Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Eten & Drinken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2007, 15:42
Verwijderd
Lijkt me een duidelijke stelling.

TS begint: aan het feit dat muesli altijd óf crokant is (en dat lust ik niet), of niet crokant maar dan ''rijkelijk gevuld'' met van die harde stukjes banaan (kots).
Ik heb nu voor het eerst een niet-crokante variant zónder banaan maar wel met pitjes en rozijnen etc ontdekt, maar deze is dan weer belachelijk duur (want verantwoord in alle denkbare opzichten).

Aan het feit dat er alleen volle of magare biologische yoghurt te koop is, maar geen halfvolle.

Aan het feit dat er in de AH geen Max Havelaar koffie te koop is. Maar daar komt wellicht verandering in want een kassajuffrouw heeft het voor me genoteerd en gaat het navragen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2007, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 14-05-2007 @ 16:42 :
Lijkt me een duidelijke stelling.

TS begint: aan het feit dat muesli altijd óf crokant is (en dat lust ik niet), of niet crokant maar dan ''rijkelijk gevuld'' met van die harde stukjes banaan (kots).
Ik heb nu voor het eerst een niet-crokante variant zónder banaan maar wel met pitjes en rozijnen etc ontdekt, maar deze is dan weer belachelijk duur (want verantwoord in alle denkbare opzichten).
Ehm, de goedkoopste muesli, bij alle supermarkten die ik ken verpakt in kilozakken, is niet 'krokant' en is ook niet 'rijkelijk gevuld'; alleen rozijnen en stukjes hazelnoot en pitjes ed, geen banaan...
Dus ff helemaal in het onderste schap kijken .

je zeurt
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:48
Verwijderd
Ik moest bij de titel van dit topic meteen aan mijn nichtje denken, die vroeger bij ons aan de eettafel bij alles zei; 'Dat lust ik niehiieet!'. Daar erger ik me altijd aan, mensen die zeggen niets te lusten

Maar verder.. *denkt* Mensen die dingen gewoon verkrachten door er vanalles door te gooien. Sommige dingen zijn juist zó lekker in combinatie met maar een paar ingredientjes, en dan vind ik het zo zonde als mensen er vanalles doorgooien. Maar echt specifieke dingen kan ik nu niet noemen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
~lienepien~ schreef op 14-05-2007 @ 16:47 :
Ehm, de goedkoopste muesli, bij alle supermarkten die ik ken verpakt in kilozakken, is niet 'krokant' en is ook niet 'rijkelijk gevuld'; alleen rozijnen en stukjes hazelnoot en pitjes ed, geen banaan...
Dus ff helemaal in het onderste schap kijken .

je zeurt
Ik zeur, ik zeur! Ik weet het, mijn nummer één slechtste eigenschap.
Ik heb ook de goedkoopste bekeken en die zat (in de supermarkt waar ik kom) juist vól met banaan.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:04
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Leuk topic, ga ik even over nadenken Maar om je gezeur echt gezeur te laten zijn, de goedkoopste muesli van de C1000 en van de Jumbo zijn zacht en hebben alleen rozijnen en hazelnoten toegevoegd, geen ander gedroogd fruit.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Bloem schreef op 14-05-2007 @ 17:04 :
Leuk topic, ga ik even over nadenken Maar om je gezeur echt gezeur te laten zijn, de goedkoopste muesli van de C1000 en van de Jumbo zijn zacht en hebben alleen rozijnen en hazelnoten toegevoegd, geen ander gedroogd fruit.
Maar dan moet ik dus voor enkel muesli naar de C1000! (de Jumbo is hier niet). Dat is óók erg.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:08
Verwijderd
euroshopper muesli zit ook geen banaan in

Ik erger me inderdaad ook aan mensen die niets lusten. Dat je sommige dingen niet lust kan gebeuren, maar als mensen meer niet dan wel lusten vind ik het aanstellers.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 16:37
mandarijn
Avatar van mandarijn
mandarijn is offline
Als mensen gelijk zout over het eten strooien zonder het geproeft te hebben.
__________________
We should have each other to tea. We should have each other with cream.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:03
Fieneke
Avatar van Fieneke
Fieneke is offline
dat ik de pastasaus ''tonno'' nergens meer kan vinden.
__________________
And all I know is that it feels like forever,
but no one ever tells you that forever feels like home.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:07
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Dat supermarkten vaak dingen gewoon niet in de juiste hoeveelheden hebben, en dan vooral dingen die niet houdbaar zijn. Minstens drie keer zoveel groenten moeten kopen dan nodig is niet cool. Ik gooi niet graag dingen weg en mijn vriezer is erg klein.

Of drukke supermarkten, maar dat heeft weinig met het eten zelf te maken.

Of met een groep van meerdere mensen eten waarvan er twee of drie gewoon erg moeilijk doen, waardoor je bijna niets kunt maken dat iedereen lekker vindt.
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:14
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 14-05-2007 @ 18:07 :
Of met een groep van meerdere mensen eten waarvan er twee of drie gewoon erg moeilijk doen, waardoor je bijna niets kunt maken dat iedereen lekker vindt.
Als ik kook, dan wil ik alleen weten waar mensen allergisch voor zijn, niet wat ze niet lusten. (Tenzij ze 't écht heeel erg goor vinden.) Als iemand miept dat hij tomaten vies vindt, dan heeft hij gewoon dikke pech. Leer die dingen dan mee eten, of vis ze er maar uit ofzo Dingen als rauwe vis kan ik wel weer begrijpen, dat respecteer ik ook gewoon.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:50
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-05-2007 @ 16:48 :
Maar verder.. *denkt* Mensen die dingen gewoon verkrachten door er vanalles door te gooien. Sommige dingen zijn juist zó lekker in combinatie met maar een paar ingredientjes, en dan vind ik het zo zonde als mensen er vanalles doorgooien. Maar echt specifieke dingen kan ik nu niet noemen.
Zoals overal mayo of ketchup overheen. Of bedoel je dat niet? Ik vind dat nl erg irritant altijd. Net als idd zout ergens overheen zonder geproefd te hebben.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (Š Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (Š Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 17:52
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 14-05-2007 @ 18:50 :
Zoals overal mayo of ketchup overheen. Of bedoel je dat niet? Ik vind dat nl erg irritant altijd. Net als idd zout ergens overheen zonder geproefd te hebben.
Ja, dat bedoel ik inderdaad. Zonde
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:02
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-05-2007 @ 16:48 :
Ik moest bij de titel van dit topic meteen aan mijn nichtje denken, die vroeger bij ons aan de eettafel bij alles zei; 'Dat lust ik niehiieet!'. Daar erger ik me altijd aan, mensen die zeggen niets te lusten

Maar verder.. *denkt* Mensen die dingen gewoon verkrachten door er vanalles door te gooien. Sommige dingen zijn juist zó lekker in combinatie met maar een paar ingredientjes, en dan vind ik het zo zonde als mensen er vanalles doorgooien. Maar echt specifieke dingen kan ik nu niet noemen.
Inderdaad, mensen die bij voorbaat zonder het geproeft te hebben zeggen dat ze het niet lusten en die mening ook niet willen veranderen - vanwege dat eten wij thuis vaak hetzelfde (/me kijkt boos naar mn pa & zusje )
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
dennis018 schreef op 14-05-2007 @ 19:02 :
Inderdaad, mensen die bij voorbaat zonder het geproeft te hebben zeggen dat ze het niet lusten en die mening ook niet willen veranderen - vanwege dat eten wij thuis vaak hetzelfde (/me kijkt boos naar mn pa & zusje )
Bij mijn nichtje was het echt heel erg. Haar moeder kookte gewoon speciaal voor ieder kind precies wat hij/zij wilde, dus er werden iedere avond 4 gerechten gekookt (En meestal gebakken; want de kindjes lusten natuurlijk alleen maar frietjes... ) Maar bij ons moest mijn nichtje altijd minstens vier happen serieus proeven (dat was een regel; serieus proeven, als je het dan echt echt vies vind, dan mag je het laten staan), maar dat ging echt met véél geklaag. Nu is ze 20 en eet ze nog steeds geen groenten, fruit en vooral frietjes...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 18:48
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-05-2007 @ 19:25 :
Bij mijn nichtje was het echt heel erg. Haar moeder kookte gewoon speciaal voor ieder kind precies wat hij/zij wilde, dus er werden iedere avond 4 gerechten gekookt (En meestal gebakken; want de kindjes lusten natuurlijk alleen maar frietjes... ) Maar bij ons moest mijn nichtje altijd minstens vier happen serieus proeven (dat was een regel; serieus proeven, als je het dan echt echt vies vind, dan mag je het laten staan), maar dat ging echt met véél geklaag. Nu is ze 20 en eet ze nog steeds geen groenten, fruit en vooral frietjes...
Mijn zusje moet ook altijd proeven, maar echt ''proeven'' doet ze niet.. Bij voorbaat print ze al zo in der hoofd dat het vies is. Dat ze ook gewoon gelijk baaaaaaah heeft.
En die happen die ze dan ''proeft'', stel het zijn sperziebonen.. doet ze er 3 kwakken fritessaus op .. dat ze eigenlijk alleen maar fritessaus ''proeft''

Als je al van jongs af aan zo geleerd heb te eten, dan leer je dat ook nooit af mja tis eigenlijk alleen maar pech voor hun.. hun moeten nu heel veel lekkere dingen missen
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 19:59
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
dennis018 schreef op 14-05-2007 @ 19:48 :
tis eigenlijk alleen maar pech voor hun.. hun moeten nu heel veel lekkere dingen missen
hen...ze


Aan het feit dat ze in de Dirk hier in de buurt geen gewone Campina halfvolle melk verkopen (alleen degene met extra calcium), maar alleen die van Friesche Vlag.
Ook vind ik het irritant dat de goedkope pesto van de Dirk na opening maar 2 dagen houdbaar is (de Bertoli variant 2 weken) en dat ik dus naar de Xenos moet voor pesto die tot 4 weken na opening houdbaar is.
Idd ook dat groenten en fruit alleen in massa verpakkingen te koop is.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 20:03
dennis018
dennis018 is offline
Oja inderdaad fruit die ze alleen in verpakkingen verkopen, welke idioot heeft dat verzonnen

zie je een pak zitten er vaak 2 lekkere en 2 minder lekkere uitziende appels in of wil je maar 1 appel van die soort en verkopen ze het alleen in kilo zakken

en dat veel stukken vlees - zoals biefstukjes in veel te grote stukken worden verkocht.
Als ik een biefstukje bij mn aardappels of krieltjes eet wil ik geen biefstuk van 200 gram, 100-140gram is genoeg voor mij

Laatst gewijzigd op 14-05-2007 om 20:09.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-05-2007, 21:22
Verwijderd
We hebben altijd een bepaald soort mayonaise, volgens mij is het een fles van Calvé. Maar daar komt al niks meer uit als hij nog maar halfleeg is.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:29
koelieboelie
koelieboelie is offline
Citaat:
Quis schreef op 14-05-2007 @ 16:42 :
Lijkt me een duidelijke stelling.

TS begint: aan het feit dat muesli altijd óf crokant is (en dat lust ik niet), of niet crokant maar dan ''rijkelijk gevuld'' met van die harde stukjes banaan (kots).
Ik heb nu voor het eerst een niet-crokante variant zónder banaan maar wel met pitjes en rozijnen etc ontdekt, maar deze is dan weer belachelijk duur (want verantwoord in alle denkbare opzichten).

Aan het feit dat er alleen volle of magare biologische yoghurt te koop is, maar geen halfvolle.

Aan het feit dat er in de AH geen Max Havelaar koffie te koop is. Maar daar komt wellicht verandering in want een kassajuffrouw heeft het voor me genoteerd en gaat het navragen.
Hooohh je snapt het ook niet! Muesli= nooit crokant! Cruesli= altijd crokant!
Dus je moet niet voor de crueslie, maar voor de mueslie gaan!
(raar woord eigenlijk als je het vaak zegt..)
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:38
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Ik erger me groen en blauw wanneer me mensen uitnodigen om te komen eten, en uiteindelijk maken ze spaghetti met pasta-saus uit een pot, of slechtgebakken kip met Chicken Tonight-saus en van die dingen. En ik erger me geel en zwart wanneer ik ergens uitgenodigd ben om te eten, en we krijgen kabouter-Plop-porties.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Al Murphy schreef op 14-05-2007 @ 22:38 :
Ik erger me groen en blauw wanneer me mensen uitnodigen om te komen eten, en uiteindelijk maken ze spaghetti met pasta-saus uit een pot, of slechtgebakken kip met Chicken Tonight-saus en van die dingen. En ik erger me geel en zwart wanneer ik ergens uitgenodigd ben om te eten, en we krijgen kabouter-Plop-porties.
Wees blij dat ze je nog uitnodigen na je gezeur.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2007, 22:33
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 14-05-2007 @ 19:25 :
Bij mijn nichtje was het echt heel erg. Haar moeder kookte gewoon speciaal voor ieder kind precies wat hij/zij wilde, dus er werden iedere avond 4 gerechten gekookt (En meestal gebakken; want de kindjes lusten natuurlijk alleen maar frietjes... ) Maar bij ons moest mijn nichtje altijd minstens vier happen serieus proeven (dat was een regel; serieus proeven, als je het dan echt echt vies vind, dan mag je het laten staan), maar dat ging echt met véél geklaag. Nu is ze 20 en eet ze nog steeds geen groenten, fruit en vooral frietjes...
Wat zonde. Bij ons was het: eten wat de pot schaft, en als je het niet opeet blijft dat bord staan tot het op is (en dan bedoel ik de volgende dag bij ontbijt, lunch etc.) Maarja, tegenwoordig vindt men dat niet meer verantwoord opvoedkundig gezien. Ik wel, ik eet alles nu

Ik erger me aan mensen die luid smakkend een appel in de trein gaan eten
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 01:35
Verwijderd
Citaat:
koelieboelie schreef op 14-05-2007 @ 22:29 :
Hooohh je snapt het ook niet! Muesli= nooit crokant! Cruesli= altijd crokant!
Dus je moet niet voor de crueslie, maar voor de mueslie gaan!
(raar woord eigenlijk als je het vaak zegt..)
Ik bedoel ook gewoon dat er alleen cruesli (is trouwens een merknaam van een sóórt krokante muesli) is óf muesli met banaan. En dan nog, ik kijk wel verder dan de naam op de verpakking hoor.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 07:43
Verwijderd
Citaat:
***ailá*** schreef op 14-05-2007 @ 23:33 :
Wat zonde. Bij ons was het: eten wat de pot schaft, en als je het niet opeet blijft dat bord staan tot het op is (en dan bedoel ik de volgende dag bij ontbijt, lunch etc.) Maarja, tegenwoordig vindt men dat niet meer verantwoord opvoedkundig gezien. Ik wel, ik eet alles nu
bij ons was het gewoon: eten wat de pot schaft en als je dat niet doet dan heb je honger.
Ik betwijfel of er mensen zijn die het opvoedkundig verantwoord vinden om je kind qua eten te verpesten. Ik denk dat mensen het vooral makkelijk vinden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2007, 08:16
Verwijderd
Dit topic doet me denken aan de vader van mijn vriend Die denkt ook van heel veel (en de meest gewone) dingen dat hij ze niet lust. Zo roept hij altijd dat hij geen knoflook lust, maar zijn moeder (van mijn vriend dan )gooit het er overal stiekem toch doorheen en dat merkt hij dan weer niet
Mijn vriend heeft dat wel een beetje overgenomen en wilde vroeger nooit iets proberen. Daar erger ik me wel aan, dat mensen zeggen dat ze iets niet lusten zonder het ooit geproefd te hebben. Maar dat doet hij nu niet meer.

Ik wil wel eens één stukje vlees of inderdaad heel weinig groente, maar met dat laatste heb ik minder problemen, misschien is de Jumbo gewoon lief.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 08:48
Mara
Mara is offline
Citaat:
Sarah schreef op 15-05-2007 @ 08:43 :
bij ons was het gewoon: eten wat de pot schaft en als je dat niet doet dan heb je honger.
Ik betwijfel of er mensen zijn die het opvoedkundig verantwoord vinden om je kind qua eten te verpesten. Ik denk dat mensen het vooral makkelijk vinden.
Precies.

Bij ons is 't ook gewoon bijna alles eten, tenzij we iets écht niet lusten. Ik zal bijvoorbeeld nooit hachee of frikadellen eten, m'n broertje gaat over z'n nek van spitskool.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 09:27
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-05-2007 @ 08:43 :
bij ons was het gewoon: eten wat de pot schaft en als je dat niet doet dan heb je honger.
Ik betwijfel of er mensen zijn die het opvoedkundig verantwoord vinden om je kind qua eten te verpesten. Ik denk dat mensen het vooral makkelijk vinden.
Bij ons ook wel, maar mijn zus en ik waren altijd vrij makkelijk met eten, we vonden niet alles lekker, maar niets echt heel vies. Alleen zuurkool vonden we goor - maar daar werden we ook allebei ziek van, dus dat hoefden we ook echt niet te eten.

Overigens vond ik het wel gek dat mijn vader zonder proeven de tuinbonen mocht laten staan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 09:41
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
voor al die mensen die zich ergeren aan de hoeveelheden bij de supermarkt: ga naar de markt! Daar kun je voor dezelfde prijs (of minder) net zo veel of zo weinig kopen als je wil. En dan staat er nog iemand bij die verstand heeft van wat hij verkoopt ook, kom daar in de supermarkt eens om...

Waar ik me aan erger zijn inderdaad vooral mensen die niet even de moeite willen nemen om iets te proeven en niet de moeite willen nemen om fatsoenlijk te koken.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 09:55
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
De ranzige spiertjes, adertjes, vetjes etc. aan kipfilet
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 10:07
Mara
Mara is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-05-2007 @ 10:55 :
De ranzige spiertjes, adertjes, vetjes etc. aan kipfilet
Dat haal ik ook altijd zorgvuldig weg
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 10:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
MeelFriek schreef op 15-05-2007 @ 11:07 :
Dat haal ik ook altijd zorgvuldig weg
Ja, ik ook. Maar ik vind dat zo'n smerig werkje
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:22
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-05-2007 @ 10:27 :
Bij ons ook wel, maar mijn zus en ik waren altijd vrij makkelijk met eten, we vonden niet alles lekker, maar niets echt heel vies. Alleen zuurkool vonden we goor - maar daar werden we ook allebei ziek van, dus dat hoefden we ook echt niet te eten.

Overigens vond ik het wel gek dat mijn vader zonder proeven de tuinbonen mocht laten staan
uiteraard. Dingen waar we ziek van werden, of allergisch ofzo hoefden we niet. Het was meer dat: 'lust ik niet' geen argument was aan tafel En altijd eerst proberen idd.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Wij hoefden niks te eten, maar dan kreeg je ook niks anders. Als je honger had kon je altijd het eten van die avond opwarmen. En geen toetje.
Het kan namelijk ook wel eens dat iemand misselijk is of gewoon geen trek heeft.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 12:39
Miss_kausalaya
Miss_kausalaya is offline
Citaat:
Quis schreef op 14-05-2007 @ 16:42 :
Lijkt me een duidelijke stelling.

TS begint: aan het feit dat muesli altijd óf crokant is (en dat lust ik niet), of niet crokant maar dan ''rijkelijk gevuld'' met van die harde stukjes banaan (kots).
Ik heb nu voor het eerst een niet-crokante variant zónder banaan maar wel met pitjes en rozijnen etc ontdekt, maar deze is dan weer belachelijk duur (want verantwoord in alle denkbare opzichten).

Aan het feit dat er alleen volle of magare biologische yoghurt te koop is, maar geen halfvolle.

Aan het feit dat er in de AH geen Max Havelaar koffie te koop is. Maar daar komt wellicht verandering in want een kassajuffrouw heeft het voor me genoteerd en gaat het navragen.
Naar mijn weten is Max Havelaar koffie wel te koop in de AH..
Verder anders ga je toch naar de wereld winkel/ fair Trade shop.
__________________
***GELOOF IN JE DROMEN***
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 13:49
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
- Mensen die niets willen proeven als ze het niet kennen.
- Mensen die standaard zout, mayonaise, maggi of iets van dien aard over hun eten heen gooien.
- Veel te gare groenten.
- Heel erg doorbakken vlees, als dat niet zo hoort.

Die laatste twee punten zijn misschien een kwestie van smaak, maar ik vind het zonde.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-05-2007, 14:11
Kleedje
Avatar van Kleedje
Kleedje is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 15-05-2007 @ 14:49 :

- Mensen die standaard zout, mayonaise, maggi of iets van dien aard over hun eten heen gooien.
Daar erger ik mij ook aan
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 14:58
Verwijderd
- mensen die standaart overal ketshup, mayonaisse of wat voor saus dan ook overheen pleuren

- heel veel zout over eten gooien zonder te proeven

- mensen die iets van te voren in hun hoofd prenten dat ze iets niet lusten zodat ze t ook niet proeven


en wij moesten vroeger gewoon alles eten wat de pot schafte, als we echt vervelend waren konden we er nog een schep bij krijgen.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 15:44
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik vind het enorm irritant dat alles tegenwoordig verpakt is in doosjes, zakjes, nog meer zakjes en tot slot in extra beschermfolie. Niet eens zozeer uit milieutechnisch oogpunt als wel omdat mijn aanrecht er altijd zo rommelig door wordt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:01
fluf
fluf is offline
mensen die geen water lusten
__________________
wachtend op de sneeuw
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:05
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Ikerger me aan alle E621 en andere troep en rotzooi in eten.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:07
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
snoopy schreef op 15-05-2007 @ 10:55 :
De ranzige spiertjes, adertjes, vetjes etc. aan kipfilet
Uhm je bent je er wel van bewust dat een kipfilet de borstspier van een kip is he, dus dat het nogal lastig wordt om de spier weg te halen aangezien je dan niets meer overhoudt. (aan dit soort onwetendheid ergert Jamie Oliver zich )
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 16:55
Verwijderd
Mensen die miepen over 'ik lust alleen spaghetti zoals mijn moeder het maakt'.

Mensen die geen fruit of groente eten.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 17:28
Verwijderd
Citaat:
Miss_kausalaya schreef op 15-05-2007 @ 13:39 :
Naar mijn weten is Max Havelaar koffie wel te koop in de AH..
Verder anders ga je toch naar de wereld winkel/ fair Trade shop.
Niet toen ik er was (en het is nog wel een XL). Ik heb zélfs alle schapjes die leeg waren beken, of er op de prijskaartjes stond dat er in dat rek Max Havelaar hoorde, maar die ontbraken evengoed.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:02
Verwijderd
Er is wel meer dan 1 AH in Nederland he
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:07
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Citaat:
Stefenootje schreef op 14-05-2007 @ 22:56 :
Wees blij dat ze je nog uitnodigen na je gezeur.
Och, dat zijn meestal mijn beste vrienden. Die willen niet liever dan eens goed tegen mij te kunnen zeuren, dus mijn eigen gezaag over hun culinaire tekortkomingen wordt ofwel gewoon verzwegen, meestal (terecht) genegeerd, en anders met de mantel der liefde bedekt.

En ondanks dat persoon A consequent te kleine porties maakt en persoon B een chicken-tonight-liefhebber is ga ik graag bij hun eten, liever dan dat ik thuis in mijn eentje iets gaar moet stoven. Het blijven schatjes (c:

P.S. Probeer eens zo'n glazen pot mayonaise !!!
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:21
dennis018
dennis018 is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 15-05-2007 @ 17:55 :
Mensen die miepen over 'ik lust alleen spaghetti zoals mijn moeder het maakt'.

Mensen die geen fruit of groente eten.
Loooool die vind ik wel vet, Ben je op bezoek bij andere mensen.. NEEE Ik lust het alleen hoe me ma het maakt
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 18:34
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
Bloem schreef op 15-05-2007 @ 16:44 :
Ik vind het enorm irritant dat alles tegenwoordig verpakt is in doosjes, zakjes, nog meer zakjes en tot slot in extra beschermfolie.
Des te meer verpakkingsmateriaal, des te onzinniger is datgene wat erin zit...
Ik erger me aan mensen/restaurants die denken dat *alle* vegetariers wel vis eten...
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 19:42
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 15-05-2007 @ 19:02 :
Er is wel meer dan 1 AH in Nederland he
en ik ga niet naar iedere AH in Nederland he.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2007, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Quis schreef op 15-05-2007 @ 20:42 :
en ik ga niet naar iedere AH in Nederland he.
nee dat zeg ik ook niet
maar jullie zitten zo van 'nee die is niet bij de ah te koop want ik was bij de ah en daar was hij niet' en 'wel die is wel bij de ah te koop want ik was bij de ah en daar was hij wel'. Lijkt mij duidelijk dat het er dan wel is bij sommige ah's (de meeste volgens mij, ook bij de super de boer trouwens) en bij andere niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.