Oud 27-05-2004, 15:17
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
oke, veel examens zijn nu geweest, hoe schat je je kansen in, ga je het halen of bereid je je al voor op een her- ofwel nog een jaartje ploeteren

ik denk nu optimistisch en ga er vanuit dat ik geslaagd ben
(geen hoogmoed, maar realisme met een vleugje wensgedachte)
__________________
nooit meer
Advertentie
Oud 27-05-2004, 15:18
sdekivit
sdekivit is offline
heb 4 examens gehad en ben voor alle 4 geslaagd, dus ik ga het wel halen
Oud 27-05-2004, 15:24
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb er nog maar 2 gehad en nog 6 te gaan, dus er kan nog veel gebeuren.
Maar de 2 die ik gehad heb, waren wel de moeilijkste, dus ik denk dat het wel gaat lukken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 27-05-2004, 15:28
mee-eens
mee-eens is offline
hmmm ik zie het niet meer zitten. Heb echt alles gegeven dit jaar voor geschiedenis! Super veel geleerd bla bla bla... De juf heeft me geholpen en dan nog haal ik een onvoldoende!!! Ik snap het gewoon niet

Dinsdag Engels... daar ben ik al helemaaaaaal slecht in! Ook nog nooit een voldoende voor kunnen halen
En ja... als dat een 4 zou zijn als eindcijfer en geschiedenis een 5 en de rest een 6 okeeej dan ben ik geslaagd... maar ik heb een heeeeel groot vermoeden dat ik ga zakken terwijl ik al in de vierde ben blijven zitten. Ik mag nu wel zakken uiteraard maar ik wil van school af!!!!

Aaaaah ik heb totaal geen zin/put/ whatever meer om te gaan leren voor morgen. Bovendien kan ik me niet langer dan een half uur concentreren en dan zit ik daar examens te maken. Eerst Nederlands en dan economie

Nou ja... ik hoop dat ze toch de vlag voor me mogen uithangen maar ik betwijfel he

Succes in ieder geval allemaal!!!
Oud 27-05-2004, 15:28
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
ooh ja, en succes nog allemaal natuurlijk!
__________________
nooit meer
Oud 27-05-2004, 15:32
Luego
Luego is offline
4 gehad t.n.t., allemaal voldoende.
nog 2 te gaan, die gaan ook wel lukken .

succes iedereen!
Oud 27-05-2004, 15:35
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
euhm...k heb r 2 gehad...voor 1 ben k ieder geval geslaagd...voor die ander mocht k een 3,9 halen...en m´n cijfer was tussen de 5,2 en 6,3 ofzow! maar dan ben k jah wel geslaagd eigenlijk, maar nu heb k nog duits..ja red k wel, en engels...euhm...ja hoop t, is niet me sterkste vak...en economie moet ook wel te halen zijn denk ik!!
__________________
LiFe iS sHiT aNd ThAn YoU DiE, sO fUcK tHiS wOrLd AnD LeTs GeT HiGh!!
Oud 27-05-2004, 15:37
AILILLA
AILILLA is offline
2 gehad, nog 6 tegaan... morgen ec.. daar ben ik dramatisch slecht in, maar ik ga voor de 2,5 eindig ik op een 5.
moet lukken toch? dus, ja, ik denk dat ik wel ga slagen.
__________________
I wish I was special, so f****** special, but I'm a creep...
Oud 27-05-2004, 15:38
Barbabob
Avatar van Barbabob
Barbabob is offline
keb er 3 gehad...nu nog 4 te gaan dus..ik ga als het goed is wel slagen !! Engels en bio worde te moeilijk voor mij...ach ja dan maar allebei met een 5 afsluiten dan slaag ik nog
__________________
Clickity click...barba trick !
Oud 27-05-2004, 15:49
Verwijderd
ik heb er 2 gehad, nog 4 te gaan. morgen NL en Economie. economie ben ik zwaar slecht in, dus daar zal het ook vanaf hangen. met een 3.7 sta ik een 5, daar ga ik voor. en dan dinsdag engels, gaat lukken, en woensdag bio. zal ook een spannend examen zijn. ik hoop dat ik het ga redden. alles kan nog gebeuren.
Oud 27-05-2004, 15:50
Frank_YY
Avatar van Frank_YY
Frank_YY is offline
voor mij is nog niks zeker, heb 3 examens gehad, waarvan ik voor 2 wel voldoende heb.. gister had ik wiskunde maar weet niet zeker, moest een 5,5 halen en dat is nét wel of nét niet gelukt waarschijnlijk.. en morgen komt eco en daar moet ik een 5,0 op halen en ik denk niet dat dat gaat lukken.. want ik snap er niej zoveel van.. als ik morgen dus verpest moet ik ak goed maken, anders zak ik en zo niet dan moet ik herkansen.. pfff
__________________
alleeN aan zee iS de kuSt veiliG..;)
Oud 27-05-2004, 16:00
justlikeme!
justlikeme! is offline
nou de eerste twee heb ik wel gehaald.. Het zal aan morgen liggen of ik het voor de rest ook ga halen. Zie erg op tegen nederlands, en als ik daar morgen een onvoldoende voor haal kan ik het vergeten, aangezien het wel zo goed als zeker is dat ik biologie en economie niet ga halen (moet voor beide 5,4 halen).. dus wordtnog spannend morgen
__________________
kben niet gek maar een vliegtuig :P
Oud 27-05-2004, 16:04
naNs
Avatar van naNs
naNs is offline
2 gehad, geschiedenis en wiskunde.. voor die vakken moestik m'n hoogste cijfer halen.. en schatte ik het moeilijkste in... Beide goed gemaakt....

xie't wel zitten
__________________
Blijf dronken, voorkom een kater....
Oud 27-05-2004, 16:13
Verwijderd
5 gehad en nog 2 te gaan. Volgens mij heb ik alles voldoende afgesloten. Als ik morgen Engels voldoende maak ben ik zeker geslaagd, want woensdag kan ik voor aardrijkskunde dan een 1 halen (ik sta er dan een 4 voor).
Oud 27-05-2004, 16:13
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik heb er 5 gehad, en maar van 2 weet ik zeker dat ik genoeg heb (Nederlands en Latijn). Biologie heb ik waarschijnlijk wel nét genoeg gemaakt (min. een 4.7, moet een 4.8), wiskunde met een beetje soepel nakijken/norm ook wel, maar natuurkunde wordt waarschijnlijk mijn herkansing... En die exacte vakken zijn wel het meest riskant bij mij. Ik weet het dus nog niet, maar ik blijf hopen... (ohja, en leren!)
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 27-05-2004, 16:15
Verwijderd
ik heb er nou 4 gehad, en dat ging allemaal wel, zelfs economie
Oud 27-05-2004, 16:31
fener4ever1907
fener4ever1907 is offline
hoop van wel
__________________
TunCaY SaNlI
Oud 27-05-2004, 16:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 27-05-2004 @ 17:13 :
5 gehad en nog 2 te gaan. Volgens mij heb ik alles voldoende afgesloten. Als ik morgen Engels voldoende maak ben ik zeker geslaagd, want woensdag kan ik voor aardrijkskunde dan een 1 halen (ik sta er dan een 4 voor).
idem ditto maar dan ipv aardrijkskunde scheikunde.
Ads door Google
Oud 27-05-2004, 16:39
schietgeweer
Avatar van schietgeweer
schietgeweer is offline
Nederlands: ziet er goed uit
Geschiedenis: ziet er ook goed uit
Latijn: ziet er minder goed uit, maar hopelijk nog wel net voldoende
Economie: ziet er op eerste gezicht ook goed uit
Engels:
Duits:
Wiskunde A12: wordt moeilijk, maar ik mag het nu waarschijnlijk verneuken
Aardrijkskunde: zal wel loslopen
__________________
ik sla foetussen als vissen dood.
Oud 27-05-2004, 16:42
kaarinetjuh
Avatar van kaarinetjuh
kaarinetjuh is offline
Duits: 7.-8.5
Tekenen: 5.5-7
Geschiedenis: geen flauw id iig een 4.1 die ik moest halen
Wiskunde ook wel een 4.4 gehaald

nog 3 te gaan
__________________
Dream as you'll live forever, live as you'll die today
Oud 27-05-2004, 16:44
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
2 gehad. nog 4 te gaan waarvan 3 voor mij een eitje zijn dus dat gaat wel lukken. op zich hing alles bij mij af van duits als dat maar voldoende was dan mag geschiedenis en engels onvoldoende zijn en duits is cker een voldoende dus ik denk wel dat t gaat lukken!
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 27-05-2004, 16:44
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Heb er nu 3 gehad en moet er nog 4. Die 3 die ik gehad heb heb ik allemaal goed gemaakt en sta ik dus nog gewoon voldoende
Moet nog economie morgen, daar ben ik best goed in en mag een2,9 halen dus dat komt ook wel goed.
Nederlands morgen, ga er wel vanuit dat dat gaat lukken.. moet een 4 halen geloof ik, maar ja als de tekst je niet ligt
En Engels, daar ben ik het slechtst in, moet een 5 halen. Of dat lukt weet ik niet, maar goed je mag ook nog een 4 en een 5 hebben, dus in het ergste geval kan ik een 1 halen. Die 1 heb je altijd dus dat gaat ook wel goed komen
En dan nog aardrijkskunde, ga er van het weekend voor leren en dan moet het ook wel lukken denk ik zo.
Conclusie, ga ervanuit dat ik geslaagd ben
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 27-05-2004, 17:40
the tourist
the tourist is offline
Misschien.
Biologie en natuurkunde gingen niet goed, maar ik denk dat ik voor allebei net de 6 heb gehaald, of net niet. Wiskunde en Nederlands heb ik zeker wel gehaald. Nu hangt het van scheikunde af.

Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 20:13.
Oud 27-05-2004, 17:46
*sunrise1986*
Avatar van *sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Ik weet het niet, de uitslagdag (17 juni!) gaat iig spannend worden. Ik vindt het moeilijk om mijn cijfers in te schatten met nakijken, want ik wil niet te hoog uitkomen dus kom ik laag uit. Naja ik weet het gewoon niet.
Oud 27-05-2004, 17:59
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
tja, economie 1,2 was het enige waar het spannend was, zonet gehad, ik denk wel dat ik genoeg punten heb om een 6 te staan...

de rest is easy, geen stress en het moeilijkste is al geweest (alleen nog engels, wiskunde en ak, met een 2,5 lukt dat wel )
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Advertentie
Oud 27-05-2004, 18:05
L1
Avatar van L1
L1 is offline
virtueel geslaagd, morgen zonder kleerscheuren ook ECHT geslaagd
__________________
No intensity, no victory
Oud 27-05-2004, 18:24
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Tussenstand: 50-50 ... 't gaat net wel, net niet... Damn!
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 27-05-2004, 18:25
Jarahh
Avatar van Jarahh
Jarahh is offline
Citaat:
Tryptamine schreef op 27-05-2004 @ 18:59 :

de rest is easy, geen stress en het moeilijkste is al geweest (alleen nog engels, wiskunde en ak, met een 2,5 lukt dat wel )
Wanna change?
__________________
Why keep your right to remain silent? - Loesje-
Oud 27-05-2004, 18:32
Konstantine
Konstantine is offline
Ik ben voor Nederlands in ieder geval geslaagd.
Geschiedenis ging echt heel slecht, dus daar heb ik weinig vertrouwen in.
Engels, Duits, wiskunde en Frans moet ik nog maken. Over de talen maak ik me geen zorgen, maar wiskunde wordt nog moeilijk, en ik mag niet voor wiskunde én geschiedenis een 5 staan. Bah. Dat wordt nog een hoop leren.
Oud 27-05-2004, 18:38
Nebula
Nebula is offline
Vast wel. Ik heb mijn moeilijkste examens in ieder geval allemaal achter de rug en die gingen over het algemeen wel goed. De rest moet ik wel heel slecht maken om het te verknallen en de kans daarop is vrij klein.
Oud 27-05-2004, 18:49
GinaGina
Avatar van GinaGina
GinaGina is offline
JA! Kan niet meer zakken triliditidie (tenzij ik voor engels lager dan een 1,3 haal)
__________________
:)
Oud 27-05-2004, 19:07
brennie xx
Avatar van brennie xx
brennie xx is offline
als ik dat zo zie heb ik echt makkelijke examen vakken en moet ik tog echt wel dom zijn om niet te slagen.. heb geen frans geen wiskunde geen m&o geen aardrijkskunde... beter
__________________
ben nie dom, ben gewoon blond!
Oud 27-05-2004, 21:18
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Het lukt wel, maar minder goed dan ik had gehoopt/verwacht.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 27-05-2004, 21:20
Dynamico
Avatar van Dynamico
Dynamico is offline
Gaat wel lukken. De vraag is alleen met welke cijfers..
__________________
't Kan verkeren.
Oud 27-05-2004, 21:27
miss Elise
Avatar van miss Elise
miss Elise is offline
tot nu toe heb ik wel redelijk gehaald. nederlands en geschiedenis in elk geval wel
eco nog niet 100% zeker (had tussen de 3,6 en 5,1 en moet een 4,0) . verder moet ik nog wis en ak

maarja, zal wel goedkomen denk ik zo...
Oud 27-05-2004, 21:28
ccaass
ccaass is offline
Ik hoop het...ik heb gegokt op economie als onvoldoende, hopelijk pakt t goed uit...maar ja...we zullen zien
__________________
met een lichte ironie...
Ads door Google
Oud 27-05-2004, 21:47
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Gaat wel lukken. Kan bijna niet meer zakken. Tenzij ik zowel economie als AK (en engels en nederlands, maar dat verwacht ik niet) totaaaaal verkloot (lees: lager dan een 3.5)
Oud 27-05-2004, 21:55
mozzzzaaar
mozzzzaaar is offline
5 gehad nog 2 te gaan. Ziet er voor mij goed uit.

-nederlands voldoende
-biologie voldoende
-wiskunde voldoende
-natuurkunde voldoende
-economie voldoende

-engels haal ik makkelijk , ben zon beetje half engelstalig.
-scheikunde mag ik een onvoldoende voor hebben, minstens een 4 totaal , moet wel lukken dus.
Oud 27-05-2004, 21:59
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
4 gehad, nog 3 te gaan
Maar de 3 waarvoor ik het meeste bang was heb ik gehad, en dat heb ik aardig doorstaan, dus het ziet er best goed uit
Oud 28-05-2004, 07:44
Tryptamine
Avatar van Tryptamine
Tryptamine is offline
Grappig om te zien hoe iedereen blijer wordt naarmate de examens vorderen woensdag ben ik ervan af!

Stiekem heb ik het ook, na elk examen neem ik me voor: 'nooit meer xxx!', dat is een leuke gedachte
__________________
2 ogen geraakt, 1 Guust gezonken.
Oud 28-05-2004, 09:52
angel-nieke
angel-nieke is offline
uhm al drie gehad maar nl kan k nog niej nakijken... maar ga wel slagen... sta voor geschiedenis en wiskunde al n 7 en de rest moet k tussen de 3,9 en de 4,1 halen en dat lukt me ook wel
Oud 28-05-2004, 10:09
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ja hoogstwaarschijnlijk wel. 3 gehad, nog 4. waarvan alleen wiskunde een probleem gaat worden, maar ik mag een 4 staan. verder sta ik toch geen onvoldoendes, gelukkig
__________________
look back and laugh
Oud 28-05-2004, 10:30
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
moet er nog 2 doen, mag voor allebei een 1 halen.. ben denk ik wel geslaagd
Oud 28-05-2004, 10:32
HowLovely
Avatar van HowLovely
HowLovely is offline
geschiedenis en Nederlands VWO gehad...
beide gehaald...
maar k heb nog wel 4 examens dus zeker ben k nog verreweg niet...

vandaag engels... als k de 5 haal zie k mn examen wel zitten...
volgende week moet k namelijk op
wiskunde een 3.7
duits een 4
frans een 4

halen...
dat moet wel lukken denk k...

dus als k vandaag t haal zit t wel goed denk ik
__________________
...::: buy me some happy :::...
Oud 28-05-2004, 11:21
wouterq
Avatar van wouterq
wouterq is offline
Ik weet het zo net nog niet. Alles ging wel aardig, tot economie gister. Is echt vreselijk laag, een 3 ofzo en die kan ik niet hebben. Volgende week nog wisk en ak en dat zijn profielvakken en moeten dus voldoende zijn. Zure boel allemaal
__________________
trust is good, control is better
Oud 28-05-2004, 11:32
Silvie
Avatar van Silvie
Silvie is offline
Ik heb 3 examens gehad waarvan 2 wel voldoende en 1tje misschien twijfel. Dus op DIT moment sta ik nog op slaagen...
Oud 28-05-2004, 15:04
Lady Renoir
Avatar van Lady Renoir
Lady Renoir is offline
Ik heb nu 4 examen gehad, drie heb ik definitely gehaald, vandaag wiskunde weet ik nog zonet niet. Het eerste onderdeel heb ik definitely vernacheld, de rest ging wel, was bijna klaar, wou een antwoord opschrijven was er eindelijk achter, ging de mobile telefoon van de surveillance tot twee keer toe af.
nou, gekker kan je me niet krijgen...
Verdikkie, was het antwoord meteen weer kwijt...
__________________
just keep swimming...
Oud 28-05-2004, 15:07
Dr. Durrr
Avatar van Dr. Durrr
Dr. Durrr is offline
Denk dat ik het niet ga halen.. Maar via het herexamen wwel
__________________
Dr Durr and Partners - GP Surgery
Oud 28-05-2004, 15:23
Verwijderd
ik denk het wel.. de examens vielen me tot nu toe erg mee
Oud 28-05-2004, 15:59
desiree1986
desiree1986 is offline
Ik denk wel dat het gaat lukken. Ik ben nu op de helft en met wat ik berekend heb zou ik alles (ruim) voldoende moeten hebben. Dan hoop ik alleen nog dat aardrijkskunde en wiskunde redelijk gaan, allebei profielvakken, één van de twee verknallen mag. Maar ik moet een 4 en een 4,5 halen dus dat zal wel lukken. Frans en Duits lukt in ieder geval..

Dus (behalve als er hele rare dingen gebeuren) als de rest van de examens net zo zijn:

JA!
__________________
say what you like I couldn't care, no one needs you. you're stuck in your own private little neverland..
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:49.