Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-09-2005, 11:49
tikmaarwat
tikmaarwat is offline

Ik vind hem echt zo super vet(A) al is het alleen al dat je hem in nederland weinig tegen gaat komen... de nederlandse importeur wil hem niet importeren om een of andere vage reden... Maar nu hadden we wat gehoort dat je hem uit amerika kon halen via... van die ondernemingen... en jah nu hebben we der 1 besteld... maar wat vinden jullie van deze auto? auto voor de nederlandse markt...

groeten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-09-2005, 13:27
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
De zoveelste opgehoogde station zonder teveel toegevoegde waarde...
Het marktsegment is dusdanig verzadigd (XC90, X5, Range rover, Cayenne, et cetera) dat deze 9-7x niet echt gaat opvallen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 13:55
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
coole auto. ja, die rooie he, doe op die trailer staat, de rest doet me vrij weinig.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 18:22
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 17-09-2005 @ 14:27 :
De zoveelste opgehoogde station zonder teveel toegevoegde waarde...
Het marktsegment is dusdanig verzadigd (XC90, X5, Range rover, Cayenne, et cetera) dat deze 9-7x niet echt gaat opvallen.
hmm ja zit wat in... maar deze zie je verder niet in nederland zal hier niet uit gaan komen daarom vind ik het wel weer mooi... niemand die hem verder heeft... misschien een paar andere maar dat zullen er niet veel worden en jah ligt een V8 in das wel... top!

groeten
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 08:08
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Tja, het blijft gewoon een Chevrolet Trailblazer onderhuids. Ik vind dit model echt totaal niet in de modellijn en de historie van Saab passen, maarja daar zal de gemiddelde Amerikaan weinig om geven denk ik. De enige reden dat deze auto bestaat is omdat Saab teveel klanten verloor aan de SUV-markt. M.a.w. ik vind het een beetje jammer dat Saab dit blijkbaar nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 15:41
paco
Avatar van paco
paco is offline
vind het lelijk amerikaans...

doe mij maar die op de trailer... saabje 96.
__________________
"and the bass go Dark"
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 21:43
BBEM
BBEM is offline
verkapt-zie-ons-een-dure-wagen-kopen-topic
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 22:29
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 17-09-2005 @ 14:27 :
De zoveelste opgehoogde station zonder teveel toegevoegde waarde...
Het marktsegment is dusdanig verzadigd (XC90, X5, Range rover, Cayenne, et cetera) dat deze 9-7x niet echt gaat opvallen.
Ik houd absoluut niet van SUV's, maar een Range Rover is wel ECHT stoer. De enige 'echte' SUV wat mij betreft. De rest mogen ze van mij van de weg halen (hoewel een Cayenne qua rijden ook out of the world is, volgens veel bladen).
Citaat:
tikmaarwat schreef op 17-09-2005 @ 19:22 :
hmm ja zit wat in... maar deze zie je verder niet in nederland zal hier niet uit gaan komen daarom vind ik het wel weer mooi...
Ah ja niemand heeft hem in Nederland dus daarom is ie mooi. De logica is weer ver te zoeken
Een bananenboom in je achtertuin heeft ook bijna niemand.. maakt het niet ineens mooi snap wat je bedoelt hoor, maar staat los of iets mooi is. Wat ik ervan heb gelezen is dat het ding op een oud GM platform staat... niet echt positief, zeker niet als je europese auto's gewend bent.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 20-09-2005, 23:13
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
dr zijn zat europese auto's op GM-platforms toch ? slopeltjes toch ?
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 19:32
PV
PV is offline
Citaat:
Tijdens de internationale New York Motor Show toonde Saab de fonkelnieuwe Saab 9-7X, de eerste SUV van het merk uit Zweden. De 9-7X werd direct al positief ontvangen door zowel het publiek als de Saab-dealers. Saab importeur A.I.M. heeft derhalve na uitgebreid onderzoek besloten de 9-7X in Nederland op de markt te brengen. Eind 2005 zal de Saab 9-7X SUV dan ook bij de Nederlandse Saab dealers in de showroom staan.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 21:18
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Ik lees zojuist op autoweek.nl dat deze Saab WEL naar Nederland komt. Je hebt dus mazzel "tikmaarwat"
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 21:32
Verwijderd
Citaat:
MightyMarcel schreef op 17-09-2005 @ 14:55 :
coole auto. ja, die rooie he, die op die trailer staat, de rest doet me vrij weinig.
ik sluit me hierbij aan, ook het feit dat er een V8 in ligt is niet boeiend, succes met de 2e hypotheek voor de benzine he
Met citaat reageren
Oud 21-09-2005, 22:07
Psychedelic
Avatar van Psychedelic
Psychedelic is offline
Als je je een auto van meer dan 60 000 euro kan veroorloven dan lijkt me die hoge bezine prijs toch echt geen probleem.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2005, 09:39
Verwijderd
niet alles zo letterlijk nemen he, tis een V8 moteur dus die zal ongetwijfeld een lekker slokje lusten
Met citaat reageren
Oud 23-09-2005, 16:46
Dumbass
Dumbass is offline
vind het een mooie auto maar vind het nix voor saab, dit is gewoon om mee te kunnen draaien met andere luxe auto's.
Vind nog altijd de old-school saab 900 het mooist en die ga ik over een paar maande kopen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 16:52
Hank McCrank
Avatar van Hank McCrank
Hank McCrank is offline
Citaat:
BBEM schreef op 20-09-2005 @ 22:43 :
verkapt-zie-ons-een-dure-wagen-kopen-topic
mán wat nou verkapt. In de titel staat gewoon "oja krijgen nieuwe auto" dus hij komt er eerlijk voor uit dat 'ie even wil patsen, en daar is niks mis mee.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2005, 18:33
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Hank McCrank schreef op 24-09-2005 @ 17:52 :
mán wat nou verkapt. In de titel staat gewoon "oja krijgen nieuwe auto" dus hij komt er eerlijk voor uit dat 'ie even wil patsen, en daar is niks mis mee.
beetje zielig patsen, verder niets mis mee hoor
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 25-09-2005, 16:43
Verwijderd
Citaat:
BBEM schreef op 24-09-2005 @ 19:33 :
beetje zielig patsen, verder niets mis mee hoor
Beetje jaloers...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-09-2005, 17:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
Citaat:
BBEM schreef op 24-09-2005 @ 19:33 :
beetje zielig patsen, verder niets mis mee hoor
haha als jij geld had voor een dikke patsbak zou je ook met 30 km/u een rondje of 6000 door je wijk gaan rijden
__________________
__________________
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 19:40
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
nps schreef op 26-09-2005 @ 18:01 :
haha als jij geld had voor een dikke patsbak zou je ook met 30 km/u een rondje of 6000 door je wijk gaan rijden
ghehehehehe als ik geld zou hebben voor de auto's die ik wil hebben zou ik er geen 30 mee rijden, en niet in de buurt....

rondje nurburgring in een diablo, da's pas patsen.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 22:22
BBEM
BBEM is offline
Citaat:
Syphon schreef op 25-09-2005 @ 17:43 :
Beetje jaloers...
nee hoor, tis alleen jammer dat de meeste mensen die dit soort auto's kopen meestal asociaal rijden en ten tweede niet eens kunnen rijden.
Ik hou sowieso niet van al die gelikte nieuwe auto's, geef mij maar iets waar het niet erg is als er een krasje op komt.
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 26-09-2005, 23:09
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 26-09-2005 @ 20:40 :

rondje nurburgring in een diablo, da's pas patsen.
Van een diablo kijken de vaste bezoekers van de ring echt niet op
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 10:30
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
Tom schreef op 27-09-2005 @ 00:09 :
Van een diablo kijken de vaste bezoekers van de ring echt niet op
ik rij dr dan ook niet in voor de toeschouwers
__________________
Aut Caesar aut nullus
Met citaat reageren
Oud 27-09-2005, 15:50
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
BBEM schreef op 20-09-2005 @ 22:43 :
verkapt-zie-ons-een-dure-wagen-kopen-topic
euhm nou nee zo is het niet echt bedoeld... als ik wil opscheppen kan ik beter over andere dingen beginnen naar mijn id... want een auto van dit bedrag is op zich nog niet alles... als je ziet wat er nog meer rond rijd wat nog 10 keer zo veel kost...

Psychedelic Ik lees zojuist op autoweek.nl dat deze Saab WEL naar Nederland komt. Je hebt dus mazzel "tikmaarwat"

hij is al besteld en ik heb van internet dat jehem niet in nederland kan kopen... de importeur wou hem niet hebben en nu laten we hem via de dealer hier heen komen...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 11:46
Verwijderd
Ik vind dat soort SUV's bijzonder lelijk.
je hebt 2 soorten:
De SUV's die als SUV ontwikkeld zijn.
En de opgehoogde (uitgerekte) stations.

De 2e groep ziet er zelden mooio uit.
Soms zie je ook van die sedans die gebaseerd zijn op een hatchback , dat ziet er gewoon niet uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2005, 21:52
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 27-09-2005 @ 16:50 :
hij is al besteld en ik heb van internet dat jehem niet in nederland kan kopen... de importeur wou hem niet hebben en nu laten we hem via de dealer hier heen komen...
en de dealer via... juist, de importeur
de auto komt trouwens wel naar nederland.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:49
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
vlep`un schreef op 10-10-2005 @ 22:52 :
en de dealer via... juist, de importeur
de auto komt trouwens wel naar nederland.
Het zal best kunnen hoor maar hier de bron die zeght dat hij niet komt...

Na de op de Subaru Impreza gebaseerde 9-2X komt Saab in Amerika met de 9-7X op de markt. Die rolt uit de GM-fabriek in Ohio. Sommige Europese importeurs halen de auto ook naar ons werelddeel. Saab Nederland ziet echter af van de 9-7X.

Wél is bekend dat de Nederlandse Saab-importeur de 9-7X vanwege een te hoog kostenplaatje niet gaat voeren, al zijn de dealers vrij om hem individueel te bestellen.

http://www.autoweek.nl/newsdisp.php?cache=no&ID=3742
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 22:21
Verwijderd
Saab 9-7X tóch naar Nederland.

Er is nogal wat onzekerheid geweest of hij zou komen, maar de Nederlandse Saab organisatie heeft definitief besloten de 9-7X wél naar Nederland te halen.

Eerst niet, toen wel, toen toch weer niet maar nu defintief wél. De 9-7X zou in eerste instantie te duur worden en nog maar een te korte levenscyclus hebben. Maar de concurrentie introduceert de ene na de andere nieuwe SUV. Door nu toch de 9-7X naar Nederland te halen loopt de achterstand niet nog verder op.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:47
Verwijderd
Voor de prijs van 60.000 eurootjes vind ik deze auto te standaard. Dat wil echter niet zeggen dat ik dit een slechte auto vind!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 22:35
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
smakeloos
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 15:47
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Ik vind hem nog niet eens zo lelijk, maar tsja duur en verder niet zo mijn stijl.
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 20:19
Phlox
Avatar van Phlox
Phlox is offline
Niet mooi.

Voor dat geld zou ik een bmw kopen.
__________________
That ís a tasty burger!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 20:56
Verwijderd
Veel lelijker gaat het niet worden.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 22:29
KleinSpookje
Avatar van KleinSpookje
KleinSpookje is offline
Tja saab had deze auto beter niet kunnen bouwen en verkopen... Doet de naam saab geen eer aan, zeker niet origineel en past ook geheel niet bij saab.

Had van saab toch iets originelers verwacht, maar tja die gaan ook mee met de koper van tegenwoordig die het niets uitmaakt dat hij iets koopt waar er al tig van rondrijden... *zucht* wanneer houd deze hype van MPV's/SUV's nou eens op. Laten ze weer eens echte mooie auto's gaan ontwerpen ipv deze verkapte terreinwagens.

Als je een terreinwagen wil, koop dan tenminste een echte en niet zo'n halfbakken ding, hetzelfde voor de BMW en Porche variant etc etc..
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 23:15
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef op 17-09-2005 @ 14:27 :
De zoveelste opgehoogde station zonder teveel toegevoegde waarde...
Het marktsegment is dusdanig verzadigd (XC90, X5, Range rover, Cayenne, et cetera) dat deze 9-7x niet echt gaat opvallen.
Je vergeet de Touraeq
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 15:01
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
Dukko schreef op 12-10-2005 @ 22:47 :
Voor de prijs van 60.000 eurootjes vind ik deze auto te standaard. Dat wil echter niet zeggen dat ik dit een slechte auto vind!
Ja, ik kocht persoonlijk liever ook een andere voor die prijs en dan nog niet te spreken over wat wij betaald... hebben want toen was er nog sprake dat hij niet zou komen..... en moet nog vanalles aan verandert worden om hem in nederland te mogen laten rijden... mja het eenige mooie vind ik dat het een v8 is...

mja
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-10-2005, 10:37
Verwijderd
Jammer dat hij niet echt meer op een Saab lijkt, mijn ouders hebben een paar verschillende Saabs gehad, en die waren echt mooi en super herkenbaar als Saab. Deze niet meer. Gewoon een auto met een beetje een Saab-achtige neus.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 15:27
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 15-10-2005 @ 11:37 :
Jammer dat hij niet echt meer op een Saab lijkt, mijn ouders hebben een paar verschillende Saabs gehad, en die waren echt mooi en super herkenbaar als Saab. Deze niet meer. Gewoon een auto met een beetje een Saab-achtige neus.
welke hebben jullie gehad dan? mijn vader en moeder hebben ook allebei een saab... en mijn vader krijg nu dus een andere... wat rijden je ouders nu dan nog steeds saab of?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.