Oud 08-10-2002, 17:09
Verwijderd
Niet het beloofde geweldverhaal, maar wel een ander geweldverhaal. Gisteren neergepend.

- - -

Met de kettingzaag als een ronkende demon in de hand, stormde Isaac het bejaardenhuis binnen. Er was werk te doen. Hij zwaaide naar links, hij zwaaide naar rechts en zwaaide tenslotte met zijn lichaam in de richting van de receptie. De vrouw daarachter keek niet al te vreemd op van het denderende stuk gereedschap; wanneer je met bejaarden werkt, ben je heel wat gewend.
“Waar kan ik mevrouw Amov vinden?”
“Wat? Ik versta u niet vanwege uw kettingzaag.”
“Pardon? Ah, wacht. Ik zet even mijn kettingzaag uit.”
Zoals beloofd zette Isaac zijn kettingzaag uit. Er was een tijd van als een maniak met gevaarlijke wapenen rondzwaaien en er was een tijd van… dat niet doen.
“Zo, hij is uit. Wat zei u precies?”
“Ik zei dat ik u niet kon verstaan vanwege de kettingzaag.”
“Ja, maar die is nu toch uit?”
“Inderdaad, maar hij was zojuist nog aan.”
“Maar dat heeft er toch niets mee te maken?”
“Is dat zo? Wanneer er niemand is om het ronken van een kettingzaag te horen, ronkt de kettingzaag dan wel?”
“Ik ben van mening van wel.”
“Nu, de klassieke filosofen uit het oosten zeiden hier het volgende over…”
Maar voor een uitgebreide uitwijding van wijsbegeerte door de eeuwen heen was Isaac niet gekomen! Daadkracht was macht en zo was het zeker in het bejaardenhuis. Hij startte zijn kettingzaag en liet deze lichamelijk contact maken met de receptioniste.
De mevrouw werd ruw onderbroken in haar college toen haar arm zich onwillig en tegenspetterend scheidde van haar lichaam. Ze keek opzij, leek in gedachten verzonken en stak haar andere hand op. Zij wist nog wel een filosoof die een keer iets gezegd had over een soortgelijke situatie.
Isaac was nog altijd geen welwillende leerling en deed zijn kettingzaag nog een aantal keren kloek neerkomen op het lichaam van de vrouw, dat steeds minder op het lichaam van een vrouw leek.
Toen de receptioniste door middel van deze bizarre metamorfose verworden was tot een spastisch bijeengeraapte hoop bloedende ingewanden waarin botten als smaakvolle kaasprikkertjes gestoken leken te zijn, bedacht Isaac zich dat hij nog altijd niet wist waar mevrouw Amov te vinden was. Ach, waar gezaagd wordt, vallen spaanders.

Isaac was een man van de logica. Terwijl hij in de lift stapte, bekeek hij de mogelijkheden. Hij puzzelde, hij manoeuvreerde de argumenten en morrelde aan de feiten, maar de enige conclusie die hij kon trekken was dat hij net zo lang door het bejaardenhuis moest gaan met zijn knetterende kettingzaag totdat hij mevrouw Amov gevonden had. Hij wist dat hij kon rekenen op hevige weerstand van de bewoners, maar het doel heiligde de middelen.
Eerste verdieping. De lift zei ping.
Isaac stapte uit en de lege gang wachtte hem op. Een gebruikte incontinentieluier waaide van links naar rechts. Isaac verstevigde zijn grip op de kettingzaag en stapte mannelijk de gang door. Hij kwam bij de eerste deur, die zeer toepasselijk het label ‘Kamer 1’ droeg. Hij trapte de deur open met zekere daadkracht en liet zijn schaduw zich rekken in de kamer.
Het was, zoals in de meeste bejaardenkamers, een dikke achtentwintig graden. De tv stond op een volume waarvan de ruiten in de sponningen rilden. Een bejaarde dame zat op een halve meter afstand van het scherm te kijken naar iets dat verdacht veel leek op een testbeeld.
“U daar, bent u mevrouw Amov?”
“Wat zeg je, jongen?”
“Verdomme, gooi die televisie uit!”
“Wat zeg je, jongen? Kom je je rapport laten zien?”
Isaac hief zijn kettingzaag hoog in de lucht en deed hem neerkomen op de televisie, die met een knisperend en scheurend geluid het leven liet. Vervolgens pakte hij een geranium met pot en al op en smeet hij die door de ruit, opdat er frisse lucht moge zijn.
“Jongen, in mijn tijd gingen wij zo niet om met de televisie. Voornamelijk omdat we toen nog geen televisie hadden, maar ook het feit dat we geen kettingzagen hadden, kan een rol gespeeld hebben. Bovendien is dit geen manier van doen wat betreft die geranium. Ik wens dat je direct je verontschuldiging aanbiedt!”
“Verdomme. Welbespraakte bejaarden! Blijft mij dan niet bespaard?”
En met deze legendarische woorden begon Isaacs kettingzaag met het splijten van enkele zaken die te maken hadden met de persoonlijke leefomgeving van mevrouw de bejaarde. Na verloop van verschoof de focus van de actie steeds meer naar haar persoon zelf. Uiteindelijk was het splijten van zaken aangeland bij haar lichaam en weldra was zijn een rimpelachtige opdeling van iets wat een menselijk lichaam geweest was. Het leek nog het meeste op de confrontatie tussen een volgroeide koe en een staafmixer van respectabele afmeting.

Zo waren er op deze verdieping nog een viertal kamers met bejaarden waarin een gelijksoortig tafereel zich afspeelde. Na deze verdieping was Isaac, toegegeven, redelijk uitgeput, maar nog altijd had hij mevrouw Amov niet gevonden. Misschien kon hij het vragen aan een zuster. Die kreeg er immers geld voor om te weten waar mevrouw Amov was.
Isaac trok zich terug naar de eerste kamer van deze gang en drukte daar op de knop die een bel zou doen rinkelen in de zusterkamer. Een deur klapte open aan het einde van de gang en voetstappen naderden. Juist toen Isaac zich opmaakte om de aankomende figuur aan te spreken met mevrouw, bleek dat het een meneer was.
“Meneer!” wist Isaac uit te brengen.
“Wat is er aan de hand? De alarmbel ging af en gezwind haastte ik mij naar hier.”
“Maar, u bent een man!”
“Inderdaad. Gefeliciteerd, u bent niet blind. Wat is er nu aan de hand?”
“Maar zusters zijn toch altijd vrouwen?”
“Nee, niet altijd hoor. Ik ben bijvoorbeeld een heel goed voorbeeld van het tegendeel. Zie!”
En met deze woorden scheurde de mannelijke zuster zijn uniform van het lijf om zijn torso te tonen. Zijn borsthaar glom in het zonlicht en wapperde in de wind. Hij pompte zijn biceps op en ging in de houding staan die alleen glimmende mannen met veel spieren aan kunnen nemen.
“Euh…” zei Isaac.
“U wilt aan mijn spieren voelen, is het niet? Dat mag best, meneer. Van een beetje homoseksualiteit is nog nooit iemand doodgegaan, is het wel?”
“Euh…”
“Ah, u durft nog niet geheel uit de kast te komen. Ik zal u helpen. Geeft u mij nu eerst maar even die ronkende, bebloede kettingzaag waarmee u zojuist alle bejaarden op mijn afdeling afgeslacht heb. Dan kunt u zich ook ontspannen.”
Op het moment dat de mannelijke zuster zijn hand uitstak naar de kettingzaag, kwamen de reflexen van Isaac tot leven. De primitieve drang om zijn lichaam, en met name zijn lichaamsopeningen, te beschermen, kwam in hem boven en deed hem de hand van de man afzagen.
“Jeetje! Dat is niet vriendelijk van u!”
Isaac kreeg weer controle over zijn lichaam. Nieuwe kracht vloeide door zijn aderen. Nieuwe haat pompte door zijn hersenen. Hij kwam hier voor mevrouw Amov, verdomme! En dit creatuur van een onhandige, mannelijke zuster versperde hem de weg.
Isaac was weer de oude en binnen luttele seconden was de mannelijke zuster niet meer dan een geslachtloze hoop pulp. Een penis lag bovenop de hoop en Isaac verwonderde zich over de nietigheid van het geval toen hij de kamer uitstapte, op weg naar de lift.

Het mooie van dit bejaardenhuis was dat het maar uit twee verdiepingen bestond. Het vervelende van dit bejaardenhuis, was dat men er bij het minste geringste de politie waarschuwde. Er hoefde maar één iemand vijf bejaarden en twee medewerkers kapot te zagen, of de politie stond al aan de bel te jengelen.
Isaac was niet van gisteren en zaagde, toen hij boven was, de kabels van de lift door, opdat de autoriteiten niet naar boven konden komen. Een trappenhuis had dit gebouw niet vanwege het effect dat de zwaartekracht op bejaarden kan hebben. Voorlopig was hij veilig.

Op de tweede verdieping ging het er allemaal heel anders aan toe. De bejaarden kwamen in een polonaise voorbij waggelen, tot grote ontzetting en walging van Isaac. Hij had nooit gedacht dat hij ooit nog eens een horde bejaarden in luier en nachthemd in deze situatie zou aantreffen. Hij keek naar zijn kettingzaag, paste wat zelfreflectie toe en besloot dat het toch maar een vreemde wereld was.
Achterin de rij zag hij mevrouw Amov. De verlossing was nabij.
“Mevrouw Amov!” schreeuwde hij, maar ook hier was communicatie geen optie. Pierre Kartner was heer en meester van de geluidstrillingen op deze verdieping. Om de aandacht van de stoet incontinenten te pakken te krijgen, besloot hij het hoofd van de eerste twee af te zagen. Weldra vlogen zij door het luchtruim terwijl Pierre vrolijk doorzong over de hopsakee en de hopsakaa, geheel conform met de carnavalshit van zijn hand uit 1980.
De stoet hield halt en één der bejaarden zette de radio uit. Vragend keek iedereen Isaac aan.

Op dat moment kwam het leger aanzetten bij het bejaardenhuis. Zij vroegen aan de politie wat er aan de hand was, en deze zeiden dat ze niet naar boven konden. Het leger vroeg waarom dat niet kon en de politie antwoordde dat de lift kapot was. Op de vraag of een liftmonteur dan niet beter op zijn plaats zou zijn dan het leger, had de politie geen weerwoord.
Verveeld ging het leger naar de liftschaft en begon het aan de beklimming.

“Mevrouw Amov?” vroeg Isaac na een korte pauze.
“Ja,… ben jij dat, jongen?”
“Ja oma! Ik ben het!”
Zij renden op elkaar af en omhelsden elkaar. Oma gaf haar kleinzoon een kus op zijn wang en kleinzoon genoot van de overbekende snorharen die zijn wang tartten. Overvallen door emoties, liet Isaac de kettingzaag uit zijn hand vallen. Beiden keken naar het ding dat zo’n herrie maakte toen het viel.
“Oma, ik kom de kettingzaag die ik geleend had terugbrengen.”
“Ah, jongen! Ik was dat helemaal vergeten! Wat ben je toch braaf. Hier, neem een pepermuntje!”
“Oma! Dank u wel!”

Op de achtergrond kroop het leger uit de liftschacht tevoorschijn, de wapens getrokken. Het overzag de situatie en borg de wapens met een glimlach weer op.

Isaac glunderde en iedereen raakte vertederd door dit schouwspel.
Wat was hij toch dol op bejaarden!

- - -

LUH-3417

Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 17:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-10-2002, 18:59
Diddl'tje
Avatar van Diddl'tje
Diddl'tje is offline
Ik had eigenlijk een reactie willen geven waar over nagedacht was, maar het enige wat ik kan bedenken is mijn eerste reactie: GEWELDIG
__________________
Boink | Diddl kan niet aansprakelijk gesteld worden voor het bovenstaande
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:36
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
coolcoolcool!
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 19:47
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
dat had ik dus ook


ik d8 heel even dat ik iets had gevonden maar dat bleek weer een leesfout te zijn
__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 20:54
Aurelia AutumnRain
Avatar van Aurelia AutumnRain
Aurelia AutumnRain is offline
Hehe...cool!!
*Ondanks dat ik nu toch een beetje bang begin te worden.... *
__________________
In Chocolate We Trust.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:07
Vlooienband
Avatar van Vlooienband
Vlooienband is offline
Goedeavond.


Goh. Je combineert humor met horror en de uitkomst is gaaf. Er zaten vele zinnen in waar ik om moest lachen, zoals 'De lift zei ping.'. Zelf zeg ik soortgelijke dingen ook, bijvoorbeeld 'de magnetron zegt ping'.
Humor dus.

Mijn eerste reactie was dat ik achter mijn computer zat te lachen, ik heb echt genoten. Je verhalen zijn uniek en dit onderwerp is vreemd en de combinatie van kettingzagen met bejaarden is net zo vreemd.
De moorden zijn geen hoogtepunten, eerder de orde van de dag. Dat is niet slecht, maar eigenaardig. Goed zo. Het heeft me gefascineerd.

Vooral de climax die eigenlijk geen climax was is geweldig.
'Isaac glunderde en iedereen raakte vertederd door dit schouwspel.
Wat was hij toch dol op bejaarden!' Werkelijk, ik kreeg bij het lezen van dit stukje een vertederend gevoel. Isaac heeft mijn sympathie. De moorden waren noodzakelijk en leuk.


'Isaac stapte uit en de lege gang wachtte hem op. Een gebruikte incontinentieluier waaide van links naar rechts. '
Onwillekeurig moet ik hier denken aan een woestijn, waar zo'n bolletje takjes, stofjes en ander donzig gepluis over de vlakte waait. Gaaf. Vooral de wind in het bejaardentehuis, da's origineel. Het kan wel door een raam komen, die wind, maar ik hou er het woestijnbeeld bij vast. Alweer bravo.

'“Jeetje! Dat is niet vriendelijk van u!” ' Nee, goh! Droge humor, bravo. Geniaal.



Maar alleen lof geven gaat me nogal moeilijk af.
Dus ik heb het nogmaals gelezen en er fouten uitgepikt, sorry, ik ben een mierenneuker.

'Hij keek naar zijn kettingzaag, paste wat zelfreflectie toe en besloot dat het toch maar een vreemde wereld was. ' Dat is een zin om te onthouden. Hij heeft gelijk, maar aan de andere kant niet. Isaac zoekt gewoon zijn oma en terwijl hij haar zoekt, zijn er een aantal opstakels, waar hij bewonderigswaardig goed mee afrekent.

Je hebt het de hele tijd over 'zijn kettingzaag'. Is het niet beter om 'de kettingzaag' te gebruiken? Want de kettingzaag is uiteraard van Isaacs' oma.

'als een maniak met gevaarlijke wapenen rondzwaaien '
Wapens, als ik me niet vergis. En volgens mij vergis ik me niet, want "wapenen" gebruikt men in de zin van "zich wapenen tegen" en "wapens" gebruikt men als het meervoud van wapen.

'Blijft mij dan niet bespaard?' blijft mij dan niets bespaard.

'Na verloop van verschoof de focus van de actie steeds meer naar haar persoon zelf.' Na verloop van tijd.


En over de aanhalingstekens. Mij is vanaf de eerste geleerd dat je de '(...)' gebruikt om mensen te citeren, om te zeggen wat mensen zeggen enzovoorts.
De "(...)" gebruikt men om bepaalde woorden aan te geven, of begrippen, zie eigenlijk niet bestaan, of iets anders betekenen. Zoals Austin Powers doet met zijn giant "laser". Ik heb een hekel aan die gast, maar hij is het enige voorbeeld waar ik nu op kan komen.



Alles bij elkaar: goed verhaal.
__________________
Cry 'Havoc' and let slip the dogs of War.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:11
-niels-
Avatar van -niels-
-niels- is offline
voorspelbaar
__________________
If you dont like oral sex, keep your mouth shut... I'll spray my love all over your face.... ->PAS OP IK HIJACK JE NICK<- • Mr. Mysteria •
Met citaat reageren
Oud 08-10-2002, 21:37
Verwijderd
Voorspelbaar? Vertel?

Scimmia, 'wapenen' is een oudere meervoudsvorm van wapens. Het is achterhaald en archaïsch, maar het mag wel. Ik vond het wel grappig hier.

Ik weet ook wel dat ik de " en de ' eigenlijk verkeerd om gebruik, maar ik vind het zo mooier. Bovendien ben ik het zo gewend, en een oude hond leer je geen nieuwe trucks meer.

Trouwens geweldig dat je die overwaaiende luier zo opvatte, want dat was precies mijn bedoeling. Wat een sfeer je kan scheppen met zo'n detail. Geweldig.

Bedankt voor de aandacht en reacties.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 13:28
Poesba
Poesba is offline
Oude honden moeten dood.

Ik heb pijnlijk hard gelachen. Het zijn bepaalde zinnen die het hem doen:

- Maar voor een uitgebreide uitwijding van wijsbegeerte door de eeuwen heen was Isaac niet gekomen!
- Eerste verdieping. De lift zei ping.
- “Verdomme. Welbespraakte bejaarden! Blijft mij dan niets bespaard?”
- “U wilt aan mijn spieren voelen, is het niet?
- Het overzag de situatie en borg de wapens met een glimlach weer op.

Alleen ben ik van mening dat het altijd maar meer van hetzelfde is. Zou je niet weer eens wat gaan experimenteren met andere stijlen?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 14:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
scimmia schreef:
Goedeavond.


Goh. Je combineert humor met horror en de uitkomst is gaaf. Er zaten vele zinnen in waar ik om moest lachen, zoals 'De lift zei ping.'. Zelf zeg ik soortgelijke dingen ook, bijvoorbeeld 'de magnetron zegt ping'.
Humor dus.

Mijn eerste reactie was dat ik achter mijn computer zat te lachen, ik heb echt genoten. Je verhalen zijn uniek en dit onderwerp is vreemd en de combinatie van kettingzagen met bejaarden is net zo vreemd.
De moorden zijn geen hoogtepunten, eerder de orde van de dag. Dat is niet slecht, maar eigenaardig. Goed zo. Het heeft me gefascineerd.

Vooral de climax die eigenlijk geen climax was is geweldig.
'Isaac glunderde en iedereen raakte vertederd door dit schouwspel.
Wat was hij toch dol op bejaarden!' Werkelijk, ik kreeg bij het lezen van dit stukje een vertederend gevoel. Isaac heeft mijn sympathie. De moorden waren noodzakelijk en leuk.


'Isaac stapte uit en de lege gang wachtte hem op. Een gebruikte incontinentieluier waaide van links naar rechts. '
Onwillekeurig moet ik hier denken aan een woestijn, waar zo'n bolletje takjes, stofjes en ander donzig gepluis over de vlakte waait. Gaaf. Vooral de wind in het bejaardentehuis, da's origineel. Het kan wel door een raam komen, die wind, maar ik hou er het woestijnbeeld bij vast. Alweer bravo.

'“Jeetje! Dat is niet vriendelijk van u!” ' Nee, goh! Droge humor, bravo. Geniaal.



Maar alleen lof geven gaat me nogal moeilijk af.
Dus ik heb het nogmaals gelezen en er fouten uitgepikt, sorry, ik ben een mierenneuker.

'Hij keek naar zijn kettingzaag, paste wat zelfreflectie toe en besloot dat het toch maar een vreemde wereld was. ' Dat is een zin om te onthouden. Hij heeft gelijk, maar aan de andere kant niet. Isaac zoekt gewoon zijn oma en terwijl hij haar zoekt, zijn er een aantal opstakels, waar hij bewonderigswaardig goed mee afrekent.

Je hebt het de hele tijd over 'zijn kettingzaag'. Is het niet beter om 'de kettingzaag' te gebruiken? Want de kettingzaag is uiteraard van Isaacs' oma.

'als een maniak met gevaarlijke wapenen rondzwaaien '
Wapens, als ik me niet vergis. En volgens mij vergis ik me niet, want "wapenen" gebruikt men in de zin van "zich wapenen tegen" en "wapens" gebruikt men als het meervoud van wapen.

'Blijft mij dan niet bespaard?' blijft mij dan niets bespaard.

'Na verloop van verschoof de focus van de actie steeds meer naar haar persoon zelf.' Na verloop van tijd.


En over de aanhalingstekens. Mij is vanaf de eerste geleerd dat je de '(...)' gebruikt om mensen te citeren, om te zeggen wat mensen zeggen enzovoorts.
De "(...)" gebruikt men om bepaalde woorden aan te geven, of begrippen, zie eigenlijk niet bestaan, of iets anders betekenen. Zoals Austin Powers doet met zijn giant "laser". Ik heb een hekel aan die gast, maar hij is het enige voorbeeld waar ik nu op kan komen.



Alles bij elkaar: goed verhaal.
Hier heb ik niets meer aan toe te voegen!
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 17:50
rozijntje
rozijntje is offline
weer een erg leuk verhaal ja. vooral die details zijn erg grappig, zoals inderdaad die overwaaiende luier of een zin als:
"De vrouw daarachter keek niet al te vreemd op van het denderende stuk gereedschap; wanneer je met bejaarden werkt, ben je heel wat gewend. "

"Er hoefde maar één iemand vijf bejaarden en twee medewerkers kapot te zagen, of de politie stond al aan de bel te jengelen. "

B-R-A-V-O. Bravo!
__________________
** Rather my own lies than somebody elses truth** Immerse your soul in love**
Met citaat reageren
Oud 09-10-2002, 18:13
Verwijderd
Nogmaals bedankt voor de reacties.

Poesba, dus je vind deze stijl een beetje... (let op, hier komt een heel erg slechte woordgrap) ...afgezaagd? Ik raad je aan mijn verhaal 'De Blokhut' te lezen. Het is een lichte variant op deze stijl en het is meer verhaal. Bovendien heb ik het geschreven aan de hand van een artikel dat ik voor school moest lezen over post-modernistische fictie. Dat klinkt heel interessant, dus je wilt het vast lezen.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 11-10-2002, 19:19
Gemaskerde Bromvlieg
Gemaskerde Bromvlieg is offline
Great! Ik begin Scholieren Forum weer een beetje te herontdekken, verhalen zoals deze zijn zeer de moeite waard om terug te komen!

Greetz!
__________________
En... niet vergeten... Friko eten !!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 00:17
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
Hele tijd het gevoel een sketch van Monthy python aan het lezen te zijn, of een van die andere droge engelse series als Black Adder (geloof ik ) of Bottom
Je hanteerde dezelfde stijl, cynische/droge humor, in dat verhaal over die voorhuiden en nog paar andere verhalen.
Maybe dat Poesba daar op doelt?
Kzou zeggen never change a winning concept
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 03:18
Verwijderd
Hm ik kon weinig anders fout vinden dan slechts twee spelfoutjes die Scimmia heeft genoemd ('niets' en 'tijd')...

Voor de rest: heel erg koel
Er zitten een aantal goede zinnen tussen zoals:
“U wilt aan mijn spieren voelen, is het niet?"
en
“Jeetje! Dat is niet vriendelijk van u!”



De borstharen die wapperden in de wind, is dat vanwege dat 'woestijnbeeld' of meer vanwege het kapotte raam?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2002, 14:09
Verwijderd
Zijn borstharen wapperden in de wind om de nadruk op zijn mannelijkheid te leggen. Iedereen weet dat elke man die zo erg mannelijk is zo homoseksueel als de neten is.

Maar, technisch gezien kwam het vast door het kapotte raam. Wapperend borsthaar vond ik wel een grappig beeld.

LUH-3417
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 12:38
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Citaat:
LUH-3417 schreef:
Zijn borstharen wapperden in de wind om de nadruk op zijn mannelijkheid te leggen. Iedereen weet dat elke man die zo erg mannelijk is zo homoseksueel als de neten is.

Maar, technisch gezien kwam het vast door het kapotte raam. Wapperend borsthaar vond ik wel een grappig beeld.

LUH-3417
hahhahahaa geweldig
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 13-10-2002, 14:03
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Weer een megaleuk verhaaltje! Woeii!!

Deze zinnen vond ik echt supergrappig:

"Isaac was nog altijd geen welwillende leerling en deed zijn kettingzaag nog een aantal keren kloek neerkomen op het lichaam van de vrouw, dat steeds minder op het lichaam van een vrouw leek."

"Eerste verdieping. De lift zei ping."

"Zijn borsthaar glom in het zonlicht en wapperde in de wind."

" Er hoefde maar één iemand vijf bejaarden en twee medewerkers kapot te zagen, of de politie stond al aan de bel te jengelen."

__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-10-2002, 21:03
Verwijderd
Ik ben het helemaal eens met alle eerdere reacties.
En nee, ik heb geen idee wat ik nog toe zou kunnen voegen.

Geweldig!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.