Oud 08-01-2009, 17:44
Choisai
Choisai is offline
Er zit bij mij een meisje in de klas, en ik vind haar ontzettend leuk, alleen heb ik geen idee hoe ik haar dat moet blijken. Ik heb 1 keer iemand eerder gevraagd, alleen werd ik afgewezen dus sindsdien ben ik maar wat voorzichtiger. het enige echte "contact"dat ik met haar heb is via msn, dus dat is eigenlijk best wel zielig (denk ik). zij is (volgens mij) het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien, alleen vind ik mezelf niet genoeg voor haar. ikzelf ben 14 en een half jaar oud ben net wat over 2 meter lang. ik weet ook niet of dit nou een positieve kant is of een negatieve (dat ik lomp overkom). De keren dat ik met haar alleen ben weet ik echt niet wat ik moet zeggen en houdt zei ook de hele tijd d'r mond.ik ben ondanks m'n uiterlijk wel verlegen. gewoon vragen gaat niet echt, want als ze me afwijst heb ik en liefdesverdriet, en wordt ik uitgelachen door de hele klas. ik ben zelfs zo verliefd op haar, dat ik bereid ben voor haar te sterven als dit nodig is. Ze heet michelle en is egt een heel sexy knap aardig lief meisje. kheb zelfs een gedicht voor haar geschreven, alleen is haar dat laten lezen wel 1 van de laatste dingen die ik zou doen.

Lieve Michelle

24 uur per dag, zeven dagen per week
ik moet constant aan jou denken, mijn liefde voor jouw is niet fake
jij zit in mijn gedachten, op alle momenten van de dag en nacht
jij in mijn dromen, met je beeldschone glimlach
ik lig zovaak in mijn bed, starend naar het plafond met jou in mijn gedachten
jouw schoonheid zit vol met genezende krachten
dankzij jouw lach, kan ik weer doorgaan
was jij ziek, dan zoelde ik me alsof er iemand was doodgegaan
ik wil gewoon bij je zijn, voor de rest van mijn leven
van eht moment dat ik je zag, is jouw gezicht me altijd bij gebleven
hoevaak moet ik het zeggen: ik hou van je, michelle
ik ontdek overal iets van jouw schoonheid, van de grootste wolken tot de kleinste libelle
mijn vraag voor jou is nu of jij ook zoveel van mij houdt, en of je ook de rest van je leven met mij wilt delen? ik ben niet gewoon 1 van die verliefde scholieren, niet 1 van die vele. Wat is je antwoord? wat is je wil? hou je ook zoveel van mij, of zijn je gevoelens voor mij nihil? Als jij eenmaal tegen mij praat, weet ik niet wat ik moet zeggen, dan klap ik dicht
het antwoord op mijn vraag mag je zelf bepalen, maar als je het even niet weet; lees dan nog eens dit liefdesgedicht. jouw mooie ogen zullen mij altijd bij blijven, en als jij dat wilt, zal ik nog meer gedichten voor jou schrijven
voor altijd zal ik van je houden
ik wil je nooit, echt nooit kwijt......mijn gevoel voor jouw.....dat trotseert zelfs de eeuwigheid


(kvind zelf dat ik wat meer metaforen had moeten gebruiken en wat meer dingen over bijv. de sterren)

Dus heeft iemand tips over wat ik kan doen, want ze is nooit alleen in de pauzes en ik klap helemaal dicht als ik met haar alleen ben of alleen over met msn met haar praat, en ik ben (vind ik) niet egt de knapste jongen van de klas. de enige meisjes die mij leuk hebben gevonden waren een twaalfjarig meisje, en nou niet egt bepaald knap meisje

dus please, help me!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-01-2009, 20:33
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Je bent fantastisch.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 20:36
Verwijderd
Geweldig. Ik wou dat ik zulke gedichten kon schrijven.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:01
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Is er echt geen manier om haar eens te treffen als ze alleen is? Heb je haar sowieso wel eens gesproken?
Weet je iets van haar? Dat kan je dan gebruiken om haar over aan te spreken... (bijv. 'hee die en die band speelt binnekort, ga je met me mee daar naartoe?'
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:08
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
zij is (volgens mij) het mooiste meisje dat ik ooit heb gezien, alleen vind ik mezelf niet genoeg voor haar.
Als je dat zelf vindt, ben je dat ook niet. Jongens die niet in zichzelf geloven maken nooit een kans.

Citaat:
gewoon vragen gaat niet echt, want als ze me afwijst heb ik en liefdesverdriet, en wordt ik uitgelachen door de hele klas.
Als ze echt zo lief en aardig is zal ze dat heus niet aan de hele klas vertellen, en als je liefdesverdriet hebt weet je ten minste waar je aan toe bent. Bovendien is het gezonder dan maar wat onzeker rondlopen en nooit een stap richting haar zetten. Praat gewoon regelmatig met haar, zodat jullie elkaar leren kennen.

En dat gedicht kun je inderdaad maar beter niet laten lezen.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 22:53
Lfj
Avatar van Lfj
Lfj is offline
Wat een mooi gedicht ik kan je geen ander advies geven dan volg je hart en doe wat je goed lijkt

als je niks zegt krijg je mischien later wel spijt en dat zou jammer zijn

succes er mee,
__________________
"Be courteous to all, but intimate with few, and let those few be well tried before you give them your confidence. -- George Washington
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 23:31
Verwijderd
Citaat:
Wat een mooi gedicht ik kan je geen ander advies geven dan volg je hart en doe wat je goed lijkt

als je niks zegt krijg je mischien later wel spijt en dat zou jammer zijn

succes er mee,
Daar wil ik het volgende wel aan toe voegen

`er is lef voor nodig om voluit te gaan
je neemt het risico verlaten in de kou te staan
het blijft een gok want het gaat wel of niet verkeerd
maar je bereikt niets als je niets investeert
er is altijd wel iemand die de moeite waard is
en ik wil het laten weten voor het weer te laat is
jaren was ik gesloten, nu ga ik open
en m'n leven is nog nooit zo relaxed verlopen!`

Succes man!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 07:29
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
En dan zeggen ze dat mannen niet meer romantisch zijn!
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 09:01
blurred
Avatar van blurred
blurred is offline
Wie geen blauwtje durft te lopen zal altijd een groentje blijven.
Wie niet waagt blijft maagd.

Je hoeft haar natuurlijk niet meteen dat gedicht te laten lezen en het is ook niet raadzaam haar te vertellen dat je voor haar zou willen sterven. Maar als je haar echt zo leuk vindt dan kun je in ieder geval proberen erachter te komen wat zij van jou vindt. Je hoeft niet meteen te vertellen dat je verliefd op haar bent, maar probeer eens wat vaker met haar te praten, of maak opmerkingen in die richting op MSN. Als je nooit iets probeert zal zij nooit weten hoe jij jezelf voelt, en kom je nooit een stap verder. En dat wil je ook weer niet, lijkt me.
__________________
没有什么不能够面对!
Met citaat reageren
Oud 11-01-2009, 20:01
Choisai
Choisai is offline
wie niet waagt, blijft maagd, opzich wel leuk bedacht;p
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Ik weet niet wat ik moet doen!!
Steenbokje!x
5 06-10-2016 11:12
Liefde & Relatie Players
Miichelleee
3 21-05-2009 19:56
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
Teerbal
6 12-08-2006 21:36
Liefde & Relatie ik weet niet wat ik moet doen
hotbulma
24 16-06-2005 10:26
Liefde & Relatie please kan iemand me helpen ik kan wel janken wat moet ik doen:(
**~yvie~**
36 06-11-2002 08:44
Psychologie Hond overleden (was: *weet geen gepaste titel*)
Verwijderd
16 28-09-2002 17:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:36.