Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2009, 13:24
Verwijderd
Ik ben Gekke Henkie niet Maar goed, zo controleer ik dus ff snel de verlichting
Al moet ik wel bekennen dat ik dat bij de Fiesta eigenlijk nooit doe, maar goed, daar rijd ik ook zo weinig mogelijk in en het hok gaat er toch uit, dus dikke /care wat dat betreft
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2009, 14:03
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Zo controleer ik het ook altijd (via een raam dan)
Als hij daar toevallig geparkeerd staat kijk ik altijd even in de spiegel of m'n (rem)lichten het doen.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2009, 16:26
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat soort controles kunnen inderdaad alleen als je iets reflecterends tot je beschikking hebt. Gewone verlichting en knipper-/alarmlichten kan ik in mijn eentje wel controleren, maar de remlichten zijn toch wel lastig. In het donker kan ik de gloed wel zien (niet tijdens het rijden overigens) maar overdag merk je daar helemaal niets van Dan moet je het toch van de tips van anderen hebben.
Voor lange ritten controleer ik wel altijd de verlichting, en als er naar mij geseind wordt zonder duidelijke reden stop ik altijd even om te kijken of er een lampje kapot is.

Maar goed, ik heb een aantal nieuwe zekeringen gehaald en twee kapotte vervangen, nu heb ik in ieder geval een paar reserve in de auto. Volgens mij doet de blower het nu ook weer
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 18:10
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik reed vandaag haast mijn afslag voorbij. Blijken ze hem in het weekend zomaar iets van 600 meter verplaatst te hebben
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 22:05
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ja en nee: nou deed de helft van mijn verlichting het niet (linkerkant). Maar aangezien het overdag was heb ik dat stukje maar even de lichten uitgezet (ik had een afspraak bij de huisarts, anders had ik het ter plekke opgelost) dus toen was het voor het oog weer legaal

Na de afspraak weer de zekeringbox opgezocht, want daar zat wederom het probleem. Ik denk dat er gewoon te oude zekeringen inzitten aangezien ze niet gesprongen zijn maar gewoon falen, dus binnenkort ze allemaal maar even vervangen.

Daarna op en neer naar Haarlem met de Picasso, dat was allemaal gewoon netjes. Op de terugweg toch wel wat vaart geminderd want ik vond de wind soms wel erg hinderlijk aan de auto trekken (Picasso is een beetje windgevoelig).
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-11-2009, 23:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Nee, merkte vandaag dat m'n achteruitrijverlichting het niet deed (beide)
Hoop dat toevallig beide lampjes kapot zijn, anders moet ik gaan zoeken
Oh, en ik had teveel gedronken (een heel biertje ipv de toegestane halve )
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 08:09
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Achteruitrijlichten zijn een verplicht APK-punt voor auto's na 31 december 1997, veel mensen denken dat het al veel langer is. Ik weet niet hoe oud je auto precies is en of het dus ook van toepassing is op de jouwe Maar het is sowieso wel fijner als ze het doen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 17:43
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Haha, dus het is niet eens verplicht voor die van mij
Toch ga ik ze wel even nakijken als ik tijd heb, vind het voor mezelf ook fijn. Ik moet altijd parkeren in een donker hoekje en vind het fijn als ik vooruit weer weg kan rijden.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 21:19
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik moest een stroom file-stilstaande auto's doorkruisen. Ik heb daar mijn voorrang (mijn stoplicht was groen...) genomen door na een bepaalde auto te gaan rollen zodat ik haaks achter zijn achterkant kwam te staan en op die manier ruimte voor mezelf te creëren zodat ik die twee rijstroken over kon steken. Ik weet niet of je dat op je examen ook zo zou moeten doen, maar aan de andere kant kun je anders oneindig lang wachten tot de stroom auto's weg is, dus dat is ook geen optie.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2009, 22:47
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Sowieso moeten mensen die kruispunten blokkeren dood.
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 08:28
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
(gisteren dan)
Nee, want ik ging 't nieuwe speeltje even testen op de holterberg, waaaay too much fun
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 08:53
Verwijderd
Even kijken.

Maandag:
Ik reed netjes, dus zou wel geslaagd zijn gok ik zo. Geen gekke dingen gedaan, gewoon keurig gereden.
Het enige aparte geval was een afrit die ik normaal met 100km/u kan nemen in de Laguna (nou ja, ook wel sneller, maar je mag daar maar 100 ) en nu de winterbanden eronder liggen... ging dat wat minder Zelfs bij 70km/u had ik nog ESP dat aan het ingrijpen was.
Tip voor volgend jaar: Geen Dunlop SP WinterContact banden aan de voorkant leggen

Dinsdag:
Omdat ik ineens te horen kreeg dat ik tóch mee mocht doen met een tentamen had ik háást (ik had een half uur om van Eindhoven naar Utrecht te komen, ging niet lukken uiteraard, maar goed, je weet maar nooit ), heb ik niet zo héél netjes gereden. Hoewel ik het wel beperkt heb gehouden tot gewoon overal te hard rijden (+20km/u) en geen gekke dingen als rechts inhalen, haal je 30 minuten uiteraard toch niet want daarvoor rijden er simpelweg teveel auto's op de weg (en bovendien een Belg die je met 90km/u dwingt een noodstop uit te voeren omdat hij niet snapt dat hij niet naar links kan komen als ik daar rijd, stomme zak hooi). Dat stuk zou ik dus niet geslaagd zijn, hoewel de noodstop wel vakkundig werd uitgevoerd.
Iets later op de dag zou ik wel geslaagd zijn, want toen had ik geen haast meer en reed ik dus gewoon netjes
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 12:35
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Je bent er vroeg bij met winterbanden
Die dingen geven toch pas voordeel bij temperaturen onder de 7°C?
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 12:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ja zoiets. zelfs slecht om bij +10 met winterbanden te rijden!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 13:37
Verwijderd
Nee ik zou gezakt zijn. Het is niet zo dat ik gevaarlijk rij, maar mijn parkeren is gewoon lomp. Door de files van vanmorgen was ik wat laat, dus mijn auto neergesmeten zo dicht mogelijk bij de deur. Dat bleek door niet iedereen gewaardeerd te worden, aangezien ik in mijn haast niet had gemerkt dat het invalideplaatsen waren...

De A2 is echt een kutweg. Sommige stukken, blijven vrij overzichelijk als het regent, maar de meeste stukken, stuift het water echt heel hoog op. En dan moet je doorrijden. Niet ineens 60-70 omdat het eng is. Ruitenwissers aan, en gas op de plank...
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Je bent er vroeg bij met winterbanden
Die dingen geven toch pas voordeel bij temperaturen onder de 7°C?
Jup, maar normaal gesproken gaat de auto de weg al op om 6.45 en dan is het zo'n 4 graden bij ons in de buurt Maar goed, m'n pa heeft ze eronder laten leggen, ik niet, vandaar ook dat ik bijna die afrit was afgebonjourd
Met citaat reageren
Oud 05-11-2009, 18:40
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Bij ons liggen de winterbanden er ook al onder
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 14:39
Verwijderd
Ik zou geslaagd zijn in de zin dat ik een aanrijding met een dikke boom door een glijpartij heb weten te voorkomen. Scheelde wel maar 3 centimeter.
Volgende keer maar niet meer zoveel moeite doen met sturen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2009, 16:36
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik zou niet geslaagd zijn, want; opgefokt

De idioot die het verzonnen heeft om hier een brug open te gooien in de spits zodat er 3 bootjes door kunnen varen moeten ze aan de schandpaal nagelen, op de rekbank gooien en vervolgens vierendelen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 22:43
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Jawel, want heel rustig gereden. Hoewel ik met de Saab niet kan voorkomen dat bij het minste of geringste er wielspin heerst op semi-gladde stukjes, hij heeft niet veel PKs maar kennelijk worden ze wel heel onsubtiel op het wegdek gezet De Picasso is dan een stuk beschaafder, nog niet eens lampjes van de traction control gehad.
Maar mijn moeder vond het niet zo prettig om de weg op te gaan voor haar thuiszorg-ronde (veel achteraf weggetjes), dus ik heb haar rondgereden
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2010, 16:12
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik denk het niet, hoewel er meer sprake was van overmacht dan van onvakkundige autobeheersing Ik kwam stapvoets aangereden, remde bijtijds, stuurde wat in omdat ik achteruit moest steken en ipv bij te draaien gleed de auto gewoon rechtdoor tegen die van mijn broertje aan

Gelukkig is het alleen blikschade. De Saab had (uiteraard) niets vanwege zijn solide bumper, maar de plastic bumper van de Hyundai heeft het wel moeten ontgelden.





Ik had mijn rijstijl aangepast, maar ons pad is de laatste dag zó glad geworden dat er eigenlijk niet op te anticiperen of tegen te beginnen was. Ik kon een half uur later de auto nog amper verplaatsen, ik had bij het minste of geringste al wielspin.

En het sneeuwt nog steeds (en het blijf sneeuwen), dus ik ga weer met mijn moeder mee met de Picasso (voorzien van sneeuwbanden en alle veiligheidssystemen) voor haar ronde van thuiszorg.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.

Laatst gewijzigd op 03-01-2010 om 03:39.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 01:37
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
En het sneeuwt nog steeds (en het blijf sneeuwen), dus ik ga weer met mijn moeder mee met de Picasso (voorzien van sneeuwbanden en alle veiligheidssystemen) voor haar ronde van thuiszorg.
Kattenbakkorrels werken het beste tegen vastzitten in de sneeuw
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 10:50
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Dat heb ik vaker gehoord, maar we hebben geen katten(bak(korrels)) Bovendien helpt dat niet zo goed tegen glijden, waar ze met name bang voor is, en het helpt ook alleen incidenteel. Er waren hele straten met een laag van 25 cm sneeuw waar we doorheen moesten, dan is het gewoon makkelijker om een zware diesel met winterbanden en traction controle te pakken ipv een licht stadsautootje op benzine en all-round banden die al amper ons pad af kwam
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 11:32
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Dat heb ik vaker gehoord, maar we hebben geen katten(bak(korrels)) Bovendien helpt dat niet zo goed tegen glijden, waar ze met name bang voor is, en het helpt ook alleen incidenteel. Er waren hele straten met een laag van 25 cm sneeuw waar we doorheen moesten, dan is het gewoon makkelijker om een zware diesel met winterbanden en traction controle te pakken ipv een licht stadsautootje op benzine en all-round banden die al amper ons pad af kwam
Sowieso. Voordat er gestrooid werd met die sneeuwstorm was ik even bij mijn ouders, moest ook ergens naar toe om iemand weg te brengen naar een plek waar niet gestrooid wordt. Die Renault Clio daar ken ik, maar daarom weet ik ook dat het met gladheid flink lastig kan worden.

In plaats daarvan maar de antieke landrover lightweight met flink grove winterbanden voor in het terrein genomen. Geen centje pijn. Terwijl het weggedrag van dat ding in normale omstandigheden gewoon slecht is, het rijdt als een tank en normaal gesproken vind ik het ding echt niet relaxt om in te rijden.

Met dingen als traction control erop zal dat waarschijnlijk nog beter gaan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-01-2010, 23:02
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
De Saab kon vandaag de oprit niet meer tot aan zijn vaste plek opkomen Halverwege vond ik het wel mooi geweest en dacht 'ik laat hem hier wel staan'.
Ding zuipt nu wel behoorlijk met dat koude weer, en juist nu met dit weer heb ik hem bijna elke dag nodig. Het zijn niet bepaald de omstandigheden waarvan ik had verwacht dat ik hem zo vaak in zou gebruiken. Als ik die wagen was geweest had ik er allang de brui aan gegeven, maar zelfs met -10 start hij nog steeds (al heeft de startmotor er wel meer moeite mee, hij slaat nu na wat meer pogingen pas aan)

Verder wel netjes gereden, op en naar Haarlem. Iemand anders vond van niet want die bleef lekker opdrukken en begon ook te seinen, maar als er geen plek is rechts dan moet-ie toch echt even wachten. Ik ga hem niet in een willekeurig krap gaatje proppen omdat meneer wat vlotter wil rijden dan de rest.

En vanavond wederom mijn moeder rondgereden. Doorgaande wegen zijn wel schoon en niet glad meer, maar de straten in die dorpjes zijn meestal nog lang niet briljant. En er waren stevige mistbanken, ik heb daar zelfs op de snelweg nog even opeens flink er de snelheid voor uit moeten halen.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 18:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb heel rustig gereden vandaag, denk dat een examinator dat wel zou waarderen gezien de omstandigheden. Wel kneep ik hem op een gegeven moment flink. Ik was naar de supermarkt toen er nog niks aan de hand was. Uitbereid geshopt, kom ik buiten: een grote sneeuwlaag. En ik had juist op het parkeerdek geparkeerd waardoor ik van een zeer steile helling af moest rijden met mijn zomerbandjes. Als het had gekund had ik mijn auto zo laten staan (of omgereden). Maar uiteindelijk bleek de gladheid mee te vallen.


Nog een vraagje: hoe doen jullie ruitenwissers het met dit weer? Mijn ruitenwissers trokken de sneeuwbui op een gegeven moment niet meer en lieten alleen maar natte sporen na op mijn ruit. Ik vraag me af of dat normaal is bij dit soort weer of dat mijn wissers slecht zijn..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 19:04
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
De ruitenwissers van de Picasso strepen ook enorm, al had hij dat ook al voor de sneeuw. Met de pekel wordt het er in ieder geval niet beter op. Volgens mijn vader had de vorige Picasso hier ook al last van, maar ik denk zelf de ruitenwissers misschien aan vervanging toe zijn.

Bij de Saab houdt ik er wel schone ruiten aan over.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 20:05
Verwijderd
Van de sneeuw heb ik geen last, van de enorme hoeveelheden pekel wel. De ruit van de Fiesta is echt na 10 minuten rijden iedere keer weer vrijwel compleet ondoorzichtig. Gelukkig helpt even sproeien wel, maar er gaan nu dus zeer grote hoeveelheden sproeivloeistof doorheen

Vandaag zou ik wel geslaagd zijn trouwens. Ik heb zelfs nog ingehaald zoals het hoort (eerst op je eigen rijstrook snelheid maken, dan naar links en weer keurig naar rechts)
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 20:21
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
O ja, dat had ik naar Haarlem ook. Van Hoogeveen tot Zwolle moest ik soms zelfs om de paar minuten sproeien, het regende pekel.
Niet dat die vloeistof zo duur is
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2010, 21:26
Verwijderd
Ja, het probleem is vooral dat de vloeistof opraakt en je met zo'n smerige ruit verderrijdt. En uiteraard gaan de wissers wel heen en weer op een semi-droge ruit waardoor het alleen maar erger wordt.

Vanmiddag ook door een stuk besneeuwde 30-zone gereden in een auto op zomerbanden en achterwielaandrijving. Ik kwam geen bocht door zonder te glijden en werd op een gegeven moment door twee fietsers ingehaald. Nou ja, beter voorzichtig dan tegen een stoeprand.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:39
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vanmorgen op de heenweg 90 minuten gedaan om naar m'n werk te komen. Terugweg 25 minuten

__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:44
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Ja, het probleem is vooral dat de vloeistof opraakt en je met zo'n smerige ruit verderrijdt. En uiteraard gaan de wissers wel heen en weer op een semi-droge ruit waardoor het alleen maar erger wordt.
O ja, dat is ook heel fijn Gelukkig kan dat bij de Saab niet, die heeft die auto-functie niet. Maar die heeft als nadeel dat de leidingen van de sproeiers heel snel bevriezen of losschieten, en als de sproeier het wel doet doet-ie het alleen aan de rechterkant. Dus dan moet ik het timen en het spuitsel naar links schuiven, zodat de andere wisser het ook links kan verspreiden

Overigens is het rondrijden met een leeg ruitensproeivloeistof-reservoir strafbaar, er staat zelfs een vrij stevige boete op
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:47
Verwijderd
Hehe, het scheelt dat die shit best goedkoop is, ook langs de snelweg
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:54
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Er was gisteren of eergisteren iemand in het journaal die die meuk bij de olie voor de versnellingsbak had gegoten, in plaats van in het ruitensproeivloeistof-reservoir
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hehe. Dat ruitensproeiervloeistof-reservoir is juist het enige wat ik kan vinden in die hele motorkap dankzij het geweldige plaatje wat er op staat
Nou ja, de 'oil' snap ik eigenlijk ook nog wel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 21:57
Verwijderd
Sommige mensen...
Trouwens, wat stiekem echt fijn is aan de Laguna is dat ie je waarschuwt wanneer het reservoir bijna leeg is Dan ben je iig op tijd met vernieuwen
Met citaat reageren
Oud 05-01-2010, 22:27
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Citaat:
Nou ja, de 'oil' snap ik eigenlijk ook nog wel
Da's gewoon een kwestie van de 710-dop opzoeken

Die reservoirs hebben vaak ook een capaciteit van enkele liters, daar kan je over het algemeen ook wel even mee toe
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 09:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Hier ook wel wat ongelukjes door glijpartijen zie ik

Had het van de week zelf ook, reed een parkeerterrein af en moest daar een bochtje naar links maken. Ik reed stapvoets, maar ondanks dat ik stuurde ging m'n auto rechtdoor. Remmen had toen ook geen zin meer, gleed zo tegen de stoeprand aan. Was héél blij dat alleen de lip van m'n bumper afgebroken was en verder niks
Het scheelde niet veel of m'n hele bumper was er aan geweest. Lipje kost me gelukkig maar 15 euro en die had ik nog liggen ook!
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2010, 06:00
Verwijderd
over het algemeen, is uit een rijdende auto springen denk ik wel een reden om te zakken...

Maar gister, op the Isle of Wight, waar het heel heuvelig is, en men het zoutstrooien niet kent, was het een noodzakelijkheid om het gebakje van mijn pa omhoog te duwen. Die kwam letterlijk niet tegen de be-ijsde heuvels omhoog.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2010, 08:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik zou vandaag niet geslaagd zijn, want ik ben over een doorgetrokken streep gegaan. Ik dacht dat ik op de verkeerde rijstrook zat en ik moest niet die afrit hebben. Later bleek dat het niet nodig was geweest, want na die bocht hield de doorgetrokken streep weer op en kon je alsnog kiezen tussen de snelweg en de afrit.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 13:04
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Dit weekend +/- 1000km erbij gezet op de teller
Denk dat ik geslaagd zou zijn op het laatste stuk snelweg na. Heb geregeld de 170 aangetikt, was het beu
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 09-03-2010, 21:11
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Vandaag niet geslaagd, 2x door rood
1x omdat de stoplichten gewoon kapot waren en op rood bleven staan. Die was nog wel acceptabel.
Maar de 2e x omdat ik dacht dat ik het oranje nog wel haalde. Niet dus.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 14:22
Verwijderd
Had je geluk dat er geen flitskast stond dan Gisteren dacht ik ook dat de lichten kapot waren, bleven absurd lang op rood, maar er stond een flitskast. Was bijna over het gras geploegd...

Vandaag rechts ingehaald Maar zo'n lompe trage vrachtwagen gooide zich voor mij in omdat hij een eind verderop naar links moest.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 17:52
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja in beide gevallen wist ik dat er geen flitspaal stond. Ik heb het ook al een keer gehad op een plek waar wél een flitspaal stond. Toen heb ik braaf de politie gebeld of ze even kwamen repareren
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2010, 17:58
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Heb maar 8km gereden vandaag, maar zou niet geslaagd zijn denk ik; 80 waar 50 toegestaan. Is een toeloopweg naar een 80 weg, maar al wel ingericht als zijnde een 80km weg. Maar dan nog binnen de bebouwde kom dus
Als ze op dat stuk ooit nog eens een flitskast zetten lopen ze binnen
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Leren, voor je plezier?
Se7enUp
12 21-06-2012 16:28
Verhalen & Gedichten De verwelkte roos
Saarah
11 07-10-2004 18:17
Verhalen & Gedichten niet zelf geschreven, maar
Verwijderd
13 25-03-2004 22:08
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40
ARTistiek JOHN!!!!!!(deel 1,2,3 en 4!!!!!)
An
5 02-09-2001 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:19.