Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2005, 08:19
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Omdat de vorige vol zit..

Citaat:
Meld hier:
wanneer je begonnen bent, wanneer je gaat beginnen met rijles.
wanneer je examen hebt.
wanneer en of je geslaagd bent.
hoeveel lessen je hebt gehad.
hoevaak je instructeur/examinator heeft moeten ingrijpen.
ook over je aanhanger (ja je mag meer dan 750kg trekken).
en natuurlijk ook motor/brommer rijbewijs.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 10-11-2005, 08:21
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik post het hier nogmaals: ik heb gisteren op eigen verzoek een keertje file vooruit geparkeerd.. Volgens m'n instructeur komt het op een examen nooit voor.. Daarbij doe je het in de praktijk ook nooit omdat file achteruit veel makkelijker is
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-11-2005, 08:31
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Mja ik vind achteruit ook veeeél makkelijker hoor! Maar als dat zo is, dan zal dat ook wel
Oud 10-11-2005, 08:37
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Zakken op de bijzondere verrichtingen is dan ook wel een kunst op zich.

Uiteraard omdat elke examinator weet dat wanneer je je rijbewijs hebt je na een half jaartje rijden fluitend je auto overal in parkeerd.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 10-11-2005, 09:26
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-11-2005 @ 09:37 :
Zakken op de bijzondere verrichtingen is dan ook wel een kunst op zich.

Uiteraard omdat elke examinator weet dat wanneer je je rijbewijs hebt je na een half jaartje rijden fluitend je auto overal in parkeerd.
meestal hoef je dan ook maar 1 van de 2 getoetste verrichtingen goed te doen; en als je perfect rijdt weegt dat sowieso minder zwaar.

overigens is vooruit file-parkeren geen bijzondere verrichting bij t cbr, dus dat wordt echt nooit getoetst.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-11-2005, 09:55
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Gelukkig. Vandaag weer gekeerd op de weg, ging hartstikke lomp. Nou ja, boeiend. Bochtje achteruit ging super goed. Ik heb echt het gevoel dat ik de auto nu een beetje in de hand heb en alles wel kan doen (ik moet nu ook al soms op de meest gare manieren parkeren en zelfs dat gaat goed. )
Nog twee lessen en dan de toets.
__________________
Oud 10-11-2005, 10:02
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-11-2005 @ 10:26 :
overigens is vooruit file-parkeren geen bijzondere verrichting bij t cbr, dus dat wordt echt nooit getoetst.
ooo
Oud 10-11-2005, 14:31
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Rachel: nog gefelicteerd met je theorie!

Ik raak er steeds gestresster voor Heb al elf oefenexamens gemaakt, waarvan maar twee voldoende.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 10-11-2005, 15:00
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-11-2005 @ 09:37 :
Zakken op de bijzondere verrichtingen is dan ook wel een kunst op zich.

Uiteraard omdat elke examinator weet dat wanneer je je rijbewijs hebt je na een half jaartje rijden fluitend je auto overal in parkeerd.
Ik heb mijn TTT niet gehaald hoor, terwijl ik vond dat het heel goed ging. Omdat ik er normaal niet zo goed in ben.
Keb nu sinds juli mijn rijbewijs en nu gaan die aparte verrichtingen nog slechter, aangezien die regeltjes niet kloppen in mijn moeders auto.
Dus ik parkeer alleen in de simpelse vakken, en vind autorijden niets aan omdat het altijd kan voorkomen dat de parkeerplaats vol is
Oud 10-11-2005, 16:28
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Ik hoor verschillende verhalen en via de CBR site kan ik het niet vinden! Als je je TTT haalt, maar het examen erna niet.. Vervalt je TTT vrijstellingen dan?! De een zegt van wel, de ander van niet..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 10-11-2005, 16:42
henkjanklaas
Avatar van henkjanklaas
henkjanklaas is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 10-11-2005 @ 10:26 :
meestal hoef je dan ook maar 1 van de 2 getoetste verrichtingen goed te doen; en als je perfect rijdt weegt dat sowieso minder zwaar.

overigens is vooruit file-parkeren geen bijzondere verrichting bij t cbr, dus dat wordt echt nooit getoetst.
is het wel, ik moest het op mn examen doen ookal had ik daar 5 vakken voor..
__________________
Right or wrong... I am still the captain!
Oud 10-11-2005, 16:43
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
van de cbr-site :

Citaat:
Vrijstelling
Tijdens de toets kun je vrijstelling verdienen voor het onderdeel bijzondere verrichtingen op het eerstvolgende auto-examen
eerstvolgende alleen dus.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 10-11-2005, 18:56
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 10-11-2005 @ 16:00 :
Ik heb mijn TTT niet gehaald hoor, terwijl ik vond dat het heel goed ging. Omdat ik er normaal niet zo goed in ben.
Keb nu sinds juli mijn rijbewijs en nu gaan die aparte verrichtingen nog slechter, aangezien die regeltjes niet kloppen in mijn moeders auto.
Dus ik parkeer alleen in de simpelse vakken, en vind autorijden niets aan omdat het altijd kan voorkomen dat de parkeerplaats vol is
Maar met een beetje proberen op een niet te volle parkeerplaats kun je zelf ook zulke regeltjes voor andere auto's 'bedenken', waardoor het ook dan best gaat.
Al moet ik zeggen dat ik soms ook wel liever een stuk verder loop, als het parkeren daar makkelijker is
Oud 10-11-2005, 19:56
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 10-11-2005 @ 15:31 :
Rachel: nog gefelicteerd met je theorie!

Ik raak er steeds gestresster voor Heb al elf oefenexamens gemaakt, waarvan maar twee voldoende.
Maak je alsjeblieft niet te druk
Ik had ook altijd megá veel fouten, 12, 15, 10, 8, een aantalkeer 6 en 1x 0 en 1x 4
Oud 10-11-2005, 22:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
gurl19 schreef op 10-11-2005 @ 16:00 :
Ik heb mijn TTT niet gehaald hoor, terwijl ik vond dat het heel goed ging. Omdat ik er normaal niet zo goed in ben.
Keb nu sinds juli mijn rijbewijs en nu gaan die aparte verrichtingen nog slechter, aangezien die regeltjes niet kloppen in mijn moeders auto.
Dus ik parkeer alleen in de simpelse vakken, en vind autorijden niets aan omdat het altijd kan voorkomen dat de parkeerplaats vol is
Dan steek je toch twintig keer voor- en achteruit als het nodig is? who cares, alle tijd.

De enige kwestie is dat je van de auto die je rijd moet uitvogelen op welke plek het magische draaipunt zit dat je moet aanhouden bij insturen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 11-11-2005, 10:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
mijn 29ste rijles ging best wel goed Het verkeersplein gaat nu eindelijk ook 'foutloos'
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-11-2005, 10:25
Kratos
Kratos is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 10-11-2005 @ 17:28 :
Ik hoor verschillende verhalen en via de CBR site kan ik het niet vinden! Als je je TTT haalt, maar het examen erna niet.. Vervalt je TTT vrijstellingen dan?! De een zegt van wel, de ander van niet..
Ja dat klopt
Ik had hetzelf ook, mijn TTT gehaald en daarna gezakt voor mijn examen.
En de 2e keer moest ik dus de speciale verrichtingen weer opnieuw doen. Gelukkig heb ik het de 2e keer wel gehaald
Maarja daarom vind ik de TTT ook geldklopperij, als je dus 1 keer zakt telt die meteen niet meer.
Oud 11-11-2005, 10:42
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Kratos schreef op 11-11-2005 @ 11:25 :
Ja dat klopt
Ik had hetzelf ook, mijn TTT gehaald en daarna gezakt voor mijn examen.
En de 2e keer moest ik dus de speciale verrichtingen weer opnieuw doen. Gelukkig heb ik het de 2e keer wel gehaald
Maarja daarom vind ik de TTT ook geldklopperij, als je dus 1 keer zakt telt die meteen niet meer.
Dat is wel aso Maar goed, ik ben altijd ontzettend zenuwachtig voor dat soort examens.. In die zin is het wel goed voor me, ik heb dan immers al eens kennis gemaakt met een rijtoets.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Ads door Google
Oud 11-11-2005, 12:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 10-11-2005 @ 20:56 :
Maak je alsjeblieft niet te druk
Ik had ook altijd megá veel fouten, 12, 15, 10, 8, een aantalkeer 6 en 1x 0 en 1x 4
Bedankt

Ik wil alleen nog maar zulk soort dingen horen, positieve dingen

Ik haal steeds die borden van éénrichtingsweg en verplichte rijrichting door elkaar en die voorrangsdingen gaan fout zodra er een tram in voorkomt en blegh...

Ik vind tramvragen sowieso stom, ik heb toch nooit te maken met een tram. Maar ja
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-11-2005, 12:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-11-2005 @ 13:14 :
Bedankt

Ik wil alleen nog maar zulk soort dingen horen, positieve dingen

Ik haal steeds die borden van éénrichtingsweg en verplichte rijrichting door elkaar en die voorrangsdingen gaan fout zodra er een tram in voorkomt en blegh...

Ik vind tramvragen sowieso stom, ik heb toch nooit te maken met een tram. Maar ja
Een tram gaat altijd voor behalve als hij voor haaientanden staat {of voor een stopbord}
Oud 11-11-2005, 12:50
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-11-2005 @ 23:34 :
Dan steek je toch twintig keer voor- en achteruit als het nodig is? who cares, alle tijd.

De enige kwestie is dat je van de auto die je rijd moet uitvogelen op welke plek het magische draaipunt zit dat je moet aanhouden bij insturen.
Bwoah, dat doe je na een paar keer op gevoel. Ook met andere auto's. Insturen is achterbank/achterkant, maar terugsturen doe je gewoon door goed te kijken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 11-11-2005, 12:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 11-11-2005 @ 13:48 :
Een tram gaat altijd voor behalve als hij voor haaientanden staat {of voor een stopbord}
Maar ik had laatst zo´n vraag... Een auto zit op een voorrangsweg en gaat rechtdoor, de tram komt voor hem van rechts en slaat rechtsaf (dus ze komen uit op dezelfde weg, snap je)

En toen ging de auto ook voor
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-11-2005, 12:58
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-11-2005 @ 13:53 :
Maar ik had laatst zo´n vraag... Een auto zit op een voorrangsweg en gaat rechtdoor, de tram komt voor hem van rechts en slaat rechtsaf (dus ze komen uit op dezelfde weg, snap je)

En toen ging de auto ook voor
Ja maar als jij op een voorrangsweg zit, dan heeft die tram bijna altijd haaientanden en dan moet hij idd stoppen.
Oud 11-11-2005, 13:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 11-11-2005 @ 13:58 :
Ja maar als jij op een voorrangsweg zit, dan heeft die tram bijna altijd haaientanden en dan moet hij idd stoppen.
Hm.. Volgens mij had hij alleen zo´n bordje dat hij voorrang moest geven. Zijn borden belangrijker dan het feit dat hij een tram is?

Kreeg jij ook van die voorrangsvragen dat het geen foto is, maar zo´n soort computerietsje, zo´n schematische tekening?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-11-2005, 13:05
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-11-2005 @ 14:03 :
Hm.. Volgens mij had hij alleen zo´n bordje dat hij voorrang moest geven. Zijn borden belangrijker dan het feit dat hij een tram is?

Kreeg jij ook van die voorrangsvragen dat het geen foto is, maar zo´n soort computerietsje, zo´n schematische tekening?
Mja dan zijn de borden belangrijker {ik had dat ook fout en vroeg het aan mijn instructrice}

uhm.. nee ik kreeg allemaal foto's
en ik had er 2 die, achteraf, veel mensne fout hadden
Advertentie
Oud 11-11-2005, 13:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 11-11-2005 @ 14:05 :
Mja dan zijn de borden belangrijker {ik had dat ook fout en vroeg het aan mijn instructrice}

uhm.. nee ik kreeg allemaal foto's
en ik had er 2 die, achteraf, veel mensne fout hadden
Oké, bedankt!

Mooi, foto´s snap ik beter
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 11-11-2005, 13:13
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 11-11-2005 @ 14:10 :
Oké, bedankt!

Mooi, foto´s snap ik beter
hihi
Voor de rest kreeg ik vragen van;
- als je een nieuwe auto koopt, wanneer is dan de eerste APK keuring? > aan het eind van het 3e jaar

- hoelang is je rijbewijs geldig? > 10 jaar

- wat dekt een WA-verzekering? > alleen de tegenpartij

ik kreeg, gelukkig, oko weinig borden
Oud 11-11-2005, 17:53
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Ik heb al bijna examen (23e, maar ik heb nog ongeveer 5 lessen van 2 uur), maar ik heb het gevoel dat het helemaal niet lekker gaat. Ik zie toch nog regelmatig dingen over het hoofd en doe soms nog domme dingen. M'n instructeur geeft dit ook aan; concentreer je eens wat meer. Maar ik doe m'n best en toch gaat er nog regelmatig wat fout. Dit is erg frustrerend en nu het examen er aan komt wordt ik er toch wel een beetje gestresst van.

Gelukkig heb ik wel pas m'n theorie gehaald, dat gaf op zich ook wel weer een duwtje in de goede richting, maar ik ben in het algemeen veel beter in theorie en niet erg goed in praktijk.
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 11-11-2005, 19:14
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik kreeg trouwens vandaag te horen dat ik dit jaar nog voor mijn TTT op kan
Maar er was voorlopig alleen nog plek begin januari, maar ik sta wel bovenaan mocht er iemand uitvallen
Oud 11-11-2005, 19:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 11-11-2005 @ 13:48 :
Een tram gaat altijd voor behalve als hij voor haaientanden staat {of voor een stopbord}
en een voetgangersoversteekplaats
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-11-2005, 19:17
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 11-11-2005 @ 20:14 :
Ik kreeg trouwens vandaag te horen dat ik dit jaar nog voor mijn TTT op kan
Maar er was voorlopig alleen nog plek begin januari, maar ik sta wel bovenaan mocht er iemand uitvallen
nasty, straks ben je me nog voor Terwijl ik al vet lang bezig ben, haal jij 'm straks binnen 3 maand of zo
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-11-2005, 19:20
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daboman schreef op 11-11-2005 @ 18:53 :
Ik heb al bijna examen (23e, maar ik heb nog ongeveer 5 lessen van 2 uur), maar ik heb het gevoel dat het helemaal niet lekker gaat. Ik zie toch nog regelmatig dingen over het hoofd en doe soms nog domme dingen. M'n instructeur geeft dit ook aan; concentreer je eens wat meer. Maar ik doe m'n best en toch gaat er nog regelmatig wat fout. Dit is erg frustrerend en nu het examen er aan komt wordt ik er toch wel een beetje gestresst van.

Gelukkig heb ik wel pas m'n theorie gehaald, dat gaf op zich ook wel weer een duwtje in de goede richting, maar ik ben in het algemeen veel beter in theorie en niet erg goed in praktijk.
Herkenbaar Op zich heb je nog 10 lesuren te gaan, dat is best veel Meer dan je best doen kan sowieso niet.. Ik zal voor je duimen!!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-11-2005, 19:24
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 11-11-2005 @ 20:17 :
nasty, straks ben je me nog voor Terwijl ik al vet lang bezig ben, haal jij 'm straks binnen 3 maand of zo
hihi
Oud 11-11-2005, 19:24
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 11-11-2005 @ 20:24 :
hihi
Jij bent snel
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 11-11-2005, 19:30
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 11-11-2005 @ 20:24 :
Jij bent snel
ik hoop het
Oud 11-11-2005, 21:34
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 11-11-2005 @ 20:20 :
Herkenbaar Op zich heb je nog 10 lesuren te gaan, dat is best veel Meer dan je best doen kan sowieso niet.. Ik zal voor je duimen!!
In dat geval zal ik ook voor jou duimen Succes!
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Ads door Google
Oud 12-11-2005, 08:44
Verwijderd
Ik heb dalijk van 10 tot 12 uur, mijn 23e en 24e les. Ben eens benieuwd.
Oud 12-11-2005, 11:55
Verwijderd
Heb nu een halve maand m'n rijbewijs. Ben eind februari begonnen, en was half oktober klaar. Heb er 39 lessen over gedaan. Geen TTT en in 1x geslaagd (met heel erg veel geluk ). Op de snelweg hield ik namelijk een keer te weinig afstand en bij het file-parkeren stond ik veel te ver van de stoep, maar ik bleef volgens de examinator goed kijken en had het dus wel gehaald
Oud 12-11-2005, 16:33
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
bootz schreef op 12-11-2005 @ 12:55 :
Heb nu een halve maand m'n rijbewijs. Ben eind februari begonnen, en was half oktober klaar. Heb er 39 lessen over gedaan. Geen TTT en in 1x geslaagd (met heel erg veel geluk ). Op de snelweg hield ik namelijk een keer te weinig afstand en bij het file-parkeren stond ik veel te ver van de stoep, maar ik bleef volgens de examinator goed kijken en had het dus wel gehaald
Hartstikke super tof zeg!!!! Ik hoop ooit ook eens te kunnen zeggen dat ik een rijbewijs heb
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 12-11-2005, 18:02
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-11-2005 @ 17:33 :
Hartstikke super tof zeg!!!! Ik hoop ooit ook eens te kunnen zeggen dat ik een rijbewijs heb
Jij kunt het waarschijnlijk ook wel
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 12-11-2005, 19:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ging ff mis
Oud 12-11-2005, 19:24
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Uhm.... 24 augustus ben ik begonnen, maar mn 2e les had ik pas in de 1e week van september... Inmiddels heb ik een stuk of 20 lessen gehad en mn examen is in Januari. Vlak na kerst.

Mn theorie heb ik in 1 keer gehaald op 6 oktober... en mn instructeur moet soms nog ingrijpen Ben doodsbang, en er een beetje van overtuigd dat ik ga zakken de 1e keer.

Verder gaat t wel... snelweg is makkelijk, kijken gaat steeds beter. Fileparkeren gaat goed.. wel nog wat beter kijken. Met achteruit inparkeren boek ik vordering... ik kreeg m de laatste keer perfect in het vak, maar raakte toen jammergenoeg de stoeprand achter me. Wel vind hij dat ik nog te onzeker rijd in examengebied.

Meer info volgt
Oud 12-11-2005, 19:34
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 12-11-2005 @ 17:33 :
Hartstikke super tof zeg!!!! Ik hoop ooit ook eens te kunnen zeggen dat ik een rijbewijs heb
positief blijven
Oud 12-11-2005, 21:39
baboon
Avatar van baboon
baboon is offline
ik heb nu net 6 lessen (van een uur) gehad, vind het tot nu toe echt geweldig ^^
__________________
~ I want something good to die for, to make it beautiful to live ~
Oud 12-11-2005, 21:40
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
begin januari moet ik dus op voor praktijkexamen.... wie heeft nog wat tips? *heeft beetje last van zenuwen*
Oud 13-11-2005, 00:59
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
ach dat hoort erbij
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 13-11-2005, 10:45
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 12-11-2005 @ 20:24 :
... en mn instructeur moet soms nog ingrijpen Ben doodsbang, en er een beetje van overtuigd dat ik ga zakken de 1e keer.
Die van mij ook, bijna altijd de laatste tijd zelfs. Ik ga steeds slechter rijden doordat ik het saai vind. Ik weet hoe alles moet, kan alles maar toch nog net niet goed genoeg.

Ik moet donderdag op en zie er zo vreselijk tegen op, ben al een week zenuwachtig en weet bijna zeker dat ik ga zakken (als het zo gaat als de laatste paar lessen).
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 13-11-2005, 11:40
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 12-11-2005 @ 20:34 :
positief blijven
i'll try
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 13-11-2005, 11:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-11-2005 @ 12:40 :
i'll try
Komt goed
Oud 13-11-2005, 18:46
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik heb een vraagje

Ik denk erover om met rijlessen te gaan beginnen, en nu is er waar ik woon een rijschool die het volgende pakket aanbiedt:

Het RIS standaardpakket bestaat uit:

21 lesuren
Inclusief: een praktijkexamen
Inclusief: een tussentijdse toets (TTT)
Inclusief: verkeers manoeuvres toets
Inclusief: voertuigsbeheersings toets
Inclusief: ROSO (anti-slip cursus)
Inclusief: Eigen Verklaring
Inclusief: RIS instructieboek
Inclusief: Theorieboek en cd-rom
Inclusief: Theorie examentraining
Inclusief: Theorie examen
Bij pakket geen inschrijfkosten
Aanvragen diverse examens

Voor 1295 euro.

Nou klinkt dat in mijn oren wel goed, maar ik heb er dan ook helemaal geen verstand van Is dit een redelijke prijs? Of zou het misschien beter zijn eerst een proefles te nemen om te kijken hoeveel lessen ik ongeveer nodig ga hebben?

En weet iemand of rijlessen met een automaat duurder/anders (ja, behalve dat je dus niet het schakelen hoeft te leren, lijk me?) zijn dan met een schakelauto? (Zou zijn omdat ik chronisch ziek ben, dat schakelen en koppelen niet echt lekker gaat.)

Oftewel, help!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles- en rijbewijstopic #13
TopDrop
500 28-02-2008 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02.