Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-10-2005, 17:52
Electriq
Avatar van Electriq
Electriq is offline
Mijn vriend (2,5 jaar bij elkaar) zit nu anderhalve maand in het buitenland, hij komt over een aantal maanden definitief terug naar NL. In het begin miste ik hem enorm, geleidelijk sleet dit. Over een poosje ga ik naar hem toe maar ik heb niet eens zo heel veel zin.
Ik heb inmiddels ook een andere jongen ontmoet, met wie het heel goed klikt, waardoor ik niet meer weet wat ik wil.

Zoals ik het nu typ klinkt het als een uitgemaakte zaak, maar ik zit nog steeds met de handen in het haar. Ik ben zo bang de verkeerde beslissing te maken, ook al is het al wel eens eerder gebeurt dat ik met zo'n situatie te maken had.

Ik weet wel dat een ander niet voor me kan beslissen (ook al had ik dat het liefste wel gehad), wel hoop ik op reacties van mensen die (ongeveer) hetzelfde probleem hebben (gehad).
__________________
Antsy in my pantsy.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-10-2005, 18:17
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
er bestaat niet zoiets als verkeerde beslissingen.... Ik denk dat je vooral het probleme hebt dat een keuze altijd inhoudt dat je een ding NIET hebt. Maak die keuze wel, ga helemaal voor je vriend, of helemaal voor die ander, maar blijf niet tussen beide hangen, dat verdienen ze geen van beide.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 20:54
Verwijderd
Nou, als je hem de volgende keer ziet 'over een poosje' en je liefde bloeit toch weer op, gewoon voor je vriend gaan.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 07:36
Verwijderd
Ik denk dat het makkelijker is om voor een ander te vallen als je vriend ver weg is. Doordat je hem ook zo lang niet ziet wordt je gevoel voor hem ook niet bevestigd zeg maar.
Ik zou gewoon echt naar je vriend gaan en kijken hoe dat gaat. Niet zomaar de handdoek in de ring gooien.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 10:30
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Ik zou ook voor je vriend kiezen...2,5 jaar is best veel...je houdt toch van hem? en eerlijk tegen hem zijn...dus ook vertellen dat je een leuke jongen bent tegen gekomen...iig ik zou dat wel doen...
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 11:21
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Ik zou erheen gaan maar wel hem vertellen over je twijfels en dat je het moeilijk vind dat hij weg is etc.
Maar wanneer je hem ziet en je gevoelens zijn niet zoals ze moeten zijn en je voelt die dingen wél voor die andere jongen dan zou ik ervoor kiezen het dan uit te maken.

Volg je gevoel maar doe er wel alles aan zodat je later geen spijt krijgt en zeker weet wat je gaat doen.

Zoiets?
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 12:46
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-10-2005 @ 08:36 :
Ik denk dat het makkelijker is om voor een ander te vallen als je vriend ver weg is. Doordat je hem ook zo lang niet ziet wordt je gevoel voor hem ook niet bevestigd zeg maar.
Ik zou gewoon echt naar je vriend gaan en kijken hoe dat gaat. Niet zomaar de handdoek in de ring gooien.
idd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 12:47
Spiteful
Spiteful is offline
Wat ik eig altijd zeg: ga gewoon naar je vriend, bekijk het allemaal nog even en na een tijdje wordt het wel duidelijk.
__________________
There's a time and a place for everything, and it's called college
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 17:22
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Ga eerst eens kijken hoe het is als je vriend terug is. Als je elkaar zolang niet hebt gezien en je al 2,5 jaar hebt is het logisch dat het gevoel minder wordt na zo'n lange tijd.
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 02:31
crook
Avatar van crook
crook is offline
je vriend is toch in het buitenland, dan kun je die relatie geheim houden en uittesten of die jongen bij je past, succes
Met citaat reageren
Oud 21-10-2005, 09:12
poepdrol
Avatar van poepdrol
poepdrol is offline
Citaat:
Electriq schreef op 15-10-2005 @ 18:52 :
Mijn vriend (2,5 jaar bij elkaar) zit nu anderhalve maand in het buitenland, hij komt over een aantal maanden definitief terug naar NL. In het begin miste ik hem enorm, geleidelijk sleet dit. Over een poosje ga ik naar hem toe maar ik heb niet eens zo heel veel zin.
Ik heb inmiddels ook een andere jongen ontmoet, met wie het heel goed klikt, waardoor ik niet meer weet wat ik wil.

Zoals ik het nu typ klinkt het als een uitgemaakte zaak, maar ik zit nog steeds met de handen in het haar. Ik ben zo bang de verkeerde beslissing te maken, ook al is het al wel eens eerder gebeurt dat ik met zo'n situatie te maken had.

Ik weet wel dat een ander niet voor me kan beslissen (ook al had ik dat het liefste wel gehad), wel hoop ik op reacties van mensen die (ongeveer) hetzelfde probleem hebben (gehad).
Jezus, doe niet zo slap.

Maak een beslissing en als je de verkeerde beslissing maakt verdien je het gewoon.
__________________
The guilty sleep and the innocent stay awake
Met citaat reageren
Oud 24-10-2005, 18:11
ladii_inge
ladii_inge is offline
Citaat:
crook schreef op 21-10-2005 @ 03:31 :
je vriend is toch in het buitenland, dan kun je die relatie geheim houden en uittesten of die jongen bij je past, succes
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 17:42
DVQ
DVQ is offline
ja hoor ben je ff pleite als vriend zijnde kom je terug naait je meis n ander.

lekker is dat altijd.

en dat uittesten wat k hierboven las omdat dr vriend toch ff weg
is en t niet gaat merken is al helemaal hopeloos.
kommop zeg weet je wat zo'n dingen met iemand's hart doen?
en dan heb ik het dus over t hart van die vriend.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 17:57
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Het komt bij veel mensen voor dat het gemis slijt na een tijdje... Als je hem weer ziet, kan het heel goed weer opbloeien... Geef dus eerst je vriend nog een kans. Als blijkt dat je liefde voor hem, zoals het was, niet meer terug komt, dan kan je er altijd nog mee kappen. Maar ik vind niet dat je het kunt maken om er zomaar met een ander vandoor te gaan en hem geen kans meer te gunnen.
Met citaat reageren
Oud 25-10-2005, 18:03
juno
Avatar van juno
juno is offline
Na anderhalve maand hoeft het al niet meer voor jou? Hm, dat is wel snel he...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Alweer verkeerd gekozen!
Shaneq
6 04-11-2011 13:10
Liefde & Relatie Ze vond me leuk, heeft nu een vriend, ik twijfel/hoop
Worteltjes
25 18-08-2011 20:56
Liefde & Relatie Twijfels in lange relatie
kita
29 13-10-2009 14:56
Psychologie alweer een topic door mij....
strontkind
6 29-05-2008 17:23
Liefde & Relatie Twijfels over huidige vriendin door ex/beste vriendin
Brasco
8 05-05-2005 00:51
Werk, Geld & Recht Twijfels over opleiding [gaat eigenlijk over werk/stage]
colors
11 30-01-2005 09:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:50.