Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-10-2005, 21:15
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Ok over mij:
Ik ben een redelijk normale jongen, met licht overgewicht(78kilo), dit is iets dat me ene tijdje dwars heeft gezeten maar me nu niet mee interesseert zoals vroeger
Het probleem:
Ik zie iedereen naar elkaar toetrekken en een relatie krijgen, nu vindt ik dit even leuk voor iedereen maar het begint nu toch te knagen, mensen die altijd als “kansloos” werden bestempeld hebben nu ook vriendjes/vriendinnetjes, wat begrijp me goed ik leuk voor ze vindt
Nu komt probleem dat ik eindelijk weer eens verliefd ben, iets dat ik leuk vindt maar ook minder omdat ik waarschijnlijk die ander nooit zal krijgen
Ze vindt me wel aardig en we konden vooral vorig jaar best goed met elkaar opschieten(niet als vrienden btw) aangezien ik niet uit mag, en ik voor veel dingen verantwoording moet vragen thuis zal iets afspreken of haar “toevallig ergens tegenkomen”niet gaan lukken
Dit zit mij best wel dwars
Ook ben ik nu niet echt het meest onverlegen type
Ik weet ook dat ik nog maar 16 ben maar het kan me soms teveel worden dat het bij sommige mensen zo vanzelfsprekend is…

Dank je voor het luisteren

p.s. mijn gewicht ben ik iets aan, aan het doen, ik weeg nu al 10 kilo minder dan rond mei maar dit is meer voor mezelf.
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-10-2005, 21:46
vampire_esje
vampire_esje is offline
ten eerste: hoe lang ben je?

Ten tweede: je hebt nog alle tijd van de wereld om een meisje te vinden, te krijgen en te houden! Ga eerst eens wat LEUKS doen! Ga lekker op een sport en probeer je ouders te overtuigen dat 1 keer in de week op zaterdag avond uitgaan best normaal is.

Ok, dit meisje wil niet, maar misschien later wel. Als JIJ uitstraalt dat je goed in je vel zit, ben je een stuk aantrekkelijker.

Q'pla!
Met citaat reageren
Oud 13-10-2005, 23:25
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ach jongen.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 08:45
Skaven
Avatar van Skaven
Skaven is offline
Jezelf beter leren kennen, dat geef je uiteindelijk.
__________________
bief - stuk , biefstuk
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 09:05
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
probeer met je ouders erover te praten en probeer af en toe tóch iets leuks te gaan doen, zodat ze kunnen wennen aan het feit dat jij ook wel eens iets leuks wilt kunnen doen buitenshuis.

Als jij netjes leert en je huiswerk in orde hebt, kunnen ze toch geen reden hebben waarom het niet mag, even iets leuks gaan doen? Jij hebt ook je ontspanning nodig!

En ik heb het gevoel dat je liever naar je ouders luistert dan dat je er ruzie mee maakt, het klinkt misschien stom, maar af en toe ruzie met je ouders is helemaal niet erg, het kan zelfs goed zijn. Natuurlijk heb je dan een rotgevoel, maar je kunt er wel wat mee bereiken, zoals een sociaal leven krijgen.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 09:35
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
Ja, probeer je ouders ervan te overtuigen dat je volwassen wordt en binnen 1,5jaar weg kan gaan en nooit meer terug komt .

Ik bedoel, op je 16e mag je wel wat meer vrijheid krijgen opzich, en dat ze willen weten wat je gaat doen en waar dat is ook niet zo vreemd...

Maar ja ach...lastig allemaal, beetje cliche, maar tkomt heus wel goed.lijkt mij, als ik je verhaaltje zo lees.
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 10:51
groovy
Avatar van groovy
groovy is offline
ja, dat meisje komt echt wel

En hoe zullen je ouders reageren als je zou zeggen dat je met een meisje een afspraak hebt? Vinden ze dat niet leuk misschien?
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 11:45
Femme-Fatale
Avatar van Femme-Fatale
Femme-Fatale is offline
Mijn vriend heeft ook een overgewicht en ik vind het wel lekker, ik val gewoon op iets mollerige jongens. Ik geloof best dat er veel van zulke meisjes zijn, je hoeft je op dat punt geen zorgen de te maken.
Zou je voor de rest niet met je ouders kunnen praten dat je nu al 16 bent en wat meer vrijheid wilt ik denk wel dat ze daar begrip voor zullen opbrengen.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 11:47
Verwijderd
78 kilo is niet heel veel hoor? Ik weet niet wat je lengte is, maar mijn vriend weegt rond de 90 en ziet er gewoon goed uit. M.a.w. dat zegt dus niets.

En jij weet zelf ook wel dat je je op je 16e nog geen zorgen hoeft te maken.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 12:05
Frondish
Avatar van Frondish
Frondish is offline
Hey, maak je geen zorgen over een vriendin man ik ben ook 16 en ik heb ook pas sinds 3 maanden mijn eerste. Er komt gewoon een moment waarop alles in een keer veranderd, was bij mij ook zo..

en over je ouders, probeer het ze uit te leggen dat je op je 16e inderdaad wel in het weekend naar een discotheek mag ofzo, lijkt me redelijk.
__________________
ok...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 12:13
Spiteful
Spiteful is offline
Net hetzelfde eig... ook altijd wat te veel gewogen, en kben voor de rest ook niet de knapste. Een half jaartje geleden zat ik tegen de 90 kg aan en begon ik het wat te gortig te vinden. Ondertussen weeg ik nog 80 kg, nog altijd te veel, kheb nog altijd een stevig buikje, maar idd toch al veel meisjes die daar geen probleem van maken. Niet mee zitten dus, wat je kansen echt nekt is overdreven onzekerheid, weet ik uit ondervinding. Voor de rest is het gewoon niet simpel om een goed lief te vinden. Het steekt mij dikwijls ook wel dat zoveel mensen in mijn omgeving er geen probleem mee schijnen te hebben (gisteren had ik het echt lastig), maar zelfs die mensen hebben meestal nog maar een stuk of 2 relaties gehad waarvan ik vind dat ik er echt iets zou aan hebben. Sommigen hebben nog niets anders gehad dan van die flutliefdes, niet dat ze geen goede jongens zijn, maar ze zijn uiteindelijk ook nog maar vooraan in de twintig...
Kheb pas in een studie gelezen dat van de meisjes van mijn leeftijd maar 20% vrijgezel is (40% bij de jongens), en dat van die 20% nog eens 15% beweert dat bewust te zijn omdat ze er even genoeg van hebben Kga dus nog frustrerende tijden tegemoet Meisjes hebben het zoveel makkelijker
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:06
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
dank jullie voor de (meeste dan) bemoedigende woorden.
ik wete zelf idd ook wel dat het allemaal vast wel komt
en het meisje... ik zie wel, kheb toch niks te verliezen
ja ik mag nu werken en uit... tot 10 uur, daarom vindt ik dat ik niet uit mag eigenlijk
ik klaag niet echt, het zat me meer dwars en moest het ff kwijt.. dank jullie voor het luisteren

p.s. ben 1.78
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:18
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 14-10-2005 @ 14:06 :
ben 1.78
1.78 en dan 78 kilo, dat vind ik heel netjes!!!
Wat wil je dan zijn, zo'n mager onderontwikkeld jongetje?
Met jouw lengte en dan nog lichter, dan ga je er al snel uitzien als een grasspriet!
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:23
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
het zit zeg maar meer op de verkeerde plaatsen, weet niet hoe ik het moet zeggen
ik ben mss gewoon verkeerd opgebouwd
en nee liever wat meer dan wat minder
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:30
Mandarijntje
Avatar van Mandarijntje
Mandarijntje is offline
Luister, je bent 'nog maar' zestien. Veel van mijn vrienden toen ze zestien waren hadden ook een beetje vet, dat gaat vanzelf over in meer spiermassa naar mate je ouder wordt. Dan wordt alles wat mannelijker enzo, en gaat dat 'jongensachtige' weg.
Het trekt allemaal vanzelf wel bij, jij hebt absoluut geen overgewicht.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:35
Verwijderd
ok BMI: gewicht / (lengte x lengte)

78/ (1.78x1,78)= 24,6

dus volgens deze link val je in de groep normaal. Niet eens lichtelijk overgewicht.
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 13:46
Myuki
Avatar van Myuki
Myuki is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 14-10-2005 @ 14:35 :
ok BMI: gewicht / (lengte x lengte)

78/ (1.78x1,78)= 24,6

dus volgens deze link val je in de groep normaal. Niet eens lichtelijk overgewicht.
maar wel dichtbij de grens van te zwaar zijn... (als die jongen wat af wil vallen, ach laat hem)

@Alpha_Omega: komt wel goed hoor... richt je er maar niet te veel op als je dat kan
__________________
To eu zèn
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 16:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Mwah, ik denk niet dat je moeilijk moet doen over overgewicht... Als jij als persoon leuk bent, komt de rest ook wel goed. Veel meiden hebben niets tegen iets zachts om tegenaan te liggen .
En dat vriendinnetje komt heus wel, ik heb zelf pas sinds drie weken mijn eerste echte vriendje... Gewoon jezelf zijn, lol maken. Komt helemaal goed!

Wat je ouders betreft: praat met ze. Bouw dat uitgaan langzaam op. Eerst eens in de twee weken tot 1 uur, en daarna eens in de twee weken tot 2 uur, of iets dergelijks. Als ze doorhebben dat ze je kunnen vertrouwen en dat je verantwoordelijk genoeg bent, zullen ze je vanzelf wat vrijer laten. Good luck!
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-10-2005, 16:14
Snijer
Avatar van Snijer
Snijer is offline
Ik heb precies dezelfde situatie meegemaakt

Hier heb je niet veel aan maar het is gewoon zo

Heb geduld, het komt wel. Ik heb ook pas sinds 2,5 week mijn eerste echt vriendinnetje. En ik ben 18
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 16:36
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Er komt heus wel een keer een meisje op jouw pad hoor. Er zijn ook zat super slanke mensen die nog steeds geen vriend hebben! Het gaat niet alleen om uiterlijk hoor. En ook al weeg je een graatje meer of minder, iemand kan bijv ook verliefd worden op je karakter of alleen al aan je uitstraling!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 18:12
DrunkenMagician
Avatar van DrunkenMagician
DrunkenMagician is offline
Ach je bent echt niet dik hoor, en dat 'kleine' buikje valt niemand op! Ben net zo lang als jij (nou ja 2 cm groter), en precies even zwaar. Je moet alleen even werken aan je zelfvertrouwen, koop gewichten in de stad en ga daarmee trainen ofzo (thuis dus, niet in de winkel waar je ze heb aangeschaft).
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 18:26
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
10 kilo heb ik nog niet gehaald!!! echt toppie (mijn top is 8, dus ik ben trots op je)

en je vraag beantwoord ik meer vanuit mijn vriend zijn woorden...omdat ik precies het zelfde voel als jij...althans voelde toen ik zo oud was...ik zag het ook en had ook (flinke) overgewicht....frustreerde mij enigzins....

ik heb het nog wel eens met mijn vriend over, dan ben ik aan het klagen dat ik nooit tijdens mijn middelbareschool tijd vriendjes heb gehad en mijn vriendinnen wel....
zijn antwoord is dan mijn onzekerheid...ook al wilde ik graag vriendjes....ik straalde iets uit...wanneer je een bepaalde uitstraling heb (ik krijg toch niemand, niemand vind mij leuk leuk) stoot je ook die mensen af, die je juist naar je toe wilt trekken...

waarom ik nu toch een vriend heb? hij heeft eerst mij als persoon leren kennen en daarna wat er omheen zit, we kennen elkaar via internet...vandaar...

maargoed ik zou zeggen...niet denken dat je niemand kan krijgen en ga er juist voor....niet er bovenop zitten maar gewoon subtiel...laat het meisje die je leuk vind, of leuk gaat vinden merken dat je haar wel ziet zitten

succes
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 18:36
Spiteful
Spiteful is offline
Nu ik eraan denk, in het café waar ik elke vrijdagavond zit, komt ook een nogal omvangrijke kerel (150 kilo of zo?) en zijn vriendin is een van de prachtigste, liefste, leukste en interessantste meisjes die ik ken...
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:20
Rioto
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 13-10-2005 @ 22:15 :
Ok over mij:
Ik ben een redelijk normale jongen, met licht overgewicht(78kilo), dit is iets dat me ene tijdje dwars heeft gezeten maar me nu niet mee interesseert zoals vroeger
Het probleem:
Ik zie iedereen naar elkaar toetrekken en een relatie krijgen, nu vindt ik dit even leuk voor iedereen maar het begint nu toch te knagen, mensen die altijd als “kansloos” werden bestempeld hebben nu ook vriendjes/vriendinnetjes, wat begrijp me goed ik leuk voor ze vindt
Nu komt probleem dat ik eindelijk weer eens verliefd ben, iets dat ik leuk vindt maar ook minder omdat ik waarschijnlijk die ander nooit zal krijgen
Ze vindt me wel aardig en we konden vooral vorig jaar best goed met elkaar opschieten(niet als vrienden btw) aangezien ik niet uit mag, en ik voor veel dingen verantwoording moet vragen thuis zal iets afspreken of haar “toevallig ergens tegenkomen”niet gaan lukken
Dit zit mij best wel dwars
Ook ben ik nu niet echt het meest onverlegen type
Ik weet ook dat ik nog maar 16 ben maar het kan me soms teveel worden dat het bij sommige mensen zo vanzelfsprekend is…

Dank je voor het luisteren

p.s. mijn gewicht ben ik iets aan, aan het doen, ik weeg nu al 10 kilo minder dan rond mei maar dit is meer voor mezelf.
78 kilo ? overgewicht ? licht gewicht man , maak je niet dik
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 20:52
Verwijderd
Citaat:
Alpha_Omega schreef op 14-10-2005 @ 14:23 :
het zit zeg maar meer op de verkeerde plaatsen, weet niet hoe ik het moet zeggen
ik ben mss gewoon verkeerd opgebouwd
en nee liever wat meer dan wat minder
Mh, grote kans dat dat wel verandert als je wat meer spiermassa krijgt en wat bredere schouders. Jongen uit mijn klas was ook altijd iets te dik, maar uiteindelijk heeft hij een heel behoorlijk figuur gekregen. Mooi breed, een heel klein beetje stevig, maar echt niet meer dik.
Maar goed, daar heb je nu niets aan
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-10-2005, 21:14
Alpha_Omega
Avatar van Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
nou bedankt voor de woorden, en steun
ik ben er wel achter waarom ze niks met me zou willen: ze heeft al een vriendje (dat kon ik niet weten toch )
mijn gewicht.. als ik het zo hoor zit het tusssen mijn oren.

tnx
__________________
My future's so bright; I gotta wear shades
Met citaat reageren
Oud 14-10-2005, 21:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 14-10-2005 @ 14:18 :
1.78 en dan 78 kilo, dat vind ik heel netjes!!!
Wat wil je dan zijn, zo'n mager onderontwikkeld jongetje?
Met jouw lengte en dan nog lichter, dan ga je er al snel uitzien als een grasspriet!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 09:48
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Je moet het zien als een drang naar perfectie,
en dat valt niet te bereiken (perfectie)

nu is t de relatie en het overgewicht wat je in de weg staat
straks is het de 'onperfecte' relatie en het hangende vel
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 09:50
Weylyn
Avatar van Weylyn
Weylyn is offline
Citaat:
Mandarijntje schreef op 14-10-2005 @ 14:18 :
1.78 en dan 78 kilo, dat vind ik heel netjes!!!
Wat wil je dan zijn, zo'n mager onderontwikkeld jongetje?
Met jouw lengte en dan nog lichter, dan ga je er al snel uitzien als een grasspriet!
Hmm? Grasspriet? I hb er eigenlijk totaal geen last van, is wel handig bij het klimmen... (1,75m, 48 kilo)
__________________
Death is more universal than life. Everyone dies, but not everyone truly lives.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 10:19
Verwijderd
Ik zou me niet te druk maken om je uiterlijk. Je gewicht is voor gezondsheidsoverwegingen goed nu en het is onzin dat alle meiden van dunne jongens houden. Ik hou zelf helemaal niet van dunne jongens, ik heb ze juist liever iets steviger. Dus óf gespierd of gewoon een beetje dikker. Ik wil wel even melden dat ik het knap vind dat je die 10 kg afgevallen bent.

Verder hoef je je echt niet druk te maken over het feit dat je op je 16e nog geen vriendin hebt. Je hebt nog een heel leven voor je en genoeg kansen. Probeer ook niet áctief te zoeken naar een vriendin, want dat pakt waarschijnlijk alleen teleurstellend uit. Stel je gewoon open voor anderen, laat je leuke kanten zien, doe lekker sociaal en dan komt jouw kans zeker!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 12:23
Spiteful
Spiteful is offline
Citaat:
Lilything schreef op 15-10-2005 @ 10:48 :
Je moet het zien als een drang naar perfectie,
en dat valt niet te bereiken (perfectie)

nu is t de relatie en het overgewicht wat je in de weg staat
straks is het de 'onperfecte' relatie en het hangende vel
Voor hangend vel moet hij geen schrik hebben denk ik
Een beetje afvallen vergroot je kansen toch een beetje imo en kan je wat zelfvertrouwen geven. Kheb eig de indruk dat hij heel goed bezig is zonder het zelf te beseffen
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 15:49
Verwijderd
Dude ik ben ook 70nogwat kilo en ik ben maar 1m70. En ik ben echt niet dik ofwat.
Met citaat reageren
Oud 18-10-2005, 17:31
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
dude,w aarom mag je nog niet uit? het lijkt mij dat het een normale leeftijd is om uit te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie mijn oom en ik......Iemand lees dit aub
HelpMePlease
52 31-08-2004 16:44
Liefde & Relatie Ouders van mn vriend gaan scheiden, en ik dan???
Verwijderd
8 22-04-2004 20:07
Liefde & Relatie vriendin en vriendje... en ik dan???
Verwijderd
19 25-09-2003 15:57
Verhalen & Gedichten jij en ik
Infaustus
3 04-01-2002 23:37
ARTistiek dans ik dan voor jou
Woodstock
13 12-09-2001 15:26
ARTistiek Verhaal - Joey en ik
U-NiQ
7 30-08-2001 17:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:02.