Oud 21-10-2020, 16:22
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
ah dat is jammer

misschien wordt de coronacrisis nog veel erger en hebben ze je alsnog gauw nodig
Wie weet.

Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat iemand wordt benaderd die eerder is afgewezen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-10-2020, 16:52
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Wie weet.

Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat iemand wordt benaderd die eerder is afgewezen
Een van m'n beste vriendinnen is afgewezen voor haar droombaan, maarrr het bedrijf ging wel voor haar op zoek naar een andere functie. Ze is nu aangenomen in een totaal nieuwe afdeling die bij haar past. Dus het gebeurt!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2020, 14:18
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
Citaat:
Wie weet.

Ik vraag me af hoe vaak het voorkomt dat iemand wordt benaderd die eerder is afgewezen
soms komt dat wel voor ligt er ook aan of je echt afgewezen bent of dat iemand anders nog net iets meer geschikt leek
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2020, 14:23
tuttebel
Avatar van tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
WANNEER WORD JIJ MOEDER, TUTTEBELLIO?!!??!!?
DUDE JE WEET TOCH DAT JE DAT NIET AAN VROUWEN MOET VRAGEN

ik wil alleen maar leuke tante zijn, wel de lusten niet de lasten heeeuuuj
__________________
[QUOTE=zeehond23;29007512]tuttebel staat onder mijn bescherming[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 22-10-2020, 14:42
Verwijderd
Lekker milieuvriendelijk net als ik
Met citaat reageren
Oud 22-10-2020, 20:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
M'n vriendenappgroep is nu alleen maar kinderspam en boven me hoor ik non-stop kindergestamp en ik wil echt schreeuwen. :l

ot: Maandag eerste trainingsdag bij nieuwe toko. Ik krijg nu betaald om thuis te zitten en aangezien het 'tzelfde contract is kan ik beter net zo goed iets gaan doen. Dan hoef ik dat hoerenjong van hierboven ook niet meer te horen.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2020, 12:00
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb totaal tegen de verwachting in een contractverlening van een jaar aangeboden gekregen van mijn huidige werkgever

Laatst gewijzigd op 31-10-2020 om 00:16.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2020, 14:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat een gekke situatie. Maar wel een fijnere uitgangspositie idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2020, 14:10
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben alweer een week ziek thuis. Mijn leidinggevende belde me en drukte me op het hard dat ik echt pas weer moet komen werken als ik goed opgeknapt ben. Ik geef al weken aan dat het te druk is, één van mijn collega's zei van de week ook dat er niemand naar me luistert. Misschien is er nu toch ergens een kwartje gevallen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2020, 17:04
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Soms schrijf ik mezelf medicatie voor, voor huis tuin en keuken kwaaltjes (dus geen pijnstillers of antibiotica enzo) en dat is best wel chill. Maar nu in m'n verlof kan ik niet in het voorschrijfsysteem van het ziekenhuis dus ik ging het via de huisarts proberen.
Die gaf de verkeerde dosering door bij de apotheek, die luisterde niet naar mij toen ik de juiste dosering zei, drie telefoontjes naar de huisarts en een half uur verder was het dan toch geregeld.

Volgende keer weer gewoon zelf
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2020, 21:10
Verwijderd
Welke heb je nodig

Schrijf jij jezelf echt geen pijnstillers en antibiotica voor?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2020, 21:42
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Het is uiteindelijk wel gelukt, maar duurde gewoon lang.

Neuh, ik vind eigenlijk dat dokters niet op zichzelf moeten dokteren en al helemaal voor dat soort medicatie.
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2020, 22:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Soms schrijf ik mezelf medicatie voor, voor huis tuin en keuken kwaaltjes (dus geen pijnstillers of antibiotica enzo) en dat is best wel chill. Maar nu in m'n verlof kan ik niet in het voorschrijfsysteem van het ziekenhuis dus ik ging het via de huisarts proberen.
Die gaf de verkeerde dosering door bij de apotheek, die luisterde niet naar mij toen ik de juiste dosering zei, drie telefoontjes naar de huisarts en een half uur verder was het dan toch geregeld.

Volgende keer weer gewoon zelf
Welkom in mijn leven
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2020, 23:52
Verwijderd
Citaat:
Het is uiteindelijk wel gelukt, maar duurde gewoon lang.

Neuh, ik vind eigenlijk dat dokters niet op zichzelf moeten dokteren en al helemaal voor dat soort medicatie.
Oh.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2020, 17:00
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging gisteren weer werken na een week ziek thuis maar een hele dag was nog niet zo'n goed idee. Vanmorgen kreeg ik al op mijn kop van collega's. Toen ging ik met lood in mijn schoenen naar mijn teamleider om te vragen of het goed was dat ik vandaag eerder weg zou gaan. Toen kreeg ik een preek dat ik gisteren de hele dag gebleven was
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 18:29
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Collega werd gisteren opgeroepen in haar dienst voor een acute leukemie maar het was zo ingewikkeld dat ze mij belde of ik wilde helpen. Ik kon vanuit huis inloggen en uitwerken en heb geholpen om een diagnose te stellen. Vanmorgen weer verder om te finetunen maar nog steeds kwamen we er niet uit. Gebeld met een academisch ziekenhuis voor overleg. Patiënt is uiteindelijk overgeplaatst naar prinses Maxima centrum.

Vanmiddag nog een acute leukemie en een aanvraag rondom een zwangerschap afbreking.

Ik houd van mijn werk maar soms is het echt even teveel narigheid
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 02-11-2020, 20:24
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Aah dat klinkt echt naar Daantje!
Met citaat reageren
Oud 07-11-2020, 21:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Dit weekend heb ik zelf dienst. Vanmorgen werd ik al gebeld voor een patiënt met acuut nierfalen, drie uur gewerkt. Toen ik net tien minuten thuis was, werd ik weer gebeld voor een zwangerschap die niet helemaal goed ging, collega stelde voor of ze zou proberen of iemand anders wilde gaan maar ik ben uiteindelijk zelf gegaan en ben net weer een uurtje thuis. Hopelijk morgen nog een dagje weekend.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-11-2020, 16:52
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
root@xxx-backend2:~# lsb_release -a
No LSB modules are available.
Distributor ID: Ubuntu
Description: Ubuntu 10.04.4 LTS
Release: 10.04
Codename: lucid
root@xxx-backend2:~#

__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 13-11-2020, 16:57
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Xeon E5503 in de kist, zonder HTT-support. Dat scheelt wel aanzienlijk in microcode-patching.. Dat dan weer wel.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 12:18
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Zag dit voorbij komen in 'n Apache-log:

"GET / HTTP/1.1" 302 3566 "-" "We are no strangers to love. You know the rules and so do I. A full commitment is what Im thinking of. You wouldnt get this from any other guy.."

Een rickroll door een fucking user agent. What the fuck.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 12:38
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 14:25
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik moest vandaag een lijst opstellen met alle kritische processen waar ik aan werk.
Best een goeie om je zelfvertrouwen wat aan te wakkeren
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 14:30
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 14:55
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Ik had er ook:
- Mijn humor is sowieso natuurlijk onmisbaar.
tussen gezet. Waarop mijn collega aangaf dat het niet te doen is om daar vervanging voor te vinden
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2020, 14:56
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Maar mssn bedoelde ze dat wel negatief
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 11:49
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik heb maandag een sollicitatiegesprek gehad en het ging redelijk goed. Ik ben ongeduldig

Wat is solliciteren toch vermoeiend. Maar het feit dat ik regelmatig word uitgenodigd geeft hoop.
Met citaat reageren
Oud 25-11-2020, 15:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik volg nu een congres thuis online achter de laptop. Respect voor al die mensen die al een half jaar zo thuis werken. Ik ben blij dat ik er morgen weer even uit mag.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 00:08
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik kreeg gisteren horen “Ik moet je helaas mededelen... dat je het bent geworden!” Ik was even in de war

Nu heb ik dus een nieuwe opdrachtgever
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 00:23
Verwijderd
Felipeli!!!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 00:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Gefeliciteerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 00:40
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Haha wat een rotgrap

Maar gefeliciteerd
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 00:45
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Yayyy!
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 13:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gefeliciteerd!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 13:51
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Wat fijn Koekje!

Ik mis m'n werk
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 13:59
Verwijderd
Koekje
Met citaat reageren
Oud 29-11-2020, 22:10
Verwijderd
Gefeliciteerd Koekje!!!
Met citaat reageren
Oud 30-11-2020, 17:30
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik krijg salarisverhoging omdat mijn baas ook wel ziet dat ik enorm gegroeid ben en meer doe dan eigenlijk bij mijn functie hoort
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2020, 23:26
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ha fijn!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2020, 11:22
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Dank allen.

Vanmiddag mag ik direct met het team meedoen met een virtuele escaperoom en een quiz

Citaat:
Ik krijg salarisverhoging omdat mijn baas ook wel ziet dat ik enorm gegroeid ben en meer doe dan eigenlijk bij mijn functie hoort
Nice! Ik krijg binnenkort ook de kans om mijn salaris te onderhandelen.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2020, 13:22
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
"Hoi ik wil met een week alle 250 videos af hebben, ik krijg graag de links doorgestuurd. Groetjes"'



Ehm, ok dat is 1,5 maand eerder dan verwacht, en deze deadline was 0 gecommuniceerd voor deze mail. Dus eh, nee
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2020, 14:31
Verwijderd
Gisteren en vandaag wat collega's gesproken. Ik vind het heerlijk dat ik nog anderhalve maand vrij ben. Na aanleiding van wat geklets met collega's ben ik ook wel tot de conclusie gekomen dat ik me niet meer laat schofferen door ouders. Dat heb ik een jaar lang wel gedaan en dat leverde me zo veel stress op. Als ik hoor dat een ouder zonder duidelijke aanleiding heeft gedreigd mt politie aangifte en uitspraken doet als "jullie komen er maar makkelijk van af" en ""ik zal zorgen dat jullie nooit meer in de zorg aan het werk komen," dan word ik daar doodziek van. Doe normaal. Ik dacht dat ze niet bestonden, maar ze bestaan echt en ik weiger nog langer om dat toe te laten.

Nu nog deze vastberadenheid vasthouden als ik weer aan het werk ga.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 10:06
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ik ben in mijn nopjes dat ik voor het eerst sinds 2014 vakantiedagen kan opnemen
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 10:24
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
je hebt jarenlang geen enkele dag vakantie gehad? dat lijkt me maar niks
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 10:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Huh, hoe kan dat?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 11:27
Verwijderd
Amerika.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 11:29
Verwijderd
Citaat:
Amerika.
In Denemarken kan dit ook gebeuren. Daar mag je pas vakantie nemen als je een heel jaar gewerkt hebt en als je halverwege het jaar binnenkomt heb je pech en moet je dus anderhalf jaar. Als je dan van sector wisselt begin je van voren af aan...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 13:03
Regenboog
Avatar van Regenboog
Regenboog is offline
Citaat:
Ik ben in mijn nopjes dat ik voor het eerst sinds 2014 vakantiedagen kan opnemen
Huh, had je geen vakantie toen je bijna 3 jaar geleden in NL was?
__________________
Ik zie alleen wat je niet doet, waar je niet bent. Ik hoor alleen wat je niet zegt.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Huh, had je geen vakantie toen je bijna 3 jaar geleden in NL was?
Hij heeft het over vakantiedagen op kunnen nemen....
Met citaat reageren
Oud 09-12-2020, 14:25
hppa
Avatar van hppa
hppa is offline
wat versta jij onder vakantiedagen opnemen dan?
__________________
You've got a lot of guts, Oscar!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.