Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-10-2005, 10:35
puur
puur is offline
Ik vind het zo iritant worden. Op dit moment zit ik in het OLC *zo heet dat hier*, dat is een computer ruimte. En kom op, dit is een scholieren forum, dus het mag hehe...maar goed..mijn mededeling was dus: ik ben iritant in (L).
Niet leuk meer. Ik krijg steeds kippenvel als ie voorbij komt, en ik droom over hem. Het vervelende is, dat ik hem toch nooit kan krijgen. Weet je...hij is onbereikbaar. Het is vooral moeilijk bij gym enzo... maar goed...ik wou het even kwijt. Ik ga niet in details treden, maar ik denk dat jullie al kunnen raden of ik een jongen of meisje ben En als iemand dit leest die ik ken, jammer dan, ik MOET het even kwijt. Anders ontplof ik. Zo.
__________________
Zoals ik ben.
Advertentie
Oud 27-10-2005, 11:09
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
puur schreef op 27-10-2005 @ 11:35 :
...maar goed..mijn mededeling was dus...
Citaat:
Mededelingen:
Wanneer je heel erg verliefd bent heb je misschien de neiging om aan de rest van het forum te laten weten hoe leuk hij/zij wel niet is en hoe verliefd je bent. Natuurlijk vinden we dit hartstikke leuk om te weten, maar we kunnen er niet zoveel mee. Daarom wordt een topic met een mededeling, dus waarin je niet om advies vraagt en waar geen discussie uit kan komen, gesloten.

Wil je toch graag even kort vertellen hoe je je voelt? Dat kan tegenwoordig in 1 groot topic: Hoe voel jij je op relationeel gebied ? Deel 17.
Sorry
Oud 27-10-2005, 11:39
Verwijderd
Oud 27-10-2005, 11:53
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Hij en je bent een man (of toch een vrouw die denk dat een m voor meisje staat?) Achja, waarschijnlijk zullen we het nooit weten, want dit topic zal binnen zeer korte tijd op slot gaan aangezien er totaal geen discussiewaarde aan verbonden zit en dit eigenlijk een mededeling is
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 27-10-2005, 12:36
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Geniet ervan, zou ik zeggen!

Enneh, post dit soort dingen in 'hoe voel jij je op relationeel gebied'... Misschien dat er dan wat serieuzer op ingegaan kan worden!

Sterkte anyway.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Oud 27-10-2005, 15:26
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Ik heb ook kippenvel



..
Maar ik heb het dan ook koud
__________________
Oud 27-10-2005, 17:22
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Sterkte, maar dit is natuurlijk niet echt beppald goed. Dump het voortaan ergens anders neer.
__________________
move your body next to me
Oud 27-10-2005, 19:28
Verwijderd
Zie vorig commentaar
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar krijg jij kippenvel van?
Verwijderd
59 29-01-2004 07:17
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Kippenvel Junior - Iemand samenvattingen over?
Verwijderd
3 02-01-2004 20:53
Muziek Kippenvel liedjes
f00lonthehill
14 28-09-2003 16:05
Muziek Welk lied bezorgt jou kippenvel?
Hank McCrank
96 04-04-2003 13:51
Lichaam & Gezondheid Kippenvel-benen
Verwijderd
8 21-03-2002 20:33
Verhalen & Gedichten kippenvel
The one who I am
4 17-08-2001 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17.