Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2002, 13:53
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Voor alle duidelijkheid, dit is geen oproep aan meisjes om me uit te vragen ofzo. Ik wil gewoon weten waar ik zijn moet om mensen te vinden die zijn zoals ik.

Ik denk dat ik een wat meer intellectueler type ben..... en waar vind je mensen (dus ook meisjes) die ook wat intellectueler zijn en intellectuele mensen zoeken.
Ik bedoel overigens niet een datingclub ofzo, gewoon een normale openbare gelegenheid ofzo waar dergelijke mensen komen en waar ik dan contact zou kunnen leggen.

Ik heb al wel ontdekt dat ik het normale bar gedoe, uitgaan dus, geen donder aan vind.
Verder heb ik volgens velen ook wat weg van een scouting type en ben ik ook echt een persoon die daar past. - Daar ga ik misshcien nog een keer op maar het is op zaterdag en dan heb ik eigenlijk nog geen tijd.

Maar waar vind ik zulke mensen?
* als je uitgaan zegt, zeg er dan wel duidelijk bij hoe ik die mensen herken en waar ik ze vind.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-10-2002, 13:56
Verwijderd
beetje moeilijk, wil je mensen die zichzelf nogal intellectueel vinden, zijn dat de mensen die jij ook intellectueel vindt? *noemt maar geen namen *

Misschien moet je op stijldansen gaan ofzo?
Of uitgaan op plaatsen waar veel studenten komen...?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 13:57
Verwijderd
Intellect komt in vele soorten. Je kan aan iemand's gedrag niet altijd zien hoe intelligent hij / zij is. Als je dat wel denkt te kunnen, ben je bevooroordeeld.

En tsja, je zal wel niet op een schaakclub willen gaan ofzo?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 14:03
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
de bieb....? sorry grapsjeuh..

maaruehmz, met uitgaan, denk dat je de wat intelligentere meisjes toch wel kunt herkennen aan het soort kleding wat ze dragen.. ik wil niet generaliserend doen ofzo (maar ik doe het toch..) maar, de wat jij intellectuelere meisjes, die dragen over het algemeen, nettere en stijlvollere kleding dan de anderen.. Dus niet hoe korter, hoe bloter, hoe hoger, enzz..

verder, als jij een beetje een scouting typ bent, waarom ga je daar niet op? (Ik las dat je er nog geen tijd voor hebt, omdat het op zaterdag is, maar is dat echt alleen op zaterdag..? Een vriendin van mij zit ook op scouting, maar dat is op donderdag.. Ik weet het niet hoor, want ik heb er geen verstand van.. )
Maar als het je leuk lijkt, ga dan, zodra je een keer tijd hebt, eens kijken en informeren..

Ik denk dat je vast nog wel een andere hobbie hebt, of een sport die je leuk vindt.. Misschien dat je daar wat mee zou kunnen doen.. Ontmoet je misschien niet zozeer intellectuele meisjes, maar wel meisjes met iig een zelfde interesse als jij..

En op school, bij je in de klas wellicht, zullen toch ook wel slimme meiden zijn?? Ik las dat je in 4 atheneum zit, dus meisjes bij je in de klas moeten dan ook wel slim zijn, lijkt me zo..?
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 14:05
Verwijderd
Wie zoekt, zal niet vinden. Dat is één van de cardinal rules of love. Je kunt je zoekgebied wel enigszins beperken door iig niet teveel te verwachten van naar discotheken te gaan, want de kans dat je daar een interessant gesprek over psychologie, maatschappij of filosofie aan kunt knopen met een meisje is erg klein.

Eigenlijk is er geen antwoord op te geven. Misschien is dit forum nog wel de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Misschien is dit forum nog wel de beste oplossing.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 14:07
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
Eigenlijk moest er niet eens een achter staan, want is gewoon een feit
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 16:04
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef:
Eigenlijk moest er niet eens een achter staan, want is gewoon een feit
Mjah, maar een groot probleem is meestal wel de afstand

Stel ik herformuleer de vraag: waar vind je een beetje leuke meisjes in jouw omgeving?

Dan wordt het al een stuk moeilijker als je geen uitgaanstype bent. Neem mij nou bijvoorbeeld. Ik werk fulltime en zit dus niet meer op school. Mijn studie volg ik schriftelijk op afstand. Vrienden om mee te gaan stappen heb ik ook niet.

Dus stelt zich de vraag: wat voor soort hobbies hebben meisjes? Waar tref je leuke meisjes aan? De dansschool? De hockeyvereniging? (toch maar niet ) Bij de basketbal?

Erm, vraagje aan de meiden dus: van welke vereniging oid zijn jullie lid waar je als jongen ook welkom bent?

Na ja, ik kan op zich altijd alsnog wel uitgaan..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 16:17
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
******** schreef:
Erm, vraagje aan de meiden dus: van welke vereniging oid zijn jullie lid waar je als jongen ook welkom bent?

volleybal; zitten ook jongens op; oa 2 vrienden van mij..
We hebben vaak te gelijk wedstrijden en drinken na de wedstrijden wat na..
Het is alleen dus geen gemengde sport, maar wel errrug leuk en gezellig! (nu nog wedstrijden winnen... )


__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:03
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Bedankt...

ik zal nog eens naar die scouting kijken...

Maar over dat intellectueel.
Ik durf niet keihard te beweren dat ik een intellectueel ben en nog minder hard dat ik per sé een intellectueel wil... maar gezien grote interesses en gezien het feit dat ik graag discusseer over intellectuele zaken doet me vermoeden van wel.

Belangrijkste is dat het niet zo iemand is die je voor gek aan ziet omdat je je in dingen interesseert... - het lijkt een beetje een trend om ongeïnteresseerd te zijn...

En ten tweede vind ik het gewoon leuk om met een intellectueel om te gaan


En PardonME, generaliseren is niks mis mee hoor - het is gewoon iets stellen wat voor meerderheid klopt wat noodzakelijk is als je met grote getallen werkt.
Maar als ik er nog eens kom zal ik er op letten.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:27
Verwijderd
1 probleempje met teamsporten is wel: er worden dingen van je verwacht. Je kan je voorstellen dat wanneer je laat begint met een teamsport dat je nogal ver achterloopt :/

Pfff *breekt zich het hoofd over de mogelijkheden* .. *zit wanhopig heen en weer te lopen in zijn kamer* .. *wil de feestdagen niet weer alleen zijn*
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 19:58
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Op school, of in bepaalde uitgaansgelegenheden (dus niet in breezer-tenten),in het park, in de bieb
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:01
Verwijderd
Citaat:
rosi schreef:
bepaalde uitgaansgelegenheden (dus niet in breezer-tenten)
Nog tips voor in R'dam?
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:04
Verwijderd
Op de universiteit, in de trein, via dit forum, tijdens het uitgaan (en dan net zoals rosi aangeeft niet van die Breezerdisco's, maar meer studentenkroegjes)
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 20:23
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
in die bieb
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
******** schreef:
Nog tips voor in R'dam?

doelencafe, cafe floor<< allebei heel rustig maar niet echt om mensen te leren kennen, meer om met iemand aan een talfetje te zitten

de beurs (danscafe)<<1 grote hockeyclub maar veel studenten/studentes

en een aantal cafeetjes aan de oude haven..


Ik ga niet zo vaak ui in R'dam ei'k
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2002, 21:32
Verwijderd
Die vind je niet precies ergens. Ik vind mezelf intelligent genoeg, maar je vind me ook in een discobar vol boeren met een IQ van 70 Nou ja, ook wel in de bibliotheek eigenlijk

<edit> Ow herkennen? Uhm... *denkt even na* Tja, niet van die typische breezerdozen met die afgrijselijk duidelijke lijn om de lippen en de bruine metallic lippenstift... daar heb ik echt nog nooit een intelligente bij ontmoet. Verder kun je ze niet echt herkennen... gewoon ff mee praten

Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 21:35.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 06:44
Verwijderd
Als je genoeg meisjes ontmoet zit er vanzelf wel eentje van jouw type bij (of misschien wordt ze dat wel: liefde maakt blind ). Wanneer je zoekt vindt je ze vaak niet, niet zoeken doet vinden.

Hoe je mensen herkent? Zoals altijd, met ze praten. Aan uiterlijk valt weinig te herkennen over het algemeen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 23-10-2002, 10:36
Verwijderd
in een lijkhuis?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 10:55
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nare man schreef:
Wie zoekt, zal niet vinden. Dat is één van de cardinal rules of love.
Kan zijn dat ik een uitzondering ben, maar volgens mij heeft jou Kardinaal het bij het verkeerde eind.

(Op korfbalclubs zijn meestal wat intelligentere mensen te vinden dan op de meeste (schaak- enzoclubs niet meegerekend) sportclubs ) Lastig is wel dat de slimmere meisjes er mee stoppen als ze gaan studeren, maar 17-jarigen/18-jarigen zijn er vast wel.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:01
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ik zoek al zo'n 3 jaar niet en heb nog niks gevonden.

Ik ga toch echt het 'wel zoeken' proberen.
En die regel lijkt me onzin.

ALs je verstandig zoekt vergroot je de kans op een kennismaking met de juiste persoon en alle kennismakingen die je zou hebben zonder te zoeken heb je nog steeds. Met zoeken vergroot je gewoon de kans dat je wat krijgt...

En het geeft niet als meisje niet intellectueel is... als ik verliefd op haar ben, zij op mij, en zij zich niet ergert aan mijn intellect enzo dan is het in orde

edit: wat ik eigenlijk wel eis is dat ze rationeel probeert te denken... of in ieder geval niet emotioneel denken. (but ya never know in love)
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.

Laatst gewijzigd op 23-10-2002 om 19:08.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 19:27
Nuck
Nuck is offline
In winkels ...
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:23
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Kan zijn dat ik een uitzondering ben, maar volgens mij heeft jou Kardinaal het bij het verkeerde eind.

(Op korfbalclubs zijn meestal wat intelligentere mensen te vinden dan op de meeste (schaak- enzoclubs niet meegerekend) sportclubs ) Lastig is wel dat de slimmere meisjes er mee stoppen als ze gaan studeren, maar 17-jarigen/18-jarigen zijn er vast wel.
Ik denk het niet, als je bewust op zoek gaat lukt het vaak minder goed. Bekend feit. Natuurlijk kun je wel naar plekken gaan waar de kans dat je een leuk iemand tegenkomt groter is en op die manier Lady Luck een handje helpen, maar te geforceerd zoeken straal je uit...vrouwen willen geen wanhopige man, die is namelijk minder vruchtbaar...
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:24
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Op veel dans-scholen zijn er veel meer vrouwen als mannen, dus zoek een dansstijl uit die je wat lijikt en je hebt dames genoeg om mee te dansen...

(vereist wel enig gevoel voor ritme en plezier in dansen, maar als je het eenmaal een beetje kan - 'kan dansen' is wat mij betreft heel aantrekkelijk in een man..)
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 20:38
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk het niet, als je bewust op zoek gaat lukt het vaak minder goed. Bekend feit. Natuurlijk kun je wel naar plekken gaan waar de kans dat je een leuk iemand tegenkomt groter is en op die manier Lady Luck een handje helpen, maar te geforceerd zoeken straal je uit...vrouwen willen geen wanhopige man, die is namelijk minder vruchtbaar...
ok, ik ga niet wanhopig op zoek. Ik breid zoekgebied uit en probeer mijn (algemeen erkend als) goede eigenschappen te activeren en te tonen.
Slechte eigenschappen heb ik bijna niet... luiheid....

algemeen erkend als slechte eigenschappen heb ik er wel veel... zegmaar minstens 40%
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2002, 20:54
Verwijderd
Je moet gewoon jezelf zijn. Dat is wel het meest bebaarde uitgemolken cliché van de hele wereld, maar als je jezelf bent doe je het meest relaxed. Misschien 'krijg' je dan niet bijzonder snel een vriendin, maar je moet het ook niet als iets essentiëels zien. Het is natuurlijk heel leuk, maar uiteindelijk draait het toch of je met jezelf in het reine bent. En dat kan heel goed zonder vriendin.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 21:05
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Tis ook een beetje generaliserend om te zeggen dat in uitgaansgelegenheden alleen maar dozen met 3 hersencellen en elke avond een andere jongen komen... ligt er maar net aan wat voor soort tent je binnengaat en wie je treft.
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 21:19
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
nare man schreef:
Ik denk het niet, als je bewust op zoek gaat lukt het vaak minder goed. Bekend feit. Natuurlijk kun je wel naar plekken gaan waar de kans dat je een leuk iemand tegenkomt groter is en op die manier Lady Luck een handje helpen, maar te geforceerd zoeken straal je uit...vrouwen willen geen wanhopige man, die is namelijk minder vruchtbaar...
Je m'excuse, excusez-moi stp. Ik had de regel van de Kardinaal helemaal verkeerd gelezen en aldus omgedraaid.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 21:52
Manuzhai
Avatar van Manuzhai
Manuzhai is offline
Is misschien te makkelijk, maar misschien op school/bij je studie/studentenvereniging? Op die manier kun je in ieder geval zeker zijn van een (weliswaar nogal brede) zekere overeenkomstigheid op het gebied van intellect.
__________________
Slechts beschikbaar via naamzoek/privebericht.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 22:27
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
Citaat:
Tom schreef:
Tis ook een beetje generaliserend om te zeggen dat in uitgaansgelegenheden alleen maar dozen met 3 hersencellen en elke avond een andere jongen komen... ligt er maar net aan wat voor soort tent je binnengaat en wie je treft.
Dat denk ik ook niet. Maar de concentratie mensen die ik zoek is daar volgens mij bijzonder laag. Als we het scheikundig bekijken heb ik meer kans bij een hogere concentratie.
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 22:47
Verwijderd
Citaat:
******** schreef:
1 probleempje met teamsporten is wel: er worden dingen van je verwacht. Je kan je voorstellen dat wanneer je laat begint met een teamsport dat je nogal ver achterloopt :/

Pfff *breekt zich het hoofd over de mogelijkheden* .. *zit wanhopig heen en weer te lopen in zijn kamer* .. *wil de feestdagen niet weer alleen zijn*
Je kan je voorstellen dat er verschillende teams zijn met verschillende niveaus dus, kom op en doe gewoon mee.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2002, 22:49
Verwijderd
Sorry hoor maar hoezo ontmoet je nou altijd mensen met uitgaan. Ja je ontmoet ze daar maar ik ontmoet ook veel mensen via via, ook via school, heel heel heel zelden via het net. Maar als je vrienden hebt dan hebben die toch ook vrienden. Of dansen daar heb ik echt veel mensen leren kennen.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 08:03
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef:
Is misschien te makkelijk, maar misschien op school/bij je studie/studentenvereniging?
Wat ik me daarbij afvraag: ik ben aangesloten aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN via PBNA), door middel van mijn studie op afstand.

Kan je dan lid worden van een studentenvereniging bij jou in de buurt (R'dam)? En daarbij: hoe moeilijk doen ze? Ik werk nou eenmaal fulltime, dus kan het me niet veroorloven hele dagen eraan te besteden..

Maar goed *gaat vanavond kijken naar het basketbal-training bij hem in de buurt* (dit overigens ook meer gewoon voor normaal sociaal contact)

Laatst gewijzigd op 24-10-2002 om 08:46.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 08:47
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
******** schreef:
Wat ik me daarbij afvraag: ik ben aangesloten aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN via PBNA), door middel van mijn studie op afstand.

Kan je dan lid worden van een studentenvereniging bij jouw in de buurt (R'dam)? En daarbij: hoe moeilijk doen ze? Ik werk nou eenmaal fulltime, dus kan het me niet veroorloven hele dagen eraan te besteden..

>>>Nee volgens mij gaat dat niet hoor, ik denk dat de databases van de universiteiten van Rotterdam gekoppeld zijn aan de studentenverenigingen.
Anders zou ik nu ook al lid worden met m'n 6vwo Maar goed, ik ben de kenner niet. Je hoeft er niet hele dagen aan de besteden, alleen hele nachten.. borrels tot 4 uur 's morgens zijn geen uitzondering.

Maar goed *gaat vanavond kijken naar het basketbal-training bij hem in de buurt*

>>>>>
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 09:56
Verwijderd
als hbo'er kun je ook lid worden van een studentenvereniging hoor
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:37
Verwijderd
Citaat:
tacidvs schreef:
Kan zijn dat ik een uitzondering ben, maar volgens mij heeft jou Kardinaal het bij het verkeerde eind.

(Op korfbalclubs zijn meestal wat intelligentere mensen te vinden dan op de meeste (schaak- enzoclubs niet meegerekend) sportclubs ) Lastig is wel dat de slimmere meisjes er mee stoppen als ze gaan studeren, maar 17-jarigen/18-jarigen zijn er vast wel.
Mijn vriendin speelt korfbal In t eerste nog wel!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-10-2002, 10:42
20marianne12
20marianne12 is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef:
Misschien moet je op stijldansen gaan ofzo?
Ja of je moet een vriend hebben op stijldansen met een leuke danspartner. Zo ken ik mijn vriendje ook (hij is dus de danspartner van mijn vriendin).
En korfbal ja das natuurlijk ook erg gezellig ...
__________________
Als geduld een schone zaak is, heb je voor msn smetvrees nodig
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 10:55
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Goes15 schreef:
Mijn vriendin speelt korfbal In t eerste nog wel!
Waar?
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:08
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
tacidvs schreef:
jou Kardinaal
jouW kardinaal
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 14:59
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
Gothic schreef:
jouW kardinaal
Ik had het al gezien, maar wilde geen wijziging maken omdat je niet mag kwebbelen. Had ook kunnen wijzigen in het bericht zelf, maar dat staat altijd zo stom. Tikfoutje.
__________________
back in black and with a vengeance
Met citaat reageren
Oud 24-10-2002, 22:01
saxy girl
saxy girl is offline
awel, das nu een moeilijke vraag. maar 'k denk da ge niet op zoek moet gaan, ge zult ze wel tegenkomen.

bovendien komt ge zo iemand nie direct tegen, ge moet geluk hebben. soms blijken degenen die zich tof, lief, sympathiek, ... voordoen, eigenlijk serieuze vervelende $$$$$$$ te zijn.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 10:54
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
******** schreef:
Nog tips voor in R'dam?
Hollywood gwoehhaha
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 11:12
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
20marianne12 schreef:
Ja of je moet een vriend hebben op stijldansen met een leuke danspartner. Zo ken ik mijn vriendje ook (hij is dus de danspartner van mijn vriendin).
En korfbal ja das natuurlijk ook erg gezellig ...
Och, 'een paardrijmeisje' is ook leuk vind ik. Kwam er gisteren nog één tegen
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Och, 'een paardrijmeisje' is ook leuk vind ik. Kwam er gisteren nog één tegen
*is paardrijmeisje* Natuurlijk zijn wij leuk!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 21:15
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Ah, 't lastige met paardenmeiden is dat je al die verhalen aan moet horen en net doen of het je wat kan schelen...

Dat nou niet zo zeer, maar 't helpt wel als je een beetje openstaat voor de beesten. Mijn vriend rijd zelf niet (wil wel beginnen geloof ik) maar vind het wel leuk om m'n paardje te bezoeken en wat tijd door te brengen. Als hij er echt een hekel aan had zou ik hem niet meenemen.

Oh, en je moet wel een beetje tegen competitie (in aandacht) kunnen, helemaal als ze een eigen- of verzorgpaard heeft...
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:14
Verwijderd
Ach, ik hou van dieren .. dus dat zou geen enkel probleem zijn

*heeft overigens The Horse Whisperer gelezen*
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 22:17
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef:
Hollywood
Euh, nee .. dank je Been there, done that
Met citaat reageren
Oud 25-10-2002, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Dark Angel schreef:
Ah, 't lastige met paardenmeiden is dat je al die verhalen aan moet horen en net doen of het je wat kan schelen...

Dat nou niet zo zeer, maar 't helpt wel als je een beetje openstaat voor de beesten. Mijn vriend rijd zelf niet (wil wel beginnen geloof ik) maar vind het wel leuk om m'n paardje te bezoeken en wat tijd door te brengen. Als hij er echt een hekel aan had zou ik hem niet meenemen.

Oh, en je moet wel een beetje tegen competitie (in aandacht) kunnen, helemaal als ze een eigen- of verzorgpaard heeft...
Dan zijn ze toch weer gelukkig met mij. Ik ben een paardrijmeisje maar ik heb alleen les...

(wij moeten toch ook hun voetbalverhalen aanhoren? )
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 07:16
Rerisen Phoenix
Avatar van Rerisen Phoenix
Rerisen Phoenix is offline
ik heb eens op paardrijden gezeten....

uitsluitend om het te kunnen. Die beesten boeien me verder niks. Alhoewel ik me nu waarschijnlijk zou interesseren in hun biologie en ook o.a. hersengrootte. Maar dat beest verzrogen enzo....
__________________
Ik denk meer dan jij dus ik besta meer dan jij.
Met citaat reageren
Oud 26-10-2002, 08:12
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef:
(wij moeten toch ook hun voetbalverhalen aanhoren? )
Nee hoor Ik kijk amper nog voetbal
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me niet meer leuk?
Riechedly
14 16-04-2016 10:15
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$]
Oktober
9 21-03-2004 14:54
Muziek De Wetten van De Haan en Dekker [voor beginnende bands!]
Verwijderd
12 01-04-2003 08:40
Verhalen & Gedichten Begin van mijn boek, dat nu bij een uitgeverij ligt!!!
Anne
21 24-09-2001 12:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:16.