Oud 19-10-2006, 20:02
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Hallo,

ik heb een klein, maar eigenlijk ook een groot probleem met de Canon digital video camcorder MV600.
Hij wil namelijk niet aan. Ik heb 'm 5 uur opgeladen, dus daar hoeft het in principe niet aan te liggen. Ook zit er een gloednieuw bandje in. Als ik de opening van waar het bandje in moet komt de houder er wel elektronisch uit. Ook als ik het bandje er even uit haal en er weer in doe, beweegt er wat en accepteert ie het bandje.
Als ik aan de zijkant het schermpje uitvouw zit daar binnen een aan/uit knop, maar de camera reageert niet als ik daar op druk. Of is daar een speciale techniek voor nodig (lang indrukken bijvoorbeeld, alhoewel ik dat al heb geprobeerd). Het lenskapje is er af.
De knop aan/uit op de bijgevoegde afstandsbediening levert ook niks op. Ook daar heb ik net de van batterijen vervangen.

Zit er misschien ergens een slot?

Wie kan mij helpen om dit apparaat te starten? Ontzettend bedankt alvast!!!

groetjes, vichog
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-10-2006, 15:52
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
ik heb een handleiding gevonden van een ander model uit de serie, die bleek hetzelfde systeem te hebben, zodat ik er uit ben gekomen.

Bedankt voor het meedenken
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Oud 21-10-2006, 17:19
paco de taco
Avatar van paco de taco
paco de taco is offline
En, wat was het probleem uiteindelijk?
__________________
no fun
Met citaat reageren
Oud 17-11-2006, 23:49
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Citaat:
paco de taco schreef op 21-10-2006 @ 18:19 :
En, wat was het probleem uiteindelijk?
Oja, er zat een miniscuul klein ovaal vormig groen rond knopje dat je inmoest drukken voordat je aan een knop kunt draaien om 'm aan te zetten.

Je hebt dus twee aan/uit knoppen waarvan één het niet doet en één onergonomisch en omslachtig is. De volgende wordt een Sony.
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:09.