Oud 13-02-2007, 14:43
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Nummer negen:
http://forum.scholieren.com/showthre...7#post22330137

Meld hier:
Wanneer je begonnen bent/wanneer je gaat beginnen met rijles.
Wanneer je examen hebt.
Wanneer en of je geslaagd bent.
Hoeveel lessen je hebt gehad.

Je kunt hier natuurlijk ook terecht voor alle andere interessante zaken omtrent rijles.
__________________
Advertentie
Oud 13-02-2007, 16:37
vichog
Avatar van vichog
vichog is offline
Ah leuk!

Ik ben nu al 6 lessen op weg.

Wat ik me nog afvroeg: wanneer is het gebruikelijk je theorie te behalen? Vóór je rijlessen, of tijdens?

Groeten,
vichog
__________________
Arguing on the internet is like running at the Special Olympics: even if you win you're still retarded.
Oud 13-02-2007, 17:47
Verwijderd
Citaat:
vichog schreef op 13-02-2007 @ 17:37 :
Ah leuk!

Ik ben nu al 6 lessen op weg.

Wat ik me nog afvroeg: wanneer is het gebruikelijk je theorie te behalen? Vóór je rijlessen, of tijdens?

Groeten,
vichog
Je theorie is een jaar geldig. Je kan dit dus het best zo laat mogelijk halen, maar natuurlijk nog wel ruim op tijd voor je examen. Dus zo rond de 20 lessen kan je hem wel halen.
Oud 13-02-2007, 18:47
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Het is wel zo makkelijk om voor of aan het begin van je lessen te beginnen met leren, want zonder theorie gaat de praktijk natuurlijk ook lastig.
__________________
Oud 13-02-2007, 20:38
Verwijderd
Ik vond het ook wel handig om 'm snel te halen, ivm voorrangssituaties en dergelijke.

Ik weet nou niet of ik me zenuwachtig moet maken of niet. Het gaat niet heel goed, maar ook niet slecht, en heel veel mensen zakken de eerste keer, dus pffft...?
Oud 13-02-2007, 20:46
Suey
Suey is offline
Ik ben begonnen in augustus en heb nu 28 lessen gehad. Het gaat opzich wel goed, ik heb lange tijd niet echt verbeteringen gezien bij mezelf maar nu gaat het wel de goede kant op. Vooral het verkeersinzicht is lastig. Maar ik hoop dat ik bijna op mag.
Oud 13-02-2007, 21:57
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Ik ben op zoek naar een goede rijschool in Utrecht. Ik ken alleen niemand die in Utrecht rijles heeft gehad. Ik vind het wel belangrijk dat degene die rijles geeft een beetje leuk is, want ik moet er veel bij in de auto zitten. Daarom wil ik liever niet naar een willkeurige reischool.

Heeft iemand een tip voor mij?
__________________
To eu zèn
Oud 14-02-2007, 09:28
Verwijderd
Nouja, ik zit bij Bruinsma en daar vind ik het wel prettig lessen 't is de grootste rijschool van Utrecht en dat merk je wel, het is goed geregeld, ze hebben veel examentijd enzo...

Ik ben trouwens gezakt vanochtend op o.a. invoegen op de korte invoegstrook - er reed een lesauto voor mij die niet zo hard ging, dus ik voegde in met 90km/u ofzo, en toen voegden zij in met 70 en moest ik remmen. Volgens de examinator had ik mijn snelheid aan moeten passen, maar van het CBR mag je niet met 70 invoegen, dus ik weet het niet.
Verder ging het eigenlijk wel goed, fileparkeren ging strak maar ik mis nog een beetje probleemoplossend verkeersinzicht. Dus de volgende keer moet het vast beter gaan. Ik heb het niet zo slecht gedaan.
Oud 14-02-2007, 10:25
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Awww jammer.

Ik snap wel wat je bedoeld... De ene examinator vindt dit belangrijk, de ander dat... hoe moet je nou weten wie je voor je hebt en wat die het liefste ziet?!?!

Maar nogmaals, klote voor je. Ik hoop dat je het de volgende keer wel gewoon haalt. Heb je een TTT gehad? Zo niet, dan weet je nu iig hoe alles verloopt en ben je de volgende keer beter voorbereid.
__________________
Oud 14-02-2007, 10:41
Verwijderd
Ik vind het niet zo heel erg. Ik heb het voor mijn gevoel erg goed gedaan, dus als ik het dan nog niet goed genoeg kan om te slagen, dan is het ook maar beter.
Oud 14-02-2007, 10:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 13-02-2007 @ 19:47 :
Het is wel zo makkelijk om voor of aan het begin van je lessen te beginnen met leren, want zonder theorie gaat de praktijk natuurlijk ook lastig.
Oh juist niet vooraf vind ik.
Heel veel situaties ben je als fietser nooit tegengekomen en zijn dus best abstract als je dat leest in je theorieboekje. Maar als je al flink wat lessen hebt gehad, dan zijn voorrangsdingen bijvoorbeeld al veel makkelijker in te schatten, omdat je inmiddels weet hoe dat werkt in de praktijk en je je ook voor kan stellen waarom de een eerder mag dan de ander. En ook bepaalde borden etc. weet je inmiddels al. Het scheelt je imo dus een hoop leerwerk als je pas na een les of 10 begint te leren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 14-02-2007, 13:11
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Aah kut kruimel, mag je snel weer 'ns?

Ik mag met een maandje afrijden, om twee uur smiddags dus met die tijd was ik wel erg blij!

Rijden ging wel echt heel slecht gister.. t ging allemaal wat lomp, paar stoepjes ed..

Mijn rijden is zoo niet constant. De ene les gaat het vet goed en zegt mn instructeur bijna niets en de andere les gaat het echt zoo veel slechter.. ik weet niet of meer mensen daar last van hebben. Of hoe je kunt proberen iets constanter te rijden zeg maar..
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 14-02-2007, 17:58
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 14-02-2007 @ 11:56 :
Oh juist niet vooraf vind ik.
Heel veel situaties ben je als fietser nooit tegengekomen en zijn dus best abstract als je dat leest in je theorieboekje. Maar als je al flink wat lessen hebt gehad, dan zijn voorrangsdingen bijvoorbeeld al veel makkelijker in te schatten, omdat je inmiddels weet hoe dat werkt in de praktijk en je je ook voor kan stellen waarom de een eerder mag dan de ander. En ook bepaalde borden etc. weet je inmiddels al. Het scheelt je imo dus een hoop leerwerk als je pas na een les of 10 begint te leren.
Dat is ook waar. Ik begon ook niet meteen en ik weet eerlijk niet gezegd of ik dat handig vond of niet.
__________________
Oud 14-02-2007, 19:25
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 14-02-2007 @ 14:11 :
Aah kut kruimel, mag je snel weer 'ns?
Krummeltje ik ben niet de forumbaas

Maar ik heb examengarantie en ik denk dat ik over 1,5 a 2 maand weer mag ofzo. Vind het wel prima.
Oud 14-02-2007, 20:02
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-02-2007 @ 20:25 :
Krummeltje ik ben niet de forumbaas

Maar ik heb examengarantie en ik denk dat ik over 1,5 a 2 maand weer mag ofzo. Vind het wel prima.
Haha bijna goed!

Maar examengarantie, houd dat in dat je gratis nog een keer examen mag doen? Dat is best wel beter!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 15-02-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 14-02-2007 @ 21:02 :
Haha bijna goed!

Maar examengarantie, houd dat in dat je gratis nog een keer examen mag doen? Dat is best wel beter!
Ja. Ik heb een vooruitziende blik

(ik hoop alleen wel dat ik het de volgende keer haal )
Oud 16-02-2007, 16:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Miracle schreef op 14-02-2007 @ 18:58 :
Dat is ook waar. Ik begon ook niet meteen en ik weet eerlijk niet gezegd of ik dat handig vond of niet.
Haha.

Nou ik had dus best wat situaties waarin ik het plaatje voor me ging zien in het echt en dan bedacht: zou ik in het echt doorrijden of die ander voor laten gaan? En dan blijken veel theoretische probleempjes in de praktijk juist vanzelf te gaan! Dus zo kon ik best wel beredeneren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 16-02-2007, 21:08
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 16-02-2007 @ 17:30 :
Haha.

Nou ik had dus best wat situaties waarin ik het plaatje voor me ging zien in het echt en dan bedacht: zou ik in het echt doorrijden of die ander voor laten gaan? En dan blijken veel theoretische probleempjes in de praktijk juist vanzelf te gaan! Dus zo kon ik best wel beredeneren.
Betekent dat niet gewoon dat je het in de praktijk al wist, maar dat je je niet bewust was van de regels?

Om mijn vorige berichtje wat te verhelderen. Ik heb zelf geen belemmeringen ervaren, maar ik zou niet weten wanneer ik ben begonnen met het lezen van mijn theorieboek. Ik denk dat ik veel regels al wel wist, ik ben alleen niet zo goed in 'zeldzame' verkeersborden.
__________________
Ads door Google
Oud 16-02-2007, 21:43
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Ik begin over 10 dagen met mijn eerste rijles, op de dag dat ik 18 wordt. Heb er zin in. Hoop hem alleen wel voor mijn eindexamen te hebben.
Ik dacht dat het gemiddelde toch al gauw tegen de 40 lessen aan ligt ofzo?
Oud 17-02-2007, 19:56
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Citaat:
rensd schreef op 16-02-2007 @ 22:43 :
Ik begin over 10 dagen met mijn eerste rijles, op de dag dat ik 18 wordt. Heb er zin in. Hoop hem alleen wel voor mijn eindexamen te hebben.
Ik dacht dat het gemiddelde toch al gauw tegen de 40 lessen aan ligt ofzo?
Het gemiddelde is 43. Voor vrouwen eentje meer en voor mannen eentje minder.

Over theorie, ik ben ongeveer halverwege begonnen. Maar het meeste weet je opzich ook wel, het "oja" gevoel zeg maar Wat ik zeker aanraad is om bij het leren van de theorie een oefenboek/cd erbij te kopen/lenen want dan weetje wat je ongeveer kunt verwachten

Ik had vanochtend weer rijles en het ging wel oke. Alleen een paar lompe acties en de laatste tijd slaat ie best wel vaak af :$ Ik had mn instructeur gevraagd waar ik extra op moest letten maar hij zei dat er niet een specifiek ding was waar ik echt op moest letten. Maar de volgende les zou hij t opschrijven ofzo.. *ziet al een hele grote lijst met fouten voor zich*
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 18-02-2007, 10:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Ik reed gister in een Honda en het leek net alsof ik weer rijles had. Het duurde wel een paar minuten voordat ik het koppelingspunt had gevonden.

Ik rij eigenlijk weinig in andere auto's, vandaar.
__________________
Oud 19-02-2007, 12:27
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Miracle schreef op 18-02-2007 @ 11:02 :
Ik reed gister in een Honda en het leek net alsof ik weer rijles had. Het duurde wel een paar minuten voordat ik het koppelingspunt had gevonden.

Ik rij eigenlijk weinig in andere auto's, vandaar.
Ik had dat gisteren met een Nissan van de ouders van een kennis van mij. Niet zozeer de koppeling, maar het gaspedaal is absurd/onmogelijk. Hij gaat loeizwaar, er zit bijna geen beweging in en hij gaat ook niet diep. Je kán gewoon niet voorzichtig gas bijgeven als je het niet gewend bent. Je zit echt hard te duwen zonder resultaat, en opeens zit je op 5000 toeren
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 19-02-2007, 15:08
Verwijderd
Zo, mn rijles gaat eindelijk weer vooruit. Bijzondere verrichtingen komen steeds beter dus mn TTT over 2 weken zou ik zo moeten halen - aldus mijn instructeur. Zo'n rit als vandaag is wel beter voor je zelfvertrouwen, moet ik zeggen.
Oud 20-02-2007, 16:27
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Vandaag ook weer gereden en het ging opzich wel lekker.. Alleen auto laten afslaan midden op de rotonde en bijna een botsing veroorzaakt

Mja, verder ging t dus wel redelijk, mn instructeur zegt de laatste tijd weinig meer dus da's een goed teken (alhoewel ik af en toe wel zoiets heb van waaaaaah wat moet ik doen)

Oja, en ik moet beter nacontrole doen enzo (vind ik af en toe zo stom, dan weet je gewoon zeker dat dr niets zit) en ook weggetjes van links (zelfs uitritten!) inkijken..
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 23-02-2007, 15:11
Verwijderd
Ik ga even stiekem Missy1234567890 feliciteren vast, want die is geslaagd! (a)
Advertentie
Oud 24-02-2007, 20:38
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Mooi

Nog een maandje en dan mag ik op, hoop ook zo'n blij bericht te plaatsen

Anyway, mocht vanochtend weer rijden en t ging opzich wel oke, maar mn instructeur zo zeggen dat t vet goed ging en dat ik alleen vlotter moest rijden dus ik was vet blij

Hoop dat dat wat vlotter rijden bij de volgende lessen dr wat meer inkomt
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 24-02-2007, 21:03
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik mag ook over ongeveer een maandje
Oud 25-02-2007, 17:16
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Morgen eerste les! Ik heb er zin in en een oproep voor uw eigen veiligheid om tussen kwart over 10 en kwart over 11 niet op de weg te gaan
Oud 25-02-2007, 19:48
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
vichog schreef op 13-02-2007 @ 17:37 :
Ah leuk!

Ik ben nu al 6 lessen op weg.

Wat ik me nog afvroeg: wanneer is het gebruikelijk je theorie te behalen? Vóór je rijlessen, of tijdens?

Groeten,
vichog
Volgens mij hangt het ook een beetje af van een hoe sterke leerling(e) je bent. Als je zakt moet je erg lang wachten op een herexamen. Als je vaak zakt kan het dus zijn dat je je theorie opnieuw moet halen. Ik heb 6 examens gedaan en als ik die laatste niet gehaald had, had ik m'n theorie ook opnieuw moeten halen. Maar ik had hem ook maar net op tijd voor m'n eerste examen, als ik m niet in 1 keer gehaald had, had ik geen praktijkexamen kunnen doen.

Dus mijn advies: haal hem ergens in het midden
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.
Oud 25-02-2007, 22:46
Verwijderd
Afgelopen vrijdag geslaagd! Zowel theorie als praktijk allebei in 1 keer!

Ik heb 30 lessen gehad en ben begonnen op m'n 18e verjaardag, 4 november.

Nu alleen nog morgen aanvragen en dan een week wachten tot ik hem kan ophalen... Achja...een weekje kan er nu ook nog wel bij
Oud 02-03-2007, 09:59
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Gefeliciteerd!

Afgelopen week ging t niet echt lekker.. het ging niet heel slecht maar gewoon niet lekker. Wat domme foutjes (geen ingrepen ofzo) maarja.

Wat ik trouwens wel stom vond, fileparkeren gaat bij mij altijd goed en deze keer ging het fout (ik had de auto al verkeerd neergezet) en dan gaat hij een heel verhaal ophouden dat ik de theorie moet weten wanneer ik moe tindraaien ed terwjil ik zoiets heb van maar t gaat altijd goed

Maarja, als het goed is ga ik volgende week met de andere instructeur (waar ik eerst dus reed) nog 'ns een keertje rijden omdat mijne op vakantie is en ik het ook wel leuk vind om weer 'ns met haar te rijden. Ze zou nog bellen maar dan moet ze dat nog wel doen

Owh en ik ging even in mn agenda kijken en het komt allemaal wel erg dichtbij! Eng! Nog maar 4 lessen ofzo.
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 02-03-2007, 10:04
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Ik ben vorige week geslaagd!
1e keer BNOR, eerst had ik iets van dat hoef ik echt niet hoor, BNOR (voormalig staatsexamen) want ik ben helemaal niet zenuwachtig. Maar na 4x CBR moest ik wel en ik vond het achteraf wel fijn. Hele aardige, relaxte examinator. Hij legde alles heel goed en duidelijk uit en ik mocht ook wat foutjes maken.

Heb m'n rijbewijs nog niet omdat het zolang duurt voordat je het krijgt. En toen waren de foto's weer niet goed, dus moest ik weer nieuwe en zo duurt het maar. Ik had wel goede niet-lach-foto's maar de afmetingen waren dus niet goed.

Hoop dat ik het over een week heb nu, ik wil rijden!
Oud 02-03-2007, 14:32
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Jaja, nu is het dan zover...
Eindelijk tijd om eens fatsoenlijk te gaan beginnen
Net een afspraak gemaakt, heb dinsdag m'n eerste les. Ben benieuwd.
Denk dat ik het wel leuk ga vinden.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 02-03-2007, 22:18
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Pf, nog altijd bezig met rijles, ben het inmiddels behoorlijk zat. Anderhalf jaar bezig, vier keer gezakt, dus dat wordt nu opnieuw theorie examen doen en dan bij het BNOR afrijden.

Onzekerheid vooral. En daardoor op het examen niet zo goed presteren als zou moeten.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 03-03-2007, 02:01
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Alwien schreef op 02-03-2007 @ 23:18 :
Onzekerheid vooral. En daardoor op het examen niet zo goed presteren als zou moeten.
Onzekerheid bij het examen, of sowieso onzeker tijdens het rijden?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Oud 03-03-2007, 10:06
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Heel lang sowieso (niet besluitvaardig genoeg rijden, van de weg laten drukken doordat ik onvoldoende initiatief neem), maar dat is wel langzaam aan het wegzakken.

Alleen op examens dus, dan wordt het erger.
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Ads door Google
Oud 03-03-2007, 18:04
Roepka
Roepka is offline
Ik moet binnenkort ook op....en begin na alle verhalen uit me omgeving een beetje CBR-angst te krijgen...Ik hoor vooral vaak dat mensen zijn gezakt zonder echt iets fout te doen, maar dat het eind van de periode was en dat het slagingspercentage anders te hoog zou uit vallen die periode....Nou ben ik niet ubernaief, maar nu ik het al zo vaak hoor krijg ik toch twijfels...weet iemand hier meer over en zo ja; van wanneer tot wanneer loopt een zo'n periode bij het CBR dan? MightyMarcel, misschien?
__________________
-

Laatst gewijzigd op 03-03-2007 om 18:06.
Oud 04-03-2007, 13:38
korfballer
korfballer is offline
Citaat:
Daboman schreef op 25-02-2007 @ 20:48 :
Volgens mij hangt het ook een beetje af van een hoe sterke leerling(e) je bent. Als je zakt moet je erg lang wachten op een herexamen. Als je vaak zakt kan het dus zijn dat je je theorie opnieuw moet halen.
Dus mijn advies: haal hem ergens in het midden

Ik heb mijn theorie ook ergens halverwege gehaald. Dat is gewoon prima hoor.

Ik wil alleen even zeggen dat het aanvragen van een herexamen echt niet lang hoeft te duren. Ik ben namelijk 1 x gezakt, maar 4 dagen later mocht ik weer. Kan dus héél verschillen zijn :-)
__________________
Life isn't easy and it never will be...
Oud 05-03-2007, 12:18
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Bij mij duurt het telkens toch wel minstens een maand voor ik weer opnieuw af kan rijden, en dat terwijl mijn rijschool van tevoren plaatsen inkoopt. Het zal ook wel per CBR verschillen, denk ik.

En inderdaad, haal je theorie niet te vroeg als je niet zo goed kunt autorijden, want anders moet 'ie gewoon weer overnieuw (zoals bij mij het geval is, maar ik heb 'm vandaag gelukkig wel weer gehaald )
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 05-03-2007, 18:30
Sandersss
Sandersss is offline
Ik heb woensdag mn theorie en heb tot nu toe 14 lesjes gehad. Kan dus makkelijk wat later.

Over 2 weken de TTT, daarna exampen plannen. Zou mooi zijn als ik hem binnen 25 lesjes haal.
Oud 05-03-2007, 18:38
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Ik moet nodig eens mijn theorie gaan halen, ik heb al 19 lessen gehad en ik heb het nog steeds niet. Ben steeds te lui om te leren.
Oud 07-03-2007, 18:50
Sandersss
Sandersss is offline
1 foutje met het theorie-examen, en die vraag had ik te laat ingevuld. Terwijl ik m wel wist

Wel grappig om iedereen zo zenuwachtig te zien , sommigen hadden voor 's middags ook een afspraak gemaakt voor het geval dat ze het de eerste keer niet zouden halen
Oud 08-03-2007, 08:53
JustLizz
JustLizz is offline
Heey Mensen

Morgen TTT!! Ik vind het echt eng . Ik heb ook al n deeltoets gedaan bij het CBR en toen had ik zon rare examinator naast me zitten, echt zo'n arrogante kwal was t.
Gisteravond met laatste les voor de toets ging het gelukkig wel heel erg goed. M'n instructeur vond zelfs dat ik formidabel gereden heb, als ik dat nou morgen ook doe ..

Wat vonden jullie van je TTT, als je die een gehad hebt??

Liefs
Oud 08-03-2007, 09:33
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
JustLizz schreef op 08-03-2007 @ 09:53 :
Heey Mensen

Morgen TTT!! Ik vind het echt eng . Ik heb ook al n deeltoets gedaan bij het CBR en toen had ik zon rare examinator naast me zitten, echt zo'n arrogante kwal was t.
Gisteravond met laatste les voor de toets ging het gelukkig wel heel erg goed. M'n instructeur vond zelfs dat ik formidabel gereden heb, als ik dat nou morgen ook doe ..

Wat vonden jullie van je TTT, als je die een gehad hebt??

Liefs
Ik vond het echt super fijn. Ik was wel zenuwachtig natuurlijk, maar ik vond het juist fijn dat het allemaal niet zo heel belangrijk was. Ik wilde m'n vrijstelling wel graag halen en goed commentaar krijgen, maar tegelijkertijd weet je dat het geen probleem is als je fouten maakt.

Het ergste was alleen dat m'n instructeur de les daarna de hele TTT opnieuw met me deed. Tis al erg genoeg om fouten te maken, door alles nog een keer langs te gaan raak je al je zelfvertrouwen kwijt.
__________________
Oud 08-03-2007, 11:13
Verwijderd
Ik had echt een klootzak voor mn TTT. Zat me helemaal af te kraken, daar werd ik weer superzenuwachtig van - niet gehaald dus. Instructeur was ook helemaal pissig.. "Daar gaan we iets mee doen, arrogante kwal!" Fijn, maar mn zelfvertrouwen is nu helemaal weg
Oud 12-03-2007, 11:51
AFCAVVZ
AFCAVVZ is offline
Ik ben vandaag gezakt voor mijn rij-examen. Ik had er in totaal 26 lessen op zitten, en mijn rij-instructeur was er van overtuigd dat ik het zou halen. Mijn rij-examinator was een leuke vrouw, tegen de 30 aan. Alles ging perfect totdat ik bij het uitvoegen op de snelweg richting de stoplichten reed. Ik moest links afslaan en pakte zowaar de linker rijstrook. Pas toen ik rechts naast me een auto(die ook linksaf moest)zag staan, besefte ik dat ik niet goed zat. Ik probeerde mijn fout te herstellen door in de bocht over te vloeien naar rechts. Helaas mag dit niet en ben ik hier op gezakt. Mijn TTT is dus ook helemaal voor niets geweest, aangezien ik mijn bijzondere verrichtingen weer helemaal opnieuw moet doen! Gelukkig mag ik het volgende week dinsdag weer proberen!
Oud 12-03-2007, 15:19
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Beter dat je zo snel alweer mag!

Ik heb nog 4 lessen te gaan en dan mag ik.. brr!

Aan de ene kant zie ik 't wel zitten maar aan de andere kant rijd ik niet heel erg vlot ed. Mja.. hoop dat ik een goede dag heb!
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 12-03-2007, 15:39
Alwien
Avatar van Alwien
Alwien is offline
Vandaag met mijn rij-instructrice afgesproken dat we toch praktijk weer aan gaan vragen. Ik rijd volgens haar niet heel slecht, maar het is wel 'risicovol' volgens haar omdat ik af en toe behoorlijk kan klunzen met schakelen en zo. Zelf denk ik dat vooral mijn zenuwen risicovol zullen zijn, zoals altijd. Bij mijn vorige examens reed ik vooral daarom een stuk slechter dan tijdens de lessen. Maar ja, ik moet toch een keer weer afrijden
__________________
Als je luistert naar de wolken, als je luistert naar de wind
Oud 13-03-2007, 16:06
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
JustLizz schreef op 08-03-2007 @ 09:53 :
Heey Mensen

Morgen TTT!! Ik vind het echt eng . Ik heb ook al n deeltoets gedaan bij het CBR en toen had ik zon rare examinator naast me zitten, echt zo'n arrogante kwal was t.
Gisteravond met laatste les voor de toets ging het gelukkig wel heel erg goed. M'n instructeur vond zelfs dat ik formidabel gereden heb, als ik dat nou morgen ook doe ..

Wat vonden jullie van je TTT, als je die een gehad hebt??

Liefs
Die van mij was niet zo fijn. Wel handig dat je de speciale verrichtingen gehad hebt en dat je weet wat je kan verwachten op je examen, maar ik kwam wel midden in een wolkbreuk terecht waardoor ik het overzicht totaal verloor. Het ging goed mis met de verlening van voorrang op een kruispunt. Achteraf zei mijn rij-instructeur wat ik toen al dacht; ik had hem beter even aan de kant kunnen (en mogen) zetten.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Oud 13-03-2007, 16:31
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Blugh net weer gereden en hoe een goed gevoel ik na de vorige les had hoe een slecht gevoel ik nu heb. Blugh. Het ging gewoon niet lekker en een ingreep gehad.

Het was een kruising en dr was een weg van rechts en daar kwam een oud omaatje vet sloom aangefietst dus ik denk daar kan ik wel voor langs.. niet dus

Owh en hij zegt de hele tijd dat ik niet kijk en soms klopt het wel maar soms ook niet.. dan kijk ik gewoon! Vet stom..

Waah ik zie t niet meer zitten! Wil iemand mij moed inpraten?
__________________
On the internet, no one can hear you scream...

Laatst gewijzigd op 13-03-2007 om 17:33.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:30.