Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-10-2005, 16:43
Dobomobo
Dobomobo is offline
Heb jij dit weleens gedaan? Wat voor achtergrond zat erachter (heb je bijvoorbeeld al eens een relatie met diegene gehad)?
Heb/had je er spijt van?
__________________
Go with the flow and the Sex

Laatst gewijzigd op 07-10-2005 om 16:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2005, 17:00
NoDoubt
Avatar van NoDoubt
NoDoubt is offline
hahah
ehmm
ja zo vaak
met uit gaan
en nee, ik ben geen slet

nou ehm ik heb nou 4 avonden met een jongen gekust. ik zie hem ook elke dinsdag, dan gaan we met een hele groep naar de bioscoop.. en dan zeggenw e bijna niks tegen elkaar ghehe, heel grappig.
hij is heel aantrekkelijk en ja haha
en met lowlands ook wel gekust met n jongen
en jah ik denk dat wel vaker dit mensen hebben gedaan? toch?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:08
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
jazeker! soms uit een beginnende verliefdheid of relatie, maar voornamelijk op feestjes of zoiets, omdat gewoond e sfeer er naar was. Nog nooit ergens spijt van gehad!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:09
I C U
Avatar van I C U
I C U is offline
Ja hoor, heb ik wel es gedaan. Niet regelmatig, maar toch... Ach, de sfeer is er gewoon naar, je staat dichtbij elkaar, je vindt elkaar wel aantrekkelijk en dan is daar het moment. En nee, ik heb er geen spijt van.
__________________
Ik ben ook maar een product van mijn opvoeding.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:10
Verwijderd
Aangezien ik nog nooit een relatie heb gehad geldt dat bij mij voor alle meisjes.

En waarom? Een paar keer omdat ik wel een relatie wilde, maar zij blijkbaar niet. En een paar keer omdat het leuke meisjes waren, en het erg gezellig was ervoor.

Spijt? Absoluut niet.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:15
Kreator
Avatar van Kreator
Kreator is offline
1 night stands, you know the drill
__________________
Sterf, kuthoer.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:33
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Ja hoor, geen spijt maar wel geleerd dat het niet wat voor mij is.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:35
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 07-10-2005 @ 17:43 :
Heb jij dit weleens gedaan? Wat voor achtergrond zat erachter (heb je bijvoorbeeld al eens een relatie met diegene gehad)?
Heb/had je er spijt van?
Wil je weer zoenen met je ex? Niet doen.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:39
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
same
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:26.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:43
Kaa
Avatar van Kaa
Kaa is offline
ja wel gedaan, geen spijt van, ook geen echte verrijking, maar ach...
__________________
*Signature*
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:47
Hijo de Puta
Avatar van Hijo de Puta
Hijo de Puta is offline
Duh.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Ja, 1 keer. En ja daar heb ik spijt van, maar dat is om hele andere redenen dan het "zoenen zonder relatie", ghehe.
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:51
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ook weleens gedaan. Weleens met mijn ex gezoend ook. Maar dat moet je eigenlijk niet doen, zeker niet als t net uit is (zoals in jouw geval)!

En hoeveel jongens/meisjes hebben jullie dan gezoend zonder een relatie te hebben?

Ik 10 jongens inclusief mijn huidige vriend die toen nog niet mijn vriend was (dacht ik, k weet niet meer precies, ben nogal vergeetachtig, maar meer zeker niet!).
En 1 meisje, mijn beste vriendin.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 18:00
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Met 2 meisjes gezoend buiten een relatie, waarvan met 1 meerdere keren.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 18:06
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
met alle jongens met wie ik heb gezoend heb ik wel een (soort van) relatie gehad, op 2 na. Op die 2 jongens was ik wel 'verliefd', maar zij blijkbaar niet op mij.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 18:26
zeep007
Avatar van zeep007
zeep007 is offline
met genoeg. Ik ga geen aantallen noemen. Ik heb geleerd dat op dit forum je behoorlijk wat namen naar je toe krijgt gesmeten op het moment dat het er meer dan 10 zijn. Vervolgens bloeit de discussie op; met hoeveel ben je dan precies een slet. Dan gaan de mensen zich weer verdedigen die zich aangevallen voelen etc. etc.

Ja, dus meer dan 10.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 18:45
Mara
Mara is offline
2 jongens. Eén was de sfeer goed bij, bij de ander had ik een verstandsverbijstering ofzo.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 18:51
Verwijderd
Ik heb een keer met een jongen gezoend terwijl we niet verliefd op elkaar waren. Er was gewoon al een hele tijd spanning tussen ons en nouja daarna was die weg. Dus einde verhaal, maar dat was toch al de bedoeling. Maar niet echt iets dat ik per sé vaker wil doen.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2005, 19:04
Ici-Paris_#
Avatar van Ici-Paris_#
Ici-Paris_# is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 07-10-2005 @ 19:26 :
met genoeg. Ik ga geen aantallen noemen. Ik heb geleerd dat op dit forum je behoorlijk wat namen naar je toe krijgt gesmeten op het moment dat het er meer dan 10 zijn. Vervolgens bloeit de discussie op; met hoeveel ben je dan precies een slet. Dan gaan de mensen zich weer verdedigen die zich aangevallen voelen etc. etc.

Ja, dus meer dan 10.
oh okee,
Ontopic: waarom zou je het niet doen?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 19:05
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Citaat:
Kaa schreef op 07-10-2005 @ 18:43 :
ja wel gedaan, geen spijt van, ook geen echte verrijking, maar ach...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:32
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ja, met een meisje waar ik gek op was en zij was ook gek op mij, maar we hadden geen relatie met elkaar, omdat dat niet kon omdat zij nog een relatie had die niet goed liep.
Snap je 'm nog? Dus ja, later moest ze kiezen, en koos ze toch voor haar relatie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:32
Sasbeest
Avatar van Sasbeest
Sasbeest is offline
Ja, heb ik wel eens gedaan. Zat geen achtergrond achter, behalve dat we elkaar al de hele avond zaten 'op te jutten', en ja toen kwam het er gewoon van. Heb nooit een relatie met die jongen gehad, zal ik ook nooit hebben, waren (en zijn) beiden niet verliefd. Heb er een spijt van dat het gebeurd is, in het begin was ik bang dat het onze vriendschap zou verpesten, maar we hebben het er nooit meer over en gaan nog steeds leuk met elkaar om
__________________
Liefde was als de regen, ze veranderde in ijs of verdween
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 20:35
Verwijderd
Ja hoor, genoeg. Waarom? Nja, waar wij uitgingen was dat heel normaal, niemand keek er vreemd van op als mensen een beetje in het wilde weg zoenden (hoewel meerdere jongens op een avond dan wel weer werd afgekeurd, net zoals seks met mensen die je net die avond kende). Een jongen was leuk, hij vond mij leuk, waarom dan niet?
Hoewel het denk ik deels wel komt uit pure onzekerheid, een soort bewijzen aan mezelf en de rest van de wereld dat mensen mij wel zo leuk konden vinden. Daarom is het aantal 'nieuwe' jongens per jaar sinds mijn vijftiende ook exponentieel afgenoemen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:49
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ja, niks mis met zoenen om het zoenen, voor de lol, omdat je er op dat moment zin in hebt, omdat er een soort spanning hangt enzenz

ik snap trouwens niet hoe je een relatie met elkaar kunt hebben vóór je ooit met elkaar gezoend hebt. meestal is dat een soort van begin lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 21:50
Dobomobo
Dobomobo is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 07-10-2005 @ 18:35 :
Wil je weer zoenen met je ex? Niet doen.
__________________
Go with the flow and the Sex
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2005, 21:54
Verwijderd
Wow het merendeel heeft gewoon maar twee ofzo Vind ik vrij weinig eigenlijk.. Wat ik me dan afvraag, hebben jullie dan zeg maar een rits aan relaties gehad, of gewoon in totaliteit maar met 3 of 4 mensen gezoend?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:07
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:18
Verwijderd
hehe

Maar je vindt het dus niet sletterig oid als mensen er meer hebben? (niet overdrijven, ik bedoel geen 30) Het is er gewoon niet van gekomen? Het lijkt erop dat aardig wat mensen hier dat namelijk wél vinden

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:22
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Als je niet zoent met mensen, betekent dat niet gelijk dat je een waardeloos sociaal leven, hebt, hoor, want anders zou ik dat ook moeten hebben, wat ik niet vind
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:27.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:25
Verwijderd
Omdat zij en ik zin hadden om te zoenen
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:43
.Pure
.Pure is offline
ojahoor, maar niet met elke beste knul die ik tegenkom. Alleen echte leukerds.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 22:47
Verwijderd
Ja idd, helemaal mee eens Ik weet verder ook niet wat je precies onder sociale leven verstaat, maar het maakt natuurlijk wel verschil of je elke week twee keer zwaar op stap gaat en tonnen nieuwe mensen ontmoet of liever thuis blijft. Wat natuurlijk weer niet wegneemt dat je geen vrienden hebt in dat laatste geval

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 23:10
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik denk dat t ook vooral een kwestie van durf is, hoor
Want je kunt nog wle zo'n uitgebreid sociaal netwerkt hebben, als je niet het lef hebt om te gaan zoenen, gebeurt er niet veel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 23:14
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Ja natuurlijk, dat is toch ook gewoon lekker voor een avondje. Maar niet verder dan zoenen.

Mark
__________________
Deze gebruiker heeft geen handtekening ingesteld.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 23:15
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-10-2005 @ 00:10 :
Ik denk dat t ook vooral een kwestie van durf is, hoor
Want je kunt nog wle zo'n uitgebreid sociaal netwerkt hebben, als je niet het lef hebt om te gaan zoenen, gebeurt er niet veel
Tenzij die ander dat doet
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 23:19
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Urm schreef op 08-10-2005 @ 00:15 :
Tenzij die ander dat doet
Dat is me wel eens overkomen idd
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2005, 23:24
Verwijderd
Citaat:
WolterB schreef op 08-10-2005 @ 00:19 :
Dat is me wel eens overkomen idd
Hehe

ik vind het wel tof van je (dapper ook wel) dat je dat zo durft te zeggen. Ik denk niet dat veel mensen zoiets zouden zeggen over zichzelf, je geeft jezelf toch wel enorm bloot enzo. Dapper

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:28.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 08:23
biep
Avatar van biep
biep is offline
1. regelmatig
2. er lopen veel leuke jongens rond
3. neen
__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 08:45
Nuck
Nuck is offline
Zo vaak, lang leve de lol
__________________
As if!
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 09:53
Verwijderd
Jup. Van sommige dingen heb ik gewoon geleerd. Ik weet gewoon dat dat niet bij mij past.
Laatst heb ik gezoend met een jongen en daar kan ik echt nog steeds heel erg leuk mee omgaan. Echt geweldig is dat. Gewoon vriendjes en we weten allebei dat het gebeurd is en dat we beiden geen spijt hebben en that's it. Met een andere vriend had ik wel eens gezoend, maar dat was toch heel anders.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:03
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
.

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:09
Sparkle.
Avatar van Sparkle.
Sparkle. is offline
Wellicht domme vraag: Maar wat is het nut van dit topic? Ik denk dat iedereen dit doet, want een relatie begint nooit met "Wil je iets met me?" Om vervolgens dan pas te zoenen???


On topic:
Tuurlijk, ik denk dat iedereen dat wel eens heeft gedaan.
__________________
No Limits. No Compromises. She is an original.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 10:19
Verwijderd
Ja, aantal keer.. gewoon op een feestje of omdat ik die jongen wel een beetje leuk vond, maar niet genoeg voor een relatie oid
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:14
Verwijderd
Ja wel eens gedaan, niet al te vaak. Gewoon tijdens het uitgaan, en waarom, omdat het zo ging. Dansen, kletsen, en dan uiteindelijk zoenen. Nooit spijt van gehad hoor. Verder jongens die ik helemaal niet kende ofzo, en daarna ook nooit meer gesproken heb.

Zoenen met iemand met wie je een relatie hebt gehad lijkt mij niet echt slim, omdat er waarschjnlijk bij een van beide nog gevoelens zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 11:30
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Dobomobo schreef op 07-10-2005 @ 22:50 :
99% van je topics gaan over je ex
je vraagt advies maar doet er helemaal niks mee
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 14:24
Hulk
Avatar van Hulk
Hulk is offline
Ikzelf heb ook weleens gezoend zonder relatie jah, de gelegenheid was er naar.

maar een vriend van mij heeft 85 meisjes gezoend, en met 1 een relatie gehad. Hij doet het ook als een sport geloof ik, want als je ziet wat voor vies d'r soms tussenzit

Ohjah en een meisje die ik ken die houdt een lijst bij van iedereen die ze gezoend heeft... Ze heeft er 18 gehad (met 3 een relatie). Op de lijst zet ze Naam, Datum, Hoevaak ze gezoend heeft (!), en de kwaliteit (+, -, +/-, ++ of --).....

Ik vind het in beide gevallen wel triest, maar er schijne wel meer mensen te zijn die een lijst bijhouden.
__________________
¡ƃuıop ɯ,ı ʇɐɥʍ ʍouʞ ı ˙˙˙ǝɯ ʇsnɹʇ
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 14:39
Nienna*
Avatar van Nienna*
Nienna* is offline
Ben ik dan de enige die nog nooit heeft gezoend zonder relatie? Ten minste, ben ik de enige die nog nooit heeft gezoend met iemand als er geen relatie uitkwam.
Dat verbaast me .
Met mijn ex-vriend zoende ik eerst, maar toen wisten we wel al dat we iets zouden krijgen.
Hetzelfde met mijn huidige vriend, we zoenden, maar ik was allang verliefd en hij volgens mij ook wel.

Ik heb er niets op tegen, alleen kan ik niet tegen die mensen die met iedereen zoenen. Of met drie op één avond. Een bepaalde aversie tegen de, in mijn ogen, sletten, ik weet niet precies hoe dat komt.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 16:24
CSN
Avatar van CSN
CSN is offline
Nee, dat heb ik nog nooit gedaan.
__________________
I'M NOT YOUR MOTHER'S FAVORITE DOG
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 16:59
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
mss is diegene zo leuk dat 'ie geen gigantische kudde mensen nopdig heeft


ja ik heb wel buiten een relatie met mensen gezoend (idd mensen, een paar jongens, een paar meisjes)
met een meisje regelmatig

de reden? gewoon zin in

Laatst gewijzigd op 03-09-2007 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2005, 17:01
Verwijderd
Nee. Ik ben er niet principieel tegen ofzo, maar ik heb er nooit behoefte aan gehad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vriend wil me zoenen & binnendoen
anno2001
4 13-05-2015 08:06
Liefde & Relatie nieuw
moppie#1
5 25-09-2013 13:28
Liefde & Relatie Zoenen zonder relatie..
Janiera
55 16-04-2011 19:11
Liefde & Relatie Advies gevraagd bij 2,5 jaar durende relatie
Jongen_22
32 17-03-2009 14:54
Liefde & Relatie Relatie zonder seks?
Iduna
70 13-05-2006 11:32
Liefde & Relatie Omgaan met ex-vriendin gaat moeilijk, wat te doen?
Commondude
6 27-08-2003 12:41


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:43.