Oud 05-09-2005, 21:36
Gendra
Gendra is offline
Wie vind het een afgang en een grote teleurstelling om van VWO naar HAVO te moeten gaan. Niet dat ik dat zelf ooit heb meegemaakt.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-09-2005, 21:37
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
wie vindt het nodig om onzinnige topics zonder ook maar enige toelichting over het waarom van het topic te posten ?

ik niet, in elk geval.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 05-09-2005, 21:39
Verwijderd
Niks afgang, er kunnen zoveel redenen zijn om die stap te maken. Ik heb het gedaan, en ik ben echt nog steeds genoeg overtuigd van mijn kunnen .
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 11:38
brinta
brinta is offline
Ik ben van VWO naar Mavo gegaan, hoop dat dat je beter doet voelen
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 12:47
Verwijderd
Ik wel man! Als je op de havo zit dan ben je namelijk echt superdom enzo...
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 12:47
Nyawa
Natuurlijk is dat geen afgang. Zoals hierboven al gezegd is, er kunnen talloze redenen zijn voor die overstap. Bovendien wil lang niet iedereen naar het WO, dus dan is HAVO net zo praktisch als je tussen HAVO- en VWO-niveau in zweeft.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:00
Gendra
Gendra is offline
Citaat:
stefano schreef op 06-09-2005 @ 13:47 :
Ik wel man! Als je op de havo zit dan ben je namelijk echt superdom enzo...
Hoezo superdom? Als VWO niet geschikt voor je is, dan is het gewoon niet geschikt. Ik zit op VWO en mijn vriend op HAVO en raad is? Hij is slimmer dan ik, hij heeft hogere IQ volgens de IQ test. Ben ik nu dan als een VWO-er superdom???
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:07
Dato_16
Dato_16 is offline
Citaat:
brinta schreef op 06-09-2005 @ 12:38 :
Ik ben van VWO naar Mavo gegaan, hoop dat dat je beter doet voelen
haha, same here
Zit er totaal niet mee eigelijk, duurt alleen wat langer om toch op het hbo te komen....
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:07
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gendra schreef op 06-09-2005 @ 14:00 :
Hoezo superdom? Als VWO niet geschikt voor je is, dan is het gewoon niet geschikt. Ik zit op VWO en mijn vriend op HAVO en raad is? Hij is slimmer dan ik, hij heeft hogere IQ volgens de IQ test. Ben ik nu dan als een VWO-er superdom???


ik weet vrijwel zeker dat dit sarcastisch bedoelt was. jij zit op t vwo ? met zo'n tekstbegrip en zo'n spelling ? (damn, ik had ook vwo moeten doen)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:13
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-09-2005 @ 14:07 :


ik weet vrijwel zeker dat dit sarcastisch bedoelt was. jij zit op t vwo ? met zo'n tekstbegrip en zo'n spelling ? (damn, ik had ook vwo moeten doen)
haha
sommige kindjes snappen dat nog niet
{hij is nog maar 14 hč}
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:45
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
Gendra schreef op 06-09-2005 @ 14:00 :
Hoezo superdom? Als VWO niet geschikt voor je is, dan is het gewoon niet geschikt. Ik zit op VWO en mijn vriend op HAVO en raad is? Hij is slimmer dan ik, hij heeft hogere IQ volgens de IQ test. Ben ik nu dan als een VWO-er superdom???
Ja
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 13:53
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik heb die overstap gemaakt. Ik vond het niet pijnlijk of een afgang ofzo. Eerder een opluchting.
Helaas was het niet de goede keuze (achteraf).
__________________
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 15:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-09-2005 @ 14:07 :


ik weet vrijwel zeker dat dit sarcastisch bedoelt was. jij zit op t vwo ? met zo'n tekstbegrip en zo'n spelling ? (damn, ik had ook vwo moeten doen)
Jij bent geen haar beter. Eerder 'slechter' aangezien hij 14 is en jij 21.

Ik heb het gedaan en het voelde niet als een afgang. Ook bij mij was de keuze achteraf niet de beste die ik kon maken.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 16:53
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
Gendra schreef op 05-09-2005 @ 22:36 :
Wie vind het een afgang en een grote teleurstelling om van VWO naar HAVO te moeten gaan. Niet dat ik dat zelf ooit heb meegemaakt.
Het kan best een grote teleurstelling zijn maar een afgang?
Volgens mij is het Vwo niet veel beter dan het Vmbo of de Havo.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:05
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Voor mezelf zou ik het een afgang vinden ja. Niet omdat het VMBO of Havo lager is dan VWO, maar meer omdat het me een gevoel van falen zou geven.
Ik doe nu 5vwo, maar er is een tijdje sprake van geweest dat ik havo 4 zou doen. Ik schaamde me nogal daarvoor, omdat ik wist dat ik beter kon.
Maar als je zelf weet dat je te hoog gegrepen hebt, is er natuurlijk niets mis mee om naar de havo te gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:05
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 06-09-2005 @ 17:53 :

Volgens mij is het Vwo niet veel beter dan het Vmbo of de Havo.
Pardon...? Dus jij vindt dat iedereen maar in een klas gegooid moet worden?
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:11
Gendra
Gendra is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-09-2005 @ 14:07 :


ik weet vrijwel zeker dat dit sarcastisch bedoelt was. jij zit op t vwo ? met zo'n tekstbegrip en zo'n spelling ? (damn, ik had ook vwo moeten doen)
Dan zou je zelfs nog stommer zijn dan dat je nu bent. VAVO??? WTF???
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:15
Wawl
Wawl is offline
Citaat:
Gendra schreef op 06-09-2005 @ 18:11 :
Dan zou je zelfs nog stommer zijn dan dat je nu bent. VAVO??? WTF???
Advies: niet zo happen.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-09-2005, 17:19
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Gendra schreef op 06-09-2005 @ 18:11 :
Dan zou je zelfs nog stommer zijn dan dat je nu bent. VAVO??? WTF???
is het nou zo ontzettend moeilijk om in een stukje tekst - waarin je zelf aanstipt dat je op t vwo zit overigens - de moeite te nemen er tenminste een beetje op te letten of t eigenlijk wel nederlands is wat je dr neerpleurt ?

daarnaast vind ik het serieus erg dom als je niet in staat bent om sarcasme van letterlijk bedoelde opmerkingen te onderscheiden; misschien is het handig als je leest wat mensen typen, dan had je dat ook al kunnen begrijpen.

(overigens, ik ga er maar even vanuit dat je niet in staat bent geweest even op te zoeken wat vavo inhoudt; vavo staat voor volwassenen algemeen vormend onderwijs, in mijn geval voor een onlangs behaald havo-diploma. dat ik in het volwassenonderwijs een havo-diploma gehaald heeft komt omdat ik weinig zin had mn baan op te geven en tussen kinderen van 14 in de klas te zitten. bedankt je me bevestigd hebt in mijn keuze, overigens.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:21
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 06-09-2005 @ 16:57 :
Jij bent geen haar beter. Eerder 'slechter' aangezien hij 14 is en jij 21.

Ik heb het gedaan en het voelde niet als een afgang. Ook bij mij was de keuze achteraf niet de beste die ik kon maken.
(gelieve je frustratie over opmerkingen mijnerzeids in een ander topic, hier buiten te houden.) maar hoezo ben ik nou weer slechter ? ik wijs t joch dr alleen maar op dat t sarcastisch bedoelt was - wat overigens nogal duidelijk was - en dat kun je moeilijk 'slecht' noemen.

tenzij iedereen hier serieus denkt dat je superdom bent als je op de havo zit (neeeee, niet weer happen, alsjeblieft )
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:30
PV
PV is offline
Ik ben van vwo naar havo gegaan en dat was de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt. Kut-vwo.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 17:49
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
PV schreef op 06-09-2005 @ 18:30 :
Ik ben van vwo naar havo gegaan en dat was de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt. Kut-vwo.
Goed jah!
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:09
Vitamintje
Vitamintje is offline
Ik ben van gym naar atheneum gegaan Kut-Latijn
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 18:37
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Wie vindt is met dt. Wie teveel van zulke fouten maakt moet naar mijn mening naar het VMBO verbannen worden.

Maar goed, ontopic: ik zou het voor mezelf wel een grote afgang vinden, maar als er goede redenen voor zijn is dat het natuurlijk niet. Sowieso zijn mensen die havo doen niet minder dan mensen die vwo doen.
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:15
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-09-2005 @ 18:21 :
(gelieve je frustratie over opmerkingen mijnerzeids in een ander topic, hier buiten te houden.) maar hoezo ben ik nou weer slechter ? ik wijs t joch dr alleen maar op dat t sarcastisch bedoelt was - wat overigens nogal duidelijk was - en dat kun je moeilijk 'slecht' noemen.

tenzij iedereen hier serieus denkt dat je superdom bent als je op de havo zit (neeeee, niet weer happen, alsjeblieft )
Jij zou zelf een keertje misschien een keertje niet moeten happen, je hapt overal als er iets wordt gezegd tegen jou dat niet positief bedoeld is...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2005, 19:21
Sneaksie Thief
Avatar van Sneaksie Thief
Sneaksie Thief is offline
Citaat:
PV schreef op 06-09-2005 @ 18:30 :
Ik ben van vwo naar havo gegaan en dat was de beste beslissing die ik ooit heb gemaakt. Kut-vwo.
Same here . En het was inderdaad ook een hele opluchting. En nu heb ik mijn havo-diploma en studeer ik aan een hartstikke leuke en gezellige HBO-school (leraar Engels 2e graad).
Afgang? Wat een flauwekul.
__________________
''Yous stinksie human! Go washies yousselves...''
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 19:25
Gendra
Gendra is offline
Citaat:
MB schreef op 06-09-2005 @ 20:15 :
Jij zou zelf een keertje misschien een keertje niet moeten happen, je hapt overal als er iets wordt gezegd tegen jou dat niet positief bedoeld is...
Volledig met je eens, MB.
__________________
Gendra
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:04
Djaser
Avatar van Djaser
Djaser is offline
Ik vond het wel een afgang, kennelijk mag dat niet gevonden worden omdat HAVO mensen ook heeeeel slim zijn, maar voor mij voelde het gewoon als falen en ik heb er nog steeds spijt van dat ik het VWO niet af heb kunnen maken.
__________________
Kwaliteits groenteboer (y)
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Djaser schreef op 06-09-2005 @ 21:04 :
Ik vond het wel een afgang, kennelijk mag dat niet gevonden worden omdat HAVO mensen ook heeeeel slim zijn, maar voor mij voelde het gewoon als falen en ik heb er nog steeds spijt van dat ik het VWO niet af heb kunnen maken.
Idem. Ook al waren er goede redenen om naar de havo te gaan.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2005, 23:00
JCG
Avatar van JCG
JCG is offline
ik vond het jammer dat ik geen VWO kon gaan doen, HAVO was het beste wat ik kon. Qua talen dan, ben zelf meer een beta. Maarja, ik moest dan op VWO duits en frans leren, en dat lukte me niet. Dus ben ik HAVO gaan doen. En nu zit ik op MBO en vreemd genoeg voel ik me er perfect thuis.
__________________
Disgustibus non est disputandem
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 08:17
wizkid
Avatar van wizkid
wizkid is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 06-09-2005 @ 18:05 :
Pardon...? Dus jij vindt dat iedereen maar in een klas gegooid moet worden?
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het een afgang is, want het Vwo is vooral gebaseerd op veel theorie leren, de Havo is alweer minder theorie leren en het Vmbo is vooral praktijk. Maar dat wil niet zeggen dat het Vmbo gemakkelijker is, als jij veel beter bent in theorie leren dan is het Vmbo duidelijk niets voor jou. Misschien krijg je later wel een betere baan als je Vwo hebt gedaan maar dat ligt ook aan de opleiding die je na het Vwo gaat doen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 08:24
Mindfields
Mindfields is offline
voor mij zou het een afgang zijn ja
__________________
No Bad Religion song can make your life complete
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 08:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
wizkid schreef op 07-09-2005 @ 09:17 :
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het een afgang is, want het Vwo is vooral gebaseerd op veel theorie leren, de Havo is alweer minder theorie leren en het Vmbo is vooral praktijk. Maar dat wil niet zeggen dat het Vmbo gemakkelijker is, als jij veel beter bent in theorie leren dan is het Vmbo duidelijk niets voor jou. Misschien krijg je later wel een betere baan als je Vwo hebt gedaan maar dat ligt ook aan de opleiding die je na het Vwo gaat doen.
(offtopic : daarom vind ik t wegvallen van t onderscheid tussen mavo en vbo zo jammer; mavo was toch echt - zei het op een wat lager niveau dan de havo natuurlijk - vooral theoretisch. en ik vond eerlijk gezegd weinig 'praktisch' aan de havo.)
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 09:08
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Hangt ervanaf waarom, maar als het echt komt omdat iemand gewoon lui is vind ik het een afgang. Als die gene het VWO gewoon echt niet aankan lijkt me er niks mis mee.

Voor mezelf had ik het een verschrikkelijke afgang gevonden. Mijn docenten hebben altijd geroepen dat ik maar naar de HAVO moest omdat ik het VWO echt niet zo kunnen. Dat wilde ik persee niet en heb het VWO gewoon in een keer gehaald.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 11:50
Verwijderd
Ik zat in een tweede klas VWO met Latijn en ik moest door mijn eigen luiheid naar 3 HAVO. Dat beschouwde ik wel als een vernedering, ja.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 12:08
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
wizkid schreef op 07-09-2005 @ 09:17 :
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het een afgang is, want het Vwo is vooral gebaseerd op veel theorie leren, de Havo is alweer minder theorie leren en het Vmbo is vooral praktijk. Maar dat wil niet zeggen dat het Vmbo gemakkelijker is, als jij veel beter bent in theorie leren dan is het Vmbo duidelijk niets voor jou. Misschien krijg je later wel een betere baan als je Vwo hebt gedaan maar dat ligt ook aan de opleiding die je na het Vwo gaat doen.
Muhahahaha, ik weet zeker dat ik t vmbo slapend gehaald zou hebben. Wat een grote onzin.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-09-2005, 12:11
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 06-09-2005 @ 18:21 :
(gelieve je frustratie over opmerkingen mijnerzeids in een ander topic, hier buiten te houden.) maar hoezo ben ik nou weer slechter ? ik wijs t joch dr alleen maar op dat t sarcastisch bedoelt was - wat overigens nogal duidelijk was - en dat kun je moeilijk 'slecht' noemen.

tenzij iedereen hier serieus denkt dat je superdom bent als je op de havo zit (neeeee, niet weer happen, alsjeblieft )
Jij zei:
Citaat:
jij zit op t vwo ? met zo'n tekstbegrip en zo'n spelling ? (damn, ik had ook vwo moeten doen)
Maar in dit stukje tekst lijk jij helemaal niet slimmer dan dat kind van 14. En aangezien jij "al" 21 bent zelfs eerder dommer. Want iemand van 14 is misschien wel een stuk intelligenter op zijn 21e dan jij bent.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 12:17
Verwijderd
Het hoeft geen afgang te zijn. Wél als de leraren erop tegen waren en betreffende persoon van zichzelf overtuigd was dat hij/zij het VWO aan kon. En achteraf blijkt van niet. Dat zou ik wel als een afgang zien.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 12:44
Verwijderd
Citaat:
wizkid schreef op 07-09-2005 @ 09:17 :
Dat zeg ik helemaal niet. Ik vind het een beetje vreemd om te zeggen dat het een afgang is, want het Vwo is vooral gebaseerd op veel theorie leren, de Havo is alweer minder theorie leren en het Vmbo is vooral praktijk. Maar dat wil niet zeggen dat het Vmbo gemakkelijker is, als jij veel beter bent in theorie leren dan is het Vmbo duidelijk niets voor jou. Misschien krijg je later wel een betere baan als je Vwo hebt gedaan maar dat ligt ook aan de opleiding die je na het Vwo gaat doen.
Weinig kans. Het VMBO haalt elke idioot die een beetje z'n best doet.
Het is gewoon zo dat er een verschil zit tussen de respectievelijke schooltypes, en of je het nu beter noemt of niet, op het VWO leer je gewoon veel meer. Tja, dus in zeker zin is zeker 'beter' dan het VMBO.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 16:38
Blondt
Avatar van Blondt
Blondt is offline
heb 't zelf ook gedaan (van 3 vwo naar 4 havo), was de beste beslissing ooit!
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:05
Verwijderd
Zat op HAVO, nu terug gezakt naar VMBO GT , wel klote, tuurlijk, maar geen afgang.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:13
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
S. schreef op 07-09-2005 @ 13:17 :
Het hoeft geen afgang te zijn. Wél als de leraren erop tegen waren en betreffende persoon van zichzelf overtuigd was dat hij/zij het VWO aan kon. En achteraf blijkt van niet. Dat zou ik wel als een afgang zien.
Ik niet, waarscheinlijk heeft die gene er dan echt zijn best voor gedaan. Dan vind ik het helemaal geen afgang, integendeel. Dan kon die gene gewoon niet anders en als die het goed geprobeerd heeft lijkt me niets mis.
Verder hecht ik ook heel weinig waarde aan het oordeel van leraren. Kan je zelf toch beter inschatten. Verder als je het toch wil proberen tegen de leraren in lijkt me er ook niks mis mee. Als blijkt dat het dan toch niet kan is het vervelend voor de persoon in kwestie, maar geen afgang imo. Iets kan nu eenmaal tegenvallen. Neeleggen bij het oordeel van de leraren terwijl je zelf denk dat je het wel kan is juist een afgang imo.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 17:56
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-09-2005 @ 12:50 :
Ik zat in een tweede klas VWO met Latijn en ik moest door mijn eigen luiheid naar 3 HAVO. Dat beschouwde ik wel als een vernedering, ja.
Maar het is wel je eigen schuld die vernedering.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:11
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
Citaat:
Ici-Paris_# schreef op 07-09-2005 @ 18:56 :
Maar het is wel je eigen schuld die vernedering.
Daar gaat het toch ook niet om? Ik neem aan dat de meeste mensen die een niveau gezakt zijn er schuld aan hebben. Want lijkt me niet dat een groot deel van die mensen persoonlijke problemen hadden, heeft meestal gewoon met luiheid te maken.
Want hoeveel mensen heb ik niet horen vertellen dat ze mákkelijk vwo hadden kunnen doen, maar er gewoon geen zin in hadden en daarom de mavo hebben gedaan.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 19:17
Kathleen
Kathleen is offline
Ik heb in één keer m'n vwo gehaald dus het is me niet overkomen, maar ik denk wel dat ik het als een afgang zou zien, ja. Puur omdat ik zou weten dat ik het vwo best aan kon. Bovendien probeer ik altijd het hoogst mogelijke niveau te bereiken en me zoveel mogelijk te ontwikkelen en ik zou het heel zonde hebben gevonden als ik al op de middelbare school een stapje terug had moeten doen.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:14
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
Waarom een afgang?
Wil je dan op je tenen blijven lopen om net aan vwo niveau te halen?
Als je daar gelukkig van wordt moet je dat zeker doen, maar ik ken eigenlijk niemand die daar gelukkig mee is.
Je moet gewoon doen wat bij je past, waar je je lekker bij voelt en waar je ook nog tijd hebt voor een sociaal leven.
Als dat voor jou nou VMBO, HAVO of VWO is, wat heeft een ander daar dan mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 23:44
MB
Avatar van MB
MB is offline
Achteraf schaam ik me er wel voor, ik schaam me er ook een beetje voor dat ik zelfs erna nog een jaar langer heb gedaan over de HAVO, maarja toen lag ik zelf ook helemaal overhoop met mijn thuissituatie en mezelf, dus daar is iig ene goede verklaring voor...
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 13:13
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Wat dacht je van VWO naar VMBO?
Of van VMBO naar Gymnasium?
Of van Gymnasium naar HAVO?
Ik heb heel wat gewisseld en je leert het wel om het niet als een afgang te zien. Het is wel lullig, maar zodra je weer aan het werk gaat/naar school gaat moet je gewoon verder.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 14:02
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
das waar. gewoon lekker doorleren op een andere school, of dat nu een hoger of een lager niveau is dan je deed. tuurlijk 'voelt' t een beetje lullig, maar hey, je hebt t in elk geval geprobeert. (dat lijkt me beter voelen dan op de mavo beginnen en niet hoger gaan terwijl je denkt dat wel te kunnen).
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 19:06
DP17
DP17 is offline
Ik ben begonnen op het niveau MAVO/HAVO (7jaar geleden), na één lesjaar wegens omstandigheden en een tiende tekort afgestroomd naar het niveau VBO/MAVO wat ik op men sloffen deed en uiteindelijk heb ik drie jaar geleden men MAVO diploma gehaald...............nu ga ik naar het HBO en dat geeft toch wel voldoening!

Ik vindt het geen schande dat je afstroomt, het is mezelf ook gebeurt je moet ook kijken naar de omstandigheden.....

Als je nooit iets doet moet je zelf niet verbaast staan dat je afstroomt!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Het grote KOTS topic
Chill
154 07-02-2004 22:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Balkenende toont weer eens gebrek aan ruggegraat
Sky Jewel
38 28-11-2003 18:38
Software & Hardware [Videokaart] GF-FX 5900 of Radeon 9800?
.Mpje Dual
29 29-05-2003 16:32
Liefde & Relatie hoe....
Gravis
17 14-10-2002 13:07
Seksualiteit 14 en dan nog ....
Mel2003
37 20-08-2002 22:13
Vrije tijd Het grote WK topic
DJ Incompetent
525 04-07-2002 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.