Oud 22-11-2006, 17:37
jorisdekkers88
jorisdekkers88 is offline
Beste lezers,

Ja, dit is promotie/spam, niet zozeer dat jij iets moet kopen dankzij deze post of mijn website, maar omdat ik mijn website enigszins promote via deze post.

Ik ben sinds mijn 15e actief in internet-marketing, puur gebaseerd op advertenties. Wat ik dus doe is het maken van een site waar vraag naar is, en daar relevante advertenties op plaatsen waar ik aan verdien. Ik laat mensen niks kopen, maar verschaf ze informatie over een onderwerp waar ze voordat mijn website er was niks over konden vinden. Deze manier van “internet-marketing” heet Niche-Marketing. Een “Niche” is een markt die nog niet is aangeboord en uitgebuit. De truc is dus om een site te maken over iets waar nog geen site over is! Klinkt simpel of niet?

In de praktijk is dit best lastig, simpelweg omdat je geen basiskennis heb om op te bouwen (tenzij je een opleiding marketing gedaan hebt.). Zoals ik al zei doe ik dit sinds mijn 15e, een beetje raar wellicht maar mijn vader heeft een Reclame & Marketing bureau, dus vandaar ;-).

Ik ben nu 18 en heb een leuk zakcentje verdiend met deze manier van “werken”. Ook heb ik aardig wat kennis gekregen over Marketing in het algemeen, wat leuk is met het vooruitzicht op mijn HBO Marketing studie.

Ik wil mijn kennis nu met jullie delen...

Nu denken jullie dus: “Ja hoor, moet ik zeker betalen, doeiii!”. Groot gelijk, in de meeste gevallen is dit zo. Ik moet jullie helaas teleurstellen, het is gewoon volkomen gratis.

Ik zeg niet dat je gouden bergen ermee kan verdienen, maar ik heb nooit staan afwassen en altijd genoeg geld om uit te gaan gehad. Voor een volwassene is er geen goed inkomen mee te verdienen, maar een leuke bijbaan is het zeker.

Maar waarom zou ik deze kennis in godsnaam met jullie willen delen?

Ik loop al een tijd met het idee in mijn hoofd om een nederlandstalige internet-marketing community op te zetten. Want meerdere ideeën over een onderwerp creëren een ander perspectief. Er zijn wel sites over marketing, maar die zijn voornamelijk van de “oude-garde” in de marketing wereld, en hebben maar weinig te vertellen over onderwerpen als: Google Optimization, Keywords, Google Adsense.

Ik hoop dat mijn post informatief genoeg was om niet tot spam gerekend te worden, omdat ik gewoon graag iedereen een kans geef om ook via het internet te verdienen. Geen “internet-scams” en je hoeft niks anders dan je username en e-mail in te vullen. (En nee, je ontvangt geen spam op je e-mail)

Ik zou zeggen, neem gerust een kijkje op http://www.scholieren.com

Groeten,
Joris Dekkers
__________________
http://www.mymarketing.nl - bijbaantje als webmaster?

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 17:40.
Advertentie
Oud 22-11-2006, 17:38
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
jorisdekkers88 schreef op 22-11-2006 @ 17:37 :
Beste lezers,

Ja, dit is promotie/spam
Nou, dan weet ik genoeg!

En laat ik je - wellicht ten overvloede - waarschuwen dat spam hier niet gewenst is. Opzouten dus
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 22-11-2006 om 17:44.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57.