Oud 23-05-2005, 13:16
simsalabim
Avatar van simsalabim
simsalabim is offline
Ik had geloof ik 32 punten, streng gerekend. Waardoor ik tussen de 6.1 en de 8.1 uitkom.

Is er een reeële kans dat het punt nog .4 vanaf het minimum omhoog gaat? Dan sta ik namelijk een 7 op mijn eindlijst .

Ben wel opgelucht, nu kan ik wiskunde en aardrijkskunde namelijk erg verkloten .
__________________
Come as you are
Advertentie
Oud 23-05-2005, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Supernova* schreef op 23-05-2005 @ 13:15 :
dan zou ik als ik jou was even t laks informeren...
Kunnen ze dan al wat meer over de normering vertellen?
Oud 23-05-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
pierpkeblap schreef op 23-05-2005 @ 13:18 :
Kunnen ze dan al wat meer over de normering vertellen?
nee
dat kan pas op donderdag voor de puntenuitreiking. Dan zijn alle klachten en gemiddeldes verwerkt.
je kunt alleen maar hopen op een soepele normering, al denk ik dat ze niet uit zullen gaan van de strengste.
Oud 23-05-2005, 13:21
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Wauw, ik heb 35 punten! Had ik nooit verwacht, had een 5,6 nodig en twijfelde, met proefexmen gister had ik een 5,7..
Nu staat er dus tussen de 6,7 en 8,7 .
Ik vond hem wel heel lang, maar ik heb ook al twee jaar geen frans gehad. Had zelfs het halve uur extra (tot 12 uur dus) echt hard nodig..

[edit] Verkeerd uitgerekend , maar alsnog blij! [/edit]
__________________
Keep on rockin'

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 13:26.
Oud 23-05-2005, 13:23
perzikje
perzikje is offline
Ik heb net uitgerekend, heb 35 punten dus tussen 6,8 en 8,8 helemaal geweldig ik ovnd sommige teksten wel flink vervelend, over die schrijvers onder andere...
__________________
to be or not to be
Oud 23-05-2005, 13:24
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Konijn schreef op 23-05-2005 @ 13:21 :
Wauw, ik heb 38 punten! Had ik nooit verwacht, had een 5,6 nodig en twijfelde, met proefexmen gister had ik een 5,7..
Nu staat er dus tussen de 7,3 en 9,3 .
Ik vond hem wel heel lang, maar ik heb ook al twee jaar geen frans gehad. Had zelfs het halve uur extra (tot 12 uur dus) echt hard nodig..
dyslectie?
Oud 23-05-2005, 13:26
mando-diao
mando-diao is offline
Heb volgens mij 41 punten, bij sommige open vragen nog wat twijfels. dus ongeveer 7.7 tot 8.1. Ben erg tevreden, vond het ook prima te doen, helemaal niet te lang, al waren er bij ons maar 3 op tijd klaar.
__________________
There's blood on your legs, I love you
Oud 23-05-2005, 13:27
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
Supernova* schreef op 23-05-2005 @ 13:24 :
dyslectie?
Nee, vanwege concentratiestoornissen door ME/CVS.
__________________
Keep on rockin'
Oud 23-05-2005, 13:28
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik durf mijn antwoorden niet te controleren.. Zou ik het nu wel of niet doen? Als ik dit examen goed heb gemaakt, ben ik bijna zeker geslaagd... En ik heb er op zich wel een redelijk goed gevoel over...

Ik was om iets over elf klaar, dus ik vond de lengte wel goed En die tekst over Cees Nooteboom en zo was echt irritant
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 13:28
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
perzikje schreef op 23-05-2005 @ 13:23 :
Ik heb net uitgerekend, heb 35 punten dus tussen 6,8 en 8,8 helemaal geweldig ik ovnd sommige teksten wel flink vervelend, over die schrijvers onder andere...
Zie mijn cijfers hierboven, tussen de 6,7 en 8,7 dus..
Of heb jij het ergens anders vandaan dat er verschil tussen zit?
Ik heb op www.havovwo.nl gekeken.
__________________
Keep on rockin'
Oud 23-05-2005, 13:33
Verwijderd
Citaat:
Appeltje_Eitje schreef op 23-05-2005 @ 12:47 :


en bij 44: aan welke eis moet de echte leraar voldoen?: had ik als antwoord: de leraar moet culturele kennis hebben. Zullen ze dat goed rekenen?
dat had ik ook ja, maar zal wel fout zijn.
Oud 23-05-2005, 13:36
Ramble On
Avatar van Ramble On
Ramble On is offline
Ik kwam op het eind een beetje in tijdnood maar heb het net afgekregen. Heb denk ik 34 punten en dat is tussen de 6,7 en 8,7. Ben vet blij dus.
__________________
There ought to be a law against you comin' around, you should be made to wear earphones
Oud 23-05-2005, 13:51
SJON
SJON is offline
Het ging niet fantastisch, maar heb het wel met een 8 afgesloten als het goed is.

Heb tussen de 37 en 40 punten, drie open vragen beetje twijfelachtig wat de leraar ermee doet.

Klachten:

- tijd was net aan
- tekst over literatuur was kuttt, heb daar de helft van mijn totaal aantal fouten in
Oud 23-05-2005, 13:52
*RooSs*
*RooSs* is offline
Ik heb het als het goed is NET gehaald (bij normering 0.0)

Ik vind inderdaad vraag 44 wel een btje raar antwoord. Ik had ook dat van klassieke kennis.

En vraag 45 vind ik ook raar. Daar heb ik over geklaagd.
Ik heb namelijk net andere woorden als "lunch"&"vergadertijd"gebruikt (werktijden en diner ofzo) en dan is meteen fout
Oud 23-05-2005, 14:10
Rosalien
Avatar van Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Panini schreef op 23-05-2005 @ 12:59 :
IK HEB 35 PUNTEN! HOE KAN DAT! maar ik ben wel blij
oh en bij 46 had ik "Nee", jammer
ik had ook 'nee'
__________________
When things don't go right, turn left
Oud 23-05-2005, 14:21
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik ben precies tot het einde bezig geweest, inclusief antwoorden overschrijven, maar ik heb echt ruim de tijd genomen voor elke vraag. Ik vond vooral de verveling-op-school-tekst erg lastig, verder vond ik het eerlijk gezegd vrij simpel. Ik heb 36 punten gehaald, dus dat zit wel goed
Oud 23-05-2005, 14:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
29 punten

Ongeveer dan... En ik moest een 4,4 en dat ding zegt dat ik dat dan minstens heb en jeej

Die vraag over die lunch en zo is inderdaad vaag
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 14:29
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-05-2005 @ 14:25 :

Die vraag over die lunch en zo is inderdaad vaag
De vraag was niet vaag maar het feit dat je zowel vergadertijd als lunchtijd moet nemen vind ik raar.
Oud 23-05-2005, 14:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 23-05-2005 @ 14:29 :
De vraag was niet vaag maar het feit dat je zowel vergadertijd als lunchtijd moet nemen vind ik raar.
Oké, mijn formulering was vaag, want dat bedoelde ik En ik had hem sowieso fout want ik had dat de werktijden waren veranderd. Ik heb geloof ik bekant alle open vragen fout En bij de gesloten vragen die ik fout had, was het meestal C.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 14:34
Schoenveter
Avatar van Schoenveter
Schoenveter is offline
Pfoeh, gelukkig ben ik niet de enige die in tijdnood kwam!!
En inderdaad veel C bij de multiple choice!
__________________
Doe maar gek, dan doe je al gewoon genoeg.
Oud 23-05-2005, 14:47
Verwijderd
36 punten waarschijnlijk, tussen 6,9 en 8,9. en ik had een 6,9 nodig voor een 8 let's hope so.
Oud 23-05-2005, 14:55
carolina
carolina is offline
Hey ik weet niet wat er mis is met jullie, ik vond de examens echt veel te moeilijk, en had maar 23 punten...
Moet een 4.6 hebben, maar hoe zit dat met die normering?
En hoe is dat voorgaande jaren gegaan?
Is er dus een kleine kans dat ik nog een 4.6 of hoger haal??
__________________
mmmmmmm tja
Oud 23-05-2005, 15:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
carolina schreef op 23-05-2005 @ 14:55 :
Hey ik weet niet wat er mis is met jullie, ik vond de examens echt veel te moeilijk, en had maar 23 punten...
Moet een 4.6 hebben, maar hoe zit dat met die normering?
En hoe is dat voorgaande jaren gegaan?
Is er dus een kleine kans dat ik nog een 4.6 of hoger haal??
Je hebt nu toch minstens een 4,4 (dat wist ik uit mijn hoofd omdat ik dus een 4,4 moest hebben), maar dat is minstens dus ik denk dat je nog best veel kans hebt dat je die 4,6 wel haalt Mar ik weet ook niet precies hoe dat voorgaande jaren is gegaan.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 15:18
*RooSs*
*RooSs* is offline
De normering is meestal helaas erg laag
Vorig jaar was de normering 0.0(!!!), in 2001 0.2 en in 2002&2003 0.3

Maar vraag 36.
Zou een antwoord als de volgende ook goed gerekend worden?
"Het is (hoofdreden=>)goedkoper voor ze, in een toch al dure tijd.(Ze willen liever op vakantie enzo.)"

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 15:25.
Oud 23-05-2005, 15:29
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 23-05-2005 @ 15:18 :
De normering is meestal helaas erg laag
Vorig jaar was de normering 0.0(!!!), in 2001 0.2 en in 2002&2003 0.3

Maar vraag 36.
Zou een antwoord als de volgende ook goed gerekend worden?
"Het is (hoofdreden=>)goedkoper voor ze, in een toch al dure tijd.(Ze willen liever op vakantie enzo.)"
Nee.. dat is fout, althans er staat dat ze hun geld liever uitgeven aan andere dingen dan het huishouden en daardoor in de problemen komen, dat heeft dus een andere strekking dan jouw antwoord.

Ik heb minstens 37 punten Ben er wel blij mee, ookal was ik er al vanuit gegaan dat dit wel zou lukken.
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 23-05-2005, 15:29
Verwijderd
Citaat:
carolina schreef op 23-05-2005 @ 14:55 :
Hey ik weet niet wat er mis is met jullie, ik vond de examens echt veel te moeilijk, en had maar 23 punten...
Moet een 4.6 hebben, maar hoe zit dat met die normering?
En hoe is dat voorgaande jaren gegaan?
Is er dus een kleine kans dat ik nog een 4.6 of hoger haal??
same here, ik heb ook 23 punten. misschien 24 of 25, maar ik denk 23.
m'n proefexamens gingen allemaal heel goed, maar dit examen was echt stom. vooral die tekst over literatuur. grmbl.
ik heb ook een 4,6 nodig
Oud 23-05-2005, 15:32
Verwijderd
ik ben voorstander van een normering van 0.4,
want dan ben ik in ieder geval voor frans geslaagd

weet iemand hoe dat in z'n werk gaat, dat normering-gedoe en zo?
Oud 23-05-2005, 15:35
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 23-05-2005 @ 15:29 :
Nee.. dat is fout, althans er staat dat ze hun geld liever uitgeven aan andere dingen dan het huishouden en daardoor in de problemen komen, dat heeft dus een andere strekking dan jouw antwoord.

Ik heb minstens 37 punten Ben er wel blij mee, ookal was ik er al vanuit gegaan dat dit wel zou lukken.
Hmmm... al kun je misschien ook zeggen dat ze wel wat anders willen doen met dat geld dan betalen voor een woning en dat er zoveel hoge kosten zijn.
(Ik had ook nog van iets opgeschreven van dat alles zo duur was;school etc.)

Of stond zoiets dus echt helemaaal niet in de tekst?

Ik heb nu 27 punten (een 5,3 nodig!) en 3 open vragen waarvan ik niet zeker ben (niet meegeteld bij de 27 punten).
Oud 23-05-2005, 15:40
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 23-05-2005 @ 15:35 :
Hmmm... al kun je misschien ook zeggen dat ze wel wat anders willen doen met dat geld dan betalen voor een woning en dat er zoveel hoge kosten zijn.
(Ik had ook nog van iets opgeschreven van dat alles zo duur was;school etc.)

Of stond zoiets dus echt helemaaal niet in de tekst?

Ik heb nu 27 punten (een 5,3 nodig!) en 3 open vragen waarvan ik niet zeker ben (niet meegeteld bij de 27 punten).
Volgens mij stond het vrij letterlijk in de tekst, dat het daar om ging. Bovendien is het antwoordmodel ook vrij eenduidig. Jouw verhaal over het feit dat alles op dit moment zo duur is stond helemaal niet in de tekst vermeld (voor zover ik me kan herrinneren), dus ik zou er niet vanuit gaan dat dat dan goedgerekend wordt...
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 23-05-2005, 15:46
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
underthabridge schreef op 23-05-2005 @ 15:40 :
Volgens mij stond het vrij letterlijk in de tekst, dat het daar om ging. Bovendien is het antwoordmodel ook vrij eenduidig. Jouw verhaal over het feit dat alles op dit moment zo duur is stond helemaal niet in de tekst vermeld (voor zover ik me kan herrinneren), dus ik zou er niet vanuit gaan dat dat dan goedgerekend wordt...
Ik ga er ook niet van uit..maar er stonden wel dingen over de economie en dat alles zo duur is etc......en die antwoorden zijn 'maar'een kern van een goed antwoord.Dus andere dingen kunnen (heeeeeeeeel soms) ook nog goed gerekend worden..

Ik vind het antwoord in het correctiemodel toch een btje vaag. Ze vragen namelijk niet naar WAARAAN ze het meeste geld aan UIT GEVEN, maar WAAROM ze nog THUIS WONEN.Dat is toch heel anders vind ik....en daar kun je verschillend (minder gedetailleerd)op reageren.

Nouja ik zie wel wat ze er mee doen Thanks in ieder geval.

Laatst gewijzigd op 23-05-2005 om 15:56.
Oud 23-05-2005, 15:59
Verwijderd
heb 26 punten, dacht dak beter had gemaakt...
helaas helaas! Iedereen bij ons vond het begin wel gaan maar eind heel lastig. Ik was rond 11 uur klaar, was eerste. Die luteratuurtekst heb ik helemaal verknald en ook die tekst over vervelen in de les vond ik lastig. Tussen de 5.1 en 7.1 nou maar hopen dat de normering lekker de lucht ingaat (hoewel ik een 3,5 moest halen) maarja als ik een 5,5 heb sta ik een 7 op mn lijst en das toch wel fijner!
Oud 23-05-2005, 16:03
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 23-05-2005 @ 15:46 :
Ik vind het antwoord in het correctiemodel toch een btje vaag. Ze vragen namelijk niet naar WAARAAN ze het meeste geld aan UIT GEVEN, maar WAAROM ze nog THUIS WONEN.Dat is toch heel anders vind ik....en daar kun je verschillend (minder gedetailleerd)op reageren.
De vraag was de belangrijkste reden waarom ze thuis wonen.
Dus moest je de zin die begint met 'surtout' hebben (lijkt mij dan), en dat is de zin waar letterlijk staat dat ze liever hun geld uitgeven aan reizen en hi-fi dan aan het huishouden.
__________________
Keep on rockin'
Oud 23-05-2005, 16:06
underthabridge
Avatar van underthabridge
underthabridge is offline
Citaat:
*RooSs* schreef op 23-05-2005 @ 15:46 :
Ik vind het antwoord in het correctiemodel toch een btje vaag. Ze vragen namelijk niet naar WAARAAN ze het meeste geld aan UIT GEVEN, maar WAAROM ze nog THUIS WONEN.Dat is toch heel anders vind ik....en daar kun je verschillend (minder gedetailleerd)op reageren.

Nouja ik zie wel wat ze er mee doen Thanks in ieder geval.
Ze vroegen inderdaad waarom men nog thuis woont, de reden daarvoor is het feit dat ze dat geld uitgeven. Dat is ongeveer de redenatie, waar las jij dat trouwens dat over die economie, dat is me niet bijgebleven? (Heb geen Adobe op deze computer, dus kan geen pdf.-bestanden openen om het even na te lezen)
__________________
En toch heb ik gelijk.
Oud 23-05-2005, 16:07
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Tekst 7 en 9...Poe, moeilijk!
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 23-05-2005, 16:08
hasseltboy
Avatar van hasseltboy
hasseltboy is offline
Ik was om half 11 klaar. Eerste.
__________________
Hasselt!|lid van Berlijn fanclub!|Gott mit uns
Oud 23-05-2005, 16:09
Verwijderd
Yay, geslaagd voor Frans.
Oud 23-05-2005, 16:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 23-05-2005 @ 15:32 :
ik ben voorstander van een normering van 0.4,
want dan ben ik in ieder geval voor frans geslaagd

weet iemand hoe dat in z'n werk gaat, dat normering-gedoe en zo?
De afgelopen jaren waren de normeringen steeds heel laag (vorig jaar 0,0). De normering wordt vastgesteld aan de hand van het aantal fouten dat men gemiddeld heeft gehaald en men kijkt naar klachten ed. Men kijkt niet naar hoeveel klachten maar naar de inhoud van de klachten. Met 'te weinig tijd' wordt over het algemeen weinig gedaan.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 23-05-2005, 16:45
*RooSs*
*RooSs* is offline
Citaat:
Balance schreef op 23-05-2005 @ 16:38 :
De afgelopen jaren waren de normeringen steeds heel laag (vorig jaar 0,0). De normering wordt vastgesteld aan de hand van het aantal fouten dat men gemiddeld heeft gehaald en men kijkt naar klachten ed. Men kijkt niet naar hoeveel klachten maar naar de inhoud van de klachten. Met 'te weinig tijd' wordt over het algemeen weinig gedaan.
0.1 moet toch wel lukken? *hoophoop*
Oud 23-05-2005, 16:52
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
zwaar gerekend kom ik op 25 punten, ..en ik heb een 5.2 nodig

*zucht* het boren en timmeren onder t examen hielp nou niet echt
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 23-05-2005, 16:53
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
laatste 5 of 8 meerkeuzen vragen kon ik niet meer maken, allemaal ctjes ingevuld (laat er nu net een rijtje met veel ctjes staan..pfff)
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 23-05-2005, 17:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Konijn schreef op 23-05-2005 @ 16:03 :
De vraag was de belangrijkste reden waarom ze thuis wonen.
Dus moest je de zin die begint met 'surtout' hebben (lijkt mij dan), en dat is de zin waar letterlijk staat dat ze liever hun geld uitgeven aan reizen en hi-fi dan aan het huishouden.
Ik had iets van dat ze liever hun geld aan vakantie en leuke dingen uitgaven in plaats van het huishouden.

Want ik wist niet wat hi-fi was Maar nu weet ik niet of dat goed gerekend gaat worden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 17:06
Euryalo
Avatar van Euryalo
Euryalo is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-05-2005 @ 17:03 :
Ik had iets van dat ze liever hun geld aan vakantie en leuke dingen uitgaven in plaats van het huishouden.

Want ik wist niet wat hi-fi was Maar nu weet ik niet of dat goed gerekend gaat worden
hmm..denk fout,

hi-fi, ik heb apparatuur gezegd
__________________
†-"Als ik alleen geloof wat ik begrijp, is mijn geloof net zo groot als mijn hoofd." Godfried Bomans -†
Oud 23-05-2005, 17:16
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-05-2005 @ 17:03 :
Ik had iets van dat ze liever hun geld aan vakantie en leuke dingen uitgaven in plaats van het huishouden.

Want ik wist niet wat hi-fi was Maar nu weet ik niet of dat goed gerekend gaat worden
dat is heus wel goed hoor, lijkt me. Anders is het wel erg uh, 'mierenneuken'
Oud 23-05-2005, 17:18
100%hallal
Avatar van 100%hallal
100%hallal is offline
Citaat:
Euryalo schreef op 23-05-2005 @ 17:06 :
hmm..denk fout,

hi-fi, ik heb apparatuur gezegd
ik zei hifi apparatuur EN ALS ZE DAT NIET GOEDREKENEN KOM IK ZE WEL EVEN OPZOEKEN!!
Oud 23-05-2005, 17:19
miss_isabella
miss_isabella is offline
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 23-05-2005 @ 15:29 :
same here, ik heb ook 23 punten. misschien 24 of 25, maar ik denk 23.
m'n proefexamens gingen allemaal heel goed, maar dit examen was echt stom. vooral die tekst over literatuur. grmbl.
ik heb ook een 4,6 nodig
haha same here! Ik heb ook 23 punten denk ik...en ik moet ook een 4.6 hebben! Dus word even spannend. Ik zat echt in tijdnood en kon het niet afmaken... Heb de laatste 3 open vragen helemaal niet ingevuld, en heb denk ik wel minstens 8 vragen ofzo moeten gokken... daar heb ik gewoon wat ingevuld.. Echt zonde! Maar gelukkig heb ik de eerste paar teksten wel heel goed gemaakt... Maar ja, hopelijk wordt de normering hoog!!
Oud 23-05-2005, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 23-05-2005 @ 16:38 :
Met 'te weinig tijd' wordt over het algemeen weinig gedaan.
stom. nouja, ik had ook niet te weinig tijd. ik was 5 min van tevoren klaar,
heb dan wel heel snel gewerkt en sommige dingen afgeraffeld en constant de tijd in de gaten gehouden, maar toch.
Oud 23-05-2005, 17:54
carolina
carolina is offline
Citaat:
Hoezenpoes schreef op 23-05-2005 @ 15:29 :
same here, ik heb ook 23 punten. misschien 24 of 25, maar ik denk 23.
m'n proefexamens gingen allemaal heel goed, maar dit examen was echt stom. vooral die tekst over literatuur. grmbl.
ik heb ook een 4,6 nodig
Tja die met literatuur was al helemaal
Maja laten we nou een 4.6 krijgen, dat moet wel
lukken toch
als ik dit goed had kon ik wiskunde verkloten maar
dat zit er niet meer in...
__________________
mmmmmmm tja
Oud 23-05-2005, 17:57
kebkebe
kebkebe is offline
Ik had ergens bij een vraag 'Dat de nederlandse schrijver allerlei soorten boeken schreven' en het goeie antwoord is iets van 'Dat de nederlandstalige schrijvers veel genres bestreken'.

Zouden ze dat goed rekenen? Ik vind van wel, net als dat over die hi-fi/apparatuur/leuke dingen, is toch hetzelfde
Oud 23-05-2005, 17:58
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
kebkebe schreef op 23-05-2005 @ 17:57 :
Ik had ergens bij een vraag 'Dat de nederlandse schrijver allerlei soorten boeken schreven' en het goeie antwoord is iets van 'Dat de nederlandstalige schrijvers veel genres bestreken'.

Zouden ze dat goed rekenen? Ik vind van wel, net als dat over die hi-fi/apparatuur/leuke dingen, is toch hetzelfde
Verdorie, dat heb ik ook! Ik heb kei veel open vragen half goed
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-05-2005, 17:58
Verwijderd
ik kreeg pas na de helft van de tekst door dat het uberhaupt over literatuur ging

en ik maar denken dat een 4,6 halen niet zo heel moeilijk zou worden.. :/
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans 2 opdrachten----> antwoorden
lisanne_tje
10 10-03-2004 16:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen CE Frans 2 en Duits 2 (VWO)
Daantje_0705
8 20-02-2004 13:31
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Hoe zeg je in het frans:
Diana's~Acolyte
20 16-12-2003 18:58
Algemene schoolzaken frans 2 of duits 2
helden
9 23-04-2002 21:20
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans luistervaardigheid
8 16-06-2001 15:30
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen ~~~~ Frans 2 (tweede fase) Metropool~~~~
Angel-me
0 24-04-2001 09:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.