Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-05-2008, 16:09
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Mijne wel, want ze vinden mij altijd heel lief.
Mij niet, denk ik.
__________________
Nice
Advertentie
Oud 26-05-2008, 16:09
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Mij niet, denk ik.
Hoe kunnen ze jou nou niet lief vinden?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:10
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Hoe kunnen ze jou nou niet lief vinden?
Weet ik niet, maar ik heb nog nooit een jokerstickervelletje gekregen.

Lief dat je dat zegt trouwens.
__________________
Nice
Oud 26-05-2008, 16:10
Verwijderd
huhu, ik ben bij de vestingloop 16e van de 175 geworden
Oud 26-05-2008, 16:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Huhwah?
Ze hebben laatst bij ons een film gemaakt over het "AH telproces", zodat ze bij de AH ook weten wat wij eigenlijk doen in Eindhoven.
Maar nog niet gezien dus.
__________________
you're not my demographic
Oud 26-05-2008, 16:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Weet ik niet, maar ik heb nog nooit een jokerstickervelletje gekregen.

Lief dat je dat zegt trouwens.
Hihi
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:15
Verwijderd
Citaat:
huhu, ik ben bij de vestingloop 16e van de 175 geworden
Oud 26-05-2008, 16:17
Verwijderd
Godver, iemand heeft weer zo'n verkoper losgelaten in het trappenhuis. Hij belde al bij mij aan met de vraag of ik interesse had, maar ik zei dat ik er geen zin in had, en als ie naar binnen wilde, dat ie maar eerst iemand moest vinden die er wel zin in had. Nu heeft een of andere joker ja gezegd, en gaat ie hier vast zo ook weer aanbellen, argh!
Oud 26-05-2008, 16:19
Verwijderd
En ja hoor, daar was ie.
Oud 26-05-2008, 16:19
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Is Andijvie FB+?
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-05-2008, 16:20
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Wij hebben een c1000 en AH op loopafstand (2 mintuen met de fiets), maar soms ga ik toch naar de Hoogvliet, op 10/15 minuten fietsen, want die is relaxter
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-05-2008, 16:20
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Is Andijvie FB+?
Al maanden.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:21
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ze hebben laatst bij ons een film gemaakt over het "AH telproces", zodat ze bij de AH ook weten wat wij eigenlijk doen in Eindhoven.
Maar nog niet gezien dus.
Telproces alsin?

Citaat:
Is Andijvie FB+?
Al eeuwen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-05-2008, 16:21
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Ik zie het nu pas.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-05-2008, 16:25
Verwijderd
"Hoi, ik kan u een geweldige korting aanbieden op uw energieprijs, meneer"
-"Ja, hoi. Ik uhm, ben niet de huiseigenaar, dus ik kan je niet helpen"
"Ja maar meneer, het zal echt vele euro's per maand schelen"
-"Dat zal best, maar ik ben niet de huiseigenaar, dus ik kan je niet helpen"
"Wanneer is de huiseigenaar er dan wel, dan kom ik wel terug"
-"Ik kan je op voorhand al vertellen dat hij er zo mogelijk nog minder zin in heeft dan ik"
"Oh, nou, je wordt bedankt. Dag"

Kneuzen.
Oud 26-05-2008, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zie het nu pas.
Oud 26-05-2008, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Godver, iemand heeft weer zo'n verkoper losgelaten in het trappenhuis. Hij belde al bij mij aan met de vraag of ik interesse had, maar ik zei dat ik er geen zin in had, en als ie naar binnen wilde, dat ie maar eerst iemand moest vinden die er wel zin in had. Nu heeft een of andere joker ja gezegd, en gaat ie hier vast zo ook weer aanbellen, argh!
Argh ja, dat is echt irritant

Toen ik in een appartementencomplexje woonde waren er altijd van die types die binnen probeerde te komen, en die kwamen dan met dingen als 'ik ben van de hartstichting' of 'ik ben m'n sleutels vergeten', en er waren áltijd mensen die de deur dan voor ze open maakten
(Uiteindelijk precies op tijd verhuisd; op de dag van de verhuizing werd er een deur ingetrapt en stond er in het trappenhuis een beautycase vol met pillen )
Oud 26-05-2008, 16:28
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
"Hoi, ik kan u een geweldige korting aanbieden op uw energieprijs, meneer"
-"Ja, hoi. Ik uhm, ben niet de huiseigenaar, dus ik kan je niet helpen"
"Ja maar meneer, het zal echt vele euro's per maand schelen"
-"Dat zal best, maar ik ben niet de huiseigenaar, dus ik kan je niet helpen"
"Wanneer is de huiseigenaar er dan wel, dan kom ik wel terug"
-"Ik kan je op voorhand al vertellen dat hij er zo mogelijk nog minder zin in heeft dan ik"
"Oh, nou, je wordt bedankt. Dag"

Kneuzen.
Het is voor die mensen ook best confronterend om erachter te komen dat ze overal ongewenst zijn, hoor.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 26-05-2008, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Het is voor die mensen ook best confronterend om erachter te komen dat ze overal ongewenst zijn, hoor.
Dat interesseert mij echt helemaal niets. Als ze er niet tegen kunnen, gaan ze maar een andere baan zoeken.
Oud 26-05-2008, 16:35
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Dudes Zo ziet mijn straat eruit

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Dudes Zo ziet mijn straat eruit

[afbeelding]


Hier hangen gele en witte vlaggetjes

edit; of ja, een paar straten verderop, gelukkig
Oud 26-05-2008, 16:36
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Aha! Ok

Bij de hoogvliet hebben ze een iets ander systeem. Je komt dan bij de kassa, en dan moet je alles op de lopende band zetten, en dan gaat het door een scanding heen dat gaat kijken wat het is enzo. En dan moet je aan het eind automatisch betalen ofzo.
maar volgens mij is het bij die zelfscankassa's bij ah nog wel zo dat ze ook nog door een scanner gaan die iig controleert of het aantal gescande producten overeenkomt met wat er op de band ligt. Je kunt dan natuurlijk wel een goedkoop product 2x scannen en een duur prodcut niet, maar dan idd wat AllureV zegt: steekproefgewijs wordt je gecontroleerd en wanneer een keer blijkt bij controle dat je de boel oplicht moet je alsnog betalen en word je zeker weten de volgende keer wéér gecontroleerd.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 26-05-2008, 16:37
Verwijderd
<3 Amsterdam Zuidoost. Hier is niets van die gekte te bekennen.
Oud 26-05-2008, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Dudes Zo ziet mijn straat eruit

[afbeelding]
OMG
Oud 26-05-2008, 16:38
Lethe
Lethe is offline
Wat mooi Maarten!
__________________
Nice
Oud 26-05-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Dudes Zo ziet mijn straat eruit

[afbeelding]
Als ze dat hier gaan doen steek ik die vlaggetjes hoogstpersoonlijk in de fik.
Oud 26-05-2008, 16:39
Verwijderd
Ik heb nog steeds een oranje aansteker in mijn kast liggen. Speciaal voor het EK bewaard.
Oud 26-05-2008, 16:39
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Wat mooi Maarten!
HET WAPPERT HEEL HARD!!! En daardoor denk ik de hele tijd dat het regent.

Maar ze waren die dingen precies aan het ophangen toen we gister weggingen. Dus ze hebben ons huis overgeslagen Vorig jaar werd er aangebeld met de vraag of we een paar van die dingen aan ons huis konden vastmaken, maar dit jaar kon dat dus niet
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:40
Verwijderd
Citaat:
maar volgens mij is het bij die zelfscankassa's bij ah nog wel zo dat ze ook nog door een scanner gaan die iig controleert of het aantal gescande producten overeenkomt met wat er op de band ligt. Je kunt dan natuurlijk wel een goedkoop product 2x scannen en een duur prodcut niet, maar dan idd wat AllureV zegt: steekproefgewijs wordt je gecontroleerd en wanneer een keer blijkt bij controle dat je de boel oplicht moet je alsnog betalen en word je zeker weten de volgende keer wéér gecontroleerd.
Ik begreep van iemand die bij de AH werkt dat ze je ook minder vaak controleren wanneer je bij steekproeven alles gescand blijkt te hebben, en nieuwe klanten van de zelfscan worden weer vaker gecontroleerd.
Oud 26-05-2008, 16:40
Swlabr
Avatar van Swlabr
Swlabr is offline
Gelukkig doet Engeland niet mee aan het EK.
__________________
Laziness is nothing more than the habit of resting before you get tired.
Oud 26-05-2008, 16:42
Lethe
Lethe is offline
Ik sta nooit bij zelfscan, maar de persoon die daar staat heeft een apparaatje dat aangeeft welke klant gecontroleerd moet worden. Volgens mij gaat dat gewoon willekeurig, om de zoveel klanten dus. En misschien ook wel wat Andijvie zegt, maar dat wist ik niet. Ik ga eens informeren.
__________________
Nice
Oud 26-05-2008, 16:42
Verwijderd
Citaat:
Ik begreep van iemand die bij de AH werkt dat ze je ook minder vaak controleren wanneer je bij steekproeven alles gescand blijkt te hebben, en nieuwe klanten van de zelfscan worden weer vaker gecontroleerd.
Maar heb je nou ook een probleem als je iets vergeet te scannen?
Oud 26-05-2008, 16:44
Verwijderd
Citaat:
Maar heb je nou ook een probleem als je iets vergeet te scannen?
Ik geloof dat je dat dan gewoon nog moet betalen en dat het verder geen probleem is. Beetje raar, want dan kan je het dus gewoon altijd proberen. Misschien dat mensen die vergeten te scannen op een gegeven moment wordt gevraagd niet meer met die zelfscanner rond te gaan lopen maar naar de reguliere kassa's te gaan? Dus dat hun bonuskaart geblokt wordt ofzo?
Oud 26-05-2008, 16:44
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
maar volgens mij is het bij die zelfscankassa's bij ah nog wel zo dat ze ook nog door een scanner gaan die iig controleert of het aantal gescande producten overeenkomt met wat er op de band ligt. Je kunt dan natuurlijk wel een goedkoop product 2x scannen en een duur prodcut niet, maar dan idd wat AllureV zegt: steekproefgewijs wordt je gecontroleerd en wanneer een keer blijkt bij controle dat je de boel oplicht moet je alsnog betalen en word je zeker weten de volgende keer wéér gecontroleerd.
Hoogvliet controleert of het gewicht wat je op de band legt klopt met het product.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-05-2008, 16:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik geloof dat je dat dan gewoon nog moet betalen en dat het verder geen probleem is. Beetje raar, want dan kan je het dus gewoon altijd proberen. Misschien dat mensen die vergeten te scannen op een gegeven moment wordt gevraagd niet meer met die zelfscanner rond te gaan lopen maar naar de reguliere kassa's te gaan? Dus dat hun bonuskaart geblokt wordt ofzo?
Maar je kunt toch zo een bonuskaart van iemand anders gebruiken? En je kunt ook anoniem een bonuskaart aanvragen. Toch?
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:45
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Dudes Zo ziet mijn straat eruit

[afbeelding]
Bij de straten waar ik doorheen fiets naar mijn huis hebben ze gewoon de vlaggetjes van Koninginnedag een maand laten hangen voor nu, de luie paupers.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-05-2008, 16:45
Verwijderd
Citaat:
Hoogvliet controleert of het gewicht wat je op de band legt klopt met het product.
Wauw, slim
Dus dan kan je geen blikje tomatenpuree scannen ipv een pak wasmiddel
Oud 26-05-2008, 16:45
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Hoogvliet controleert of het gewicht wat je op de band legt klopt met het product.
Ja, dat wist ik
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Maar je kunt toch zo een bonuskaart van iemand anders gebruiken? En je kunt ook anoniem een bonuskaart aanvragen. Toch?
Hmm, ja, dat is waar
Oud 26-05-2008, 16:46
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Bij de straten waar ik doorheen fiets naar mijn huis hebben ze gewoon de vlaggetjes van Koninginnedag een maand laten hangen voor nu, de luie paupers.
Dit is ook echt de enige straat van zoetermeer waar vlaggetjes hangen En het worden er ook steeds meer. Twee jaar geleden ofzo hingen ze ook zo over de straat, maar waren het er veel minder.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof dat je dat dan gewoon nog moet betalen en dat het verder geen probleem is. Beetje raar, want dan kan je het dus gewoon altijd proberen. Misschien dat mensen die vergeten te scannen op een gegeven moment wordt gevraagd niet meer met die zelfscanner rond te gaan lopen maar naar de reguliere kassa's te gaan? Dus dat hun bonuskaart geblokt wordt ofzo?
Denk dat het zo wel moet gaan, want als je direct door de politie opgehaald wordt, omdat je vergeet het aantal naar 2 te zetten, lijkt me ook weer een beetje overdreven...
Oud 26-05-2008, 16:47
Lethe
Lethe is offline
Bij de steekproef worden vijf producten gecontroleerd en als daarvan een product niet gescand is wordt de hele kar gecontroleerd. Als het om één product gaat is het niet zo'n punt, maar als dan blijkt dat de klant meerdere producten niet gescand heeft, krijgt hij een zelfscanverbod.
__________________
Nice
Oud 26-05-2008, 16:49
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Bij de steekproef worden vijf producten gecontroleerd en als daarvan een product niet gescand is wordt de hele kar gecontroleerd. Als het om één product gaat is het niet zo'n punt, maar als dan blijkt dat de klant meerdere producten niet gescand heeft, krijgt hij een zelfscanverbod.
:')
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 26-05-2008, 16:49
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Zelfscanverbod, mooi woord. Hoe vaak wordt die steekproef gedaan?
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 26-05-2008, 16:49
Verwijderd
Citaat:
Bij de steekproef worden vijf producten gecontroleerd en als daarvan een product niet gescand is wordt de hele kar gecontroleerd. Als het om één product gaat is het niet zo'n punt, maar als dan blijkt dat de klant meerdere producten niet gescand heeft, krijgt hij een zelfscanverbod.
Oud 26-05-2008, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Bij de steekproef worden vijf producten gecontroleerd en als daarvan een product niet gescand is wordt de hele kar gecontroleerd. Als het om één product gaat is het niet zo'n punt, maar als dan blijkt dat de klant meerdere producten niet gescand heeft, krijgt hij een zelfscanverbod.
En hoe worden die vijf producten gecontroleerd? Lijkt me niet dat jullie van een lijstje gebruik maken.

Anders haal ik gewoon 5 dingen uit m'n tas waarvan ik weet dat ik ze gescand heb.
Oud 26-05-2008, 16:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
Zelfscanverbod, mooi woord. Hoe vaak wordt die steekproef gedaan?
Dat woord heb ik net zelf bedacht. Dat weet ik niet precies, om de zoveel klanten.
__________________
Nice
Oud 26-05-2008, 16:51
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Wauw, slim
Dus dan kan je geen blikje tomatenpuree scannen ipv een pak wasmiddel
Aan de andere kant kan je wel spullen in je tas laten zitten, denk ik. Gewoon helemaal niet scannen dus
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 26-05-2008, 16:51
Verwijderd
Vijf producten op een hele kar.. Alsnog een vrij kleine pakkans, wanneer je twee of drie artikelen niet scant.
Oud 26-05-2008, 16:51
Lethe
Lethe is offline
Citaat:
En hoe worden die vijf producten gecontroleerd? Lijkt me niet dat jullie van een lijstje gebruik maken.

Anders haal ik gewoon 5 dingen uit m'n tas waarvan ik weet dat ik ze gescand heb.
Die worden willekeurig uit de kar gehaald.
__________________
Nice
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine In 15 to 20 years, the Saai will have the whip over the Leuk #224
Swlabr
500 08-06-2008 22:24
De Kantine Hoe Saai Is De Eenzame Fietser #233
Dinalfos
500 08-06-2008 18:32
De Kantine ♫ Should i Saai or should i go ♫ #232
Verwijderd
500 07-06-2008 14:03
De Kantine Ik saai, jij saait, wij saaien; ik saaide, wij saaiden en wij hebben gesaaid #223
Verwijderd
501 30-05-2008 11:03
De Kantine <saai/> #222
<br>
501 29-05-2008 18:10
De Kantine L'ennuyeux destin d'Amelie Poulain (saai) #219
Cherry Springs
500 27-05-2008 15:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:23.