Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-04-2002, 14:36
white_angel
white_angel is offline
Al een heel tijdje geleden was ik met een vrij goede vriend (met hem heb ik altijd al veel plezier gemaakt) een relatie begonnen. In het begin was het eigenlijk nog niet zo serieus, maar toch begon het te kriebelen bij mij en bij hem zeker want hij was al eerder verliefd op mij geweest. Een paar weekjes later ben ik vreemdgegaan. Waarom is nog altijd een onbeantwoorde vraag. Zelfs voor mezelf. Ik heb er nog altijd spijt van ,zelfs nu nog , maanden later. Hij heeft het me vergeven, waarvoor ik hem heel dankbaar ben. Toen ben ik echt van hem gaan houden. Niemand had mij ooit zo'n gevoel gegeven en hij voelde het ook. We lagen soms uren in de zon, gewoon in het gras, tegen mekaar aan te genieten. Dat vergeet ik nooit meer.
Maar toen begonnen de problemen. Plots zei hij het uit om een reden die ik wel verstond, maar toch had ik het er natuurlijk moeilijk omdat hij plots 'weg' was. We bleven elkaar nog veel zien, maar moesten 'van elkaar afblijven' en dat was niet altijd even gemakkelijk. Op een avond is dat ook niet gelukt, maar daarna moest het leven weer gewoon verder als voordien. Hij heeft mij pijn moeten en hij zichzelf ook om dit te kunnen.
Even later (3à4maanden) had ik verkering met een andere jongen. Niet omdat ik verliefd was of zo ( hij was wel een heel leuke jongen en dat vind ik nog steeds, hij heeft me goed geholpen), maar gewoon omdat eventjes de gemiste aandacht nodig had. Het heeft ook niet lang geduurd.
Ondertussen had hij ook al een meisje gezoend of zo, maar nu zegt hij bijna niets meer tege me en ik weet niet waarom. Is hij niet meer verliefd op me of wil hij gewoon verder. Steeds meer begin ik hem weer te missen , terwijl ik dacht dat ik wel over hem heen was. Ik heb er zoveel verdriet van en ik weet gewoon geen raad meer. Zelfs deze hele tekst zit niet logisch ineen , maar het moest er gewoon ff uit. Je moet niet reageren hierop, maar een kleine reactie zou wel leuk zijn.

xje van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-04-2002, 14:59
one12
one12 is offline
uiteindelijk vergeet je hem wel, geloof me
het gaat alleen erg moeilijk als je hem nog steeds ziet,
want de eerste maanden ben je toch alleen bezig met
verdrukken van je gevoelens, maar uit eindelijk zullen
de gevoelens wel weg gaan.. en zul je wel weer iemand
tegen komen,

voorkom trouwens verkeringen met jongens die je helpen
met het verwerken van je ex, krijg je veel stress mee
straks zit je met je eigen gebroken hart, en die van je nieuwe
ex vriendje.. etc.

zorg ervoor dat je een tijdje niks voor iemand voelt,
maak ruimte voor jezelf om op adem te komen
en een tijdje zonder zorgen over liefde te leven

klinkt stom, maar wat bij mij helpt om over me ex heen te komen is om mezelf hard te maken met een gedachtte van:

" forget all the good times, just remember the bad. "

hoop dat je wat hebt aan me verhaal, succes

ps. ik zou ook wel wat advies kunnen gebruiken
http://forum.scholieren.com/showthre...threadid=46347
__________________
one day it'll all make sense

Laatst gewijzigd op 08-04-2002 om 15:08.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Love hurts!
Fleurrr2010
5 09-04-2010 12:48
De Kantine Het weerwolfspel #45 deel2
TopDrop
410 25-03-2008 20:20
Verhalen & Gedichten Weten jullie nog...
Vlooienband
146 02-12-2004 13:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:39.