Oud 15-05-2005, 01:14
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 13-05-2005 @ 17:32 :
Eigenlijk zijn het maar vier hoofdstukken die je moet leren, dat heb ik voor een SE ook wel eens gemoeten. Ik vind het opeens best wel te overzien, maar misschien vergis ik me.
Vier ?
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Advertentie
Oud 15-05-2005, 15:19
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Het zou inderdaad wel fijn zijn als iemand precies de hoofdstukken uit em3, em4 en em5 op zou willen noemen die je NIET hoeft te kennen. want volgens mij klopt de informatie die ik van een klasgenoot had gekregen niet en anders zou ik dus misschien te weinig leren.... alvast bedankt!
Oud 15-05-2005, 16:01
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
up ^ sorry dat ik alleen ff het onderwerp naar boven haal maar ik wil het gewoon graag weten
Oud 15-05-2005, 18:38
sonic boom
sonic boom is offline
Yup, ik zou ook graag willen weten welke hoofdstukken je precies wel en welke je precies niet hoeft te leren. Want als ik de examens een beetje doorkijk zie ik volgens mij nix dat met differentieren en richtingscoefficienten te maken hebben dat zijn bij elkaar tog al zo'n 3 hoofdstukken uit de 3 boeken d8 ik zo....het kan wel zijn dat ik me vergis

mja bedankt
Oud 15-05-2005, 18:43
sonic boom
sonic boom is offline
Ik heb ook ergens in mijn boek gezien dat je bij lineair programmeren de formules via de rekenmachine kan invullen en dan met graph meteen alles kunt zien. Ik snap wel hoe dat moet werken alleen weet ik niet hoe je die formules op de rekenmachine moet invullen aangezien je hebt y = en de formules ax+by zijn. Kan iemand misschien daarbij helpen?

Thanx
Oud 15-05-2005, 18:50
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
sonic boom schreef op 15-05-2005 @ 18:43 :
Ik heb ook ergens in mijn boek gezien dat je bij lineair programmeren de formules via de rekenmachine kan invullen en dan met graph meteen alles kunt zien. Ik snap wel hoe dat moet werken alleen weet ik niet hoe je die formules op de rekenmachine moet invullen aangezien je hebt y = en de formules ax+by zijn. Kan iemand misschien daarbij helpen?

Thanx
by naar de andere kant brengen en dan zorgen dat b 1 is, zo krijg je vanzelf y=ax + c
Oud 15-05-2005, 19:53
sonic boom
sonic boom is offline
aha dus gewoon de hele formule delen door B zodat B 1 wordt
Oud 15-05-2005, 20:27
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
sonic boom schreef op 15-05-2005 @ 19:53 :
aha dus gewoon de hele formule delen door B zodat B 1 wordt
b wordt niet 1, b/b = 1 en dus deel je b weg.
Oud 15-05-2005, 20:31
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 15-05-2005 @ 20:27 :
b wordt niet 1, b/b = 1 en dus deel je b weg.
das eiglijk precies hetzelfde, het komt er allebij op neer dat er niks meer voor de y staat
Oud 15-05-2005, 21:02
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Voor de mensen die zich afvragen wat ze moeten leren: in de examenbundel staat het bij het hoofdstuk aangegeven als het niet geleerd hoeft te worden.

"Grafen en matrices --> dit onderwerp behoort in 2005 niet tot de stof van het centraal examen."
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 15-05-2005, 21:39
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Flijn schreef op 15-05-2005 @ 21:02 :
Voor de mensen die zich afvragen wat ze moeten leren: in de examenbundel staat het bij het hoofdstuk aangegeven als het niet geleerd hoeft te worden.

"Grafen en matrices --> dit onderwerp behoort in 2005 niet tot de stof van het centraal examen."
kheb geen examenbundel maar dat betekent dus dat je voorderest alles van em3,4 en 5 moet kennen?
Oud 15-05-2005, 21:42
Flijn
Avatar van Flijn
Flijn is offline
Dat weet ik niet, ik doe C&M, dus alleen wiskunde A1.
__________________
Dear enemy, may your head fall off at an akward moment.
Oud 15-05-2005, 22:06
sonic boom
sonic boom is offline
Ik heb dus ook geen examenbundel van wiskunde a1,2 kan iemand met een examenbundel misschien ff de hoofdstukken aangeven die er daarin vermeld staan? ty
Oud 16-05-2005, 10:56
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
strawberryangel schreef op 15-05-2005 @ 20:31 :
das eiglijk precies hetzelfde, het komt er allebij op neer dat er niks meer voor de y staat
nee dat is absoluut niet hetzelfde.

in het eerste zeg je dat b de waarde 1 heeft, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Als je van een vergelijking die gegeven is een rechte wil krijgen in de vorm van y = ax + c dan zul je beide kanten door b moeten delen en ongeacht de waarde van b wordt b/b = 1 waardoor je b wegvalt in de vergelijking. Nogmaals b hoeft niet perse 1 te zijn en b=1 is niet hetzelfde als b/b = 1
Oud 16-05-2005, 11:12
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 16-05-2005 @ 10:56 :
nee dat is absoluut niet hetzelfde.

in het eerste zeg je dat b de waarde 1 heeft, maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn. Als je van een vergelijking die gegeven is een rechte wil krijgen in de vorm van y = ax + c dan zul je beide kanten door b moeten delen en ongeacht de waarde van b wordt b/b = 1 waardoor je b wegvalt in de vergelijking. Nogmaals b hoeft niet perse 1 te zijn en b=1 is niet hetzelfde als b/b = 1
Ik bedoelde in ieder geval dat B 1 moet worden en dus wegvalt. ik kan het niet zo goed uitleggen dus ik zeg er verder maar niks over maar ik bedoelde dus hetzelfde als wat jij bedoelt het komt er alleen een beetje moeilijk uit
Oud 16-05-2005, 11:51
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
sonic boom schreef op 15-05-2005 @ 22:06 :
Ik heb dus ook geen examenbundel van wiskunde a1,2 kan iemand met een examenbundel misschien ff de hoofdstukken aangeven die er daarin vermeld staan? ty
In de examenbundel staat alleen dat grafen en matrices vervalt.
Hier kan je ook zien wat je allemaal moet leren.
Uit EM3 vervallen dus de hoofdstukken 2 en 5 en uit EM5 vervalt hoofdstuk 1.
Oud 16-05-2005, 11:58
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
vlindertjuh schreef op 16-05-2005 @ 11:51 :
In de examenbundel staat alleen dat grafen en matrices vervalt.
Hier kan je ook zien wat je allemaal moet leren.
Uit EM3 vervallen dus de hoofdstukken 2 en 5 en uit EM5 vervalt hoofdstuk 1.
Dankjewel! zoiets dacht ik al ongeveer...
Toch vind ik het jammer want graven en matrices zijn echt heel makkelijk dus dat was punten soren geweest....

ik sta trouwens een 7,5 dus dat moet wel goedkomen
Oud 16-05-2005, 12:00
Anadyomenè
Anadyomenè is offline
Ik sta een 5.3 en ben echt zo'n imbeciel als het op wiskunde aankomt... heel veel dingen weet ik ook gewoon niet *zucht* .
Oud 16-05-2005, 14:53
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Aaaah ik begin me ook een beetje zorgen te maken over wiskunde. Heb gisteren geprobeerd met een oefenexamen te beginnen maar ik weet gewoon nagenoeg NIKS zonder naar de antwoorden te kijken en zelfs dan snap ik soms dingen niet.
Ik weet trouwens niet meer wat die twee getallen tussen haakjes betekenen, iets met kansen geloof ik. Ik bedoel dus een getal met daaronder weer een getal en die twee dan tussen een soort grote haakjes (fijne uitleg). Kan iemand me dat please vertellen?
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 16-05-2005, 14:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Je bedoelt met ncr en zo, of begrijp ik je verkeerd? Combinaties, permutaties... Ik snap dat, maar kan het niet uitleggen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 16-05-2005, 15:34
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ja volgens mij was het iets met ncr.
Ah kut.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 16-05-2005, 15:35
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
Ramble On schreef op 16-05-2005 @ 14:53 :
Aaaah ik begin me ook een beetje zorgen te maken over wiskunde. Heb gisteren geprobeerd met een oefenexamen te beginnen maar ik weet gewoon nagenoeg NIKS zonder naar de antwoorden te kijken en zelfs dan snap ik soms dingen niet.
Ik weet trouwens niet meer wat die twee getallen tussen haakjes betekenen, iets met kansen geloof ik. Ik bedoel dus een getal met daaronder weer een getal en die twee dan tussen een soort grote haakjes (fijne uitleg). Kan iemand me dat please vertellen?
het aantal mogelijkheden waarop je een serie waarnemingen kunt rangschikken zonder dat daarbij de volgorde uitmaakt. (dus: 1-2-2-3 is hetzelfde als bijvoorbeeld 2-1-2-3)

dit geef je weer met binomiaalcoefficienten en spreek je uit als ... boven ....

de formule staat op de formule kaart en met de grm kun je het uitrkenen met nCr.
Oud 16-05-2005, 15:35
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
als er bijvoorbeeld 8 en daaronder een 4 staat tussen die grote haken, dan heet dat '8 boven 4' je voert dat zo in op de gr: 8 Ncr 4. het antwoord dat je krijgt is het aantal combinaties van 4 dingen die je kunt maken uit een hoeveelheid van 8. (dus bijvoorbeeld 4 knikkers uit een zakje van 8 knikkers, dit kan op verschillende manieren)
Oud 16-05-2005, 15:37
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
en inderdaad, de volgorde is niet van belang
Oud 16-05-2005, 15:49
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Dankjulliewelllll
Ja ik kom vast heel dom over nu, maarre ik heb het hele jaar nauwelijks iets gedaan voor wiskunde (behalve voor de laatste toets). Ik had het kennelijk even uit m'n geheugen verbannen.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 16-05-2005, 18:39
sdekivit
sdekivit is offline
je moet ook binomiaalcoefficienten gebruiken bij het berekenen van kansen. Bijvoorbeeld wat is de kans op 3 blauwe ballen uit een vaas met 8 ballen. dan reken je de kans van 1 manier uit en vervolgens moet je vermenigvuldigen met het aantal mogelijkheden op die volgorde.
Oud 17-05-2005, 10:21
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
bij die link stond ook nog het volgend:

Sowieso vervallen uit het examenprogramma (verlichtingsmaatregelen):
Uit domein Bg functies en grafieken:
- eindterm 3
- uit eindterm 10: rekenregels voor logaritmen
- eindterm 13
Uit domein D(g) Meetkunde: subdomein ruimtelijke objecten.

maar eindterm 3 en 13 :?

edit

heb het al gevonden linkje hier met alle examenpunten http://www.eindexamen.nl/9336000/1/j9vvgodkvkzp4d4/vg5emldfo0v8/f=/bestand.doc
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."

Laatst gewijzigd op 17-05-2005 om 10:24.
Oud 17-05-2005, 12:44
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
nog even vraagje voor de GR kenners onder ons:

bij standaardnormale verdeling weet ik wel hoe ik de z waarde moet uitrekenen (invnorm), maar niet hoe ik een z-waarde weer terug kan rekenen. iemand?
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 17-05-2005, 14:08
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
sdekivit schreef op 16-05-2005 @ 18:39 :
je moet ook binomiaalcoefficienten gebruiken bij het berekenen van kansen. Bijvoorbeeld wat is de kans op 3 blauwe ballen uit een vaas met 8 ballen. dan reken je de kans van 1 manier uit en vervolgens moet je vermenigvuldigen met het aantal mogelijkheden op die volgorde.
Huh, dan doe je toch gewoon drie boven acht? Maar het hangt er natuurlijk vanaf wat voor kleuren die andere zijn en zo?

Hm, het examen dat we deze les oefenden was veel gemakkelijker dan die van vorige week
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 17-05-2005, 14:21
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
sicilion schreef op 17-05-2005 @ 12:44 :
nog even vraagje voor de GR kenners onder ons:

bij standaardnormale verdeling weet ik wel hoe ik de z waarde moet uitrekenen (invnorm), maar niet hoe ik een z-waarde weer terug kan rekenen. iemand?
Normalcdf(-10^99,Z) of normalcdf(Z,10^99)
Oud 17-05-2005, 16:39
sandraatje18
sandraatje18 is offline
ff een tip op www.nvvw.nl/examenprogramma's staan alle punten die je moet weten tijdens je exame tot in de details succes drmee
Oud 17-05-2005, 17:02
Juuldie
Juuldie is offline
Ik zie ZO erg op tegen wiskunde! Het is echt het ENIGE vak waar ik ontzettend moeite mee heb...ik sta nu gemiddeld een 5,1..niet echt een lekker cijfer om het eindexamen mee in te gaan. Ik ga er nu zelfs van uit dat ik een 4 op mijn eindlijst zal staan met wiskunde. Ik vind het echt oneerlijk dat VWO wel C.E. wiskunde a1 moet doen en HAVO niet......
Oud 17-05-2005, 20:52
sdekivit
sdekivit is offline
Citaat:
sicilion schreef op 17-05-2005 @ 12:44 :
nog even vraagje voor de GR kenners onder ons:

bij standaardnormale verdeling weet ik wel hoe ik de z waarde moet uitrekenen (invnorm), maar niet hoe ik een z-waarde weer terug kan rekenen. iemand?
je hebt een tabel dus waarom moeilijk met de grm doen
Oud 18-05-2005, 15:07
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
Ik ben op het moment ook druk bezig met Wiskunde, sta een 5,5 dus het is wat krapjes

Ik heb de tabel achter in EM5 (van het boek Getal&Ruimte) gepakt en daar gezien welke onderwerpen in EM3, EM4 en EM5 behandelt worden.
Dit zijn dus 1. Meetkunde, 2. Grafen en Matrices (hoeft niet!) 3. Statistiek&Kansrekening, 4. Differentiaal Rekening 5. Discrete Dynamische Modellen en 6. Lineair Programmeren.
Ik pak één van deze onderwerpen, behandel de bijbehorende hoofdstukken,zoek dan op deze site de examenopgaven die bij dat onderwerp horen en maak ze.

Nou is mijn vraag; bij de onderwerpen van de examenopgaven staan ook de onderwerpen die in VWO1 en VWO 2 behandelt worden, namelijk Functies&Grafieken, Discrete Analyse en Combinatoriek&Kansrekening. Voor deze onderwerpen kun je dus ook examenopgaven maken. Maar moet ik dus de hoofdstukken in VWO 1 en VWO 2 wel behandelen? Of kan ik de opgaven ook wel maken met de kennis die ik heb uit de EM boeken? Het is toch zo dat de EM boeken voortbreiden op de VWO boeken en dat als je de EMboeken stof snapt, je de stof in de VWO boeken ook snapt?

Pfiew, lang verhaal maar ik hoop dat iemand het snapt
Oud 18-05-2005, 17:14
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Volgens mij hoef je VWO 1 en 2 niet te leren. In EM staat alles verder behandeld. Wel kan je als je iets niet helemaal snap, nog eens in VWO 1 of 2 kijken.
Oud 18-05-2005, 22:07
MoonFairy
Avatar van MoonFairy
MoonFairy is offline
Hey!

Ik sta dus best wel slecht voor wiskunde, omdat ik zegmaar afgelopen jaar nix voor heb gedaan. Nu dacht ik egt van Phoeew ik moet veel leren anders ga ik echt een 3 halen ofzo voor me examen.

Maar ik heb nu een paar examens gemaakt en het valt me eigenlijk nog reuze mee. Het lijkt erop dat je met algemene kennis ook al een eind komt. (bij sommige vragen moet je ook wel een beetje kennis hebben van precieze onderwerpen maar lang niet bij allemaal).

Hebben meer mensen dit gevoel, dat de examens over het algemeen best wel makkelijk zijn tegenover de precieze stof in het boek?
Oud 18-05-2005, 22:34
Verwijderd
Nou, ik vind dat de vraagstelling bij de examens erg rot is. Er staan enorme lappen tekst, waar je echt maar een beetje informatie van nodig hebt. Op zich zijn de examens niet zo moeilijk, maar met de proefexamens denk ik soms wel eens van: ''wat moeten ze nu weten'', en dan kijk ik bij de antwoorden en dan denk ik van: ''oh, is dat alles'' , dan is het gewoon heel makkelijk. Mja veel succes er nog mee.
Oud 19-05-2005, 11:46
Floyd
Floyd is offline
Weet iemand of je dat abc-formule programma op de GR zonder toelichting mag gebruiken? (Dus of je niet de hele abc-formule hoeft uit te schrijven?)
Oud 19-05-2005, 14:03
-::SyrinX-NL::-
-::SyrinX-NL::- is offline
http://www.eindexamen.nl/9303104/d/k_vwo2.pdf Krijgen we deze formulekaart?
__________________
"Ongeluk is het verschil tussen het talent en de verwachtingen van de mens"
Oud 19-05-2005, 19:22
Omi0
Avatar van Omi0
Omi0 is offline
Citaat:
-:yrinX-NL::- schreef op 19-05-2005 @ 14:03 :
http://www.eindexamen.nl/9303104/d/k_vwo2.pdf Krijgen we deze formulekaart?
moet je die krijgen dan ik gebruik al het hele jaar zo'n formulekaart vwo A van EPN, zo'n geplastificeerde..die moet je toch gewoon meenemen?
Oud 19-05-2005, 20:02
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
-:yrinX-NL::- schreef op 19-05-2005 @ 14:03 :
http://www.eindexamen.nl/9303104/d/k_vwo2.pdf Krijgen we deze formulekaart?
Dat is de formulekaart van wiskunde B. Volgens mij staat er op de formulekaart van wiskunde A maar een paar van die onderdelen. Integreren en ruimtemeetkunde hebben we bijvoorbeeld helemaal niet nodig.
Oud 19-05-2005, 22:07
Verwijderd
Formulemeetkaart, is dat hetzelfde als bij ons het boekje 'Wisforta' ??
Oud 20-05-2005, 10:34
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
Konijn schreef op 12-05-2005 @ 20:11 :
Ja ik dus, had het er hierboven al over, CompEx.
Heb het laatst voor het eerst gezien (ik ga nooit naar de wiskundeles), en volgens mij is het niet zo moeilijk.
Ik heb nog nooit met excel gewerkt eigenlijk maar het valt inderdaad wel mee; je hoeft niet zoveel te kunnen nog.
Maar die formules invullen vind ik soms wel lastig

Iemand daar nog een tip voor?
Of heeft iemand nog een COmpex-oefening?
Oud 20-05-2005, 10:44
missy_fly
missy_fly is offline
sorry als dit al ter sprake is gekomen, maar ik heb haast dus typ ff snel mn vraag.

moet je uit het methodeboek Getal&Ruimte VWO2 hoofdstuk 4 ook kennen?

Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik hier iets mee heb gedaan, dan afgelopen jaren...
De rest wel, behalve dit hoofdstuk. Heel raar... ik vind het bovendien ook erg moeilijk.

Alvast bedankt
Oud 20-05-2005, 12:23
muts8848
Avatar van muts8848
muts8848 is offline
In de examenbundel staat in het tweede tijdvak van 2001 een opdracht over rijen.

Het gaat over een lening en hoe hoog de lening is na 6 jaar met rente en aflossingen mee gerekend.

de formules staan gegeven:

Lt = 1.007 * Lt-1 - 720
Lo = 80000

maar hoe moet ik dit nou in de GR invoeren?? (TI-83)

ik heb hem wel via mode op seq gezet... maar ik krijg er een hele vreemde tabel uit

kan iemand mij helpen??
__________________
ego quoque nescio quid hic scriptum est
Oud 20-05-2005, 12:55
HmmIk
HmmIk is offline
Halloow, even een vraagje over wiskunde A1.
In de examenbundel blz. 54 som 6 heb je de wortel n-wet nodig.
Maaaar ik snap daar helemaal nix meer van.
Is er iemand die mij kan uitlegen hoe die werkt en waar je hem voor gebruikt???!!Alvast bedankt
Oud 20-05-2005, 13:04
HmmIk
HmmIk is offline
En even over die lening..!!!

Je hoeft niet persee iets in te voeren je kan toch gewoon doorrekenen vanaf L4?

Precies op dezelfde manier als het met de anderen ging, telkens eerst berekenen wat er aan rente weggaat.

De rente is 0.7% per maand.
Dus over L4 is de rente:79353.25 x 0.07= ...!

Per maand betaal je €720,-
Van die €720,- haal je het bedrag af wat je aan rente betaald.
Dus €720 - (79353.25x0.7, wat je net hebt berekend)=...
Wat overblijft is de aflossing die je betaald.
Dan doe je die 79353.25 - aflossing = L5

Dan bij L5, het bedrag weer x 0.7, dat is de rente.
€720 - dat rentebedrag. Dan hou je de aflossing weer over.
L5 - aflossing = L6

Btje ingewikkeld uitgelegd misschien, maar 't klopt wel!
Oud 20-05-2005, 13:04
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
missy_fly schreef op 20-05-2005 @ 10:44 :
sorry als dit al ter sprake is gekomen, maar ik heb haast dus typ ff snel mn vraag.

moet je uit het methodeboek Getal&Ruimte VWO2 hoofdstuk 4 ook kennen?

Ik kan me namelijk niet herinneren dat ik hier iets mee heb gedaan, dan afgelopen jaren...
De rest wel, behalve dit hoofdstuk. Heel raar... ik vind het bovendien ook erg moeilijk.

Alvast bedankt
Ik leer alleen maar uit CM3+4 Daaruit moet je alles kennen, behalve dat matrixen. Als dat hoofdstuk van je niet over kansberekeningen, procenten, steekproeven, normale verdelingen, expontiële en lineaire functies, logaritme of rijen gaat, denk ik niet dat je het hoeft te kennen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 20-05-2005, 13:09
biep
Avatar van biep
biep is offline
ik ga met een 4,6 mijn examen wiskunde in (ik ben er zó ontzettend slecht in!)

ik ga voor de 2,4: dan sta ik een 4 en ik heb verder geen onvoldoendes dus dan zou ik als nog geslaagd zijn.
maar ik ben bang dat zelfs dat teveel gevraagd is
__________________
na emo komt zonneschijn
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Exacte vakken profielwerkstuk Wiskunde A1,2
kelsie
5 27-09-2006 18:23
Algemene schoolzaken Wiskunde a1,2 <----> Wiskunde b1 ??
Trala
26 26-06-2006 20:52
HAVO Wiskunde A1,2
SpecialX
23 26-05-2006 12:07
Huiswerkvragen: Exacte vakken Uitwerkingen Getal en Ruimte Havo 4/5 wiskunde A1,2
StaceySpacey
6 20-10-2005 17:06
HAVO Wiskunde A1,2
Lady Lazarus
226 06-06-2005 17:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:54.