Oud 25-01-2021, 21:39
Hendrik1234
Hendrik1234 is offline
Hallo allemaal ik heb sinds 2 jaar weer contackt met een vriendin die ik al zeker 22 jaar ken waarvan 15 jaar elkaar niet gezien
. We hebben elkaar weer ontmoet en zijn aan de praat geraakt bij haar huis en smacht half 3 uit gepraat . Zoon giga klik opgebouwd waarvan elke dag contackt bijna elk weekend bij elkaar en samen de leukste dingen doen . Wat bijna wel een gezin lijkt . Ik heb hier vanaf het begin een goed gevoel bij en heb dit na haar uit gesproken en zij heeft destijds aangegeven dat het voor haar gewoon vriendschap is . Ze geeft aan dat ze zich niet tot me aangetrokken voelt . Wel is een paar maand terug iets gebeurd waardoor we hechter tot elkaar zijn gekomen en er een andere level is berijkt. Ze geeft aan me wel anders te zien maar toch niet die aantrekkings kracht voelt en weer beetje terug bij af geraakt en nu tot conclusie gekomen het weer vriendschappelijk te houden . We weten alle bij niet wat we er mee aan moeten . Heeft iemand raad
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-01-2021, 21:43
Verwijderd
Het vriendschappelijk houden. Ik snap het probleem niet.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 21:49
Hendrik1234
Hendrik1234 is offline
Citaat:
Het vriendschappelijk houden. Ik snap het probleem niet.
Dat we zo close zijn dat het meer is als vriendschap en meer doen dan vrienden we zijn samen aant kijken of het meer kan worden maar blijft lastig pakket
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 21:55
Verwijderd
Ze heeft twee keer gezegd dat ze geen aantrekkingskracht voelt en jullie zijn twee keer tot de conclusie gekomen het vriendschappelijk te houden. Dat is wat je schrijft. Dan is het toch duidelijk?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 21:55
Verwijderd
Op dit forum komen vooral scholieren willie wartaal
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 21:56
Verwijderd
En ze wil het alleen vriendschappelijk houden, dus geen relatie. Klaar. Loslaten en op zoek naar een andere vrouw.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:06
Hendrik1234
Hendrik1234 is offline
Citaat:
En ze wil het alleen vriendschappelijk houden, dus geen relatie. Klaar. Loslaten en op zoek naar een andere vrouw.
Zo makkelijk is het niet wand ze weet het zelf niet zat vanavond huilend aan de telefoon omdat ze ook uit een lastig pakket komt en relaties en gevoel haar veel hebben gedaan maar wat tussen ons is wel erg speciaal is . Maar dat alles er is behalve stukje aantrekkingskracht maar verder wel gewoon alles goed zit en een super klik is
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:07
Verwijderd
Uit een lastig pakket komen.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Zo makkelijk is het niet wand ze weet het zelf niet zat vanavond huilend aan de telefoon omdat ze ook uit een lastig pakket komt en relaties en gevoel haar veel hebben gedaan maar wat tussen ons is wel erg speciaal is . Maar dat alles er is behalve stukje aantrekkingskracht maar verder wel gewoon alles goed zit en een super klik is
Dus?
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:14
Hendrik1234
Hendrik1234 is offline
Citaat:
Dus?
Ja zo makkelijk is het nou net niet
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:18
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Je ziet het dat het een oude man is wanneer je spaces bij de punten zet.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:19
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik ben het eens met mijn medeforummers. Ze wilt het vriendschappelijk houden, en voelt geen aantrekkingskracht. Dat heeft ze letterlijk gezegd.

Succes met je vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:20
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Uit een lastig pakket komen.
LOL
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 22:25
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Citaat:
Op dit forum komen vooral scholieren willie wartaal
Willie Wartaal
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 23:00
Hendrik1234
Hendrik1234 is offline
Citaat:
Ik ben het eens met mijn medeforummers. Ze wilt het vriendschappelijk houden, en voelt geen aantrekkingskracht. Dat heeft ze letterlijk gezegd.

Succes met je vriendschap.
Maar waarrom zegt ze dan dat ze meer voelt dan vriendschap
Met citaat reageren
Oud 25-01-2021, 23:19
Verwijderd
Citaat:
Maar waarrom zegt ze dan dat ze meer voelt dan vriendschap
huh, waar zegt ze dat dan willie?
Met citaat reageren
Oud 26-01-2021, 17:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Maar waarrom zegt ze dan dat ze meer voelt dan vriendschap
Dude, ze heeft je gezegd dat je "een" vriend bent. Aight, zelfs een "heel goede vriend" en misschien hebben jullie zelfs gebatst. Aan het einde van de rit mist ze iets bij jou. Trek je conclusie, vergeet haar op romantisch level, ga daten met andere dames.

En fuck als je het geestelijk niet rond krijgt te dealen met jouw status als niet-relatiemateriaal, dan zit er weinig anders op dan (tijdelijk) contact verbreken. Eén van de twee zal dat dan moeten doen, might as well be you.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 14:50
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Ze gebruikt je alleen voor emotionele support. Als je dat geil vindt moet je er lekker mee doorgaan, maar anders toch eens je grenzen aangeven.

Tevens: Straatmeid <3
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-02-2021, 14:59
Verwijderd
(K)
Met citaat reageren
Oud 05-02-2021, 11:35
Verwijderd
Je hebt er duidelijk moeilijk mee. Begrijpelijk. Verbreek dan (tijdelijk?) het contact.

Ik snap nooit zo goed wat voor antwoord mensen verwachten. Welk antwoord zouden wij kunnen geven dat je wel accepteert? "De vrouwtjes zeggen wel nee, maar bedoelen ja! Verkracht haar gewoon!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Loslaten... hoe ?
Ingenieurtje
10 26-02-2014 07:40
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 15:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 07:11
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 08:46
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 15:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.