Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2005, 12:09
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 21-11-2005 @ 19:47 :
Irritant is dat, hè? Ik wil zoveel mogelijk lessen, wat erin resulteert dat ik zaterdag om acht uur rijles heb Maar meestal lukt het me wel minimaal één keer per week te rijden
Ja, echt super vervelend 'Gelukkig' kon ik zowaar gister 2 uur achter elkaar lessen Hij wil ook niet in het voren plannen, stel dat er wat tussenkomt dan moet ie iedereen afbellen.. Maareh, aangezien ik mijn opleiding duaal doe, heb ik weinig tijd over.. Het is echt een crime, al dat ruilen. 'Goh, zou je met me willen ruilen, ik heb nl om 13.00 uur rijles '. Als jij het van te voren had geweten, zou je dan nog steeds naar die rijschool zijn gestapt?
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Advertentie
Oud 22-11-2005, 12:10
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Daboman schreef op 21-11-2005 @ 22:23 :
woensdag de 23e afrijden.

morgen nog een les.

Hopelijk gaat het wat worden.
i wish you luck
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 12:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Rachel schreef op 21-11-2005 @ 23:26 :
WTF!
Ik heb volgende week maandag mijn deeltoets {mja dat is voor de TTT, maar moet hetzelfde doen } Ik begin het nu overigens triest te vinden, want ik had net zo goed mijn TTT dan kunnen hebben ipv die achterlijke deeltoets.
Het is wel lullig voor je dat je telkens zo'n hoog bedrag voor al die toetsen moet neerleggen. Het voordeel lijkt me dat je voor het laatste examen niet zo zenuwachtig bent, aangezien je al 3 of 4 rijexamens hebt gehad. (Deeltoetsen + TTT). Hoe laat heb je je deeltoets? Lopen we toch weer enigszins synchroom
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 14:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2005 @ 13:09 :
Ja, echt super vervelend 'Gelukkig' kon ik zowaar gister 2 uur achter elkaar lessen Hij wil ook niet in het voren plannen, stel dat er wat tussenkomt dan moet ie iedereen afbellen.. Maareh, aangezien ik mijn opleiding duaal doe, heb ik weinig tijd over.. Het is echt een crime, al dat ruilen. 'Goh, zou je met me willen ruilen, ik heb nl om 13.00 uur rijles '. Als jij het van te voren had geweten, zou je dan nog steeds naar die rijschool zijn gestapt?
Mja, ik kan op zich wel heel vaak, dus meestal lukt het nog wel redelijk, het ligt echt aan hem. Zijn schema zit zo ontzettend vol...

Ach, ik denk dat elke rijschool wel weer iets heeft. Al had ik wel liever een andere rij-instructeur gehad, deze is niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen.

Morgen weer. Het ging vrijdag goed, dus morgen gaat het vast superslecht
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-11-2005, 14:23
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-11-2005 @ 15:13 :
Mja, ik kan op zich wel heel vaak, dus meestal lukt het nog wel redelijk, het ligt echt aan hem. Zijn schema zit zo ontzettend vol...

Ach, ik denk dat elke rijschool wel weer iets heeft. Al had ik wel liever een andere rij-instructeur gehad, deze is niet zo goed voor mijn zelfvertrouwen.

Morgen weer. Het ging vrijdag goed, dus morgen gaat het vast superslecht
Heb je er een soort patroon inzitten, goed/ vervolgens minder goed? Lijkt me super irritant Waarschijnlijk zou ik daar heel onzeker van worden (maar dat zegt meer wat over mij)

Btw, mijn instructeur heeft ook een druk schema, ik pas me altijd aan hem aan... Maar soms zit ie gewoon 1 of 2 weken helemaal vol Je hebt wel gelijk dat er bij elke rijschool wel 'iets' is.. Op zich heb ik een hele humoristische instructeur, dat is dan wel weer tof
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 14:37
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2005 @ 15:23 :
Heb je er een soort patroon inzitten, goed/ vervolgens minder goed? Lijkt me super irritant Waarschijnlijk zou ik daar heel onzeker van worden (maar dat zegt meer wat over mij)

Btw, mijn instructeur heeft ook een druk schema, ik pas me altijd aan hem aan... Maar soms zit ie gewoon 1 of 2 weken helemaal vol Je hebt wel gelijk dat er bij elke rijschool wel 'iets' is.. Op zich heb ik een hele humoristische instructeur, dat is dan wel weer tof
Nee, het patroon is meer slecht, slecht, een beetje goed, slecht, slecht, slecht, goed... En aangezien het vrijdag wel goed ging, kan ik niet verwachten dat dat morgen wel wéér zo zal zijn. En ow, ik ben ook superonzeker, dat is geloof ik het grootste probleem

Twee weken, dat is wel heel lang, zeg... Maar ja.. Overstappen is ook weer zoiets
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-11-2005, 14:41
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-11-2005 @ 15:37 :
Nee, het patroon is meer slecht, slecht, een beetje goed, slecht, slecht, slecht, goed... En aangezien het vrijdag wel goed ging, kan ik niet verwachten dat dat morgen wel wéér zo zal zijn. En ow, ik ben ook superonzeker, dat is geloof ik het grootste probleem

Twee weken, dat is wel heel lang, zeg... Maar ja.. Overstappen is ook weer zoiets
Misschien is het 'gewoon' een kwestie van ervaring? Zodra je meer lessen hebt gehad stabiliseerd het zich wellicht? Ik bedoel, als je het per 5 lessen bekijkt, dan zit er toch vast wel een stijgende lijn in? Omdat ik ook erg onzeker ben, doe ik iig een TTT, dat schijnt goed te helpen tegen nervositeit.. (Ik geloof er niks van ) Doe jij ook een TTT?

Switchen naar een andere rijschool heb ik onlangs overwogen. Toen ik dat aangaf, zei hij dat ik wel vaker kon lessen. Dus, ik die andere rijschool weer afgebeld.. Het ging 3 weken goed, dat frequent lessen. Nu is het weer drama.. Aangezien ik 21 dec afrijd, ga ik nu iig niet meer overstappen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 14:45
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2005 @ 15:41 :
Misschien is het 'gewoon' een kwestie van ervaring? Zodra je meer lessen hebt gehad stabiliseerd het zich wellicht? Ik bedoel, als je het per 5 lessen bekijkt, dan zit er toch vast wel een stijgende lijn in? Omdat ik ook erg onzeker ben, doe ik iig een TTT, dat schijnt goed te helpen tegen nervositeit.. (Ik geloof er niks van ) Doe jij ook een TTT?

Switchen naar een andere rijschool heb ik onlangs overwogen. Toen ik dat aangaf, zei hij dat ik wel vaker kon lessen. Dus, ik die andere rijschool weer afgebeld.. Het ging 3 weken goed, dat frequent lessen. Nu is het weer drama.. Aangezien ik 21 dec afrijd, ga ik nu iig niet meer overstappen..
Mja, er zit wel een licht stijgende lijn in.. Maar ik ben gewoon een langzame leerling en soms is dat frustrerend
En ja, ik heb ook een TTT. Nou ja, die krijg ik tenminste nog wel.

Hoeveel lessen heb jij dan ongeveer gehad?
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-11-2005, 15:00
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-11-2005 @ 15:45 :
Mja, er zit wel een licht stijgende lijn in.. Maar ik ben gewoon een langzame leerling en soms is dat frustrerend
En ja, ik heb ook een TTT. Nou ja, die krijg ik tenminste nog wel.

Hoeveel lessen heb jij dan ongeveer gehad?
ik heb 31 uur les gehad so far.. Volgende week nog 1 uurtje voor de TTT.. En jij, hoeveel lessen heb jij er nu gehad? Volgens mn instructeur ben ik een redelijk 'normale' leerling, en ik vind het soms ook niet opschieten
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 15:01
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2005 @ 16:00 :
ik heb 31 uur les gehad so far.. Volgende week nog 1 uurtje voor de TTT.. En jij, hoeveel lessen heb jij er nu gehad? Volgens mn instructeur ben ik een redelijk 'normale' leerling, en ik vind het soms ook niet opschieten
Ik heb er nu 32 gehad, ongeveer evenveel als jij dus
Volgens mij ben je redelijk normaal inderdaad. Maar dat zegt natuurlijk niets over hoe het voelt, hè
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-11-2005, 15:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-11-2005 @ 16:01 :
Ik heb er nu 32 gehad, ongeveer evenveel als jij dus
Volgens mij ben je redelijk normaal inderdaad. Maar dat zegt natuurlijk niets over hoe het voelt, hè
idd Als ik weer 'ns een knipperlicht vergeet of een verkeersbord mis oid, dan krijg ik meteen een soort inzinking
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 15:06
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2005 @ 16:04 :
idd Als ik weer 'ns een knipperlicht vergeet of een verkeersbord mis oid, dan krijg ik meteen een soort inzinking
Ja, precies.. Die domme fouten doen het hem. Maar over het algemeen schijn ik toch wel vooruit te gaan. Ik kan alleen nog steeds geen plaats op de weg houden
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-11-2005, 15:06
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Daboman schreef op 22-11-2005 @ 11:29 :
Nee. Een deeltoets door de rijschool zelf is juist beter. Regelmatig komt het voor dat je toch nog de bijzondere verrichtingen moet doen, ook al heb je je TTT gehaald. En volgens mij is het zelfs zo dat de vrijstelling vervalt, zodra je zakt voor je eerste examen. Aldus mijn rijschool.

Maar je betaalt er rustig 5 keer zoveel voor dan voor een deeltoets....
Die deeltoets wordt gewoon door een examinator afgenomen
(ik doe namelijk de RIS)
en deze deeltoets is 110 en mijn TTT 135, dus het is nogal dubbelop bij me.
Oud 22-11-2005, 15:13
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-11-2005 @ 16:06 :
Ja, precies.. Die domme fouten doen het hem. Maar over het algemeen schijn ik toch wel vooruit te gaan. Ik kan alleen nog steeds geen plaats op de weg houden
Kan je instructeur geen punten geven waar je naar moet kijken zodat je goed op de weg rijd? Ik heb geen idee of dat soort kijkpunten overigens bestaan..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 22-11-2005, 15:15
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 22-11-2005 @ 16:13 :
Kan je instructeur geen punten geven waar je naar moet kijken zodat je goed op de weg rijd? Ik heb geen idee of dat soort kijkpunten overigens bestaan..
Je moet jezelf toch op het midden van de weg plaatsen? Ik snap op zich wel waar ik moet rijden, maar het lukt me niet om daar dan ook daadwerkelijk te rijden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-11-2005, 16:56
Lif
Lif is offline
Je instructeur zal het ook wel zeggen, maar: ver vooruit kijken. Bij mij werkt dat wel om gewoon de auto op de goeie plek te houden. Vooral ook bij bochtige wegen enzo.
Oud 22-11-2005, 18:42
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-11-2005 @ 16:15 :
Je moet jezelf toch op het midden van de weg plaatsen? Ik snap op zich wel waar ik moet rijden, maar het lukt me niet om daar dan ook daadwerkelijk te rijden.
Je kan in je spiegels kijken of je netjes in het midden rijdt. Op het moment dat je in het midden rijdt moet je in zowel je linker als je rechterbuitenspiegel de wegbelijning kunnen zien. En het liefst met aan allebei de kanten evenveel ruimte tussen de lijn en jouw auto.

En daarnaast idd vooruit kijken. Ook al denk je; het is eng om in de bocht niet naar m'n voertuig te kijken maar helemaal vooruit; gewoon proberen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 22-11-2005, 20:26
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
@ rachel: wanneer was je begonnen met rijlessen? En wanneer ga je weer afrijden?

Ik moet in januari, mar ik heb nog maar 21 uur gereden
Oud 22-11-2005, 20:39
Verwijderd
Ik moet 3 december op, en ik heb nu 24 uur les gehad. Ik hoop echt dat ik het ga halen, want ik heb echt geen zin om nog langer te lessen.
Oud 22-11-2005, 20:53
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik ook niet weet je... ik wil nu gwn mn rijbewijs
Ga echt mn best doen
Oud 22-11-2005, 21:27
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
***ailá*** schreef op 22-11-2005 @ 21:26 :
@ rachel: wanneer was je begonnen met rijlessen? En wanneer ga je weer afrijden?

Ik moet in januari, mar ik heb nog maar 21 uur gereden
7 september, wss in januari
TTT hopelijk nog nét in december.
Maja, ik ga nu meer lessen maar eigenlijk twijfel ik of ik het moet doen...
Zo krijg ik wel voorrang bij op gaan {van haar zeg maar}, maja aan de andere kant, als er geen plek is, dan is het weggegooid geld...

Ik zal het morgen weleens vragne, maar krijg het iig volgende week maandag te horen
Oud 22-11-2005, 22:30
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
18 januari moet ik op...

ik ga voor de ratten.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 23-11-2005, 09:23
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Jolt schreef op 22-11-2005 @ 23:30 :
18 januari moet ik op...

ik ga voor de ratten.
zit er 2 maand tussen?! (Ik bedoel, een paar weken geleden heb je toch examen gehad?)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 23-11-2005, 10:05
MightyMarcel
Avatar van MightyMarcel
MightyMarcel is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 23-11-2005 @ 10:23 :
zit er 2 maand tussen?! (Ik bedoel, een paar weken geleden heb je toch examen gehad?)
in december kun je amper examen doen. In de meeste regio's (misschien wel alle, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen) hebben de examinatoren tussen kerst en nieuwjaar sowieso vrij.
__________________
Aut Caesar aut nullus
Oud 23-11-2005, 10:56
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MightyMarcel schreef op 23-11-2005 @ 11:05 :
in december kun je amper examen doen. In de meeste regio's (misschien wel alle, maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen) hebben de examinatoren tussen kerst en nieuwjaar sowieso vrij.
Mja, ik weet dat er in BoZ wél een aantal examens afgenomen worden. Iemand die bij dezelfde rijschool als ik zit doet 30 dec. examen
Maar ik zou ook dit jaar nog mogen, maar er zijn idd onwijs weinig plekken.
Oud 23-11-2005, 12:24
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik ga in januari weer lessen. Een week en 8 lessen, meteen daarna examen. Ik hoop te slagen voor mijn rij-examen.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Oud 23-11-2005, 12:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2005 @ 19:42 :
Je kan in je spiegels kijken of je netjes in het midden rijdt. Op het moment dat je in het midden rijdt moet je in zowel je linker als je rechterbuitenspiegel de wegbelijning kunnen zien. En het liefst met aan allebei de kanten evenveel ruimte tussen de lijn en jouw auto.

En daarnaast idd vooruit kijken. Ook al denk je; het is eng om in de bocht niet naar m'n voertuig te kijken maar helemaal vooruit; gewoon proberen.
Maar ik kijk nooit in mijn rechterbuitenspiegel, volgens mij kan ik daar ook niets in zien. Dus dat gaat denk ik niet echt werken... En op heel veel wegen heb je natuurlijk ook geen wegbeleining Maar vandaag ging het al wel wat beter...

Alleen mijn snelheid nog steeds niet
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-11-2005, 14:12
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 23-11-2005 @ 13:52 :


Alleen mijn snelheid nog steeds niet
Dat blijft bij mij ook een probleem, ik gas teveel volgens mijn inst. Maar na zes lessen, heb ik nog geen klagen. Ik moet volgens mij wel gaan proberen in mijn spiegels te kijken...dat wordt niks
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Oud 23-11-2005, 14:13
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Guenevery schreef op 23-11-2005 @ 15:12 :
Dat blijft bij mij ook een probleem, ik gas teveel volgens mijn inst. Maar na zes lessen, heb ik nog geen klagen. Ik moet volgens mij wel gaan proberen in mijn spiegels te kijken...dat wordt niks
Teveel?

Dat is dan wel anders dan bij mij, want ik ben juist veel te langzaam
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-11-2005, 14:22
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik ben ook te langzaam. Niet dat ik te langzaam rijd, maar ik schiet gewoon niet op zeggen ze. Fijn.

Zometeen weer rijles en ik ga heel goed mijn best doen en heel hard gassen.
__________________
Oud 23-11-2005, 17:14
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik ben altijd te snel
Of naja, dan heb ik het erover wanneer ik mijn bijzondere verrichtingen etc. doe
Vandaag ging bochtje achteruit weer goed
Keren dmv steken ook
Hellingtrekken
Vooruit in vak (file, jaaá het hoeft niet maar ik moet het kunnen) ging matig
Achteruit in vak, mwah
Achteruit in file ging wel goed
Oud 23-11-2005, 17:31
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Rachel schreef op 23-11-2005 @ 18:14 :
Hellingtrekken
Is dat nou een gigantische fout, of noemen jullie dat echt zo?

Bij mij ging vandaag bagger. M'n instructeur was echt teleurgesteld. Het was donker en ik had echt weer 15 minuten nodig om aan de auto en alles te wennen. Zo stom.
Ik weet niet wat er was, maar ik zag alles zo slecht en ik durfde zo weinig.
__________________
Oud 23-11-2005, 19:26
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
mijn rijles ging heel goed vandaag ik was best zenuwachtig omdat hij soms vindt dat ik te langzaam rijd (zie vorige reacties in dit topic)

Maar vandaag ging het gewoon goed. ik zei dat ik er ook een goed gevoel over had en hij zei dat dat was wat ik moest hebben bij eht examen. ''Het moet goed vanbinnen zijn'' Zoiets zeidie. En hij heeft me weer gepakt met de opmerking: OMA! zodat ik weet waar ik te langzaam rijd, maar hij gaf me ook een compliment toen ik een stuk recht achteruit reed compleet met voldoende kijken En hetzelfde verhaal bij het achteruit parkeren, wat ook goed ging. Hellingproef uiteraard een eitje.

En 0 ingrepen
Oud 23-11-2005, 20:40
Guenevery
Avatar van Guenevery
Guenevery is offline
Ik heb vandaag de hellingproef gedaan. dat was wel het aller makkelijkste van heel het autorijden volgens mij . Of ik had beginnersgeluk Keren op de weg in drie keer, ging ook wel redelijk. Jammer dat ik nog steeds flip als ik tegenliggers krijg, en dan bijna direct de koppeling (vraag me niet waarom) indruk... Ik kreeg meppen van mijn instructeur ... en moest beloven het niet nog een keertje te doen (na het zo'n 10x te hebben gedaan).
Back of my Koppeling, laat ik maar zeggen.
__________________
'Een Hollander is een Engelsman die rechts rijdt' Louis Paul Boon
Oud 24-11-2005, 12:11
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Miracle schreef op 23-11-2005 @ 18:31 :
Is dat nou een gigantische fout, of noemen jullie dat echt zo?

Bij mij ging vandaag bagger. M'n instructeur was echt teleurgesteld. Het was donker en ik had echt weer 15 minuten nodig om aan de auto en alles te wennen. Zo stom.
Ik weet niet wat er was, maar ik zag alles zo slecht en ik durfde zo weinig.
haha
Naja officieël is het hellingproef, maar hier noemen mensen het ook weleens hellingtrekken en dan neem ik dat over
Oud 24-11-2005, 13:57
synclinorium
Avatar van synclinorium
synclinorium is offline
Even vraagje tussendoor voor die mensen die al theorie hebben. Hebben jullie dat via een boek gegaan of via echt lessen ( zaaltje enzo)?
__________________
Alleen citrusfruit heeft het morele recht om tegen persvrijheid te zijn.
Oud 24-11-2005, 14:03
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik heb theorie uit een boek geleerd en af en toe een examen van een cd-rom gedaan
Oud 24-11-2005, 14:18
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 24-11-2005 @ 14:57 :
Even vraagje tussendoor voor die mensen die al theorie hebben. Hebben jullie dat via een boek gegaan of via echt lessen ( zaaltje enzo)?
Ik heb voornamelijk via een cd-rom en internet oefenexamens gemaakt en dat boek heb ik 2x doorgelezen
ik ben in 1x geslaagd met 0 fouten
Oud 24-11-2005, 15:09
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 24-11-2005 @ 14:57 :
Even vraagje tussendoor voor die mensen die al theorie hebben. Hebben jullie dat via een boek gegaan of via echt lessen ( zaaltje enzo)?
Uit een boek en gewoon met proefexamens oefenen.
Als je dat serieus doet moet je je theorie prima kunnen halen en dan vind ik het geld voor een cursus zonde.

Overigens kan je boeken met proefexamens enzo ook heel goed uit de bieb halen, dus die hoef je niet eens te kopen (theorieboek ook wel, maar die is vaak wat achterhaald).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 24-11-2005, 17:35
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Bij mij waren die lessen geloof ik gratis.. Maar heb er geen gebruik van gemaakt. Ik heb een half jaar lang bijna elke dag een hoofdstuk uit zo´n boekje gelezen en verder examens geoefend. Uit een boekje en op internet.

En nu verveel ik me steeds omdat ik het heb gehaald
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 24-11-2005, 17:53
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 24-11-2005 @ 18:35 :
Bij mij waren die lessen geloof ik gratis.. Maar heb er geen gebruik van gemaakt. Ik heb een half jaar lang bijna elke dag een hoofdstuk uit zo´n boekje gelezen en verder examens geoefend. Uit een boekje en op internet.

En nu verveel ik me steeds omdat ik het heb gehaald
Ik heb het in 2x gehaald uit een boek en ik ben echt blij dat ik het heb. Zou het niet nog een keer willen doen. Zou zomaar kunnen dat ik dan zak, terwijl ik alle regels toch echt wel weet nu. Rotvragen!

Ik heb nu trouwens 34 lessen gehad en ook nog geen TTT, dus je bent niet de enige. En of ik langzaam of gemiddeld ben, ik zou het niet weten, maakt ook niet uit, gewoon je best doen, uiteindelijk slaag je wel.
Oud 24-11-2005, 19:52
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
synclinorium schreef op 24-11-2005 @ 14:57 :
Even vraagje tussendoor voor die mensen die al theorie hebben. Hebben jullie dat via een boek gegaan of via echt lessen ( zaaltje enzo)?
Ik zat in een zaalte waar een man 2 uur per week stond te ouwehoeren (hier ben ik 7 keer aanwezig geweest). Daarbij heb ik de eerste paar hoofdstukken van het boek gelezen. 1 x gehaald.
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 25-11-2005, 12:45
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
ik heb zometeen rijles en het is hier kei slecht
Oud 25-11-2005, 12:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 25-11-2005 @ 13:45 :
ik heb zometeen rijles en het is hier kei slecht
Ja, succes...

Ik heb morgenochtend om acht uur, én donker én glad. Ik verheug me er nu al op
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-11-2005, 12:50
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 25-11-2005 @ 13:46 :
Ja, succes...

Ik heb morgenochtend om acht uur, én donker én glad. Ik verheug me er nu al op
haha
Ooo het is hier echt megá slecht :x
Ik durf niet
Al vind ik het aan de andere kant ook wel goed, omdat ik het nu toch een keer doe mét haar erbij (dan kan er toch weinig fout gaan)
Oud 25-11-2005, 12:52
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 25-11-2005 @ 13:50 :
haha
Ooo het is hier echt megá slecht :x
Ik durf niet
Al vind ik het aan de andere kant ook wel goed, omdat ik het nu toch een keer doe mét haar erbij (dan kan er toch weinig fout gaan)
Vanochtend was het hier ook superslecht, nu al ietsje beter. Maar het heeft gesneeuwd en daarna gevroren, dus er ligt allemaal gladde bevroren smurrie op straat. En het regent. Nee, geen ideaal weer Ik zou ook niet durven. Morgenochtend waarschijnlijk ook niet, maar dat is te vroeg om me dan zenuwachtig te gaan zitten maken. Dus ik wens je veel succes en je moet maar denken: ik doe nu in ieder geval ervaring op!
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 25-11-2005, 19:18
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 10-11-2005 @ 17:28 :
Ik hoor verschillende verhalen en via de CBR site kan ik het niet vinden! Als je je TTT haalt, maar het examen erna niet.. Vervalt je TTT vrijstellingen dan?! De een zegt van wel, de ander van niet..
ja.
__________________
Dit is een coole sig.
Oud 25-11-2005, 19:51
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Het ging goed !
Oud 26-11-2005, 09:40
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Rachel schreef op 25-11-2005 @ 20:51 :
Het ging goed !
Mooi, mooi

Mijne ging niet door
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 26-11-2005, 15:22
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
hihi begrijpelijk

20 December heb ik mijn TTT & in januari ga ik op
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verkeer & Vervoer Rijles- en rijbewijstopic #13
TopDrop
500 28-02-2008 11:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:22.