Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-02-2021, 22:46
Verwijderd
Citaat:
Bijna nieuw Foo Fighters album
aaaahhhw <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-02-2021, 22:52
Verwijderd
Ik heb een gek idioot zeer intelligent en knap figuur aan de haak geslagen en we lijken gewoon samen door de coronashit te gaan, no matter what
Met citaat reageren
Oud 01-02-2021, 22:53
Verwijderd
Ik zou mezelf meer omschrijven als een knappe, intelligente, maar zeer idiote gek, maar toch passen we bij elkaar.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2021, 22:34
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Onze Roomba
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 08:19
Verwijderd
Jullie kunnen toch wel een kuisvrouw betalen? Nog veel fijner dan een roomba
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 09:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Jullie kunnen toch wel een kuisvrouw betalen? Nog veel fijner dan een roomba
Dat komt ook nog wel, maar pas als het overal goed is ingedeeld/afgewerkt.
Eerst nog een tweetal kasten kopen voor de vrouw haar kleren en andere prul
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 11:46
Verwijderd
Mijn kuisvrouw is gisteren voor het eerste geweest
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 12:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het woord kuisvrouw klinkt toch zoveel vriendelijker dan werkster.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 13:07
Verwijderd
Ik wil ook een kuisvrouw.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 13:44
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Ik ben een kuisvrouw
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 13:48
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Hoe zou het met Kuise zijn?
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 15:09
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Ik wil ook een kuisvrouw.
Dit ja, lijkt me echt ideaal
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 15:15
Verwijderd
Zo verschrikkelijk duur zijn die niet hoor je koopt extra vrije tijd aan een tarief waar ik het bij mijn werkgever niet voor geregeld krijg en bij ons is twee uurtjes per week meer dan genoeg.

Ik begon overigens met kuisvrouw maar die van ons is een man
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 15:57
Verwijderd
Ik heb mijn nieuwe sociale netwerk ook al gevraagd naar een schoonmaakster/hulp in de huishouding. Dikke prima.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 17:11
Verwijderd
Ik moet me er nog even over heen zetten dat ik dat een belachelijke luxe vind. Mijn moeder heeft me wat dat betreft geïndoctrineerd - zij had een groot huis, een gezin met 4 kinderen, een baan en hield evengoed alles bij. Ze doet wat.... laatdunkend over, ik noem maar wat, weer moeten wennen aan werken en zoeken naar een nieuw evenwicht als gezin van 4. Een poetsvrouw voelt echt als idioot, ik werk maar 24 uur. Maar ij moet er toch eens naar kijken, ik vind het zo verschrikkelijk om te doen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 17:47
Verwijderd
Euh jah, maar onze moeders zijn naar de huishoudschool geweest en kregen met de mattenklopper als ze niet in huis hielpen. Weet je, ik betaal (m'n moeder) er maar 10,- per uur voor omdat ze maar ongeveer 65% van de snelheid heeft. Ik vind het echt ronduit schandalig en leg hetzelfde bedrag daarom achteruit om d'r mee te nemen op vakantie naar Amerika ofzo.

Als ik een uurtje bijklus dan kan ik haar daar ruim 10 uur van betalen. Waarom zou ik voor dat geld zelf gaan schoonmaken dan?
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 17:50
Verwijderd
Mijn moeder is Z verpleegkundige en heeft na de geboorte van mijn zus altijd in de horeca gewerkt
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 17:54
Verwijderd
MAAR mijn ouders gunnen zichzelf sowieso weinig luxe en doen alsof ze geen mening hebben over als wij daar andere keuzes in maken, maar dat hebben ze wel, enorm. En dat maakt dat ik het nog wel eens moeilijk vind om mezelf die luxe te gunnen.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 18:23
Verwijderd
Ja maar als je een keer een roloog of iets afkeurends hoort, kan je natuurlijk gewoon jouw visie erop neerzetten en afsluiten met "en als dat niet goed genoeg is is dat jammer maar ik zit in dit geval niet om je mening verlegen eigenlijk"

Maar dan natuurlijk in het lokale spraakgebrek.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 21:37
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Ik heb ook een werkster en kan het iedereen aanraden
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 22:02
Verwijderd
Citaat:
Ja maar als je een keer een roloog of iets afkeurends hoort, kan je natuurlijk gewoon jouw visie erop neerzetten en afsluiten met "en als dat niet goed genoeg is is dat jammer maar ik zit in dit geval niet om je mening verlegen eigenlijk"

Maar dan natuurlijk in het lokale spraakgebrek.
Dat heeft weinig zin want dan krijg ik een preek over dat het niet zo bedoeld is maar dat er een open communicatie mogelijk moet zijn en dat ze zich verbazen over weetikveel en och. Whatever. Hoort er bij, ik ben me bewust van de invloed die ze hebben en ik probeer me er niet meer door te laten leiden. Kleinegeitjes hou je toch.
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 22:11
Verwijderd
Oh jah nee, ik zou dat nooit accepteren. Grenzen en die respecteer je punt uit.

Ieder z'n eigen feestje natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-02-2021, 22:33
Verwijderd
Snap ik ook! Och.

Laatst gewijzigd op 04-02-2021 om 12:42.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 09:42
Verwijderd
Ik snap het wel, het gaat er denk ik om dat ze het niet begrijpt, maar dat ze het ondanks jouw goede uitleg ook nooit zal begrijpen. Soms heb ik het idee dat het gewoon door die generatie zelf komt, dat het nu allemaal voor ons "te makkelijk" zou zijn. Maar jij werkt ook gewoon hard, dus ik zie gewoon dat een hulp in de huishouding/schoonmaakster een reële optie is. Of vertel haar gewoon niet dat je eentje hebt, heeft ze er ook geen oordeel over. Het is jullie leven, niet dat van haar.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 10:39
Verwijderd
Ik weet niet beter dan dat mijn ouders een poets hadden Die was er volgens mij voor mijn geboorte al. Maar zal in het algemeen inderdaad een generatiekloof zijn.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 14:02
Verwijderd
GATVERDAMME WAT ELITAIR
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 17:49
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Luie honden.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 19:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline


Nieuwe kussentjes en headband voor m'n hoofdtelefoon (Sennheiser HD650). In de oude zat inmiddels meer dan 15 jaar gorigheid en waren volstrekt uitgelubberd. De oude headband helemaal flat. En nu zit-ie weer als nieuw
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn moeder had op een gegeven moment genoeg van schoonmaken en toen hadden wij ook een kuisvrouw. Nu is ze zelf kuisvrouw. En toen ze hier een tijdje geleden was heeft ze mijn badkamer schoongemaakt en toen ik grapte dat ze wel vaker mocht komen poetsen, zei ze “ja is toch goed”
Ik haat schoonmaken maar ik kan het ook gewoon niet. En dat klinkt heel stom maar is echt zo dus als zij zin heeft om hier te komen schoonmaken, wie ben ik dan om nee te zeggen.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:02
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Mijn moeder gaat altijd strijken als ze hier is
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:02
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb geen strijkijzer of strijkplank dus dat kan hier niet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:12
Verwijderd
Strijken vind ik leuk
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:20
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder had op een gegeven moment genoeg van schoonmaken en toen hadden wij ook een kuisvrouw. Nu is ze zelf kuisvrouw. En toen ze hier een tijdje geleden was heeft ze mijn badkamer schoongemaakt en toen ik grapte dat ze wel vaker mocht komen poetsen, zei ze “ja is toch goed”
Ik haat schoonmaken maar ik kan het ook gewoon niet. En dat klinkt heel stom maar is echt zo dus als zij zin heeft om hier te komen schoonmaken, wie ben ik dan om nee te zeggen.
Ja de mijne is dus lichamelijk gehandicapt en vroeger was ze misschien wel de Witte Tornado (of eigenlijk was haar moeder dat, tot op haar 70e kwam die met plezier ff het hele huis soppen als een van de 5 nog levende kinderen ziek was hahahah), en toen werkte ze ook vijf ochtenden en twee middagen in de week als kuis.

En ze heeft al iets peperduurs en onvervangbaars gesloopt kwam ik vanmiddag achter
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:28
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Strijken vind ik leuk
Dat gaat ik dus met een passie. Gelukkig doet mijn popje dat wel
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 04-02-2021, 20:29
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Ik weet niet beter dan dat mijn ouders een poets hadden Die was er volgens mij voor mijn geboorte al. Maar zal in het algemeen inderdaad een generatiekloof zijn.
Dit eigenlijk.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Met citaat reageren
Oud 05-02-2021, 14:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja de mijne is dus lichamelijk gehandicapt en vroeger was ze misschien wel de Witte Tornado (of eigenlijk was haar moeder dat, tot op haar 70e kwam die met plezier ff het hele huis soppen als een van de 5 nog levende kinderen ziek was hahahah), en toen werkte ze ook vijf ochtenden en twee middagen in de week als kuis.

En ze heeft al iets peperduurs en onvervangbaars gesloopt kwam ik vanmiddag achter
Super oeps!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2021, 17:44
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Ik ben blij dat ik weer een beetje kan lachen. Mijn leven heeft even heel hard op zijn kop gestaan. Maar ik heb me ontzettend gesteund gevoeld door die paar mensen die ik in vertrouwen heb genomen<3
Met citaat reageren
Oud 05-02-2021, 20:58
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Foto's van de baby in een Crockpot #belveiligthuis
__________________
Wie/Wat is ertur?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 12:15
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Laatste tijd veel van die "vrienden" blokkeren
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 12:28
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Man dit leidt me tot de realisatie dat echte vrienden vinden echt moelijk is, of ik ben slecht in vrienden maken.

Ook ben ik tot de realisatie gekomen dat ik dit soort mensen geen tijd en aandacht moet besteden.

Gelukkig heb ik wel een paar vrienden waar ik echt een hele goede band heb. Zijn erg intelligent, hebben hetzelfde humor en respecteren onze grensen.

Daar ben ik wel erg blij om
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 12:35
XxX_$LUT_XxX
XxX_$LUT_XxX is offline
Daarnaast zijn deadlock, korreltjezout, macrador etc. etc. ook toffe mensen <3
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 12:56
Verwijderd
Heel goed broertje! <3
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Foto's van de baby in een Crockpot #belveiligthuis
Vrienden van me hebben na 5 jaar nog last van die organisatie omdat buren alarm hadden geslagen. Daarnaast was het jongetje een paar keer met nagellak op school gekomen en het paar jaar oudere meisje met blauwe plekken.
Het jochie houdt van z'n nagels laten doen en het meisje houdt van bomen knippen en van haar broertje z'n nagels doen......

Omdat er een ergens een fout is gemaakt in de verwerking van dingen is de bezwaartermijn nu verstreken en dan kan je niets meer
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 16:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb zoveel gezeik gehad met een fysio die dacht dat ik mishandeld werd door mijn vriend omdat ik onder de blauwe plekken zit altijd maar nu blijkt dat ik een stollingsziekte heb.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 16:29
Verwijderd
Nou ik heb recentelijk best wat nare dingen over 'm gedacht hoor, maar dat heeft er nooit bijgezeten. Jeetje.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 16:59
Verwijderd
Over de fysio van Daan?
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 17:17
Verwijderd
Over chauf, d'r ex.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 17:18
Verwijderd
Pixel die sneeuwvlokken probeer te vangen trouwens
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 17:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nou ik heb recentelijk best wat nare dingen over 'm gedacht hoor, maar dat heeft er nooit bijgezeten. Jeetje.
Wat dan? Mag ook in pm.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 07-02-2021, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Man dit leidt me tot de realisatie dat echte vrienden vinden echt moelijk is, of ik ben slecht in vrienden maken.

Ook ben ik tot de realisatie gekomen dat ik dit soort mensen geen tijd en aandacht moet besteden.

Gelukkig heb ik wel een paar vrienden waar ik echt een hele goede band heb. Zijn erg intelligent, hebben hetzelfde humor en respecteren onze grensen.

Daar ben ik wel erg blij om
Vrienden maken is niet per se moeilijk, maar vrienden behouden wel ik vind veel vrienden hebben overrated, maar ik ben dan ook echt helemaal tevreden met twee of drie mensen om me heen. En ik weet niet hoe mijn sociale leven er uit zou zien zonder Jos.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Kleine dingen die je blij maken-topic #3
Destruct!
500 10-05-2020 19:09
Psychologie Depressie of aanstellerij?
dreklop
8 02-05-2014 00:13
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
Beleidszaken Het verplaatsen van de saai-topicreeks naar Onzin
Verwijderd
500 03-05-2010 09:54
De Kantine Weerwolfspel # 65
Tink*
500 13-01-2010 21:00
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:12.