand moet nemen, en het niet laat beheersen door een relatie die gewoon over is. Tuurlijk, het blijft kut, maar je verwerkt het niet als je er op een ongezonde manier mee omgaat.

Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 11:24 :

Bij jou zie ik dat niet terug, maar bij mezelf en bij Delta One helemaal is het verdriet om een relatie die verbroken werd te vergelijken met een rouwproces. Het is niet iets dat na drie weken over is, het is helemaal niet iets waar je na drie weken niet meer om huilt (nu blijf ik een meisje en ben ik gevloekt met ogen die tranen bij elke heftige emotie, maar goed). En dat liefdesverdriet maanden duurt, is helemaal niet abnormaal.
Hey, ik heb ook zitten snotteren om "Komt een vrouw bij de dokter", emoties zijn mannen niet vreemd hoor Maar ik ben wel benieuwd wat jouw definitie van liefdesverdriet is. Natuurlijk steekt het na maanden nog wel als je aan iemand terugdenkt, da's hardstikke normaal, maar (vooral voor een jongen) weken later nog zitten janken en je vastklampen aan een relatie die gewoon over en uit is, is volgens mij absoluut niet normaal.


Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 11:24 :

Bij jou is dat blijkbaar gemakkelijk over. Dat is fijn voor je. Misschien ligt het eraan dat je meer relaties hebt gehad, hoogstwaarschijnlijk ga je op een heel andere manier met verdriet om, misschien voel je gewoon minder heftig of minder lang dan anderen. Maar jij bent werkelijk de eerste die ik tegenkom die niet na maanden zich nog ellendig kan voelen om een verbroken relatie (als gedumpte, dan, en soms zelfs de dumper).
Ellendig niet. Het is afhankelijk van hoe lang de relatie was (vorige was 6 maanden, en ik heb het zelf uitgemaakt, dus daar was ik vrij snel overheen), maar ik begrijp best dat 't pijnlijk is soms om aan die persoon terug te denken. Maar ellendig? Fysieke klachten? Lijkt me niet normaal na maanden.

Citaat:
Morgan schreef op 01-10-2006 @ 11:24 :

En dat wil niet zeggen dat diegenen niets doen om er mee om te gaan (spreek ik weer voor mezelf, maar ik heb zo ongeveer alles aangepakt dat voor m'n voeten kwam, om maar bezig te blijven. Uitgaan, met vriendinnen dingen doen, veel voor m'n studie bezig zijn, extra activiteiten, beetje rondsletten hier en daar, etc). Het gevóel is gewoon niet weg, je kunt het er nog steeds af en toe moeilijk mee hebben. Niet dat je niet meer gelukkig bent, maar...

Nou ja. Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal dat je liefdesverdriet nooit langer dan een maand geduurd heeft. En weet je, misschien komt dat gewoon omdat ik dat niet zo heb.
Je pakt het in ieder geval op de juiste manier aan, daar gaat 't me tenslotte om
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
Chimera ziet de term "janken" als iets letterlijks, begrijp ik hieruit. (en als ik het verkeerd begrepen heb, accepteer ik een andere uitleg ogenblikkelijk) De rest ziet het waarschijnlijk meer overdrachtelijk, met janken als de periode dat je er verdriet om hebt. De tranen periode zal allicht korter zijn dan dat. Dus iedereen heeft gelijk.

Zelfs mijn allerergste liefdesverdriet heeft me maar een keer tranen gekost. Ik voelde me wel rampzalig verder, (dat wilde ik nooit meer meemaken en dat is ook nooit meer gebeurd) en dat heeft echt maanden geduurd.

En hoe krijgen we nou dat danstopic weer open? Bloem zegt nee! Het was echt om te gillen. Wat amusement betreft is er soms nothing that beats the forum.

Laatst gewijzigd op 01-10-2006 om 14:42.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:31
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 15:27 :
En hoe krijgen we nou dat danstopic weer open? Bloem zegt nee! Het was echt om te gillen. Wat amusement betreft is er soms nothing that beats the forum.
Hij is weer open

En leuk om te zien dat je probeert de lieve vrede hier te bewaren. Moederinstinct?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:33
juno
Avatar van juno
juno is offline
Hmmm, als er iets is waar Chimera hels om wordt is het wel mijn moederinstinct, dus als het me daar om te doen was....bij nader inzien niet zo slim.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:35
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 15:33 :
Hmmm, als er iets is waar Chimera hels om wordt is het wel mijn moederinstinct, dus als het me daar om te doen was....bij nader inzien niet zo slim.
Ach, ik vond jouw 'Dus iedereen heeft gelijk ' eigenlijk best wel briljant staan
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Negen van de tien topics hier ontsporen doordat er geen overeenstemming is over de invulling van bepaalde begrippen.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2006, 14:41
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
juno schreef op 01-10-2006 @ 15:39 :
Negen van de tien topics hier ontsporen doordat er geen overeenstemming is over de invulling van bepaalde begrippen.
Ja, en mensen weigeren daar ook aan toe te geven en het in te willen zien. Maar het danstopic is er toch wel een heel vermakelijk voorbeeld van En ja, ook bij dit topic zie je het wel gebeuren, alsof mensen elkaar bewust zo verkeerd mogelijk willen begrijpen, aangezien dat hier toch geen consequenties heeft.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie je date's met je ex vergelijken
-0-0-
14 22-07-2009 18:27
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #82
George
491 17-03-2008 22:16
Liefde & Relatie Na 3 jaar verliefd op een ander
Gummetje
57 19-10-2006 11:29
Liefde & Relatie Het is uit.
Mingster
20 28-09-2006 10:45
Liefde & Relatie hij gaat op kamers...opeens maakt hij het uit!
Audrey
22 30-09-2003 13:00
Liefde & Relatie nu is ie precies voorgoed weg
white_angel
1 08-04-2002 14:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57.