Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2008, 15:02
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Jeetje ik heb zowaar weer eens een topic gesloten, dus mag ik ook weer een nieuwe openen De oude is hier te vinden!

En even de laatste post :

Citaat:
Ave schreef:
@ Thee Muts: nog even geen groot nieuws? binnenkort wel dan?.
Haha, nee hoor, niet heel binnenkort (voor zover ik weet wat betreft huwelijksaanzoeken dan ). Maar er is nogal wat nieuws geplaatst de afgelopen dagen en aangezien ik hier ook al een tijd met een lange relatie rondloop, wordt dat nieuws misschien op gegeven moment ook wel van mij verwacht
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Advertentie
Oud 30-09-2008, 16:01
Verwijderd
Terugvindpost! Ik ben blijblijblij en het vriendje is leuk en mijn leven draait lekker om míj.

Edit: Okee dan schrik ik toch weer als hij me gewoon aanspreekt op msn Nou ja, had ook niet kunnen hopen dat het in een keer helemaal over was natuurlijk.

Laatst gewijzigd op 30-09-2008 om 17:16.
Oud 30-09-2008, 16:02
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Qimm&Snoopy gefeliciteerd!!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 30-09-2008, 16:05
Verwijderd
Tis lief want hij kwam me van het station halen toen ik met migraine naar huis kwam. Toen heb ik heerlijk geslapen in zijn bed ('Eerlijk zeggen, je hebt niet echt geslapen of wel?') en nou gaat het wel weer. En het plan was om samen te koken, maar ik was even vergeten dat dat niet mogelijk is met een kok. Tenminste, niet met die van mij. Dus nu staat hij te koken, en ga ik zometeen voor de sfeer zorgen.
Oud 30-09-2008, 16:59
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Jeetje, als ik dit allemaal lees van zwanger worden en trouwen... Dan denk ik: Ja, dat zie ik ons ook nog wel doen. Nu nog niet, maar over een paar jaar. Ja. Hm.

Overigens vond ik het best... ik weet niet, apart om te horen dat een vriendin van me (ook 20) trouwplannen heeft. Ze is dan nog niet officieel gevraagd, maar dat kan nooit lang gaan duren. Maar ach, dan denk ik altijd maar weer: Als zij daar gelukkig van wordt, gewoon doen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 30-09-2008, 17:04
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Wooow Snoopy, wat fijn . Ik zal voor jullie duimen (in gedachten dan, het zou een beetje freaky zijn als ik het echt ging doen).
En stiekem vind ik dat we op Qimms bruiloft en jouw kraamvisite mogen komen . (Denk aan de cadeaus!!!)

Maargoed, even serieus. Gaat goed. Geen babies en huwelijksaanzoeken, maar toch..goed. Vrijdag gaan we naar het appartementje kijken en ik heb er zin in. Ik heb zin in de spanning van het nieuwe leven maar wel hem dicht bij me in de buurt.
En ik heb zin om op stap te gaan met vriendinnen, maar dat is weer een ander verhaal.
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 30-09-2008, 17:39
Verwijderd
Citaat:
En stiekem vind ik dat we op Qimms bruiloft en jouw kraamvisite mogen komen . (Denk aan de cadeaus!!!)
Kjik, daar kan ik me nou heel erg goeed in vinden.
Oud 30-09-2008, 18:21
Verwijderd
Gefeliciteerd Snoopy!!
Oud 30-09-2008, 18:43
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Jaaa zeg Allemaal vage forummers op mijn feestje Dacht het niet. Er komen alleen bekende forummers
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 30-09-2008, 18:58
Idunarara
Idunarara is offline
Gefeliciteerd Qimm!

OT: Gisteren kwam ik een vriend van hem tegen, dat was wel apart, maar ook wel tof om hem te zien. En ik sprak een andere vriend van hem op msn en die komt binnenkort langs, leuk, want het is een leuk figuur. En vanmiddag zijn zus tegen het lijf gelopen, kort mee gepraat, ze zei dat hij 'blij' was met zijn beslissing. Nouja, stik er dan ook maar in.

Verder ben ik vooral belachelijk blij met mijn vrienden, geweldig. Gisteravond weer een superleuke avond gehad. En stiekem vind ik een vriend van een vriend van mij leuk dus ik hoop dat ik hem snel weer zie
Oud 30-09-2008, 19:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Hahaha, bij mij op kraamvisite... Hmm... Of we doen een babymeet

Nee, maar serieus: er zijn best mensen die ik wel wil zien hoor
__________________
Tsja
Oud 30-09-2008, 19:34
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Hahaha, bij mij op kraamvisite... Hmm... Of we doen een babymeet
Jaaaaa, maar dan hebben we wel meer baby's nodig
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 30-09-2008, 19:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ja, Thee Muts.. dan hebben we dus meer baby's nodig...
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-09-2008, 19:38
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Ja, maar of ik daar in bij kan dragen...
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 30-09-2008, 20:34
Verwijderd
leuk scholieren forum dit maar als er dan toch een babymeet komt (over een jaar ofzo): foto's maken! (L)

ot: gaat goed. ik voel me een beetje kut omdat ik hem mis. zaterdag gaat hij m'n ouders ontmoeten, en ik vind dat echt ZOOOO ENG. eigenlijk willen ze met ons uit eten, maar ik weet niet of ik dat wel wil. ik wil niet dat ze meteen 2 uur bij elkaar zitten; een halfuur vind ik lang genoeg dus ik denk dat hij daarna maar moet komen ofzo. wat egoïstisch van me, maar ik freak 'em nu al voor die ontmoeting, ookal komt het waarschijnlijk allemaal wel goed. dan kunnen we de volgende keer wel uit eten ofzo, hehe. het gaat gewoon een BEETJE snel.
Oud 30-09-2008, 20:35
Verwijderd
Steeds verliefder. <3
Oud 30-09-2008, 22:53
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
leuk scholieren forum dit maar als er dan toch een babymeet komt (over een jaar ofzo): foto's maken! (L)
De jongste die in dit topic gepost heeft die de leeftijd bij haar naam heeft staan is 19
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 30-09-2008, 23:59
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
mijn vriendje heeft me al drie dagen niet gebeld, dus ik voel me kut. maar ik heb geen zin om hem te bellen, want ik verwacht dat hij me belt
Ads door Google
Oud 01-10-2008, 06:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
leuk scholieren forum dit maar als er dan toch een babymeet komt (over een jaar ofzo): foto's maken! (L)
Mja, ik ben t met je eens hoor... Ik vind het ook heel lastig: aan de ene kant vind ik dat ik hier (al een tijdje) niet meer pas/hoor. Maar aan de andere kant zijn hier veel mensen met wie ik wel wat opgebouwd heb de afgelopen jaren en die ik graag op de hoogte houd van mijn leven... Hmmm.... (aaargh, serieuze post op de vroege morgen )
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 06:40
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
ot: gaat goed. ik voel me een beetje kut omdat ik hem mis. zaterdag gaat hij m'n ouders ontmoeten, en ik vind dat echt ZOOOO ENG. eigenlijk willen ze met ons uit eten, maar ik weet niet of ik dat wel wil. ik wil niet dat ze meteen 2 uur bij elkaar zitten; een halfuur vind ik lang genoeg dus ik denk dat hij daarna maar moet komen ofzo. wat egoïstisch van me, maar ik freak 'em nu al voor die ontmoeting, ookal komt het waarschijnlijk allemaal wel goed. dan kunnen we de volgende keer wel uit eten ofzo, hehe. het gaat gewoon een BEETJE snel.
Als je je er niet relaxed bij voelt, waarom doe je het dan nu al?
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-10-2008, 06:41
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Citaat:
Mja, ik ben t met je eens hoor... Ik vind het ook heel lastig: aan de ene kant vind ik dat ik hier (al een tijdje) niet meer pas/hoor. Maar aan de andere kant zijn hier veel mensen met wie ik wel wat opgebouwd heb de afgelopen jaren en die ik graag op de hoogte houd van mijn leven... Hmmm.... (aaargh, serieuze post op de vroege morgen )
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
__________________
All that is solid melts into air.
Oud 01-10-2008, 06:42
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
ja, lijkt me super! Wie gaat dat opzetten dan?
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 07:07
Miek
Avatar van Miek
Miek is offline
verwarrend!!
__________________
Addicts of communication..
Oud 01-10-2008, 08:19
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
Ja dan zou ik denk ik ook wel meegaan
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Oud 01-10-2008, 08:33
Verwijderd
Citaat:
mijn vriendje heeft me al drie dagen niet gebeld, dus ik voel me kut. maar ik heb geen zin om hem te bellen, want ik verwacht dat hij me belt
misschien is hij erachter gekomen dat jij alleen maar op hem valt vanwege zijn geld en knappe (?) kop, en verder niets in te brengen hebt?
Advertentie
Oud 01-10-2008, 08:34
Mutsieprutsie
Avatar van Mutsieprutsie
Mutsieprutsie is offline
Eikel, eikel, eikel....
__________________
kusje!
Oud 01-10-2008, 09:00
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Samen slapen is echt heerlijk <3
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-10-2008, 09:05
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
De jongste die in dit topic gepost heeft die de leeftijd bij haar naam heeft staan is 19
Ik post ook op dit subforum hoor! Alleen nog niet in dit topic omdat die krengen zo snel gaan als je even geen tijd hebt.

ot;
Mijn leven is fijn. Gisteren met mijn mams naar Evita geweest, en het was echt supergaaf. Allebei natuurlijk de tranen in de ogen staan, maar dat mag! Met broertje gaat het contact ook weer steeds beter. Vind het fijn als hij zomaar even beneden komt om wat te vertellen en wat te drinken ipv alleen wat te drinken pakken en zonder te zeggen weer naar boven verdwijnen.

Met vriendje gaat het goed, we zijn leuk samen. Af en toe komen nog die twijfels boven, maar dan denk ik; het is toch ook gewoon góed zo samen. Al zou dit niet 'alles' zijn voor de rest van m'n leven, dat is het nú wel. En ik ben zo blij met hem. Ik kan hem lastig vallen met nutteloze verhalen, maar ook heel serieus en fijn met hem praten. Hij begrijpt mij, ook al doe ik soms nogal raar en stom. Hij rent niet weg.

Vriendinnetjes zie/spreek ik nog regelmatig, ondanks dat ze ver weg zijn! En dat vind ik echt leuk. Ik ga met oud&nieuw een nieuwjaarsbrunch geven omdat mijn vrienden allemaal zo lief voor me zijn.
Ik voel me echt gelukkig vandaag.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 01-10-2008, 09:14
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
Citaat:
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
Ik ook!
En verder:
Oud 01-10-2008, 09:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
haha me too. ben al heeeeeel lang exscholier eigenlijk......

gefelici snoopy en qimm.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Oud 01-10-2008, 10:40
stoepkrijtje
Avatar van stoepkrijtje
stoepkrijtje is offline
Het gaat allemaal snel maar zo goed!!!

Nog 2 nachtjes slapen
__________________
Het enige verschil tussen mij en een gek is dat ik niet gek ben.
Oud 01-10-2008, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
count me in

Woow, wat een nieuws allemaal in een paar dagen! Gefeliciteerd Qimm & Snoopy, en voor degene die het nodig hebben; sterkte..

OT: Pff... Vrijdag 'ruzie' gehad met mn beste vriendin. Dubbel als ze doet 'mag' zij wel een hele avond in de kroeg met voor mij onbekenden kletsen en mij bij haar vrienden laten, maar ik 'mag niet' na het stappen even kletsen met twee collega's. Dus ze ging na een woordenwisseling boos naar huis, prima. Koppig als we beiden zijn hebben we nog niets aan elkaar laten weten. Heb daar eerlijk gezegd nu ook weinig zin in.

Maandag en gisteren bij een goede vriend geweest en dat was als vanouds weer énorm gezellig. Lekker samen gekookt, op de bank gehangen en vooral lekker gelachen en genoten van de tijd die we samen hadden. En die hebben we niet veel aangezien hij aan de andere kant van het land woont. Moet dit soort dingen echt vaker doen
Gelukkig heeft vriendlief er geen problemen mee, hij hoeft zich ook nergens druk over te maken maar ik ben blij dat hij dat zelf ook inziet.

Het gaat nu dus allemaal z'n gangetje, en stiekum is dat af en toe ook best wel oké..
Oud 01-10-2008, 11:14
Verwijderd
ik ga iig nergens heen zonder jullie hoor jongens
Oud 01-10-2008, 11:16
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Offtopic: maar hoe moet dat dan? Ik zou iig niet weten hoe ik zomaar een forum kan opzetten...
__________________
Tsja
Oud 01-10-2008, 11:31
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
Offtopic: maar hoe moet dat dan? Ik zou iig niet weten hoe ik zomaar een forum kan opzetten...

Offtopic: ik ken wel iemand die dat zou kunnen, maar ik heb echt de tijd niet om het te onderhouden, daarnaast zit je ook met het aantrekken van nieuwe mensen, onbekend medium etc. etc
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Ads door Google
Oud 01-10-2008, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Offtopic: maar hoe moet dat dan? Ik zou iig niet weten hoe ik zomaar een forum kan opzetten...
Offtopic: Zie topic op beleidszaken! Link hierboven.
Oud 01-10-2008, 13:23
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
leuk scholieren forum dit maar als er dan toch een babymeet komt (over een jaar ofzo): foto's maken! (L)

ot: gaat goed. ik voel me een beetje kut omdat ik hem mis. zaterdag gaat hij m'n ouders ontmoeten, en ik vind dat echt ZOOOO ENG. eigenlijk willen ze met ons uit eten, maar ik weet niet of ik dat wel wil. ik wil niet dat ze meteen 2 uur bij elkaar zitten; een halfuur vind ik lang genoeg dus ik denk dat hij daarna maar moet komen ofzo. wat egoïstisch van me, maar ik freak 'em nu al voor die ontmoeting, ookal komt het waarschijnlijk allemaal wel goed. dan kunnen we de volgende keer wel uit eten ofzo, hehe. het gaat gewoon een BEETJE snel.
waar ben je bang voor? dat je ouders raar gaan doen? of dat hij zichzelf niet kan presenteren aan je ouders? volgens mij komt dat wel goed hoor, het is toch juist leuk als ze even de tijd hebben om elkaar een beetje te leren kennen, dan heeft je vriendje ook de tijd om aan je ouders te wennen.
succes
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 01-10-2008, 13:40
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
@ uuuf, ik sluit me aan bij Luna, het zal allemaal wel meevallen hoor En als je met z'n allen uit eten gaat, heb je wel dingen om over te praten (het eten, ander eten, de bediening, andere restaurants...) Gewoon blijven ademen, komt helemaal goed!

OT: Idd, mooi scholierenforum dit. Zwanger, trouwen... Mjah.

Vanavond slapen we weer samen
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 01-10-2008, 13:53
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Er zijn ook al meer forumsters getrouwd (en zwanger ) 'tis wat
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 01-10-2008, 14:31
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Ik mis hem.. en het gevoel dat hij me geeft.. en waarom mailt ie niet terug!
He bah ik moet ook echt niet gaan denken aan vorige week dit tijdstip, wat voor lieve dingen hij allemaal zei en hoe perfect het was. Bah ik voel me even heel erg zielig.

Laatst gewijzigd op 01-10-2008 om 17:54.
Oud 01-10-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Als je je er niet relaxed bij voelt, waarom doe je het dan nu al?
omdat het er maar gewoon eens een keer van moet komen, ik heb al 2 keer eerder afgezegd en ik stel me aan.

Citaat:
waar ben je bang voor? dat je ouders raar gaan doen? of dat hij zichzelf niet kan presenteren aan je ouders? volgens mij komt dat wel goed hoor, het is toch juist leuk als ze even de tijd hebben om elkaar een beetje te leren kennen, dan heeft je vriendje ook de tijd om aan je ouders te wennen.
succes
nouja, over die 2 dingen maak ik me eigenlijk helemaal niet druk. het is gewoon dat het dan ineens wel heel erg serieus wordt -ofzo-, ik kan het niet zo goed uitleggen. maar ik laat het gewoon doorgaan natuurlijk, want ik heb het dus al 2 keer eerder afgezegd en het wordt toch wel leuk.
Oud 01-10-2008, 15:09
Verwijderd
ik begrijp het eigenlijk wel uuf, schoonouders and shit zijn gewoon de ultieme bevestiging van dat jullie iets serieus hebben samen ofzo
Oud 01-10-2008, 15:24
Verwijderd
[Mopper]Ja zeg. Moet je niet zeggen dat je kan en als ik het vervolgens regel ineens tóch niet kunnen. Misschien ben ik ook wel overenthousiast, misschien wil ik ook wel te snel, maar het regelt zich niet vanzelf hoor.

En nou blijft ie vanavond ineens tóch thuis. Leuk zou je denken, ware het niet dat ik juist vanavond heel druk ben met van alles voor m'n studie omdat hij toch weg zou zijn. En nou moet ik dus maar in bed gaan leren. Hmpf. Moppermoppermoppermopper. En ik mopper maar even hier ipv tegen hem want dan ben ik weer zo'n zeur
Oud 01-10-2008, 16:09
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
ik ben ziek en m'n vriend is heel lief want hij heeft gister voor me gekookt en vandaag gaat ie salade voor me maken awww. wel jammer dat ie me niet wil zoenen
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Oud 01-10-2008, 16:37
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Het wordt tijd voor forum.exscholieren.com, ik ga mee!
Dat ja

En om verder ontopic te blijven: nouja, niks nieuws eigenlijk sinds gister, haha Hij is nog steeds lief
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Oud 01-10-2008, 17:02
metallica
Avatar van metallica
metallica is offline
Hehe, mijn ouders vinden dat hij maar eens vaker op bezoek moet komen "want anders blijft het een vreemde " Ik vind het wel lief van ze. Maar ik weet niet wat het is, ik voel mezelf ook minder op m'n gemak als hij meekomt, alsof ik ervoor moet zorgen dat hij het allemaal leuk vindt. Ik schaam me absoluut niet voor hem of mijn ouders, maar het voelt anders zo alsof ik op bezoek ben bij m'n ouders en dat voelt vreemd...
__________________
"Falling feels like flying, until you hit the ground. And everything looks beautiful, until you take a look around"
Oud 01-10-2008, 17:35
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
En toen was het oude topic ineens al vol
wat gaat dat hier weer rap ineens.

anyway, mijn relationele gebied is nog steeds vrij slaapverwekkend. Al had ik net serieus sjans met een of andere kerel toen ik met m'n rode bezwete kop, slurpend aan m'n bidon, uit de sportzaal kwam hobbelen . En op de terugweg naar huis met m'n rode natgeregende kop werd ik ook al nagekeken. Nouja, misschien doen ze dat altijd wel, maar let ik er gewoon normaal niet op. Dat kan natuurlijk ook.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Oud 01-10-2008, 18:05
Verwijderd
Citaat:
ik begrijp het eigenlijk wel uuf, schoonouders and shit zijn gewoon de ultieme bevestiging van dat jullie iets serieus hebben samen ofzo
ja, en wat daar nog bij komt... vorige keer dat we iets hadden (het is een paar weken uit geweest) heb ik zijn moeder, vriend en zusje ontmoet, en de dag erna was het uit, hehe ik kan er nu wel om lachen, maar ik merk wel dat ik er eigenlijk best wel mee zit.
Oud 01-10-2008, 18:13
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Ik herken wat je bedoelt uuuf. Het kan soms lastig zijn, omdat je de goedkeuring van je ouders natuurlijk erg graag wilt. Daarnaast weet je niet precies wat je kan verwachten van zowel je ouders als je vriend. Het enige wat ik je kan zeggen is 'leg er niet teveel druk op'. Als het misgaat, neem je hem gewoon nog een keertje mee naar huis en je zult zien dat je ouders en je vriend steeds vertrouwder met elkaar worden
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:06.