Oud 27-05-2005, 13:17
Verwijderd
Waar gaan jullie allemaal over klagen bij AK?
Advertentie
Oud 27-05-2005, 13:18
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 13:17 :
Waar gaan jullie allemaal over klagen bij AK?
Ja, daar ben ik ook wel benieuwd naar.

Ik heb iig al geklaagd over dat cirkeldiagram, echt vaag.
Oud 27-05-2005, 13:19
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
ik heb geklaagd over cirkeldiagram tot betrekking van rekenmachine en over het gebruik van termen die nooit zijn voorgekomen in onze stof

en ik ga nog klagen over die spoorlijn, voor mijn idee nog steeds verre van logisch, maar daar heb ik het nog wel mijn aardrijkskundeleraar over eerst
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 13:20
Verwijderd
Cirkeldiagram, dat ze dat verwachten dat je dat in procenten ging doen. En ik had geeneens een passer, heb dat rondje met het dopje van mijn flesje gedaan

Die theorie van Ullman ofzo, hebben wij wel gehad maar werd niet zo genoemd dus niemand wist dat ze daar moesten antwoorden.

En die vraag over die spoorlijn vind ik te onduidelijk
Oud 27-05-2005, 13:20
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 27-05-2005 @ 13:19 :
ik heb geklaagd over cirkeldiagram tot betrekking van rekenmachine en over het gebruik van termen die nooit zijn voorgekomen in onze stof

en ik ga nog klagen over die spoorlijn, voor mijn idee nog steeds verre van logisch, maar daar heb ik het nog wel mijn aardrijkskundeleraar over eerst
Ja daar kan ik helaas niet over klagen.. Heb geen Wereldwijs
Oud 27-05-2005, 13:20
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Janez schreef op 27-05-2005 @ 12:27 :
wat een kutexamen.
Vooral ook heel fijn voor de mensen die de methode Wereldwijs hebben (zoals ik). Daar staan namelijk geen begrippen als Vinex-beleid, compactestad-beleid, groeikernbeleid, de theorie van Ullman ( ) in...
Ullman staat wel in wereldwijs.
Oud 27-05-2005, 13:21
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
en eigenlijk wil ik nog klagen over vraag 33 waarbij je die reliefdoorsnede moest tekenen vanwege het eilandje wat er volgens de antwoorden is en niet volgens mijn atlas.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 13:21
Blaatkop
Blaatkop is offline
Ik ga me maar bezatten na deze onverwacht moeilijke toets.. had nooit verwacht dat ik nu nog gemiddeld een 5 zou staan (minstens een 6) ... dan MOET ik eco maandag goed doen.. anders is het gewoon einde verhaal! ...

Haha have fun.. en genoeg van het mooie weer luitjes
Oud 27-05-2005, 13:22
Verwijderd
Heb sowieso over vraag 18 geklaagd ja.

Maar eigenlijk vond ik de rest ook gewoon kut
Oud 27-05-2005, 13:22
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:20 :
Ullman staat wel in wereldwijs.
hij staat er wel in maar niet onder de naam ullman dus hoe moet je weten dat ze die theorie ermee bedoelen, slimmerd
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 13:22
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Over het cirkeldiagram: wat een gezeur, met je geodriehoek en een potlood kan je prima een cirkeldiagram tekenen, gewoon punten uitzetten en dan zelf een redelijk ronde lijn trekken. Die percentages boeien toch geen reet, je krijgt de meeste punten voor het logisch opbouwen van je cirkeldiagram.
Oud 27-05-2005, 13:23
Domenica
Avatar van Domenica
Domenica is offline
Ullman staat bij ons in Vervoer en Ruimtelijke inrichting èn in Migratie en mobiliteit
Oud 27-05-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 27-05-2005 @ 13:21 :
en eigenlijk wil ik nog klagen over vraag 33 waarbij je die reliefdoorsnede moest tekenen vanwege het eilandje wat er volgens de antwoorden is en niet volgens mijn atlas.
Ik had daar heel simpel twee streepjes getrokken, en het ene streepje een beetje naar beneden laten aflopen.. schematische weergave van een subductiezone
Oud 27-05-2005, 13:23
Verwijderd
Citaat:
sicilion schreef op 27-05-2005 @ 13:22 :
hij staat er wel in maar niet onder de naam ullman dus hoe moet je weten dat ze die theorie ermee bedoelen, slimmerd
Ik wou net zeggen. Lekker dom weer dan
Oud 27-05-2005, 13:24
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Nou, niet dus. Je krijgt daar juist alle punten voor zowat, voor die 'regels'. In verhouding tot de tijd die het je kost, is het gewoon belachelijk. Ik had hem net zo goed niet kunnen maken, want ik heb er nu 2 punten voor ofzo
Oud 27-05-2005, 13:24
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:22 :
Over het cirkeldiagram: wat een gezeur, met je geodriehoek en een potlood kan je prima een cirkeldiagram tekenen, gewoon punten uitzetten en dan zelf een redelijk ronde lijn trekken. Die percentages boeien toch geen reet, je krijgt de meeste punten voor het logisch opbouwen van je cirkeldiagram.
Ik had ook geen geodriehoek en potlood..
Oud 27-05-2005, 13:25
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sicilion schreef op 27-05-2005 @ 13:21 :
en eigenlijk wil ik nog klagen over vraag 33 waarbij je die reliefdoorsnede moest tekenen vanwege het eilandje wat er volgens de antwoorden is en niet volgens mijn atlas.
Het eilandje is duidelijk te zien in bron 13
Oud 27-05-2005, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 27-05-2005 @ 13:24 :
Nou, niet dus. Je krijgt daar juist alle punten voor zowat, voor die 'regels'. In verhouding tot de tijd die het je kost, is het gewoon belachelijk. Ik had hem net zo goed niet kunnen maken, want ik heb er nu 2 punten voor ofzo
Wees blij, ik heb niks..

Ik baal van dat extra streepje, dat ik alleen heb moeten zetten omdat ik geen potlood en geen rekenmachine had..
Oud 27-05-2005, 13:26
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:25 :
Het eilandje is duidelijk te zien in bron 13
dat was geen eilandje dat was een stuk waarbij de bodem boven de 3000 meter diep kwam, ik heb er heel expliciet op gelet, maar ik haal straks nog even examens op want ik begin toch te twijfelen.
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 13:27
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 13:24 :
Ik had ook geen geodriehoek en potlood..
Ooit gehoord van het basispakket?
Oud 27-05-2005, 13:27
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Bij ons is een leraar nog snel allemaal geo's en rekenmachines gaan halen, anders was ik er waarschijnlijk niet eens aan begonnen. (ik kan dus echt niet hoofdrekenen)
Oud 27-05-2005, 13:28
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
En Keyser Saus, dat verandert nog steeds niks aan het feit dat het onlogisch is dat je bij AARDRIJKSKUNDE een cirkeldiagram moet maken, het is toch geen wiskunde ofzo?!
Oud 27-05-2005, 13:28
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
sicilion schreef op 27-05-2005 @ 13:26 :
dat was geen eilandje dat was een stuk waarbij de bodem boven de 3000 meter diep kwam, ik heb er heel expliciet op gelet, maar ik haal straks nog even examens op want ik begin toch te twijfelen.
Ik heb het hier voor me, het staat er gewoon.
Oud 27-05-2005, 13:28
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:27 :
Ooit gehoord van het basispakket?
wie verwacht er nou geo en potlood bij aardrijkskunde
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 13:28
Verwijderd
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:27 :
Ooit gehoord van het basispakket?
Neem jij een geodriehoek of een potlood mee als je verwacht alleen een pen nodig te hebben?
Oud 27-05-2005, 13:28
sicilion
Avatar van sicilion
sicilion is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:28 :
Ik heb het hier voor me, het staat er gewoon.
ik ga het nakijken
__________________
"Please! This is supposed to be a happy occasion. Let's not bicker and argue over who killed who."
Oud 27-05-2005, 13:31
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 13:28 :
Neem jij een geodriehoek of een potlood mee als je verwacht alleen een pen nodig te hebben?
Voor je examen neem je toch altijd tenmisnte het basispakket mee, zo vreemd is het nou ook weer niet dat je iets moet tekenen of meten bij aardrijkskunde.
Oud 27-05-2005, 13:32
biep
Avatar van biep
biep is offline
AAAARGH VRAAG 18!!

omg ik ben zooo gefrustreerd! wat een K*T examen!!

Ik mocht geen rekenmachine gebruiken, hoe de hell moet ik dan zulke kutgetallen omrekenen naar procenten voor die cirkeldiagram?!! en hoe kon ik weten dat ik een passer ed mee moest nemen?

daaaaamn!
Ik heb die 5 punten nl wel echt nodig
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 13:33
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:31 :
Voor je examen neem je toch altijd tenmisnte het basispakket mee, zo vreemd is het nou ook weer niet dat je iets moet tekenen of meten bij aardrijkskunde.
je had ook een rekenmachine nodig en die MOCHTEN wij niet eens gebruiken. en een passer bij aardr... sorry hoor maar die heb ik de afgelopen 6 jaar nog nooit gebruikt, dan verwacht je dat nu ook niet!
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 13:34
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik heb niet eens een passer, want die heb ik zelfs bij wiskunde nog nooit nodig gehad

En even klagen over die vraag van die plaats waar je je tuinbouwbedrijf wilt vestigen, ik kon nergens zien dat er vliegtuigen waren in Ethiopie?
Oud 27-05-2005, 13:35
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 27-05-2005 @ 13:34 :

En even klagen over die vraag van die plaats waar je je tuinbouwbedrijf wilt vestigen, ik kon nergens zien dat er vliegtuigen waren in Ethiopie?
Wat je zelf had ingevuld is misschien ook wel goed, er staat imeers 'voorbeeld van een goed antwoord'
Oud 27-05-2005, 13:36
Toedeledokie
Avatar van Toedeledokie
Toedeledokie is offline
wat een aardrijkskutexamen was dat zeg, echt niet normaal.
Ik heb het echt verpest
__________________
maar da's logisch
Oud 27-05-2005, 13:37
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
biep schreef op 27-05-2005 @ 13:33 :
je had ook een rekenmachine nodig en die MOCHTEN wij niet eens gebruiken. en een passer bij aardr... sorry hoor maar die heb ik de afgelopen 6 jaar nog nooit gebruikt, dan verwacht je dat nu ook niet!
Beetje creativiteit van een VWO-leerling mag je toch wel verwachten, die percentages kon je best een beetje schatten en voor het maken van een cirkel heb je niet per se een passer nodig.

edit: typo's

Laatst gewijzigd op 27-05-2005 om 13:43.
Oud 27-05-2005, 13:38
Verwijderd
Citaat:
biep schreef op 27-05-2005 @ 13:32 :
AAAARGH VRAAG 18!!

omg ik ben zooo gefrustreerd! wat een K*T examen!!

Ik mocht geen rekenmachine gebruiken, hoe de hell moet ik dan zulke kutgetallen omrekenen naar procenten voor die cirkeldiagram?!! en hoe kon ik weten dat ik een passer ed mee moest nemen?

daaaaamn!
Ik heb die 5 punten nl wel echt nodig
Je krijgt daar maar 1 punt voor hoor! Dus mss heb je wel 3 of 4 punten voor de andere dingen waar je je aan moest houden.

Overigens die vraag over landbouw, antwoord slaat ook nergens op. Ik zag dat de blauwe nijl over ging op de Nijl en die op de middellandse zee. Maar dat is dus fout want dat duurt te lang. naja nergens een vliegveld gezien hoor
Oud 27-05-2005, 13:41
Verwijderd
Hij was wel moeilijk ja, maar gehaald.
Oud 27-05-2005, 13:42
sapientia
Avatar van sapientia
sapientia is offline
Cirkeldiagram zónder potlood getekend, puntenaftrek?
Oud 27-05-2005, 13:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik wist niet eens wat een circeldiagram wás, laat staan dat ik er een kon maken

Maar verder ging het wel aardig, had maar een uur over dit keer
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 13:46
Mindlolly
Avatar van Mindlolly
Mindlolly is offline
Citaat:
sapientia schreef op 27-05-2005 @ 13:42 :
Cirkeldiagram zónder potlood getekend, puntenaftrek?
staat niet in het correctiemodel
__________________
~*you send me to my corner, but you're never there*~
Oud 27-05-2005, 13:47
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Surprise schreef op 27-05-2005 @ 13:38 :
Je krijgt daar maar 1 punt voor hoor! Dus mss heb je wel 3 of 4 punten voor de andere dingen waar je je aan moest houden.

Overigens die vraag over landbouw, antwoord slaat ook nergens op. Ik zag dat de blauwe nijl over ging op de Nijl en die op de middellandse zee. Maar dat is dus fout want dat duurt te lang. naja nergens een vliegveld gezien hoor
idd, had ik ook!
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 13:47
Mindlolly
Avatar van Mindlolly
Mindlolly is offline
ik heb iig een klacht ingediend over die cirkeldiagrammen.. sloeg echt nergens op.. hoe moet ik nou weten wat gebruikelijk was? Ik heb maar gedaan wat ik een beetje makkelijk en logisch vond.. gelijk bijna alles fout
en ook over dat vliegveld inderdaad.. nergens een vliegveld gezien, hoe kan ik me daar dan vestigen..
__________________
~*you send me to my corner, but you're never there*~
Oud 27-05-2005, 13:48
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:37 :
Beetje creativiteit van een VWO-leerling mag je toch wel verwachten, die percentages kon je best een beetje schatten en voor het maken van een cirkel heb je niet per se een passer nodig.

edit: typo's
ja ik heb ze ook gescht, hoe moest je anders zon ding maken, maar toch...

ik lees nu dat sommige leerlingen er dus wel een rekenmachine bij mochten houden, beetje lullig, want bij mij kloppen de percentages dus niet helemaal.
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 13:48
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
Mindlolly schreef op 27-05-2005 @ 13:47 :
ik heb iig een klacht ingediend over die cirkeldiagrammen.. sloeg echt nergens op.. hoe moet ik nou weten wat gebruikelijk was? Ik heb maar gedaan wat ik een beetje makkelijk en logisch vond.. gelijk bijna alles fout
en ook over dat vliegveld inderdaad.. nergens een vliegveld gezien, hoe kan ik me daar dan vestigen..
ja vroeg ik me ook al af

nog eens nagekeken, met een beetje geluk heb ik die 4,2 wel (maar met een beetje pech ook niet )
__________________
na emo komt zonneschijn
Oud 27-05-2005, 13:48
Verwijderd
Belachelijk dat er verschil in is methodes van boeken die worden gebruikt en dat dat verschil ook in het examen naar voren komt.
Oud 27-05-2005, 13:52
$TR@NG3R
$TR@NG3R is offline
Sowieso een belachelijk proefwerk..

Zit iedereen te stressen over wiskunde en economie om geen 2 onvoldoendes te staan in je profiel, nu komt ak er ook nog eens bij en moet ik economie goed doen om uberhaupt met een her te kunne slagen
__________________
Think you know me?, better think again...
Oud 27-05-2005, 13:55
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Tussen de 4,1 en de 5,6. Valt me eigenlijk nog best tegen, had hoger verwacht. En ik heb echt nergens een vliegveld gezien
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 27-05-2005, 13:55
Verwijderd
Die vliegvelden, ja! Dat was stom!

Ik heb serieus gezocht naar vliegvelden, maar nergens kunnen vinden!

Dus toen ging ik maar zoeken naar steden die aan rivieren lagen, kwam ik uit bij de hoofdstad...
Oud 27-05-2005, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Vogelvrij schreef op 27-05-2005 @ 13:55 :
Tussen de 4,1 en de 5,6. Valt me eigenlijk nog best tegen, had hoger verwacht. En ik heb echt nergens een vliegveld gezien
En wat moest je halen?
Oud 27-05-2005, 13:55
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 27-05-2005 @ 13:20 :
Ullman staat wel in wereldwijs.
niet met die naam. wij gaan ook over dat klagen en over vinex gebeuren en het compactestadsbeleid omdat dat niet in migratie en mobiliteit staat. (in wereldwijs) kutboek
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 27-05-2005, 13:57
Arwyn
Avatar van Arwyn
Arwyn is offline
Aaargh! Dit was echt een rot examen!
Wij hebben dus 'fijn' Wereldwijs als methode en kregen dus allemaal leuke vragen over begrippen waar we nog nooit van gehoord hadden! Nou, daar gaat je 5....
Ik denk niet dat ik deze durf na te kijken, heb 'm echt verkloot...
__________________
-If you like Piña Colada's-
Oud 27-05-2005, 13:57
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Xia schreef op 27-05-2005 @ 13:55 :
En wat moest je halen?
Xia, ik had hetzelfde met die vraag!

Een 3,3 en een 5,3 voor een zeven. Ik hoop echt dat het uiteindelijk nog die 5,3 wordt, maar stiekem maakt het niet zoveel uit. Alleen had ik er een beter gevoel over
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken spiektips en smoesjes! handig
Couscousje
4 30-10-2017 07:59
Studeren Aardrijkskunde Examen 2010 Tijdvak II
Verwijderd
0 13-01-2011 12:43
Eindexamens 2005 Algemeen klaagtopic
tinkebel
79 24-05-2005 19:03
De Kantine smoesjes en spiektips! erg handig!
Couscousje
36 08-09-2003 19:22
Algemene schoolzaken Enquete (1 vraag) Vind je dat de vrije pakketkeuze terug moet ipv profielen?
Verwijderd
48 23-05-2003 10:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:02.