Oud 24-11-2005, 18:09
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Ik heb dus al een eerste vraagje.Ik heb nu sinds kort een auto weer,niet mn eerste,mnaar wel mn eerste met centrale deurvergrendeling, alleen nu is het zo dat als ik mn deur open(bestuurderskant) dat alles open schiet,behalve die deur van de bijrijder. Maak ik die deur open met de sleutel vanaf de buitenkant, dan gaat alles open behalve de deur van de bestuurderskant.

Iemand enig idee?

Owja en verder, zo'n 50.000km terug is de V-snaar vervangen,om de hoeveel km moet dit ongeveer?Ik dacht namelijk laatst ff dat ik hem hoorde bij het wegtrekken,maar dit was na een paar minuten weg en is niet meer terug gekomen.

Nou,ik hoop dat het wat wordt.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn

Laatst gewijzigd op 24-11-2005 om 18:21.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-11-2005, 18:10
Verwijderd
Nee, GEEN centrale topics.
Centrale topics zorgen voor een slechte sfeer en het is zeker nog lang niet nodig.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 18:21
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
oke
dan wil ik alleen nog antwoord op mijn 2vragen
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:09
Ivo
Ivo is offline
Je centrale vergrendeling-probleem zit hem waarschijnlijk in een los contact of draadbreukje ergens tussen het slot van de rechterdeur en de plek in de draadboom waar alle sloten bij elkaar komen. Grootste kans geef ik je rondom het deurscharnier of het slotje zelf. Kijk dus alle stekkertjes na en als dat niet helpt zul je moeten gaan doormeten.

De V-snaar moet bij de meeste auto's elke 100.000 km vervangen worden. Vraag het voor de zekerheid even aan een merkdealer, die kan het je waarschijnlijk zo vertellen.
Als je tussentijds de V-snaar hoort, kan het ook zijn dat deze iets opgespannen moet worden. Een te slappe v-snaar kan soms doorslippen bij nat weer. Een te strakke V-snaar vernielt de lagers van de assen die erdoor worden aangedreven.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:14
Q
Avatar van Q
Q is offline
En wees er altijd op tijd bij met je V-snaar, wat je waarschijnlijk al weet maar de ketting gaat langer mee dan de riem dus daar hangt het ook weer van af.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 19:39
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Tiño schreef op 24-11-2005 @ 18:09 :


Iemand enig idee?
Bij sommige auto's moet je 2 keer drukken (op je afstandsbediening) om ook de bijrijdersdeur te openen, dus 1 keer alleen bij de bestuurder, 2 keer om alles te openen. Soort beveiliging. Maargoed, zul je vast al wel geprobeerd hebben
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 24-11-2005, 22:41
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Citaat:
Tom schreef op 24-11-2005 @ 19:39 :
Bij sommige auto's moet je 2 keer drukken (op je afstandsbediening) om ook de bijrijdersdeur te openen, dus 1 keer alleen bij de bestuurder, 2 keer om alles te openen. Soort beveiliging. Maargoed, zul je vast al wel geprobeerd hebben
Ja,klopt,maar toch bedankt.

Ik ga anders van de week wel ff langs de merkdealert.hopelijk weet die het te vinden.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 10:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
v-snaar : tussen 80.000 en 110.000 km vervangen. Tussendoor op laten spannen. (bij sommige auto's overigens ook spanrollen laten vervangen bij 100k km; in elk geval bij mijn alfa laten doen).

CV is een kwestie van een defect contactje en/of draadje. Is de CV origineel of achteraf ingebouwd ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 25-11-2005, 11:44
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Aha ok.

Nee gewoon origineel, zonder afstandbediening overigens.
En de electrische ruit doet het wel in die deur, dus het zal wel1 los draadje oid zijn,lijkt mij dan.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Eerste auto kopen
Mali
5 20-04-2012 16:22
Verkeer & Vervoer Show je auto-topic, deeltje 4
KIET
500 26-10-2010 03:05
Verkeer & Vervoer Eerste auto!
Ehren18
48 15-01-2008 14:36
Verkeer & Vervoer Benzine auto
wizkid
27 18-07-2007 22:11
Verkeer & Vervoer [Poll] waar laat jij je auto onderhouden?
Schuah
32 10-04-2006 09:09
Werk, Geld & Recht hoveel betalen jullie zelf?
ST*R
61 08-10-2005 11:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:15.