Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-11-2013, 14:06
Wizzyisgewopt
Wizzyisgewopt is offline
Ik ben niet zo goed in verhaaltjes typen dus ik doe het met punten, ik hoop dat het duidelijk is!

Feiten:
- Jongen van 18, single.
- Twee meisjes: mijn gevoel ligt bij meisje A, mijn verstand ligt bij meisje B.
- Geschiedenis met A. Ze is mijn ex, het ging uit om iets wat al lang opgelost is en geen probleem meer is.
- Geen geschiedenis met B, ik ken haar nog niet zo lang.
- Moeilijk om contact te krijgen met A de laatste twee weken. De rest van de tijd dat het uit was hebben we veel gepraat, ging super goed.
- Met B praat ik bijna iedere dag.

Gevoel/Verstand:
- Met A heb ik al twee weken geen contact gehad en ik weet niet waarom, ik kan er niet achter komen. Mijn gevoel ligt volledig bij haar, ik denk ieder uur wel een keer aan haar.
- Met B geweldige gesprekken die me echt goed doen. Verstand kiest voor haar omdat ze me op kan vrolijken in deze soms best lastige periode, wat eigenlijk niemand kan, niet op de manier als zij in ieder geval. Maar ondanks dat heb ik geen gevoel voor haar.

Probleem:
- Geen contact is geen goed teken en daarom zegt mijn verstand dat ik voor B moet gaan.
- Ik geef ontzettend veel om A en zou haar erg graag weer als mijn vriendin willen, mijn gevoel is echt erg sterk voor haar en het zegt dat ik voor haar moet gaan.

Belangrijk:
- Beiden hadden ze (de laatste keer dat ik ze sprak) interesse in me. A wilde weer een keer een 'date' plannen om te zien hoe het zou gaan en als het goed zou gaan weer een relatie beginnen.

Vragen:
Ik laat A nu dus met rust omdat het lijkt alsof ze geen zin in contact met me heeft. Is dit verkeerd en moet ik juist zoveel mogelijk contact met haar zoeken? Of is het slimmer om te wachten tot ze zelf weer contact opneemt?

En moet ik stoppen met praten met B voor het geval dat A weer contact met me opneemt? Wat als ik dadelijk gevoel voor beiden heb en ineens echt moet gaan kiezen...

Of moet ik met allebei nooit meer praten omdat het gewoon niet goed is als je verstand en gevoel niet bij hetzelfde persoon liggen?

En kan ik iets meer doen dan afwachten? Ik vind het trouwens geen probleem om single te zijn, het is niet alsof ik hopeloos opzoek ben naar een vriendin. Het afwachten is gewoon moeilijk.

En hebben jullie nog andere tips voor me?

Sorry voor als het niet duidelijk is en alvast bedankt voor jullie antwoorden en hulp!

Laatst gewijzigd op 05-11-2013 om 14:11.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-11-2013, 14:50
Verwijderd
Je wordt met beide niet blij. Zoek geen contact met ze en zoek een 'c.'

Laatst gewijzigd op 05-11-2013 om 16:03.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 14:53
Verwijderd
A lijkt me geen verstandige optie.
Zolang je met A in je hoofd zit, zal het met B (of C, D, E, F,..) ook niet lukken.
Ik zou het contact met A verbreken en haar proberen uit je hoofd te zetten. Als dat gelukt is, kan je kijken of het iets wordt met B. (Misschien komen die gevoelens dan alsnog, misschien ook niet..)
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 15:41
Verwijderd
Dat je voor a nóg gevoelens hebt, isniet gek en staat los van jullie kansen samen. Probeer die realistisch te bekijken, niet blind op gevoel opnieuw iets beginnen wat pijnlijk moet eindigen.

Voor B voel je te weinig, dus waarom zou je daar überhaupt over piekeren?
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 20:04
Wizzyisgewopt
Wizzyisgewopt is offline
Thanks voor jullie reacties tot nu toe al
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 20:11
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Ik ben geen meisjeskenner, maar als ik in jouw plaats ben, zou ik voor B kiezen. Gewoon zoals je zegt dat ze je gemakkelijk kan opvrolijken, is een punt waar ik voor op val...het is handig voor als je in slechte tijden zit. Maar heb je waarschijnlijk al door
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 20:24
Verwijderd
Je hebt een meisje niet voor de handig.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 20:45
Verwijderd
Citaat:
Je hebt een meisje niet voor de handig.
Het begint zijn zin dan ook met "Ik ben geen meisjeskenner"
Met citaat reageren
Oud 05-11-2013, 21:39
Wizzyisgewopt
Wizzyisgewopt is offline
Citaat:
Ik ben geen meisjeskenner, maar als ik in jouw plaats ben, zou ik voor B kiezen. Gewoon zoals je zegt dat ze je gemakkelijk kan opvrolijken, is een punt waar ik voor op val...het is handig voor als je in slechte tijden zit. Maar heb je waarschijnlijk al door
Lol, een meisje voor de handig
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 08:59
Verwijderd
B klinkt meer als een beste vriendin... ik zou kijken hoe realistisch het is om terug naar te gaan.het is sowieso niet voor niets uit gegaan... ik zou vooral kijken wat de reden is dat het uit is gegaan, en anders opzoek gaan naar C suc6 xp
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 15:48
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
Volgens mij is persoon B gewoon een goede vriendin.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 16:26
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Omg rare mensen --" ik bedoel niet "een meisje is voor de handig" wtf...ik bedoel "Het is handig ALS je in slechte tijden bent. Leer eerst zinnen lezen e jongen eerlijk :/
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 16:29
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
En handig wat is daar mis mee...is een meisje niet handig volgens jullie? Dan zijn er hier wel veel gays denk ik...
Alle nu weet iedereen..."Een meisje is niet handig, je kunt ze beter wegsmijten"...zo komt het nu over.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 17:42
Verwijderd
Het is beter als je gewoon je mond houdt hierover.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 17:45
Verwijderd
Gezien liefde met emotie te maken heeft moet je natuurlijk altijd op je gevoel af gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2013, 19:24
SparkeyZ
SparkeyZ is offline
Ik ben niet degene die commentaar had op iemand zijn antwoord
Met citaat reageren
Oud 08-11-2013, 18:40
Verwijderd
Natuurlijk moet je niet voor B gaan als je gevoelens voor A hebt, wat denk jij nou

Het is ook niet "verstandig" om iets te beginnen met een meisje waar je niets voor voelt terwijl je nog op je ex bent, integendeel.

Dus of je gaat voor A, of je blijft gewoon nog even single. En met B kun je prima vrienden blijven, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 19:10
Wizzyisgewopt
Wizzyisgewopt is offline
Jullie zijn top, bedankt

Situatie inmiddels nog steeds hetzelfde...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-11-2013, 19:14
Verwijderd
Nou, dan merk je ook hoeveel zin al dat gepieker had
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 19:38
Wizzyisgewopt
Wizzyisgewopt is offline
Citaat:
Nou, dan merk je ook hoeveel zin al dat gepieker had
Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat ik dit topic ook vandaag aan had kunnen maken. Alles is nog exact hetzelfde op het feit dat het inmiddels bijna een week later is na.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2013, 19:54
Verwijderd
Dat begrijp ik, maar blijkbaar hielp het topic en jouw gepieker weinig je komt er vanzelf wel achter wat het wordt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 04:14
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Wetenschappers bevestigen de Tekenen van God.
Iqra
94 30-07-2003 21:36
Liefde & Relatie LONGPOSTS: Mijn ideeën over liefde.
Rerisen Phoenix
58 13-06-2003 07:23
Huiswerkvragen: Exacte vakken Doping
juutje_17
8 06-04-2001 13:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:33.