Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2005, 21:04
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Ojee, klein probleempje...

Afgelopen week een avond heel close met een jongen geweest. Hij is een redelijk goeie vriend van me... Had bijna met hem gezoend, maar ik bedacht me op het laatste moment. Ik wist niet of hij wat met mij zou willen en andersom wist ik het ook niet. Hij vond het (zei ie de volgende dag) wel jammer, maar als ik dacht dat het het beste was, wilde ie me zeker niet ongemakkelijk laten voelen..
Binnenkort gaan we stappen met een hele groep vrienden (waar hij dus ook bij hoort), maar ik heb geen idee of het nou verstandig is om dan te gaan zoenen...
Het klinkt nogal hopeloos, ik weet het, maar enig idee wat nou verstandig is?
Hij heeft tegen mij gezegd dat ie wel kans ziet in "ons", maar tegen een vriendin van mij "we zijn alleen vrienden die lol hebben" Zelf zou ik het opzich wel leuk vinden als hij mij leuk zou vinden, maar nu ik weet dat hij het niet ziet zitten weet ik het gewoon niet meer... Allebei zijn we niet zo van het "zoenen voor het zoenen", maar waarom zou hij het dan doen?!

Sorry, ik hoop dat jullie het kunnen volgen en me een advies te geven...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-10-2005, 21:12
raarmeisje
Avatar van raarmeisje
raarmeisje is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 24-10-2005 @ 22:04 :
Ojee, klein probleempje...


Hij heeft tegen mij gezegd dat ie wel kans ziet in "ons", maar tegen een vriendin van mij "we zijn alleen vrienden die lol hebben"
Dat stukje volg ik niet helemaal want die zin loopt niet goed verder. Maar anyway ik denk dit toch al duidelijk is? Je twijfelt enorm.. zo te horen. Dat is voor mij al een teken dat je het niet moet doen, ik zeg maar altijd zo bij twijfel, niet doen.

Ben je verliefd op hem? Of wil je gewoon alleen eens met hem zoenen. Dat geef je niet aan.
Als je echt verliefd op die jongen bent, zou ik gewoon nog een goed met hem praten En doen wat je intuitie je ingeeft, wat je voelt op dat moment om het maar wat makkelijker te zeggen.
Maar denk er wel om als hij tegen jou iets anders heeft gezegd dat tegen die 'vriendin' van je.. dan zou ik maar uitkijken dat hij je niet gebruikt

succes
__________________
"Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet. dat is kennis."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:19
Verwijderd
Als het gebeurt dan gebeurt het. Niet moeilijk over doen
Als hij dat tegen jou zegt dan zou ik dat gewoon van hem aannemen. En anders nog een keer duidelijk aan hem vragen. Daarnaast: jullie zijn toch op dit moment alleen vrienden die gewoon lol hebben?

En wie weet wat er van komt
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:24
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Zoenen...jezus dan zit je er niet meteen aan vast hoor. Act on impulse.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:27
Kikkertje :D
Avatar van Kikkertje :D
Kikkertje :D is offline
Nee, ik hoef ook niet meteen met hem te trouwen, dat weet ik wel..
Maar ik heb er gewoon een hekel aan als je alleen zoent om het zoenen, zonder verdere gevoelens...

Ik dnek dat ik er wel zo'n btje uit ben.. je kan beter spijt hebben van iets niet te hebben gedaan, want dan kan het altijd nog, dan van het wel te hebben gedaan... want dan kun je het niet meer terugdraaien...

Thnx, anyway
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:29
raarmeisje
Avatar van raarmeisje
raarmeisje is offline
ja maar je weet niet of zij verliefd op hem is.. hij zegt dat ie wel wat in haar ziet maar tegen een ander meisje zegt hij weet wat anders. Als ze wel verliefd op hem is en hij daarna zegt van ja het was maar voor 1 keer.. dan voel je je wel mooi klote en gebruikt..
aan de andere kant.. als je niet verliefd op hem bent.. zou ik er gewoon voor gaan..
__________________
"Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet. dat is kennis."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:29
Verwijderd
Citaat:
Kikkertje schreef op 24-10-2005 @ 22:27 :
Nee, ik hoef ook niet meteen met hem te trouwen, dat weet ik wel..
Maar ik heb er gewoon een hekel aan als je alleen zoent om het zoenen, zonder verdere gevoelens...

Ik dnek dat ik er wel zo'n btje uit ben.. je kan beter spijt hebben van iets niet te hebben gedaan, want dan kan het altijd nog, dan van het wel te hebben gedaan... want dan kun je het niet meer terugdraaien...

Thnx, anyway
Waarom zou je spijt hebben van wel zoenen?
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:32
raarmeisje
Avatar van raarmeisje
raarmeisje is offline
tsjah miss denkt ze dat ze gelijkt word uitgemaakt voor slet ofzo..
__________________
"Te weten wat men weet en te weten wat men niet weet. dat is kennis."
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 21:34
Verwijderd
Citaat:
raarmeisje schreef op 24-10-2005 @ 22:32 :
tsjah miss denkt ze dat ze gelijkt word uitgemaakt voor slet ofzo..
Dan kent ze vreemde mensen
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 22:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als t goed voelt, gewoon laten gebeuren en wel zien waar t schip strandt
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 22:00
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Gewoon doen. En jullie vinden elkaar gewoon leuk. En misschien reageert hij zo, omdat hij misschien ook een beetje onzeker over deze situatie is. Dus gewoon zoenen en kijken wat er van komt!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 06:57
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Kikkertje schreef op 24-10-2005 @ 22:27 :
je kan beter spijt hebben van iets niet te hebben gedaan, want dan kan het altijd nog, dan van het wel te hebben gedaan... want dan kun je het niet meer terugdraaien...
Was het maar zo'n feest
Ik heb *wel* spijt gehad van iets wat ik niet heb gedaan, maar beter wel had kunnen doen.

Voor de rest zou ik ook spijt hebben als ik de kansen die ik krijg niet zou benutten. (Zoals studeren in het buitenland, wat ik nu ga doen. De kans is er. Het geld niet echt. Maar zo'n ervaring moet je nooit laten liggen natuurlijk )
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 12:03
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Gewoon zien hoe het loopt. Komt er een kans? Waarom niet, jullie vinden elkaar aardig, er spelen een paar niet onbelangrijke gevoelens mee, dus why not? Komt er geen kans? Tja, dan niet, boeiend, het leven gaat dan nog steeds verder.

Kortom: Maak er geen groot probleem van, en zie maar. Alles analyseren maakt het niet makkelijker
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spijt hebben: nutteloos of toch ergens goed voor?
Missy
24 20-02-2008 22:09
Verhalen & Gedichten Spijt... oeh persoonlijk!
Puppetgirl
5 29-05-2004 15:41
Liefde & Relatie Heb je wel eens spijt gehad van uitmaken relatie?
CoveredEyes
40 07-10-2003 11:33
Psychologie spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt spijt
a new noise
27 13-09-2002 08:08
Verhalen & Gedichten Het spijt me
xxDomingoxx
5 01-05-2002 09:34
Verhalen & Gedichten Spijt..
Droomvlucht
3 19-04-2002 14:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50.