Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2006, 16:50
Verwijderd
Mijn ipod (4e of 5e generatie) deed al een tijdje lastig met nummers afspelen (ik hoorde geen muziek of hij liep vast) en kwam er toen achter dat mijn software niet up to date was. Ik heb toen de nieuwste versie van itunes geprobeerd te downloaden, maar dat lukte niet vanwege ipod software die nog op de computer stond.

Ik heb via ipod updater geprobeerd de ipod software te verwijderen. Dat ging redelijk, maar hij liep op een gegeven moment vast en is toen in de disk mode beland. Daar heb ik hem tot nu toe niet meer uit gekregen ondanks het verwijderen van alle oude ipod software en installeren van itunes 7.0 --> itunes 7.0 herkent mijn ipod niet (ook niet na het opnieuw installeren van de software voor mijn ipod die op een cdrom staat die ik er ooit bij heb gekregen)

Ik heb op de hulpsite van apple gekregen en de 5 r (reset, retry, restart, reinstall, restore) voor zover mogelijk geprobeerd uit te voeren, maar de ipod wordt nog steeds niet herkend. Als ik hem reset verschijnt er na het apple logo een mapsymbool met een uitroepteken, wat volgensmij inhoudt dat de software niet up to date is. Als ik vervolgens ipod updater open zegt hij 'invalid ipod service version' waarschijnlijk omdat ik al tunes 7 heb. Maar aangezien itunes 7 mijn ipod niet herkent ben ik weer bij het begin van het probleem. Ik heb ook nog gekeken of er iets was met de 'device manager' maar dat was ook in orde

iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

groetjes eva
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-10-2006, 17:52
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
pak je cdrom die bij je ipod zit. instaleer je ipod met die software. op hoop van zegen dat het lukt
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 22:01
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 26-10-2006 @ 18:52 :
pak je cdrom die bij je ipod zit. instaleer je ipod met die software. op hoop van zegen dat het lukt
itunes 7.0 herkent mijn ipod niet (ook niet na het opnieuw installeren van de software voor mijn ipod die op een cdrom staat die ik er ooit bij heb gekregen)


dat had ik dus al geprobeerd, maar bedankt voor de tip
Met citaat reageren
Oud 26-10-2006, 23:28
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Herkent iTunes je iPod niet, of herkent je computer 'm niet? (Ziet 'ie 'm wel als een verwisselbare schijf?)

Zelf zou ik 'm gewoon eens op een andere machine proberen, zodat je zeker weet dat het niet aan je computer ligt. Mocht 'ie het dan nog niet doen en je alles van de support site na bent gelopen is het tijd voor een bezoekje aan de winkel.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2006, 05:44
bamiPoep
Avatar van bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 26-10-2006 @ 23:01 :
itunes 7.0 herkent mijn ipod niet (ook niet na het opnieuw installeren van de software voor mijn ipod die op een cdrom staat die ik er ooit bij heb gekregen)


dat had ik dus al geprobeerd, maar bedankt voor de tip
nee

gebruik die updater van de cdrom en dan en dan met die updater je software erop bossen of formateren met die updater van de cdrom.
__________________
ik schep sambal, schep jij?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 10:44
Verwijderd
Citaat:
bamiPoep schreef op 27-10-2006 @ 06:44 :
nee

gebruik die updater van de cdrom en dan en dan met die updater je software erop bossen of formateren met die updater van de cdrom.
dat lukt niet, updater geeft een error of zegt invalid ipod service version. heb opnieuw de cdrom gebruikt om software te installeren, maar windows en itunes herkenden hem nog steeds niet. Verder heb ik geprobeerd hem via audible manager te activeren/verbinden maar dan krijg ik de volgende error: description follows- unable to connect to your apple ipod device

Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 10:45
Verwijderd
Citaat:
Nietzman schreef op 27-10-2006 @ 00:28 :
Herkent iTunes je iPod niet, of herkent je computer 'm niet? (Ziet 'ie 'm wel als een verwisselbare schijf?)

Zelf zou ik 'm gewoon eens op een andere machine proberen, zodat je zeker weet dat het niet aan je computer ligt. Mocht 'ie het dan nog niet doen en je alles van de support site na bent gelopen is het tijd voor een bezoekje aan de winkel.
zowel windows als itunes herkennen hem niet, maar als ik 'safely remove hardware' aanklik en vervolgens 'usb mass storage device' en dan 'stop' staat er in het lijstje ' apple ipod USB device'

Met citaat reageren
Oud 29-10-2006, 14:13
Verwijderd
Probeer het eens op een apple computer...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 22:19
Verwijderd
nog even een update

ik ben uiteindelijk nadat ik alle tips heb opgevolgd toch maar naar een apple store geweest en daar is mijn ipod dood verklaard

er zit waarschijnlijk een kras op de harde schijf en daardoor doet ie het wel een beetje maar zodra die op die plek komt loopt ie vast

2 ipod's in 3 jaar tijd verbruikt
Met citaat reageren
Oud 19-11-2006, 23:12
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Gecondoleerd.

Mocht er geen garantie meer opzitten kun je in de toekomst misschien beter voor een nano gaan, daar zit geen hardeschijf in om te crashen.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 08:46
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
ikke-eva schreef op 19-11-2006 @ 23:19 :
er zit waarschijnlijk een kras op de harde schijf en daardoor doet ie het wel een beetje maar zodra die op die plek komt loopt ie vast
Ik denk toch echt dat dat ook met mijn ipod is gebeurd. De volgende keer ga ik niet meer voor een harde schijf.
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 09:13
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
het feit dat er zoveel topics zijn over iPod's die het niet meer doen, zegt genoeg over de kwaliteit van iPod
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 10:36
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 20-11-2006 @ 10:13 :
het feit dat er zoveel topics zijn over iPod's die het niet meer doen, zegt genoeg over de kwaliteit van iPod
Ik denk dat het meer zegt over het aantal iPods wat op de markt is. Hoge bomen vangen veel wind.

Tuurlijk hoor je weinig over Creativespelers, bijna geen hond heeft zo'n ding. :').
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 21:57
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 20-11-2006 @ 11:36 :
Ik denk dat het meer zegt over het aantal iPods wat op de markt is. Hoge bomen vangen veel wind.

Tuurlijk hoor je weinig over Creativespelers, bijna geen hond heeft zo'n ding. :').
bron?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 20-11-2006, 23:57
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Wat 'bron'?

Simpele logica. Er zijn inmiddels 65 miljoen iPods verkocht, meer dan 75% van de mp3spelermarkt. Nogal wiedes dat daar meer stuk van gaan, er zijn er ook de meeste van.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 00:00
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 00:57 :
Wat 'bron'?

Simpele logica. Er zijn inmiddels 65 miljoen iPods verkocht, meer dan 75% van de mp3spelermarkt. Nogal wiedes dat daar meer stuk van gaan, er zijn er ook de meeste van.
again; bron?
iets kwalitatief goed behoort te zijn, gaat niet zomaar stuk. Iig niet binnen enkele maanden.
Als t een cheap-ass ding van 30 euro is, oké.. maar een iPod van 200 - 300 euro niet.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 00:56
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Ja, erm. Wat wil je nou? Natuurlijk hoort een speler als de iPod niet zomaar stuk te gaan, al helemaal niet binnen een paar maanden. Daar hebben ze iets tofs als 'garantie' voor in het leven geroepen.

Maar zeggen dat de iPod kwalitatief minder is dan een Creative omdat er hier minder topics over problemen met die spelers zijn is natuurlijk je reinste bull.

(En een lijstje met verkochte iPods vind je wel op wikipedia, 67,642,000 verkochte iPods.)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 01:14
Verwijderd
Wat Nietzman zegt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-11-2006, 08:53
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 01:56 :
Ja, erm. Wat wil je nou? Natuurlijk hoort een speler als de iPod niet zomaar stuk te gaan, al helemaal niet binnen een paar maanden. Daar hebben ze iets tofs als 'garantie' voor in het leven geroepen.

Maar zeggen dat de iPod kwalitatief minder is dan een Creative omdat er hier minder topics over problemen met die spelers zijn is natuurlijk je reinste bull.

(En een lijstje met verkochte iPods vind je wel op wikipedia, 67,642,000 verkochte iPods.)
oke, maar toch blijft het me opvallen. En niet alleen op dit forum..
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 09:15
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Ja, daar heb je misschien een punt. Dat onder die 65 miljoen iPodbezitters meer mensen zitten die op fora komen is té bizar voor woorden.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 09:44
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 10:15 :
Ja, daar heb je misschien een punt. Dat onder die 65 miljoen iPodbezitters meer mensen zitten die op fora komen is té bizar voor woorden.
Hé wat vet. Je doet aan sarcasme. 1 punt voor jou

Ik vind gewoon dat er in verhouding meer om die iPods wordt gezeurd dan om welke andere mp3speler dan ook.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 12:28
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Bron? :').
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 12:32
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Ik zie in de forumindex hier tien topics met vragen/problemen over een iPod, en vijf over andere spelers. (Even grofweg gezegd, ik ga niet alles lezen. :{w.)

Als we er dan vanuit gaan dat 90% van de HD-based spelers een iPod is, kunnen we er dan vanuit gaan dat iPod een betrouwbaardere speler is als alle andere?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 13:00
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 13:09
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 13:32 :
Ik zie in de forumindex hier tien topics met vragen/problemen over een iPod, en vijf over andere spelers. (Even grofweg gezegd, ik ga niet alles lezen. :{w.)

Als we er dan vanuit gaan dat 90% van de HD-based spelers een iPod is, kunnen we er dan vanuit gaan dat iPod een betrouwbaardere speler is als alle andere?
90 % Is dat niet een beetje boel overdreven? :\
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-11-2006, 13:13
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 13:28 :
Bron? :').
ik vind. dat is een mening, en dus is een bron irrelevant
Ik merk het gewoon op verscheidene fora.. "ipod wil niet resetten" "ipod gaat niet aan" "pc herkent ipod niet" "krijg geen muziek op ipod" "ipod in diskmode" "ipod is vastgelopen""ipod wil niet meer in standby" "ipod skipt muziek te snel door"

And so on.

Als ik als iemand zijnde die is geinteresseerd in het kopen van een HDmp3speler zoveel topics lees op veschillende fora over dit soort klachten, denk ik echt wel 80 x na voor dat ik de oh zo populaire iPod ga kopen..

En ik heb zelf ook een iPod gehad en ik vond het ronduit een kutding. Mooi vormgegeven jah, maar de software vond ik al 10 x niks. In het begin was ie leuk hoor, maar na de 1e x dat ik m moest terugzenden omdat hij kapot was, was ik al enigszins teleurgesteld.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:10
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Ja, tof dat je het nú vind, maar eerder presenteerde je het als feit, het aantal topics zou daadwerkelijk wél iets over de kwaliteit zeggen, en dat is niet hard te maken.

(En ja, 90%, zie dezelfde wiki.)
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 14:14
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 15:10 :
Ja, tof dat je het nú vindt , maar eerder presenteerde je het als feit, het aantal topics zou daadwerkelijk wél iets over de kwaliteit zeggen, en dat is niet hard te maken.

(En ja, 90%, zie dezelfde wiki.)
Alles wat ik vind is een feit.

En of het nou 10 %, 30% of 90% is wat iPod als marktaandeel heeft, who gives a fuck als er t uiteindelijk op aankomt. Iemand wil een mp3speler en hijz/ij verwacht dat deze functioneert naar behoren. Ook al hebben miljoenen mensen m ook. Lekker boeiend, dat maakt t kwalitatief toch niet beter?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:03
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Nee, maar dat er meer mensen met problemen met een iPod zijn dan met $onbekendmerk maakt de iPod kwalitatief niet slechter.

Deze discussie kán heel erg lang gaan duren hè? :').
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:09
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 21-11-2006 @ 15:14 :
Alles wat ik vind is een feit.

En of het nou 10 %, 30% of 90% is wat iPod als marktaandeel heeft, who gives a fuck als er t uiteindelijk op aankomt. Iemand wil een mp3speler en hijz/ij verwacht dat deze functioneert naar behoren. Ook al hebben miljoenen mensen m ook. Lekker boeiend, dat maakt t kwalitatief toch niet beter?
Moet iemand het voor je tekenen of zo?
Ik zal het simpel brengen, stel:

Er zijn 100 mensen. 80 kopen er een iPod, de 20 andere niet en besluiten wat andere merken te kopen (sony, creative, enz). Is het dan gek dat er meer mensen zullen komen met een defect aan hun iPod dan aan de andere spelers?
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:48
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 21-11-2006 @ 21:09 :
Moet iemand het voor je tekenen of zo?
Ik zal het simpel brengen, stel:

Er zijn 100 mensen. 80 kopen er een iPod, de 20 andere niet en besluiten wat andere merken te kopen (sony, creative, enz). Is het dan gek dat er meer mensen zullen komen met een defect aan hun iPod dan aan de andere spelers?
Dat is niet getekend, dat is getypt

Ik bedoeeehoooeeeel, dat ook al hebben tig mensen een iPod, dat ding hoort gewoon niet stuk te gaan
Stel dat meer mensen in verhouding een chrysler 300c zouden hebben (hogere prijsklasse) dan komt er toch ook niet ineens om de haverklap een chyrsler 300c de garage binnen wandelen OMDAT er daar zo veel van zijn?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 20:49
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 21-11-2006 @ 21:03 :
Nee, maar dat er meer mensen met problemen met een iPod zijn dan met $onbekendmerk maakt de iPod kwalitatief niet slechter.

Deze discussie kán heel erg lang gaan duren hè? :').
Ja, want ik ben van nature heel erg recalcitrant ingesteld. :')
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 21-11-2006, 23:23
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
freakinaround schreef op 21-11-2006 @ 21:48 :
Dat is niet getekend, dat is getypt

Ik bedoeeehoooeeeel, dat ook al hebben tig mensen een iPod, dat ding hoort gewoon niet stuk te gaan
Stel dat meer mensen in verhouding een chrysler 300c zouden hebben (hogere prijsklasse) dan komt er toch ook niet ineens om de haverklap een chyrsler 300c de garage binnen wandelen OMDAT er daar zo veel van zijn?
Oke maar elk merk en model gaat wel eens stuk. Bij de ipod is de hoge uitval niet te rechtvaardigen door een groter marktaandeel, dit is duidelijk te wijten aan een lagere kwaliteit van het materiaal en het (toch wel!) ondeugdelijke design van de ipod.

Oh en ik ben sowieso niet zo'n typische apple fanboy, ik heb een ipod en een speler van een ander merk. iriver om precies te zijn, ftw . Oke de ipod ziet er leuk uit enzo, maar ik overweeg niet eens om het ding overal naartoe te nemen. Dan was ie namelijk al stuk geweest
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 00:36
Verwijderd
Citaat:
]{ing schreef op 22-11-2006 @ 00:23 :
Oke maar elk merk en model gaat wel eens stuk. Bij de ipod is de hoge uitval niet te rechtvaardigen door een groter marktaandeel, dit is duidelijk te wijten aan een lagere kwaliteit van het materiaal en het (toch wel!) ondeugdelijke design van de ipod.

Oh en ik ben sowieso niet zo'n typische apple fanboy, ik heb een ipod en een speler van een ander merk. iriver om precies te zijn, ftw . Oke de ipod ziet er leuk uit enzo, maar ik overweeg niet eens om het ding overal naartoe te nemen. Dan was ie namelijk al stuk geweest
Klopt, iPod is marktleider omdat het pauper kwaliteit is met een ondeugdelijk design

Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 00:37
Verwijderd
Citaat:
freakinaround schreef op 21-11-2006 @ 21:48 :
Dat is niet getekend, dat is getypt

Ik bedoeeehoooeeeel, dat ook al hebben tig mensen een iPod, dat ding hoort gewoon niet stuk te gaan
Stel dat meer mensen in verhouding een chrysler 300c zouden hebben (hogere prijsklasse) dan komt er toch ook niet ineens om de haverklap een chyrsler 300c de garage binnen wandelen OMDAT er daar zo veel van zijn?
Het hoort gewoon niet stuk te gaan?? Je beseft wat je zelf zegt? Je bent niet recalcitrant ingesteld maar hebt gewoon een plaat voor je kop lijkt me
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 09:31
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
]{ing schreef op 22-11-2006 @ 00:23 :
Oke maar elk merk en model gaat wel eens stuk. Bij de ipod is de hoge uitval niet te rechtvaardigen door een groter marktaandeel, dit is duidelijk te wijten aan een lagere kwaliteit van het materiaal en het (toch wel!) ondeugdelijke design van de ipod.

Oh en ik ben sowieso niet zo'n typische apple fanboy, ik heb een ipod en een speler van een ander merk. iriver om precies te zijn, ftw . Oke de ipod ziet er leuk uit enzo, maar ik overweeg niet eens om het ding overal naartoe te nemen. Dan was ie namelijk al stuk geweest
hahaha iriverrrrrrrr Ik heb m ook genomen
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-11-2006, 09:33
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 22-11-2006 @ 01:37 :
Het hoort gewoon niet stuk te gaan?? Je beseft wat je zelf zegt? Je bent niet recalcitrant ingesteld maar hebt gewoon een plaat voor je kop lijkt me
oh dat is dus wat er zo koud aanvoelt steeds enzo. Ik dacht al, ik zie steeds zo weinig!

Maarr ehm, als het volgens jou wel stuk hoort te gaan, dan ga ik toch maar liever voor een ander merk
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 10:31
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Kapt. Roodbaard schreef op 22-11-2006 @ 01:36 :
Klopt, iPod is marktleider omdat het pauper kwaliteit is met een ondeugdelijk design

Idd pauper zooi roflolol

De ipod is marktleider dankzij een degelijke marketingstrategie van apple, niet door de oh zo geweldige functionaliteit (want dat valt wel mee dacht ik zo) of een goed productontwerp. En dan heb ik het niet over uiterlijkheden.. Het is bijvoorbeeld geen wonder dat de accu niet zo lang meegaat als die van andere merken, het ding is nauwelijks groter dan een stuk kauwgum xD
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 11:08
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Tja, voor de iPod geldt hetzelfde als voor vrijwel alle Apple-producten: mooi jasje er omheen en veel marketing. Verder zijn het echt geen bijzondere apparaten die méér kunnen dan die van de concurrentie.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2006, 11:35
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
Citaat:
M@rco schreef op 22-11-2006 @ 12:08 :
Tja, voor de iPod geldt hetzelfde als voor vrijwel alle Apple-producten: mooi jasje er omheen en veel marketing. Verder zijn het echt geen bijzondere apparaten die méér kunnen dan die van de concurrentie.
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 00:13
Verwijderd
Het pleps heeft gesproken
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 07:57
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Tja, iPods zijn een ding, maar ik vraag me af of mensen die beweren dat Macs en OsX niets te bieden hebben en puur en alleen op marketing drijven wel serieus te nemen zijn. Heb je ooit met zo'n ding gewerkt of past zo'n stoere 'anti houding' leuk bij je imago?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 13:39
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
WTF heeft het hele ipod verhaal nou weer te maken met macs bashen.

En staat die apple fanboy houding wel leuk bij je imago?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 15:30
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Citaat:
]{ing schreef op 23-11-2006 @ 14:39 :
WTF heeft het hele ipod verhaal nou weer te maken met macs bashen.

Lezen we even mee?
Citaat:
M@rco schreef op 22-11-2006 @ 12:08 :
Tja, voor de iPod geldt hetzelfde als voor vrijwel alle Apple-producten: mooi jasje er omheen en veel marketing. Verder zijn het echt geen bijzondere apparaten die méér kunnen dan die van de concurrentie.
Citaat:
En staat die apple fanboy houding wel leuk bij je imago?
Vast beter dan een anti-houding, me dunkt. :').
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 18:00
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Nietzman schreef op 23-11-2006 @ 08:57 :
Tja, iPods zijn een ding, maar ik vraag me af of mensen die beweren dat Macs en OsX niets te bieden hebben en puur en alleen op marketing drijven wel serieus te nemen zijn. Heb je ooit met zo'n ding gewerkt of past zo'n stoere 'anti houding' leuk bij je imago?
Oke, vertel mij dan maar eens. Wat maakt Apple en zijn producten zo geweldig?

Ik vraag het me serieus af hoor. De hardware is namelijk niets bijzonders, x86-spul dat je op elke hoek van de straat kunt krijgen. Blijft over: het design en het OS. Allebei een kwestie van smaak, lijkt me.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 18:04.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 20:50
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
Tja, met "kwestie van smaak" valt alles wel weg te beredeneren, zie Apple voor het gemak maar als Rembrand en Microsoft (Nee, ik ben geen ongegeneerde Microsofthater, het is maar een voorbeeld.) als de amateurschilder om de hoek. Wat maakt Rembrand nou beter?

Het is niet voor niets dat Apples hoofdontwerper geridderd is door de Britse koningin en het ontwerp van Apples machines en Os vrijwel unaniem door de 'kenners' geroemd worden. En nee, dat is geen "'ze' vinden ons leuker!" gepoch, maar een observatie. Natuurlijk blijft het altijd een kwestie van smaak en dat wil ik ook zeker niet ontkennen, maar negeren dat er geen verschil is tussen de eerste de beste dozenschuiver en Apple vind ik te ver gaan. . (Ik wil het woord 'passie' ook nog wel in de mond nemen, maar misschien is dat wat té. :'). )

Verder snap ik wat je bedoelt hoor, ik vond die duffe kleurdoosjes van ze vroeger ook maar niets en was happy met Windows-systeem, maar op een gegeven moment werden looks en usability voor me een stukje belangrijker.

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 20:58.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2006, 20:50
Nietzman
Avatar van Nietzman
Nietzman is offline
En oh, iets ontopics: iPod yeah. :').
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware iPod/iTunes probleempje
Stanley
3 04-01-2009 13:22
Software & Hardware iPod Nano aansluiten aan Medion DVD-speler (MD 81777)
Verwijderd
0 27-02-2008 16:49
Software & Hardware iPod [kapot?]
freakinaround
33 25-02-2008 22:48
Software & Hardware i-pod...
monet
11 20-01-2007 09:53
Software & Hardware [ipod] zelf mappen maken en meer ! :D
All Out Of Love
7 24-12-2006 14:29


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:35.