Oud 17-11-2014, 18:34
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Hallo,

Bij mij zit er een meisje in de klas die constant aan het staren en glimlachen is en kijkt diep in mijn ogen. Als ik naast haar loop, botst ze vaak tegen mij aan. Vaak staart ze ook naar mijn kruis als ik niet kijk en ik heb geen vlek zitten bij mijn kruis. Ik betrap haar dan, maar dan blijft ze staren. Waarom zou ze dit doen? Want dat doet ze redelijk vaak.

Groetjes,

Jordy
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2014, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Hallo,

Bij mij zit er een meisje in de klas die constant aan het staren en glimlachen is en kijkt diep in mijn ogen. Als ik naast haar loop, botst ze vaak tegen mij aan. Vaak staart ze ook naar mijn kruis als ik niet kijk en ik heb geen vlek zitten bij mijn kruis. Ik betrap haar dan, maar dan blijft ze staren. Waarom zou ze dit doen? Want dat doet ze redelijk vaak.

Groetjes,

Jordy
Ze vind je lekkah denk ik.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2014, 21:26
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Sws hahahaha. grijp haar. Ze blijft niet voor eeuwig naar je pikkie staren!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2014, 21:30
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Neuqseks.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 18-11-2014, 10:14
Verwijderd
Je gulp staat open.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2014, 20:26
Verwijderd
Vragen of ze meer wil zien en als het ja is kan je broek wel uit en die van haar ook... of zel wil je pijpen kan ook.. 😉
Met citaat reageren
Oud 18-11-2014, 22:40
ZaadPlantje
Avatar van ZaadPlantje
ZaadPlantje is offline
Hajahahq sws pijpen ze wil jou pikkie inslikken
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 07:31
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ze zal je wel leuk vinden. Maar dat een meisje dat naar je kruis staart ook gelijk wil pijpen is natuurlijk onzin. Misschien was ze wel in gedachten verzonken en keek ze helemaal niet bewust.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 08:24
Verwijderd
Gewoon met haar praten, een afspraakje maken en een relatie opbouwen. En denk alsjeblieft niet zo vunzig als sommige forumleden hier, het kan, zoals Elin3 al zei, helemaal niet bewust zijn.

Maar ze vindt je bijna zonder twijfel leuk, maar doe alsof je van niets weet, dat maakt het voor alle partijen leuker en spannender. ;-)
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 08:37
Verwijderd
Vunzig? "Lekker vinden", "neuken" en "pijpen" zijn vunzig? Is dat woord van betekenis veranderd of zo?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 09:03
Verwijderd
Citaat:
Vunzig? "Lekker vinden", "neuken" en "pijpen" zijn vunzig? Is dat woord van betekenis veranderd of zo?
Als je denkt te beweren dat ze naar je gulp kijkt, hoeft dat niet meteen dit te zijn:
TheSkiller "Hajahahq sws pijpen ze wil jou pikkie inslikken"
Durian "Neuqseks."

Definitie van vunzig(heid): "onaangenaam doordat het sterk afwijkt van wat men op het gebied van seks en fatsoen normaal vindt" - Dit is wat lichter en kan uiteraard kloppen (dat ze gemeenschap of een relatie wil), maar dat kan toch wel wat mooier geformuleerd worden...
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 13:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gewoon met haar praten, een afspraakje maken en een relatie opbouwen. En denk alsjeblieft niet zo vunzig als sommige forumleden hier, het kan, zoals Elin3 al zei, helemaal niet bewust zijn.
Ik zei helemaal niks Credits gaan naar Pluis!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 13:50
Verwijderd
Citaat:
Ik zei helemaal niks Credits gaan naar Pluis!
Ik heb jullie door elkaar gehaald, excusez-moi.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Als je denkt te beweren dat ze naar je gulp kijkt, hoeft dat niet meteen dit te zijn:
TheSkiller "Hajahahq sws pijpen ze wil jou pikkie inslikken"
Durian "Neuqseks."

Definitie van vunzig(heid): "onaangenaam doordat het sterk afwijkt van wat men op het gebied van seks en fatsoen normaal vindt" - Dit is wat lichter en kan uiteraard kloppen (dat ze gemeenschap of een relatie wil), maar dat kan toch wel wat mooier geformuleerd worden...
Dus jij vindt pijpen en neuken niet normaal op het gebied van seks?
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 16:35
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Neen, het antwoord is neuqseks.
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 19-11-2014, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Dus jij vindt pijpen en neuken niet normaal op het gebied van seks?
Neen, de reacties zijn onsmakelijk...
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 18:18
Jordyqwerty
Jordyqwerty is offline
Nog iets om te vertellen. Eergisteren deed ze een beetje raar. Eerst leek het erop dat ze mij negeerde, maar ging wel naast mij zitten en deed of ik er niet was. Ik zag daarnaast ook dat ze in haar ooghoeken aan het staren was. Daarna (een half uur later) begon ze spontaan met mij te praten. Ik stuurde laatst nog een vraag op Whatsapp en kreeg daar meer dan vijf berichten op. Vindt ze mij leuk of niet?
Met citaat reageren
Oud 20-11-2014, 18:38
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Ik verplaats dit topic toch maar naar liefde en relatie, nu je zo nadrukkelijk wilt weten of ze je leuk vindt.

Waarom knoop je niet gewoon een gesprekje met haar aan, en leer je haar een beetje kennen? Dan zie je vanzelf of jij haar ook leuk vindt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-11-2014, 20:38
Robert-LHC
Avatar van Robert-LHC
Robert-LHC is offline
Ik moest keihard lachen om de OP, mooi verhaal.

Neem het voortouw en knoop een gesprek aan. Als man is het nodig om het voortouw te nemen in zulke situaties
__________________
Gratis video's over sociale & succes psychologie | www.lifehackercoach.com | Online Succes Coaching
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 'Een vrouw kan elke man verleiden'
vedetje
102 22-07-2006 20:53
Algemene schoolzaken CKV: kunst de verleiding
DraYtje
2 30-01-2005 14:29
Liefde & Relatie Verleidsters inhuren
Lorelei
36 27-01-2005 15:49
Verhalen & Gedichten Verleiding en Knuffel
Sjoerd
7 18-10-2004 14:09
Verhalen & Gedichten Pas op, of ik verleid je
Robinson
14 29-03-2004 16:08
Liefde & Relatie De 24 wetten van het verleiden...?
MeCute1983
24 14-04-2002 19:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:30.