Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Verkeer & Vervoer
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-11-2010, 20:45
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Die Estoque ziet er van de zijkant niet echt uit als een 'gewone' uitgerekte Lambo. Om eerlijk te zijn is dat bij de Panamera en Rapide wel veel duidelijker, die Estoque ziet er voor een snelle vierdeurs coupé en profil nog niet eens zo heel verkeerd uit. Maar die gruwelijk neus... Die extreme styling kon bij de Reventón nog wel als uitspatter, maar ga je een luxe vierdeurs sportcoupé in die klasse bouwen zal je het toch iets beschaafder met de liniaal om moeten gaan.
Maar zo hoort een lambo te zijn
Ik weet nog steeds niet goed wat ik er van vind... aan de ene kant denk ik dat lambo nooit een 4 deurs had moeten bouwen, maar aan de andere kant heeft het toch wel zijn charme
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-11-2010, 00:06
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Op zich hoort een Lambo wel extravagant te zijn, daar heb je wel gelijk in ja Aan de andere kant, een soort-van-praktische vierdeurs wil je wel kunnen verkopen en dan past je schreeuwende 'ik ben een Lambo'-mentaliteit niet meer zo goed bij wat je wilt bereiken. In dat opzicht is het ook niet echt een markt waar Lamborghini echt iets te zoeken heeft
Maar als ze die neus iets meer 'dure, statige auto' en minder 'gevechtsjager' maken zou het misschien nog wel iets kunnen zijn. Ik vraag me stiekem wel af hoe snel die markt verzadigd zou zijn, want Bugatti wil ook graag een vierdeurs supercar maken. De 16c Galibier, en die is wel een stuk beschaafder en straalt een stuk meer zijn klasse uit.





Zou toch nog goed zijn voor een geschatte 900 pk en een top van tegen de 380 Al denk ik dat het meer een toerauto zal zijn en minder een racebak zoals er van de Lambo verwacht zal worden.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 00:14
Verwijderd
Als het een statische neus had gehad, was het geen lambo geweest he.

Hog, die Bugatti had mooi kunnen zijn als ze de achterkant niet bij Porsche hadden afgekeken.
Nu is het gewoon lelijk...

Nee, ik weet welke auto ik ga kopen als ik de Lotto win.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 00:24
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Als het een statische neus had gehad, was het geen lambo geweest he.

Hog, die Bugatti had mooi kunnen zijn als ze de achterkant niet bij Porsche hadden afgekeken.
Nu is het gewoon lelijk...

Nee, ik weet welke auto ik ga kopen als ik de Lotto win.
mijn eerste gedachte was letterlijk: "hè, wat is dat voor maffe panamera?"
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 10:14
Verwijderd
Citaat:
mijn eerste gedachte was letterlijk: "hè, wat is dat voor maffe panamera?"
Niet zo'n gekke gedachte, zowel Porsche als Bugatti vallen onder de VAG-paraplu
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 10:17
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ze hadden er beter gewoon een passat achterkant op kunnen plakken
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 17:23
Verwijderd
De BMW 635 CSI wat een wagen


Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 17:43
Verwijderd
Da's een mooi ding ja
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 17:52
Verwijderd
<3 BMW 635 CSi

Zo mooi maken ze die helaas niet meer =(
Knap echt af op alle nieuwe BMWs, missen echt het tijdloze

Eigenlijk echt erg met Duitse wagens, ik was er vroeger zo'n fan van, maar wat blijft er nu eigenlijk nog over?

De Jappen zijn tegenwoordig van zelfde laken ziek (of hoe dat spreekwoord ook alweer ging).
Heb ze even afgelopen, en dit zijn de enige hedendaagse sedan uit het land van de reizende zon waar ik nog mee zou kunnen leven:



Nee, niet de meest opwindende wagen aller tijden, maar je krijgt er ten minsten niet spontaan kots neigingen van.

Nee als je dezer dagen een succesvol zakenman met goede smaak bent, die een grote leasingwagen mag uitkiezen, dan moet je wel al bijna noodgedwongen een Jaguar of een Alfa Romeo kiezen, om niet met een gedrocht van een wagen opgescheept te zitten.



Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 17:58
Verwijderd
Met een Audi kom je ook wel een heel eind hoor. Alfa Romeo vind ik zo'n paupermerk.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:00
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
'zelfde laken 'n pak'


om maar even weer op roadsters over te stappen. Dit vind ik nou echt een schatje van een wagen. leuk eigenwijs ding <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:03
Verwijderd
Pfff
Zelfs Audi.
De A4 gaat nog net, maar heb je al de nieuwe A8 en A6 gezien?

Die A8 doet me zelfs denken aan de S klasse waar Mercedes in 1991 mee afkwam:
Een grote vierkante bak!





Alfa Romeo's opzich zijn wel mooi.



Het is alleen zo een merk dat echt met een image komt...
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:07
Verwijderd
Ja, bij Audi is het de laatste tijd echt heel erg "Voor hoeveel meter aan Audi wilt u rijden?". Iets waar BMW en VW met haar huidige modelgamma ook last van hebben.

Enne, wat is er bij die Honda gebeurd met de voorbumper? Hadden ze geen zin meer om er iets fatsoenlijks van te maken?

Dat cabriootje dat Qimm post vind ik ook wel tof inderdaad
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:14
Verwijderd
Tja, in Japan heeft me nu eenmaal zo z'n eigen idee over hoe de auto af te werken.
Kans is zelfs groot dat men uitrekende dat men zoveel miljoenen zou besparen door die bumper zo vorm te geven.
Maar rekening houdend met het feit dat grote wagens nooit een echte Japanse specialiteit zijn geweest, vind ik die Accord wel geslaagd. Parkeer hem maar eens naast een Nissan Primera.

Persoonlijk hou ik niet zo van Engelse roadsters, ze hebben zo een imago van 'ontworpen en gebouwd op een zondagmiddag in het schuurtje achter de hoofdzetel'

Eén exeptie:


de Lotus Elan, die heb ik altijd het einde gevonden. ^^
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:33
Verwijderd


Dat ding lijkt op een Passat.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 18:46
Verwijderd
Hogja, vroeger (in de jaren 70) waren Audi's simpelweg Volkswagens met een betere uitrusting.
Hier is er tenminste al een beetje verschil.

Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 19:08
Verwijderd
Citaat:
[afbeelding]


Dat ding lijkt op een Passat.
Dat komt omdat het onderhuids ook een Passat ís. Ze delen namelijk bodemplaat, aandrijflijnen etc. Het grote verschil zit 'm in de carrosseriedelen (plaatwerk dus) en de zichtbare afwerking.

@ FA:
Dat is nu dus nog steeds zo
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Dat komt omdat het onderhuids ook een Passat ís. Ze delen namelijk bodemplaat, aandrijflijnen etc. Het grote verschil zit 'm in de carrosseriedelen (plaatwerk dus) en de zichtbare afwerking.

@ FA:
Dat is nu dus nog steeds zo
Ja, maar dat is bij meer modellen het geval natuurlijk. Maar deze lijkt wel opvallend veel.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dat is bij meer modellen het geval natuurlijk. Maar deze lijkt wel opvallend veel.
Ja, bij alle gevallen van de VAG groep idd
Met citaat reageren
Oud 04-11-2010, 19:54
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Persoonlijk hou ik niet zo van Engelse roadsters, ze hebben zo een imago van 'ontworpen en gebouwd op een zondagmiddag in het schuurtje achter de hoofdzetel'
je vind het niets om het imago? Rare redenatie. En overigens is het niet het imago, die dingen zijn ook vaak gewoon in iemands schuur gebouwd. Juist cool zou ik zeggen

lotus elan is ook wel pretty, maar heeft niet zo'n eigenwijs snuitje als die spitfire
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 05-11-2010, 00:50
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Inderdaad, die Brits wagens horen een schuur-imago te hebben. Kwaliteit doen ze daar gewoon niet aan. Menig Brit zal ook zwaar teleurgesteld zijn als hij in één van hun nationale trotsen zou stappen en de boel doet het gewoon Bovendien weten ze wél hoe een auto hoort te rijden. In theorie dan

Over half-werkende auto's gesproken; doe mij ook maar een echte Gullwing:

Je moet het ze alleen wel vergeven dat je schoenzolen aan de vloer vast smelten alleen omdat er een hitteprobleempje is Of dat het de eerste auto was met direct in de cilinders ingespoten injectie - ook al werkt het niet erg denderend en werd er nog ingespoten als de motor werd uitgezet. Dus als je niet lang en hard genoeg reed zodat de boel goed warm werd bleven die resten in de olie zitten. Daarom moest om de 1600 km de olie vervangen worden - 10 liter bij elkaar
Maar belangrijker; het blijft een mooie wagen om te zien
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 17:33
Verwijderd
En om hier verder te gaan:

Het magische aan heel wat wagens uit de jaren 80

Een mooi voorbeeld van iets wat zoveel wagens uit dat decenium typeerde, is toch wel deze:


Zonder enige twijfel de mooiste Mitsubishi ooit gebouwd. Hij straalt eigenwijsheid, passie en jeugdigheid uit.

En natuurlijk was er ook nog deze:

Deze had altijd iets kwaadaardigs, net zoals de mensen die er mee reden eigenlijk.
Het opdoemen van een Quattro in je achteruitkijkspiegel is doorgaans al voldoende om zonder morren naar rechts uit te wijken en het beest te laten passeren...

...Tenzij je achter het stuur van dit beest zit!


De allerbeste Ferrari had een laklaag zo dun, dat elke keer dat je het pedaal vloerde, je bang werd dat die lak er gewoon afgeblazen zou worden.
Eigenlijk was dit geen sportwagen meer, maar een echt cirquitmonster.
Een cirquitmonster in een strak gesneden maatpak met wijde schoudervoering.
De verpersoonlijking van al het kwaad, op vier wielen.

Maar zoals met alles, had ook de jaren 80 een minder fraaie kant.
Namelijk dit:



Het was een schappelijke, veilige, economisch verantwoorde wagen.
In het algemeen gekocht door mensen die altijd om 7u stipt opstaan, nooit uitbundig zijn, nooit te veel drinken, niet van avontuur of Stephen King houden, als favoriet schoolvak aardrijkskunde hadden, hun kinderen nooit langer dan 15 minuten tv laten kijken, altijd correct hun belastingsbrief invullen, overtuigd protestants en wekelijks kerkebezoeker zijn, twee keer per jaar seks hebben (wat exact het aantal keer op een dag is dat ze hun tanden poetsen),...
Wat een gruwelijke tijd was het! -.-
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 20:59
Verwijderd
Je kunt van die volvo's zeggen wat je wil, maar ik ben toch wel aan het overwegen om een dergelijke auto te kopen.

Je koopt ze niet op het uiterlijk, maar wel op het feit dat je ze goedkoop kan krijgen, en dat ze letterlijk built for life zijn. Die dingen kunnen de 5 ton met gemak aan, en meer ook. En je hele onzinpraatje gaat in elk geval voor mij niet op.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 21:09
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
mooi, niet mooi. We hebben het over smaak, niet over feiten
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 21:37
Verwijderd
Haha, een Volvo uit die periode als "nooit uitbundig" wegzetten. Kijk eens naar de motoren en het onderstel. Ze zien er niet zo uit, maar ze zijn voor die tijd verschrikkelijk snel - en niet alleen de R versies.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 21:56
Verwijderd
Citaat:
Haha, een Volvo uit die periode als "nooit uitbundig" wegzetten. Kijk eens naar de motoren en het onderstel. Ze zien er niet zo uit, maar ze zijn voor die tijd verschrikkelijk snel - en niet alleen de R versies.
Nu is een grote motor in een auto steken, wel iets waarvan je doorgaans wel mag verwachten dat het de auto snel maakt.

Goed ja, we kennen de uitzondering!



Maar deze had andere kwaliteiten he.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 22:13
Verwijderd
Ik had het dan ook over motor én onderstel. Het heeft wel een reden dat de KLPD en AT's in die tijd in Volvo's rondreden hoor
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:24
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Even los daarvan; post de auto's die je niet mooi vindt wel gewoon even in het bijbehorende topic
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2010, 23:50
Verwijderd
Wel, de meerderheid hier vind die Volvo 700 dus wél mooi, dus zou het beetje dwaas zijn hem alsnog te verhuizen, denk je ook niet?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 00:06
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Ik zeg ook niet dat dat nou nog moet, ik verzoek alleen even om vanaf nu weer de auto's die iemand lelijk of mooi vindt in het betreffende topic worden gepost. Daarnaast; het is een mening-topic en geen democratie-topic Als iemand een 700-serie fraai vindt mag hij/zij dat gerust posten, en dan mogen er anderen dat van repliek voorzien, maar ga dus niet dingen posten die je niet mooi vindt. Ongeacht of een meerderheid die toevallig wel mooi vindt. Dus beperk het posten ook tot je eigen smaak
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 12:11
brumm
Avatar van brumm
brumm is offline


De honda del sol (A) heerlijke wagen
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 19:52
Verwijderd
Ik verkies evenwel altijd de 1° en 2° gen CRX




Spijtig dat zoveel van die drie wagens door compleet losgeslagen tuners compleet verneukt zijn...
Met citaat reageren
Oud 10-11-2010, 19:58
Verwijderd
ook spijtig dat de meeste aangeboden exemplaren zeer roestig zijn.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2010, 10:39
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
de eerste auto van mijn zus, tot groot ongenoegen van m'n pa, was ook een CRX gaaf ding vond ik dat
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 10:15
brumm
Avatar van brumm
brumm is offline
echte racemonsters FA is die tweede foto van jou geen CRX DOHC ik kan namelijk de achterkant niet goed zien. Dat vind ik ook mooie auto's vooral omdat je die dik kunt uitbouwen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:09
Verwijderd
Een DHOC VTEC ziet er vanachter identiek uit aan een gewone SHOC CRX, behalve dus de kleine vermelding VTEC onder het CRX logo



Ah, ik heb ze liefst redelijk origineel en als ze toch moeten opgevoerd worden, liefst door inhouse tuner Mugen



De gouden regel is: hoe mooier de auto, hoe makkelijker je hem verneukt en ik heb al de meest verminkte CRXn tegengekomen.

Neem nu deze...


What were they thinking?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:09
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Ik ben geen Honda fan, maar een V-tec heeft wel wat
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:15
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
Neem nu deze...

[afbeelding]

What were they thinking?
Dit kan ik nog wel waarderen, gezien de tijd en het geld dat er in is gegaan. Wat ik wel jammer vind is dat er veel mensen zijn die zoiets proberen te bouwen, maar jammerlijk falen omdat ze er achter komen dat ze het gewoon niet kunnen of niet kunnen betalen

Dan krijg je zoiets:

__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:17
Verwijderd
Citaat:
Ik ben geen Honda fan, maar een V-tec heeft wel wat
Toen der tijd (eind jaren 80) was het zowat het allereerste variabele kleppensysteem. Het zijn geweldige motoren, ook al heb je er niet bijster veel aan in stadsverkeer. Ze komen pas tot leven boven de 4000 rpm en wanneer je 6000 rpm tikt, is het opeens alsof je twee keer zoveel cilinders hebt.

Honda is meester in het maximum halen uit een relatief heel kleine motor. De originele CRX 4 in lijn VTEC was maar 1.6 liter groot en zelfs de 1992 Prelude had maar 2.2 liter.

Ook de NSX had met zijn 3 liter een veel kleinere motor dan de Ferrari 348 die zijn directe rivaal was, maar slaagde er toch in gelijkwaardige prestaties neer te zetten.
Puike prestaties voor wat ooit een eenmansbedrijf van een klein klein Japaneesje was.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:19
Verwijderd
Citaat:
Dit kan ik nog wel waarderen, gezien de tijd en het geld dat er in is gegaan. Wat ik wel jammer vind is dat er veel mensen zijn die zoiets proberen te bouwen, maar jammerlijk falen omdat ze er achter komen dat ze het gewoon niet kunnen of niet kunnen betalen

Dan krijg je zoiets:

[afbeelding]
that is just terrible

Nooit begrepen waarom sommige mensen hun hele auto willen ombouwen, denken ze werkelijk dat ze het beter kunnen dan de designers die het origineel hebben getekend?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:34
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
that is just terrible

Nooit begrepen waarom sommige mensen hun hele auto willen ombouwen, denken ze werkelijk dat ze het beter kunnen dan de designers die het origineel hebben getekend?
Soms komen mensen met hele mooie dingen aanzetten. Maar als je echt iets moois wilt maken van je auto, dan gaat dat onwijs veel geld kosten en moet je ook wel beschikken over de nodige creativiteit. Ik ken er genoeg die 20-30 duizend in hun auto hebben gestoken, maar dat zijn stuk voor stuk erg mooie wagens geworden.
Ik ken er helaas ook genoeg die denken met 4-5 duizend klaar te zijn... en dat zijn helaas stuk voor stuk verkrachte wagens waar ik nog niet dood in gevonden wil worden

Omdat dit een mooie auto topic is, ga ik even wat fotootjes posten van verbouwde wagens

VW Golf IV:



VW Polo:
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:51
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Soms komen mensen met hele mooie dingen aanzetten. Maar als je echt iets moois wilt maken van je auto, dan gaat dat onwijs veel geld kosten en moet je ook wel beschikken over de nodige creativiteit. Ik ken er genoeg die 20-30 duizend in hun auto hebben gestoken, maar dat zijn stuk voor stuk erg mooie wagens geworden.
Ik ken er helaas ook genoeg die denken met 4-5 duizend klaar te zijn... en dat zijn helaas stuk voor stuk verkrachte wagens waar ik nog niet dood in gevonden wil worden

Omdat dit een mooie auto topic is, ga ik even wat fotootjes posten van verbouwde wagens

VW Golf IV:
[afbeelding]



VW Polo:
[afbeelding]

__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 11:56
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Beiden hebben een air-ride systeem. Op een knopje drukken en de hele auto gaat omhoog of omlaag. In parkeerstand staan ze beide bijna op de grond
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 15:56
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
maar... waarom?
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 18:12
Verwijderd
Sommige mensen vinden het blijkbaar mooi als een auto als een sjiek tegen de grond plakt.
Don't ask why, some things can't be explained
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 18:31
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
ik ga mijn auto juist 'on-verlagen' zsm de originele veren er weer onder (ff sparen, heb ook nieuw shocks nodig ) Ik vind het het mooist als mijn auto lekker rijdt
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 22:50
Verwijderd
Ik hou wel van een stijve vering, maar het moet ook niet té worden he
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 23:26
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
stuiteren op de weg is stom, lekker door kunnen kachelen in win



ja ik vind een mx-5 wel mooi I khou van mijn karretje <3
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-11-2010, 23:40
KIET
Avatar van KIET
KIET is offline
Overigens vind ik de RX-8 ook best wel een gaaf wagentje, om eerlijk te zijn. Ondanks die wat gevoelige wankelmotor - wat op zich ook leuk is om te hebben - maar het ontwerp vind ik lekker vrolijk voor zo'n sportwagentje. Vooral in de Shinka-uitvoering




Sowieso ben ik wel redelijk te spreken over het ontwerp van de laatste generaties Mazda, vooral met de 2, 3 en 6. Die periode eind jaren '90 waren ze wel bijzonder saai aan het worden.
__________________
KIET: "We are not here to create disorder, we are here to protect disorder!"
Wanted: 30 Chinamen and a zeppelin for elaborate practical joke.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 01:08
MTpower
Avatar van MTpower
MTpower is offline
Citaat:
maar... waarom?
Dat vraag ik me bij heel veel hobby's af
Ik kan het wel waarderen als iemand ergens zoveel energie en geld in steekt.
Zo'n airride systeem is trouwens helemaal niet stug, qua rijden merk je het verschil niet met originele vering... in je portemonnee merk je het uiteraard wel. Puur voor show
Ambulances hebben overigens ook zo'n systeem om de luchtweerstand te verminderen als ze ergens heen moeten racen (dan zijn ze sneller).

Tis een leuke hobby, maar je moet er wel het geld en de tijd voor hebben, anders kun je er beter niet aan beginnen, want dan eindig je dus met zo'n pauperbak
__________________
Zoek en gij zult gezocht hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Welchen Film haben Sie zuletzt gesehen, und wie fandest du es?
DanielC
499 21-09-2006 21:23
Games [PC/Xbox360] Testdrive Unlimited
Codaz
2 13-05-2006 18:16
Games Need for speed: Underground 2
Marcade
214 06-01-2005 16:20
De Kantine Wat vinden jullie van die jonge gassies met die golfies??
Lil' Stef
181 22-01-2004 12:37
Vrije tijd vul mijn formule 1 vragenlijstje in en kom in een jongerenblad!
Verwijderd
41 09-01-2004 14:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:51.